View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
guru New Member
Joined: 12 Feb 2006 Posts: 31 Location: Πετρούπολη Αττικής
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 9:23 pm Post subject: |
|
|
GEO wrote: | Τέλος πάντων πολύς κόσμος κατεβαίνει μετά στο μετρό. Που ακόμη δεν έχω καταλάβει ποιος σκέφτηκε να ΜΗΝ έχει κυλιόμενες ο σταθμός Λαρίσης για να του πώ μπράβο.(Ειρωνεία..) |
Ο σταθμός Λαρίσης του μετρό είναι σχεδιασμένος να συνδεθεί υπόγεια με τον σιδηροδρομικό σταθμό του Ο.Σ.Ε., όταν ο αυτός ανακατασκευαστεί ώστε να δείχνει πραγματικά ο κεντρικός σταθμός της Αθήνας και όχι αυτό το επαρχιακό κατασκεύασμα που είναι τώρα. ΓιΆ αυτό αν έχετε προσέξει υπάρχουν στις αποβάθρες κάποιες κλειστές έξοδοι. Ωστόσο επειδή η κατασκευή του νέου σταθμού έχει παραπεμφθεί στις ελληνικές καλένδες, η Αττικό Μετρό θα έπρεπε να είχε κατασκευάσει οπωσδήποτε ανελκυστήρα και κυλιόμενες σκάλες από την πλευρά του σταθμού των τραίνων. Δεν το έκανε, κι έτσι η σύνδεση των δύο σταθμών είναι προβληματική και κουραστική. Και θα συνεχίσει να είναι, ποιος ξέρει για πόσα χρόνια ακόμα... |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 1:02 am Post subject: |
|
|
Μεταφέρεται στο "Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί"
exitmusician |
|
Back to top |
|
|
guru New Member
Joined: 12 Feb 2006 Posts: 31 Location: Πετρούπολη Αττικής
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 7:45 am Post subject: |
|
|
Μεταφέρεται στο "Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί"
exitmusician |
|
Back to top |
|
|
GEO New Member
Joined: 22 Jan 2006 Posts: 50 Location: Athens
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 3:25 pm Post subject: |
|
|
guru wrote: | GEO wrote: | Τέλος πάντων πολύς κόσμος κατεβαίνει μετά στο μετρό. Που ακόμη δεν έχω καταλάβει ποιος σκέφτηκε να ΜΗΝ έχει κυλιόμενες ο σταθμός Λαρίσης για να του πώ μπράβο.(Ειρωνεία..) |
Ο σταθμός Λαρίσης του μετρό είναι σχεδιασμένος να συνδεθεί υπόγεια με τον σιδηροδρομικό σταθμό του Ο.Σ.Ε., όταν ο αυτός ανακατασκευαστεί ώστε να δείχνει πραγματικά ο κεντρικός σταθμός της Αθήνας και όχι αυτό το επαρχιακό κατασκεύασμα που είναι τώρα. ΓιΆ αυτό αν έχετε προσέξει υπάρχουν στις αποβάθρες κάποιες κλειστές έξοδοι. Ωστόσο επειδή η κατασκευή του νέου σταθμού έχει παραπεμφθεί στις ελληνικές καλένδες, η Αττικό Μετρό θα έπρεπε να είχε κατασκευάσει οπωσδήποτε ανελκυστήρα και κυλιόμενες σκάλες από την πλευρά του σταθμού των τραίνων. Δεν το έκανε, κι έτσι η σύνδεση των δύο σταθμών είναι προβληματική και κουραστική. Και θα συνεχίσει να είναι, ποιος ξέρει για πόσα χρόνια ακόμα... |
Guru Ευχαριστώ. Αν οντως ισχύει τότε ειναι δείγμα καλού σχεδιασμού ασχετα τί εγινε με την ανακατασκευή του σταθμού Λαρίσης.
Αρα ανακαλώ και την ειρωνία -και τελικά αν δεν ξέρει κανείς κάποια πράγματα καλά καλύτερα να μην εκφράζεται.... |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 4:04 pm Post subject: |
|
|
Ο σταθμος του Προαστιακου στην Παλληνη που ανακατασκευαζεται για τους συρμους του Μετρο θα αργησει να παραδοθει ( λενε μεχρι τελος Σεπτεμβριου ) !
Γιατι εμεινε πισω η Παλληνη ενω η Καντζα Παιανιας και το Κορωπι παραδοθηκαν κανονικα ;
Ξερεις κατι , κυριεεεεε Λιαπη ; |
|
Back to top |
|
|
guru New Member
Joined: 12 Feb 2006 Posts: 31 Location: Πετρούπολη Αττικής
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 2:03 pm Post subject: |
|
|
GEO wrote: | Guru Ευχαριστώ. Αν οντως ισχύει τότε ειναι δείγμα καλού σχεδιασμού ασχετα τί εγινε με την ανακατασκευή του σταθμού Λαρίσης.
Αρα ανακαλώ και την ειρωνία -και τελικά αν δεν ξέρει κανείς κάποια πράγματα καλά καλύτερα να μην εκφράζεται.... |
Όχι, μην ανακαλείς. Οι 2 γραμμές του μετρό άνοιξαν το 2000. Έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη για κυλιόμενες σκάλες και ανελκυστήρα, εφ' όσον ο σταθμός Λαρίσης δεν ήταν έτοιμος τότε. Όπως βλέπεις, κοντεύουν 7 χρόνια από τότε, και ποιος ξέρει για πόσο ακόμα καιρό θα ταλαιπωρούνται οι επιβάτες του σιδηροδρόμου ανεβοκατεβαίνοντας σκάλες με τις αποσκευές. Είναι μια σοβαρή παράλειψη και θα έπρεπε να είχε διορθωθεί τόσα χρόνια – ασχέτως αν οι κυλιόμενες και το ασανσέρ θα είναι σχεδόν άχρηστα όταν κατασκευαστεί ο νέος σταθμός Αθηνών του Ο.Σ.Ε.
¶λλη μια τέτοια παράλειψη, όχι τόσο σοβαρή όσο η προηγούμενη, υπάρχει και στην έξοδο του σταθμού Αττικής στην οδό Λιοσίων: λείπουν κι εδώ κυλιόμενες σκάλες και ανελκυστήρας στην άνοδο. Ο σταθμός Αττικής εξυπηρετεί εκατοντάδες χιλιάδες μετακινήσεις από και προς τη δυτική και βορειοδυτική Αθήνα, λόγω της μετεπιβίβασης σε λεωφορεία.
Διαπιστώνω (και όχι μόνο εγώ) ότι αυτοί που σχεδιάζουν και αποφασίζουν για τις αστικές συγκοινωνίες δεν πρέπει να έχουν μπει σε λεωφορείο ή τρόλεϊ πάνω από 1-2 φορές (και αν), ούτε ανεβοκατεβαίνουν σκάλες στο μετρό και τον ηλεκτρικό να δουν τη γλύκα... |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 6:27 pm Post subject: |
|
|
P.A.O. wrote: | Ο σταθμος του Προαστιακου στην Παλληνη που ανακατασκευαζεται για τους συρμους του Μετρο θα αργησει να παραδοθει ( λενε μεχρι τελος Σεπτεμβριου ) !
Γιατι εμεινε πισω η Παλληνη ενω η Καντζα Παιανιας και το Κορωπι παραδοθηκαν κανονικα ;
Ξερεις κατι , κυριεεεεε Λιαπη ; |
Τον Αύγουστο είχα περασει απο τον σταθμό ΠΑΛΛΗΝΗ και είδα οτι η αποβάθρα του ΜΕΤΡΟ ειναι ακόμη υπο κατασκεύη.Το ΜΕΤΡΟ σταθμεύει σε πιο ψυλές αποβάθρες απο τον ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ. |
|
Back to top |
|
|
guru New Member
Joined: 12 Feb 2006 Posts: 31 Location: Πετρούπολη Αττικής
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 8:21 pm Post subject: |
|
|
GEO wrote: | Περιμένοντας στον σταθμό του Προαστιακού του Ν.Ηρακλείου περνάει με καθυστέρηση βέβαια ερχόμενο από Κόρινθο ένα πεντάδυμο AEG . Έμεινα !!. Είχε αρκετό κόσμο μέσα το ύψος της πλατφόρμας βόλευε για την επιβίβαση και όπως μου είπαν έχουν βάλει ένα που κάνει κάποια δρομολόγια της Κορίνθου για να σώσει την κατάσταση. Μας πάει λοιπόν σταθμό Λαρίσης και πριν καλά-καλά κατεβούμε καταφτάνει άλλο ένα AEG (γεμάτο) που εκτελούσε ICE δρομολόγιο από την Θεσσαλονίκη.
Τελικά σκέφτομαι ότι ο ΟΣΕ αν πρέπει κάποτε να γράψει τις κινήσεις σταθμούς στην Ιστορία του η δρομολόγηση των AEG πρέπει να είναι πολύ ψηλά. Θυμάμαι ένα ταξίδι το 89 για Λιανοκλάδι όταν είχαν πρωτοξεκινήσει. Έκανε τότε 2.30 ώρες και όταν βγήκα είχα πάθει πολιτισμικό σοκ. Είναι γνωστό πόσος κόσμος ήρθε κοντά στο σιδηρόδρομο εξαιτίας αυτών των τρένων.
Το έγραψα σαν φόρο τιμής βλέποντας τα ακόμη να εκτελούν οποιαδήποτε δρομολόγιο. |
– Χθες στο δρομολόγιο Αθήνας - Κορίνθου λειτουργούσε συρμός InterCity αντί των Stadler Railbus του Προαστιακού. Αυτοί είναι οι "8 επιπλέον συμροί που θα εξασφαλίσει ο Προαστιακός για να αντιμετωπίσει την αυξημένη κίνηση στην γραμμή Κορίνθου" που έλεγε ο Λιάπης;
– Ο Λιάπης εννοούσε τους 8 συρμούς που με διεθνή διαγωνισμό θα ενοικίαζε ο ΟΣΕ για λογαριασμό του Προαστιακού. Πιθανότερη φθηνότερη προσφορά θα ήταν τα Desiro Classic. Αυτά αποσύρθηκαν όταν έληξε η περίοδος αντικατάστασης των καθυστερημένων Desiro Electric που φυσικά είναι αδύνατον να κυκλοφορήσουν πριν ηλεκτροκινηθεί η γραμμή, αλλά αυτό είναι άλλή θλιβερή ιστορία (πάει για το 2011 πλέον και βλέπουμε...). Τα Desiro Classic τελικά πάνε για νέα ενοικίαση παράλληλα με την αναζήτηση κι άλλων συρμών προς ενοικίαση. Ιδιοκτησία εμφανίζεται να έχουν κάποια τράπεζα του εξωτερικού και νοικιάστηκαν μέσω εταιρείας Leasing για λογαριασμό των Ελληνικών Ναυπηγείων. Είναι σίγουρο ότι δεν υπάρχει άλλος ενδιαφερόμενος να τα αγοράσει ή νοικιάσει γιατί τόσο καιρό που έχουν ακινητοποιηθεί, τα ΕΝ πληρώνουν τα κέρατά τους για ενοίκιο του χώρου του ΟΣΕ που καταλαμβάνουν. Αν είχαν άλλο πελάτη θα τα έστελναν μιά ώρα αρχίτερα. [...]
Τα AEG που δουλεύουν στη νέα γραμμή Κορίνθου είναι ανταποκρίσεις σε IC Πελοποννήσου και δρομολογούνται από Αθήνα στις 8:06, 12:06 και 16:06. Επιστρέφουν από Κόρινθο στις 10:11, 12:11 και 18:11. [...]
Διαβάστε και τα υπόλοιπα ενδιαφέροντα σχόλια για τον προαστιακό και τον Ο.Σ.Ε.:
http://www.leoforeia.gr/forum/index.php?s=&showtopic=54&view=findpost&p=2154
----------------------------------------------
● Ακίνητοι στην Αθήνα...
Κατά 20% εκτιμάται ότι θα αυξηθεί η κυκλοφορία στους κεντρικούς δρόμους της πρωτεύουσας ώς το τέλος του χρόνου, σύμφωνα με στοιχεία του συλλόγου συγκοινωνιολόγων. Αν επαληθευτούν οι προβλέψεις, τότε στο κέντρο της Αθήνας στις ώρες αιχμής τα αυτοκίνητα θα κινούνται με ταχύτητες πεζών!
[...]
* Για άλλη χρονιά η Ελλάδα λάμπει διά της... απουσίας της από την «ευρωπαϊκή ημέρα χωρίς αυτοκίνητο», που έχει οριστεί για τις 22 Σεπτεμβρίου. Στον κατάλογο των πόλεων της Ε.Ε. που μετέχουν στην πρωτοβουλία εμφανίζεται μόνον η πόλη της Αθήνας.
*Δεν έχουν ληφθεί ουσιαστικά μέτρα για την ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών, με αποκορύφωμα το τραμ, για το οποίο δεν υπάρχει ενιαία θέση της κυβέρνησης για το μέλλον του. Περιμένει και αυτό τις δημοτικές εκλογές, με τον κ. Σουφλιά να δηλώνει δημοσίως ότι αν ήταν στο χέρι του θα ξήλωνε τις γραμμές!
* Με άτολμα βήματα προχωρεί η υλοποίηση του προγράμματος για την ανάπτυξη των προβλεπόμενων σταθμών και επεκτάσεων του προαστιακού, ενώ και οι κοινές στάσεις με το μετρό, όπου έγιναν, δεν υποστηρίζονται με λεωφορειακές γραμμές, με αποτέλεσμα οι γύρω δρόμοι να έχουν φρακάρει από τα σταθμευμένα Ι.Χ.
[...]
Ελευθεροτυπία 2006-09-11
Όλο το άρθρο: http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=11.09.2006,id=25591252
● Οι επιβάτες κατέβηκαν από τα μέσα μεταφοράς
Οι συγκοινωνιολόγοι αμφισβητούν την... κυβερνητική αύξηση των επιβατών
Ο καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς και πρώην πρόεδρος του ΟΑΣΑ, Στράτος Παπαδημητρίου, είναι πιο αιχμηρός. «Αν θεωρεί κάποιος ότι πήρε μερίδιο επιβατικής κίνησης 33% στα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Αθήνα το 2004 και μέσα σε ένα εξάμηνο την αύξησε στο... 41%, νομίζω ότι υποτιμά τη νοημοσύνη μας. Ας μας πουν οι υπεύθυνοι του υπουργείου Μεταφορών αν αυξήθηκαν αντιστοίχως και τα έσοδα από την αύξηση των επιβατών που αναβαίνουν σε λεωφορεία, μετρό, τρόλεϊ και τραμ. Αν ισχύει η παραδοχή ότι αυξήθηκαν τόσο πολύ οι επιβάτες των μέσων μαζικής μεταφοράς, τότε πρέπει αντιστοίχως να έχουν αυξηθεί τα έσοδα κατά 25%.
ΤΑ ΝΕΑ, 2006-09-09
Όλο το άρθρο: http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18635&m=N18&aa=1
● Πάνω από 1.000.000 επιβάτες θα εξυπηρετεί καθημερινά το Μετρό το 2013
ΗΜΕΡΗΣΙΑ 2006-05-08
http://www.imerissia.gr/article.asp?catid=4667&subid=2&PubID=235115 |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Thu Sep 14, 2006 7:52 am Post subject: |
|
|
Όλα καλά αλλά το σταθμό του προαστειακού της λεωφόρου Πεντέλης στο Χαλάνδρι πότε θα τον τελειώσουν; |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Thu Sep 14, 2006 10:32 am Post subject: |
|
|
panakosXX wrote: | Τον Αύγουστο είχα περασει απο τον σταθμό ΠΑΛΛΗΝΗ και είδα οτι η αποβάθρα του ΜΕΤΡΟ ειναι ακόμη υπο κατασκεύη.Το ΜΕΤΡΟ σταθμεύει σε πιο ψυλές αποβάθρες απο τον ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ. |
Αυτο ειπα γιατι ενω οι σταθμοι της Καντζας και του Κορωπιου ειναι ετοιμοι για το Μετρο , ο σταθμος της Παλληνης εχει καθυστερησει πολυ |
|
Back to top |
|
|
GEO New Member
Joined: 22 Jan 2006 Posts: 50 Location: Athens
|
Posted: Sat Sep 23, 2006 12:10 pm Post subject: |
|
|
Χθές Παρασκευή ηταν η μέρα χωρίς αυτοκίνητο.Ειπα να το αφήσω κι εγώ να ξεβολευτώ εστω για μια μέρα. Ας παω λοιπόν στη δουλειά με τα ΜΜΜ –ηταν και δωρεάν.
Πάω στο σταθμό του Προαστιακού με προορισμό το σταθμό Λαρίσης. Κάμποσος κόσμος περίμενε το τρενάκι.Στο λίγο χρόνο μέχρι να ερθει μπορούσα να διακρίνω τις ατελείωτες τύψεις των χιλιάδων οδηγών της Αττικής Οδού που δεν ειχαν σεβαστεί την μέρα....Ηρθε το R/Β μονό και μας έφερε γρήγορα και απλά στο σταθμό Λαρίσης..
Δεν ήμασταν και τόσοι πολλοί-για την ημέρα περίμενα κάτι καλύτερο ..
Μετα είχε και συνέχεια γιατί επρεπε να πάρω το τρένο για την Χαλκίδα.. Αρκετός κόσμος –οχι βέβαια δωρεάν- διότι δεν είναι αστικού τύπου μετακίνηση ...
Με τα τρία καινούρια βαγόνια το ταξίδακι ηταν εξαιρετικά πολιτισμένο. Μου εκανε εντύπωση οτι στη γραμμή μέχρι το ΣΚΑ δουλεύουν εντατικά και οτι τώρα ειδα και πολύ κόσμο να δουλεύει και στην περιοχή του ΣΚΑ.
Αλλο ενα που μου έκανε εντύπωση ειναι οτι στο Μενίδι περίμενε απειρος κόσμος για τρένο .Μάλιστα αυτοί που ειχαν προορισμό την Χαλκίδα περνούσαν εκείνη την ωρα τις γραμμές ,ταυτόχρονα ερχόταν και τρένο στην καθοδο το οποίο ουρλιαζε σαν τρελό μην πατήσει κανένα και παρόλα αυτά γριούλες περνούσαν...Παλι καλά ..
Μετά απο λίγο εφτασα ηρεμα και ωραία στον προορισμό μου – σε περισσότερο χρόνο βέβαια σε σχέση με το ΙΧ- εισπράτωντας ταυτόχρονα τα ειρωνικά σχόλια των συναδέλφων μου περί ψώνιου κλπ..
Επιστροφή αντίστοιχη , μονο που στην κάθοδο το βαγόνι ειχε τις γνωστές ζωγραφιές ακόμη και στα παράθυρα και δεν μπορούσα να δώ έξω .Ετσι τέλειωσε για μένα αυτή η μέρα που στην Ελλάδα δεν πιστεύω οτι έχει κανενα ρόλο ύπαρξης....Απλά αυτοί που ετσι κι αλλιώς χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ χθές είχαν δωρεάν πρόσβαση...
Αλλωστε η μέρα διαφημίστηκε κυρίως στα ΜΜΜ !!! Οι υπόλοιποι ισως και να μην το έμαθαν ακόμα...
Οσο για μένα αφού εκανα το χρέος μου απο την Δευτέρα θα ξαναγυρίσω στο «αγαπημένο» μου ΙΧ αφήνοντας τις οικολογικές μου ανησυχίες για αργότερα.....
Εχουμε καιρό... |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 8:30 am Post subject: |
|
|
Δεν ξέρω αν η εμπειρία σου ήταν τέτοια επειδή χρησιμοποίησες προαστιακό, εγώ πάντως που χρησιμποίησα Μετρό δεινοπάθησα. Μιλάμε για τον διπλάσιο κόσμο σε σχέση με τις κανονικές ημέρες. Στριμωξίδι άνευ προηγουμένου. Αυτό από τη μία πλευρά σημαίνει ότι ο κόσμος έμαθε για την ημέρα χωρίς αυτοκίνητο (έστω και αν το κίνητρο της δωρεάν μετακίνησης ήταν πιο δυνατό από τη σημασία της ημέρας) αλλά από την άλλη μπορεί πολύ εύκολα να αποτρέψει πιθανούς μελλοντικούς χρήστες. |
|
Back to top |
|
|
GEO New Member
Joined: 22 Jan 2006 Posts: 50 Location: Athens
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 9:50 am Post subject: |
|
|
Όπως και να έχει το δωρεάν που επιλέχθηκε ήταν εντελώς ανώδυνο –από πλευράς πολιτικού πχ κόστους.Την πρώτη φορά που γιορτάστηκε η συγκεκριμένη μέρα δεν επιτράπηκε η είσοδος ΙΧ στο κέντρο ..Από τότε μόνο καμιά συναυλία και τίποτα δωρεάν.. –ότι δηλ δεν ενοχλεί τον κόσμο. Αν όμως κάποιος θέλει να κάνει κάτι για το συγκεκριμένο θέμα λύσεις χωρίς κάποιο κόστος δεν φαίνεται να υπάρχουν… |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 10:38 am Post subject: |
|
|
Η αποβαθρα του σταθμου Παλληνης ολοκληρωθηκε ; |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 4:30 pm Post subject: |
|
|
ΟΧΙ,και μάλλον θα αργίσει πολυ.Τον Αύγουστο που πέρασα έβαζαν ακόμα τα θεμέλια!! |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Tue Sep 26, 2006 10:23 am Post subject: |
|
|
Σημερα περασα απο τον Σταθμο Προαστιακου Παλληνης.
Σας ενημερωνω οτι τελος Σεπτεμβριου θα παραδοθει ετοιμος για τα δρομολογια του Μετρο |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Sep 26, 2006 7:48 pm Post subject: |
|
|
Τελικα τα προβληματα με το Μετρο του Λονδινου δεν εχουν τελειωμο. Η γραμμη Waterloo & City ειχε κλεισει για 5 μηνες για ανακαινιση απο την ιδιωτικη εταιρια Μετρονετ η οποια εχει μακροχρονιο συμβολαιο με το δημοσιο με στοχο να συντηρησει και να βελτιωσει τα 2/3 του δικτυου.
Oταν η γραμμη ξανανοιξε στις αρχες του μηνα, τα προβληματα με τη σηματοδοτηση παρεμειναν με αποκορυφωμα το χθεσινο κλεισιμο της γραμμης για 40 λεπτα!
αρθρο
Ειναι πραγματικα απιστευτο, πώς μια πλουσια πολη σαν το Λονδινο δε μπορει να διορθωσει ενα συστημα ...φαναριων! Το ποσες φορες εχουμε ακουσει οτι το δικτυο θα εκσυχρονιστει δεν λεγεται. Μετα απο τοσα χρονια στο Λονδινο δεν εχω δει σχεδον καμια αλλαγη. |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 10:48 am Post subject: |
|
|
Η Κινα διαθετει Μετρο ; |
|
Back to top |
|
|
DonAlex Senior Member
Joined: 20 Mar 2004 Posts: 482 Location: Zurich
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 12:32 pm Post subject: |
|
|
ooooooooli i Kina ?? |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 1:23 pm Post subject: |
|
|
8 πόλεις της Κίνας διαθέτουν Μετρό σε λειτουργία και άλλες 4 υπό κατασκευή. Πόλεις που στους περισσότερους από εμάς είναι άγνωστες (π.χ. Guangzhou, Wuhan, Tianjin) όμως έχουν πληθυσμό 8 και 9 εκατομμυρίων κατοίκων! |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 3:36 pm Post subject: |
|
|
Καλά εκεί γίνεται της τρελλής. Ψαροχώρια των 100.000 κατοίκων το 1990 έχουν γίνει πόλεις σαν την Αθήνα πληθυσμιακά. Που να προλάβεις να κάνεις μετρό, η ανάπτυξη σε προλαβαίνει... Κανονικά με τα Ευρωπαϊκά μέτρα, τουλαχιστον καμμιά 20ριά πόλεις τους θα έπρεπε να έχουν μετρό.
Τι να λέμε... |
|
Back to top |
|
|
marin Stadium Expert
Joined: 29 Apr 2004 Posts: 1414 Location: London
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 3:53 pm Post subject: |
|
|
Dimiskour wrote: | Τελικα τα προβληματα με το Μετρο του Λονδινου δεν εχουν τελειωμο. Η γραμμη Waterloo & City ειχε κλεισει για 5 μηνες για ανακαινιση απο την ιδιωτικη εταιρια Μετρονετ η οποια εχει μακροχρονιο συμβολαιο με το δημοσιο με στοχο να συντηρησει και να βελτιωσει τα 2/3 του δικτυου.
Oταν η γραμμη ξανανοιξε στις αρχες του μηνα, τα προβληματα με τη σηματοδοτηση παρεμειναν με αποκορυφωμα το χθεσινο κλεισιμο της γραμμης για 40 λεπτα!
|
Μίλησε κανείς για Ολυμπιακά έργα υποδομών; Το Μετρό του Λονδίνου δοκιμάζει τις αντοχές του απλού πολίτη καθημερινά. Τι θα γίνει την περίοδο των Ολυμπιακών;
Ευχάριστα τα νέα για τον σταθμό της Παλλήνης αλλά μήπως απαξιωθεί εντελώς ο προαστιακός; Επίσης παρατηρήσατε πώς όταν τα μέτρα ήταν εντελώς απαγορευτικά (και μας είχαν ρίξει και λίγο στο φιλότιμο) σε καιρό Ολυμπιακών (πόσο μακριά φαίνεται από την απίστευτη βλαχομπαρόκ κατάσταση των δημοτικών εκλογών) ξέραμε όλοι τον προαστιακό και τον χρησιμοποιούσαμε κιόλας ενώ τώρα εγώ προσωπικά το ομολογώ πως δεν έχω μπει μέσα εδώ και πολύ καιρό. |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 2:55 pm Post subject: |
|
|
απο τη σελιδα της ΤΕΡΝΑ για τα εργα στο τμημα ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΤΡΕΙΣ ΓΕΦΥΡΕΣ-ΣΚΑ
http://www.terna.gr/dyn.php?main_cell=article&sid=646
λεει για ανακαινιση των σταθμων αθηνας και πειραια,αλλα οχι εκτεταμενη,αλλα αναφερεται οτι τα εργα θα προσαρμοζεται σε ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ κατασκευες,εννοωντας προφανως την μεταθεση στις καλενδες την εφαρμογη της μελετης του κυριου τομπαζη για την κατασκευη νεου κτιριου μακαρι να μην ειναι ετσι.. |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
|
Back to top |
|
|
|