View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Feb 01, 2006 10:46 pm Post subject: |
|
|
Εγώ δεν κατάλαβα τι ουσιαστικές διαφορές έχει η νέα μελέτη,αφού θα γίνει πάλι διαπλάτυνση,σε ποιο ποσοστό θα χρησιμοποιηθεί συνολικά ο παλιός άξονας(όπως είπε στην Ελίκη 75%) γιατί αν παρ'όλα αυτά κατασκευαστεί ένας σύγχρονος αυτοκ/δρομος θα πρέπει να γίνουν πολλές παρεμβάσεις για να αξιοποιηθεί η παλιά χάραξη που σε πολλά σημεία είναι απαράδεκτη.Και γιατί η νότια χάραξη θα έβγαινε δηλ. μεγαλύτερη σε απόσταση απ'τη σημερινή ώστε ο άλλος να προτιμήσει την παλαιά οδό?? .Εντωμεταξύ μίλησε για 2 σήραγγες στην Παναγοπούλα και τον Πλάτανο μήκους 6 και 5 χλμ. αντίστοιχα? |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Wed Feb 01, 2006 11:44 pm Post subject: |
|
|
εννοουν πως αφου γκρεμισουν τον παλιο δρομο θα διαπλατυνουν κατα μερικα μετρα απο την μια και την αλλη μερια του δρομου και ΙΔΟΥ!!!Πως ειναι η χαραξη του ΠΑΘΕ στο αθηνα-θεσσαλονικη?ετσι θα γινει. βεβαια σε μερικα σημεια η χαραξη θα αλλαζει, εκει που υπαρχουν επικινδυνες στροφες. εντυπωσιακο βρισκω και την διανοιξη των 2 πολυ μεγαλων τουνελ. η αλλη{νοτια} χαραξη εχει πολλα μειονεκτηματα. θα χρειαζοταν παρα πολλα χρονια κατασκευης με αμετρητα km τουνελ και καταστροφη του αναγλυφου της περιοχης, ενω λογω της μεγαλης αυξησης των διοδιων πολλοι οδηγοι θα προτιμουσαν την παλια{δηλ. τη σημερινη}οδο η οποια δεν θα ειχε και πολλη κινηση.συνοψιζοντας, η πρωτη χαραξη ειναι ΦΤΗΝΗ, ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ και το σημαντικοτερο.ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ ΚΕΡΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΟΧΟ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Feb 02, 2006 12:44 am Post subject: |
|
|
Αυτό ξαναπέστο,και αν κρίνω απ'τα 2 τούνελ φαντάσου τι θα φτιάχνανε αν γινόνταν η νότια χάραξη!! .Νομίζω επίσης ότι πρέπει πλέον να καυχιόμαστε για το μεγαλύτερο οδ.τούνελ της Ελλάδας γιατί το μεγάλο τούνελ στα Τέμπη είναι γύρω στα 5900 μ.και κάτι αν δεν κάνω λάθος! .Περνώντας το δρόμο μέχρι την Κόρινθο προσπαθώ να φανταστώ από πού θα πέρναγε ο δρόμος είτε η νότια χάραξη είτε η διαπλάτυνση(είναι και βαρετή διαδρομή χωρίς να θέλω να θίξω τη γραφικότητά της! )Για όσους δεν έχουν περάσει από κει το ανάγλυφο απ'τον Ψαθόπυργο μέχρι τη Ροδοδάφνη είναι πολύ έντονο.Εκεί η διαπλάτυνση θα είναι πολύ δύσκολη υπόθεση.Η σήραγγα της Παναγοπούλας θα βρίσκεται κάπου εκεί αλλά δεν ξέρω πού ακριβώς.Σύμφωνα με ένα χάρτη κακής ανάλυσης ο δρόμος μπορεί να περάσει από μέσα στα ορεινά που το έδαφος είναι πιο ομαλό γιατί παραλιακά τα βουνά είναι κολλητά στη θάλασσα.Ούτε καν παραλία!Απ'τη Ροδοδάφνη μέχρι την Ελίκη έχει άπλα αλλά απ'την αρχή άκουσα ότι ένα τμήμα εκεί θα το επαναχαράξουν.Από κει μέχρι το Ξυλόκαστρο είναι πάλι πολύ ορεινό αλλά σε καλύτερη κατάσταση,και μάλιστα αλλεπάλληλες χαράδρες ενδιάμεσα που αν ήθελαν να τραβήξουν το δρόμο πιο μέσα θα ήταν διαρκώς σήραγγα-γέφυρα-σήραγγα κτλ.Ε μετά μέχρι την Κόρινθο είναι ομαλό και δεν θα έχει ιδιαίτερο πρόβλημα. |
|
Back to top |
|
 |
Tanash Full Member


Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Thu Feb 02, 2006 12:25 pm Post subject: |
|
|
Και γιατί να μην γίνει νέα χάραξη; Δηλαδή στην εγνατία πώς είναι; Όλο τούνελ και γέφυρες θα είναι στο δυτικό κομμάτι όταν τελειώσει.Πάντως θεωρώ πολή κακή επιλογή την διαπλάτυνση. Στο εξωτερικό γιατί κάνουνε καινούρια χάραξη, αφήνοντας τον παλιό δρόμο όπως είναι; Γιατί να αναγκάζουν όλον τον κόσμο να πληρώνει διόδια; Ας έχει την επιλογή. Αν θέλει αυτοκινητόδρομο, γρήγορη μετάβαση, ασφάλεια και οικονομία καυσίμων, ας πάρει τον καινούριο δρόμο, αλλιώς ας χρησιμοποιήσει τον παλιό. Θεωρώ πολύ κακή αυτή την φιλοσοφία που ακολουθήθηκε σε όλον τον ΠΑΘΕ. Επίσης, στο άρθρο που έβαλε ο gouperman, λέει ότι καινούριος δρόμος θα ειναι 2+ΛΕΑ γιατί θα είναι αρκετός μέχρι το 2040, δηλαδή για 34 χρόνια από τώρα, 28 όταν με το καλό ολοκληρωθεί η κατασκευή του. Νόμιζα ότι τα μεγάλα έργα, κατασκευάζονται με ορίζοντα 50ετίας..Και μάλιστα για την γέφυρα επειδή ήταν πολύ μεγάλο έργο κατασκευάστηκε με ορίζοντα 100ετίας απ' ότι έχω διαβάσει... Κακώς πιτεύω και για κάποια κομμάτια μεταξύ Αθήνας Θεσσαλονίκης που είναι με 2 λωρίδες. Όπως και να το κάνουμε, είναι ο βασικός άξονας της Ελλάδας, με πολύ κίνηση που σίγουρα θα αυξηθεί τα επόμενα χρόνια... |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Thu Feb 02, 2006 4:03 pm Post subject: |
|
|
η συμβαση παραχωρησης θα εχει διαρκεια 35 χρονια....καταλαβες γιατι αναφερθηκε το 2040 μετα οποιος εκμεταλλευτει το εργο ασ το επανασχεδιασει,αφου θα εχει παλιωσει κιολας!!!!
κι αλλες αντιδρασεις για τη χαραξη...
http://www.isthmos.gr/article.php?news_id=2621 |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Feb 02, 2006 10:32 pm Post subject: |
|
|
Πάτρα-Πύργος. http://www.ert.gr/localnews/local_details.asp?id=204394 και λέω δεν θα τ'ακούσουμε κι αυτό κάποτε?Πάντως δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο αντιδρούν οι κάτοικοι της Δ.Αχαίας.Ο δρόμος απ'την αρχή της παράκαμψης μέχρι τον Αλισσό λίγο πρίν την Κ.Αχάια είναι 10 χλμ και δεν περνάει μέσα από οικισμούς.(Περνάει βέβαια μέσα απ'τον Αλισσό αλλά αυτό δεν μας αφορά άμεσα ).Η ΒΙΠΕ βρίσκεται στη μέση της απόστασης από πάνω προς τα βουνά.Το έδαφος είναι εξαιρετικά λοφώδες ο δρόμος δεν απέχει πολύ απ'τη θάλασσα και είναι σκαμένος στα πλάγια των λόφων.Έχει στροφές και κακιά χάραξη και μέχρι στιγμής ήταν να διαπλατύνουν τον υπάρχοντα δρόμο,οπότε αν με λίγα λόγια θέλουν ο δρόμος να χαραχτεί πιο μέσα προς τη ΒΙΠΕ θα τους κοστίσει τα μαλλιοκέφαλά τους γιατί θα χρειαστεί να κατασκευάσουν πολλές σήραγγες και γέφυρες.Πιστεύω ότι ούτως ή άλλως και με διαπλάτυνση θα χρειαστεί να κοπούν κάποιες στροφές με σήραγγες γιατί είναι πολύ κλειστές. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Feb 03, 2006 1:18 pm Post subject: |
|
|
από ερτ.Δημοπρατείται στις 16 Φεβρουαρίου, το έργο της μεσόγειας χάραξης της Εγνατίας Οδού, που θα ενώσει το τμήμα της Εθνικής Οδού από το Στρυμόνα μέχρι τον Άγιο Ανδρέα. Ωστόσο, στην προσεχή συνεδρίαση του νομαρχιακού συμβουλίου Καβάλας θα συζητηθούν οι τροποποιήσεις στη μελέτη που αφορούν το τμήμα από την έξοδο της σήραγγας του όρους Σύμβολο έως τον Άγιο Ανδρέα οι οποίε θα συμβάλλουν στη μείωση του κόστους κατασκευής.
και 4 πολύ σπουδαία έργα στη Δ.Ελλάδα.Επίσης πριν καιρό που διάβασα κάπου μάλλον έχουν τελειώσει οι μελέτες για τη σύνδεση ιόνια οδός(Αμφιλοχία)-Άκτιο.Μήπως ξέρει κανείς πού έχει ενταχθεί αυτό το τμήμα,πότε περ.θα κατασκευαστεί και άλλα σχετικά?Και τι δρόμος θα είναι αυτός?Για τη χάραξη το ξαναβάζω εδώ http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/8d7ac54d.jpg http://www.ert.gr/localnews/local_details.asp?id=204735
Losada ξέρεις,ένωσε τα posts! ευχαριστώ |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Fri Feb 03, 2006 7:59 pm Post subject: |
|
|
Θεωρω μεγαλο σοβαρο εργο την Ιονια Οδο γιατι θα βοηθησει πολυ την Δυτικη Ελλαδα
Μακαρι να αρχισουν συντομα τα εργα , οχι σε 15 χρονια  |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Fri Feb 03, 2006 9:48 pm Post subject: |
|
|
η παρακαμψεις αγρινιου και αρτας ειναι εργα που ηδη τρεχουν οπως και η γεφυρα πρεπει θεωρητικα να εντασεται στην ιονια οδο. επισης ναπω οτι το δυσκολο σημει που μου εχει κανει εντυπωση ειναι η παλιοβουνα και η βαρασοβα |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat Feb 04, 2006 1:09 am Post subject: |
|
|
ΦΙΛΕ SIAKABETI ΟΛΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ!!!!!
από μπροστά και τα δύο βουνά πάνω απ'τη γέφυρα http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/30-5-200420073.jpg
η θέα από πίσω με ορίζοντα το Παναχαικό.(η χάραξη που περνάει μπροστά απ'τη Βαράσοβα όχι δεν είναι η Ιόνια οδός ...είναι ο Ευήνος ποταμός ) http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/.jpg
-------------------------------
ΡΕ ΣΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ???Εγώ θα τ'ανοίξω το μαγαζί??
Για τις 16 Μαρτίου έχει οριστεί η νέα δικάσιμος στο Εφετείο για τον καθορισμό τιμής μονάδας των απαλλοτριώσεων του έργου ολοκλήρωσης της παράκαμψης Άρτας -Φιλιππιάδας στο τμήμα Πέτα- Σελλάδες.
Δηλ.το έργο έχει μπλοκάρει εξαιτίας των απαλλοτριώσεων? |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sat Feb 04, 2006 5:19 pm Post subject: |
|
|
φιλε ευχαριστω για τη φωτο. 4 χρονια σπουδαζα μεσολγγι και πηγαινοερχομουν. καλα φοιτιτικα χρονια απο οσο ξερω το θεμα ειναι να τρυπησουν την παλιοβουν και τη βαρασοβα και θα δεις που το μεσολογγι θα ειναι προαστιο της πατρας και να δειτε ποσοι αιτωλοακαρνανες θα πανε παλι απεναντι στα πατρικα τους και θα ερχονται πατρα για δουλεια. μακαρι  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Feb 06, 2006 10:04 am Post subject: |
|
|
Από το πρωί ακούω στο ραδιόφωνο ότι μεταξύ Ξάνθης και Κομοτηνής έχουν κλείσει την Εγνατία και βγάζουν όλα τα οχήματα στην παλιά εθνική οδό. Είχα ακούσει και παλιότερα ότι όταν έχει δυνατό άνεμο στην περιοχή, πάλι δεν επιτρέπουν να πας από την Εγνατία.
Είναι λογικό ο καλύτερος -πιο σύγχρονος- δρόμος της Ελλάδας να κλείνει και να σε βάζουν να πηγαίνεις από τον παλιό; |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Feb 06, 2006 11:26 am Post subject: |
|
|
Εντυπώσεις από έργα στην Εγνατία από ένα νέο ταξιδάκι μου στα Γιάννενα τη περασμένη Πέμπτη:
Πολύμυλος. Σε τρελούς ρυθμούς το εργοτάξιο για τα 700 μέτρα που υπολείπονται για τη σύνδεση των δύο τμημάτων και να απαλλαγούμε από τη παράκαμψη.
Γρεβενά-Παναγιά. Είπα ότι το κοινό τμήμα είναι μόνο στα πρώτα 10 περίπου χιλιόμετρα. Συνεχώς ξεπηδούν τεχνικά έργα και χαρακτηριστικές οι κολώνες μιας μεγάλης γέφυρας που γίνεται. Είδα σε σχέση με άλλες φορες άλλες δυο πινακίδες για είσοδο προς εργοτάξια (που όμως ήταν απομακρυνσμένα από το δρόμο. Ένα μάλιστα έλεγε "προς έργα σήραγγας ...τάδε". Πολλοί γρήγοροι ρυθμοί και εδώ, αλλά όπως έχω πει το τεράστιο πρόβλημα είναι ότι αυτό το τμήμα δεν έχει 1 χιλιόμετρο ευθεία (που λέει ο λόγος). Είναι συνεχώς σε πλαγιές βουνών, ευτυχώς τουλάχιστον με σχετικά εύκολη πρόσβαση στα εργοτάξια από τον παράλληλο υπάρχων δρόμο (κάτι που δεν είχε η Καστανιά ας πούμε). Το Μέτσοβο-Περιστέρι όπως τα είπαμε πολύ ωραίο, αν και ακόμα γίνονται έργα στο κάθετο που βγάζει στο Μέτσοβο. Συνεχώς βλέπεις ανθρώπους της κατασκευαστικής.
Παρακάτω υπάρχει ένα τμήμα 3 περίπου χιλιομέτρων, στο επίπεδο του ποταμού, μέχρι την είσοδο των 2 συνεχόμενων μεγάλων τούνελ, σχετικά εύκολο σε σχεση με το υπόλοιπο, που δεν έχουν ακόμα αρχίσει τα έργα, και δε ξέρω γιατί.
Στον Άραχθο συνεχίζονται τα έργα στις βάσεις των κολώνων της γέφυρας, ενώ ανεβαίνοντας προς τον Δρίσκο, σε κάποιο σημείο είδα να γίνονται χωματουργικά έργα και διαμόρφωση του δρόμου κοντά στην ανατολική έξοδο της σήραγγας του Δρίσκου. Δε ξέρω. Ίσως έχει εκεί κόμβο, ίσως απλά θα έχει μια προσωρινή σύνδεση και να δοθεί το τμήμα από εκεί μέχρι τα Γιάννενα κάτω από τη λίμνη νωρίτερα, αλλά δεν είμαι σίγουρος. |
|
Back to top |
|
 |
jiorhos New Member

Joined: 10 Mar 2005 Posts: 13
|
Posted: Mon Feb 06, 2006 11:54 am Post subject: neo link |
|
|
www.pathe.gr |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Feb 06, 2006 12:07 pm Post subject: |
|
|
Το Σαββατοκύριακο που πέρασε ήμουν στο τρίγωνο του Έβρου (Ορεστιάδα, Καστανιές, Ανδριανούπολη κλπ). Δεν μπόρεσα να καταλάβω πώς πάνε τα έργα ακριβώς στον Παρέβριο κάθετο άξονα, την Παρασκευή που πήγαινα ήταν νύχτα και χθες που γυρνούσα ήταν όλα χιονισμένα και δύσκολα καταλάβαινες τι γίνεται. Η εντύπωσή μου είναι ότι τα έργα δεν προχωρούν και με τρελούς ρυθμούς (μιλάμε πάντα για το τμήμα Μάνδρα-Ψαθάδες και ένα μικρό τμηματάκι μεταξύ Διδυμοτείχου και Ορεστιάδας)
Όσο για το κλείσιμο της Εγνατίας μεταξύ Ξάνθης και Κομοτηνής, θα έλεγα ότι είναι απολύτως δικαιολογημένο, πέρασα χθες το απόγευμα λίγο πριν το κλείσουν και ο αέρας που φυσούσε ήταν απίστευτος. Σε συνδασμό με το ελαφρύ χιονάκι (που ήταν και παγωμένο) έπρεπε να κάνεις το σταυρό σου για να περάσεις το τμήμα αυτό σώος! Και να σκεφτείτε ότι πάνω στις γέφυρες έχουν βάλει ανεμοπετάσματα, αλλά παρ' όλα αυτά το αυτοκίνητο πήγαινε σαν φτερό στον άνεμο. Περιττό φυσικά να πω πώς πήγαιναν οι νταλίκες....
Λόγω νύχτας και χιονιού δεν μπόρεσα να δω τι παίζει και στο Νυμφόπετρα-Ασπροβάλτα. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Feb 06, 2006 12:20 pm Post subject: |
|
|
Mozart wrote: |
Παρακάτω υπάρχει ένα τμήμα 3 περίπου χιλιομέτρων, στο επίπεδο του ποταμού, μέχρι την είσοδο των 2 συνεχόμενων μεγάλων τούνελ, σχετικά εύκολο σε σχεση με το υπόλοιπο, που δεν έχουν ακόμα αρχίσει τα έργα, και δε ξέρω γιατί. |
Mozart πιθανόν το κομμάτι στο οποίο αναφέρεσαι είναι το Τ8-Περιστέρι στο οποίο και ΒΕΒΑΙΑ δεν έχουν αρχίσει οι εργασίες κατασκευής γιατί δεν έχει καν δημοπρατηθεί!! Οπως και η γέφυρα ΝΕΣΤΟΥ!! .Το εντυπωσιακό είναι (όπως με μερικά έργα τελευταία ) ότι η μεσόγεια χάραξη προηγήθηκε των τμημάτων αυτών. με το οποίο βέβαια δεν έχω κανένα παράπονο.
ενημέρωση απ'την egnatia.gr
http://www.egnatia.gr/flash/progress_gr.html
πρόκειται μάλλον για τα τμήματα παράκαμψη Γρεβενών μήκους 7 χλμ.και Ιωάννινα-Παμβωτίδα μήκους 5 χλμ.Έχω ακούσει βέβαια ότι το τμήμα αυτό μπορεί να είναι και 3 χλμ......
όσο για το Τ8-Περιστέρι πιστεύω σκόπιμα το υπουργείο ασχολήθηκε περισσότερο με τη μεσόγεια χάραξη για να προηγηθεί γιατί είναι πολύ μεγαλύτερο σε μήκος αν υπολογίσουμε επιπλέον ότι αυτά τα 5 χλμ.στην Ήπειρο δεν θα είναι τεχνικά δύσκολα.Μετά την έξοδο στη σήραγγα Συμβόλου για τα 3 υπόλοιπα χλμ.μελετούν για την οικονομικά πιο συμφέρουσα χάραξη.
ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΤΟ 2008????  |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
|
Back to top |
|
 |
limito Full Member


Joined: 14 Apr 2005 Posts: 373 Location: Larisa
|
Posted: Tue Feb 07, 2006 9:55 pm Post subject: |
|
|
Θα αναφέρω κάτι σχετικά με τον Ε-65.Σήμερα πήγα από Λάρισα-Τρίκαλα ο δρόμος σε ποσοστό 80% είναι ολοκαίνουργιος με 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανα κατεύθυνση(το υπόλοιπο 20% το κατασκευάζουν τώρα...) που σημαίνει ότι αν φτιαχτεί και το κομμάτι Τρίκαλα μέχρι Εγνατία Οδό(που θα το κάνουν λογικά κατά 99%) δεν θα είναι κάπως περιτα έξοδα η Ε-65...;;; |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Feb 07, 2006 10:27 pm Post subject: |
|
|
ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ!! Αυτό που λες limito είναι άλλο έργο.Αυτά είναι όλα τμήματα του αυτοκινητοδρόμου Ηγουμενίτσας-Βόλου που σχεδιάζεται να κατασκευαστεί στο μέλλον για να ενώσει τα δύο λιμάνια.Να σκεφτείς ότι το θέμα είναι να είναι πιο σύντομη η πρόσβαση από τη Δυτική και Κεντρική προς τη Νότια και τη Νοτιοανατολ. Ελλάδα οπότε φαντάσου να θέλει κάποιος να πάει από Τρίκαλα ή Καρδίτσα και να πρέπει να περάσει απ'το Βόλο. Και στο μέλλον ο δρόμος αυτός μπορεί να συνδυαστεί και με άλλους ώστε να γίνει πιο εύκολα η πρόσβαση απ'τη νοτιοδυτική Ελλάδα προς κεντρική και ανατολική.(π.χ.Αγρίνιο-Τρίκαλα). |
|
Back to top |
|
 |
limito Full Member


Joined: 14 Apr 2005 Posts: 373 Location: Larisa
|
Posted: Tue Feb 07, 2006 10:38 pm Post subject: |
|
|
Το ξέρω ότι είναι 2 διαφορετικά έργα αλλά η Ε-65 ουσιαστικά ξεκινάει λίγο μετά την Λαμία (αν δεν κάνω λάθος) πάει Καρδίτσα-Τρίκαλα και μετά Εγνατία...Οπότε πιο το νόημα;;;Μόνο την Καρδίτσα εξυπηρετεί που θα βγει από την απομόνωση... |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Feb 07, 2006 11:04 pm Post subject: |
|
|
Είναι η συντόμευση της απόστασης που μετράει.Υπολόγισε κάποιος που έρχεται από Γρεβενά,Κοζάνη,Αλβανία μέσω του νέου κάθετου της εγνατίας ή από Σκόπια,Βιτόλα κλπ. οι οποίοι θέλουν να ταξιδέψουν από αυτοκινητόδρομο και το τμήμα Σιάτιστα(γιατί όλοι από κει θα περάσουν)-Λαμία μέσω Εγνατίας και ΠΑΘΕ δηλ.από Βόλο είναι 310 χλμ.περ.Ενώ η ίδια απόσταση μέσω Ε65 θα είναι 210 χλμ.οπότε γλιτώνουμε το 1/3 της απόστασης!  |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Tue Feb 07, 2006 11:24 pm Post subject: |
|
|
σας χηλευω. εδω πατρα πλεον δεν κινηται τιποτα. εκει ολο καποιος δρομος φτιαχνεται |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Tue Feb 07, 2006 11:27 pm Post subject: |
|
|
μα δεν γινεται να συγκρινουμε εναν τετραιχνο δρομο με εναν συγχρονο αυτοκινητοδρομο ο οποιος θα διαθετει 2λωριδες+1 ΛΕΑ ανισοπεδους κομβους.ΣΕΑ, ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΜΠΑΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΡΑΞΗ. ο Ε-65 θα εξυπηρετει την διεθνη κυκλοφορια απο ηγουμενιτσα προς ΠΑΘΕ . γενικα ο δρομος που αναφερεις δεν συγκρινεται με τον Ε-65.Ο Ε-65 ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΓΜΕΝΟΣ ΣΤΑ ΔΙΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ |
|
Back to top |
|
 |
|