stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 49, 50, 51  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
el_greco
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Sep 2006
Posts: 91
Location: Athens/Volos

PostPosted: Wed Sep 06, 2006 11:21 pm    Post subject: Νέα αυτοκινητάμαξα στο δρομολόγιο Βόλος-Λάρισα Reply with quote

Καλώς σας βρήκα... το πρώτο μου post! Από άρθρο της "Θεσσαλίας" του Βόλου, 5/9/06

Η Θεσσαλία wrote:
Μια νέα ντιζελοκίνητη αυτοκινητάμαξα κάνει από το περασμένο Σάββατο το δρομολόγιο Βόλου-Λάρισας.
Καλύτερα καθίσματα, πιο άνετοι χώροι, σημεία εναπόθεσης των αποσκευών, κλιματισμός είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα που παρέχει η νέα αυτοκινητάμαξα η οποία πριν ένα μήνα παραδόθηκε από την εταιρεία στον ΟΣΕ.
Ο κεντρικός σταθμάρχης του σιδηροδρομικού σταθμού Βόλου κ. Γιώργος Αποστολέρης υπογραμμίζει πως «η νέα αυτοκινητάμαξα έχει έρθει δοκιμαστικά στο Βόλο για αυτό το δρομολόγιο και αναμένεται πολύ σύντομα όλη η Θεσσαλία να καλυφθεί από αυτούς τους τύπους αμαξοστοιχιών. Θέλουμε να δούμε όλες τις τυχόν ατέλειες και να βελτιστοποιήσουμε την κατάσταση της μεταφοράς. Η συγκεκριμένα αυτοκινητάμαξα διαθέτει αιρκοντίσιον, άρα η ποιότητα ανέσεων αναβαθμίζεται στους επιβάτες και ελπίζουμε να έχουμε καλύτερες ταχύτητες υπό την έννοια πως με την καινούρια δρομολογιακή περίοδο μπορούν να γίνουν και πιο γρήγορες ταχύτητες. Ο προγραμματισμός του ΟΣΕ είναι να καλύπτονται όλα τα δρομολόγια με αυτές τις ντιζελοκίνητες αυτοκινητάμαξες. Μετά από δεκαέξι χρόνια, οπότε πρωτοπήραμε τη μέχρι πρότινος αμαξοστοιχία, ευελπιστούμε να έχουμε την αναβάθμιση των υπηρεσιών».
Και συνεχίζει λέγοντας πως «πλέον με τη νέα αυτοκινητάμαξα θα είναι καλύτερη η ποιότητα της μεταφοράς των επιβατών, δηλαδή θα κάθονται σε καλύτερο κάθισμα, θα έχουν αιρκοντίσιον, θα υπάρχουν μεγαλύτερες τεχνολογικές ευκολίες, όπως ψύκτης για τα νερά, χώρος πορτ μπαγκαζ για τις αποσκευές.
Σύμφωνα με τα υπάρχοντα δεδομένα η διάρκεια του ταξιδιού σιδηροδρομικώς από Βόλο προς Λάρισα ανέρχεται στα 60 λεπτά.
Κατά με τον κ. Αποστολέρη «η επιβατική κίνηση από Βόλο προς Λάρισα κινείται σε καλά επίπεδα, ενώ κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και πανθεσσαλικά. Επίσης μέχρι στιγμής δεν υπάρχει προοπτική να αλλάξουν τα δρομολόγια»
Back to top
View user's profile Send private message
panakosXX
New Member
New Member


Joined: 10 Aug 2006
Posts: 64

PostPosted: Thu Sep 07, 2006 11:50 am    Post subject: Reply with quote

ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΩΤΟΣ ΤΟΥ ΜΑΝ 621 ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΤΕ ΜΟΥ:
http://gallerypanos.fotopic.net/p33702853.html
http://gallerypanos.fotopic.net/p33702857.html
http://gallerypanos.fotopic.net/p33702858.html
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΠΙΣΚΕΥΘΗΤΕ ΤΟ:http://gallerypanos.fotopic.net/
Back to top
View user's profile Send private message
panakosXX
New Member
New Member


Joined: 10 Aug 2006
Posts: 64

PostPosted: Sat Sep 09, 2006 12:28 am    Post subject: Reply with quote

Τα ΜΑΝ 621 πρόκειται να έρθουν στην γραμμή Καλαμπάκα-Παλαιοφάρσαλος??????!!?????? Question Question Question Very Happy Question Exclamation
Back to top
View user's profile Send private message
el_greco
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Sep 2006
Posts: 91
Location: Athens/Volos

PostPosted: Sat Sep 09, 2006 3:37 am    Post subject: Ανακοινώσεις για σιδηροδρομικό δίκτυο περιοχής Βόλου Reply with quote

H Θεσσαλία wrote:
Μετά από συνεργασίες που είχε ο Αντιπρόεδρος της Βουλής κ. Σούρλας με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και Επικόινωνιών, με την κεντρική Διοίκηση του ΟΣΕ καθώς και με τοπικούς υπηρεσιακούς παράγοντες του Οργανισμού έκανε τις παρακάτω ανακοινώσεις:
* Σιδηροδρομική σύνδεση Αγ. Γεωργίου Φερών: Ολοκληρώθηκε η μελέτη και η σύνταξη των τευχών δημοπράτησης του έργου «Υπόγεια Σιδηροδρομική διάβαση προς τον Αγ. Γεώργιο Φερών». Ο κ. Σούρλας επικοινώνησε με το ΥΠΕΧΩΔΕ και ζήτησε να επισπευθούν οι διαδικασίες που αφορούν στους περιβαλλοντικούς όρους προκειμένου να προχωρήσει άμεσα η δημοπράτηση του έργου.
* Νέες αυτοκινητάμαξες: Παραχωρούνται νέες σύγχρονες αυτοκινητάμαξες τύπου ΜΑΝ στη γραμμή Λάρισας - Βόλου προκειμένου να καλυφθούν όλα τα απαιτούμενα δρομολόγια στη γραμμή και να βελτιωθεί έτσι η ποιότητα επιβατικών μεταφορών της περιοχής.
* Υλοποιείται η Σιδηροδρομική Σύνδεση ιιε τις Βιομηχανίες ΒΙΟΛΑΡ ΒΕΛΕΣΤΙΝΟΥ (Πρώην ΚΥΔΕΠ), ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
* Σύνδεση ΒΙΠΕ Αλμυρού: Τελείωσε η προμελέτη της Σιδηροδρομικής Σύνδεσης με ΒΙΠΕ Αλμυρού και προχωρούν οι διαδικασίες της οριστικής μελέτης.
* Σύνδεση με ΒΆ ΒΙΠΕ: Έγινε αναγνωριστική μελέτη, εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι και αναμένεται η ανάθεση της προμελέτης της Σιδηροδρομικής Σύνδεσης με Β? ΒΙΠΕ.
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Mon Sep 11, 2006 10:04 am    Post subject: Reply with quote

Από μεταφορά

exitmusician


billy8181 wrote:
κάτι έργα κάνουν στον σταθμό λαρίσης...ξέρετε τι είναι αυτά? μήπως ξεκίνησαν την αναβάθμιση? Confused


guru wrote:
billy8181, εσύ το ξέρεις, αλλά το βάζω και για τους άλλους: Την ίδια απορία είχε κι ένας Τούρκος στο φόρουμ skyscrapercity.com:
Athens New Main Train Station (Under Construction)

Φωτογραφίες
http://img139.imageshack.us/img139/3493/oseathenslarissa4sp6.jpg
http://img144.imageshack.us/img144/5674/oseathenslarissa5di8.jpg
http://img218.imageshack.us/img218/8890/oseathenslarissa6uv9.jpg
http://img216.imageshack.us/img216/9416/oseathenslarissa7ba2.jpg

(Το ζήτημα ταιριάζει περισσότερο στο θέμα «Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί»)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Mon Sep 11, 2006 5:02 pm    Post subject: Reply with quote

ρε παιδια δεν αντεχω αλλο αυτη την ανοργανωσια στην ΕΡΓΟΣΕ και στον ΟΣΕ γενικοτερα.δεν μας ενημερωνουν για τιποτα,το site της ΕΡΓΟΣΕ εκλεισε εδω και αρκετο καιρο Evil or Very Mad χαλια!!!τα εργα στο καλλιδρομο μπλοκαραν για ακομη μια φορα και στον δομοκο δεν εχουν καν δημοπρατηθει.που σημαινει οτι ο εκσυγχρονισμος του κεντρικου σιδηροδρομικου αξονα θα τελειωσει πολυ μετα το 2012.κατα το 2014 το βλεπω.ο προαστιακος υπολειτουργει και ο κεντρικος σιδ/κος σταθμος αθηνων δεν ξερουμε ΠΩΣ θα ανακατασκευαστει.συμφωνα με το σχεδιο του κυριου τοπαζη ή της κοινοπραξιας που ανελαβε το εργο(ΑΚΤΩΡ-SIEMENS-ΤΕΡΝΑ)της αναβαθμισης του αξονα ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΘΗΝΑ-ΤΡΕΙΣ ΓΕΦΥΡΕΣ,χωρις ανισοπεδους κομβους κτλ,πολυ προχειρα.παντως σε αυτητην εργολαβια ΔΕΝ περιλαμβανεται η κατασκευη του νεου σταθμου αθηνων.. Evil or Very Mad Mad Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message
ioannis31
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 18 Feb 2004
Posts: 762
Location: Suburbia

PostPosted: Mon Sep 11, 2006 5:49 pm    Post subject: Reply with quote

Το site της ΕΡΓΟΣΕ λειτουργεί κανονικά, http://www.ergose.gr/ergosesite/main.asp?CONTAINERID=1&LANGUAGE=1&REFCI=0 , με ενημέρωση για τους νέους διαγωνισμούς.

Η αναβάθμιση της γραμμής Πειραιάς - Αθήνα - Τρεις Γέφυρες προχωράει κανονικά επίσης, και περιλαμβάνει την κατασκευή νέων σταθμών.
Back to top
View user's profile Send private message
villsugar
Full Member
Full Member


Joined: 04 Feb 2004
Posts: 231
Location: London

PostPosted: Mon Sep 11, 2006 10:24 pm    Post subject: Reply with quote

otan les newn stathmwn... ennoeis tou proastiakou i kai twn athinwn - peiraios? kai an einai kai autoi mesa me vasi poia sxedia kataskeuazontai?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Mon Sep 11, 2006 11:15 pm    Post subject: Reply with quote

ρε παιδια με εεκεινα τα εργα στο δυτικο κομματι δλδ στη περιοχη μεσολογιου τι γινετα ακμα φτιαχνουν τη γραμμη?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
onassis78
New Member
New Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 44

PostPosted: Tue Sep 12, 2006 10:24 am    Post subject: Reply with quote

file siakabetis

auti i grami den prokite na gini pote. distixos stin ellada mono sta logia kanoune erga. auti in i pragatikotita stin ellada. kai den vlepo na alaxi tipota.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Sep 12, 2006 5:10 pm    Post subject: Reply with quote

Siakabeti στη γραμμή αυτή δεν γίνονται έργα και ούτε πρόκειται. Και πολύ φοβάμαι ότι είναι και κλειστή λόγω έργων της παράκαμψης Αγρινίου(βλέπε φωτό στα οδικά)
Από το 2010 η σήραγγα Καλλίδρομου
http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=81490580
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Tue Sep 12, 2006 10:34 pm    Post subject: Reply with quote

καιομως ρε παιδια διπλα απο το δρομο αντιριο μεσολλογι θα δειτε τα χωματα και τισ ραγες πακεταρισμενες για να μπυν και να γιουν δρομολογια!!!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
guru
New Member
New Member


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 31
Location: Πετρούπολη Αττικής

PostPosted: Wed Sep 13, 2006 8:49 pm    Post subject: Reply with quote

chr.04 wrote:
Στον Σταθμό της Θεσσαλονίκης εκεί που 'παρκάρουν' τα τρένα εδώ και δυο (ή ίσως περισσότερα) χρόνια υπάρχουν κάτι τρένα με 'διαστημικό' design με μωβ γκρι κίτρινο χρώμα αλλά δεν τα έχω δει ποτέ να κυκλοφορούν. Δεν είναι του προαστιακού, μου μοιάζουν πιο πολύ για intercity.

Ξέρει κανείς τίποτα για αυτά;

Φωτογραφίες ηλεκτρικών συρμών Siemens Desiro:
http://www.railfaneurope.net/pix/gr/electric/emu/pix.html

Οι αντίστοιχοι συρμοί diesel που ήταν δανεικοί από τη Siemens, χρησιμοποιήθηκαν στον προαστιακό της Αθήνας το 2004:
http://www.railfaneurope.net/pix/gr/diesel/dmu/660/pix.html
http://www.railfaneurope.net/pix/gr/diesel/dmu/660/Proastiakos/pix.html
http://proastiakos.gr/outside.asp?m=4
http://proastiakos.gr/inside.asp?m=4

Είναι όντως εντυπωσιακός ο σχεδιασμός και ο χρωματισμός τους, τόσο ο εσωτερικός όσο και ο εξωτερικός, αλλά και η ποιότητα των υλικών. Στο εσωτερικό, όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες, σου δίνεται η αίσθηση πολυτέλειας. Ήταν πολύ ευχάριστες κάποιες διαδρομές που έκανα με τα diesel Desiro στον προαστιακό (δικαιούμουν δωρεάν μετακινήσεις σε όλα τα μέσα λόγω συμμετοχής σε πρόγραμμα Ο.Α.Σ.Α. - Ε.Μ.Π. Wink ). Οι συρμοί κάποιες ώρες ήταν συνήθως άδειοι ή με ελάχιστους επιβάτες, οπότε σχεδόν διάλεγες «ιδιωτικό» βαγόνι.

Καλά και τα railbus, αλλά δε συγκρίνονται με τα Desiro! Και τα χρώματά τους δε μου αρέσουν και τα υλικά μοιάζουν πιο «φτηνιάρικα». Πάντως ήταν ιδανικά σε περιπτώσεις όπου αντικατέστησαν αρχαίο τροχαίο υλικό, όπως στην Πελοπόννησο (πριν τα αποσύρουν....).

Stadler railbus GTW 2/6:
http://www.railfaneurope.net/pix/gr/diesel/dmu/560/pix.html
http://www.railfaneurope.net/pix/gr/diesel/dmu/560/Proastiakos/pix.html
http://www.railfaneurope.net/pix/gr/narrow_gauge/4500/pix.html

Υ.Γ. Για τα Desiro Classic παρεμπιπτόντως διαβάστε κι αυτό:
http://www.leoforeia.gr/forum/index.php?s=&showtopic=54&view=findpost&p=2154

---------------------------------------------

Ένταση για τις κάμερες στα τρένα
Σοβαρές ελλείψεις προσωπικού διαπιστώνονται στον Ο.Σ.Ε., τη στιγμή που οι εργαζόμενοι κατηγορούν τη διοίκηση για προσλήψεις... πολυτελείας.

Μέλη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Προσωπικού (Π.Ο.Σ.) επισημαίνουν πως υπάρχουν τουλάχιστον 1.500 κενές θέσεις, που δημιουργήθηκαν μετά τη συνταξιοδότηση εργαζομένων και τη μη αντικατάστασή τους. Μετά από έντονες πιέσεις και με αρκετή καθυστέρηση η διοίκηση του οργανισμού ζήτησε από την κυβέρνηση να εγκρίνει την πρόσληψη 300 ατόμων. Το θέμα όμως έχει παγώσει, αφού στην προκήρυξη προβλέπεται και η πολυσυζητημένη διαδικασία της συνέντευξης, ιδέα που συναντά την έντονη αντίδραση της Π.Ο.Σ. Ταυτόχρονα μεθοδεύεται η πρόσληψη 200 ατόμων στην εταιρεία του προαστιακού σιδηροδρόμου, με το επιχείρημα ότι είναι αναγκαία η ενίσχυση του προσωπικού λόγω της επέκτασης του δικτύου. Οι εργαζόμενοι τονίζουν πως το σημερινό δυναμικό των 340 ατόμων επαρκεί για την ομαλή λειτουργία της Προαστιακός Α.Ε. και χαρακτηρίζουν ως δικαιολογία τα περί επέκτασης. Προσθέτουν, επίσης, ότι λόγω έργων που βρίσκονται σε εξέλιξη έχουν πραγματοποιηθεί σημαντικές περικοπές στα δρομολόγια του προαστιακού, αφήνοντας να εννοηθεί πως οι νέες προσλήψεις έχουν καθαρά ρουσφετολογικό χαρακτήρα.
[...]
Ελευθεροτυπία, 2006-09-13
Όλο το άρθρο: http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=13.09.2006,id=70856468
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Thu Sep 14, 2006 12:40 pm    Post subject: Reply with quote

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Μπλόκαρε ξανά τη σήραγγα Καλλιδρόμου



http://www.tanea.gr/print_article.php?e=A&f=18639&m=N53&aa=3


Twisted Evil έτσι για να μην παίρνουμε αέρα!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
PredyGr
New Member
New Member


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 60

PostPosted: Thu Sep 14, 2006 12:51 pm    Post subject: Reply with quote

Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση στο forum για το αν ξέρει κάποιος τι συμβαίνει με τα εισιτήρια στη διαδρομή Αθηνα-Πάτρα. Αυτοί στο Σταθμό Θεσσαλονίκης δεν μου έδωσαν μια σαφή απάντηση για το που θα βγάλω, τι εισιτήρια. Απλός μου είπαν ότι δεν γίνετε να μου εκδώσουν εισιτήριο για την διαδρομή αυτη παρα μονο μέχρι την Αθηνα και όταν φτάσω εκεί τότε να εκδώσω το εισιτήριο για Πάτρα. Όταν τους ρώτησα για το αν το εισιτήριο Αθηνας-Πάτρας περιλαμβάνει το εισιτήριο του προαστιακού, αυτοί απλά μου απάντησαν ότι δεν έχουν καμια σχέση με τον προαστιακό. Τέλος θα ήθελα να μάθω , αν κάποιος ξέρει, αν υπάρχουν καθυστερήσεις και αν ναι ποσο μεγάλες. Είναι η πρώτη φορα που κατεβαίνω Πελοπόννησο και δεν έχω ιδέα.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Sep 14, 2006 1:05 pm    Post subject: Reply with quote

Έλα έλα, θα δεις κι άλλα πολλά ακόμα!! Laughing Αυτά δεν είναι τίποτα.Πρώτη φορά θα'ναι και τελευταία! Laughing Laughing Wink
Και θα σου μείνει κι αξέχαστη!! Cool
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Thu Sep 14, 2006 1:11 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν βλέπω τον λόγο να χρησημοποιήσει κάποιος τρένο απο Αθήνα προς Πελοπόννησο ,χίλιες φορές ΚΤΕΛ.
Είναι κάτι ανάλογο του "δεν βλέπω τον λόγο να χρησημοποιήσει κάποιος ΚΤΕΛ απο Θεσ/νίκη για Αθήνα,ενώ υπάρχει τρένο".

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις,είναι να πάρεις τρένο μέχρι την Αθήνα,και μετά να πάρεις ΚΤΕΛ για Πελοπόννησο.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Thu Sep 14, 2006 1:44 pm    Post subject: Reply with quote

ρε παιδια,ΕΛΕΟΣ με αυτη την σηραγγα καλλιδρομου Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad αυτη η εταιρεια ειναι επιεικως απαραδεκτη Mad Mad Mad Mad δεν σεβεται κανεναν και τιποτα!!!! Confused Confused μα ξανα προσφυγες????????αν ειναι δυνατον.το εργο"κατασκευαζεται(εδω γελαμε)απο το 1997!!!!!!!! Shocked Twisted Evil Twisted Evil αν τελειωσει ποτε ο αξονας ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ να μου σφυριξουν οι αρμοδιοι,και κυριως οι εργολαβοι.δηλαδη το τουνελ στο δομοκο που και αυτο εχει μηκος πανω απο 6km ποτε θα τελειωσει???????το 2020??????ΕΛΕΟΣ!!!ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ!(ΕΡΓΟΣΕ,ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ,Ε.Ε ΚΤΛ..)
Back to top
View user's profile Send private message
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Thu Sep 14, 2006 2:09 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow PredyGR

Toν αύγουστο ταξίδεψα με τραίνο από Αθήνα προς Καλαμάτα...μέσω Πάτρας βέβαια, καθώς η γραμμή που περνά από Τρίπολη είναι κλειστή. Λοιπόν, θα πάρεις τον προαστιακό μέχρι Κόρινθο και στο σταθμό της Κορίνθου θα βγάλεις εισιτήριο για Πάτρα...τώρα μη με ρωτάς γιατί δεν υπάρχει ενιαίο σύστημα έκδοσης εισιτηρίων, εδώ δεν έχουμε πιά τραίνα... Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Thu Sep 14, 2006 9:34 pm    Post subject: Reply with quote

ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ!!!ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΤΟΜΠΑΖΗ Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy μονο μειονεκτημα η ελλειψη parking.. Evil or Very Mad τελικα το εργο περιλαμβανεται στη συμβαση του τμηματος ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΘΗΝΑ-ΤΡΕΣ ΓΕΦΥΡΕΣ(ΑΚΤΩΡ-siemens-ΤΕΡΝΑ) Cool Cool Laughing Laughing

http://www.automotopress.gr/showarticle.asp?ID=3568
Back to top
View user's profile Send private message
guru
New Member
New Member


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 31
Location: Πετρούπολη Αττικής

PostPosted: Thu Sep 14, 2006 11:29 pm    Post subject: Reply with quote

PredyGr wrote:
Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση στο forum για το αν ξέρει κάποιος τι συμβαίνει με τα εισιτήρια στη διαδρομή Αθηνα-Πάτρα. Αυτοί στο Σταθμό Θεσσαλονίκης δεν μου έδωσαν μια σαφή απάντηση για το που θα βγάλω, τι εισιτήρια. Απλός μου είπαν ότι δεν γίνετε να μου εκδώσουν εισιτήριο για την διαδρομή αυτη παρα μονο μέχρι την Αθηνα και όταν φτάσω εκεί τότε να εκδώσω το εισιτήριο για Πάτρα. Όταν τους ρώτησα για το αν το εισιτήριο Αθηνας-Πάτρας περιλαμβάνει το εισιτήριο του προαστιακού, αυτοί απλά μου απάντησαν ότι δεν έχουν καμια σχέση με τον προαστιακό. Τέλος θα ήθελα να μάθω , αν κάποιος ξέρει, αν υπάρχουν καθυστερήσεις και αν ναι ποσο μεγάλες. Είναι η πρώτη φορα που κατεβαίνω Πελοπόννησο και δεν έχω ιδέα.

Όπως σου τα λέει ο Giannis είναι. Τα εισιτήρια μπορείς να τα βγάλεις και στο σταθμό Λαρίσης. Οι υπάλληλοι της Προαστιακός Α.Ε. εκδίδουν πλέον τα εισιτήρια του Ο.Σ.Ε. για Πελοπόννησο.

Για τη βλακεία της μη έκδοσης κοινών εισιτηρίων Ο.Σ.Ε. και Προαστιακού:
Το συμβόλαιο με την RATP είναι μέχρι τέλος χρόνου. Οι Γάλλοι είναι υπεύθυνοι για την ασυνεργασία του ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ με τον ΟΣΕ (δεν δέχονται κοινά εισιτήρια, κλπ) και όλες τους οι συμβουλές ήταν πάντα για τα πανηγύρια.
http://www.leoforeia.gr/forum/index.php?showtopic=31&st=105&p=1935&#entry1935

Η ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΑΕ δημιουργήθηκε σαν θυγατρική του ΟΣΕ. [...] Της βάλανε και την RATP σαν σύμβουλο με συμβόλαιο που λήγει φέτος. [...] Αυτοί δεν δέχτηκαν ένταξη τους σε κοινό σύστημα εισιτηρίων, δεν δέχτηκαν να εκδίδουν εισιτήρια ΟΣΕ από τους σταθμούς Ν. Περάμου, Μεγάρων και Αγ. Θεοδώρων κλπ.
http://www.leoforeia.gr/forum/index.php?showtopic=46&st=105&p=1982&#entry1982


gouperman wrote:
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ!!!ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΤΟΜΠΑΖΗ Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy μονο μειονεκτημα η ελλειψη parking.. Evil or Very Mad τελικα το εργο περιλαμβανεται στη συμβαση του τμηματος ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΘΗΝΑ-ΤΡΕΣ ΓΕΦΥΡΕΣ(ΑΚΤΩΡ-siemens-ΤΕΡΝΑ) Cool Cool Laughing Laughing

Πολύ ευχάριστο!

Στο δημοσίευμα λέει: Τέλος, το ΣΚΑ, του οποίου την ανέγερση έχει αναλάβει η ΕΡΓΟΣΕ, αναμένεται σύντομα να ολοκληρωθεί και να αποτελέσει το κέντρο από όπου θα διέρχονται επιβατικές αμαξοστοιχίες για όλη την Ελλάδα καθώς και του Προαστιακού.
Πολύ αμφιβάλλω γι' αυτό...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Thu Sep 14, 2006 11:30 pm    Post subject: Reply with quote

ayta prepei na einai ta erga pou vlepoume....xeroume hronodiagrama? Question
Back to top
View user's profile Send private message
PredyGr
New Member
New Member


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 60

PostPosted: Fri Sep 15, 2006 10:44 am    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, πιστεύω να τα καταφέρω αύριο . Επιλέγω τον Σιδηρόδρομο έναντι του ΚΤΕΛ γιατί νομίζω ότι η διαδρομή είναι όμορφη και δεν έχω ξαναταξιδέψει με μετρικό σιδηρόδρομο, θέλω να δω και το εκεί τροχαίο υλικό. Η αλήθεια είναι ότι μερικών οι δηλώσεις με τρομοκράτησαν, δεν μπορεί να είναι τόσο χαλια ή μήπως μπορεί Confused
Back to top
View user's profile Send private message
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Fri Sep 15, 2006 10:52 am    Post subject: Reply with quote

Αν δε βιάζεσαι, όλα είναι υπέροχα...ακόμη και το τροχαίο υλικό, το οποίο επανήλθε στα προ 10ετίας standard (απλά του προσδίδεις ένα φολκλόρ touch...αποκτά το όλο θέμα μια γραφικότητα) , καθώς τα μετρικά railbus αποσύρθηκαν πρόσφατα... Εξάλλου μέχρι Πάτρα η διαδρομή δεν είναι τόσο μεγάλη...

Για Καλαμάτα, όπως είπα, το τραίνο είναι περισσότερο για όσους δε βιάζονται καθόόόόόόόόόόλου...Παγάλια παγάλια, που λέμε και στο χωριό μου!


Παιδιά τι να λέμε τώρα...το τραίνο είναι γενικά άλλη εμπειρία!


ΥΓ: και για να συνεχίσει το τραίνο στην Ελλάδα να είναι γραφικό και ρομαντικό...κάνουμε τα πάντα για να μην αλλάξει τίποτα. Μόνο που η γραμμή Αθηνών-Θεσσαλονίκης δεν είναι τραινάκι του Πηλίου και οδοντωτός...

Καμία αχτίδα φωτός για την κατασκευή της σήραγγας του Καλλιδρόμου

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_1_15/09/2006_197657


Last edited by Giannis on Fri Sep 15, 2006 12:06 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
guru
New Member
New Member


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 31
Location: Πετρούπολη Αττικής

PostPosted: Fri Sep 15, 2006 10:55 am    Post subject: Reply with quote

billy8181 wrote:
http://www.ose.gr/ecportal.asp?id=76&nt=18&lang=1

παιδιά εδώ λέει πως τα έργα του προαστιακού θα τελειώσουν το 2007-2008...ποιος είναι ο τελικός χάρτης? θα φτάσει στο λαύριο και στα υπόλοιπα μεσόγεια πέρα από το "κοροπι" όπως νομίζω ήταν στο αρχικό χαρτί?

Σχηματικό διάγραμμα (προέρχεται από φυλλάδιο από φυλλάδιο του Υπουργείου Μεταφορών & Επικοινωνιών κατά τα εγκαίνια του προαστιακού σιδηροδρόμου το 2004) που ανέβασα στη Βικιπαίδεια (λήμμα Προαστιακός Σιδηρόδρομος):
Εικόνα:Proastiakos2.JPG

Υπάρχουν επίσης οι χάρτες της Μελέτης Ανάπτυξης Μετρό (η οποία όμως έχει αναθεωρηθεί):
. . .

Ο τελικός χάρτης όμως δεν ξέρω ποιος είναι. Πάντως τα έργα του προαστιακού με τίποτα δε θα τελειώσουν το 2008! Όλα τα δημοσιεύματα που έχω βρει αναφέρουν ως έτος ολοκλήρωσης το 2010, ωστόσο πολύ αμφιβάλλω και γι' αυτό.


Σχετικά δημοσιεύματα:

Σε Λαύριο, Κιάτο και Ραφήνα επεκτείνεται ο Προαστιακός

Μέχρι το τέλος του χρόνου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και ο σταθμός του Προαστιακού στο Κιάτο, ενώ μέσα στο 2007 υπολογίζεται ότι ο Προαστιακός θα έχει φτάσει στη Χαλκίδα. Την ίδια χρονιά θα έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Αθήνα - Κόρινθος ενώ θα ξεκινήσει και η εμπορική λειτουργία του μέσου στον άξονα Αθήνα - Οινόη - Θήβα - Χαλκίδα πάλι με ηλεκτροκίνηση.

Ηλεκτροκίνηση
Ως το τέλος του 2006, θα λειτουργεί η ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Αεροδρομίου - Νεραντζιώτισσας μειώνοντας σημαντικά τις αποστάσεις και δίνοντας την ευκαιρία στους κατοίκους των προαστίων όπου διέρχεται ο Προαστιακός σε σύντομα χρονικά διαστήματα να διασχίζουν μεγάλες αποστάσεις.
Παράλληλα από τον Σεπτέμβριο, οι επιβάτες του Προαστιακού θα μπορούν να σερφάρουν στο Ίντερνετ, καθώς θα ξεκινήσει και η πιλοτική λειτουργία του σχετικού προγράμματος, το οποίο αν πετύχει θα επεκταθεί και στο δίκτυο του Ο.Σ.Ε. στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη.


ΗΜΕΡΗΣΙΑ 18/08/2006
http://www.imerissia.gr/article.asp?catid=4667&subid=2&PubID=250383

Πάνω από 1.000.000 επιβάτες θα εξυπηρετεί καθημερινά το Μετρό το 2013

ΠPOAΣTIAKOΣ
Mέχρι το τέλος του 2007, θα φτάσει στον Πειραιά ο Προαστιακός
Σιδηρόδρομος, όταν και θα παραδοθεί σε λειτουργία η γραμμή από τον Σταθμό Λαρίσης. [...]
Το έργο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί στο σύνολό του, με τις επεκτάσεις προς Ραφήνα και Λαύριο, το 2010, αν βέβαια λυθούν εγκαίρως τα χρηματοδοτικά προβλήματα για τις επεκτάσεις προς τα δυο λιμάνια της Ανατολικής Αττικής.
Tότε ο Προαστιακός θα έχει δίκτυο 281 χιλιομέτρων που θα εξυπηρετεί καθημερινά 420.000 επιβάτες.


ΗΜΕΡΗΣΙΑ 08/05/2006
http://www.imerissia.gr/article.asp?catid=4667&subid=2&PubID=235115

Μελέτη Υ.Ε.Ν. για επέκταση προαστιακού στο Λαύριο

Συγκεκριμένα και με βάση τη μελέτη σκοπιμότητας για την επαναλειτουργία της γραμμής Λαυρίου και τη σχετική αναγνωριστική μελέτη που έχουν εκπονηθεί για λογαριασμό του Ο.Σ.Ε., προβλέπονται:
* Η διακλάδωση των σιδηροδρομικών γραμμών αμέσως μετά τον σιδηροδρομικό σταθμό στον κόμβο Κορωπίου, προς το Αεροδρόμιο και το Λαύριο.
* Στην ίδια περιοχή συμβάλλει και ο κλάδος Κάντζας – Παιανίας – Μαρκόπουλου της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Λαυρίου που πρόκειται να επαναλειτουργήσει μελλοντικά αλλά θα πρέπει στην μελέτη να επιλυθεί, ο τρόπος της συμβολής του κλάδου αυτού, ώστε αυτός να μπορεί να κατευθύνεται αφ' ενός προς το Λαύριο και αφ' ετέρου προς το Αεροδρόμιο.


Euro2day 09/02/2005
http://www.euro2day.gr/articles/73880/

Επέκταση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου προς το λιμάνι του Λαυρίου
Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας 09/02/2005
http://egov.yen.gr/yen.chtm?prnbr=26066


Σε παλιότερη (κάπου στο 2000) ομιλία της Μαρίας Δαμανάκη βρήκα αυτό:
Στο σημείο αυτό θέλω να σας πω ότι δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξη από την πορεία των πραγμάτων. Θα ήθελα να μας ενημερώσουν περισσότερο και οι σημερινοί συνομιλητές μου. ΑπΆ ό,τι φαίνεται ο προαστιακός δεν έχει ενταχθεί στο 3ο κοινοτικό πλαίσιο στήριξης. Γιατί; Ο Ο.Σ.Ε. ξεκίνησε κάποια προσπάθεια για να προχωρήσει το έργο με αυτοχρηματοδότηση αλλά η υπόθεση κόλλησε, για λόγους δυσάρεστους αν δεχθούμε όσα είδαν το φως της δημοσιότητας. Ταυτόχρονα προωθούνται έργα την πλήρη μετατροπή της Μεσογείων σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας ακόμη και στα σημεία που θα περνούσε, κατά τον σχεδιασμό, ο προαστιακός σιδηρόδρομος (Σταυρός - Νέα Μάκρη).

Για όλα αυτά χρειάζονται σαφείς απαντήσεις και δεσμεύσεις. Ο Οργανισμός Αθήνας προ 10ετίας είναι γνωστό ότι είχε προτείνει την ένταξη προαστιακού σιδηροδρόμου στο 3ο Κοινοτικό Πλαίσιο στήριξης προς δύο κατευθύνσεις: προς Ραφήνα, Νέα Μάκρη και προς Κερατέα, Λαύριο. Βρίσκω αυτές τις προτάσεις σωστές και με προοπτική. Σήμερα ήδη είναι πραγματικότητα ότι ο πληθυσμός στα Ανατολικά Μεσόγεια είναι σε μεγάλο μέρος πληθυσμός προαστιακός. Πληθυσμός που μετακινείται από και προς. Στο μέλλον, όλα δείχνουν ότι αυτό θα ενισχυθεί. Η εγκατάσταση του αεροδρομίου στα Σπάτα ασφαλώς θα συμβάλει σΆ αυτό αλλά όχι μόνο.


http://www.damanaki.gr/ecPortal.asp?id=390&nt=18


Σχόλια:

Προαστιακέ, προαστιακέ, πότε θα πας στο Λαύριο;
ΤΑ ΝΕΑ, 29/08/2006
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18625&m=N18&aa=3

Νεραντζιώτισσα φουντωτή
ΤΑ ΝΕΑ, 04/04/2002
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=17304&m=N14&aa=3


(Υ.Γ. Παρακαλώ να μη μεταφερθεί στο θέμα «Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας (Μετρό, Προαστιακός κλπ)». Έτσι κι αλλιώς η Προαστιακός Α.Ε. θα απορροφηθεί από την ΤΡΑΙΝ.Ο.Σ.Ε. Α.Ε.)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 49, 50, 51  Next
Page 31 of 51

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr