View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Wed Oct 18, 2006 1:07 am Post subject: |
|
|
panakosXX wrote: | worldofjustice wrote: | Από που το έχεις ακούσει βρε παιδί μου?
Από καμιά αξιόπιστη πηγή. Αλλά τι αξιόπιστη είναι αν λέει τέτοιες κουταμάρες? |
Tο είχα διάβασει κάπου αλλά επίσης το έχω ακούσει.. |
Δεν αμφισβητώ το γεγονός πως το έχεις ακούσει/διαβάσει,
αλλά το γεγονός ότι αυτό το πράγμα υπάρχει περίπτωση να αληθεύει...
|
|
Back to top |
|
|
PredyGr New Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Wed Oct 18, 2006 1:41 am Post subject: |
|
|
Το ότι κάποιος το είπε, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι αυτό εννοούσε, στην πραγματικότητα μάλλον άλλο ήθελε να πει και απλά δεν χρησιμοποίησε τις σωστές λέξεις. Τον βασικό άξονα Θεσσαλονίκης-Αθηνας για 200km/h τον φτιάχνουν και τον βάφτισαν υψηλών ταχυτήτων, τα ποιο γνωστά τρένα υψηλών ταχυτήτων είναι τα TGV εύκολα μπερδεύεται ένας που θέλει να τραβήξει το ενδιαφέρον. Το τροχαίο υλικό που παράγγειλε ο ΟΣΕ σχετικά πρόσφατα , όχι μονο TGV δεν είναι, αλλα ούτε καν ηλεκτρικό. Εξάλλου ο ΟΣΕ δεν μπορεί προς το παρόν να αγοράσει αλλα ηλεκτρικά τρένα γιατί δεν υπάρχει parking, από το αμαξοστάσιο των IC μέχρι και το ηλεκτραμαξοστάσιο στην Θεσσαλονίκη είναι γεμάτο Desiro και Eurosprinter. |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Wed Oct 18, 2006 4:18 pm Post subject: |
|
|
Δεν είπα πως θα πάρει τώρα.Για το 2012 με 2015 λέω!!! |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Wed Oct 18, 2006 7:00 pm Post subject: |
|
|
Αν η γεωμετρία της γραμμής είναι για < 200 χλμ/ώρα, τα περί TGV είναι ανέκδοτα, ακόμη και αν ο ΟΣΕ είχε τα χρήματα (και τη θέληση) να τα αγοράσει. Εκτός πια κι αν ξηλωθεί το δίκτυο (που ακόμη κατασκευάζεται!) και ξαναφτιαχτεί από την αρχή! Οπότε... καλά τα όνειρα, αλλά πρέπει να σταματήσουμε να τα βλέπουμε όταν ξυπνάμε. |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Wed Oct 18, 2006 7:25 pm Post subject: |
|
|
Στο site του ΟΣΕ λέει οτι η γραμμή θα είναι για 300χλμ. |
|
Back to top |
|
|
PredyGr New Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Wed Oct 18, 2006 7:40 pm Post subject: |
|
|
Από όσο ξέρω η γραμμή είναι για =200km/h εκτος από το κομμάτι που είναι στα Τέμπη και είναι για 250km/h. Ο στόχος του ΟΣΕ είναι το Θεσσαλονίκη-Αθηνα σε 3:30 ώρες. Αυτό γίνετε ανετότατα με τις ES και τα καινούργια βαγόνια. Στην τελική και το Fasttech να φέρεις πάλι με 200 θα πηγαίνει (ίσος λίγο γρηγορότερα λόγο 2 μοιρών tilt). Στην καλύτερη κάνα Pendolino 4ης γενιάς, που καθόλου άσχημο δεν είναι, αλλα... που πάλι λεφτά θέλει για τον εξοπλισμό τις γραμμής. Ο ΟΣΕ συνήθως μιλάει για τουλάχιστον ίση με 200 και 250 , για 300 δεν έχω ακούσει ούτε έχω δει πουθενά. Σε ποιο σημείο ακριβώς λέει 300?? |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Wed Oct 18, 2006 9:51 pm Post subject: |
|
|
Καλά, αν τελικά γίνει κανένα τρελό και πάρει ο ΟΣΕ TGV, δεν θα ξέρουμε από που να κρυφτούμε από την οργή του Panakou
Αλλά που τέτοια τύχη |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Wed Oct 18, 2006 10:13 pm Post subject: |
|
|
Γιατί τρελό |
|
Back to top |
|
|
sdakos Junior Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 155 Location: thessaloniki - athens
|
Posted: Mon Oct 23, 2006 8:06 pm Post subject: |
|
|
παιδια τα εργα στο σταθμό λαρίσης προχωρούν με καλους ρυθμους. σημερα ανεβηκα για θεσσαλονικη και απο οτι καταλαβα θεμελιώνουν τις νεες πλατφόρμες. αλλα στη θέση των υπαρχουσων θα κατασκευαστεί το νεό κτήριο ή κάνω λάθος? ξερετε γενικά πότε θα ολοκληρωθεί το όλο έργο? |
|
Back to top |
|
|
PAOK ULTRA New Member
Joined: 02 Oct 2006 Posts: 16 Location: Rhein Ruhr / Serres
|
Posted: Thu Oct 26, 2006 3:07 am Post subject: |
|
|
Paidia, mia erotisi, i grammi Salonika-Athina teleiose;;
Ti ginetai me tin i´lektrismo;;; Proxorane ta erga;;; |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Thu Oct 26, 2006 4:16 pm Post subject: |
|
|
Πρόγραμμα σύνδεσης των Bιομηχανικών Περιοχών με το δίκτυο του OΣE
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_1_26/10/2006_202801
O OΣE εμφανίζεται να αναλαμβάνει την κατάρτιση μελέτης ενός ολοκληρωμένου προγράμματος σύνδεσης των BΙΠE με το υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο, ενώ αναμένεται και η άμεση εφαρμογή ενός πιλοτικού προγράμματος για BΙΠE, που παρουσιάζουν ωριμότητα για τη σύνδεσή τους, όπως αυτές των Λάρισας, Aλεξανδρούπολης και Kομοτηνής. |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
sdakos Junior Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 155 Location: thessaloniki - athens
|
Posted: Fri Oct 27, 2006 3:10 pm Post subject: |
|
|
οταν ταξιδεύω αθήνα - θεσσαλονίκη παρατηρώ ότι υπάρχουν δυο μηχανές στις αμαξοστοιχίες που συνδένται μεταξύ τους προφανώς για να αυξηθεί η ισχύς. Ο Λιάπης δήλωσε πως στα τέλη του 2007 θα έχει ηλεκτροκίνηση όλο το τμήμα Αθήνα-Θεσσαλονίκη πλην Τιθορέα-Δομοκός. Υπάχει περίπτωση να έχουν τότε μια ηλεκτρική μηχανή και μια ντίσελ στο ίδιο τρένο και να χρησιμοποίειται η ηλεκτρική για τη διαδρομή πλην των βουνών όπου θα χρησιμοποιείται η ντίσελ? |
|
Back to top |
|
|
sdakos Junior Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 155 Location: thessaloniki - athens
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:51 am Post subject: |
|
|
να ρωτήσω και κάτι ακόμα? η νέα γραμμή τιθορέας λιανοκλαδείου θα περνά και μέσα απο τη λαμία η θα βγαίνει κατευθείαν λιανοκλάδι? |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Fri Nov 10, 2006 8:41 pm Post subject: |
|
|
Τα έργα προχωράνε λοιπόν - αυτό είναι καλό. Υπάρχει έντονη γκρίνια για κομμένα δέντρα (αρκετά βορειότερα αυτό) από κατοίκους ώστε να ανοίξει χώρος για τη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή.
Αναρρωτιέμαι κατά πόσο προχωράνε τα έργα και νοτιότερα, προς Πειραιά. Πάντως αν έχεις κι άλλες φωτογραφίες, μη διστάζεις να τις ποστάρεις! |
|
Back to top |
|
|
sdakos Junior Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 155 Location: thessaloniki - athens
|
Posted: Fri Nov 10, 2006 9:04 pm Post subject: |
|
|
ωραιες φαίνονται οι γραμμές αλλά το θέμα είναι να τελειώσουν σύντομα! |
|
Back to top |
|
|
panos81c New Member
Joined: 14 Nov 2006 Posts: 36 Location: Αθήνα (Μαρούσι) - Λονδίνο (Enfield Town)
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 6:24 pm Post subject: |
|
|
Σε λίγο καιρό θα παραδοθούν νέα τμήματα στον Προαστιακό.
Πρώτα ο σταθμός Λεωφ. Πεντέλης είναι πλέον κατά 90% ολοκληρωμένος και θα λειτουργήσει πριν τα Χριστούγεννα.
Καλά προχωράει και η αντικατάσταση της μετρικής με κανονικού πλάτους γραμμή μεταξύ Σ.Σ.Α. και Πειραιά. Δεν ξέρω όμως για τους ενδιάμεσους σταθμούς (Λεύκα, Ρέντη, Ταύρο, Βοτανικό) τι γίνεται.
Τα βόρεια τμήματα από τις πλατφόρμες του νέου Σ.Σ.Α., που θα ενσωματώσει και τον σημερινό Σταθμό Λαρίσσης, έχουν κτιστεί και γίνονται εργασίες στον υπόγειο διάδρομο όπου θα καταλήγουν σκάλες (σταθερές και κυλιόμενες) και ασανσέρ. Τα κτίρια των Σταθμών Λαρίσσης και Πελοποννήσου είναι και τα δύο διατηρητέα. Αυτό του Σταθμού Λαρίσσης θα εξυπηρετεί τον νέο Σ.Σ.Α. ενώ της Πελοποννήσου μάλλον θα στεγάσει το Σιδηροδρομικό Μουσείο που θα φύγει από τα Θυμαράκια όπου είναι τώρα.
Επίσης μια ενδιαφέρουσα εξέλιξη υπάρχει για την γραμμή του Λαυρίου. Ο Ο.Σ.Ε. και οι άλλες εταιρείες του ομίλου ετοιμάζονται να κινήσουν αγωγές έναντι των ιδιωτών που έχουν καταπατήσει την χάραξη της γραμμής η οποία, παρόλο που αποχαρακτηρίστηκε, δεν παύει να αποτελεί περιουσία του Ο.Σ.Ε. Μετά από αυτό ανοίγει ο δρόμος για να ξαναλειτουργήσει η γραμμή όχι μόνο από Κόμβο Κορωπίου και κάτω αλλά ακόμα και μέσα σε Παιαινία και Κορωπί (δηλ. να χωρίζει από την σημερινή γραμμή του Προαστιακού στην Κάντζα). |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 9:21 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Πρώτα ο σταθμός Λεωφ. Πεντέλης είναι πλέον κατά 90% ολοκληρωμένος και θα λειτουργήσει πριν τα Χριστούγεννα |
90%
Ειναι 99%
Τον ειδα σημερα το πρωι και ειναι πανετοιμος |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 4:37 am Post subject: |
|
|
Πολύ καλά νέα!
Λες να γίνει το θαύμα και να τον δώσουν μαζί με την άμεσα επερχόμενη επέκταση του ωραρίου των δρομολογίων? |
|
Back to top |
|
|
PAPAGIO New Member
Joined: 22 Feb 2006 Posts: 27
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 1:22 pm Post subject: |
|
|
Πολυ πιθανο Nameless αφου τα εργα ηλεκτροδοτησης εχουν τελειωσει εδω και καιρο οποτε υποθετω οτι περιμενουν να τελειωσει ο σταθμος Πεντελης και να αρχισουν τα βραδυνα δρομολογια αλλα και η πυκνωση δρομολογιων με τους ηλεκτροκινητους συρμους οπως ειπε ο υπουργος. |
|
Back to top |
|
|
alekos Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 873 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 4:37 pm Post subject: |
|
|
Βαγόνι του Προαστιακού αποκολλήθηκε εν κινήσει προς Κόρινθο
...όταν βαγόνι του διπλού συρμού, τύπου Railbus, αποκολλήθηκε από τη μηχανή, παραμένοντας ακινητοποιημένο για 40 λεπτά πάνω στις γραμμές...
...ο σταθμάρχης του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών ενημέρωσε τον μηχανοδηγό του συρμού κ. Κ. Γκιολή ότι κινείται μόνο με ένα βαγόνι –με αυτό στο οποίο βρισκόταν η μηχανή...
...Τελικά ο μηχανοδηγός με τον μονό συρμό, επέστρεψε στο σημείο του ακινητοποιημένου βαγονιού, το οποίο συνέδεσε και πάλι στη μηχανή, φτάνοντας τελικά στην Κόρινθο με 40λεπτη καθυστέρηση...
http://www.naftemporiki.gr/news/static/06/11/20/1267546.htm |
|
Back to top |
|
|
|