stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Ρεπορτάζ ξένων ΜΜΕ για τους Αγώνες
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 67, 68, 69  Next

Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Ολυμπιακοί Αγώνες
View previous topic :: View next topic  
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 9:31 am    Post subject: Reply with quote

UWG wrote:
To grama pou tou estila ego etan os exeis...
Fuck you and fuck your opinion

Απλά λόγια, μεστά, καθημερινά. Έκανες ουσιαστικά μια ...περίληψη των γραμμάτων που είχαν στείλει τα άλλα παιδιά!! Laughing
kostas

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 11:38 am    Post subject: Reply with quote

Na prosthesw thn ektimhsh mou oti o karagkiozhs kai h efhmerida tou de qa edwsan thn paramikrh shmasia sta email mas, an den ta kanoun delete automata.... Isws to gramma tou presbh na to diabasoun, opws an mh ti allo exoun upoxrewsh, alla kai gia auto akoma amfibalw.... Makari fusika na exw lathos, alla edw milame gia kathikia tou kerata, de mporeis na perimeneis oute euthujia, oute upeuthunothta .....
nivam

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 1:44 pm    Post subject: Reply with quote

to gramma pou esteila sto amerikano dimosiografo pou egrapse ta gnosta aisxi

>
Hi
It is very sad when I discover that there are journalists (if you are one, are you?) that write stories that are a product of bad imagination! You say that Olympics are going to be a circus! A circus like that took place in Atlanda? I feel sad about you, that your research and opinion about the Athens poroject's progress comes only from some photos you saw on the official website! I only inform you that the photos are 6 months old.
Why dont you come and see with your eyes to see the overall progrees. Those magnificent stadiums that are ready. I live 1Km away from olympic statium and I visited most of the other facilities during the test events that held last weeks. All I can say are magnificent, I doubt that your rich/arrogant country have any equivalent to ours!
Did you hear about the test events, did your hear what olympic champions said about the facilities and the stadiums? I'm not going to list all those stadiums that received so many enthousiastic vows from olympic champion!
I just going to answer you stupid questions

Will the Greeks be able to put up the buildings?
Come and see by yourself! By the time Greeks put up buildings like the Parthenon (which stills standing) your grand-grand-grand-grand-grand... -grand papa was living on a tree maybe. And by the time we put up the largest wired bridge in the world (is almost ready) you poor-minded Americans you kill Iraqis for nothing!
Will they be able to keep them up for the 21/2 weeks of the Olympics?
You sad.... Remember WTC.?
What was the world thinking? The Olympics in Athens? Did we even check to see if Bakersfield was interested?
Again you are sad. You have to known that the islamic world respect Greece for what we have been in ancient years and what we are in this modern years. They respect us because we respect them. You have the problem because you dont respect anyone, you are trying to eliminate anyone that dont conform with your will. Your will to rule the world. You dont even respect your own people!Greece and Islamic world are friends!!!

Last week the Greeks kicked off the torch relay, and I was dismayed to read that the 48,500-mile relay route is the same as the route of the bus from the Athens press center to the beach-volleyball venue.)
Where did you hear that you... sad little monkey!!!??? You liar!!!!!!

As for the readiness of the various Athens venues and infrastructure, it's going to go right down to the wire. On opening day, they'll have scuba divers painting the black lines on the bottom of the pool.
You are lying again!!! The olympic pool is ready! But what you can excpect from a so called journallist who just hates Greece. And sees the news only form CNN. Have you ever travelled to Greece. I hope you never come here! You are not welcommed! Do you know how many original Greeks works you are using in your "international" mother-tongue with the same spelling as our workds. Just over 250!!!!
That's right, the Greeks have brought the water up to an acceptable degree of Olympic wetness.
You sad pathetic worm!!!!
They can't. They haven't hooked up the wiring. They might have to go with a cowbell.
I know why your right all this! You know why? Because you are envy! Envy of all those miracles that a country of 10million people put up, the history, the culture, the way of living, the type of democracy we have which Im afraid you will never experience.

You are arrogant and you are the circus!!!

Same on you!!!!

Nikos Vamvakas

>>

Afta ithela na grapsw kai alla, alla den eixa xrono

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 1:53 pm    Post subject: Reply with quote

H', Fuck you and fuck your opinion opos eipai ki'o filos, Shocked

mhn to parakanoume me ton lalaki, to thema exei antimetopisti pia af'ypsilou Wink
kostas

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 3:24 pm    Post subject: Reply with quote

Loipon filoi,
katarxhn na zhthsw suggnwmh gia auto to post kai na xekatharisw 3 pragmata:
1) Den prospathw na daskalepsw kanena, apla th gnwmh mou lew
2) Den apeuthunomai se kanena proswpika, opote parakalw na mhn parexhghthei proswpika kaneis
3) Apofasisa katopin…skepshs na to steilw auto to post, kai an theorhthei oti de…sunadw me th filosofia tou forum, tote kanena problhma, apoxwrw monos mou kai me ajioprepeia, xwris apoboles! Laughing

Eixa pei apo thn arxh oti kalo tha htan na mhn apanthsoume ston karagkiozh. Telika allaxa apopsh kai apanthsa ki egw o idios toso ston malaka kateutheian oso kai ston ekdoth. Enas apo tous logous pou amfebala gia th skopimothta ths mazikhs epikoinwnias mazi tou, einai oti proeblepsa oti tha ginei auto pou egine kai to opoio (panta KATA TH GNWMH MOU) einai polu apla na xathei to dikio pou exoume sto thema auto…. Kai ti ennow:
1) O malakas apofasise kai ebale ton euato tou sto thesh tou krith ths elladas, twn ellhnwn klp klp. Se polla apo ta grammata pou estaleisan, fainetai oti th thesh auth tou thn anagnwrizoume, kai apla stenaxwriomaste (h thumosame) gia thn krish tou kai prospathoume na tou allaxoume gnwmh. Auto einai kentriko lathos! Den tou apantas sto stil: Oxi malaka, kaneis lathos, osa les einai mpourdes, emeis ola ta xtizoume gamata…klp klp….AGNOEIS thn krish tou, kai apla ton xleuazeis kai ton eirwneuesai, bazontas etsi ton euto sou sth thesh tou krith kau auton sth thesh tou krinomenou…. Epishs, kai se sunexeia tou prohgoumenou, polla apo ta grammata grafhkan en brasmw psuxhs kai xwris megalh psuxraimia, deixnontas oti mas kaiei kai malista polu h kalh gnwmh tou perigurou. Paidia, auto einai nootropia mikrou paidiou pou thelei na tou leei mprabo h mama tou kai bazei ta klamata molis to malwsoun…
2) Deutero kai BASIKOTERO. Filoi, den mporei na sou leei o allos oti eisai anikanos na ftiaxeis ena olumpiako stadio kai oti den exeis thermosifones, kai su na tou les gia ton Periklh kai ton Parthenwna.... Exairetikos o Periklhs, qaumasios o parthenwnas klp klp, alla exoun perasei 100 gennies apo tote…. An dhladh o pappous mou polemhse kai epese sa megalos hrwas to 40, h an htan pappous mou o Eluths kai phre Nobel, alla egw den jerw na diabasw kai xaizomai panw mou sta beggalika tou pasxa, exw kanena logo EGW PROSWPIKA na aisqanomai hrwas kai diannooumenos….? Egw lew oxi. An loipon pragmatika den exw logo na aisthanomai hrwas kai diannooumenos exaitias tou pappou mou, tote pws einai dunaton GIA TA PANTA na anatrexw 2.500 xronia pisw …

KATA TH GNWMH MOU loipon, kai gia na teleiwnw, eite:
1) Apantas opws o presbhs, pou edwse maqhma me to gramma tou (auth einai h douleia tou allwste tou anqrwpou):
Prosexte ekfrash –
……..Let me, however, ignore Mr. Ostler’s poor attempts at humour (=se agnow) ………
kai akolouthws enhmerwnw me psuxraimia ton kosmo gia thn alhtheia, xwris tsantila kai “magkia”.
2) eite de se endiaferei na enhmerwseis ton kosmo kai na tou peis thn alhqeia, apla se endiaferei na sunexiseis ton polemo pou anoixe mazi sou o malakas, se proswpiko epipedo, kai apla tou stelneis ena email pou exeis attachment th fwtografia tou kai tou les: malaka xerw pws se lene kai pia einai h fatsa sou, xerw ti rolo paizeis, se perimenw na sou spasw ta podia. Me psuxro aima, xwris fobo kai pathos, mafiozika kai omorfa. Teleia.
Auta, kai pali suggnwmh, th gnwmh mou eipa xwris na thelw na patronarw kanena, kai toso megalo post uposxomai na mhn xanagrapsw!
kostas

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 5:14 pm    Post subject: Reply with quote

Gia....deite ki auto epi th eukairia......
http://www.sportsfilter.com/comments.cfm/3026
Tzinos
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 5:21 pm    Post subject: Reply with quote

kala re adelfaki mou....valtos eisai na mas trelaneis????? Shocked

pou pas k ta xetrypwneis oooola afta?

as me syghoresei o Y alla telika einai paaaaaara poly malakes oi amerikanoi ( ntaaaxei, oxi k oloi)...

den xerw ti na prwtograpsw kai ti na prwtopw...

eidate ti impact eixe to koloarthro tou kerata????

mipos na steiloume sto forum tous tipota plirofories kai fotos irema kai omorfa kai na tous apostomosoume me gegonota para me binelikia????

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 5:28 pm    Post subject: Reply with quote

Kapoios kapou eipai kati yia Xamas??

An arxhsoume na asxoloumaste me ton kathe malaka-kourouklato americano-australo gamhthikame Razz Twisted Evil
assotos yios
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 5:36 pm    Post subject: Reply with quote

Ηρεμηστε παιδια...Ο.Κ. το υποκειμενο αξιζε τις απαντησεις που πηρε αλλα να κρατησουμε και το μετρο...Μην ξεχναμε οτι ενας κλοουν ειναι σαν αυτους που υπαρχουν σε ενα σωρο εφημεριδες του εξωτερικου ετοιμοι να ξεφτιλισουν τα παντα...
Ξαναλεω οτι το θεμα ειναι να πεισουμε με εργα τους σοβαρους δημοσιογραφους και αυτη την ευκαιρια θα την εχουμε...
kostas

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 5:40 pm    Post subject: Reply with quote

esteial hdh......case closed Wink
Ageras

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 5:49 pm    Post subject: Reply with quote

Με υφος και ηθος....
Αξιος .....Exclamation
Tzinos
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 5:56 pm    Post subject: Reply with quote

mpravo kostaki!!!

kati tetoio eixa ypopsin mou k gw!!!

evge!! Wink
Ypsilon

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 6:11 pm    Post subject: Reply with quote

kostas είναι πολύ σωστές οι παρατηρήσεις σου, και δεν νομίζω να αισθάνεται κανείς θιγμένος σχετικά με αυτές. Είναι πολύ μεγάλη υπόθεση να έχεις δίκιο και να το χάνεις, μόνο και μόνο επειδή αντιδράς εν βρασμώ ψυχής.
Ο άνθρωπος δούλεμα ήθελε, όχι επιχειρήματα. Αφενός διότι 5 βασικά πράγματα για την ιστορία μας τα γνωρίζουν ακόμα και οι κάφροι και δεν είναι ανάγκη να τα φέρνουμε συνέχεια στην επιφάνεια, και αφετέρου διότι άνθρωποι σαν κι αυτόν δεν ενδιαφέρονται να ξέρουν τίποτα περισσότερο από αυτά που ήδη ξέρουν. Είναι σαν να προσπαθείς να μιλήσεις σε έναν κανίβαλο για τέχνη.

Από την άλλη, είμαστε παρορμητικός λαός, και όσο κι αν το κατακρίνουμε, πρέπει να παραδεχτούμε ότι είναι ένα από τα πιο ευγενικά χαρακτηριστικά μας. Καλά έκαναν και ξόδεψαν φαιά ουσία όλοι οι φίλοι που του απάντησαν, το ζήτημα είναι να το σταματήσουμε κάπου εδώ όλο αυτό το παρανοϊκό τριπάκι στο οποίο μας έβαλε ο καραγκιόζης, και να είμαστε έτοιμοι για τους επόμενους καραγκιόζηδες που θα βρεθούν στο δρόμο μας!!
Μόνο που την επόμενη φορά θα είμαστε πιο ψύχραιμοι και πιο λιτοί, κι όλα θα πάνε καλά!! Wink
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 6:15 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Epishs, kai se sunexeia tou prohgoumenou, polla apo ta grammata grafhkan en brasmw psuxhs kai xwris megalh psuxraimia, deixnontas oti mas kaiei kai malista polu h kalh gnwmh tou perigurou. Paidia, auto einai nootropia mikrou paidiou pou thelei na tou leei mprabo h mama tou kai bazei ta klamata molis to malwsoun…at humour (=se agnow) ………

File Kwsta

"deixnontas oti mas kaiei"
Etsi pali ennoeis oti tha prepei na mas apasxolei to an oi alloi tha parathrhsoun thn eilikrinh mas "psyxikh diathesh"...dhladh na sfyrizoume adiaforoi ki as brazoume...gia na apodei3oume oti den trexei tipota. Proswpika den antedrasa toso me to "olympiako periexomeno" tou dhmosieumatos oso me to yfos tou dhmosiografou. Kai na eirwneuomaste? Mas tairiazei? Poly agglosa3oniko mou fainetai. Protimw na eimai eilikrinhs me thn psyxh mou, na thn akouw, na grafw opws skeftomai kai opws noiwthw...proswpika de mou paei na sfyrizw kai na agnow...einai thema idiosugkrasias kai xarakthra. Ntompra pragmata. De lew oti etsi prepei na einai, exei kai ta arnhtika tou....(de mou paei h diplwmateia...)[/quote]
kostas

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 7:02 pm    Post subject: Reply with quote

File Giannh,
auto pou eipa einai na mh brazeis.... Den einai dunato kathe malakas na se kanei na brazeis.... Kai an brazeis, na xrhsimopoieis oso pio thetika th thermokrasia sou, sunduazontas thn me th logikh.... Oso gia tous agglosaxwnes.... kalutera na mhn pw thn apopsh mou giati tha prepei na xrhsimopoihsw polu baru lexilogio.... kai telos, apo oso xerw, duo einai ta gnwsta eidh eirwnias sthn pagkosmia logotexnia:
h tragikh eirwnia kai h kabafikh eirwnia....
Arketa Ellineka eidh kai ta duo... Laughing
kostas

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 7:50 pm    Post subject: Reply with quote

hehehe
tha mporousame na anoixoume ena asteio forum me thema "idees gia farsa ston Scotty". Emena mou exou erthei arketes... Xekinhsa kai tou stelnw email apo diaforetika account me erwthseis tou stiL.
Good morning Scotty... Did you have a shower before you go to work you little dirty pig....?
Aurio lew na tou steilw:
Good morning Scotty....did you touch your tiny little dick thinking of that actress before you go to work...?
hehehe
Alexander The Great

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 8:47 pm    Post subject: Απαντηση απο Mr Ostler Reply with quote

Γεια χαρα καλο Πασχα και καλη Ανασταση,
Απο c.c. email, το παιδι μιλησε.... σας το παρουσιαζω για να βγαλεται συμπερασματα ....
----- Original Message -----
To: ted@laliotis.org
Cc: Ostler, Scott
Sent: Tuesday, April 06, 2004 10:47 PM
Subject: letter from Scott Ostler

Mr. Ted Laliotis
President, Hellenic Federation of Northern California
April 6, 2004
Dear Mr. Lal iotis:
Thank you for the letter you sent to the editors and executive managers of my newspaper regarding my column of last Monday.
I appreciate you taking the time to express your opinions.
Before expressing my regret that the column caused so much ill will, I would like to make two points.
I am unclear on what you refer to by "hearsay inaccuracies." The only real facts I presented were that the swim stadium roof had been scrapped, and that 8 of the 12 venues, on a map published in a newspaper over the weekend, were not completed.
Your charge of "ethnic hatred" seems unfounded. If it is ethnic hatred to express the opinion that the host city for an Olympic Games seems not well prepared, then how to explain similar columns I wrote about Olympic Games in Atlanta and Salt Lake City? I accept that you feel the column was in bad taste, the humor was poor and the intent malicious. The charge of ethnic hatred! is a strong one, and if you wish to discuss it further by arranging a meeting with any editors and executive managers at the Chronicle, I will attend and participate in the discussion.
That said, I do regret that my column created so much anger and hatred, as evidenced by many e-mails, mostly from Greeks and Greek-Americans. Creating this animosity was not my aim. I have come to realize that the preparations for the Games, the readiness of the host city, is a very sensitive issue. Though I am certainly not the only media person to express apprehension over the preparations, I see now how one more shot, especially with an attempt at humor, was not well received.
I will bear this in mind when writing future articles about the Athens Olympics. I will strive to be fair and reasonable. I do believe the organizers are doing everything possible to complete an almost impossible task and to ensure a safe and successful Games. When the Olympics are over, I will sit down at this same keyboard and salute the hosts for being not only warm and charming and efficient, but also well-prepared.
Thank you again, sir, for your letter.
Sincerely,
Scott Ostler
San Francisco Chronicle

Απο Σαν Φραντζισκο
Με Φιλικωτατους χαιρετισμους, Αλεξανδρος
Ypsilon

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 10:00 pm    Post subject: Reply with quote

Σπουδαία νέα!!! Laughing Μπράβο Μεγαλέξανδρε, ευχαριστούμε για την ενημέρωση!!
Τι διαπιστώνουμε λοιπόν διαβάζοντας την απάντηση του Καραγκιόζη;
1. Ότι είναι όντως Καραγκιόζης.
2. Είναι επίσης και μεγάλη κότα.
3. Παίρνει καθαρά αμυντική και απολογητική στάση.
4. Δέχεται (!) τους εναντίον του χαρακτηρισμούς για κακόγουστο, κακόβουλο και ανακριβές άρθρο, εκτός από εκείνους περί εθνικού μίσους.
5. Ισχυρίζεται ότι έκανε κριτική μόνο για τη στέγη του κολυμβητηρίου και τις 8 από τις 12 εγκαταστάσεις, ενώ για τις ειρωνείες και τις ύβρεις φυσικά δεν λέει κουβέντα.
6. Παραδέχεται ότι έλαβε πολλές επιστολές, κυρίως από Έλληνες και Ελληνοαμερικανούς. Αυτό το "κυρίως" σημαίνει ότι μάλλον θα του έγραψαν και οι ίδιοι οι Αμερικάνοι.
7. Υπόσχεται να γράψει τα καλύτερα όταν έρθει και δει με τα μάτια του την επιτυχία των Αγώνων και την ετοιμότητα της πόλης.
8. Υπόσχεται ότι μέχρι τότε θα είναι πιο προσεκτικός όταν ξαναπιάσει την Αθήνα στο βρωμόστομά του.
9. Απαντάει στο γράμμα του προέδρου της Ελληνικής κοινότητας της Β. Καλιφόρνιας, προφανώς επειδή ήταν το μόνο που απείλησε πως αν δεν ζητηθεί δημόσια συγγνώμη, θα ανακληθούν όλες οι συνδρομές των Ελλήνων προς την εφημερίδα. Κλασσικό Αμερικανάκι...

Αν όλο αυτό δεν είναι θρίαμβος, τότε τι είναι; Η επανάσταση ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς!! Laughing
Πάντα τέτοια!!
Next please!!! Razz Laughing
kostas

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 10:21 pm    Post subject: Reply with quote

APISTEUTO! Akoma kai an den pisteuei lexh apo osa leei, pou fusika kai den pisteuei, einai ekplhktiko oti breqhke se auth thn thesh!
Kalh anastash!
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 10:37 pm    Post subject: Reply with quote

ευθύνη σε αυτά τα άρθρα έχει και η κάθε ελληνική κυβέρνηση που τα τελευταία 2 χρόνια θυμίθηκε ότι έχει ολυμπιακούς αγώνες ενώ πρίν το έξηνε με 2000 βεντάλιες και 300 φρέζες!!!

οπότε μην τα ρίχνετε όλα σε αυτούς, και αυτοί τη δουλειά τους κάνουνε και δεν είπανε τίποτα λάθος, όλα τα Ολυμπιακά έργα απο τα σημερινά νέα είναι σαν εργοστάσια! 120 μέρες πρίν! όταν σε κάποιες άλλες οργανώσεις χώρες έχουνε τελειώσει όλα τα έργα ενα χρόνο πριν!

Δεν είμαι κατα του θαύματος που γίνετε στην Ελλάδα με τα έργα αλλά δείτε το και με τη λογική και παραδεχτείτε ότι αργήσαμε! και τώρα τρέχουμε και μόνο εκ θαύματος θα προλάβουμε τα πάντα!

φιλικά και καλες γιορτές σε όλους!
Ypsilon

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 11:01 pm    Post subject: Reply with quote

Μισό λεπτό, γιατί εμείς δεν ενοχληθήκαμε από την κριτική, από την κακοήθεια ενοχληθήκαμε.
Τι θα πει "τη δουλειά τους κάνουνε"; Η παραπληροφόρηση και η ειρωνεία δεν είναι δουλειά. Το να πιάνει κανείς ένα κομπιούτερ και να βγάζει όλη του τη χολή κρίνοντας έργα που δεν έχει δει καν με τα μάτια του, είναι κανονική αλητεία. Twisted Evil
Όσο για την κριτική κατά της κυβέρνησης, όλοι έχουμε φωνάξει χιλιάδες φορές εδώ μέσα. Δεν είναι ανάγκη να κάνουμε εξαγωγή της γκρίνιας μας. Τώρα είναι η ώρα να κάτσουμε κάτω και να τα βρούμε. Και να αναλογιστούμε και τις δικές μας ευθύνες σαν πολίτες, που πήραμε παραμάζωμα το Συμβούλιο της Επικρατείας, και δεν υπήρχε έργο, μικρό ή μεγάλο που να μην το μπλοκάραμε!!! Twisted Evil
Πώς να μην υπάρχουν καθυστερήσεις έτσι; Το ΣτΕ ακόμα και οι Χούντες το σεβάστηκαν...

Και καμμία χώρα δεν ήταν ποτέ έτοιμη ένα Exclamation χρόνο πριν, αλλά ούτε κι εμείς έχουμε στάδια εργοτάξια. Έλεος. Με εξαίρεση το ΟΑΚΑ, σε όλα τα άλλα τους περιβάλλοντες χώρους φτιάχνουνε τώρα.
Φυσικά και καθυστερήσαμε και είμαστε απαράδεκτοι, αλλά πιο απαράδεκτοι είναι αυτοί που μας μηδενίζουν κι από πάνω τους δικαιολογούμε κιόλας.
Και κάτι ακόμα: Ναι, καθυστερήσαμε. Η Βαρκελώνη έκανε Ολυμπιακούς με 8 (!!) μόνιμες εγκαταστάσεις, και το Σίδνεϊ με 15. ΟΛΑ τα υπόλοιπα ήταν λυόμενα.
Εμείς από επιλογή χτίσαμε 37 εγκαταστάσεις από την αρχή, πώς να μην μας πάρει περισσότερο χρόνο; Είναι δυνατόν να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα; Χώρια τις υποδομές (μετρό, τραμ, προαστιακό, δρόμους, ακόμα και λιμάνια) που τρέχουνε παράλληλα με τα άλλα έργα και που οι άλλες πόλεις τα είχαν κι αυτά έτοιμα.
Twisted Evil
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert

Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 11:02 pm    Post subject: Reply with quote

Ρε παιδιά, εγώ τον λυπάμαι τον τύπο.
Από την πρώτη ανάγνωση κατάλαβα ότι ο άνθρωπος έκανε πλάκα, αν και αμερικάνος με βρεττανικό τρόπο και μάλιστα απέτυχε!
Προς τι τόσος ντόρος?
Μα'αυτή τη λογική του διαμαρτυρόμαστε για όλα τα εναντίον άρθρα, θα πρεπε να είμασταν πάνω από το πληκτρολόγιο και να γράφουμε απαντήσεις από το χάραμα μέχρι το σούρουπο.
Δεν είμαι υπέρ του αλλά ούτε και εναντίον του.
Από ότι δήλωσε στην "απολογία" του, έχει γράψει και για τους προηγούμενους Ολυμπιακούς Αγώνες με τέτοιο στυλ εκτός αν μας δουλεύει κανονικά. Τώρα μπορεί να δηλώνει μετανοιωμένος αλλά καταβάθος έχει την χειρότερη εντύπωση για τους Έλληνες. Μάλλον καταφέραμε να δημιουργήσουμε άλλον ένα δυσαρεστημένο .....!δημοσιογράφο!.
Νομίζω ότι από αυτά που έγραφε ούτε τα μισά δε πίστευε. Και μάλιστα τα έγραφε σε ύφος...ελαφρύ, να διαβάζω κάτι για να περνά η ώρα....
Κάτι σαν τη σάτυρα του Μητσικώστα αλλά πολύ κατώτερη σε ποιότητα...
Καλό Πάσχα και ψυχική Ανάσταση σε όλους!!!
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 11:10 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow φιλτατε Υ

έχεις διαβάσει άρθρο ποτέ για κάποιο έργο αμερικάνικο που βγένει απο τα χρονικά όρια??? τους θάβουνε όλους μαζί και μετα απο ένα μήνα όταν τεέιώσει το έργο τους κάνουνε θεούς! είναι μαλακία αλλά έτσι δουλεύει το συστημα!

όσο για το εργοστασια ή όχι! εγώ είμαι υπέρ τις άποψης ότι όσο γίνοντε εργασίες είτε στα γήπεδα έιτε στις αυλές τους, είναι εργοστάσια! Και ένα έργο τελειώνει όταν δίνουν το κλειδί του έργου και δεν μένει ούτε ένα σφυρι να θιμίζει ότι γίνοντε έργα!

φιλικα και ποτέ παθιασμένα! Twisted Evil Rolling Eyes
Tassos

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 11:13 pm    Post subject: Reply with quote

Κι εγώ συμφωνώ με τον Pavel_13. Όταν πρωτοδιάβασα το άρθρο χτες, μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Αλλά το έστειλα σ'ενα φιλαράκι μου στο Bay Area που διαβάζει Chronicle τακτικά και μου είπε ότι ο τύπος είναι αθηλητικογράφος τύπου "Αποδυτηριάκια", δηλαδή με υπερβολές και χοντρή πλάκα, οπότε ηρέμησα λίγο.

Πάντως σίγουρα το «χιούμορ» ήταν υπερ του δέοντος κακεντρεχές. Αλλά ούτε αυτό δικαιολογεί υβριστικές απαντήσεις κλπ. Χαλλλλαρά Wink
Ypsilon

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 11:25 pm    Post subject: Reply with quote

Μα δε σημαίνει τίποτα αυτό αγαπητέ σαυρούλη!! Very Happy Δηλαδή τι θα γινόταν αν όλα τα στάδια ήταν με το κλειδί στο χέρι το Μάρτη (6 μήνες πριν τους Αγώνες) αντί για τον Μάη; Θα σήμαινε κάτι επί της ουσίας ; Προφανώς περισσότερη άνεση στις τελευταίες λεπτομέρειες.
Ε ωραία, δεν το καταφέραμε, παρά μόνο με τον Ιππόδρομο, τον Σχοινιά και τον Άγιο Κοσμά που είναι έτοιμα από πέρυσι.
Με το να κάτσουμε ΤΩΡΑ να γκρινιάζουμε για κάτι που δυστυχώς δεν διορθώνεται, κερδίζουμε τίποτα; Προφανώς τίποτα, εκτός από το να δίνουμε οι ίδιοι τροφή για σχόλια. Το να προστατεύσουμε δηλαδή λίγο τη διοργάνωση, το έχουμε αναγάγει σε μείζον θέμα!! Shocked

Κι εδώ διαφωνώ με τον Pavel. Και τι έγινε δηλαδή που θα αποκτήσει λάθος γνώμη για τους Έλληνες ο συγκεκριμένος καραγκιόζης; Κεχαγιά στο χωράφι μας θα τον πάρουμε, ή σώγαμπρο στο σπίτι μας θα τον βάλουμε;
Δεν μπορούμε κι εμείς να γίνουμε μια φορά στη ζωή μας λίγο υπερόπτες; Μια ζωή θα τρέμουμε μην μας παρεξηγήσουνε οι άλλοι, και θα καθόμαστε να μας ξεφτιλίζουν χωρίς να αντιδρούμε; Αυτό νομίζω πως λέγεται υποτέλεια και ραγιαδισμός.
Μα ο άνθρωπος δεν έκανε απλώς κριτική, έσπαγε πλάκα με μια ολόκληρη χώρα!! Κι όλες οι απαντήσεις που πήρε ήταν ακαδημαϊκού περιεχομένου σε σύγκριση με τις δικές του ασυναρτησίες...
Τέλος πάντων, μάλλον το εξαντλήσαμε το θέμα.
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Ολυμπιακοί Αγώνες All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 67, 68, 69  Next
Page 5 of 69

Jump to: