stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας (Μετρό, Προαστιακός κλπ)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 88, 89, 90  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Tzinos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 993
Location: London

PostPosted: Wed Apr 26, 2006 2:24 pm    Post subject: Reply with quote

Το ιδιο και με την σταση στα "Ταμπουρια" που μονο Ταμπουρια δεν ειναι....
Μανιατικα μπορεις να το πεις, αλλα οχι και Ταμπουρια ή Κερατσινι, μιας και ειναι εκτος Δημου Κερατσινιου αυτη η σταση...Η περιοχη η συγκεκριμενη ειναι πολυ καλα εξυπηρετουμενη απο λεωφορια και εναι παρα μα παρα μα παρα πολυ κοντα στον σταθμο του Πειραια (5 λεπτακια με το αμαξι). Οι δημοι Κερατσινιου (90000 κατοικοι) και Περαματος μεινανε απ'εξω...Καλλιστα μετα την Νικαια η χαραξη θα μπορουσε να κατευθυνοταν νοτιοδυτικα μεχρι μια απο τις πλατειες του Κερατσινιου και μετα να συνεχιζε νοτιοανατολικα για το λιμανι του Πειραια. Για καποιον που μενει Κερατσινι δεν κανει ουσιαστικη διαφορα αυτος ο συαθμος γιατι μεχρι να φτασει εκει, να κατεβει και να περιμενει να περασει το τρενο, θα εχει φτασει Πειραια και με το λεωφοριο.......
Τελος, θα πρεπει εκει να κανουν του κοσμου τις απαλλωτριωσεις και ουτε λογος για παρκινγκ, μιας και η συγκεκριμενη περιοχη ειναι απο τις πιο πυκνοκατοικημενες στην Αθηνα....Δειτε και στο Γκουγκλ Ερθ για του λογου το αληθες!
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Wed Apr 26, 2006 4:56 pm    Post subject: Reply with quote

Tzinos wrote:
Οι δημοι Κερατσινιου (90000 κατοικοι) και Περαματος μεινανε απ'εξω...Καλλιστα μετα την Νικαια η χαραξη θα μπορουσε να κατευθυνοταν νοτιοδυτικα μεχρι μια απο τις πλατειες του Κερατσινιου και μετα να συνεχιζε νοτιοανατολικα για το λιμανι του Πειραια. Για καποιον που μενει Κερατσινι δεν κανει ουσιαστικη διαφορα αυτος ο συαθμος γιατι μεχρι να φτασει εκει, να κατεβει και να περιμενει να περασει το τρενο, θα εχει φτασει Πειραια και με το λεωφοριο.......


Υπάρχει η ιδέα της επέκτασης της γραμμής 1 του ΗΣΑΠ από Πειραιά (λιμάνι) προς Κερατσίνι και Πέραμα. Μη ρωτήσεις το πότε, δεν ξέρει κανείς. Πόροι δεν έχουν δεσμευτεί, χρονοδιαγράμματα δεν υπάρχουν. Κρίμα γιατί θεωρώ πολύ καλή ιδέα την επέκταση του δικτύου προς το Πέραμα... Sad
Back to top
View user's profile Send private message
plati
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Mar 2006
Posts: 126

PostPosted: Thu Apr 27, 2006 12:52 am    Post subject: Reply with quote

Και ο σταθμός ''Χαιδάρι'' ανήκει χωροταξικά στο Δήμο Αιγάλεω.

Απέναντι από το σταθμό είναι το δημαρχείο Αιγάλεω και η περιοχή Χαιδαριόυ ξεκινάει 300 μέτρα μετά.


άρα πραγματικά το Χαιδάρι δεν εξυπηρετείται π.χ. Κουνέλια ,Προφ. Ηλίας , Δάσος Χαιδαριόυ , Αττικό νοσοκομείο.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Dimitris
New Member
New Member


Joined: 07 Jun 2004
Posts: 20
Location: NY

PostPosted: Thu Apr 27, 2006 9:09 am    Post subject: Reply with quote

Γραμμη 4

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=701638&lngDtrID=244
Back to top
View user's profile Send private message
assotos yios
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004
Posts: 955
Location: not aswtosgios blogspot :-)

PostPosted: Thu Apr 27, 2006 9:46 am    Post subject: Reply with quote

...και η εικονα απο την Αττικο Μετρο.http://www.ametro.gr/main/project/extensions/line_u_gr2.gif

Η αυτονομηση της γραμμης 4 ειναι και η πιο λογικη εξελιξη.Απο μονες τους οι επεκτασεις προς Γαλατσι και Μαρουσι παρουσιαζονται αποκομμενες.Η ενσωματωση τους στην ιδια γραμμη ειναι η καλυτερη λυση,επιπλεον ετσι το μετρο θα περασει και απο τις προβληματικες -απο αποψη συγκοινωνιας- περιοχες της ανατολικης Αθηνας.Παραμενει βεβαια το συνηθισμενο προβλημα της χρηματοδοτησης... Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Thu Apr 27, 2006 11:44 am    Post subject: Reply with quote

assotos yios wrote:
Η αυτονομηση της γραμμης 4 ειναι και η πιο λογικη εξελιξη.Απο μονες τους οι επεκτασεις προς Γαλατσι και Μαρουσι παρουσιαζονται αποκομμενες.


Γιατί η πιο λογική λύση? Θα ήταν παράλογη δηλαδή η επέκταση των δύο ξεχωριστών γραμμών νότια προς Καλαμάκι ή/και κυκλικά προς τα νοτιοανατολικά? Τα νότια προάστια εξυπηρετούνται μονάχα από μια γραμμή - τη γραμμή 2 - τη στιγμή που στα βόρεια προάστια υπάρχουν απείρως περισσότερες επιλογές...
Back to top
View user's profile Send private message
assotos yios
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004
Posts: 955
Location: not aswtosgios blogspot :-)

PostPosted: Thu Apr 27, 2006 12:24 pm    Post subject: Reply with quote

Λογικη γιατι συνδεει αμεσα περιοχες οπως Παγκρατι, Καισαριαγη,Ζωγραφου τοσο με τα βορεια και το κεντρο οσο και με αλλες δυσκολες περιοχες οπως η Κυψελη και το Γαλατσι.Επισης ξεφευγει το συστημα απο την τελειως ακτινωτη μορφη.Δε λέω οτι αυτο που προτεινεις ειναι λιγοτερο λογικο.Παραλογο θα ηταν να μεινουν οι επεκτασεις προς Γαλατσι και μαρουσι κολοβες...
Back to top
View user's profile Send private message
Kalashnikov
Senior Member
Senior Member


Joined: 26 Feb 2004
Posts: 597
Location: Brussels

PostPosted: Thu Apr 27, 2006 12:32 pm    Post subject: Reply with quote

poly kali afti i kykliki grammi pou diastavronetai se 4 simeia me to yparxon diktyo.
Apla anarwtiemai pws 8a mporesei texnika na 3eperastei i ypsometriki diafora, afou to galatsi k i kypseli einai se lofous k ta traina exoun mia arketa periorismeni dynatotita anavasis ypo klisi.
Back to top
View user's profile Send private message
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Thu Apr 27, 2006 2:20 pm    Post subject: Reply with quote

Απλά θα γίνουν πιό βαθειά οι αποβάθρες....πχ στη βουδαπέστη, όταν οι γραμμή περνά κάτω από το Δούναβη και βγαίνει στην επιφανεια, οι σκάλες που οδηγούν στην αποβάθρα είναι πάάάρα πολύ μεγάλες...όταν φτάσεις στο τέλος (μετά από μερικά λεπτά) δεν αναγνωρίζεις τα πρόσωπα αυτών που ξεκινούν την ανάβαση...


http://www.euxus.com/budapest/b2/49270114-budapest-metro-rolltreppen.jpg

http://www.axoplasm.com/pieces/europe2005/Sites-Images/12.jpg
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
assotos yios
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004
Posts: 955
Location: not aswtosgios blogspot :-)

PostPosted: Thu Apr 27, 2006 6:29 pm    Post subject: Reply with quote

Να προσθεσω οτι το μετρο της Napoli-ενα απο τα πιο καινουργια στην Ιταλια- στην γραμμη 1 εχει μεση κλιση 5% ακριβως γιατι συνδεει περιοχες με μεγαλη υψομετρικη διαφορα.Υπαρχουν επισης σταθμοι σε βαθος 40 μετρων ενω σχεδιαζεται και ενας σταθμος σε βαθος 100 μετρων!
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Thu Apr 27, 2006 6:35 pm    Post subject: Reply with quote

το βάθος το καθορίζουν λίγο και τα αρχαία υποθέτω;
Back to top
View user's profile Send private message
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Thu Apr 27, 2006 8:06 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Θα ήταν παράλογη δηλαδή η επέκταση των δύο ξεχωριστών γραμμών νότια προς Καλαμάκι ή/και κυκλικά προς τα νοτιοανατολικά? Τα νότια προάστια εξυπηρετούνται μονάχα από μια γραμμή - τη γραμμή 2 - τη στιγμή που στα βόρεια προάστια υπάρχουν απείρως περισσότερες επιλογές...


Πολυ σωστος (ως συνηθως) Wink Το θεμα ειναι οτι μιλας για κοστος 4-5 δις ποσο εξωφρενικο σχεδον μια ολυμπιαδα. Αυτα τα λεφτα δεν υπαρχουν. Ετσι απλα.

Quote:
Παραμενει βεβαια το συνηθισμενο προβλημα της χρηματοδοτησης...


Το προβλημα της χρηματοδοτησης δεν ειναι και τοσο συνηθισμενο (για να ειμαστε ακριβεις καθολου). Τα τελευταια χρονια και κυριως μετα το '94 υπαρχει αθροα χρηματοδοτηση σε ολα τα μεγαλα εργα υποδομης. Αυτος ειναι ο βασικος αν οχι και ο μονος λογος που ειδαμε ολα αυτα τα πραγματικα μεγαλα εργα να ολοκληρωνονται με σχετικα γρηγορους ρυθμους.


Τα προβληματα χρηματοδοτησης τωρα αρχιζουν.


α) Γιατι το υπερχρεωμενο κρατος δεν μπορει να χρηματοδοτησει μαζικα υποδομες

β) Γιατι οι ευρωπαικες χρηματοδοτησεις εχουν διαρθωτικο χαρακτηρα. Δηλαδη μολις θερωρηθει οτι εχεις αναδιαρθωσει τις παραγωγικες υποδομες τις οικονομιας σου σταματας να λαμβανεις χρηματα. Το μετρο ειναι το κατ' κεφαλιν ΑΕΠ σε μοναδες αγοραστικης δυναμης να ξεπερνα το 75% του Μ.Ο. της Ενωσης. Η Αττικη το εχει ξεπερασει και δεν μπορει να παρει αλλα χρηματα. Με το τελος του Δ ΚΠΣ θα το εχουν ξεπερασει ολες οι ελληνικες περιφερειες.
Αρα οτι πηραμε πηραμε.

Μονη λυση για μεγαλα εργα οι Ιδιωτες μεσω αυτοχρηματοδοτησης. Αλλα η 4η γραμμη δεν βγαινει με αυτοχρηματοδοτηση (δεν φτανουν τα εσοδα απο εισητηρια).
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Fri Apr 28, 2006 10:42 am    Post subject: Reply with quote

Πάντως, επειδή είμαι αισιόδοξος, οφείλω να πω ότι για να γίνει ανακοίνωση κάπως θα πρέπει να το έχουν σκεφθει το πράγμα αν και πόσα έργα στην Ελλάδα δεν αναγγέλθηκαν εις μάτην παλαιότερα...

Από τη μια βέβαια, φοβάμαι τα σαθρά εδάφη, τις υψομετρικές διαφορές, τα αρχαία, τα σκαψίματα (είδαμε και πάθαμε να δούμε την Αθήνα νοικοκυρεμένη, τώρα άντε πάλι... Rolling Eyes ) και φυσικά, αν είναι να διαρκέσει πέντε χρόνια (που σημαίνει ότι θα δουλέυουν φούλ τα μηχανάκια) χαλάλι τους. Αν θυμηθώ όμως ότι στη βασική του διαμόρφωση (αν και θα μου πείς, τότε δεν είχαμε και το know how) το Μετρό έκανε κοντά στα 10 χρόνια (έστω 9, έστω 8,5) τότε για να αποφευχθεί μια άλλη περιπέτεια θα πρεπει να υπάρξει πολύ καλός σχεδιασμός, διότι αυτή τη φορα έχουμε πετρέλαια, πολέμους, και δε συμμαζεύεται που πολύ φοβούμαι ότι ανεβάζουν τα κόστη.

Σε κάθε περίπτωση βέβαια, αν μπορούν να το κάνουν σε λογικό χρόνο χαλάλι τους. Εχουμε τη γνώση, λίγη τύχη και καλές ταμειακές ροές χρειάζεται. Και η αλήθεια είναι ότι με αυτή τη γραμμή αλλά και τις υπόλοιπες επεκτάσεις μετρό και προαστειακού μιλάμε πλέον για μια καλή πυκνότητα κάλυψης και μια άλλη Αθήνα.
Back to top
View user's profile Send private message
Nassos
Full Member
Full Member


Joined: 16 Dec 2005
Posts: 347

PostPosted: Fri Apr 28, 2006 10:48 am    Post subject: Reply with quote

Αρκεί να μην γίνυν καθηζίσεις τύπου Δουκίσσης Πλακεντίας... και μετά τρεέχουμε να τις καλύπτουμε με τσιμέντο. Cool
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Fri Apr 28, 2006 10:54 am    Post subject: Reply with quote

Μα για αυτό το σκοπό υποτίθεται ότι αποκτήσαμε τεχνογνωσία βρε παιδιά... Θυμηθείτε όσοι είχατε εργασίες στο Πανεπιστήμιο τι λούκι φάγατε για την πρώτη και πόσο βελτιωθήκατε στη συνέχεια. Αλλοιώς, αν το πάρουμε με τα μέτρα και τα σταθμά της δεκαετίας του 90 κλάψτα χαράλαμπε... Μιλάμε για 20 χλμ στη νέα γραμμή πιθανόν και πιό πολλά από την 1η φάση του Μετρό και ίσο αριθμό διασταυρώσεων - ανταποκρίσεων με το υπάρχον δίκτυο. Τι να λέμε τώρα. Απλά, η γραμμή είναι συνεχής (μαγκιά) και οι μετροπόντικες πιθανότατα να ολοκληρώσουν το σκάψιμο πιό γρήγορα (που αυτό είναι το ζητούμενο).
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Fri Apr 28, 2006 11:00 am    Post subject: Reply with quote

Ακριβώς έτσι είναι όπως τα λέει ο Γρηγόρης.

Όσο για την χρηματοδότηση, ας μην ξεχνάμε ότι η Γραμμή 4 θα προχωρήσει αν γίνει αποδεκτή η πρόταση του Σουφλιά για τιτλοποίηση των μελλοντικών εσόδων από τα διοδίων της Αττικής Oδού για μια ορισμένη χρονική περίοδο μετά την απόδοσή της από την εταιρεία στο Δημόσιο. Κρίμα πάντως που μια γραμμή που υπολογίζεται να εξυπηρετεί πάνω από 150 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως δεν θεωρείται οικονομικά ανταποδοτική για τους ιδιώτες.

Από την άλλη όμως, ποιος ο λόγος να δημοσιευτεί προκήρυξη διαγωνισμού, έστω και για τις τοπογραφικές εργασίες, αν η χρηματοδότηση είναι επισφαλής; Μήπως τελικά υπάρχουν οι πόροι από εναλλακτικές πηγές και απλά η πρόταση του Σουφλιά για τα έσοδα από την Αττική Οδό είναι λίγο "ό,τι πιάσουμε";
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Nassos
Full Member
Full Member


Joined: 16 Dec 2005
Posts: 347

PostPosted: Fri Apr 28, 2006 11:36 am    Post subject: Reply with quote

Παιδία, γιατί νομίζετε υπάρχει η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων? Ένα κομμάτι της χρηματοδότησης θα προέλθει από εκεί και το υπόλοιπο από ίδια εταιρικά κεφάλαια. Αυτό είναι στην ουσία οι ΣΔΙΤ.

Κια η τιτλοποίηση εσόδων δεν είναι κάτι εύκολο. ¨οχι ότι δεν θα υπάρξουν αγοραστές (υπήρχε ενδιαφερον από Αυστραλιανό consortium), απλά δεν νομίζω ότι θα αρκέσουν τα χρήματα (άσε δε που πρέπει να είσαι και φερέγγυος σε κάτι τέτοια πράγματα).

Κατά τα άλλα, η επέκταση του Προαστιακού προς Ραφήνα και Λαύριο πότε αναμένεται???
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Fri Apr 28, 2006 11:49 am    Post subject: Reply with quote

Nassos wrote:
Κατά τα άλλα, η επέκταση του Προαστιακού προς Ραφήνα και Λαύριο πότε αναμένεται???


Περιμενω την απαντηση εδω και μηνες Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
GEO
New Member
New Member


Joined: 22 Jan 2006
Posts: 50
Location: Athens

PostPosted: Fri Apr 28, 2006 12:09 pm    Post subject: Reply with quote

Η μέλετη ειναι να προκυρηχθεί φέτος απο την ΕΡΓΟΣΕ-κόστος 2410 εκ Ε. Αρα με τους γνωστούς ρυθμους στα σιδηροδρομικα εργα για μια εκτίμηση του ποτε θα γίνει (ΑΝ θα γίνει ) θα περιμένεις χρόνια.
Αρα μην σου κακοφαίνονται οι μήνες .....
Back to top
View user's profile Send private message
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Fri Apr 28, 2006 10:41 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Από την άλλη όμως, ποιος ο λόγος να δημοσιευτεί προκήρυξη διαγωνισμού, έστω και για τις τοπογραφικές εργασίες, αν η χρηματοδότηση είναι επισφαλής;


Η μελετη καλως γινετε για να ξερουν και οι υπηρεσιες αλλα και εμεις γιατι μιλαμε. Κοστος , ακριβη χαραξη, αρχαιλογικα. Το οτι ομως θα μελετηθει το εργο δεν σημαινει και πολλα πραγματα ως προς την υλοποιηση. Υπαρχουν παμπολλα παραδειγματα. Το πιο προσφατο τα εργα του Αχελωου που παλι σταματησαν.

Quote:
Παιδία, γιατί νομίζετε υπάρχει η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων? Ένα κομμάτι της χρηματοδότησης θα προέλθει από εκεί και το υπόλοιπο από ίδια εταιρικά κεφάλαια. Αυτό είναι στην ουσία οι ΣΔΙΤ.


Η ΕΤΕ καλυπτει με δανεια το κομματι της κρατικης συμμετοχης οπως ομως εγραψα και πιο πανω το κρατος δεν μπορει και δεν πρεπει να βαλει αλλα χρηματα για το λεκανοπεδιο. Ουτε με ΣΔΙΤ μπορει να γινει για στην ουσια ειναι παλι κρατικος δανεισμος (ο ιδιωτης φτιαχνει το κρατος πληρωνει ενοικιο)

Quote:
Κια η τιτλοποίηση εσόδων δεν είναι κάτι εύκολο.


Καθολου ευκολο χρηματοοικονομικο εργαλειο και με δυσκολες αποτιμησεις που μπορουν να οδηγησουν μεχρι και σε ακυρωση του εργου Επισης καποιες μελλοντικες χρηματοροες της Αττικης Οδου πρεπει να πανε για συντηρηση της.

Η πιο απλη λυση ειναι η εξης: ειναι προφανεστατη και ειναι ισως και η μοναδικη. Αφου η γραμμη 4 δεν βγαινει με αυτοχρηματοδοτηση, αφου οι γραμμες 2 και 3 δεν μπορουν να παραχωρηθουν γιατι το κρατος χρησιμοποιει τα κερδη για να πληρωσει τα δανεια τι μας μενει Question



το βρηκατε η γραμμη 1 Exclamation


και θα μου πεις καλα ολοκληρη κυβερνηση δεν το σκεφτηκε, περιμενε τον εξυπνακια τον tonibest να της πει το μυστικο.

Το σκεφτηκε αλλα σκεφτηκε και το αλλο οτι ο ΗΣΑΠ δεν εχει κερδη αν και εχει πολλαπλασιους επιβατες ανα χλμ γραμμης. Ο λογος ειναι οτι τα καλοπαιδα των εκαστοτε κυβερνησεων τον εχουν γεμισει με υπεραριθμο προσωπικο που καααααθετε και χρεωνει ολους εσας με ατελειωτους φορους. Αρα για να προχωρησει αυτο το σεναριο χρειαζεται αναδιαρθωση απολυσεις ξεβολεμα καποιων και τα λοιπα
Back to top
View user's profile Send private message
Nikolis_Efentis
New Member
New Member


Joined: 27 Oct 2005
Posts: 61
Location: athens - toronto - paris

PostPosted: Sun Apr 30, 2006 8:49 am    Post subject: Reply with quote

Πολύ ευχάριστα τα νέα για το μετρό της Αθήνας ..ας ελπίσουμε ότι μέχρι το 2010 θα έχουν τελειώσει σίγουρα οι επεκτάσεις προς ελληνικό, χαϊδάρι και περιστέρι (στην ελλάδα ζούμε , πότε τηρήθηκαν τα χρονοδιαγράμματα για να γίνει τώρα Razz ) και θα έχουν μπει στο αυλάκι η επέκταση προς πειραιά της γραμμής 3 καθώς και η γραμμή 4. Βλέπω όμως ότι πουθενά δεν αναφέρεται τίποτα για την επέκταση της γραμμής 2 από ελληνικό έως γλυφάδα/άνω γλυφάδα. Εγκαταλείφθηκε αυτή η επέκταση εντελώς; Πρώτος εγώ θα συμφωνήσω ότι έχουν προτεραιότητα άλλες γραμμές (τα δυτικά προάστια και η γραμμή 4), αλλά η επέκταση προς γλυφάδα δεν θα πρέπει να εγκαταλειφθεί ...τι είναι;3-4 στάσεις ακόμα (θα μου πείτε και το περιστέρι 2 στάσεις είναι και τις περιμένουμε τόσα χρόνια)..το τραμ είναι για περαντζάδες στην παραλιακή ...ποιος εργαζόμενος που θέλει από τη γλυφάδα να πάει στο κέντρο ή στην κηφισίας όπου είναι το γραφείο του θα αφήσει το ΙΧ του για να πάρει το τραμ;;!! Laughing Laughing Laughing (εδώ γελάνε !! σε καλό να μας βγει) ενώ με το μετρό , πιστεύω θα το έκανε ..ειδικά άμα και το ελληνικό γίνει υπερτοπικό πάρκο με θεματικό πάρκο στο χώρο του ολυμπιακού κέντρου κανόε καγιάκ, το μετρό γίνεται απαραίτητο ..διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά ο σταθμός που θα καταλήγει το μετρό είναι στα βόρεια σύνορα του χώρου του πρώην αεροδρομίου σωστά ;

όποιος γνωρίζει κάτι περισσότερο ας ενημερώσει please Smile
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Sun Apr 30, 2006 11:31 am    Post subject: Reply with quote

Μα νομίζω ότι τα έργα της επέκτασης αυτής θα αρχίσουν όπου νάναι (τους επόμενους μήνες) καθότι έγιναν τα τυπικά, σωστά; Για πέστε κάτι κανένας βρε παιδιά;

Οσον αφορά τις επεκτάσεις προς Περιστέρι και Αιγάλεω, τις περιμένων νωρίτερα από το 2010 γιατι τα έργα από ότι ακούμε είναι σε πολύ προχωρημένο στάδιο. Και το 2008 έχουμε και εκλογές... Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Sun Apr 30, 2006 11:48 am    Post subject: Reply with quote

Ναι, ο προσωρινός ανάδοχος για Περιστέρι/Ανθούπολη αναδείχτηκε πριν το Πάσχα, τα έργα ξεκινούν τον Ιούνιο και η λειτουργία της Γραμμής προβλέπεται για τα τέλη του 2008. Η γραμμή προς Αιγάλεω και Χαϊδάρι προβλέπεται να είναι έτοιμη και αυτή το 2008, και το τμήμα μέχρι Αιγάλεω θα λειτουργήσει μέσα στο 2007.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Sun Apr 30, 2006 12:33 pm    Post subject: Reply with quote

Nikolis_Efentis wrote:
το τραμ είναι για περαντζάδες στην παραλιακή ...ποιος εργαζόμενος που θέλει από τη γλυφάδα να πάει στο κέντρο ή στην κηφισίας όπου είναι το γραφείο του θα αφήσει το ΙΧ του για να πάρει το τραμ;;!! Laughing Laughing Laughing (εδώ γελάνε !! σε καλό να μας βγει) ενώ με το μετρό , πιστεύω θα το έκανε .


Χωρίς να αμφισβητώ ότι το μετρό είναι ιδανικότερο για υπερτοπικές μετακινήσεις, πιστεύω ότι το τραμ είναι ιδιαίτερα παρεξηγημένο μέσο και το μετρό ιδαίτερα υπερτιμημένο. Δυστυχώς αυτή τη στιγμή πρέπει να φύγω οπότε δεν έχω το χρόνο να αναλύσω τη θέση μου, αλλά επιφυλάσσομαι να το κάνω το βράδυ που θα γυρίσω. Βέβαια δε ξέρω που πρέπει να γράψω ... εδώ η στο thread του τραμ?

Όσο για τις επεκτάσεις του μετρό προς Ελληνικό, Χαιδάρι και Ανθούπολη, αυτές έχουν εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, έχουν προχωρήσει οι διαγωνισμοί και θα γίνουν .. ίσως με μερικές καθυστερήσεις (Ω Ελλάς), αλλά θα γίνουν! ( <-- κρίση αισιοδοξίας! )
Back to top
View user's profile Send private message
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Mon May 01, 2006 3:14 am    Post subject: Reply with quote

Η επεκταση μεχρι Γλυφαδα ειναι δυο ακομα στασεις (με επιφυλαξη) μετα το Ελληνικο οι εξης: Πρωην ανατολικο Α/Δ και Γλυφαδα. Ο Σουφλιας ειχε αφησει υπονοουμενα σε μια προσφατη ανακοινωση οτι θα to προχωρησει.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 88, 89, 90  Next
Page 65 of 90

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr