View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 5:35 pm Post subject: |
|
|
Αυτη τη στιγμη ποσα χιλιομετρα απομενουν μεχρι να ολοκληρωθει η Εγνατια Οδος ; |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 5:37 pm Post subject: |
|
|
Άλλα 200 φρικτά χιλιόμετρα . |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 6:17 pm Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | Τόσο χάλια είναι?? Και έχει 3+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση??? Τάπητα φαντάζομαι θα χρειάζεται οπότε ελπίζω θα μπει κάποια στιγμή μαζί πιθανόν με την εξωτερική περιφερειακή.
|
Σίγουρα χρειάζεται νέο τάπητα.Όταν έρχεσε απο Βέροια και μπείς σε αυτό το κομμάτι βλέπεις τεράστια διαφορά.Απο εκεί και πέρα δεν νομίζω να χρειάζεται κάτι άλλο εκτός απο κάποιο μικροσυμάζεμα. |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 7:06 pm Post subject: |
|
|
gouperman wrote: | νεοτερα για τα υπολοιπα εργα δεν υπαρχουν,μονο καποιες πληροφοριες για τα οδικα εργα αττικης.το χρονοδιαγραμμα για τις τελικες ανακοινωσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ μεταφερθηκε για τον χειμωνα |
Τι πληροφορίες υπάρχουν για τα οδικά έργα Αττικής? Όσα δημοσιεύματα έχω δει περιέχουν αντικρουόμενες ή μπερδεμένες πληροφορίες. Και φυσικά το υπουργείο μεταθέτει συνέχεια την ημερομηνία ανακοίνωσης των έργων αυτών .... |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 8:16 pm Post subject: |
|
|
Μετά την Βέροια δεν χρειάζεται μόνο νέο τάπητα αλλά και νέους κόμβους !
Τα αυτοκίνητα που ερχονται από Γιουγκοσλαβία(Ε-75) και κατευθύνονται προς Θεσσαλονίκη μπαίνουν στην αριστερή λωρίδα!
Εκεί που πας με 130+ έχεις νταλίκα με 80 στα αριστερά σου!
Τώρα που σταμάτησαν οι βροχές στα Γιάννενα (10 μέρες σχεδόν)θα πάω να βγάλω νέες φωτο από γέφυρα Αράχθου και Δρίσκο να δούμε την πρόοδο! |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 8:28 pm Post subject: |
|
|
και όχι μόνο, απο τρεις λωρίδες γίνονται δύο "πάνω" στον κόμβο και αναγκάζεσαι να αλλάξεις λωρίδα.
Αλήθεια ότνα φτιάξαν το κόμβο αυτό τί σκεφτόταν? Πότε φτιάχτηκε? δεν υπήρχαν αυτοκίνητα τότε |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 8:39 pm Post subject: |
|
|
Αυτό το τμήμα παραδόθηκε το 1988.Και να φανταστείς οτι ο δρόμος τότε είχε κίνηση γιατί ήταν πριν τον πόλεμο στη Γιουγκοσλαβία!
Αλλά μήπως τη διασταύρωση για Τρίπολη μετα την Κόρινθο καλύτερη την έκαναν? Εξοδος από αριστερά! Παγκόσμια πατέντα! |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 8:43 pm Post subject: |
|
|
To τμήμα Γαλλικός-Κλειδί που είναι κοινό για ΠΑΘΕ και Εγνατία δείχνει πια τα χρονάκια του.
Είναι το πρώτο εκτεταμένο τμήμα αυτοκινητοδρόμου που κατασκευάστηκε στην Ελλάδα (38 km) το 1988. Έχει 3 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και υποτυπώδη ΛΕΑ. Έχει το πλεονέκτημα να βρίσκεται σε περιοχή αραιοκατοικημένη και απόλυτα επίπεδη. Επίσης οι δύο κλάδοι βρίσκονται σε μεγάλη απόσταση μεταξύ τους (περίπου 20 μέτρα, ίσως και παραπάνω). Όπως είπα και παραπάνω έχει αρχίσει να δείχνει τα χρονάκια του επειδή:
-έχει παλιό ασφαλτοτάπητα
-έχει πολύ κακή σήμανση (οδοσήμανση, φωσφοριζέ σήματα, μπάρες κλπ)
-έχει απαράδεκτους κόμβους, ειδικά αυτός των Ευζώνων που περιέγραψαν πριν τα παιδιά
-η ΛΕΑ του είναι τελείως υποτυπώδης και δεν επαρκεί ώστε να χαρακτηριστεί ο αυτοκινητόδρομος ως 3+ΛΕΑ. Χρειάζεται μικρή διαπλάτυνση.
Είναι απαραίτητο να αρχίσουν εργασίες βελτίωσής του σύντομα. |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 9:10 pm Post subject: |
|
|
Πως περνάν τα χρόνια! Είχα περάσει πρώτη φορα γύρω στο 90-92 αν θυμάμαι καλά, και που υπήρχε κάποιο κομάτι ΠΑΘΕ (αυτό μάλλον) και φτιάχναν την υπόλοιπη διαδρομή. Ακόμη θυμάμαι τα scrapers που έβλεπα απο το λεωφορείο |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Sat Sep 30, 2006 5:54 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Άλλα 200 φρικτά χιλιόμετρα . |
Παμε καλα ρε φιλε
Εχουν ολοκληρωθει 480 χιλιομετρα |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 2:52 pm Post subject: |
|
|
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/1gross.jpg
Κάπου είχα και αυτόν στην Κόρινθο αλλά δεν τον βρίσκω. Θα καταλάβετε, δύο είναι όλοι κι όλοι στην Ελλάδα.
Εντωμεταξύ ο Ευκλείδης σαν εταιρεία δεν υφίσταται?? Η διεύθυνσή της δεν υπάρχει πλέον στο ιντερνετ. Προφανώς κατάλαβαν ότι είναι μια ακόμα άχρηστη σελίδα που δεν ανανεώνεται ποτέ και είπαν να την καταργήσουν. |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 3:25 pm Post subject: |
|
|
Η Ευκλείδης έχει απορροφηθεί από την ΑΕΓΕΚ. |
|
Back to top |
|
|
jackoharas Junior Member
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 4:10 pm Post subject: |
|
|
Επιτέλους υπάρχουν άνθρωπο που παρατηρήσανε τον χειρότερο κόμβο της Ελλάδας!
Πάντα όταν περνάω απο 'και με πιάνει μια τσατίλα.....απορώ ποιός @&$%&@# τον σχεδίασε!..
Ακουσ' εκεί έξοδος (και είσοδος!) από τα αριστερά!!!!
Χωρίς πλάκα, αν μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί το κάνανε αυτό...ας το κάνει επιτέλους....
(Επίσης στον ίδιο δρόμο μετά τον κόμβο της Εγνατίας, τα έχουνε κάνει, ως συνήθως χάλια. Όταν τέλειωσαν τα έργα κατασκευης του ανισόπεδου κόμβου της εξωτερικής περιφεριακής ΔΕΝ έσβησαν την παλιά διαγράμμιση και κάνανε από πάνω τη νέα. Όπου τώρα υπάρχουνε και οι δυο διαγραμμίσεις και γίνεται ένα μπουρδέλο, ένα ζιγκ-ζαγκ πολύ επικίνδυνο)
Last edited by jackoharas on Mon Oct 02, 2006 1:36 am; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Oct 02, 2006 12:55 am Post subject: |
|
|
Ένας τέτοιος κόμβος με είσοδο (ή έξοδο) από αριστερά υπάρχει και στη Γερμανία σ'ένα αυτοκ/μο στα νότια. Ένας και μοναδικός σε όλη τη Γερμανία. Είναι σχετικά παλιός και δεν γνωρίζω αν βρίσκεται ακόμα στην κυκλοφορία. |
|
Back to top |
|
|
dimi Full Member
Joined: 08 May 2004 Posts: 319 Location: Leuven Belgium
|
Posted: Mon Oct 02, 2006 2:02 am Post subject: |
|
|
jackoharas wrote: |
Ακουσ' εκεί έξοδος (και είσοδος!) από τα αριστερά!!!!
Χωρίς πλάκα, αν μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί το κάνανε αυτό...ας το κάνει επιτέλους....
|
Να επιβεβαιώσω και εγώ ότι έξοδος στα αριστερά δέν αποτελεί "φαινόμενο" ούτε στην Αμερική. Πολλοί αυτοκινητόδρομοι στην Αμερική (και γύρω και από το Σικάγο) έχουν εξόδους στα αριστερά. Ωστόσο πρόκειται συνήθως για διακλάδωση-διαχωρισμό αυτοκινητοδρόμων, για παράδειγμα ο Ε-ΧΧ συνεχίζει ευθεία και ο Ε-ΥΥ φεύγει αριστερά. Ίσως αυτό να σκέφτηκαν και οι σχεδιαστές αυτού του κόμβου ότι πρόκειται για διάκλάδωση δύο αυτοκινητοδρόμων - αυτού που φεύγει για (πρώην) Γιουγκοσλαβία και αυτού που συνεχίζει για Θεσσαλονίκη.
Επειδή όμως γνωρίζω και εγώ το συγκεκριμένο σημείο καταλαβαίνω την αγανάκτησή σας. Και φαντάζομαι ότι κάποιοι θελήσανε με δικαιολογίες ίσως του τύπου που γράφω παραπάνω να γλυτώσουν το κόστος κατασκευής μίας ακόμη γέφυρας. Και σίγουρα ο κόμβος αυτός χρειάζεται αναβάθμιση.
Επίσης να προσθέσω ότι στην Αμερική τα όρια ταχύτητας είναι πολύ χαμηλά (65 μιλια/ώρα = 105 χλμ/'ωρα - συνήθως μπορείς να ανέβεις στα 75 μιλια = 120 χλμ χωρίς πρόβλημα με την τροχαία) Ομως στα 130+ χλμ (=80+μίλια) φλερτάρεις άγρια με τσουχτερό πρόστιμο. Οπότε στις χαμηλότερες ταχύτητες θεωρητικά σου δίνεται περισσότερος χρόνος για να αντιδράσεις. |
|
Back to top |
|
|
jackoharas Junior Member
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Mon Oct 02, 2006 2:15 am Post subject: |
|
|
dimi wrote: | Πολλοί αυτοκινητόδρομοι στην Αμερική (και γύρω και από το Σικάγο) έχουν εξόδους στα αριστερά. Ωστόσο πρόκειται συνήθως για διακλάδωση-διαχωρισμό αυτοκινητοδρόμων, για παράδειγμα ο Ε-ΧΧ συνεχίζει ευθεία και ο Ε-ΥΥ φεύγει αριστερά. Ίσως αυτό να σκέφτηκαν και οι σχεδιαστές αυτού του κόμβου ότι πρόκειται για διάκλάδωση δύο αυτοκινητοδρόμων - αυτού που φεύγει για (πρώην) Γιουγκοσλαβία και αυτού που συνεχίζει για Θεσσαλονίκη.
Επειδή όμως γνωρίζω και εγώ το συγκεκριμένο σημείο καταλαβαίνω την αγανάκτησή σας. Και φαντάζομαι ότι κάποιοι θελήσανε με δικαιολογίες ίσως του τύπου που γράφω παραπάνω να γλυτώσουν το κόστος κατασκευής μίας ακόμη γέφυρας. |
Έτσι ακριβώς είναι φίλε μου. Κι εγώ αυτό σκεφτόμουν πολλές φορές ότι το θέτουν σαν διακλάδωση αλλά στην πραγματικότητα, έτσι όπως είναι φτιαγμένος δηλαδή, είναι κανονική έξοδος! Πρ΄ρπρι δηλ να κόψεις ταχύτητα κτλ |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Oct 02, 2006 8:53 am Post subject: |
|
|
To Σάββατο πήγα σε γάμο προς την Νάουσσα. Ο καινούργιος δρόμος φαίνεται να κατασκευάζεται αλλά δυστυχώς δεν είδα καθόλου μηχανήματα πουθενά.
Τι μπορεί να συμβαίνει; |
|
Back to top |
|
|
jiorhos New Member
Joined: 10 Mar 2005 Posts: 13
|
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
|
JIMMARAS Junior Member
Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 11:52 am Post subject: |
|
|
Πράγματι η 31 Οκτωβρίου 2006 είναι ιστορική μέρα κατατείθονται οι προσφορές για το τελευταίο κομμάτι της ΕΓΝΑΤΙΑΣ.
Στο μεταξύ συνεχίζονται οι εργασίες για την "αναβάθμιση" της παραλιακής Στρυμώνα -Αγ. Ανδρέα χωρίς καμία ανακατασκευή του οδοστρώματος, απλά ρίχνουν την άσφαλτο με τα περισσότερα σαμαράκια να παραμένουν. Όσο για την διαγράμμιση εκεί πέφτει πολύ γέλιο σουρωμένοι ήταν όταν τη φτιάχναν στην ευθεία Τούζλα -Κάριανη.Με τέτοια όμως έκπτωση πως να βγείς.
Γνωρίζει κανείς αν οι εργασίες που γίνονται στην Τούζλα είναι για τον νέο κόμβο της εγνατίας ή για την αναβάθμιση της παλιάς οδού .
Πάντως δεν μπορείς να βγάλεις άκρη, στην ασφαλτόστρωση βλέπεις μηχανήματα της ΑΒΑΞ και της ΑΤΤΙΚΑΤ .
Τι το πήρε το έργο η INTRAKAT αφού δεν έχει ούτε φορτηγά. |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 5:11 pm Post subject: |
|
|
Οι εργασίες που γίνονται στη Τουζλα είναι για την κατασκευη ανισόπεδου κόμβου για την υπάρχουσα εθνικη οδό. ¨Οπως και ο κόμβος Κάριανης και Νεας Περάμου. Καμά σχέση με την Εγνατία οδό. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 9:06 pm Post subject: |
|
|
http://www.esnips.com/webfolder/6982724c-8611-4ab8-965d-770dfff21cf8
Οι μελέτες των έργων για το Δ ΚΠΣ. Πέρα απ'τα τμήματα που θα κατασκευαστούν ως αυτοκ/μοι (χρωματισμένα με πορτοκαλί) και τα άλλα που θα βελτιωθούν σαν εθνικές οδοί (κίτρινο) (τα άλλα δεν ξέρω) υπάρχουν κάποια που οι μελέτες τους έχουν ιδιαίτερα υψηλό προϋπολογισμό σε σύγκριση με άλλα και αναρωτιέμαι πώς πρόκειται να κατασκευαστούν. Δηλ αναφέρομαι στα τμήματα Σύνδεση Πρέβεζας με Ιόνια οδό προυπ. 6 εκατ. ευρώ και σύνδεση Λευκάδας με τον άξονα Άκτιο-Αμφιλοχία προυπ. 2 εκατ. που για το μήκος τους είναι πολλά λεφτά σε σύγκριση με τα άλλα έργα. Επίσης με τον άξονα Άκτιο-Αμφιλοχία που οι μελέτες μάλλον έχουν τελειώσει τι γίνεται?? Υπάρχει το ενδεχόμενο να μιλάμε για δακτύλιο του Αμβρακικού ως οδός ταχείας κυκλοφορίας και με ανισόπεδους κόμβους?? Και μια στιγμή όταν λένε σύνδεση Πρέβεζας με την Ιονία οδό τι εννοούν απ'την μεριά της Αμφιλοχίας ή της Άρτας?? Ο ίδιος δρόμος είναι???? |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 9:57 pm Post subject: |
|
|
Το link δεν ανοίγει. |
|
Back to top |
|
|
|