|
stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ael Stadium Expert
Joined: 15 Feb 2004 Posts: 1854 Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 9:40 pm Post subject: |
|
|
hello paides!
perifereiakos oxi,alla mporei na onomastei etsi h synexish ths lagou pou exei mpei sto programma.dld h kataskeyh megalou,pleon,dromou pou tha vgainei sth kozanhs.gia osous den xeroun h lagou(ousiastika h hrwwn polytexneiou) einai apo tous megalyterous dromous ths larissas.autos o dromos loipon stamatouse meta apo th gefyra tou ydragwgeiou(logw ths elleipshs xrrhmatwn gia apalotriwseis,ki edw pou ta leme einai ligo dyskolo kthws tha eprepe na gkremisoun kamia 100ara spitia gia na vgeis thn kozanhs) kai me ena steno dromaki-skotwstra(parapleurws tou phneiou),evgaine sthn kozanhs.
twra apofasisthke h metafora ths koiths gia 500 metra kai h diaplatynsh tou dromou(ta dentra apo thn koith exoun hdh xerizwthei...).paroti diafwnw me ths epemvaseis sth fysh,kai fysika me to kopsimo twn dentrwn se mia polh opws h larissa pou exei anagkh apo dentra,elpizw na exoume syntoma apotelesmata gia na aposymfwrithei to hdh epivevarymeno kentro... |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 1:04 am Post subject: |
|
|
Στις επαρχιακές πόλεις (και μη... ) των ονείρων μου, το βασικό μεταφορικό μέσο είναι το ποδήλατο! Είναι λυπηρό το γεγονός ότι παρόλο που έχουμε σχετικά ηλιόλουστο και ήπιο καιρό σε σχέση με τη βροχερή κεντρική και βόρεια ευρώπη, το ποδήλατο στην ελλάδα, εκτός από μερικές εξαιρέσεις, σνομπάρεται τόσο από την πολιτεία η οποία δε φρόντισε ποτέ να δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες (υποδομές και παιδεία), όσο και από τους κατοίκους, οι οποίοι έχουν συνδυάσει τη χρήση του ποδηλάτου με...παιχνίδι για μικρά παιδιά! Επίσης δε, επικρατεί η άποψη ότι ανηφορικές πόλεις κλπ δεν ευνοούν την ανάπτυξη της ποδηλασίας. Παραμύθια και δικαιολογίες, για να μην αποχωριζόμαστε το αμαξάκι μας (με ότι κι αν είναι συνυφασμένο αυτό΄...) και βέβαια ως γνωστόν ο έλληνας τείνει να αποφεύγει οτιδήποτε θα τον αναγκάσει να κουραστεί σωματικά.
Στις ελβετικές (και καθόλου επίπεδες) πόλεις, το ποδήλατο είναι ένα από τα πιό σημαντικά μεταφορικά μέσα και χρησιμοποιείται κατα τη διάρκεια όλου του χρόνου απ΄όλους, μικρούς και μεγάλους. Βέβαια έχουν φροντίσει να υπάρξει και η κατάλληλη υποδομή, όπως επίσης και η αντίστοιχη συμπεριφορά των οδηγών αυτ/των προς τους ποδηλάτες. Η Βέρνη λοιπόν των 140.000 κατοίκων, είναι μια απ΄αυτές.
Σας παραθέτω και μερικές φωτογραφίες που έβγαλα...κάνοντας ορθοπεταλιές!
ένα από τα πάρκινγκ της κτηνιατρικής
http://i22.photobucket.com/albums/b349/GiannisBern/Bikes/bikes005.jpg
και αυτό του κεντρικού κτιρίου του πανεπιστημίου
http://i22.photobucket.com/albums/b349/GiannisBern/Bikes/bikes009.jpg
στη λωρίδα σου με ταχύτητα...
http://i22.photobucket.com/albums/b349/GiannisBern/Bikes/bikes004.jpg
http://i22.photobucket.com/albums/b349/GiannisBern/Bikes/bikes011.jpg
και δώστου τ΄αυτοκίνητα περιμένουν στο φανάρι (κουνημένη γιατί την έβγαλα οδηγώντας και παραλίγο να φάω τα μούτρα μου...)
http://i22.photobucket.com/albums/b349/GiannisBern/Bikes/bikes014.jpg
Και αν απορήσετε που χωράνε τόσα ποδήλατα στις πολυκατοικίες!
http://i22.photobucket.com/albums/b349/GiannisBern/Bikes/bikes015.jpg
Και από Ελβετία, πάμε μια στην Καρδίτσα την οποία παραδέχομαι και μπράβο της που κατάφερε να είναι η μοναδική πόλη στην Ελλάδα που δημιουργησε ένα σοβαρό και λειτουργικό δίκτυο ποδηλατοδρόμων. Δυστυχώς τα Τρίκαλα, αν και γεμάτη απο ποδήλατα, δεν ακολούθησε το παράδειγμά της. Κάτι προσπάθησε να κάνει η Λάρισα...αλλά μάλλον απέτυχε.
Καρδίτσα
http://www.karditsa-city.gr/images/zoom/NomosKarditsas/dsc01341.jpg
http://www.karditsa-city.gr/images/zoom/NomosKarditsas/dsc01339.jpg
http://www.karditsa-city.gr/images/zoom/NomosKarditsas/dsc01337.jpg
http://www.karditsa-city.gr/images/zoom/NomosKarditsas/dsc01327.jpg
Μια γεύση από Λάρισα
http://blog.versutia.net/230/podilatodromoi-sti-larisa
Στο πρόγραμμα χρηματοδότησης ¨φτιάχνοντας πόλεις για το ποδήλατο¨είχαν ενταχθεί πάνω από 50 ελληνικές πόλεις, άλλα μάλλον κάπου κόλλησε, όπως πάντα, το όλο εγχείρημα!
http://www.minenv.gr/5/53/g5303_bikes.htm |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 2:06 am Post subject: |
|
|
Πολυ καλυτεροι οι ποδηλατοδρομοι απ'ο,τι τους περιμενα! Μπραβο!
Εντυπωσιακο και αυτο που διαβασα στο σαιτ του δημου:
"Η σχέση των κατοίκων της Καρδίτσας με το ποδήλατο είναι πολύ καλή. Εκτός από τους κατόχους ποδηλάτων που κυκλοφορούν καθημερινά στην πόλη, ο δήμος Καρδίτσας χορηγεί στον κάθε επισκέπτη για τις δουλειές του στο κέντρο της πόλης ένα δημοτικό ποδήλατο με την προϋπόθεση ότι θ' αφήσει το αυτοκίνητό του σ' έναν από τους δημοτικούς υπαίθριους χώρους στάθμευσης.
Εφόσον σταθμεύσει το αυτοκίνητο, μπορεί να δανειστεί ένα από τα ποδήλατα που έχει φροντίσει ο δήμος Καρδίτσας να υπάρχει στο πάρκινγκ, προκειμένου να κάνει τη δουλειά του και στη συνέχεια να το επιστρέψει χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση." (Θα ειχε, βεβαια, ενδιαφερον να μας ελεγε και ποσοι επισκεπτες το εφαρμοζουν...)
Επισης διαβαζω οτι τον Φεβρουαριο ηταν ετοιμος να παραδοθει ο περιαστικος ποδηλατοδρομος που συνδεει το κεντρο με το αλσος της Παπαρατζας. Οπως λεει και το αρθρο: "Θα υπάρξει δενδροφύτευση κατά μήκος της διαδρομής και προβλέπονται εργασίες ανάδειξης του ποταμού ώστε οι Καρδιτσιώτες τελικά να απολαμβάνουν με ασφάλεια την ποδηλασία, το τζόκινγκ, το περπάτημα."
Εδω ενας χαρτης:
http://www.karditsa-city.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=50&Itemid=31
Να τολμησω να ρωτησω αν εχουν κανει ποτε αφιερωμα τα ελληνικα ΜΜΕ σε αυτες τις εξοχες πρωτοβουλιες; |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 4:22 am Post subject: |
|
|
Πολύ ευχάριστα νέα. Γνωρίζω επίσης ότι στο Μεσολόγγι συμβαίνει κάτι παρόμοιο. Εκεί η ποδηλατομάνια έχει καταλάβει εδώ και πολλά χρόνια τους Μεσολογγίτες και βλέπεις παντού σταθευμένα και ακλείδωτα ποδήλατα !! Σπούδαζε συγγενικό μου πρόσωπο στα ΤΕΙ και είχα βοιώσει αυτή τη πραγματικότητα αρκετές φορές σε διαφορετικές περιόδους του χρόνου.
Μακάρι να επεκταθούν οι ποδηλατόδρομοι στις περισσότερες επαρχιακές πόλεις, ώστε να απομακρυνθεί το ενδεχόμενο της "Αθηναιοποίησης" τους. |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 8:12 am Post subject: |
|
|
Πάντως γενικότερα στις Θεσσαλικές πόλεις το ποδήλατο είναι αρκετά παλιά παράδοση. Η Καρδίτσα ειδικότερα (απ' όπου είναι και η καταγωγή μου) η οποία είναι και η πιο επίπεδη απ' όλες, είναι πρωταθλήτρια στη χρήση ποδηλάτου από πολύ παλιά. Εκεί βλέπει ανθρώπους όλων των ηλικιών από παιδιά μέχρι παππούδες να χρησιμοποιούν το ποδήλατο και ακόμα και οι οδηγοί των ΙΧ είναι εξοικειωμένοι και διευκολύνουν τους ποδηλάτες. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 9:08 am Post subject: |
|
|
για το μεσοόγγι το επιβεβαιωνω και εγω. σπουδαζα εκει απο το 1996 εως το 2000 και πραγματι ολοι οι κατοικοι της πολης κυκλοφορησαν με ποδηλατα |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 1:57 pm Post subject: |
|
|
oρίστε σχετικά πρόσφατα άρθρα από τα ΝΕΑ και Καθημερινή
Tο 'ριξαν στο ποδήλατο!
Aντίδοτο στο κυκλοφοριακό σε Λάρισα, Kαρδίτσα, Tρίκαλα και Mεσολόγγι
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18041&m=N14&aa=1
Ποδήλατο στην πόλη
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathglobal_2_18/09/2005_1284549
Πάντως η αίσθηση ελευθερίας που σου δίνει το ποδήλατο είναι απερίγραπτη. Και για μένα προσωπικά είναι ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινάω τη μέρα μου. Εντωμεταξύ στη Βέρνη όπου η χρήση του είναι τόσο διαδεδομένη, υπάρχουν περιορισμοί και πεοβλήματα αντίστοιχα με αυτά που παρατηρούνται με τ΄αυτοκίνητα. Πχ, χθες πήγα να παρκάρω το ποδήλατο στο σταθμό και δεν έβρισκα πάρκινγκ! Ασε που τρως και κλήσεις άμα περάσεις φανάρι με κόκκινο ή παρκάρεις χύμα!Οι δε κλοπές είναι τόσο διαδεδομένες που όλοι κυκλοφορούν με σχετικά παλιά και φτηνά ποδήλατα στις πόλεις, και τα επαγγελματικά (αγωνιστικά, mountaibikes) μένουν κλειδωμένα στα σπίτια και χρησιμοποιούνται μόνο για τον αντίστοιχο σκοπό! Κάθε χρόνο η αστυνομία βγάζει σε πλειστηριασμό τα κλεμμένα που δεν αναζητούνται, και μπορείς έτσι ν΄αγοράσεις ποδήλατο σχετικά φτηνά!
Επίσης κάθε χρόνο είσαι υποχρεωμένος ν¨αγορασέις μια βινιέττα (σήμα κυκλοφορίας) που κοστίζει 5 ευρώ και είσαι αυτομάτως ασφαλισμένος σε περίπτωση που εμπλακείς σε ατύχημα. Το κράνος πάλι δεν είναι υποχρεωτικό, αν και έχουν υπάρξει προτάσεις να γίνει.
Επίσης υπάρχουν άπειρες διαδρομές που συνδέουν πόλεις οι περιοχές φυσικού κάλλους μεταξύ τους, οπότε τα σαββατοκύριακα όλοι ξεχύνονται με τα ποδήλατα στα δάση και τα βουνά.
ΥΓ: Η Ζυρίχη αποφάσισε πρόσφατα ν¨αυξήσει το δίκτυο ποδηλατοδρόμων στα 1700 χλμ! (τριπλάσιος από το σημερινό)
Ονειρό μου είναι μια μέρα να δω τους Ελληνες σε όλες τις πόλεις να μετακινούνται με τα ποδήλατα. Και φυσικά, δεν είμαι ό μόνος...
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B1:PodilatisPoreiaStinPoli.jpg
κάποιες πληροφορίες από αφιέρωμα της καθημερινής και άλλων ιστοσελίδων...
ZΩΗ ΣΤΗΝ ΠOΛΗ
Ποδήλατο στην Aθήνα; Γιατί όχι;
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathcommon_2_10/09/2005_1284494
Ποδήλατο: ένα αυτο-κίνητο για όσους σκέφτονται
http://www.oikoen.gr/selides-bike-think.htm
Το ποδήλατο ως μέσο μεταφοράς
http://www.podilatreis.gr/meso_metaforas.html
ένα σάιτ από Πάτρα
http://podilatespatra.blogspot.com/
Πάντως κάθε ελληνική πόλη έχει ένα μικρό κίνημα! Ας αυξανόμαστε λοιπόν...
σύλλογος φίλων ποδηλάτου
http://www.filoi.eie.gr/
τα πάντα για την ποδηλασία
www.cyclingnews.gr
και ποδηλατικός τουρισμός
www.pamevolta.gr |
|
Back to top |
|
|
Nassos Full Member
Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 3:43 pm Post subject: |
|
|
Γραμμή για το τραμ!
Quote: | « Η δημιουργία και λειτουργία γραμμής τραμ στην Πάτρα πιστεύω πως θα συμβάλει αποφασιστικά στην ανάπτυξη στη πόλης , στην μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης αλλά και θα βελτιώσει τις συνθήκες του κυκλοφοριακού της προβλήματος . Με την παράλληλη αντικατάσταση του στόλου του Αστικού ΚΤΕΛ τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα γίνουν ελκυστικά και αξιόπιστα για τους κατοίκους της πόλης και τους επισκέπτες , οι οποίοι θα μπορούν πια να αφήσουν κατά μέρος τα αυτοκίνητά τους ελευθερώνοντας τους δρόμους της ».
Της ΓΩΓΩΣ ΚΑΡΑΛΗ
Την θετική ανταπόκριση του περιφερειάρχη , Παναγιώτη Καββαδά , βρίσκει η πρόταση του δημάρχου Πατρέων , Ανδρέα Καράβολα , για την δημιουργία και λειτουργία γραμμής τραμ στην Πάτρα σε συνδυασμό με την αντικατάσταση του στόλου των αστικών λεωφορείων. |
Συνέχεια: http://www.peloponnisos.com.gr/topika/koinonika/4.asp
Αντε, επιτέλους το κατάλαβαν!! |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 9:12 pm Post subject: |
|
|
Μπράβο στον δήμαρχο Καράβολα για την "πρόταση" του πριν τις εκλογές. Γιατί το θέμα αυτό είχε κατατεθεί σε συνέδριο πριν 4 χρόνια αλλά τότε έκανε την πάπια. |
|
Back to top |
|
|
Psilalonitis-1982 Senior Member
Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 9:25 pm Post subject: |
|
|
Πεστα φιλε w.
Eνας δημαρχος χωρις πυγμη και οραμα (την ιδια γνωμη εχω και για τον Φλωρατο)
προσπαθει στο παραπεντε να πεισει οτι υπηρξε.
Σταματω ομως εδω, γιατι πρεπει να προλαβω το πλοιο για την Κερκυρα!
Καλη ανταμωση σε 10 μερες! |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
|
panther-21- Junior Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 119 Location: Athens,Kalamata
|
Posted: Thu Aug 10, 2006 6:11 pm Post subject: |
|
|
Tπτ και ουτε προκειται...Χωρια που ελαχιστοι δρομοι της Καλαματας μπορουν να δεχθουν το τραμ... |
|
Back to top |
|
|
alekos Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 873 Location: Athens
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 11:17 pm Post subject: |
|
|
Τα σχέδια σχετικά με το τραμ του Ηρακλείου (2 γραμμές αν θυμάμαι καλά) υπάρχουν ακόμη ή εγκαταλήφθηκαν; |
|
Back to top |
|
|
ael Stadium Expert
Joined: 15 Feb 2004 Posts: 1854 Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 5:03 pm Post subject: |
|
|
φυσικα,τιποτα το πρωτοφανες... ΝΕΑ ΑΝΑΒΟΛΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ - Μία «κακή» παρά(σ)ταση...
Της Λένας Κισσάβου
Το έργο των... παρατάσεων, κινδυνεύει να χαρακτηρισθεί το Αρχαιολογικό Μουσείο Λάρισας, το οποίο ανεγείρεται εδώ και χρόνια στο Μεζούρλο. Οι παρατάσεις για την ολοκλήρωσή του σταματημό δεν έχουν. Η τελευταία μάλιστα δόθηκε στις αρχές Αυγούστου, καθώς – όπως πάντα- νέα προβλήματα που εμφανίσθηκαν στο προσκήνιο εμπόδισαν την ομαλή εξέλιξη των εργασιών. Πάντα κάτι τυχαίνει και πάντα όλα πάνε στραβά... Το Αρχαιολογικό Μουσείο Λάρισας είναι από παλαιότερα έργα του Υπουργείου Πολιτισμού στη χώρα μας, αλλά από τότε μέχρι σήμερα έχουν γίνει άλλα τόσα εκτός από αυτό. Συγκεκριμένα, όσον αφορά στην τελευταία παράταση για την ολοκλήρωση του έργου, σύμφωνα με τον επιβλέποντα μηχανικό του Υπουργείου Πολιτισμού, κ. Ιωάννη Πολυχρονίου, δόθηκε μέχρι και τα μέσα Νοεμβρίου. Βέβαια μετά από τόσα χρόνια παρακολούθησης της πορείας του έργου και έχοντας μάθει ότι ποτέ δεν τηρήθηκε το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσής του, δεν παίρνουμε το ρίσκο να πούμε ότι θα παραδοθεί τον Νοέμβριο, διότι μπορεί να πέσουμε έξω... Απ’ την άλλη, η καλύτερη και βέβαια η επιθυμητή κατάληξη είναι να παραδοθεί το έργο πράγματι στην προβλεπόμενη ώρα του, αφού άλλωστε όλα δείχνουν ότι βρίσκεται στην τελική φάση. Ειδικότερα ως κτίσμα είναι έτοιμο αλλά και τα ηλεκτρολογικά του συστήματα έχουν ολοκληρωθεί (φωτισμός, συναγερμός...). Μάλιστα αυτή την περίοδο, όπως ανάφερε ο κ. Πολυχρονίου, πρόκειται να ξεκινήσουν οι δοκιμές των εν λόγω συστημάτων, προκειμένου να διαπιστωθεί αν λειτουργούν κανονικά και εάν έχουν γίνει σωστά όλες οι συνδέσεις. Το ότι όμως θα παραδοθεί τον Νοέμβριο, δεν σημαίνει ότι το Μουσείο θα αρχίσει να λειτουργεί. Είναι ακόμη μακρύς ο δρόμος για την κατάκτηση του στόχου αυτού, αφού θα πρέπει να προηγηθούν ένα σωρό μελέτες ακόμη, για τη διαμόρφωση του υπαίθριου χώρου του, για τη χωροθέτηση των πραγμάτων που θα τοποθετηθούν σε αυτό, για τον εξοπλισμό του και βέβαια η μουσειολογική μελέτη. Όσον αφορά στη μουσειολογική μελέτη, πυρετωδώς εργάζονται από κοινού οι δύο Εφορείες Αρχαιοτήτων της Λάρισας για τη σύνταξή της. Ειδικότερα, όπως μας είπε ο προϊστάμενος της ΙΕ΄ Εφορείας Κλασσικών Αρχαιοτήτων Λάρισας και πρόεδρος της εν λόγω επιτροπής σύνταξης της μελέτης, κ. Αθανάσιος Τζαφάλιας, ήδη ξεκίνησε η σύνταξή της και προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε ένα χρόνο περίπου από σήμερα. Να σημειωθεί ότι προβλέπεται στο χώρο του νέου Αρχαιολογικού Μουσείου να συστεγασθούν οι δύο Εφορείες της πόλης μας.
απο www.eleftheria.gr |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
|
Back to top |
|
|
guru New Member
Joined: 12 Feb 2006 Posts: 31 Location: Πετρούπολη Αττικής
|
|
Back to top |
|
|
limito Full Member
Joined: 14 Apr 2005 Posts: 373 Location: Larisa
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 9:33 pm Post subject: |
|
|
Νέο εμπορικό-ψυχαγωγικό κέντρο κέντρο στην Λάρισα
Εμπορικό και Ψυχαγωγικό Κέντρο συνολικής επιφάνειας 11.000 τ.μ. σε ένα επίπεδο. Προσφέρεται για υπεραγορά τροφίμων, αλυσίδες εστίασης, εμπορικά καταστήματα, πολυκινηματογράφους και bowling. Εντός του συγκροτήματος υπάρχουν διαθέσιμοι χώροι για την ανάπτυξη παράλληλης ψυχαγωγικής ή αθλητικής δραστηριότητας (γήπεδα 5X5, waterpark)
Δανός και Συνεργάτες
Και κάποια επιπλέον στοιχεία που γνωριζω για το συγκεκριμένο έργο:
1)Media Markt
2)Carrefour
3)Village cinemas,bowling κτλ
4)35 εμπορικοί χώροι
Είναι όπως καταλαβαίνετε ένα μικρό σχετικά εμπορικό.Για ότι νεότερο θα postάρω. |
|
Back to top |
|
|
onassis78 New Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 44
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 10:55 am Post subject: |
|
|
geia sas pedia,
ena pragma mou aresi stin ellada.
o politis koroideui to kratos kai to kratos ton poiti. panta etsi intane kai tha ine etsi gia panta.
ti mou lete tora gia tram stin larisa, rodo etc. ta arthra ine apo 1999 kai tora ine 2006 kai den egine tipota.
tora pios koroideu pion???
emis pou kanoume kai ta pisteuoume, i to kratos pou kani tis maketes kai lei tha kano auto to ergo.
distixos auti ine i pragmatikotita stin ellada. prepi epitelous na sovareutoume oli mas gia na pai i ellada mprosata. |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Fri Sep 22, 2006 10:06 am Post subject: |
|
|
Μητροπολιτικό Δίκτυο Οπτικών Ινών Δήμου Πατρέων
Ο Δήμος Πατρέων σε συνεργασία με το Δήμο Ρίου υλοποιούν έργο δημιουργίας Μητροπολιτικού Δικτύου Οπτικών Ινών συνολικού προυπολογισμού 3.025.500,00 Euro (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)
Το Μητροπολιτικό Δίκτυο Οπτικών Ινών της Πάτρας αποτελείται από 4 κύριους κόμβους, 8 κόμβους διανομής, 22 κόμβους πρόσβασης ενώ 47 φορείς συνολικά συνδέονται με ασύρματες ζεύξεις στο ΜΑΝ από 9 βάσεις ασύρματης πρόσβασης.
Ο συνολικός αριθμός διασυνδεόμενων σημείων (με οπτική ίνα ή ασύρματα) είναι 208. To δίκτυο αυτό καλύπτει εκσκαφές μήκους περίπου 48km.
Πάτρα
Ρίο
Πανεπιστήμιο
http://ru6.cti.gr/broadband/el/man_93_patras.php
*Σημείωση: Στον τρίτο χάρτη, οι πράσινες γραμμές που ενώνουν τα κτίρια του Πανεπιστημίου είναι τεράστιες (υφιστάμενες εδώ και δεκαετίες) στοές που τα ενώνουν μεταξύ τους και για δικτυακές ανάγκες (νερό - ρεύμα κτλ), αλλά και για λόγους αμυντικούς ... (καθώς κατασκευάστηκαν επί χούντας). |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Fri Sep 22, 2006 3:41 pm Post subject: |
|
|
Μητροπολιτικά Οπτικά Δίκτυα και στους υπόλοιπους μεγάλους δήμους της
Δ. Ελλάδας (Απο το research unit 6 του ΙΤΥ)
Αγρίνιο
1.330.516,00 Euro
19km - 47 σημεία
Πύργος
706.383,90 Euro
8,7Km - 35 σημεία
Μεσολόγγι
477.800,00 Euro
14,2Km - 56 σημεία
Ναύπακτος
414.592,00 Euro
5.8Km - 25 σημεία
Αμαλιάδα
477.800,00 Euro
6.2Km - 37 σημεία
Αίγιο
503.678,00 Euro
8.2Km - 48 σημεία
|
|
Back to top |
|
|
limito Full Member
Joined: 14 Apr 2005 Posts: 373 Location: Larisa
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 1:25 pm Post subject: |
|
|
Πραγματικά πρωτεύουσα του κάμπου η Λάρισα, εκτιμάται ότι ήδη έχει ξεπεράσει το φράγμα των 200.000 κατοίκων. Και αν η πληθυσμιακή αύξηση συνεχίσει να ακολουθεί τους ίδιους ρυθμούς - ουδέν στοιχείο συνηγορεί για το αντίθετο -, τότε μέσα σε μια δεκαετία η μεγαλούπολη θα μετρά 300.000 κατοίκους. Η υφιστάμενη κατάσταση, και ακόμη περισσότερο η προαναφερθείσα προοπτική, επιβάλλουν άμεσο σχολιασμό και παρεμβάσεις που θα επιτρέψουν τη λειτουργία της πόλης, την αποτροπή ασφυξίας στο ευρύτερο κέντρο της και την άνετη διαβίωση των Λαρισαίων. «Η ΔΕΥΑΛ μετρά 45.000 υδρόμετρα, είμαστε 130.000 κάτοικοι», έλεγε προς κάθε κατεύθυνση ο αείμνηστος δήμαρχος Αρ. Λαμπρούλης, αντικρούοντας τα στοιχεία της απογραφής του 1991. Και τότε πολλοί Λαρισαίοι είχαν σπεύσει να απογραφούν στα χωριά τους και η πόλη εμφανίστηκε κατά πολύ μικρότερη πληθυσμιακά. Το εντυπωσιακό στην τρέχουσα περίοδο είναι ότι η ΔΕΥΑΛ εγκαθιστά τα τελευταία 3-4 χρόνια περί τα 3.000 υδρόμετρα ετησίως, ενώ την προηγούμενη περίοδο τα νέα ρολόγια ύδρευσης κινούνται στα επίπεδα των 1.500 το χρόνο. Ο σταθμικός συντελεστής που χρησιμοποιεί η Εθνική Στατιστική Υπηρεσία υπολογίζει 3,17 άτομα σε κάθε σύγχρονο ελληνικό νοικοκυριό. Η ΔΕΥΑΛ, χρησιμοποιώντας μικρότερο συντελεστή, 3 άτομα ανά υδρόμετρο, υπολογίζει ότι σήμερα η Λάρισα μετράει 207.000 κατοίκους. Όπως εξηγεί ο διευθυντής της ΔΕΥΑΛ κ. Λάκης Μπαλογιάννης, η Επιχείρηση διαθέτει σήμερα σε ενέργεια 69.200 υδρόμετρα. Συνολικά οι συνδέσεις της μαζί με τις ανενεργές ή εκείνες για τις οποίες εκκρεμεί η έναρξη λειτουργίας τους ξεπερνούν τις 85.000. Το 1971, πριν 35 χρόνια, η ΔΕΥΑΛ διέθετε 20.130 υδρόμετρα, άρα η πόλη είχε πληθυσμό 60.000. Το 2000 τα υδρόμετρα τριπλασιάστηκαν, φθάνοντας τα 58.350 και η Λάρισα αντιστοίχως τις 175.000 κατοίκους. Κι ενώ συνήθως η ΔΕΥΑΛ περνούσε κάθε χρόνο λίγο πάνω από 1.500 ρολόγια σε νέες παροχές, την τελευταία τριετία ο αριθμός τους εκτοξεύτηκε κοντά στις 3.000 (το καθένα χρεώνεται από τη ΔΕΥΑΛ προς 450 ευρώ). Ο αριθμός των νέων υδρομέτρων σημαίνει ότι κάθε χρόνο περί τους 10.000 νέοι κάτοικοι προστίθενται στον αριθμό των Λαρισαίων. Αυτή η αύξηση ίσως να είναι και ευκαιριακή, καθώς τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί σημαντικά η ανοικοδόμηση. Επειδή όμως δεν φαίνεται να κάμπτεται ούτε η ανοικοδόμηση ούτε ο ρυθμός τοποθέτησης νέων υδρομέτρων, το πιθανότερο είναι ως το 2015 να μετράει η Λάρισα 300.000 κατοίκους. Αναμφιβόλως θετική προοπτική για την πόλη, εφόσον συνοδευτεί εγκαίρως από τις απαραίτητες υποδομές και λειτουργικές παρεμβάσεις.
Σωτ. Ζαχαριάς από Ελευθερία |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 2:00 pm Post subject: |
|
|
Με αφορμή το παραπάνω άρθρο, παρατήρησα στον παρακάτω χάρτη, όπου φαίνεται η μεταβολή πληθυσμού ανα ΟΤΑ στην Βόρεια Ελλάδα οτι υπάρχει ένας δήμος βόρεια της πόλης της Λάρισας με μεγάλη άυξηση πληθυσμού, ποιός είναι; Να υποθέσω οτι είναι δήμος με μεγάλη οικοδομική ανάπτυξη;
http://observatory.egnatia.gr/maps/maps_2006/fsKO_P4_IV_OTA_jan06.pdf
Last edited by skylinearth on Sun Sep 24, 2006 6:44 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Mika Stadium Expert
Joined: 17 May 2005 Posts: 771 Location: London, UK
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 3:16 pm Post subject: |
|
|
απ οτι φαινεται απο τον χαρτη του skylinearth αυξηθηκαν κατα πολυ οι καλογεροι |
|
Back to top |
|
|
limito Full Member
Joined: 14 Apr 2005 Posts: 373 Location: Larisa
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 12:59 am Post subject: |
|
|
skylinearth wrote: | ...στην Βόρεια Ελλάδα οτι υπάρχει ένας δήμος βόρεια της πόλης της Λάρισας με μεγάλη άυξηση πληθυσμού, ποιός είναι; |
Είναι ο δήμος Γιάννουλης (μικρός σχετικά δήμος 20.000 κάτοικοι περίπου και ξεκινάει μετά την περιοχή του Αλκαζάρ) που έχει μεγάλη οικοδομική και πληθυσμιακή ανάπτυξη.Οι λόγοι αυτής της ανάπτυξης αρκετοί όπως η παρουσία εργατικών κατοικιών,παρουσία μεγάλων αλυσίδων (π.χ. Carrefour,Jumbo κτλ). |
|
Back to top |
|
|
Orlando Junior Member
Joined: 10 Feb 2006 Posts: 100 Location: Volos
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 4:45 pm Post subject: |
|
|
Thewrw tin Larisa tin pio antitouristiki poli tis Ellados , xwris poleodomiko kai kikloforiako sxediasmo (opoios mpainei mesa ston lavirintho de xerei pws na vgei), xwris wraia ktiria-mnimeia , kai genika xwris kati axiologo na epideixei(fisiki omorfia). Elpizw oi armodioi sto neo sxediasmo tis polis na koitaxoun ligo mprosta auti ti fora gia kaliterepsoun kai oxi gia na xeiroterepsoun tin leitourgeia kai tin eikona tis Larisas.
Xerei kaneis ti anergeia uparxei stin Larisa kai pou uparxoun Panelladika ta pososta anergeias ana perioxes? |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Web hosting by isol.gr
|