stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Έργα στις υπόλοιπες πόλεις της Ελλάδας
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 22, 23, 24  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Sat May 20, 2006 1:32 pm    Post subject: Reply with quote

εργα που ενταχθηκαν στο ΠΕΠ Δυτ. Μακεδονιας
http://www.knowhow.gr/ecPage.asp?id=31511&nt=105
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ael
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 15 Feb 2004
Posts: 1854
Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...

PostPosted: Sat May 27, 2006 4:08 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow kalashnikov:an kai de vriskw to arthro tou Giannh(ti leei to Helvetia file mou? Smile ) ypothetw pws h gefyra tha ginei panw apo to xeimaro pou xwrize thn koinothta tou agiokampou sta dyo kai otan plhmyrize apetrepe thn dieleush twn oxhmatwn se tetoio vathmo wste na yparxoun kai thymata apo ta orhtika nera tou.oi katastrofes profanws anaferotai sto odostrwma.

oson afora thn polh ths Larissas twra,to kentro exei parei kai pali th morfh ergotaxiou.aitia h pezodromhsh mias twn kyrioterwn odwn,ths Venizelou,pou perna mprosta apo to arxaio theatro,prokeimenou h perioxh na axiopoihthei touristika akomh perissotero.kalh kinhsh,de lew,alla ta provlhmata polla,kathws h eleipsh voithitikwn dromwn einai emfanhs.ti ennow?poly apla,h kinhsh auxithike stous allous kentrikous dromous enw oi perissoteroi pou odhgoun sto kentro einai mikroi kai anagkasthka twra epivarynontai kai apo thn anagkh twn Larissaiwn gia parking.idwmen...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Sat May 27, 2006 5:41 pm    Post subject: Reply with quote

μιας και το εφερε η κουβεντα να αναφερω και εγω οτι στη πατρα με γοργους ρυθμους στο κεντρο της πολης αναμορφωνονται ατα πεζοδρομια της πολης. επισης και μια ερωτηση για τον AEL. αληθεια τι γινεται με το τραμ στη λαρισσα που λεγαμε παλαιοτερα στο φορουμ?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ael
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 15 Feb 2004
Posts: 1854
Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...

PostPosted: Sat May 27, 2006 6:24 pm    Post subject: Reply with quote

τι να γινει...δε τα ξερεις? Wink Laughing τα συνεργια του δημου ετοιμαζονται ψυχολογικα για τη δουλεια που τους περιμενει σε 250 χρονια... Twisted Evil Razz Laughing κοινως...παρτε κανα πεζοδρομο και πολυ σας ειναι... Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
cis
New Member
New Member


Joined: 27 May 2006
Posts: 21
Location: Trikala

PostPosted: Mon May 29, 2006 8:55 pm    Post subject: Reply with quote

Κατα τη γνωμη μου πιστευω πως η Λαρισα δεν χρειαζεται τραμ γιατι οι αποστασεις ειναι αρκετα μικρες.Ξερετε πολλες πολεις στο εξωτερικο με 170000 να εχουν τραμ?(βεβαια μια ιδια πολη στο εξωτερικο εχει την διπλασια εκταση αλλα τελωσπαντων).Παντως αυτο με τους πεζοδρομους καλο.Εμεις στα Τρικαλα εχουμε πεζοδρομησει το κεντρο εδω και κανα 15αρια χρονια και κυκλοφορουμε αρκετα ανετα.Παντως ο ΚΟΚ παραμενει χαλια.Επισης θα ηθελα να ρωτησω αν κυκλοφορει στη Λαρισα η θεσσαλικη PRESS και αν ξερει κανενας καθε ποσο γιατι στα Τρικαλα μονο μια φορα πρεπει να εχουν γεμισει τα σημεια απ'οπου μπορεις να την παρεις.
Back to top
View user's profile Send private message
Pelops
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 199

PostPosted: Tue May 30, 2006 2:48 am    Post subject: Reply with quote

Arrow cis
Όχι μία αλλά πολλές πόλεις με μικρό πληθυσμό έχουν τραμ στην υπόλοιπη ευρώπη.
Και μιλάω για πληθυσμούς κάτω των 200 χιλιάδων.
Το θέμα είναι ότι δυστυχώς στην αθηνοκεντρική χώρα που ζούμε (να δούμε αν όπως λένε οι διάφοροι πολιτικοί ύστερα από 25 χρόνια στην ευρώπη ήρθε και η ώρα της επαρχίας -- ) ΔΕΝ υπάρχουν ούτε καν αξιόλογα λεωφορεία.
Τουλάχιστον στην Πάτρα (αλλά από ότι ξέρω και στις άλλες επαρχιακές πόλεις) κυκλοφορούν σαραβαλάκια 30 ετών και μεταχειρισμένα από τη γερμανία 20 ετών.
ΝΤΡΟΠΗ.

PS: Αναρωτιέμαι τι να σκέφτεται ο επισκέπτης που βγαίνει από το λιμάνι της Πάτρας και βλέπει (ναι το έχω ξαναγράψει αλλά δεν άλλαξε τίποτα από τότε)
λεωφορεία με επιγραφές του στυλ "BADISCHE ZEITUNG" πάνω στα σαπάκια--λεωφορεία της πολιτιστικής πρωτεύουσας.
Ας πάμε στα βασικά λοιπόν πρώτα -δηλαδή αγορά από το κράτος (όπως γίνεται στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη) ΚΑΙΝΟΥΡΙΩΝ λεωφορείων και μετά βλέπουμε και για ΤΡΑΜ.
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Tue May 30, 2006 9:53 am    Post subject: Reply with quote

αν δε κάνω λάθος όχι tram, metro έχουν.....βλέπε ελβετία (lausanne 120,000 κατοικους με ελαφρύ metro).

ζυρίχη , 366,000 με metro.

και μεγαλύτερες πόλεις να είναι σε πυκνότητα...e, ποσο μεγαλύτερες να είναι πια από της δικες μας για να μη χρειαζόμαστε μέσο σταθερής τροχιάς;
Back to top
View user's profile Send private message
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue May 30, 2006 11:48 am    Post subject: Reply with quote

Αυτές οι πόλεις είναι πολύ απλωμένες και μπορούν να δεχτούν το τράμ η το μετρό, όμως εδώ έχουμε πολύ πυκνοκατοικημένες πόλεις. Ένας γνωστός μου που πήγε στην Χάγη (Ολλανδία) η οποία έχει 800.000 κατοίκους μαζί με τα προάστια είπε οτι καλύπτεται κυρίως απο τράμ και οτι είναι πολύ μεγαλύτερη σε μέγεθος απ'ότι η Θεσσαλονίκη, καθώς είναι αραιοκατοικημένη.


Pelops wrote:
Arrow cis ΔΕΝ υπάρχουν ούτε καν αξιόλογα λεωφορεία.
Τουλάχιστον στην Πάτρα (αλλά από ότι ξέρω και στις άλλες επαρχιακές πόλεις) κυκλοφορούν σαραβαλάκια 30 ετών και μεταχειρισμένα από τη γερμανία 20 ετών.
ΝΤΡΟΠΗ.


Όντως, ακόμα και στην Θεσσαλονίκη πολλά παλιά λεωφορεία υπάρχουν ακόμα:http://www.leoforeia.gr/photos/data/media/76/VOLVO_B10M_P4040002.JPG
Αλλά μόνο τα τελευταία δύο χρόνια ο ΟΑΣΘ αγόρασε καινούργια οχήματα:http://www.leoforeia.gr/photos/data/media/76/VOLVO_B7L_P4040005.JPG

Ορίστε μια φώτο απο λεωφορεία της Πάτρας. Πάντως βλέπω και ένα καινούργιο ανάμεσα στα παλιά σ'αυτή τη φώτο:
http://www.leoforeia.gr/photos/data/media/78/P1210037.JPG

Και ενα λεωφορείο στην Μυτιλήνη, μεταχειρισμένο απο τον ΟΑΣΘ!http://www.leoforeia.gr/photos/data/media/78/NAP-9541.jpg
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue May 30, 2006 1:04 pm    Post subject: Reply with quote

Ένα λεωφορείο ηλίκιας 10 ετών θεωρείται παλιό;
Back to top
View user's profile Send private message
Pelops
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 199

PostPosted: Tue May 30, 2006 1:29 pm    Post subject: Reply with quote

Skylinearth ευχαριστώ για τις φωτογραφίες.
Το συγκεκριμένο λεωφορείο που έδειξες από την Πάτρα είναι τουλάχιστον 20 ετών....
Από τα περίπου 100 λεωφορεία της πόλης καινούριο δεν υπάρχει κανένα.
Αυτά που λέμε εδώ καινούρια είναι μεταχειρισμένα από Αυστρία και Γερμανία (15 ετών και άνω) και τα οποία αποτελούν ούτε το 30% του στόλου.
Εκτός ελαχίστων λεωφορείων δεν υπάρχει κλιματισμός , ο θόρυβος είναι μεγάλος , οι τίμες των εισ. οι ακριβότερες στην Ελλάδα , η σήμανση στις στάσεις ανύπαρκτη (τα λεωφορεία περνάνε πάνω κάτω τυχαία ).
Λοιπόν μη συνεχίσω καλύτερα.
Απορώ όλα αυτά τα χρόνια τι κάνουν οι υπουργοί μεταφορών (όλων των κυβερνήσεων).
Είναι απλή η απάντηση "μας γράφουν κάπου κάτω από τη μέση τους". Sad

Ε πως λοιπόν να μη γελάς μετά όταν ακούς για ΤΡΑΜ?? ¨ολο κάτι συνεδριάκια της πλάκας κάνουν με καλεσμένους καθηγητές πολυτεχνείων για να μας πουν τι ωραία που θα ήταν , αερολογίες δηλαδή μιας και μένουμε μια ζωή στα λόγια.

PS: Καλύτερα να μη μιλίσω για τα υπόλοιπα τρισάθλιους δρόμους γεμάτους λακούβες , ανύπαρκτοι ποδηλατόδρομοι , κατασπατάληση εκατομμυρίων ευρώ για πεζοδρόμια πλάτους μισού μέτρου κτλπ κτλπ.

Αφήστε μας στον πόνο μας .
Back to top
View user's profile Send private message
Pelops
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 199

PostPosted: Tue May 30, 2006 1:34 pm    Post subject: Reply with quote

chr.04 wrote:
Ένα λεωφορείο ηλίκιας 10 ετών θεωρείται παλιό;


Για Ελλάδα όχι. Πάντως εξαρτάται και από τον τύπο του λεωφορείου και τη χρήση που είχε πριν.
Μακάρι να είχαν όλες οι επαρχιακές πόλεις λεωφορεία έστω και 10 ετών μεταχειρισμένα. Τουλάχιστον να μη βλέπω αυτά τα εκτρώματα των 30 ετών να κυκλοφορούν γεμίζοντας τα πνευμόνια μας καρκίνο και τα μάτια μας με αντιαισθητικές εικόνες τύπου ταινίας Βέγγου 1965.

Αλλά δεν κατάλαβα γιατί η Αθήνα (και η θεσσαλονίκη από ότι ξέρω παρότι δεν έχει πάρει τόσο καινούρια όσο της αθήνας) να αγοράζει κατά καιρούς καινούρια λεωφορεία με τα χρήματα του έλληνα φορολογούμενου (τζαμπατζε δηλαδή) και όλες οι υπόλοιπες πόλεις να αρκούνται μια ζωή στα μεταχειρισμένα??
Τι κοροιδία είναι αυτή?
Back to top
View user's profile Send private message
cis
New Member
New Member


Joined: 27 May 2006
Posts: 21
Location: Trikala

PostPosted: Tue May 30, 2006 1:44 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow Pelops
Χρησιμοποιουνται πολυ τα λεωφορεια στη Πατρα?Στις πιο πολλες ελληνικες πολεις τα αστικα δεν χρησιμοποιουνται καθολου και στο μονο που χρησιμευουν ειναι να μεταφερουν μαθητες απο τα γυρω χωρια.Εχουμε και στα Τρικαλα λεωφορεια τετοιου στιλ(γερμανικου) που περιγραφεις αλλα τουλαχιστον αξιωθηκαν να τα γεμησουν τα πιο πολλα με διαφημιστηκα (ελληνικα).
Back to top
View user's profile Send private message
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue May 30, 2006 1:48 pm    Post subject: Reply with quote

chr.04 wrote:
Ένα λεωφορείο ηλίκιας 10 ετών θεωρείται παλιό;


Συγκεκριμένα 12 ετών.

Pelops wrote:

Αλλά δεν κατάλαβα γιατί η Αθήνα (και η θεσσαλονίκη από ότι ξέρω παρότι δεν έχει πάρει τόσο καινούρια όσο της αθήνας) να αγοράζει κατά καιρούς καινούρια λεωφορεία με τα χρήματα του έλληνα φορολογούμενου (τζαμπατζε δηλαδή) και όλες οι υπόλοιπες πόλεις να αρκούνται μια ζωή στα μεταχειρισμένα??
Τι κοροιδία είναι αυτή?


Γιατί μάλλον οι δύο μεγάλοι συγκοινωνιακοί φορείς (ΟΑΣΑ, ΟΑΣΘ) έχουν το χρήμα για τέτοιες αγορές. Ο ΟΑΣΘ τώρα θα βάλει και σύστημα εντοπισμού θέσεων κλπ.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Pelops
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 199

PostPosted: Tue May 30, 2006 2:15 pm    Post subject: Reply with quote

Skyline αυτό ακριβώς λέω ο ΟΑΣΑ και ο ΟΑΣΘ ππου το βρήκαν το χρήμα?
Από τα κέρδη?? ΟΧΙ
Από τις άμεσες εισφορές του κράτους , πολλά εκατομμύρια ευρώ ειδικά τα τεέυταία 5 χρόνια στην Αθήνα , για αναβάθμιση των λεωφορείων (άλλο τώρα πως καταντούν τα λέωφοριάκια μετά από 2 χρόνια χρήσης στην Αθήνα -τρίζουν ολόκληρα ).
Από τη στιγμή που το κράτος συνεισφέρει ΟΛΟ το ποσό για την αγορά νέων λεωφορείων να κάνει το ίδιο και για τα πολύ λιγότερα αριθμητικά λεωφορεία της ερπαρχίας.
Δε ζητάμε πολλά τα αυτονόητα.
ΑΛΛΑ ναααα το γράψιμο , άσε μωρέ σου λέει , άλλα μετράνε εδώ για να βγει ο βουλευτής , βάλε καμια κόρη στην ΔΕΗ , σε καμια νομαρχία και άσε τα γραφικά (!!) του στυλ νέα λεωφορεία , καθαρή πόλη , πράσινο , ποδηλατόδρομοι κτλπ

Arrow cis
Τα λεωφορεία τα χρησιμοποιεί αρκετός κόσμος και όπως και ναχει αν δεν αναβαθμισθούν δεν θα αλλάξει κάτι.
Από τη μία γκρινιάζουμε γιατί έχει κίνηση και καυσαέριο στο κέντρο και όλοι λένε να παίρνει ο κόσμος τα ΜΜΜ. Και εγώ συμφωνώ . Όταν έχεις ΜΕΤΡΟ ΤΡΑΜΑΚΙ κτλπ γρήγορο , καθαρό , άνετο , δροσερό κτλπ τότε είσαι τρελός να παίρνεις αυτοκίνητο.
Όταν όμως έχεις σαράβαλα λεωφορεία , πενταβρώμικα , αργά και πανάκριβα τότε μάλλον είσαι τρελός να πάρεις λεωφορείο.
Στην Πάτρα που η πόλη είναι χτισμένη μακρόστενα κατά μήκος της ακτής και έχει ένα αρκετά μεγάλο πληθυσμό τα αξιόπιστα μέσα μαζικής μεταφοράς είναι ανάγκη. Εκτός των πολιτών που ζουν στην Πάτρα και τα περίχωρα τα λεωφορεία χρησιμοποιούν και χιλιάδες φοιτητές από τα δυο ιδρύματα (σύνολο φοιτητικού πληθυσμού περίπου 35.000--40.000)

Επαναλαμβάνω (όχι ότι ελπίζωνα το ακούσει κάποιος , 25 χρόνια στην ΕΕ κανείς δεν ενδιαφέρθηκε τώρα γιατί να αλλάξει κάτι) ότι είναι ντροπή να μιλάμε για σύγχρονη Ελλάδα , ευρωπαϊκή και η τρίτη πόλη της χώρας να έχει τέτοια τρισάθλια μέσα μαζικής μεταφοράς.
(για δρόμους άσε καλύτερα μην πούμε τίποτα γιατί θα γελάει και το παρδαλό κατσίκι).
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Tue May 30, 2006 3:59 pm    Post subject: Reply with quote

απο οτι εχω καταλαβει και με ολα αυτα που βλεπω αυτο που μας αξιζει ειναι να αποσχηστει η ελλαδα απο την αθηνα μπας και δουμε επιτελους προκοπη. επιτελους εχω βαρεθει να πληρωνω φορους για την αθηνα και τα εργα υποδομης της
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ!!!!
ΑΠΟΣΧΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΧΟΥΝΤΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Tue May 30, 2006 7:39 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως στην Λάρισα που είχε και εκεί κάτι αρχαία λεωφορεία, τα αντικατέστησαν με τα πολύ καλά cytaro της mercedes (ολοκαίνουρια παρακαλώ αν και με πολύ παρασκήνιο αν ξέρετε οι λαρισαίοι... Razz .Και το άλλο,τα παλιά λεωφορεία τα πούλησαν στην αφρική Shocked ) τα οποία αν και καινούρια καθαρά και με κλιματισμό πάλι δεν μπορώ να πω ότι τα χρησιμοποιεί ο κόσμος. Ο λόγος; Τα πανάκριβα εισητήρια, η συχνότητα που είναι τραγική και το ότι οι γραμές δεν εξυπηρετούν... Και από γνωστό μου που είναι λεωφορειούχος, μου έλεγε ότι σκέφτονταν να αλλάξουν τις γραμμές και να προσθέσουν και άλλες (μόνο 11 έχει η Λάρισα μαζίμε αυτές που πάνε στα χωριά...) αλλά δεν το συνέχισαν γιατί οι παλιοί οδηγοί βαριόταν λέει να μάθουν τα καινούρια δρομολόγια.... Ε, πως να ανέβει το ποσοστό των ατόμων που τα χρησιμοποιεί μετα;;; Άσε που πολεμούνε και το τραμ... Δεν το θέλουν με τίποτα.. Βέβαια και ο ΟΑΣΘ στην Θεσσαλονίκη που είναι μισο-ιδιωτικός, επίσης πολεμούσε το μετρό και τα καραβάκια..κλασσικά πράγματα στην Ελλάδα...
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Tue May 30, 2006 10:47 pm    Post subject: Reply with quote

Μήπως η απάντηση στα πιο πάνω ερωτήματα έχει να κάνει με το νομικό καθεστώς των αστικών συγκοινωνιών σε κάθε πόλη; Η ΕΘΕΛ και ο ΟΑΣΘ είναι ουσιαστικά κρατικές εταιρίες, εποπτευόμενες από το Υπουργείο Μεταφορών. Σε όλες τις υπόλοιπες πόλεις όμως, εξ όσων γνωρίζω, τα λεωφορεία λειτουργούν με τη μορφή "αστικού ΚΤΕΛ".

Μήπως λοιπόν δεν φταίει το Κράτος για το χάλι της Πάτρας κλπ, αλλά οι ιδιώτες λεωφορειούχοι;


Last edited by Admin on Wed May 31, 2006 1:39 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
linus
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Feb 2004
Posts: 114

PostPosted: Wed May 31, 2006 12:06 am    Post subject: Reply with quote

Δεν είναι ακριβώς έτσι Admin, δηλαδή ότι επειδή διαχειρίζεται το κράτος τα λεωφορεία είναι και οι συγκοινωνίες καλύτερες. Το θέμα είναι ότι το κράτος νοιάζουν αυτές οι δύο πόλεις βασικά και για αυτό φροντίζει αφενός να τις προμηθεύει με σύγχρονα λεωφορεία, αφετέρου να επιδοτεί τα εισιτήρια τους. Κατά πόσο η πολιτική αυτή ακολουθείται και στις άλλες πόλεις δεν είμαι καθόλου βέβαιος. Αν πάντως ακολουθούνται δύο μέτρα και δύο σταθμά τότε εγώ προτιμώ να βλέπω ότι το κράτος ευθύνεται για τα χάλια των συγκοινωνιών της περιφέρειας και όχι ότι πρέπει να πάρει τα εύσημα για τα λεωφορεία της Αθήνας.
Είναι σαν το μισογεμάτο ποτήρι. Μόνο που εγώ το βλέπω σαν μισοάδειο δεδομένου του προηγούμενου μη πρότερου βίου της πολιτείας έναντι της περιφέρειας που έχει δημιουργήσει τεκμήριο μεροληπτικής συμπεριφοράς απέναντι της.
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Wed May 31, 2006 1:38 am    Post subject: Reply with quote

Μάλλον δεν έγινα κατανοητός. Δεν έδωσα κανένα εύσημο σε κανένα Κράτος.

Απλώς έθεσα το ζήτημα σε μία συγκεκριμένη βάση: η αντικατάσταση παλαιών οχημάτων με νέα είναι ευθύνη του ιδιοκτήτη τους (όχι του διαχειριστή, όπως λες).

Στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη ο "ιδιοκτήτης" είναι το Κράτος. Στις άλλες πόλεις είναι ιδιώτες (ξαναλέω: εξ όσων γνωρίζω - μπορεί και να κάνω λάθος).
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Kakalos
New Member
New Member


Joined: 25 Jul 2005
Posts: 59
Location: Italia\ Thessaloniki

PostPosted: Wed May 31, 2006 1:45 am    Post subject: Reply with quote

"Ο Ο.Α.Σ.Θ. είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, το απασχολούμενο κεφάλαιο του οποίου είναι κατανεμημένο σε 2.000 περίπου μικρομετόχους. Απασχολεί 2.400 περίπου εργαζόμενους οι οποίοι κινούν καθημερινά 505 από τα 536 λεωφορεία του Οργανισμού, που εξυπηρετούν 150.000.000 επιβάτες το χρόνο, δια 68 λεωφορειακών γραμμών."

Πηγή το επίσημο site του: http://www.oasth.gr/index.php5?Action=menu&MenuID=6

Ε όχι και η Θεσσαλονίκη... κρατοδίαιτη!

Από την ίδια σελίδα, λίγο πιο κάτω: "Στον εκσυγχρονισμό του στόλου του προχωρά ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, καθώς μέχρι το 2007 θα έχουν παραληφθεί και σταδιακά θα κυκλοφορούν στους δρόμους Θεσσαλονίκης υπερσύγχρονα λεωφορεία (πάνω από το 80% του στόλου), με κλιματισμό, αντιρρυπαντικά και ευκολίες για άτομα με ειδικές ανάγκες. "
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Wed May 31, 2006 2:11 am    Post subject: Reply with quote

Ο ΟΑΣΘ είναι λίγο περίεργη φάση. Πάντως πρέπει να επιδοτήται αρκετά από το κράτος. Για Λάρισα, τα είχαν ιδιοτικοποιήσει αρχές της προηγούμενης δεκαετίας, πιστεύω την ίδια περίοδο με όλες τις άλλες πόλεις και είναι αστικά ΚΤΕΛ όπως ανέφερε ο αντμίν. Τα λεωφορεία είχαν μείνει τα ίδια τα παλιά μέχρι το 2004.. Τα οποία ξέρω ότι αντικαταστάθηκαν λόγω ολυμπιακών (είχαν σταλεί στην αθήνα την περίοδο των ολυμπιακών) και πρέπει να επιδοτήθηκαν κατά ένα ποσοστό χωρίς όμως να είμαι σίγουρος... Σίγουρα έβαλαν και το χέρι αρκετά βαθειά στην τσέπη οι λεωφορειούχοι. Πίστευω ότι είναι θέμα να το πάρουν απόφαση και στις άλλες πόλεις..
Back to top
View user's profile Send private message
Pelops
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 199

PostPosted: Wed May 31, 2006 3:35 am    Post subject: Reply with quote

Για όσους δεν το γνωρίζουν τα εισητήρια των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ΕΠΙΔΟΤΟΥΝΤΑΙ από το ΚΡΑΤΟΣ.
Όλων των υπολοίπων πόλεων της περιφέρειας ΟΧΙ.


ADmin σωστά οι ιδιοκτήτες δεν είναι το κράτος όμως να παίζουμε τουλάχιστον με ίσους όρους.
Επιδότηση στα εισήτήρια όλων των ΚΤΕΛ .
Επιπλέον είναι απίστευτα άδικο να γίνεται σύγκριση του γιγάντιου κράτους (που δε λογοδοτεί γιατί και πως κοστίζουν οι προμήθειες αφού το ίδιο το κράτος πληρώνει) με τα προβληματικά ΚΤΕΛ των μικρότερων πόλεων.
Γιατί να μην είναι όλα δημόσια? Η στην τελική γιατί να μην είναι ιδιωτικά και της Αθήνας?? Δεν κατάλαβα εμείς στο πηγάδι κατουρήσαμε? Δεν θέλουμε και μεις καλύτερα λεωφορεία , καλύετερες αστικές συγκοινωνίες??
Back to top
View user's profile Send private message
linus
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Feb 2004
Posts: 114

PostPosted: Wed May 31, 2006 7:31 am    Post subject: Reply with quote

Το γεγονός ότι οι συγκοινωνίες λειτουργούν στην Ελλάδα υπό τη μορφή ΝΠΔΔ ή ΝΠΙΔ είναι αδιάφορο. Το κράτος είναι αυτό που κάθε φορά θα επιλέξει τον καταλληλότερο τρόπο για την λειτουργία τους. Στο κράτος ανήκει επίσης ο τελικός λόγος για το ποιος θα είναι ο ιδιοκτήτης τους. Αυτό θα συμβαίνει γιατί το κράτος έχει υποχρέωση να μεριμνά για το ρυθμιστικό πλαίσιο μέσα από το οποίο θα λειτουργούν καλύτερα οι συγκοινωνίες. Συνεπώς μικρή σημασία έχει αν ιδιοκτήτης ή διαχειριστής είναι το κράτος ή ιδιώτης. Το κράτος θα πρέπει και στους δύο να δώσει εξίσου βοήθεια γιατί αυτό που μετρά είναι το όφελος των πολιτών. Στην Αθήνα αυτό κάνει: επιδοτεί αφενός τα υπό κρατικό έλεγχο λεωφορεία αφετέρου επιδοτεί και το υπό ιδιωτική διαχείριση metro (και με τη λέξη επιδότηση δε σημαίνει τίποτα άλλο από το ότι ο Πατρινός και ο Λαρισαίος πληρώνουν για να μετακινείται με άνεση ο Αθηναίος). Στην περιφέρεια γιατί όχι; Δεν μπορεί δε λόγος για το ότι δεν γίνεται αυτό να είναι ότι εκεί ιδιοκτήτες είναι ιδιώτες. Αυτό γιατί όπως προείπα το έργο είναι κοινωφελές και μικρή σημασία έχει ο ιδιοκτήτης.
Με τα παραπάνω θέλω να πώ, για να ανακεφαλαιώσω, ότι το ζήτημα της βοήθειας του κράτους προς τις συγκοινωνίες δεν είναι θέμα νομικής μορφής αλλά πολιτικής βούλησης και πολιτικού σχεδιασμού του κράτους για τις συγκοινωνίες στη χώρα.
Back to top
View user's profile Send private message
Nassos
Full Member
Full Member


Joined: 16 Dec 2005
Posts: 347

PostPosted: Wed May 31, 2006 9:21 am    Post subject: Reply with quote

ΜΟυ κάνει εντύπωση ότι στη Πάτρα έχουν παμπάλαια λεωφορεία και στο Μεσολλόγγι 2 ολοκάινουργια (+1 παλαιό αν θυμάμαι καλά) που εξυπηρετεί τους σπυδαστές του ΤΕΙ...

Όσο για τα ΚΤΕΛ, ευτυχώς που το Υπουργείο Μεταφορών επιδοτούσε την αγορά νέων οχημάτων.


Last edited by Nassos on Wed May 31, 2006 9:24 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Psilalonitis-1982
Senior Member
Senior Member


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 616
Location: Πατρα

PostPosted: Wed May 31, 2006 9:23 am    Post subject: Reply with quote

Συμφωνω απολυτως λεξη-προς-λεξη με τα οσα γραφει ο συμπολιτης μου Pelops.
Και για την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ κατασταση των αστικων συγκοινωνιων της Πατρας
και για τις γενικωτερες τοποθετησεις του πανω στο θεμα.

Επισης πολυ σωστη ειναι και η αποψη του linus.
Θαλεγα οτι υποστηριζει το αυτονοητο.
Οτι δηλαδη οι αστικες συγκοινωνιες εχουν πανω απ ολα ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΕΓΕΘΟΣ.
Το οποιαδηποτε νομικο και διαχειριστικο καθεστως τους πρεπει να υπηρετει αυτο το μεγεθος.
Η αποτελεματικοτητα της μορφης και λειτουργιας των φορεων τους πρεπει να βρισκεται
κατω απο τον διαρκη ελεγχο της Πολιτειας.
Αντι γι αυτο τι βλεπουμε στο αφασικο κρατος μας.
Τη πληρη εγκαταλειψη των αστικων συγκοινωνιων της περιφερειας και τη διοχετευση πορων
μονο προς Αθηνα - Θεσσαλονικη.
Επειδη ζω στη τριτη σε μεγεθος πολη, οπου αυτη η ανισοτητα ειναι ακομα πιο αντιληπτη και εντονη,
προκαλωντας δικαιη αγανακτηση,
ενωνω τη φωνη μου με αυτη του Pelops, και ολων των ομοιοπαθων συνελληνων της περιφερειας.
Ο θεσμος του αστικου ΚΤΕΛ, σε πολεις τουλαχιστον του μεγεθους της Πατρας,
πιστευω πως ειναι πια ξεπερασμενος και προβληματικος.
Δεν ειναι ευκολο ουτε να εξυγειανθει ουτε να ορθοποδισει.
Στη Πατρα, σ ενα αστικο και προαστειακο συγκροτημα πλεον των 300000 κατοικων (πραγματικος πληθυσμος),
η ανεπαρκεια του ειναι κραυγαλεα.
Ολοκληρες περιοχες χιλιαδων κατοικων ειναι εκτος γραμμης.
Επικρατει πληρης αναξιοπιστια στην τακτικοτητα και το ωραριο των δρομολογιων.
Η ανυπαρξια λεωφορειολωριδων σε συνδυασμο με το πολυωρο μποτιλιαρισμα
καθιστα ασυμφορη χρονικως καθε μετακινηση.
Την ιδια στιγμη το αντιτιμο ειναι απο τα ακριβωτερα και αποτρεπτικοτερα πανελληνιως.
Για τον στολο, τα ειπε πολυ γλαφυρα ο συμπολιτης μου.
Στις διαμαρτυριες, το ΚΤΕΛ επικαλειται μονιμη οικονομικη δυσπραγια, ελλειψη επιδοτησεων,
το μη ανταποδοτικο καποιων γραμμων, το αλυτο κυκλοφοριακο, την αδυναμια ανανεωσης του στολου κλπ.
Σε ποια ευρωπαΙκη πολη αναλογου ή μικροτερου μεγεθους η συγκοινωνιακη της εξυπηρετηση
εχει αφεθει στις δυνατοτητες ( αλλα και στις διαθεσεις)
μιας προβληματικης, ουσιαστικα χρεωκοπημενης, επιχειρησης;
Η ακηδεια του κεντρικου κρατους ξεπερναει ακομα και τη βαλκανικη λογικη.
Χρειαζεται λοιπον ο αμεσος σχεδιασμος και η λειτουργια ενος νεου φορεα, αντιστοιχου π.χ. με τον ΟΑΣΘ
( οχι αναγκαστικα πανομοιοτυπου),
ο οποιος, παραλληλα με εναν φορεα ή οργανο διαχειρισης του μεγαλου κυκλοφοριακου προβληματος της πολης,
θα δωσει προοπτικη στην ικανοποιηση των αναγκων μας υποψηφιας μεγαλουπολης.

Επειδη ομως αυτη η λυση ( οπως και ο σχεδιασμος ενος μεσου σταθερης τροχιας)
ουτε ευκολη ειναι ουτε αμεσου εφαρμογης,
το επειγον βημα ειναι η ΕΠΑΡΚΗΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ του συγκεκριμενου ΚΤΕΛ
( και αναλογων της λοιπης περιφερειας)
και η παροχη κινητρων για την ανανεωση του τριτοκοσμικου στολου του.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 22, 23, 24  Next
Page 11 of 24

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr