View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Jan 30, 2006 12:00 am Post subject: |
|
|
HUMAX wrote: | kai apo to 99 eixa akousei oti o ose stoxeve giro sto 2005 na exoume pliri ilektrokinisi. | ......ναι..... .....εννοούσε και στο Κόρινθος-Πάτρα??
Δηλαδή ρε gouperman μετά την Τιθορέα πώς βγαίνει στη Σκάρφεια?Η χάραξη είναι διαφορετική απ'ότι η σημερινή μονή γραμμή?Και η σήραγγα του Καλλιδρόμου είναι μήπως ακριβώς στο ύψος της Τιθορέας και βγάζει από κει κατευθείαν Σκάρφεια?Δηλ.δεν έχει σχέση με τον Μπράλλο?Μέχρι την Τιθορέα υπάρχει η διπλή γραμμή και ξεχωριστά σε άλλη χάραξη η μονή?
Φωτογραφίες απ'τα έργα(δυστυχώς δεν αποθηκεύονται ) http://www.pantechniki.gr/grk/activities/current_projects_gr.htm |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Mon Jan 30, 2006 12:36 am Post subject: |
|
|
η νεα διπλη γραμμη εχει εντελως διαφορετικη χαραξη απο τη σημερινη.απο τιθορεα κανεια δεξια για ορος καλλιδρομο,το τρυπαει με τουνελ 9km,για την ακριβεια 2 τουνελ 9km μονης κατευθυνσης{διδυμα}και κατεβαινει σκαρφεια.υστερα παει παραλληλα με την εθν.οδο και βγαινει λαμια.με την παλια γραμμη καμια σχεση.εκεινη παει μεσω μπραλου |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
|
Back to top |
|
|
GEO New Member
Joined: 22 Jan 2006 Posts: 50 Location: Athens
|
Posted: Fri Feb 10, 2006 6:38 pm Post subject: |
|
|
Αναφέρεται στην προηγούμενη σύμβαση. Ως γνωστόν έχει προκηρυχθεί ξανά . Ο ανάδοχος τέλη Φεβρουαρίου η εκ νέου ακύρωση της σύμβασης μέσα σε τρεις μήνες η επαναπροκύρηξη μετά κλπ κλπ
Όμως για να λέμε και τα καλά . Η γέφυρα πάνω από την εθνική οδό μετά το Καλλίδρομο είναι κάτι χρόνια έτοιμη και τώρα που μιλάμε (το είδα προχθές δουλέυουν.. ) κατασκευάζεται το νέο τμήμα της γραμμής Κ.Βουρλα – Λαμία. Οπότε πριν την ολοκλήρωση του Καλλίδρομου σε 50 χρόνια, θα παραδοθεί το νέο υπερεργο του αιώνα
Ο Προαστιακός Καμμένα Βούρλα –Λιανοκλάδι – Στυλίδα !!
Φτιάχτηκα πάλι ….. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
|
Back to top |
|
|
Dimitris New Member
Joined: 07 Jun 2004 Posts: 20 Location: NY
|
Posted: Sun Feb 26, 2006 7:48 am Post subject: |
|
|
ΟΣΕ: Διαγωνισμοί για αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας
Απο το Flash.gr, Οικονομία
Διεύθυνση του άρθρου: http://financial.flash.gr//epixeiriseis/companies1/2006/2/24/25240id/
Στη γραμμή της αφετηρίας εισέρχονται μεγάλα έργα για την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ. Oπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ΓΑΙΑ ΟΣΕ (θυγατρικής εταιρείας διαχείρισης της ακίνητης περιουσίας του Οργανισμού), Χαράλαμπος Ησαΐας, εντός του επόμενου μήνα θα προκηρυχθεί ανοιχτός διεθνής διαγωνισμός για τη δημιουργία εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο, σε έκταση 240.000 τ.μ., με τη συνολική δομήσιμη επιφάνεια να φθάνει σε 240.000 τ.μ. και με το κόστος της επένδυσης να υπολογίζεται σε 150 εκατ. ευρώ.
Αναφορικά με το Εμπορευματικό Κέντρο στη Θεσσαλονίκη, ο κ. Ησαΐας τόνισε ότι είναι ένα project που ξεκινάει η ΟΛΘ ΑΕ και θα συνεχίσει ο ΟΣΕ, ενώ υπενθύμισε ότι έχει ήδη εκπονηθεί η μελέτη.
Επιπλέον, μέχρι τη λήξη του πρώτου εξαμήνου φέτος, θα προκηρυχθεί διαγωνισμός για την ανάπτυξη νέων χώρων στο σιδηροδρομικό σταθμό Πειραιά-Πελοποννήσου, σε έκταση 15.000 τ.μ, με δομήσιμη συνολική επιφάνεια 39.600 τ.μ. και με το εκτιμώμενο ύψος των επενδύσεων να φθάνει τα 30 εκατ. ευρώ.
Σε μεταγενέστερο στάδιο, θα ακολουθήσει διαγωνισμός για την επέκταση του σιδηροδρομικού σταθμού Λαρίσης, σε έκταση 110 στρεμμάτων, με τη δομήσιμη επιφάνεια να φθάνει σε 80.000 τ.μ. Ο νέος σταθμός θα εκτείνεται σε 20.000 τ.μ. και τα 4.500 τ.μ. εξ αυτών θα αφορούν εμπορικές δραστηριότητες.
Για το σιδηροδρομικό σταθμό Λεύκας, ο κ. Ησαΐας επισήμανε ότι σε ορίζοντα τριετίας προβλέπεται η σταδιακή μετεγκατάσταση των λειτουργιών του ΟΣΕ στο Θριάσιο, προκειμένου ο χώρος να μείνει ελεύθερος για αξιοποίηση.
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΓΑΙΑ ΟΣΕ ανέφερε επίσης ότι μέσα στο πρώτο εξάμηνο φέτος θα ολοκληρωθεί η καταγραφή και η τοπογραφική αποτύπωση της ακίνητης περιουσίας που διαχειρίζεται η θυγατρική του ΟΣΕ και ότι μέχρι το τέλος του μήνα θα έχει ολοκληρωθεί και η οικονομική αποτίμηση της αγοραίας αξίας, που υπολογίζεται σε 4,150 δισ. ευρώ. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sun Feb 26, 2006 11:47 pm Post subject: |
|
|
με το σκεπτικο οτι οι σταθμοι του ΟΣΕ ειναι διασυνδεδεμενοι με τους σταθμους του μετρο μπορει καλλιστα ννα αξιοποιηθει η περιοχη που ανηκει στον οργανισμο με εμπορικα κεντρα κεντρα ψυχαγωγιας κλπ. αυτο μπορει να φερει εσοδα για να ενισχυσει το επενδυτικο πλανο του ΟΣΕ χωρις να χρειαζεται τοσο πολυ η κρατικη ενυσχυση. αυτο που θελουμε ειναι ανθρωπους με οραμα που μπορουν να δωσουν οραμα και αποτελεσμα απο τις θεσεις τους. αληθεια με τη γραμμη στην αιτωλοακαρνανια τι γινεται ρε παιδια? |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Mar 02, 2006 9:27 pm Post subject: |
|
|
Ενα αιωνιο προβλημα στη Βρετανια ειναι οι πολλες καθυστερησεις στα δρομολογια των τρενων. Πολλα μετρα εχουν παρθει κατα καιρους με αβεβαια αποτελεσματα. Τελικα, απ'ο,τι φαινεται, η Virgin Trains, μετα απο χρονια ερευνων ελυσε τον γριφο: οι καθυστερησεις οφειλονται στο οτι τα ρολογια των μηχανοδηγων, ελεγκτων και λοιπων εργαζομενων δεν ειναι...συγχρονισμενα ή απλως δε δειχνουν τη σωστη ωρα!
Γι'αυτο, λοιπον, αποφασισε να αγορασει σε καθε εργαζομενο ενα χαι-τεκ ρολοι το οποιο χανει λιγοτερο απο ενα δευτερολεπτο καθε...3 εκατομμυρια χρονια! Ολα τα ρολογια θα συγχρονιζονται αυτοματα:
Virgin buys time to get trains on the right track
http://www.eveningtimes.co.uk/hi/news/5049444.html |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 11:32 am Post subject: |
|
|
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=689930&lngDtrID=244
Πολλά σιδηροδρομικά ατυχήματα τελευταία και αρχίζω ν΄ανησυχώ.....
2 εκτός Θεσσαλονίκης με νεκρούς, μια σύγκρουση που απετράπην τελευταία στιγμή μεταξύ Λάρισας και Βόλου, και τώρα αυτή χθες στο Μενίδι.
Φοβάμαι μην αρχίσει ο κόσμος να βλέπει καχύποπτα το τρένο. |
|
Back to top |
|
|
PredyGr New Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 12:24 pm Post subject: |
|
|
Υπερβολικα πολλα ατυχηματα και ολα οφειλονται σε λαθη του προσωπικου του ΟΣΕ, το "" καλο"" ειναι οτι απο πλευρας επιβατων δεν υπαρχει κανενας νεκρος. Απο την αλλη εχουμε 2 νεκρους μηχανοδηγους σε παρομοια ατυχηματα , ενα επιβατικο επεσε πανω σε ενα εμπορικο. Κανοντας μια σουμα τα περιστατικα : 1. εκτροχιασμος ΙC στο Αδενδρο 2. το παρομοιο περιστατικο με το χθεσινο δεν θυμαμαι που 3. η παρολιγον συγκρουση στην Λαρισσα 4. το χθεσινο 5. με μια εμπορικη αμαξοστοιχια στην Ναουσα. Σε ενα διαστημα 3 μηνων εχουμε 5 περιστατικα που ευθυνετε αποκλιστικα και μονο ο ΟΣΕ και το προσωπικο του . Εντομεταξυ δεν ντρεποντε και λενε στα καναλια οτι αυτα τα πραγματα ειναι φυσικα επακολουθα οταν παραβιαζονται οι σηματοδοτες οπως και στα αυτακινητα και οτι αυτο συμβαινει σε ολο τον κοσμο. Αντι να σπευσουν να βαλουν κανα ETCS η καποιο παρεμφερες λενε μπουρδες και κανουν φιεστες για καλυτερους χρονους, οπως αντι να κανουν απεργιες για θεματα που αφορουν και τη δικη τους ασφαλεια κανουν μονο για θεματα που αφορουν την τσεπη τους. Μας εχουν ολους για μαλακες και εκμεταλευονται την αγνοια του κοσμακοι. Γενικα πιστευω οτι αυτα ολα θα επηρεασουν την επιβατικη κινηση . Μαλλον ο κλειδουχος εβλεπε και αυτος τον αγωνα. |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 1:45 pm Post subject: |
|
|
Δυστυχώς είμαι απολύτως απογοητευμένος από την εξέλιξη του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα. Μιλάμε ότι είμαστε πολλλλλλάαααα χρόνια πίσω (και σε αυτόν τον τομέα).
Εγώ λοιπόν δεν θεωρώ ότι όλα οφείλονται σε ανθρώπινα λάθη κλπ κλπ. Έχει δίκιο ο φίλος πιο πάνω. Υπάρχουν σύγχρονα συστήματα που ελαχιστοποιούν τους κινδύνους και δεν υπάρχουν. Το μόνο που τους νοιάζει είναι να ανακοινώνουν καλούς χρόνους την ώρα που το Δομοκός-Τιθορέα είναι στην ίδια κατάσταση εδώ και 110 χρόνια , την ώρα που στην Πάτρα και στην Καλαμάτα πας ακόμα με μετρικό, την ώρα που οι πυλώνες της ηλεκτροκίνησης υπάρχουν μόνο για μόστρα στο δίκτυο Αθήνας Θεσσαλονίκης και ΔΕΝ χρησιμοποιούνται, την ώρα που η Καβάλα δεν έχει σιδηρόδρομο, την ώρα που πας Αλεξανδρούπολη (και κατ' επέκταση Κωνσταντινούπολη που είναι η οικονομική πρωτεύουσα των Βαλκανίων πια) από Θεσσαλονίκη μέσω λίμνης Δοϊράνης , Σερρών, Δράμας ,την ώρα που η Δυτική Στερεά και η Ήπειρος δεν ξέρουν τι θα πει τρένο, την ώρα που υπάρχει γραμμή για Φλώρινα και Κοζάνη η οποία είναι εδώ και καμιά δεκαετία υπό κατασκευή...
Για ποιο σιδηρόδρομο να μιλήσουμε ρε παιδιά... Είναι απλώς ανέκδοτο στην Ελλάδα. Και το χειρότερο είναι ότι και ο σχεδιασμός είναι για τα μπάζα αλλά και οι ρυθμοί ολοκλήρωσής του χελωνοειδείς. |
|
Back to top |
|
|
Conqui Junior Member
Joined: 05 Feb 2004 Posts: 144 Location: Βορράς
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 4:18 pm Post subject: |
|
|
καλά όλ΄αυτά και γω θέλω πρόοδο και σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο αλλά το πρόβλημα αρχίζει από τις κακοδιαχειρίσεις και διοικήσεις του ΟΣΕ εδώ και πολλά χρόνια που έχουν συσσωρεύσει στην εταιρεία χρέη 5 δις ευρώ!
είναι σχεδόν περισσότεροι οι εργαζόμενοι απ΄τους επιβάτες πού χρησιμοποιούν τα τραίνα!
τί ανάπτυξη και τί επενδύσεις αν δεν γίνει πρώτα εξυγίανση;;; |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 5:04 pm Post subject: |
|
|
superas wrote: | την ώρα που υπάρχει γραμμή για Φλώρινα και Κοζάνη η οποία είναι εδώ και καμιά δεκαετία υπό κατασκευή...
|
Για τους τύπους είναι υπό ανακατασκευή. Ήμουν φαντάρος στην Κοζάνη και όταν πήραμε μετάθεση μας έφεραν Θεσσαλονίκη με τρένο. Η διαδρομή ήταν κουραστική, αλλα παιδιά τέτοια φύση δεν έχετε ξαναδεί στην ζωή σας. Ο Νέστος μπροστά της είναι ένα τίποτα. Άσε που έχει και κάτι από τρενάκι του τρόμου όταν περνούσε πάνω από κάτι περίεργες χαράδρες που δεν έβλεπες το βάθος τους.
--------------
Άσχετο αλλά μήπως βολεύει τις κυβερνήσεις αυτή η κατάσταση στον ΟΣΕ για τον ξαποστείλλουν πιο εύκολα; |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 5:24 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Άσχετο αλλά μήπως βολεύει τις κυβερνήσεις αυτή η κατάσταση στον ΟΣΕ για τον ξαποστείλλουν πιο εύκολα; |
Τι εννοείς "ξαποστείλλουν" ? Ιδιωτικοποίηση / πώληση? Αυτό δεν θα έπρεπε να γίνει ούτως ή άλλως? Οι κυβερνήσεις δεν είναι συνήθως ικανές να διαχειριστούν έργα, γι'αυτό και αναλαμβάνουν την κατασκευή, διαχείριση και συντήρηση ιδιώτες και το κράτος απλά ελέγχει / επιβλέπει την όλη κατάσταση. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 5:57 pm Post subject: |
|
|
Ακριβώς, αλλά δεν είναι σωστή τακτική το προϊόν που έχεις (ειδικά όταν είναι μονοπώλιο) να το απαξιώνεις, να το εμφανίζεις στα μάτια του κόσμου ότι είναι μαύρα χάλια για να το πουλήσεις σε κάποιον φθηνότερα (λέγε με μίζα). |
|
Back to top |
|
|
savroulis Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
|
Back to top |
|
|
PredyGr New Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Sun Mar 19, 2006 2:53 pm Post subject: |
|
|
Στο site του ΟΣΕ , στη στήλη τροχαίο υλικό γραφει ότι 2 ηλεκτρικά Desiro έχουν τεθεί σε κυκλοφορία . Τα έχει δει κάποιος να κυκλοφορούν? Εγώ μονο σταματημένα τα βλέπω εδώ και εκεί. Είδα σε μια φωτό στο railfaneurope.net την πρώτη από τις 15 621 , υπάρχουν πληροφορίες ή έστω υποψίες για το που θα δρομολογηθούν? |
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Mon Mar 20, 2006 2:33 pm Post subject: |
|
|
Predygr εννοείς κάτι τέτοιο??
Από ότι ξέρω έχουν κάνει μόνο δοκιμαστικά δρομολόγια.
Το μόνο κομμάτι του δικτύου που παρέχει ηλεκτροκίνηση και γίνεται χρήση του είναι αυτό του Θεσσαλονίκη-Ελληνοσκοπιανά σύνορα.
Το γιγάντιο έργο της ηλεκτροκίνησης ήταν μια από τις τεράστιες φούσκες του ΟΣΕ που οδήγησαν και τη χώρα μας στα ευρωπαϊκά δικαστήρια μιας και χάθηκαν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ και δεν παραδόθηκε σχεδόν τίποτα.
Ακόμα και τώρα που μιλάμε είναι ντροπή για μια χώρα που είναι 25 χρόνια μέλος της ΕΕ νε μην έχει ούτε 500 χιλιόμετρα ηελκτροκίνηση (για όποιον ενδιαφέρεται ας ρίξει μια ματιά στην όντως καταπληκτική σελίδα www.railfaneurope.net για να δει ότι στο θέμα αυτό είμαστε χειρότεροι ακόμα και από χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ...
|
|
Back to top |
|
|
ael Stadium Expert
Joined: 15 Feb 2004 Posts: 1854 Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...
|
Posted: Mon Mar 20, 2006 8:10 pm Post subject: |
|
|
χωρις να ειμαι απολυτως σιγουρος,νομιζω πως τετοια κανουν τη διαδρομη Λαρισα-Βολος και Λαρισα-Θεσσαλονικη σε συγκεκριμενες ωρες,νομιζω στα μεσημεριανα δρομοογια. |
|
Back to top |
|
|
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Mon Mar 20, 2006 8:20 pm Post subject: |
|
|
Ναι, αλλά δεν είναι ηλεκτροκίνητα σε αυτές τις γραμμές... Είναι τα ντιζελοκίνητα που έχει πάρει δανεικά ο ΟΣΕ από την siemens.. |
|
Back to top |
|
|
Lamp Kiddy Junior Member
Joined: 21 May 2004 Posts: 73 Location: Winnipeg, Canada
|
Posted: Mon Mar 20, 2006 10:46 pm Post subject: |
|
|
Electricity in Greece is dirtier than burning diesel!
Stin Ellada pou hriazete lignitis na parageis ilektrismo einai lathos na dapanithoun ekatomiaria gia "ηλεκτροκινουμενους συρμους"
Diesel-Electric is fine. |
|
Back to top |
|
|
PredyGr New Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Tue Mar 21, 2006 2:07 pm Post subject: |
|
|
Βασικά και εγώ αυτά ξέρω Pelops αλλα καθώς έκανα μια βόλτα στην ιστοσελίδα του ΟΣΕ [ http://www.osenet.gr/ecportal.asp?id=125&nt=18&lang=1 ] λέει ότι 2 ηλεκτρικά πεντάδυμα Desiro έχουν τεθεί σε λειτουργία από τα 16 που έχουμε. Έτσι έφαγα ένα κώλυμα και ρώτησα μήπως κάποιος αντιλήφθηκε κάτι παραπάνω. Στο www.railfaneurope.net υπάρχουν 2 φωτογραφίες της καινούργιας αυτοκινητάμαξας του ΟΣΕ BR621, μοιάζει πολύ με τα MAN.
Lamp Kiddy wrote: | Electricity in Greece is dirtier than burning diesel!
Stin Ellada pou hriazete lignitis na parageis ilektrismo einai lathos na dapanithoun ekatomiaria gia "ηλεκτροκινουμενους συρμους"
Diesel-Electric is fine. |
Ο ΟΣΕ παίρνει ρεύμα από το δίκτυο της ΔΕΗ όπως και όλη μας . Δηλαδή θα ήταν καλύτερο να είχαμε γεννήτριες στα σπίτια μας? Τα ηλεκτρικά δεν είναι μονο ποιο οικολογικά από τα Diesel αλλα και ποιο οικονομικά (p.x.LCC) , με τις τιμές του πετρελαιου να ανεβαίνουν θα είναι σαν με τα χεράκια του ο ΟΣΕ να βγάζει τα ματάκια του. Σε δευτερεύουσες γραμμές ίσως να μην αξίζει να γίνει ηλεκτροκίνηση. |
|
Back to top |
|
|
Lamp Kiddy Junior Member
Joined: 21 May 2004 Posts: 73 Location: Winnipeg, Canada
|
Posted: Wed Mar 22, 2006 7:57 pm Post subject: |
|
|
Gia sou PredyGr
Afto pou ithela na po einai oti o ilektrismos me ton tropo pou paregete stin Elllada einai vromiki energia. Lathemena o kosmos nomizei oti o ilektrismos aftomatos einai katharos.
Δηλαδή θα ήταν καλύτερο να είχαμε γεννήτριες στα σπίτια μας?
Oxi Stin Ellada iparhoun ekatomiria ktiria pou hriazonte ilektrismo. An itan mono 100 ktiria se olo to kratos tote malista to kathe ktirio tha mporouse na exei tin diki tou genitria! O OSE hriazete as poume 100 mihanes. Einai pio effikto na agorasei 100 diesel-electric engines apo na ilektropiisei 1000 hiliometra me kolones, kalodia, diakoptes etc.
Τα ηλεκτρικά δεν είναι μονο ποιο οικολογικά από τα Diesel αλλα και ποιο οικονομικά (p.x.LCC)
Me to proto meros den eimai simfonos - otan o ilektrismos paragete apo ligniti telefteas poiotitas (o lignitis tis Elladas einai o pio vromeros pou iparxei) tote den einai oikologiko. I Ellada exei afthono ligniti kai opos les einai pio ikonomikos apo to diesel pou isagete.
Mono otan o ilektrismos proerhete apo aera, nero, geothermika einai katharos.
Ta trena mesa stis polities prepei na einai ilektrika giati allios ginete poli thorivos, omos gia inter-city diesel-electric einai entaxei. Edo ston Kanada an kai iparhoun terasties posotites katharou ilektrismou ta trena (passenger and freight) einai Diesel-Electric giati oi apostaseis einai terasties kai einai pio ikonomiko apo to na diatireis hiliades hiliometra ilektrikon egatastaseon
. |
|
Back to top |
|
|
PredyGr New Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Fri Mar 24, 2006 6:08 pm Post subject: |
|
|
Xmmm... εντάξει δεν έχεις άδικο, αλλα εφόσον ισχύουν κάποιοι παράγοντες : 1. όχι συχνά δρομολόγια 2. ταχύτητες που να μην υπερβαίνουν τα 140-160km/h .
Αναφερόμενος στο ότι τα ηλεκτρικά είναι ποιο οικονομικά δεν εννοούσα λόγο τις διαφοράς τιμής πετρελαιου-λιγνίτη, αλλα στο ότι τα ηλεκτρικά έχουν χαμηλότερα Life Cycle Costs (LCC).
Βασικός στόχος του ΟΣΕ είναι να αυξήσει τις ταχύτητες στα 200km/h <τουλάχιστον> όπως λέει και δεν υπάρχει diesel τροχαίο υλικό που να μπορεί να το κάνει οικολογικά και οικονομικά. Από όσο ξέρω μονο στην Αγγλία χρησιμοποιούνται DMU ικανά για 200km/h, αλλα εκεί διάβασα σε ένα forum ότι δεν τους φορολογούν το πετρέλαιο, και το κάποια στιγμή στο μέλλον IC4 της DSB.
Lamp Kiddy wrote: | einai lathos na dapanithoun ekatomiaria gia "ηλεκτροκινουμενους συρμους"
Diesel-Electric is fine. |
Ο σιδηρόδρομος είναι το μονο μέσο μεταφοράς το οποιο είναι έτοιμο για τις ενεργειακές προκλήσεις του μέλλοντος και αυτό εξαιτίας της ηλεκτροκίνησης . Ο τρόπος παραγωγής ρεύματος αλλάζει, η υποδομή ηλεκτροκίνησης μένει. |
|
Back to top |
|
|
|