View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 12:37 pm Post subject: |
|
|
Τι να πείς... |
|
Back to top |
|
|
Nassos Full Member
Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
|
Back to top |
|
|
guru New Member
Joined: 12 Feb 2006 Posts: 31 Location: Πετρούπολη Αττικής
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 9:23 pm Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | Το ωραιότερο πάντως που άκουσα τελευταία είναι η δήλωση του Γ. Παπανδρέου ότι πρέπει να καταργηθεί ο νόμος του μειοδοτικού συστήματος γιατί τα έργα μαζεύονται στις μεγάλες εταιρείες και άλλα και άλλα... Εσείς τα πήγατε καλύτερα τόσα χρόνια και μιλάτε Δεν είμαι σίγουρος αν ελέχθησαν και καθυστερήσεις στα έργα... Σ'αυτή την περίπτωση πέφτει ξύλο!! |
Δεν ξέρω ποιο σύστημα είναι καλύτερο (μειοδοτικόες διαγωνισμός ή «αριθμητικός τύπος»), ωστόσο έχω να πω ότι 2 χρόνια με τον Σουφλιά στο υπουργείο απ' όσο ξέρω δεν έγινε κανένα μεγάλο έργο!
Για παράδειγμα οι επεκτάσεις του μετρό, που μέχρι και το 2004 γίνονταν γρήγορα, έμειναν πίσω!
● Ο σταθμός του Αγίου Αντωνίου εγκαινιάστηκε τον Ιούλιο του 2004. Η επέκταση προς Ανθούπολη, που με ενδιαφέρει περισσότερο, περιλαμβάνει σήραγγες συνολικού μήκους περίπου 350 m, 2 σταθμοί, 3 φρεάτια αερισμού. Ήταν να παραδοθεί το 2006, αλλά η κατασκευή ξεκίνησε το 2006! Έτσι η παράδοση της επέκτασης πήγε για το 2008, άρα 2 χαμένα χρόνια για 350 m σήραγγας και 2 σταθμούς.
19/06/2006 - Επέκταση του μετρό προς Περιστέρι και Ανθούπολη - Υπογραφή της σύμβασης έργου
● Η επέκταση προς Ελληνικό από εν μέρει υπέργεια έγινε εξ ολοκλήρου υπόγεια, άρα μεγαλύτερο κόστος και επί πλέον καθυστέρηση. Στη Νέα Υόρκη ή σε άλλες πόλεις που έχουν υπερυψωμένο μετρό ή monorail (θα μιλήσω γι' αυτό άλλη φορά) δεν ξέρουν;
08/03/2006 - Υπογραφή σύμβασης έργου επέκτασης μετρό προς Ελληνικό
«Μελετήσαμε το έργο εξαρχής, ακυρώσαμε τον προηγούμενο διαγωνισμό και επιλέξαμε η επέκταση να κατασκευασθεί ως υπόγεια σήραγγα. Το σημαντικό είναι ότι καταφέραμε να ανατρέψουμε τον αρχικό σχεδιασμό του έργου χωρίς να χάσουμε ούτε χρόνο ούτε χρήμα». (!!!) |
|
Back to top |
|
|
guru New Member
Joined: 12 Feb 2006 Posts: 31 Location: Πετρούπολη Αττικής
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 9:31 pm Post subject: |
|
|
superas wrote: | Προφανώς μπερδεύτηκες από την ανάφορα για κατασκευή του τμήματος Ράχες Πελασγίας-Κλειδί Ημαθίας μήκους 230 χλμ. Όμως όπως έχουμε πει και άλλες φορές το τμήμα αυτό είναι κατασκευασμένος αυτοκινητόδρομος εκτός από τα τμήματα Τεμπών και Πλαταμώνα (όπως είπα και πριν περίπου 20 km) Απλώς αναφέρεται σαν εξ ολοκλήρου τμήμα διότι σ' αυτούς που θα αναλάβουν την κατασκευή Τεμπών και Πλαταμώνα παραχωρείται όλο το τμήμα και υποχρεούνται να κάνουν 6 ΣΕΑ καθώς και να βελτιώσουν όπου χρειάζεται τον ήδη κατασκευασμένο αυτοκινητόδρομο (νέα άσφαλτος κλπ) |
Στο άρθρο το λέει:
● Στην κοιλάδα των Τεμπών προβλέπεται να γίνουν νέα έργα από τον Ευαγγελισμό ως τη Σκοτίνα μήκους 27 χλμ. Περιλαμβάνει 3 σήραγγες συνολικού μήκους 11,5 χλμ. σε κάθε κατεύθυνση, 3 μεγάλες γέφυρες συνολικού μήκους 1,4 χλμ. και 2 ανισόπεδους κόμβους, στη Ραψάνη και στον Πλαταμώνα.
● Στο υπόλοιπο κομμάτι των 205 χλμ. θα γίνουν μόνο παρεμβάσεις εκσυγχρονισμού – κυρίως ασφαλτοστρώσεις, ηλεκτροφωτισμός και τοποθέτηση πρασίνου – και θα βελτιωθούν επίσης 32 υπάρχοντες ανισόπεδοι κόμβοι. Σε όλο τον εθνικό δρόμο προβλέπεται να λειτουργήσουν, πριν από την ολοκλήρωση των έργων, 6 σταθμοί εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α.), καθώς και πέντε κέντρα ελέγχου και συντήρησης του αυτοκινητοδρόμου. |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 11:45 pm Post subject: |
|
|
[quote="guru"] Beethoven wrote: | ● Η επέκταση προς Ελληνικό από εν μέρει υπέργεια έγινε εξ ολοκλήρου υπόγεια, άρα μεγαλύτερο κόστος και επί πλέον καθυστέρηση. Στη Νέα Υόρκη ή σε άλλες πόλεις που έχουν υπερυψωμένο μετρό ή monorail (θα μιλήσω γι' αυτό άλλη φορά) δεν ξέρουν;
08/03/2006 - Υπογραφή σύμβασης έργου επέκτασης μετρό προς Ελληνικό
«Μελετήσαμε το έργο εξαρχής, ακυρώσαμε τον προηγούμενο διαγωνισμό και επιλέξαμε η επέκταση να κατασκευασθεί ως υπόγεια σήραγγα. Το σημαντικό είναι ότι καταφέραμε να ανατρέψουμε τον αρχικό σχεδιασμό του έργου χωρίς να χάσουμε ούτε χρόνο ούτε χρήμα». (!!!) |
το θέμα είναι υπάρχει ο χορός για αυτές της υπέργειες επεκτάσεις?
και εντάξει ας πούμε πως ήδη υπήρχε μελέτη για το ελληνικό, αφού λέει πως δεν θα καθυστερήσει ούτε θα αλλάξει το κόστος είναι απαραίτητο να φορτώνουμε την επιφάνεια σε αστικά μέρη....αλλιώς ας κάναμε μεγάλο δίκτυο tram και τέλος. |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 3:33 pm Post subject: |
|
|
Παρακαλώ όχι εδώ η συζήτηση για το Μετρό. Εδώ Οδικά Έργα |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 7:40 pm Post subject: |
|
|
Φίλε guru (που είσαι κι Αθηναίος ) , αν παρατηρήσεις καλύτερα (σ'αυτό το φόρουμ έχουν ήδη λεχθεί με λεπτομέρειες πολλά πράγματα) υπάρχει μια πρωτοφανής κίνηση και ραγδαίες εξελίξεις όσον αφορά τα μεγάλα έργα της περιφέρειας που παρόμοιά της δεν υπήρξε ποτέ απ'όσο μπορώ να γνωρίζω. Είναι επίσης νωρίς να μιλάμε για κατασκευές και ανεπτυγμένα εργοτάξια γιατί η όλη προσπάθεια ξεκίνησε ουσιαστικά τα 2-3 τελευταία χρόνια( κάποια απ'τα μεγάλα αυτά έργα δεν είχαν ούτε τις μελέτες ) και πρόκειται για μια προσπάθεια η οποία θα αρχίζει να φαίνεται σε 1-2 χρόνια. Τώρα αν τα έργα της Αθήνας έμειναν και λίγο πίσω χωρίς κακία δεν πειράζει καιρός ήτανε ήταν κάποια στιγμή σειρά και της περιφέρειας γιατί θα πέσει φωτιά να μας κάψει αν συνεχίζονταν όλα με τον προηγούμενο ρυθμό. Εξάλλου ο Σουφλιάς ήταν ξεκάθαρος στις δηλώσεις του ότι πλέον είναι η σειρά της περιφέρειας και εκεί θα δωθεί προτεραιότητα. Κι εδώ που τα λέμε σιγά τις καθυστερήσεις, αυτή τη στιγμή ίσα ίσα που πραγματοποιείται το μεγαλύτερο πρόγραμμα επεκτάσεων του μετρό και ξεπήδησε απ'το πουθενά η νέα γραμμή προς Πειραιά-Ζέα, για να μην αναφέρω και τις επεκτάσεις της αττικής οδού που συνεχίζουν τα μεγάλα και πανάκριβα οδικά στην Αττική. |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 9:54 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ απολυτα. Δυστυχώς, μια τετραετία ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ για να "φτουρήσουν" πολλά μεγάλα έργα εκτός αν τα υπογράψουν με το που ορκιστούν οι βουλευτές... Ενας μεγάλος λόγος που παρεδόθησαν παρα πολλά μεγάλα έργα ήταν ότι οι κυβερνήσεις Σημίτη κυβέρνησαν επί μεγάλο χρονικό διάστημα και υπήρξε ουσιαστική συνέχεια του κράτους, ενώ η κυβέρνηση Καραμανλή βρέθηκε με το μαχαίρι στο λαιμό να τα τελειώσει λόγω Ολυμπιακών. Τώρα, εάν θα ολοκληρωθεί το βασικο Εθνικό δίκτυο, οι επεκτάσεις του Μετρό και το αεροδρόμιο "Μακεδονία" αυτό θα οφείλεται στην πιθανότατη 8ετία της ΝΔ ως το 2012. Μας αρέσει, δε μας αρέσει, αυτό είναι.
Από την άλλη, γίνονται στην κυριολεξία "μάχες" μεταξύ των αναδόχων "γιατι το πήρες εσύ και όχι εγώ, πάρε μια προσφυγή στην ΕΕ". Τραγικά πράγματα. Δεν μας φτάνουν οι σουβλατζληδες των "περασμάτων" που δεν αφήνουν να γίνουν οι παρακάμψεις, έχουμε και τους επιλαχόντες αναδόχους. Υπό αυτό και μόνο το πρίσμα το έργο που κάνει ο Σουφλιάς είναι μεγάλο και το λέει ένας πρώην μη φίλος του. Δεν μπορεί να ξεκινάει ένας δρόμος 4+ΛΕΑ ανά κατευθυνση και μετά τρείς νομούς να είναι το 1/3 χωρίς διαχωριστική νησίδα. Ας κουλάρει λίγο και η Αθήνα, ας γίνουν οι επεκτάσεις του Μετρό μέχρι το Αιγάλεω and beyond, και ας αφήσουμε λίγο την περιφέρεια να ανασάνει. |
|
Back to top |
|
|
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 2:32 am Post subject: |
|
|
Χθές πήγα στην ΔΕΘ και στο περίπτερο της εγνατίας, στον χάρτη με την πρόοδο του έργου, είχε και κάτι καινούρια τμήματα στην εγνατία, γύρω από την θεσσαλονίκη. Ουσιαστηκά η συνέχεια της εξωτερικής περιφερειακής και κάποιες άλλες συνδέσεις με χαλκιδική. Σε ερώτηση μου στον τύπο που ήταν στο περίπτερο αν ανέλαβε καινούρια έργα η εγνατία οδός α.ε., μου είπε ότι θα κάνουν και άλλα έργα αλλά θα ανακοινωθούν αργότερα...
Επίσης, κάπου είχα διαβάσει πριν λίγες μέρες ότι θα αναλάβουν και 3 ακόμα από τους κάθετους άξονες. Έχω την εντύπωση ότι μάλλον τώρα που ο κύριος άξονας πλησιάζει προς την ολοκλήρωση του σιγά σιγά και μιας και η συνταγή της εταιρειας ήταν πετυχημένη ψάχνουν να της βρουν καινούρια έργα.. |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 10:45 am Post subject: |
|
|
superas wrote: | Φίλε gm δεν είναι 200 χιλιόμετρα το τμήμα αυτό. Συγκεκριμένα αυτή τη στιγμή έχουμε περίπου 70 χιλιόμετρα στον Μαλιακό που δεν είναι αυτοκινητόδρομος και καμιά 20αριά χιλιόμετρα στα Τέμπη και στον Πλαταμώνα. Το υπόλοιπο είναι όλο αυτοκινητόδρομος. |
Το προηγούμενο Σ/Κ έκανα ένα ταξίδι-αστραπή στον Βόλο. Παρότι το τμήμα της εθνικής στον Μαλιακό είναι επικίνδυνο (ή όπως αλλιώς θέλετε να το πείτε) σίγουρα δεν είναι χειρότερο από όλο το μήκος της εθνικής Κορίνθου-Πάτρας.
Πάντως το τμήμα Λαμία-Βόλος είναι εξαιρετικό. Ευχαριστιέσαι οδήγηση ρε παιδί μου, και το πατάς και λίιιιγο παραπάνω (μέχρι τα 180 ας πούμε ) |
|
Back to top |
|
|
Mika Stadium Expert
Joined: 17 May 2005 Posts: 771 Location: London, UK
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 11:15 am Post subject: |
|
|
οντως το τελυταιο κομματι ειναι σουπερ μεχρι το Βολο, το πατας και ουτε που το καταλαβαινεις.
Παντως δε συμφωνω οτι ειναι λιγοτερο επικινδυνο απο το Κορινθος-Πατρα το πεταλο του Μαλιακου.
στο Κορινθος-Πατρα ολες οι εξοδοι ειναι ανισοπεδες και στα κομματια τις εξοδου εχει νησιδα.
στο Μαλιακο εχει ακομα εξοδο που καθεσαι στο αριστερο κομματι της λωριδας κ περιμενεις να αδειασει απο απεναντι για να βγεις
επισης εχει 2 φαναρια (Στυλιδα κ Καμμενα Βουρλα) πραγμα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για Εθνικο Δικτυο
Στον Αγ.Κωνσταντινο δεν υπαρχει ουτε ΛΕΑ (λογικο αφου περνας μεσα απο το χωριο) και η κινηση γινεται ασφυκτικη |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 3:40 pm Post subject: |
|
|
Mika wrote: |
Στον Αγ.Κωνσταντινο δεν υπαρχει ουτε ΛΕΑ (λογικο αφου περνας μεσα απο το χωριο) και η κινηση γινεται ασφυκτικη |
Καλά μιλάμε δεν είμαστε απλά για γέλια αλλά τι να πω, σενάριο επιστημονικής φαντασίας.
Στην ΕΟ Πατρών-Πύργου μήκους 96 χλμ υπάρχουν συνολικά 6 φανάρια!!!
|
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 4:11 pm Post subject: |
|
|
νομιζω οτι ο δρομος ειανι τελριος απο τη στηλιδα και μετα ενω οντωσ στη πατρων κοριμθου οπου υπαρχουν αστικα κεντρα πχ κιατο ακρατ ξυλοκαστρο κλπ υπαρχουν νησιδες |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 8:19 am Post subject: |
|
|
Χθες έκανα ένα ταξιδάκι μέχρι την Κοζάνη. Το πέρασμα της Καστανιάς με την καινούργια άσφαλτο είναι εξαιρετικό.
Απορώ ακόμα πως δεν έχει γίνει κάποιο μεγάλο ατύχημα μέσα στα τούνελ, η συμπεριφορά των οδηγών είναι επιεικώς απαράδεκτη.
Στην επιστροφή γύρισα από τον παλιό δρόμο ο οποίος ήταν εντελώς άδειος. Ζήτημα να πέτυχα 3-4 αυτοκίνητα. Στα σουβλάκια της Ζωοδόχου Πηγής δεν υπήρχε ψυχή (κάποτε γινόταν χαμός). Η θερμοκρασία ήταν γύρω στους 27 βαθμούς στον κάμπο αλλά πάνω στο βουνό έπεσε στους 11. |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 5:14 pm Post subject: |
|
|
Από μεταφορά:
corfu wrote: | Καλησπερα σε ολους τους φιλους.
Ειμαι νεος στη λιστα αλλα οχι και στα εργα.
Ειμαι απ'την Κερκυρα και κανω τουλαχιστον μια φορα το μηνα με επιστροφη τη διαδρομη Ηγουμενιτσα Αλεξανδρουπολη της Εγνατιας οδου.
Καποιος εδω εγραψε πριν απο λιγο καιρο οτι το κοματι Ρεντινα- Ασπροβαλτα θα δινονταν τη προηγουμενη Πεμπτη.
Αλλα απ'οτι καταλαβα, ουτε στην ιστοσελλιδα της εγνατιας οδου εχει γραφτει κατι αλλα ουτε και στα δελτια ειδησεων ουτε και στις εφημεριδες γρφτηκε κατι αναλογο.
Γνωριζει κατι καποιος συγκεκριμενα και πιο υπευθυνα να μας ενημερωσει?
Αυτο που μπορω να σας πληροφορισω υστερα απο τηλεφωνο στα γραφεια της Εγνατιας οδου στα Ιωαννινα, ο υπευθυνος μηχανικος μου ειπε οτι το τμημα Αγ. Αναστσια-Δωδονη θα δωθει περι το τελος Οκτοβριου, καθως και το τμημα απο Α/Κ Ιωαννινων εως Δροσοχωρι ειναι ηδη ετοιμο αλλα δε θα δωθει διοτι δε βοηθα στην κυκλοφορια επειδη ο επαρχιακος δρομος για το Μετσοβο περνα για την ωρα μεσα απ'την πολη των Ιωαννινων.
Αν και διαφωνω με τον φιλο μηχανικο και να σας εξηγησω γιατι.
Με τα υπαρχοντα τμηματα αυτη τη στιγμη εγω προσωπικα κανω 4 ωρες απο Ηγουμενιτσα στη Θεσσαλονικη.
Η διαδρομη ομως που ακολουθω δεν ειναι πολη Ιωαννινων, Περαμα, Μετσοβο.
Μετα την εξοδο στον Α/Κ Ιωαννινων στριβω δεξια για Μπαφρα και μεσω Κατσικα, Βασσιλικη, Λογγαδες βγαινω ψηλα στο Μητσικελι στο χωριο Μαζια απ'οπου και παιρνω την υπαρχουσα εθνικη οδο για Μπαλντουμα, Μετσοβο.
Χρονος απο Ηγουμενιτσα για Μαζια 1.15 με 1.20 αναλογα με το ποσο γρηγορα οδηγαει ο καθενας.
Αν δοθει το κοματι μεχρι το δροσοχωρι καταλαβαινετε οτι μεχρι τα Μαζια ο χρονος μειωνετε τουλαχιστον κατα ενα τεταρτο.
Αναμενουμε τις παραδοσεις και ειδωμεν.
ΥΓ. Αν καποιος απ'το forum ξερει για την παραδοση στο κοματι Ρεντινα-Ασπροβαλτα ας μας πληροφορησει.
Ευχαριστω και καλως σας βρηκα. |
|
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 5:24 pm Post subject: |
|
|
Φίλος ερχόμενος απο Ασπροβάλτα μου είπέ ότι στο κόμβο Ασπροβάλτας ερχόταν αυτοκίνητα απο αριστερά (απο το υπο παράδοση κομμάτι) ελπίζω να μην αναφερόταν σε άλλο σημείο και να πρόκειτε για πραγματικότητα. |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 8:45 pm Post subject: |
|
|
Εγώ είχα πει για το κομμάτι Ρεντίνα-Ασπροβάτα ότι θα δίνονταν στην κυκλοφορία, μετέφερα απλώς άρθρο της εφημερίδας Αγγελιοφόρος. Απ' ότι ξέρω είναι να ανοίξει αυτές τις ημέρες, τώρα αν άνοιξε ή όχι δεν ξέρω... Προφανώς θέλαν να το συνδυάσουν με τα εγκαίνια της ΔΕΘ και δεν πρόλαβαν. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 9:26 pm Post subject: |
|
|
Αμάν ρε Supera!!
Πολλά δρομολόγια έχουν γίνει τον τελευταίο καιρό στην εγνατία...καμιά φωτογραφία παίζει???
Με το τμήμα ΑΚ Ιωαννίνων- Δροσοχώρι μ'αρέσει που θέλαν να το παραδώσουν από πέρυσι μέχρι την Παμβωτίδα, αφού βλέπετε ότι με δυο και πέντε χιλιόμετρα δε γίνεται τίποτα αν δεν παραδωθεί ολόκληρο το τμήμα μέχρι τον Άραχθο. Μου θυμίζει μερικά τμήματα που δίνονταν στην αρχή, έξι χιλιόμετρα στη μέση του πουθενά που για να τα φτάσεις πρέπει να ψάχνεις μέσ' στα βουνά .Πάντως μετά το Δροσοχώρι όντως βγαίνει με αυτή την διαδρομή από Μαζιά που είπε πιο πάνω ο Corfu αλλά μετά σύμφωνα με χάρτες δεν είναι όλο χωματόδρομος μέχρι να βγεις στην εθνική οδό? |
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 1:50 pm Post subject: |
|
|
Στη Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας στο ύψος του Αγίου Στεφάνου ,όπως πολλοί έχουν δει, εκτελούνται έργα ασφαλτοστρωσης.
Στα κομμάτια που έχουν ολοκληρωθεί η διαγράμμιση είναι πολύ περίεργη ,δηλαδή η αριστερή
λωρίδα είναι τόσο στενή που ίσια-ίσια
χωράει σε πλάτος ένα αυτοκίνητο σε αντίθεση με την μεσαία λωρίδα όπυ είναι σχεδόν διπλάσια.
Ξέρετε γιατί το έχουν κάνει αυτό ;Δεν πιστεύω να τους ξέφυγε αλλά δεν καταλαβαίνω την λογική αυτής της διαγράμμισης. |
|
Back to top |
|
|
linus Junior Member
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 114
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 3:59 pm Post subject: |
|
|
Αν όντως ισχύει αυτό το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι το έκαναν για να μας εμπεδώσουν ότι στους αυτοκινητόδρομους η αριστερή λωρίδα είναι μόνο για προσπέραση.
Από την άλλη, στην Ελλάδα γίνονται τόσα που δεν μπορεί νους ανθρώπου να σκεφτεί. |
|
Back to top |
|
|
GEO New Member
Joined: 22 Jan 2006 Posts: 50 Location: Athens
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 4:17 pm Post subject: |
|
|
Η διαγράμμιση ειναι με κίτρινο χρώμα.Δεν ειναι μόνιμη αφου εγινε λογω των εργων που γινοταν εναλλάξ στις δυο πλευρές του δρόμου.
Θεωρω οτι με το τέλος των εργων θα γινει ξανά με λευκό χρώμα και στις κανονικές διαστάσεις.Σήμερα ηδη ξεκίνησαν επόμενο κομματι και ξανά βέβαια χαμός στην Εθνική το πρωί.Ελπίζω να τελειώσουν γρήγορα ..... |
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 4:43 pm Post subject: |
|
|
XΧαιρεται παλι αδελφια μετα απο αρκετο καιρο απουσιας λογω εργασιων!!
1. Ρε φιλε μου Πανικο αλλα ΑΒΑΤΑΡ δεν υπαρχουν??? Τον Ταζ βρηκες να παρεις που τοιν εχω 2,5 χρονια τωρα??
2. Η διαγραμμηση ειναι κιτρινη και στην ΕΟ Αθηνων-Κορινθου στα σημεια που ασφαλτοστρωθηκαν προσφατα, αλλα το πλατος της αριστερης μου φανηκε το ιδιο με τις αλλες για να πω και του στραβου το δικιο...!!! |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 9:41 pm Post subject: |
|
|
Πάντως μετά το Δροσοχώρι όντως βγαίνει με αυτή την διαδρομή από Μαζιά που είπε πιο πάνω ο Corfu αλλά μετά σύμφωνα με χάρτες δεν είναι όλο χωματόδρομος μέχρι να βγεις στην εθνική οδό?[/quote]
Bettoven σε διαβεβαιω οτι ολο το κοματι ειναι ασφαλτινο αλλα λιγο στενο.
Μονο με Ι.Χ. αυτοκινητο μπορεις να περασεις.
Εσυ σιγουρα θα βλεπεις το χαρτη της Road οπου δειχνει χωματινο δρομο απο Βασσιλικη προς Μαζια.
Αυτο που σου λεω εγω ειναι απο Λογγαδες προς Μαζια και δεν τη δειχνει ο χαρτης.
Παντως φιλοι μου του χρονου τετοιο καιρο θα μπαινουμε απο Ηγουμενιτσα στην Εγνατια και θα την αφηνουμε μετα το τουνελ του δρισκου στην Μπαλντουμα σε 40' περιπου. Μαγεια!!!! |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 1:17 am Post subject: |
|
|
Και του παραχρόνου περίπου τον ίδιο καιρό θα μπαίνουμε στην Ηγουμενίτσα και μετά από ένα συγκινητικό ταξίδι θα βγαίνουμε στους Κήπους Με ποδήλατο θα την κάνω και τα 670 χλμ.!!!!! |
|
Back to top |
|
|
|