stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Έργα στη Θεσ/νίκη (Μετρό, Τραμ, Υποθαλάσσια αρτηρία κλπ)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 89, 90, 91  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Nov 03, 2005 1:05 pm    Post subject: Reply with quote

Ε ρε γλέντια! Φαντάσου τι θα γίνει αν ξεκινήσει το μετρό (κατά το 2018...)
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Nov 03, 2005 3:11 pm    Post subject: Reply with quote

Σαν πολύ αισιόδοξο σε κόβω φίλε για το 2018... Δεν πειράζει όμως θα γίνει η... υποθαλάσσια αρτηρία (το 2108) Laughing

Τεσπα να πω τη μαύρη μου αλήθεια προσπαθώ να το σκέφτομαι μόνο έτσι μπας και γίνει το θαύμα και αρχίσει κανα έργο και διαψευστούμε πανηγυρικά... (ΜΑΚΑΡΙ!!!!!!!)
Back to top
View user's profile Send private message
aristidis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 04 Feb 2004
Posts: 1448
Location: Πουθενιστάν

PostPosted: Thu Nov 03, 2005 10:19 pm    Post subject: Reply with quote

Θυμαμαι κατι λεγανε για μελετες και κατι τετοια τον Μαρτιο...

Μαρτιο...
Απριλιο...
Μαιο...
Ιουνιο...
Ιουλιο...
Αυγουστο...
Σεπτεμβριο...
Οκτωβριο...
Νοεμβριο......


Και πουμαι ακομα!!!!!!!!!!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
kostya
Full Member
Full Member


Joined: 10 Jun 2004
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Nov 03, 2005 11:16 pm    Post subject: Reply with quote

Giannis wrote:
Διερεύνηση καταγγελιών
Μπλόκο της Κομισιόν στο Μετρό Θεσσαλονίκης

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=660229&lngDtrID=244


Ποιά αναβολή είναι;; Η εκατοστή;





http://www.eib.org/projects/pipeline/project.asp?pipe=1187&Country=104&goPL=Go

Status: Signed - 20/10/2005 Question Question Question Question
Back to top
View user's profile Send private message
ioannis31
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 18 Feb 2004
Posts: 762
Location: Suburbia

PostPosted: Fri Nov 04, 2005 3:29 pm    Post subject: Reply with quote

Η ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων αφορά τη χρηματοδότηση (έως 550εκ ευρώ σε σύνολο 1000 εκ ευρώ) αλλά αναφέρει ρητά την τήρηση των περιβαλλοντικών όρων καθώς και των διαδικασιών για ανάθεση (procurement) του έργου σύμφωνα με τις οδηγίες της Ε.Ε.
Back to top
View user's profile Send private message
Nassos
Full Member
Full Member


Joined: 16 Dec 2005
Posts: 347

PostPosted: Sun Dec 25, 2005 11:47 pm    Post subject: Reply with quote

Μια καινούργια εποχή για την Ενέργεια, αρχής γενομένης από την Θεσσαλονίκη. (έπονται και άλλες εγκαταστάσεις)

http://news.ert.gr/12/194865.asp
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Sheepy
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 May 2004
Posts: 195
Location: Trilofos -Thessaloniki

PostPosted: Wed Dec 28, 2005 2:41 pm    Post subject: Reply with quote

Nees uposxeseis.... Mad

http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=41146504
Back to top
View user's profile Send private message
kostya
Full Member
Full Member


Joined: 10 Jun 2004
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Jan 17, 2006 2:55 pm    Post subject: Μετρό Θεσσαλονίκης Reply with quote

Τι γίνεται με το μετρό ρε παιδιά? Δεν ακούγεται/γράφεται τίποτα Confused . Όταν έφευγα τον Σεπτέμβριο έλεγα όταν θα γυρίσω το καλοκαίρι θα έχουν ξεκινήσει τα έργα Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Twisted Evil Evil or Very Mad .

Ακόμα υπάρχει πρόβλημα με τον διαγωνισμό? Ξέρει κανείς τίποτα?

Αυτά.
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Tue Jan 17, 2006 8:44 pm    Post subject: Re: Μετρό Θεσσαλονίκης Reply with quote

Το μετρο ειχε"πνιγει" στις προσφυγες απο τις εταιριες που δεν ανελαβαν το εργο. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil ειχαν γινει γυρω στις-αν θυμαμαι καλα-30 προσφυγες στα δικαστηρια και στην Ε.Ε.απο οτι γνωριζω αποριφθηκαν και η συμβαση αναθεσης υπογραφεται τις προσεχεις εβδομαδες.δεν ξερω ακριβη ημερομηνια. παντως αρχιζει συντομα η κατασκευη του οπως και οι επεκτασεις του ΜΕΤΡΟ της αθηνας Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Nassos
Full Member
Full Member


Joined: 16 Dec 2005
Posts: 347

PostPosted: Wed Jan 18, 2006 7:27 pm    Post subject: Re: Μετρό Θεσσαλονίκης Reply with quote

kostya wrote:
Τι γίνεται με το μετρό ρε παιδιά? Δεν ακούγεται/γράφεται τίποτα Confused . Όταν έφευγα τον Σεπτέμβριο έλεγα όταν θα γυρίσω το καλοκαίρι θα έχουν ξεκινήσει τα έργα Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Twisted Evil Evil or Very Mad .

Ακόμα υπάρχει πρόβλημα με τον διαγωνισμό? Ξέρει κανείς τίποτα?

Αυτά.


Εντός Ιανουαρίου θα αποφασίσει η Ευρωπαίκή Επιτροπή. Θα απορρίψουν τις ενστάσεις και θα προχωρήσει το έργο (επιτέλους, μπας και πάψουν να μας βρίζουν εμάς τους Αθηναίους!!). Πάντως, από την στιγμή που ξεκίνησε η εκ΄τελεση του έργου επέκτασης του αεροιαδρόμου Μακεδονία, κάτι κινείται... Άντε να τελειώσει και το νέο Δημαρχείο...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Jan 20, 2006 9:08 am    Post subject: Reply with quote

Πρόβλημα απ' ότι διάβασα με την περιβόητη διαπλάτυνση της οδού Λαγκαδά (που ήταν και μάλιστα Ολυμπιακό έργο Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing )

Θα καθυστερήσουν οι εργασίες διότι πρέπει να γίνει υπόγεια διάβαση πεζών αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να μεταφερθεί ένας αγωγός φυσικού αερίου, κάτι το οποίο δεν μπορεί να γίνει τώρα διότι θα κοπεί η παροχή Φ.Α. άρα και η θέρμανση σε αρκετά νοικοκυριά!!! Ως εκ τούτου οι εργασίες θα επαναρχίσουν μόλις γλυκάνει ο καιρός! (Απρίλη κλπ)
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Jan 20, 2006 9:24 am    Post subject: Reply with quote

Ο αγωγός φυσικού αερίου πρέπει να μετακινηθεί γιατί θα γίνει μια υπόγεια διάβαση, αλλά σε καμιά περίπτωση η μετακινησή του δεν θα δημιουργήσει προβλήματα σε οικιακούς καταναλωτές και βέβαια οι όποιες καθυστερήσεις δεν οφείλονται στην μετακινησή του.
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Fri Feb 03, 2006 7:07 pm    Post subject: Reply with quote

Κανονικά προχωρά η διαδικασία για την ανάθεση του έργου της υποθαλάσσιας αρτηρίας (σήραγγας) Θεσσαλονίκης, καθώς το Συμβούλιο της Επικρατείας, με πέντε αποφάσεις ασφαλιστικών μέτρων, επέτρεψε τη συνέχιση του διαγωνισμού στη δεύτερη φάση.



Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων μέσω in.gr
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Sun Feb 12, 2006 6:39 pm    Post subject: Reply with quote

οπως ειπαν και τα παιδια η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ πηρε και απο το ΣΤΕ τη δουλεια και στο κοινοπρακτικο σχημα συμετεχουν οι ΑΚΤΩΡ-ΑΡΧΙΡΟΔΟΝ και BOSCALIS και με βαση το δημοσιευμα της ΑΞΙΑΣ ειναι θεμα σουφλια ποτε θα γινει η υπογραφη της συμβασης
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Dimitris
New Member
New Member


Joined: 07 Jun 2004
Posts: 20
Location: NY

PostPosted: Sat Feb 18, 2006 3:13 am    Post subject: Reply with quote

Απο Ναυτεμπορικη

Η δημιουργία Παγκόσμιου Κέντρου Εμπορίου στη Θεσσαλονίκη προωθείται από την ΤΕΔΚ του νομού, το Δήμο Θεσσαλονίκης, την Helexpo τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης, την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και τη Μητροπολιτική Αναπτυξιακή Εταιρεία Θεσσαλονίκης.

Η παρουσίαση του εγχειρήματος έγινε σήμερα, ενώ μέχρι στιγμής έχει δοθεί η προσωρινή άδεια ίδρυσης και λειτουργίας του και έχει ολοκληρωθεί η σχετική μελέτη. Εντός του 2006 θα πρέπει να υπάρξει άμεση επαφή με τα Παγκόσμια Κέντρα Εμπορίου ώστε να υπάρχει η απαραίτητη εμπειρία για την υλοποίηση της μελέτης.

Το Κέντρο θα αναπτυχθεί σε έκταση τουλάχιστον 15.000 τμ., ενώ γίνονται συνεννοήσεις για την εγκατάστασή του είτε στη Ζώνη Καινοτομίας, είτε στο λιμάνι, είτε σε κάποιον άλλο χώρο περιφερειακά του κέντρου της Θεσσαλονίκης.

Στόχος του Παγκοσμίου Κέντρου Εμπορίου της Θεσσαλονίκης θα είναι, μεταξύ άλλων, η σύνδεση των επιχειρήσεων της περιοχής με άλλες επιχειρήσεις παγκοσμίως, η προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρουν, η διοργάνωση επιχειρηματικών συναντήσεων και αποστολών και η διοργάνωση εμπορικών και εκθεσιακών εκδηλώσεων.

Το αρχικό μετοχικό κεφάλαιο της επένδυσης υπολογίζεται σε 480.000 ευρώ. Η συμμετοχή του δήμου υπολογίζεται σε 120.000, της ΤΕΔΚ σε 40.000 και των υπολοίπων μετόχων σε 80.000 έκαστος.

ΑΠΕ-ΜΠΕ
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Sat Feb 18, 2006 6:54 am    Post subject: Reply with quote

Για να δούμε...

Πάντως τα νέα για το Μετρό και την υποθαλασσια αρτηρια είναι καλά. Τωρα όσον αφορά το εμπορικό κεντρο κλπ, θέλει ύψος η δουλειά, αλλοιώς η έκταση είναι ελάχιστη. Φανταστείτε ότι το "Mediterranean Cosmos" έχει εμπορικούς χώρους 45000 τετρ. μέτρα.
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Sat Feb 18, 2006 4:58 pm    Post subject: Reply with quote

εγω πιστευω οτι αυτο το κεντρο θα γινει στη θεσ/νικη γιατι τα βαλκανια θα πρεπει να αναπτυχθουν και ολες οι επενδυσεις στη περιοχη θα περασουν απο την πιο αναπτυγμενη οικονομικα χωρα της περιοχης και δη στο πιο κοντινο αστικο κεντρο που ειναι η θεσ/νικη. σκεπτομενοι οτι το 2008 θα ειναι ετοιμη η εγνατια που ενωνει ευρωπη με ασια και η πολη ειναι στο μεσον καθως και τους αγωγους αεριου και το λιμανι της ηγουμενιτσας το μελλον για μενα ειναι ευοιωνο
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Mon Feb 20, 2006 5:12 pm    Post subject: Reply with quote

Ανακοινώσεις Σουφλιά






Το Μάιο ξεκινά η κατασκευή του μετρό της Θεσσαλονίκης

Το Μάιο ξεκινά η κατασκευή του μετρό της Θεσσαλονίκης

Το Μάιο ξεκινά η κατασκευή του μετρό της Θεσσαλονίκης

Το Μάιο ξεκινά η κατασκευή του μετρό της Θεσσαλονίκης

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=685878&lngDtrID=244
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Mon Feb 20, 2006 5:24 pm    Post subject: Reply with quote

ωραία, μαζί με της μπουλντόζες που θα μπούν το μάρτιο(αλλα τελικά κάτι έγινε...) στο γήπεδο της λάρισας και το γήπεδο του ΠΑΟ που ξεκινάει τον σεπτέμβρη έχουμε δυνατή χρονια !! ζητω το 2006! Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
limito
Full Member
Full Member


Joined: 14 Apr 2005
Posts: 373
Location: Larisa

PostPosted: Mon Feb 20, 2006 6:33 pm    Post subject: Reply with quote

Άντε να δούμε θα γίνει τίποτα αυτή την φορά;Να δω μπουλντόζα και να μην το πιστεύω! Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Feb 20, 2006 8:16 pm    Post subject: Reply with quote

Δυο σχολια:

Το κοστος, λεει, 9,5 χιλιομετρων και 13 σταθμων προυπολογιζεται στο 1 δις. Συμφωνα με το αρθρο της Καθημερινης που ειχα ποσταρει στο τοπικ του Αθηναικου μετρο (και για το οποιο γινεται προφανως λογος και στο τελος του αρθρου στο in.gr) λεει οτι: "Eκτιμάται, πάντως, ότι το έργο [τμημα Μοναστηρακι-Αιγαλεω] δεν θα περατωθεί πριν από την άνοιξη του 2008, ενώ το κόστος θα ξεπεράσει κατά πολύ τα 600 εκατ. ευρώ που είχαν προϋπολογιστεί για τα στατικά έργα, τα ηλεκτρομηχανολογικά και τους συρμούς. Mε την ίδια δαπάνη οι Iταλοί κατασκεύασαν σε περίπου τρία χρόνια το μετρό που εξυπηρετεί αυτές τις ημέρες τους επισκέπτες των Xειμερινών Oλυμπιακών Aγώνων."

Συμφωνα με τη Καθημερινη, το δίκτυο μετρό του Tορίνου περιλαμβάνει 15 σταθμούς και εκτείνεται σε 9,6 χιλιόμετρα, με αλλα λογια, εχει την ιδια εκταση με αυτο που θα γινει στη Θεσσαλονικη ωστοσο ειναι 400κ ευρω φθηνοτερο (και με δυο σταθμους παραπανω αν και ο Σουφλιας λεει οτι εχει λιγοτερους Rolling Eyes ). Το ΥΠΕΧΩΔΕ διατεινεται οτι αυτο οφειλεται σε διαφορους λογους οπως το οτι στο Τορινο εχει γινει ελαφρια κατασκευη και δε βρηκαν αρχαια. Γνωριζει κανεις τι σημαινει "ελαφρια κατασκευη" και αν οντως δικαιολογει τη μεγαλη διαφορα κοστους?

Επισης αν ισχυει το 600εκ τοτε το ανα χιλιομετρο κοστος του μετρο του Τορινου δεν ειναι 90εκ ευρω που λεει το ΥΠΕΧΩΔΕ στο παραπανω αρθρο, αλλα 600/9,6=62.5.

Τωρα ή η Καθημερινη εχει κανει λαθος ή κατι παιζει...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Argyris
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Apr 2004
Posts: 670
Location: ΑΘΗΝΑ

PostPosted: Mon Feb 20, 2006 8:38 pm    Post subject: Reply with quote

Sorry... ντεν μιλαμε ιταλιανο...αλλα κατι λεει για 7.5 km και 11 σταθμους ή κανω λαθος? Rolling Eyes
http://www.metrotorino.it/percorso.htm

Στο site του Urbanrail μιλανε για "9.6 km long and 15 stations"!! Rolling Eyes
http://www.urbanrail.net/eu/tor/torino.htm

Και παρακατω λεει οτι "Turin also has an extensive tramway network (179 km now, 195 km planned for 2002) which includes light rail lines 3 and 9. Tram line 4 is being upgraded, and it is thought to become a partly underground light rail line, linking the northern and southern parts of the city".

Υποθετω πως light rail ονομαζουνε το τραμ! Αλλη απαντηση δεν εχω...

ΥΓ. Υπαρχει πιθανοτητα το δικο μας ΤΡΑΜ να μπορει να χρησιμοποιησει τις γραμμες του Μετρο?? Γιατι αν γινετε κατι τετοιο θα ηταν απλα φανταστικο! Φανταστειτε το Τραμ απο παραλια υπεργιο, μετα μεσω της γραμμης Μετρο υπογειο και ετσι να μπορει να βγει και σε αλλες συνοικιες της Αθηνας...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Mon Feb 20, 2006 9:00 pm    Post subject: Reply with quote

αυτο απλα σημαινει οτι αμα εισαι στην ελλαδα ειναι πολυ πιθανο να πεσεις σε αρχαιλογικο χωρο και ολοι ξερουμ οτι η θεσ/νικη ειναι αρχαια πολη. αρα η εχεις μικρο κοστος και ισοπεδωνεις τα αρχαια ειδαλως σωζεις τη κληρονομια σου και αυτο σημαινει κοστος επιπλεον οπως και καθυστερησεις. με βαση αυτα που διαβαζω σε εφημεριδες οντως το μαιο ξεκιναει.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Mon Feb 20, 2006 9:02 pm    Post subject: Reply with quote

ωραίο το ""φτηνό" metro του τωρινό(έχει προστατευτικά) εμείς γιατί δεν έχουμε θα μου πείτε δεν έχουμε αυτοκτονίες; Razz Rolling Eyes ok....αλλα εισόδους για τους τζαμπατζήδες γιατί δεν έχουμε;
ελπίζω οι σταθμοί τους να είναι πιο λιτoi από τους δικούς μας αλλιώς θα ζηλέψω.... Sad





Back to top
View user's profile Send private message
jackoharas
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jan 2006
Posts: 166
Location: Λεμπέτ

PostPosted: Mon Feb 20, 2006 9:15 pm    Post subject: Reply with quote

Χαίρετε! νέος στο φόρουμ σας, που με ενδιαφέρει πολύ, και πρώτο ποστ.
Νομίζω πως μπορώ να απαντήσω σε κάποια ερωτήματα:

Dimiskour wrote:
Γνωριζει κανεις τι σημαινει "ελαφρια κατασκευη" και αν οντως δικαιολογει τη μεγαλη διαφορα κοστους?


Όπως γράφει κι ο Argyris, "ελαφρά κατασκευή" σημαίνει, γενικά, τραίνα που γνωρίζουμε ως "τραμ", ασχετο αν κινούνται υπογείως ή όχι (πολλές φορές είναι συνδιασμός των δυο πχ Φρανκφούρτη, Νυρεμβεργη κτλ)

Δικαιολογεί μεν την διαφορά του κόστους ΑΛΛΑ απ' ότι θυμάμαι το Μετρό Θεσσαλονίκης σχεδιάστηκε εξ αρχής ως "ελαφριά κατασκευή" . Και είναι ένας από τους βασικούς λόγους που θεωρείται (και από μένα) λάθος η κατασκευή του. Οι διαφορές μεταξύ "βαρειάς" και "ελαφριάς" κατασκευής είναι πολλές και συγκεκριμένες πχ το πλάτος του "σιδηρόδρομου" (δεν θυμάμαι την σωστή ορολογία...) του κανονικού (βαρέως) Μετρό (όπως της Αθήνας) είναι συνήθως το στανταρ πλάτος των κανονικών τραίνων. Οπότε το Μετρό πχ της Αθήνας μπορεί να χρησιμοποιήσει το δύκτιο του ΟΣΕ ενώ το Τραμ όχι.

Καταλαβαίνετε λοιπόν γιατί, εκτός όλων των υπόλοιπων μειονεκτημάτων, το ελαφρύ Μετρό είναι ένα λάθος έργο για την Θεσσαλονίκη.....

Δεν νομίζω να αλλάξανε τον σχεδιασμό του έργου ρε παιδιά.....μάλλον μας δουλεύουν; γνωρίζει κανεις με σιγουριά αν το μετρό Θεσ/νίκης δεν είναι ελαφρύ αλλά είναι βαρύ;


ΥΓ. περιμένω να πάρω μεσ' στον επόμενο μήνα τη φωτογραφική μου μηχανή για να αρχίσω να ποστάρω έργα στην πόλη.


Last edited by jackoharas on Mon Feb 20, 2006 9:48 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 89, 90, 91  Next
Page 23 of 91

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr