View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Tue Aug 22, 2006 12:16 am Post subject: |
|
|
Εσυ παιδί μου είσαι η χρυσή εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα... |
|
Back to top |
|
|
Alkis Senior Member
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Thu Aug 24, 2006 3:44 am Post subject: ωραια.. |
|
|
πολυ καλα νεα απο το ΣτΕ .βασικα εντυπωσιαστηκα απο την ταχυτητα που εδωσε απαντηση.ας ελπισουμε τωρα να μην γινουν προσφυγες στην Ε.Ε γιατι θα υπαρξει τεραστια καθυστερηση..(βλ.ΜΑΛΙΑΚΟΣ-ΚΛΕΙΔΙ 1 ΧΡΟΝΟ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΣ ΑΝΑΔΟΧΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΟΘΗΚΕ Η ΑΠΟΦΑΣΗ }δεν το νομιζω ομως,μια και η νεα τακτικη της Ε.Ε ειναι να μην παιρνει θεση σε τετοια ζητηματα,αλλα αφηνει την εκαστοτε χωρα δηλ. το ΥΠΕΧΩΔΕ να παιρνει την τελικη αποφαση παντως στη συμβαση παραχωρησης περιλαμβανεται η κατασκευη τμηματων μηκους 147km τηςΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ και εκμεταλευση της ΠΑΘΕ απο τον κομβο μεταμορφωσης ως τον μαλιακο{α/κ σκαρφειας)και στον κλαδο σχηματαρι-χαλκιδα οπως και ανακατασκευη τμηματων στην υλικη και στο τμημα ριτσωνα-θηβα |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Thu Aug 24, 2006 8:32 am Post subject: |
|
|
...και όντως πιθανόν το ΣτΕ να είναι λίγο λιγότερο δύσκολο αυτόν τον καιρό εφόσον μάλλον και οι ίδιοι κατάλαβαν ότι από θεσμικοί φορείς προάσπισης της νομιμότητας έχουν μετατραπεί, ελέω της στρεβλής Ελληνικής πραγματικότητας, σε μοχλούς προάσπισης συμπερόντων και οπισθοδρόμησης.
Καλά τα νέα, και ωραίος ο Σουφλιάς. Καιρός ήταν να "τρέξουν" και τα έργα της περιφέρειας. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Aug 24, 2006 11:48 pm Post subject: |
|
|
Δεν το πιστεύω!!!! Θα το αντέξουμε????? Η Δυτική Ελλάδα κάνει το όνειρό της πραγματικότητα!!!! Συγχαρητήρια και στο ΣτΕ καιρός ήταν να επιταχύνει τα πράγματα αλλά αυτό που πραγματικά χαίρομαι είναι για μία ακόμη φορά η συνέπεια που θα ξεμπλοκαριζόταν και αυτό το έργο. Souflias for ever!!! |
|
Back to top |
|
|
Nassos Full Member
Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
Posted: Fri Aug 25, 2006 2:06 am Post subject: |
|
|
Καλά ηρέμησε... κοίτα μη σε κτυπήσει κάνενα Βιενέζικο τράμ και ψαχνόμαστε! |
|
Back to top |
|
|
linus Junior Member
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 114
|
Posted: Fri Aug 25, 2006 8:01 am Post subject: |
|
|
Πάντως για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους το ΣτΕ δεν αποφάσισε επί περιβαλλοντικού ζητήματος αλλά επί αιτήσεως κατασκευαστικής εταιρίας επειδή την αποκλείσανε από το έργο. Δεν υπήρχε βέβαια περίπτωση η εταιρία να προβάλλει ότι το έργο που σκόπευε να διεκδικήσει ήταν ενάντια στο περιβάλλον, απλά προσπάθησε να χτυπήσει ατέλειες της διαδικασίας του διαγωνισμού. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Aug 25, 2006 2:19 pm Post subject: |
|
|
Nassos ας είμαστε καλά από καρδιακά και εγκεφαλικά να δούμε την ιονία οδό να τελειώνει και μετά δεν με εδιαφέρει... ας πάω κι από βιενέζικο τράμ!!! |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 1:16 pm Post subject: |
|
|
Την Πέμπτη τελικά δίνεται στην κυκλοφορία το τμήμα της Εγνατίας Κόμβος Απροβάλτας-Κόμβος Ρεντίνας. Ουσιαστικά με αυτό το τμήμα παρακάμπτουμε τα μακεδονικά τέμπη και τα πολύ δύσκολα φανάρια του Σταυρού και της Ρεντίνας .
Σε ένα μήνα περίπου θα δοθεί και το τμήμα Νυμφόπετρα-Μικρή Βόλβη, ενώ το τμήμα μεταξύ Μικρής και Μεγάλης Βόλβης πάει για αρχές του νέου έτους. Μόλις αλοκληρωθεί και αυτό θα έχουμε αυτοκινητόδρομο συνεχόμενο από Γρεβενά μέχρι τη γέφυρα του Στρυμόνα. |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 6:19 pm Post subject: |
|
|
superas wrote: | Την Πέμπτη τελικά δίνεται στην κυκλοφορία το τμήμα της Εγνατίας Κόμβος Απροβάλτας-Κόμβος Ρεντίνας. Ουσιαστικά με αυτό το τμήμα παρακάμπτουμε τα μακεδονικά τέμπη και τα πολύ δύσκολα φανάρια του Σταυρού και της Ρεντίνας . |
Αντε με το καλο και αυτο, αλήθεια ποια Πεμπτη? |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 6:49 pm Post subject: |
|
|
Λογικα την επόμενη Πέμπτη. Την άλλη μέρα είναι και τα εγκαίνια της ΔΕΘ βολεύει να κάνουν το κομμάτι τους και οι πολιτικοί. |
|
Back to top |
|
|
Nassos Full Member
Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 8:08 pm Post subject: |
|
|
Σορρυ, μια μικρη σφηνα στη συζητηση για το σπουδαιο νεο της απεμπλοκης:
Αν και το παρακατω δεν εχει την εμβελεια ενος μεγαλου οδικου εργου, ωστοσο καθε θετικη παρεμβαση και βελτιωση ειναι παραπανω απο ευπροσδεκτη! (απο αρθρο στο contra.gr):
Παράλληλα, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από την Πέμπτη (31/08 ) έως τις 20 Σεπτεμβρίου θα ισχύουν σε τμήματα κεντρικών λεωφόρων της Αττικής λόγω εργασιών τοποθέτησης μεταλλικών στηθαίων.
Τα έργα θα πραγματοποιούνται από τις 7 το πρωί έως τις 7 το βράδυ στις λεωφόρους Συγγρού, Ποσειδώνος, Κηφισίας καθώς και την εθνική οδό Αθηνών Κορίνθου από το Δαφνί ως τον Ασπρόπυργο
http://www.contra.gr/Life/News/128120.html |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 8:59 pm Post subject: |
|
|
θυμαστε την προηγουμενη εβδομαδα που ελεγα για τους ομιλους οτι θελουν πλεον να συνεργαστου?..... να κανω και εγω λιγο το κομματι μου χεχε |
|
Back to top |
|
|
Nassos Full Member
Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 10:10 am Post subject: |
|
|
Καλό μήνα.
Συμφωνία - σταθμός για την κατασκευή έργων
Quote: | Νέο τοπίο στην κατασκευαστική αγορά δημιουργεί η σύμπραξη των δύο κοινοπραξιών που είχαν διεκδικήσει το αυτοχρηματοδοτούμενο έργο «Μαλιακός - Κλειδί» και συμφώνησαν να κατασκευάσουν το έργο από κοινού. Στη συνεργασία αυτή οδήγησε η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στην οποία είχε προσφύγει η κοινοπραξία Ολυμπία Οδός (Vinci, Ακτωρ, J&P Αβαξ), να επιτρέψει στο υπουργείο να ολοκληρώσει από μόνο του το διαγωνισμό. Ανάδοχος είχε αναδειχθεί η κοινοπραξία Aegean Motorway Group (Hochtief, Strabag, Bilfinger Berger, ΑΕΓΕΚ, Αθηνά, Lamda Development).
Η συνεργασία των δύο πλευρών γίνεται με βάση την οικονομική προσφορά της πρώτης πλειοδότριας που φτάνει το 1 δισ. ευρώ και η σύμβαση παραχώρησης αναμένεται να υπογραφεί μέχρι το τέλος του έτους.
Ο «ιστορικός συμβιβασμός», πάντως, των δύο αντιμαχόμενων κοινοπραξιών δεν δίνει μόνο τη δυνατότητα συμμετοχής σε ένα από τα μεγαλύτερα κατασκευαστικά έργα, αλλά δείχνει και τον δρόμο για να ξεμπλοκαριστούν και άλλα έργα που καθυστερούν λόγω των ενστάσεων. |
Συνέχεια: http://www.kerdos.gr/default.aspx?id=393416&nt=103
Κάλλιο αργά παρά ποτέ. Έπρεπε να περάσουν 2 και βάλε χρόνια για να το καταλάβουν... |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 11:01 am Post subject: |
|
|
Άντε ανάσταση...
Πάντως, έχω καταγράψει το γεγονός ότι σε πλειάδα έργων ιδίως μετά το 2004, οι αντιδράσεις δεν έρχονται από τους ΝΙΜΒΥς (ιδίως στα οδικά έργα) αλλά από αντίπαλες εταιρείες οι οποίες δεν "πήραν" διαγωνισμούς.
Κάπου έχουμε κάποιο κάλο στον εγκέφαλο μου φαίνεται... Ευτυχώς από ότι βλέπω, τα νέα και σε αυτό το κομμάτι των έργων είναι ενθαρρυντικά, και μάλλον δεν προκειται να γίνει η 325η ένσταση των σουβλατζίδων του Αγ. Κωνσταντινου, εφόσον παρόμοιες υποθέσεις έχουν πλέον εκδικαστεί από ότι καταλαβαίνω...
Και καλά κάνει ο Σουφλιάς και (πλέον) έχει επικεντρωθεί κυρίως στην περιφέρεια. Δεν μπορεί να είναι 4 λωρίδες στην Αθήνα και 1+1 βοηθητικη χωρίς νησίδα στο Μαλλιακό, ή να τελειώνουν τα έργα της Εθνικής οδού Νο 1 ταυτόχρονα με εκείνα της Αττικής οδού... |
|
Back to top |
|
|
guru New Member
Joined: 12 Feb 2006 Posts: 31 Location: Πετρούπολη Αττικής
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 5:23 pm Post subject: |
|
|
Nassos wrote: |
Συμφωνία - σταθμός για την κατασκευή έργων
|
Άρθρο για το θέμα από την Ελευθεροτυπία:
2012 Τέλος στο σφαγείο των Τεμπών
Ξεμπλοκάρισμα των έργων στο «φονικό» τμήμα της κοιλάδας των Τεμπών, αλλά και τσουχτερά διόδια, ανακοίνωσε χθες ο Γιώργος Σουφλιάς.
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=01.09.2006,id=92796540,5373500 |
|
Back to top |
|
|
savroulis Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 6:04 pm Post subject: |
|
|
καλό μήνα........
ναι και η μαλακία τους πάει σύννεφο.......
ξαναστρώνουνε την εθνική στην έξοδο προς λαμία στο ύψος του 120 εργοστασίου.......και η κατασκευαστική, έχει ένα συνεργείο, με όλα τα μηχανήματα απο ένα, και το χειρώτερο δουλέυουνε σαν δημόσιοι υπάλληλοι για 5 χλμ. ασφαλτο.......
7.30 ξεκινάνε και στις 4 το απόγευμα μην τους είδατε....αντί να είναι 3 βάρδιες εργοστάσιο με τουλάχστον δύο απο όλες τις μηχανές και να στρώνουνε........να στρώνουνε μέχρι και τα διόδια....αλλά πού......στρώσανε πούπουλα για τον κόλο τους οι εκάστοτε πολιτικοί.... 4 μέρες τώρα και ακόμη δεν φτάσαεν στο 3 χλμ.
διαφθορά?>????? δεν υπάρχει αυτός ο όρος... |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 12:17 am Post subject: |
|
|
gouperman wrote: | ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ ΜΑΛΙΑΚΟΣ-ΚΛΕΙΔΙ..αναμενεται υπογραφη της συμβασης παραχωρησης ως τα τελη του χρονου |
ΘΑ ΣΚΟΤΩΘΕΙΤΕ!!!! ΜΗ ΒΙΑΖΕΣΤΕ ΕΤΣΙ!! Καλά μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί, όπως άλλωστε συνέβη και με τον Κόρινθος-Καλαμάτα που ο οριστικός ανάδοχος έχει αναδειχθεί εδώ και 2-3 μήνες και η σύμβαση θα υπογραφεί τον Οκτώβρη, τα Τέμπη πάνε για τέλος του έτους?? Δηλ ΠΟΎ είναι το κώλυμα?? Να περιμένουμε και το Κόρινθος-Τσακώνα να υπογραφεί μέσα στο 2009!! |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 7:20 am Post subject: |
|
|
Δηλαδή, διαβάζοντας την "Ε" να υποθέσω ότι μετά από τρία κοινωτικά πακέτα, 20 χρόνια σχεδόν ανακατασκευής της Εθνικής οδου και δε συμμαζεύεται, υπάρχει ακόμα ένα "κενό" στον αξονα Αθηνώς - Θεσ/νίκης" που είναι πάνω από 200 χλμ (το ένα τρίτο της απόστασης δηλαδή), είναι τα πιό φονικά σημεία, και το οποίο είναι μιάμιση λωρίδα ανά κατεύθυνση και χωρίς στηθαίο; Ακόμα;
Καλά βρε παιδιά, δε ντρεπόμαστε; |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 11:17 am Post subject: |
|
|
Φίλε gm δεν είναι 200 χιλιόμετρα το τμήμα αυτό. Συγκεκριμένα αυτή τη στιγμή έχουμε περίπου 70 χιλιόμετρα στον Μαλιακό που δεν είναι αυτοκινητόδρομος και καμιά 20αριά χιλιόμετρα στα Τέμπη και στον Πλαταμώνα. Το υπόλοιπο είναι όλο αυτοκινητόδρομος.
Προφανώς μπερδεύτηκες από την ανάφορα για κατασκευή του τμήματος Ράχες Πελασγίας-Κλειδί Ημαθίας μήκους 230 χλμ. Όμως όπως έχουμε πει και άλλες φορές το τμήμα αυτό είναι κατασκευασμένος αυτοκινητόδρομος εκτός από τα τμήματα Τεμπών και Πλαταμώνα (όπως είπα και πριν περίπου 20 km) Απλώς αναφέρεται σαν εξ ολοκλήρου τμήμα διότι σ' αυτούς που θα αναλάβουν την κατασκευή Τεμπών και Πλαταμώνα παραχωρείται όλο το τμήμα και υποχρεούνται να κάνουν 6 ΣΕΑ καθώς και να βελτιώσουν όπου χρειάζεται τον ήδη κατασκευασμένο αυτοκινητόδρομο (νέα άσφαλτος κλπ) |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 4:00 pm Post subject: |
|
|
superas
Καταρχήν ευχαριστω για την πληροφόρηση και συγνώμη για την παρερμηνεία, αλλά δεν βγαίνω Εθνική συχνά.
Επίσης, όλα καλά και όλα ωραία αλλά και πάλι, πως τα καταφέραμε και μέιναμε με 70 χλμ υπόλοιπο μετά τόσα χρόνια. τεσπα, ας γίνουν να τελειώνουμε...
Τέλος τους χαιρετισμους μου στους Αυτοκινητοδρομάκηδες και σας έυχομαι όλη η ζωή σας απο δώ και πέρα να είναι η "τέλεια διαδρομή" που λέει και ο Καββαθάς. |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 10:00 pm Post subject: |
|
|
διάβασα στην εφημερίδα και βλέπω σιγά σιγά ξεκινάνε τα έργα και λύνονται τα χερια του σουφλιά, πολλές πρωτοβουλίες που παλιότερα ίσος δε βλέπαμε. Κινητικότητα υπάρχει αλλα (λόγο STE?) ΑΡΓΟΎΜΕ gmt...πολύ αργούμε. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 12:37 am Post subject: |
|
|
Το ωραιότερο πάντως που άκουσα τελευταία είναι η δήλωση του Γ. Παπανδρέου ότι πρέπει να καταργηθεί ο νόμος του μειοδοτικού συστήματος γιατί τα έργα μαζεύονται στις μεγάλες εταιρείες και άλλα και άλλα... Εσείς τα πήγατε καλύτερα τόσα χρόνια και μιλάτε Δεν είμαι σίγουρος αν ελέχθησαν και καθυστερήσεις στα έργα... Σ'αυτή την περίπτωση πέφτει ξύλο!! |
|
Back to top |
|
|
|