stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Tο Τραμ της Αθήνας
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 37, 38, 39, 40, 41  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
GEO
New Member
New Member


Joined: 22 Jan 2006
Posts: 50
Location: Athens

PostPosted: Wed May 03, 2006 9:11 am    Post subject: Reply with quote

Nameless Εξαιρετική ανάλυση (Ελπίζω να επιτρέπεις και σε μας το copy - paste )
Να πω κι εγώ κάτι . Όσοι έχετε δοκιμάσει το τραμ στις αρχές δώστε του μια ευκαιρία ακόμη και ξαναδοκιμάστε το. Είναι πολύ καλύτερο από ότι ήταν αλλά η αρχική περίοδος λειτουργίας του έκανε ζημιά (σχεδόν) ανεπανόρθωτη.
Η βελτίωση της συχνότητας είναι κρίσιμο θέμα.
Και υπάρχει και κάτι άλλο για κάποιους λίγους.Ειναι κάποιοι που θεωρούν οτι η φυσική θέση του ανθρώπου ειναι στον ήλιο.Κάποιοι που πιστεύουν οτι η διαδρομή της παραλιακής αξίζει να την απολαμβάνεις απο πάνω και οχi στο υπόγειο κερδίζοντας τα ελάχιστα λεπτά , αφήνοντας το ΙΧ ανενόχλητο απο πάνω να μολύνει και να απαιτεί εξι (τουλάχιστον) λωρίδες απο το παραλιακό μέτωπο.
Αυτό ειναι το κρίσιμο θέμα με το τραμ. Ενοχλει την κυριαρχία αυτών που πιστεύουν οτι δικαιούνται ολο το χώρο για αυτούς . Και επειδή ειναι η μεγάλη πλειοψηφία στην Ελλάδα βλέπω το μέλλον του χλωμό. Το ιδιο ενοχλητικός ειναι και ο προαστιακός και ο ηλεκτρικος και για αυτό θέλουν ολοι να τα στείλουν στο υπόγειο. Οπότε θα ανοίξει ο χωρος για δρόμους και “εκτόνωση ” της κίνησης- αντε και κανά δένδρο να το τεκμηριώσουμε... Βέβαια τα παραπάνω ειναι περισσότερο ιδεολογικό θέμα και καταλαβαίνω οτι πολύ λίγη αξία έχουν.
Οπως και να εχει το γνωστό αρθρο το Βλαστού "Tο τραμ, για ποια Aθήνα;" απο την Καθημερινή πιστεύω οτι αξίζει να το διαβάσει κανείς και το βάζω για λόγους ευκολίας.

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathglobal_148766_06/03/2005_1283822
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 2:29 pm    Post subject: Reply with quote

Επέκταση του τραμ προς τον Πειραιά ζήτησε ο Π.Φασούλας από τον Μ.Λιάπη


http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=727123&lngDtrID=244


τελικά το θέλουν η δε το θέλουν?...άντε άμα είναι να δούμε και της αναπλάσεις πλατειών.


Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 8:39 pm    Post subject: Reply with quote

απο οσο καταλαβα ολοι το θελουν πλην του αγραπιδη και για αυτο η δημοσια κοντρα αγραπιδη και λιαπη
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Fri Jul 28, 2006 12:11 am    Post subject: Reply with quote

siakabetis wrote:
απο οσο καταλαβα ολοι το θελουν πλην του αγραπιδη και για αυτο η δημοσια κοντρα αγραπιδη και λιαπη


Καλά και να το θέλει ο επόμενος δήμαρχος, θα το τρελάνουν στις προσφυγές και τώρα δεν θα υπάρχει ο μπαμπούλας των Ολυμπιακών να επισπευσει την κατασκευή...

Πάντως εγώ συνεχίζω να πιστεύω ότι ο Πειραιάς έχει πάρα πολύ στενούς δρόμους και είναι υπερβολικά πυκνά δομημένος και δεν ενδύκνιεται για τραμ. Ίσως να πρέπει να κάνουν μέρος του τραμ στον Πειραιά υπόγειο (όπως πχ στις Βρυξέλες).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Fri Jul 28, 2006 8:52 am    Post subject: Reply with quote

Κι' εγώ πιστευω ότι το τράμ προβάλλεται σαν θεραπεία "δια πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν", και λανθασμένα. Για τον Πειραιά όμως οι δρόμοι είναι στενοί και το θέμα των φαναριών, όσω και αν εφαρμώσουμε τα πράσινα και τα σαράντα κύματα και δεν συμμαζεύεται, πάλι θα υφίσταται. Καλύτερα να ταλαιπωρηθεί ο Πειραιάς για δυο χρονάκια και να γίνει Μετρό και το Τράμ ας πάει αλλού, πχ προς την ακτή που φεύγουν τα δωδακανησιακά πλοία, και από εκεί προς το Πέραμα, παρά να μπλέξει μέσα στον Πειραιά.

Παιδιά, it's not about doing something, it's about doing the right thing...
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Fri Jul 28, 2006 8:57 am    Post subject: Reply with quote

gm2263 wrote:
Καλύτερα να ταλαιπωρηθεί ο Πειραιάς για δυο χρονάκια και να γίνει Μετρό και το Τράμ ας πάει αλλού, πχ προς την ακτή που φεύγουν τα δωδακανησιακά πλοία, και από εκεί προς το Πέραμα, παρά να μπλέξει μέσα στον Πειραιά.



ποσα χρονάκια? 2?......και ποτe θα ξεκινήσει?... Laughing


εγώ συμφωνώ αλλα πιστεύω (όπως έχει ειπωθεί πολλές φορες) δε νομίζω να έλκει πόλους η προοπτική του 2010.....και βάλε. Για αυτό αρκετή κοιτάνε το tram.

(Μετά υπάρχει και η τρίτη κατηγορια που δε βλέπει κανένα από τα δυο αλλα αυτό είναι άλλο θέμα... αυτή θέλουν Teleferik Rolling Eyes μάλλον.. )
Back to top
View user's profile Send private message
Tzinos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 993
Location: London

PostPosted: Fri Jul 28, 2006 10:27 am    Post subject: Reply with quote

Λογω καταγωγης και διαμονης εχω γραψει πολλακις την αποψη μου επι του θεματος. Απλα εχω κουραστει σαν Πειραιωτης και σαν πολιτης να ακουω τον καθενα υποψηφιο καθε κοματος να κοπτεται για το Τραμ και τον Πειραια.
Η αληθεια ειναι οτι εχει στενους δρομους ο Πειραιας, αλλα σε καμια περιπτωση παιδια, στενοτερους απο την Αθηνα!!! Μην περνετε σαν παραδειγμα τα Μανιατικα!!!
Δευτερον, η ρυμοτομια του Πειραια επιτρεπει στο τραμ να διελθει απο μεσα. Απλα, δεν ειμαι σιγουρος οτι ειναι ο,τι καλυτερο.
Θα συμφωνησω με τον Γρηγορη οτι πρεπει να περασει απο κεντρκο δρομο, οπως απο Γρ.Λαμπρακη, Β.Γεωργιου (που περναει απο Δημαρχειο και Δ.Θεατρο), αλλα οταν φτασει στο Λιμανι, να κανει αριστερα για την Ακτη Μιαουλη, να περασει μπροστα απο το εκθεσιακο του ΟΛΠ, να φτασει στο Cruise Terminal (ΟΠΟΥ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, για τους επιβατες των κρουαζιεροπλοιων), και τελος να καταληξει Χατζικυριακειο ή Σχολη Ναυτικων Δοκίμων.
Θα το προτεινα αυτο σαν εναλακτικη λυση στην πορεια του τραμ μεσα απο το Λημανι και τον ΗΣΑΠ που γινεται ΧΑΜΟΣ και χωρις το τραμ!!
Η πορεια αυτη περναει κατα 90% απο μεγαλους δρομους που ο φορτος ειναι μεγαλος, αλλα οχι και τεραστιος.
Με αυτην την λυση θα μπορουσε να καταργηθει και η γραμμη Πειραιας-Βουλα, μιας και θα εξυπηρετειται απο Μεσο Σταθερης τροχιας.

Παλιοτερα ειχα προτεινει -καλα εχω προτεινει πολλα, μην κολλαμε εκει Laughing - να επεκταθει ο ΗΣΑΠ προς Δραπετσωνα, Κερατσινι και Περαμα τους τελευταιους -ισως- πλεον δημους χωρις μεσο σταθερης τροχιας (για Κερατσινι-Περαμα, ουτε στα περιξ!!)
Back to top
View user's profile Send private message
guru
New Member
New Member


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 31
Location: Πετρούπολη Αττικής

PostPosted: Mon Sep 11, 2006 9:33 am    Post subject: Reply with quote

Κάποιος είχε γράψει αν ξέρει κανείς για τις επεκτάσεις β' γενιάς του τραμ, αλλά το μήνυμα σβήστηκε (επειδή ήταν με με greeklish;). Τέλος πάντων, εγώ το μόνο που γνωρίζω είναι το ερευνητικό πρόγραμμα από το Εργαστήριο Αστικού Περιβάλλοντος του Ε.Μ.Π.: «Ολοκληρωμένο δίκτυο τραμ στο Πολεοδομικό Συγκρότημα Αθηνών».

Το πρόγραμμα αυτό προέβλεπε:

Άμεσες επεκτάσεις με έτος στόχο το 2008 (Διάδρομοι πρώτης προτεραιότητας)

1. Σύνταγμα – Άνω Πατήσια
2. Νέο Φάληρο – Σταθμός Η.Σ.Α.Π. / Ο.Σ.Ε. Πειραιά
3. Σταθμός Λαρίσης – Πανεπιστημιούπολη
4. Σύνταγμα – Καισαριανή
5. Σύνταγμα – Βοτανικός

Επεκτάσεις δεύτερης προτεραιότητας με έτος στόχο το 2010 – 2012 (Διάδρομοι δεύτερης προτεραιότητας)

2α. Διακλάδωση προς Χατζηκυριάκειο
2β. Διακλάδωση προς Φρεαττύδα
4α. Διακλάδωση Ιλίσια – Ζωγράφου
6. Σταθμός Η.Σ.Α.Π. / Ο.Σ.Ε. Πειραιά – Κερατσίνι – Πέραμα
6α. Διακλάδωση προς Λιπάσματα Δραπετσώνας
7. Σταθμός Η.Σ.Α.Π. / Ο.Σ.Ε. Πειραιά – Περιστέρι – Αγία Παρασκευή

● Μήκος νέων γραμμών: 68 χιλιόμετρα
● Αριθμός νέων στάσεων: περίπου 124
● Συνολικό κόστος: περίπου 816 εκατομμύρια ευρώ

Επίσης προβλέπεται σύνδεση με ελαφρύ μετρό (LRT) Αθήνας – Ελευσίνας μέσω παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας – Ελευσίνας μήκους 32,4 χιλιομέτρων, για την οποία έχω ξαναγράψει.

Μετά το πρόγραμμα (υποτίθεται ότι) ακολουθούν προκαταρκτικές εργασίες, οι οριστικές μελέτες και η υλοποίηση των έργων. Την τύχη της συνέχειας αυτής δεν τη γνωρίζω.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2297
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Mon Sep 11, 2006 12:43 pm    Post subject: Reply with quote

guru wrote:
Κάποιος είχε γράψει αν ξέρει κανείς για τις επεκτάσεις β' γενιάς του τραμ, αλλά το μήνυμα σβήστηκε (επειδή ήταν με με greeklish;)

Το μήνυμα σβήστηκε διότι το έγραψε μέλος που έχει γίνει ban (δις) κατά το παρελθόν, αλλά προφανώς μας θεωρεί ηλίθιους όλους εδώ μέσα. Το γράφω μόνο και μόνο για να μην δημιουργηθούν παρεξηγήσεις. Ας μην δοθεί συνέχεια. Αν έχετε απορίες, pm.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
sdakos
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 155
Location: thessaloniki - athens

PostPosted: Sun Oct 08, 2006 12:32 am    Post subject: Reply with quote

guru wrote:
Κάποιος είχε γράψει αν ξέρει κανείς για τις επεκτάσεις β' γενιάς του τραμ, αλλά το μήνυμα σβήστηκε (επειδή ήταν με με greeklish;). Τέλος πάντων, εγώ το μόνο που γνωρίζω είναι το ερευνητικό πρόγραμμα από το Εργαστήριο Αστικού Περιβάλλοντος του Ε.Μ.Π.: «Ολοκληρωμένο δίκτυο τραμ στο Πολεοδομικό Συγκρότημα Αθηνών».

Το πρόγραμμα αυτό προέβλεπε:

Άμεσες επεκτάσεις με έτος στόχο το 2008 (Διάδρομοι πρώτης προτεραιότητας)

1. Σύνταγμα – Άνω Πατήσια
2. Νέο Φάληρο – Σταθμός Η.Σ.Α.Π. / Ο.Σ.Ε. Πειραιά
3. Σταθμός Λαρίσης – Πανεπιστημιούπολη
4. Σύνταγμα – Καισαριανή
5. Σύνταγμα – Βοτανικός

Επεκτάσεις δεύτερης προτεραιότητας με έτος στόχο το 2010 – 2012 (Διάδρομοι δεύτερης προτεραιότητας)

2α. Διακλάδωση προς Χατζηκυριάκειο
2β. Διακλάδωση προς Φρεαττύδα
4α. Διακλάδωση Ιλίσια – Ζωγράφου
6. Σταθμός Η.Σ.Α.Π. / Ο.Σ.Ε. Πειραιά – Κερατσίνι – Πέραμα
6α. Διακλάδωση προς Λιπάσματα Δραπετσώνας
7. Σταθμός Η.Σ.Α.Π. / Ο.Σ.Ε. Πειραιά – Περιστέρι – Αγία Παρασκευή

● Μήκος νέων γραμμών: 68 χιλιόμετρα
● Αριθμός νέων στάσεων: περίπου 124
● Συνολικό κόστος: περίπου 816 εκατομμύρια ευρώ

Επίσης προβλέπεται σύνδεση με ελαφρύ μετρό (LRT) Αθήνας – Ελευσίνας μέσω παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας – Ελευσίνας μήκους 32,4 χιλιομέτρων, για την οποία έχω ξαναγράψει.

Μετά το πρόγραμμα (υποτίθεται ότι) ακολουθούν προκαταρκτικές εργασίες, οι οριστικές μελέτες και η υλοποίηση των έργων. Την τύχη της συνέχειας αυτής δεν τη γνωρίζω.
xaxaxa loipon afta den prokeitai pote na ginoun!! edo kai oi sxediazomenes epektaseis pros peiraia kai voula idi kathisteroun. oso gia tis epektaseis b genias afti pou fenetai epikratesteri einai afti pros keratsini kai salamina. krima gia to tram tha mporuse na einai poli exipiretiko.....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Sun Oct 08, 2006 2:05 am    Post subject: Reply with quote

eisai sigouros? den eihe eipothei pos tha vlepame tram sti voula to epomeno kalokairi....?

Confused
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Sun Oct 08, 2006 12:43 pm    Post subject: Reply with quote

Αν θέλετε τη γνώμη μου, ως ώρας, και παρά τις τόσες αντιξοότητες το τράμ πέρασε με έξυπνο τρόπο από διάφορες περιοχές και με διαδρομές που ελαχιστοποιούν πχ τον εφιάλτη των φαναριών. Και η διαδρομή μέσα από Ν. Κόσμο και Ν. Σμύρνη είναι κατα τη γνώμη μου, δοθείσης φυσικά και της αστικης πυκνότητας της Αθήνας εν γένει, αρκετά καλή (με μειονέκτημα την έλλειψη "πράσινου κύματος" - και τις πολλές στάσεις).

Το θέμα, όπως έχουν πει και πάρα πολλά παιδιά εδώ πέρα είναι ότι τωρα αρχίζουν τα δύσκολα που βλέπουμε επεκτάσεις που θα τέμνουν τον αστικό ιστό αντί να κινούνται πάνω στις "ραφές" να το πω έτσι. ΠΧ λέμε για επέκταση για Ζωγράφου. Από που θα μπεί στου Ζωγράφου ρε παιδιά; Από τη Λ. Παπάγου; από που, που οι δρόμοι είναι πάνστενοι. Υστερα, και για τα Πατήσια η επέκταση θα είναι δύσκολη, και φυσικά, κάπως τρελλό μου ακούγεται για Σ. Λαρίσης - Πανεπιστημιούπολη, εκτός αν αποκλείσουν δρόμους. Αλλά και πάλι, δεν είναι υπό σχεδιασμό γραμμή του Μετρό από Κατεχάκη, ζωγράφου-Παγκράτι-Πανεπιστήμιο-Γαλάτσι;

Για μένα το στοίχημα θα ήταν να γίνει μια μόνο επέκταση προς το παρόν: Περιπορεία Φρεατύδας, λιμάνι (εκέι που ήταν οι γραμμές του παλιού τράμ κάποτε), Σιδηροδρομικοί σταθμοί, και μετά προς Λιπάσματα που θα γίνει και το νέο Business Centre.

Αν βρεθεί λύση για τη Φρεαττύδα, then we talk business. Αλλοιώς, προς Πατησίων και δε συμμαζεύεται, απλά θα επιβαρύνει μια κατάσταση χωρίς να προσφέρει τίποτα...

Λέω...


Last edited by gm2263 on Sun Oct 08, 2006 12:46 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
sdakos
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 155
Location: thessaloniki - athens

PostPosted: Sun Oct 08, 2006 12:44 pm    Post subject: Reply with quote

billy8181 wrote:
eisai sigouros? den eihe eipothei pos tha vlepame tram sti voula to epomeno kalokairi....?

Confused
nai entazei i voula mporei na paradothei sto kalokairi (einai kai mikri epektasi exallou) alla o peiraias pou to exei anagki nomizo pos kan akoma den exei dimopratithei. pantos kai gia tis epektaseis 2is genias to mono pou akougetai einai to peiraias keratsini opos eipa. exallou den grafei tpt kai to http://www.tramsa.gr
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Sun Oct 08, 2006 3:50 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά το site της ΤΡΑΜ ΑΕ, του ΗΣΑΠ και του Προαστιακού είναι σύντομα ανέκδοτα. Ειδικά με του Προαστιακού ακόμα γελάω (@#$@#$ Twisted Evil ) με τα χάλια τους.

Η επέκταση προς Βούλα θα γίνει. Αρχές 2007? Μέσα 2007? Θα γίνει όμως. Μιλάμε για 700 μέτρα και μια στάση - τίποτα δηλαδή. Τελείως ανάξια λόγου. Το ζήτημα είναι ο Πειραιάς και οι επεκτάσεις 2ης γενιάς, που όπως σωστά στηλιτεύει ο sdakos ... σιγά μη γίνουν με τη νοοτροπία της τρέχουσας κυβέρνησης (Does the name "Souflias" sound familiar?)

Το τραμ καλά έκανε και πέρασε από το Ν.Σμύρνη/Ν.Κόσμο. Έχω κάποιες διαφωνίες σχετικά με την αλλαγή χάραξης στην Αρδητού και την (μη) αποκλειστικότητα του διαδρόμου εκεί ψηλά, αλλά στα χαμηλά καλως πάει όπως πάει. Οι στάσεις όμως είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ. Ναι δεν είναι μετρό - το ξέρω. Αλλά οι στάσεις στο τμήμα Παραλία - Ν.Κόσμος είναι εκνευριστικά πολλές ... και το πράσινο κύμα βέβαια άφαντο (τ'ακούτε κ.Λιάπη?)

Υπάρχουν κάποιες μελέτες σχετικά με τη χάραξη των γραμμών της 2ης γενιάς (όπως έχει αναφέρει και ο guru σε παλαιότερο post του), οπότε ξέρουμε περίπου από που σκέφτονται να περάσουν τις γραμμές και που θα χωροθετήσουν τις στάσεις.

Θα συμφωνήσω με τη γραμμή Φρεαττύδα - ΗΣΑΠ Πειραιά (Λιμάνι) - Κερατσίνι - Δραπετσώνα, αλλά φοβάμαι δύσκολα θα πείσεις τους κατοίκους να ξηλώσουν το πράσινο, τα δέντρα και τα παρκάκια και να ξαναστήσουν γραμμές. Επίσης δε θέλω να σκέφτομαι την -τραγική για μένα- ιδέα για το τραμ: Πειραιάς - Πέραμα - Σαλαμίνα. Ζαλίζομαι και μόνο στη σκέψη...
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Mon Oct 09, 2006 2:03 am    Post subject: Reply with quote

Nameless wrote:
... και το πράσινο κύμα βέβαια άφαντο (τ'ακούτε κ.Λιάπη?)


Όταν λέμε πράσινο κύμα τουλάχιστον στο τμήμα Μουσών-Ν.Κόσμος εννοούμε το γκαζόν ανάμεσα και εκατέρωθεν των γραμμών!
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Πάντως κακά τα ψέματα έχει βοηθήσει αρκετά τους Νεοσμυρνιώτες το τραμ και όσο θυμάμαι τι χαμός γινόταν για να διώξουν το τραμ από τη Ν. Σμύρνη τόσο πιο πολύ εξοργίζομαι με τη μ@$%α που δέρνει μερικούς μερικούς...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Mon Oct 09, 2006 8:39 am    Post subject: Reply with quote

Nameless wrote:
Η επέκταση προς Βούλα θα γίνει. Αρχές 2007? Μέσα 2007? Θα γίνει όμως.


Μέσα στους συρμούς του Τραμ αναφέρεται ότι τέλος 2006 θα λειτουργήσει η επέκταση της Βούλας.

Πάντως Σάββατο βράδυ γύρω στις 11 από Σύνταγμα ο συρμός ήταν ικανοποιητικά γεμάτος. Μέχρι και όρθιοι υπήρχαν, και το θετικότερο, αρκετές παρέες πιτσιρικάδων και νεαρών φοιτητών.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Mon Oct 09, 2006 10:48 am    Post subject: Reply with quote

exitmusician wrote:
Μέσα στους συρμούς του Τραμ αναφέρεται ότι τέλος 2006 θα λειτουργήσει η επέκταση της Βούλας.


Στους ίδιους συρμούς που αναγράφει "Θα φτάσει στο λιμάνι του Πειραιά στο τέλος του 2008" ??? Δε λέω ότι ο στόχος για τη Βούλα είναι ανέφικτος. Κανονικά ήταν να παραδοθεί μέσα στο 2006 αλλά τους τελευταίους μήνες τα μάσαγαν οι κύριοι-κύριοι της ΤΡΑΜ ΑΕ. Θα δούμε...
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Mon Oct 09, 2006 12:23 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.tramsa.gr/html/gr/egkyklopaidika.php?id=1

πολύ ενδιαφέρον πάντως αυτή η σελίδα στο (αρκετά καλο) site του Tram....πράγματι φαίνονται η διαφορες σε πολλές περιοχές αισθητικά η μέρα με τι νύχτα αν κάνετε κλικ στης φωτογραφίες.







Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Fri Oct 13, 2006 1:45 pm    Post subject: Reply with quote

Τα rendering αυτά είναι λίγο ξεπερασμένα. Η πραγματικότητα είνα λίγο καλύτερη. Αυριο πάω αθήνα. Μπορεί να βγάλω φωτο από τα συγκεκριμένα σημεία για να δείτε διαφορές.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Fri Oct 13, 2006 2:37 pm    Post subject: Reply with quote

Στο πρώτο σετ φωτογραφιών φαίνεται το πεζοδρόμιο μεγαλύτερο τώρα από πριν, πράγμα μη αληθές (παραπλανητικό τολμώ να πω). Στην πραγματικότητα -αν δεν με απατά η μνήμη μου- κόψαν λίγο από το πεζοδρόμιο ...
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Fri Oct 13, 2006 3:11 pm    Post subject: Reply with quote

Σωστά αλλά κόψαν και από το δρόμο. Το αποτέλεσμα δεν είναι και τόσο τραγικό. Στο rendering έχουν κάνει λίγο υπερβολικές τις γραμμές. Φαίνονται λες και έχουν πλάτος 20 μέτρα! Μια χαρά είναι η διαμόρφωση τώρα. Μου αρέσει πολύ. Το πεζοδρόμιο πια πρέπει να έχει πλάτος γύρω στα 3.5 μέτρα...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
gmmour
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Jul 2004
Posts: 103

PostPosted: Sun Oct 15, 2006 12:23 am    Post subject: Reply with quote

Ρε παιδιά, με το πράσινο κύμα τι γίνεται;
Ακόμα η Siemens "απειλεί" το ΥΠΕΧΩΔΕ; Ακόμα κάποιοι ανεγκέφαλοι στο ΥΠΕΧΩΔΕ φοβούνται ότι με το πράσινο κύμα θα εμποδίζεται η κίνηση των αυτοκινήτων!

Πιστεύω ότι με το πράσινο κύμα και (ίσως) την κατάργηση του 1/3 των στάσεων, το τραμ θα κερδίσει πάρα πολύ σε χρόνους.
Κάτι παλαιότεροι υπολογισμοί που έβγαζε στη φόρα το ΥΠΕΧΩΔΕ για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, ότι και καλά με το πράσινο κύμα θα κερδίζανε το πολύ 5-10 λεπτά στη συνολική διαδρομή είναι καθαρά βλακείες! Και η περικοπή των στάσεων δεν νομίζω ότι θα δυσαρεστήσει κανέναν!
Αντίθετα, ένα τραμ με πράσινο κύμα και λογικό αριθμό στάσεων, ιδίως μεταξύ Ν.Κόσμου και παραλιακής, αλλά και με λιγότερες στάσεις στην παραλιακή (αν και εκεί πολλές εκ των πραγμάτων έχουν αχρηστευτεί καθώς δεν χρησιμοποιούνται συχνά0 θα προσελκύσει ακόμα περισσότερους επιβάτες! Ήδη τα πηγαίνει καλά με νέους και αργόσχολους επιβάτες, αλλά με κατάλληλη εφαρμογή του αρχικού σχεδιασμού (δεν μιλάω για τρελά πράγματα, απλά για τον συντονισμό των φαναριών που προβλέπετο πριν από 3 χρόνια0 θα γίνει πολύ πιο αξιόπιστο και για πιο σοβαρούς χρήστες!
Back to top
View user's profile Send private message
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Sat Oct 21, 2006 5:46 pm    Post subject: Reply with quote

Εχετε δει ποτέ αυτά τα κουφά τραμ της Ιταλίας και Γαλλίας που έχουν μόνο μια ράγα;;; Shocked

Padova

http://www.railfaneurope.net/pix/it/trolleybus/Padova/Pad-depot-mt.jpg

φωτογραφίες από διάφορες πόλεις

http://www.lohr.fr/transport-public-marches.htm


πληροφορίες για το συγκεκριμένο σύστημα

http://en.wikipedia.org/wiki/Translohr
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Nassos
Full Member
Full Member


Joined: 16 Dec 2005
Posts: 347

PostPosted: Sat Oct 21, 2006 6:05 pm    Post subject: Reply with quote

PAVEL_13 wrote:
Nameless wrote:
... και το πράσινο κύμα βέβαια άφαντο (τ'ακούτε κ.Λιάπη?)


Όταν λέμε πράσινο κύμα τουλάχιστον στο τμήμα Μουσών-Ν.Κόσμος εννοούμε το γκαζόν ανάμεσα και εκατέρωθεν των γραμμών!
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Πάντως κακά τα ψέματα έχει βοηθήσει αρκετά τους Νεοσμυρνιώτες το τραμ και όσο θυμάμαι τι χαμός γινόταν για να διώξουν το τραμ από τη Ν. Σμύρνη τόσο πιο πολύ εξοργίζομαι με τη μ@$%α που δέρνει μερικούς μερικούς...


Θα προτιμούσα μια γραμμή Μετρο στη Πλατεία Νέα Σμύρνης. Wink

Αν και η στάση "Αιγαίου" είναι 2 τετράγωνα από το σπίτι μου... Cool
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Sun Oct 22, 2006 2:00 am    Post subject: Reply with quote

Εγώ είμαι 2 τετράγωνα κάτω από τη στάση Μεγ. Αλεξάνδρου.
Δεν μπορώ να πώ ότι το μετρό είναι απαραίτητο. Ισως μπορούσε να έρθει το μετρό στη Ν. Σμύρνη και στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης να μπεί τραμ.....
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 37, 38, 39, 40, 41  Next
Page 38 of 41

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr