View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Wed Jul 12, 2006 11:13 am Post subject: |
|
|
Η παράκαμψη ναυπάκτου παραδώθηκε τελικά; Ξέρει κανένας αν πρόκειται για απλό δρόμο ή διπλό "τύπου" αυτοκινητόδρομου;
Επίσης διάβασα κάπου για κατασκευή περιφερειακού δακτυλίου στα τρίκαλα. Αν ξερει κανένας κάτι ας μας ενημερώσει |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jul 12, 2006 1:07 pm Post subject: |
|
|
@superas
Μήπως είναι ο αγωγός φυσικού αερίου από την Τουρκία; |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jul 12, 2006 1:46 pm Post subject: |
|
|
Καθόλου απίθανο τώρα που το λες chr.04... Απ' όσο μπόρεσα να διακρίνω το πλάτος της εκσκαφής ήταν αρκετά μικρό ώστε να το θεωρώ ως χάραξη αυτοκινητοδρόμου. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Wed Jul 12, 2006 10:22 pm Post subject: |
|
|
η παρακαμψη τησ ναυπακτου παραδοθηκε σημερα στη κυκλοφορια. σημερα το πρωι εγιναν και τα εγκαινια |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Thu Jul 13, 2006 11:21 am Post subject: |
|
|
jp-avax.gr :
Παράκαμψη Ναυπάκτου.
Ολοκλήρωση της περιφερειακής οδού της πόλης με την κατασκευή όχι μόνο της κεντρικής αρτηρίας αλλά και σήραγγας, οδικών κόμβων και βοηθητικών παρακαμπτήριων οδών.
H σύμβαση ανατέθηκε από την ΕΥΔΕ/ΟΣΥΕ της Γ.Γ.Δ.Ε. του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. και αφορά στην ολοκλήρωση της περιφερειακής οδού της πόλης της Ναυπάκτου με την κατασκευή και την βελτίωση του τμήματος από την περιοχή ρέμματος Σκά μέχρι τον κόμβο Ξηροπήγαδου, συμπεριλαμβανομένης της παρακαμπτηρίου οδού, μήκους 7,0 χλμ. περίπου.
Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται, εκτός των εργασιών της κεντρικής αρτηρίας, οι εργασίες κατασκευής σήραγγας 400 μ. περίπου, δύο οδικών κόμβων και των βοηθητικών παρακαμπτήριων οδών.
Η ολική προθεσμία του έργου είναι 32 μήνες από την υπογραφή της Σύμβασης.
Παιζει καμια φωτογραφια να δουμε την παρακαμψη της Ναυπακτου ? |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Jul 13, 2006 4:15 pm Post subject: |
|
|
Να μαι κι εγώ! Όσον αφορά την Παράκαμψη Ναυπάκτου το χρονοδιάγραμμα δεν ήταν 32 μήνες αλλά 32 χρόνια απ' την υπογραφή της σύμβασης. .Τώρα για να κάνανε τόσο καιρό για 7 χιλιόμετρα που δεν είναι αυτοκ/μος αλλά απλή οδός 1,5 Λ. επί 2 φανταστείτε τι προοπτικές υπάρχουν για έναν αυτοκ/μο μέσω Μπράλλου. Αλλά αυτό το σχέδιο vag3721 είναι πολύ ωραίο και γίνεται ήδη με όλα τα μεγάλα έργα παραχώρησης,το μόνο πρόβλημα όμως ότι όντως απέμεινε μόνο η εγνατία και σε λίγο θα αρχίσουν να δίνουν και τις εθνικές οδούς. Έτσι θα ήταν μια καλή ευκαιρία να κατασκευαστεί και αυτός ο δρόμος.Το σχέδιο με τη διπλή ζεύξη Μαλλιακού που ο Σουφλιάς το βρίσκει ενδιαφέρον μ' αρέσει πολύ σαν ιδέα και όσο κι αν κόστιζε (που δεν είναι και κανα υπερβολικό έργο) θα 'θελα πολύ να το δω, και το πέταλο θα 'πρεπε σε κάθε περίπτωση να κατασκευαστεί για τις υπόλοιπες συνδέσεις.Όσο για τη καινούρια χάραξη στην εγνατία στο Μέστη-Μάκρη δεν είναι ούτε νέα χάραξη της εγνατίας μήτε αγωγός φυσικού αερίου: Είναι η χάραξη της Παλαιάς ΕΟ Κομοτηνής-Αλεξ/λης που στο τμήμα Μέστη-Μάκρη βρίσκεται υπό βελτίωση και που σε μήκος 7 χιλιομέτρων προβλέπεται νέα χάραξη και είναι στα πλαίσια της εργολαβιάς Μέστη-Μάκρη της εγνατίας!! Πάντως πολύ δυσάρεστο που τα έργα στο τμήμα αυτό δεν έχουν ακόμα προχωρήσει, τι στο καλό γίνεται??
Τελευταία που είμαι και sto Ellada εδώ και δύο βδομάδες για διακοπές και περνάω και χάλια( ) εδώ στα τοπικά κανάλια και εφημερίδες πέφτουν οι ειδήσεις για την ιονία βροχή. Κάθε τρεις και λίγο μιλάμε μας έχουν τρελάνει.Βέβαια δε λένε και τίποτα ουσιώδες,κάτι χάρτες και σχέδια της χάραξης δείχνουν στην τηλεόραση στο σχετικό τμήμα απ'την Αμαλιάδα μέχρι τη Ζαχάρω αλλά δεν τα βγάζουν στις εφημερίδες για να δούμε κι εμείς τίποτα. Τα κυριότερα νέα ήταν η έγκριση των περιβ. όρων στο τμήμα Αμαλιάδα-Τσακώνα στο τέλος του Ιουνίου!!!! Οι Πυργαίοι είναι πολύ ευχαριστημένοι απ'την νέα χάραξη του δρόμου και πλέον νιώθουν πόλη με προοπτικές μεγαλούπολης στο άμεσο μέλλον. Σε μας στην Αμαλιάδα ο δρόμος βγήκε πλέον εκτός πόλεως αλλά θα μας κάνουν ένα κόμβο στο δόξα Πατρί για κάτι που φυσικά παραπονεθήκαμε και με τους υπόλοιπους κόβους προς Πύργο δεν επιτυγχάνεται όχι μια μέτρια σύνδεση με τον Πύργο αλλά ο μόνος τρόπος αν δεν θες να κάνεις διπλάσια απόσταση μέχρι τον Πύργο είναι να πας απ'την παλαιά ΕΟ. Εντωμ. μετά τον Πύργο μέχρι τη Ζαχάρω θέλουν να κάνουν υποβάθμιση της χάραξης ειδικά στη Ζαχάρω για να μετριαστούν τα επιχώματα άνω των 10 μ.!!( ).Επίσης το δυστυχές είναι ότι η μεγάλη σήραγγα μήκους 3.600 μ. στο ύψος του Καιάφα είναι πλέον παρελθόν και ο δρόμος θα περάσει από κάτω και μπροστά απ'τα λουτρά!!
Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω.Τα έργα που έπρεπε όχι απλά να είχαν γίνει αλλά τουλάχιστον να ήταν σε καλό σημείο βρίσκονται στη χειρότερη θέση. Κόρινθος-Πάτρα τελευταίο στα χρονοδιαγράμματα,μετά και τον δρόμο Ε65. Τέμπη, που έχουν κολλήσει και δεν πρόκειται να ξεκολλήσουν αν δεν ξαναδημοπρατηθούν.Ο Μαλλιακός που έχει βγάλει μαλλιά και θα τελειώσει μετά την εγνατία με το Δ ΚΠΣ. Μου φαίνεται ότι αν σκοτωθούν άλλες μερικές εκατοντάδες άνθρωποι θα τα εκτιμήσουμε καλύτερα τα έργα και ποιος ξέρει, μπορεί μετά να τα συντομεύσουν για να μη φτάσουν στο Ε' ΚΠΣ!! |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Thu Jul 13, 2006 4:32 pm Post subject: |
|
|
αυτά τα έχετε δει....?
Οδικός ¶ξονας Ελευσίνα- Κόρινθος-Πάτρα & Πάτρα – Πύργος- Τσακώνα
Για την ολοκλήρωση του έργου προβλέπονται οι ακόλουθες αποκλειστικές προθεσμίες :
- Εντός 50 μηνών: ολοκληρώνεται το τμήμα Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος
Αναλυτικότερα:
-Εντός 12 μηνών: ολοκλήρωση εργασιών στην Εθνική Οδό Κορίνθου – Πατρών για άρση επικινδυνότητας και βελτίωση κυκλοφοριακών συνθηκών.
- Εντός 20 μηνών: ολοκλήρωση αναβάθμισης του Αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα – Κόρινθος.
- Εντός 32 μηνών:
Ολοκλήρωση 15 χλμ. του Αυτοκινητόδρομου στο τμήμα Αραχωβίτικα – Πάτρα περιλαμβανομένων και των νέων Ανισόπεδων κόμβων Ρίου και Αραχωβίτικων.
Ολοκλήρωση 20 χλμ. του Αυτοκινητόδρομου στο τμήμα Κόρινθος – Ζευγολατιό – Κιάτο.
Ολοκλήρωση Αυτοκινητόδρομου 18 χλμ. στο τμήμα Πέρας Περιμετρικής Πάτρας – Κάτω Αχαΐα.
- Εντός 40 μηνών: ολοκλήρωση 75χλμ. του Αυτοκινητόδρομου στο τμήμα Κιάτο – Δυτικός κόμβος Αιγίου.
- Εντός 50 μηνών (προθεσμία που αποτελεί στοιχείο προσφορών):
Ολοκλήρωση και των τελευταίων 22 χλμ. του Αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Πάτρα στο τμήμα Δυτικός Κόμβος Αιγίου – Αραχωβίτικα (περιοχή Παναγοπούλας με σήραγγες)
Ολοκλήρωση του τμήματος Πάτρα - Πύργος
Το υπόλοιπο τμήμα Πύργος – Τσακώνα μήκους 90 χλμ. θα περαιωθεί μέσα στη συνολική προθεσμία των 70 μηνών.
http://www.minenv.gr/download/2006-06-26.sinentefsi.typoy.gia.odiko.aksona.korinthos-patra.pyrgos-tsakona.doc |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Thu Jul 13, 2006 4:59 pm Post subject: |
|
|
το προβλημα με ολα αυτα ειανι οτι δεν ξεκαθαριζει ποτε θα ειναι η ημερα εναρξης εργασιων. πολυ θετικα ολα αυτα αλλα δεν λεει καπου οτι ξερω γω 15-5-2007 ξεκιναν οι εργασιες |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri Jul 14, 2006 11:29 am Post subject: |
|
|
Από μεταφορά
nikolasarta wrote: | Kalimera! Xerei kaneis ti ginetai me ta erga ths Ionias? Eginan prosfiges kai kollhsan oi ergasies? Pote tha mpoyn ta mhxanhmata kai tha egkatastathoun oi ergolabies? |
|
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Fri Jul 14, 2006 11:18 pm Post subject: |
|
|
επισης ενας πολυ συμαντικος δρομος πυ μαλλον δεν εχουμε καθολου νεα ειναι η παραιονια οδος που ειναι ενας δρομος που ξεκιναει απο το λιμανι του πλατιγιαλιου και φτανει μεχρι το ακτιο. ξερει κανεις τι γιναεται εκει και αν ο δρομος ακτιο αμφιλοχια ειναι σε καλη κατασταση η εχει τα χαλια του οπως οταν περασα απο εκει το 1995 |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sat Jul 15, 2006 12:37 pm Post subject: |
|
|
γεια σε ολους μετα απο ολιγοημερες διακοπες στη ναξο επιστρεφω.φυσικα καθημερινα ειχα ενημερωση, και ετσι δεν εχασα καμια σημαντικη εξελιξη..καλα ολα αυτα που ειπε ο σουφλιας.βεβαια ειχα περασει πριν ενα μηνα απο το πεταλο και διαπιστωσα αρκετες καθυστερησεις, ειδικα στην παρακαμψη των καμμενων βουρλων.αλλα δεν εχω κανενα λογο να μην πιστεψω τον κ. σουφλια .αν αρχισουν τα εργα στο τμημα ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ-ΡΑΧΕΣ ως την επομενη ανοιξη θα ειμαι πολυ ικανοποιημενος ετσι το 2010 θα εχει ολοκληρωθει το πεταλο και η αθηνων-θεσσαλονικης με εξαιρεση τα τεμπη και τον πλαταμωνα αντε να αναδειχθει ο οριστικος αναδοχος μπας και ξεκινησουν τα εργα στις αρχες του 2007. αλλα δεν το βλεπω.μαλλον επαναδημοπρατηση οσο για την ιονια οδο εχει και αυτη προβληματα με ενστασεις.ομως δεν πιστευω οτι θα ειναι τοσο σοβαρες οπως στα τεμπη.κατα τη γνωμη μου τα εργα θα αρχισουν την ανοιξη τελος θα ηθελα να ευχηθω ο Ε-65 να προχωρησει ομαλα χωρις προσφυγες.ο προσωρινος αναδοχος βγαινει ως το τελος του μηνα αντε και τα οδικα αττικης που οπως και στο ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΠΑΤΡΑ-ΠΥΡΓΟΣ-ΤΣΑΚΩΝΑ βλεπω να γινεται πολεμος μεταξυ των εταιρειων συνοψιζοντας βλεπουμε πως το μονο εργο χωρις προβληματα ειναι το ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΤΡΙΠΟΛΗ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ.η συμβαση παραχωρησης υπογραφεται τον οκτωβριο και ξεκινουν τα εργα . για την υποθαλασσια αρτηρια κατατεθηκαν προσφυγες απο γνωστο πολιτικο στο ΣτΕ. το προγραμμα λεει πως η συμβαση θα υπογραφει τον σεπτεμβριο.αλλα χλωμο το βλεπω
φιλε siakabeti ο δρομος ακτιο-αμφιλοχια ειναι αθλιος .περασα περυσι. απο το ΥΠΕΧΩΔΕ εχει συμπεριληφθει στο προγραμμα μελετων και θα υλοποιηθει στο Δ ΚΠΣ,ως κλαδος της ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ.με 1+1ΛΕΑ. |
|
Back to top |
|
|
GEO New Member
Joined: 22 Jan 2006 Posts: 50 Location: Athens
|
Posted: Sat Jul 15, 2006 7:55 pm Post subject: |
|
|
Ο δρόμος Ακτιο Αμφιλοχία δεν ειναι βέβαια αυτοκινητόδρομος,η ποιότητα της ασφαλτου ειναι απο μέτρια και κάτω εχει και στροφές έχει και λακούβες ,ΑΛΛΑ η φυση ειναι απολαυστική και δεν εχει σχεδόν ποτέ κίνηση. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα αν ο προορισμός σας ειναι Πάργα-Ηγουμενίτσα Κέρκυρα και μάλλον θα είστε πιο ασφαλής απο το να πάτε μέσω Αρτας. Υπολογίστε βέβαια τα 3Euros για την υποθαλάσσια (Αξίζει τον κόπο ....) |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 11:41 am Post subject: |
|
|
Οδικός ¶ξονας Βέροια – Νάουσα – Σκύδρα (Τμήμα Πατρίδα – Νάουσα)
Πρόκειται για κατασκευή οδού, μήκους 8 χλμ, με συνολικό πλάτος ασφαλτικού τάπητα 21,50μ., με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, ενδιάμεση νησίδα και λωρίδες έκτακτης ανάγκης. Στην εργολαβία περιλαμβάνεται, επίσης, η κατασκευή παράπλευρου οδικού δικτύου, δύο ισόπεδων κόμβων και ενός ανισόπεδου, καθώς και η κατασκευή της οδού προς ¶γιο Γεώργιο. O προϋπολογισμός του ανέρχεται σε 25 εκατ. ευρώ. Αναμένεται να αποπερατωθεί μέσα στο A' εξάμηνο του 2008.
Κατασκευή Νότιας Παράκαμψης Έδεσσας
Το έργο αφορά στην κατασκευή δύο τμημάτων της νέας Εθνικής Οδού Χαλκηδόνας – Έδεσσας – Φλώρινας, μήκους 3,5 χλμ. Το ενδιάμεσο τμήμα, μήκους 3 χλμ, είχε κατασκευαστεί με παλαιότερη εργολαβία και έτσι, με τη νέα εργολαβία συμπληρώνεται και ολοκληρώνεται πλήρως η νότια παράκαμψη της Έδεσσας, συνολικού μήκους 6,5 χλμ, με αποτέλεσμα την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση της πόλης. Το έργο έχει προϋπολογισμό 24,5 εκατ. ευρώ και αναμένεται να ολοκληρωθεί περί τα τέλη του 2008.
Παράκαμψη Πελαίας χώρας
Το έργο αφορά στην κατασκευή τμήματος της νέας Εθνικής οδού Χαλκηδόνας – Έδεσσας, μήκους 5 χλμ. Στην εργολαβία περιλαμβάνονται επίσης η κατασκευή παράκαμψης της Ελληνιστικής Πέλλας (αρχαιολογικός χώρος), μήκους 3 χλμ, και η κατασκευή συνδετήριου τμήματος της νέας εθνικής οδού, μήκους 1,8 χλμ. Το έργο εχει προϋπολογισμό 16 εκατ. ευρώ και αναμένεται να ολοκληρωθεί περί τα μέσα του 2007.
Εθνική Οδός Θεσσαλονίκης – Έδεσσας, τμήμα Παραλίμνης
Το έργο αφορά στην κατασκευή τμήματος της νέας εθνικής οδού Ν.Χαλκηδόνας – Έδεσσας – Φλώρινας, μήκους 5,7 χλμ. Στην εργολαβία περιλαμβάνονται επίσης η κατασκευή δύο ισόπεδων κόμβων, η βελτίωση – διαπλάτυνση συνδετήριας οδού για τη σύνδεση της νέας με την υφιστάμενη εθνική οδό στην περιοχή της Παραλίμνης, η αποκατάσταση της συνέχειας του θιγόμενου αγροτικού οδικού δικτύου και η αποκατάσταση του θιγόμενου αρδευτικού – στραγγιστικού δικτύου. Το έργο, με προϋπολογισμό 11,5 εκατ. ευρώ αναμένεται να ολοκληρωθεί περί τα τέλη του 2008. |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 12:26 pm Post subject: |
|
|
Πολυ καλα νεα ειδικα για την Βορεια Ελλαδα μας
Η Νοτια Παρακαμψη Εδεσσας ειναι σοβαρο προβλημα και επιτελους που θα αρχισει το εργο |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 12:32 pm Post subject: |
|
|
Η νότια παράκαμψη ποια ακριβώς είναι; |
|
Back to top |
|
|
dimetro Full Member
Joined: 26 Jul 2004 Posts: 214 Location: Aeghio-Xanthi
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 12:44 pm Post subject: |
|
|
Σε ολους αυτους τους καινουργιους δρομους οπως στο τμημα Βεροια-Ναουσα-Σκυδρα γιατι δεν φτιαχνουν μονο ανισοπεδες διαβασεις ωστε να χαρακτηριστουν αυτοκινητοδρομοι?γιατι κατα τα αλλα πληρει τις προυποθεσεις,η οχι?το κοστος ειναι το προβλημα? |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 1:30 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Οδικός ¶ξονας Βέροια – Νάουσα – Σκύδρα (Τμήμα Πατρίδα – Νάουσα)
Πρόκειται για κατασκευή οδού, μήκους 8 χλμ, με συνολικό πλάτος ασφαλτικού τάπητα 21,50μ., με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, ενδιάμεση νησίδα και λωρίδες έκτακτης ανάγκης. Στην εργολαβία περιλαμβάνεται, επίσης, η κατασκευή παράπλευρου οδικού δικτύου, δύο ισόπεδων κόμβων και ενός ανισόπεδου, καθώς και η κατασκευή της οδού προς ¶γιο Γεώργιο. O προϋπολογισμός του ανέρχεται σε 25 εκατ. ευρώ. Αναμένεται να αποπερατωθεί μέσα στο A' εξάμηνο του 2008. |
Αυτό είναι στην ουσία ένα ξέμπαρκο κομμάτι αυτοκινητόδρομου 8χλμ,που στην μέση του έχει έναν ανισόπεδο κόμβο.
Πιστεύω ότι οι 2 ισόπεδοι κόμβοι θα είναι η αρχή και του τέλους του κοματιού.
Όταν γίνουν τα έργα για ένωση με την Εγνατία(απο την μια πλευρά) και μέχρι την Σκύδρα(απο την άλλη),αυτοί οι κόμβοι θα είναι ανισοπεδοι.
Ερώτηση:
Απο πού είναι αυτα τα ρεπορτάζ,υπάρχει κανένα link?κανένας χάρτης? |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 4:41 pm Post subject: |
|
|
Ο δρόμος ¶κτιο-Αμφιλοχία δεν περιλαμβάνεται στις μελέτες του Δ ΚΠΣ αλλά ως μελέτες έχουν ήδη τελειώσει αλλά το θέμα είναι πότε θα δημοπρατηθεί, άρα μάλλον θα κατασκευαστεί με το Γ ΚΠΣ. Στις μελέτες του Δ ΚΠΣ είναι ο δρόμος Λευκάδα-Βόνιτσα και σύνδεση με ¶κτιο τον οποίο τον πέρασα μόλις σήμερα επιστρέφοντας απ'τις διακοπές μου στη Λευκάδα... . Ο δρόμος φίλε Σιακαμπέτη είναι πραγματικά χάλια όπως ακριβώς τον θυμάσαι και τον θυμάμαι κι εγώ που περνάω κάθε χρόνο απ'το 1995, μη σου πω κι απ'το 1985, σαν να μην πέρασε ο αέρας από πάνω του, παρά μερικά εκατομμύρια αυτοκίνητα μόνο. Είναι βέβαια αρκεταά γραφικός με τα ακαρνανικά όρη, αν και πιο γραφικό βρίσκω το δρόμο ¶κτιο-Αστακό (Παραιόνια οδό) που περνάει ακριβώς κάτω απ'τα Ακαρνανικά και έχει θέα όλες τις γκρεμίλες και τα κατσάβραχα απ τη μια και απ'την άλλη Ιόνιο, Λευκάδα και δεκάδες άλλα νησιά και είναι στο μεγαλύτερο μήκος του νέος δρόμος.Καμιά φορά τον προτιμώ απ'την "Ιόνια οδό" από Λευκάδα για Αντίρριο.Εντωμεταξύ περνώντας από κει δεν έλειψα να δω τις εξελίξεις στην παράκ. Αγρινίου και φυσικά να τραβήξω μερικές φωτό, και μπορώ να πω ότι δεν έχω μια σαφή εικόνα, απ' την πλευρά του Αιτωλικού είναι όπως είναι εδώ και 2-3 χρόνια ημιτελής, αλλά απ'την άλλη πλευρά κάπου είδα κάτι χώματα, πιο μακριά απ'τα πλάγια είδα οργανωμένες χωματουργικές εργασίες αλλά δεν είμαι σίγουρος αν ήταν η παράκαμψη,αλλά κάπου προς τη μέση στο Αγγελόκαστρο που τελειώνει η πρώτη εργολαβία, που πέρναγα από ψηλά είδα νέα έργα που δεν ήταν πέρυσι άρα κάτι κινείται. Δε φαινόταν τίποτε άλλο γιατί ο δρόμος είναι και χωμένος μεσ'τον κάμπο!! Επίσης με μία επίσκεψη που έκανα στην Ηγουμενίτσα κατάλαβα τελικά ότι στο δρόμο απ'την Πρέβεζα μέχρι την Ηγουμενίτσα τα καινούρια τμήματα είναι το Καρτέρι-Πλαταριά, δυο στροφές στην είσοδο της Ηγουμενίτσας και ένα χιλιόμετρο σε κάποιο άλλο σημείο πιο πριν, δηλ τμήματα που δεν ξεπερνούν τα 15 χλμ
ΥΓ. Οι πράσινες ταμπέλες πριν και μετά τη ζεύξη στο ¶κτιο είναι πέρα εως πέρα κοροιδία γιατί ούτε για αυτοκ/μο πρόκειται, ούτε καν για κλειστό δρόμο. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 3:26 pm Post subject: |
|
|
Ρε παιδιά τι είναι τούτο τώρα??? Ακυρώθηκε ο διαγωνισμός για τον αυτοκ/μο Κεντ. Ελλάδας για ποιο λόγο δεν κατάλαβα...πολύ κακά τα νέα
http://www.euro2day.gr/articles/107766/ |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 4:59 pm Post subject: |
|
|
Δυστυχως αυτο θα γινει το διαβασα στην ελευθεροτυπια το σαββατο αλλα περιμενα να διασταυρωθει...το ιδιο θα γινει και με το ΜΑΛΙΑΚΟΣ-ΚΛΕΙΔΙ για αλλους λογους βεβαια.λογω των παρατυπιων της μιας εκ των δυο κοινοπραξιων που κατεθεσαν προσφορες,εμεινε μονο μια στο παιχνιδι με αποτελεσμα να μην μπορουν να συνεχιστουν οι διαδικασιες λογω ανυπαρκτου ανταγωνισμου και ζημιας του δημοσιου. ΑΙΣΧΟΣ τωρα καλο 2015 βεβαια ηταν πιθανο το σεναριο λογω μικρου επενδυτικου ενδιαφεροντος.το ειχα φραψει εδω πριν μερικους μηνες και ευχομουν να μην συμβει.. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 11:52 pm Post subject: |
|
|
Ρε γαμ...το αυτό το Μαλλιακός-Κλειδί φτιάχτε το επιτέλους να πάει στο δ.....λο !!! |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 12:02 pm Post subject: |
|
|
Γιατι δεν μπορει το ΥΠΕΧΩΔΕ να αναθεσει απευθειας το εργο ΜΑΛΙΑΚΟΣ - ΚΛΕΙΔΙ χωρις να υπαρχει διαγωνισμος σε μια κοινοπραξια ρε
Ειναι ενα πολυ σοβαρο εργο που ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ρε |
|
Back to top |
|
|
|