View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Tue Nov 01, 2005 1:31 pm Post subject: |
|
|
Άντε, ανάσταση
Πολύ καλή εξέλιξη... |
|
Back to top |
|
 |
alekos Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 873 Location: Athens
|
Posted: Tue Nov 01, 2005 1:33 pm Post subject: |
|
|
Mia polh me ton plhthysmo kai thn gewgrafikh thesh ths Thessalonikhs aksizei na exei kalytero aerodromio. Makari o aerodiadromos na einai h arxh kai allwn veltiwsewn. |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Nov 01, 2005 1:49 pm Post subject: |
|
|
Θετική σίγουρα η εξέλιξη αν και θα συνεχίσω να έχω τις ενστάσεις μου για το αν αξίζει τον κόπο η επέκταση του υπάρχοντος αεροδρομίου. Σε αρκετά posts στο παρελθόν έχω εκφράσει την άποψη ότι το αεροδρόμιο πρέπει να μεταφερθεί σε άλλη περιοχή και δη στα δυτικά της πόλης.
Εκτός της δικιάς μου ένστασης υπάρχει και αυτή των όμορων Δήμων (διότι κακά τα ψέματα η επέκταση του διαδρόμου προσγείωσης/απογείωσης θα έχει σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις στη θαλάσσια περιοχή), του ΤΕΕ αλλά και αρκετών μεμονωμένων φορέων της πόλης. Μιλάω φυσικά όχι για τις φωνές που αντιτίθεται στην επέκταση αυτή καθ' εαυτή, αλλά για αυτές που προτείνουν την μεταφορά του αεροδρομίου.
Καλή η επέκταση του διαδρόμου, αλλά ποιο κτίριο θα εξυπηρετήσει την επιβατική κίνηση;;; Θέλω να πιστεύω ότι δεν θα είναι το παρόν (με τις όποιες βελτιώσεις) διότι για το νέο terminal πέρα από τις ομολογουμένως καταπληκτικές μακέτες δεν έχουμε δει τίποτε άλλο. Ούτε φωνή, ούτε ακρόαση ο κύριος Σουφλιάς. |
|
Back to top |
|
 |
alekos Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 873 Location: Athens
|
Posted: Tue Nov 01, 2005 2:06 pm Post subject: |
|
|
Esy pou eisai kai apo Thessalonikh, mporeis na mou peis an einai kalh h idea pou eixa diavasei kapote tyxaia, na ftiaxtei neo aerodromio sth Xalkidikh; Yparxei katallhlos xwros ekei; |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Wed Nov 02, 2005 9:03 pm Post subject: |
|
|
Πρωτοποριακό σύστημα πληροφόρησης των επιβατών κατά παγκόσμια αποκλειστικότητα καθιερώνει το «Ελ.Βενιζέλος»
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=660908&lngDtrID=244
Επιπλέον τρέχει ήδη και ο διαγωνισμός για περαιτέρω υπηρεσίες προς τους επιβάτες (κομμωτήρια, αίθουσες χαλάρωσης κλπ) |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Sat Nov 05, 2005 2:19 pm Post subject: |
|
|
Εξαιρετικές εικόνες μακετών για το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης όπως τις συνέλεξε και τις συγκέντρωσε ο Κωνσταντινούπολις στο skyscrapercity.com.
Κλικ πάνω στην εικόνα ή εδώ και μην το προσπεράσετε, θα χάσετε
Μιλάμε, προσωπικά πιστεύω, μακράν καλύτερο από το post-apocalyptic industrial look του "El. Venizelos"
Εσεις τι λέτε; |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Sat Nov 05, 2005 2:36 pm Post subject: |
|
|
το 2001 το el.ven. ήταν το αριστούργημα τον αριστουργημάτων, ευτυχώς που είναι από τα καλύτερα λειτουργικά και καλύπτει το αισθητικό....άμα και όταν φτιαχτεί αυτό το terminal και το δούμε LIVE τότε ίσος ξεκινήσουν και η συγκρίσεις...
ο σταθμός του προαστιακού είναι προσεγμένος αισθητικά όμως(το μπλε φως ειδικά προσωπικά μου αρέσει...),
αλλα δεν καταλαβαίνω(άσχετο) γιατί το el.ven. δεν έχει καλυμμένο parking ....μη μου πείτε επειδή είναι μεσογειακό κράτος...και χιονίζει, και βρέχει.... |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Sat Nov 05, 2005 3:33 pm Post subject: |
|
|
Το ανοιχτό parking δεν έχει να κάνει με το μεσογειακό κλίμα. Προβλεπόταν κανονικά και το κλειστό στη σύμβαση αλλά προέκυψε διχογνωμία σχετικά με το ποιος έπρεπε να το φτιάξει (η κοινοπραξία ή το ελληνικό δημόσιο) και ποιος να το εκμεταλλεύεται. Έτσι τώρα βρίσκεται σε διαιτησία σε δικαστήριο του Λονδίνου. Όταν εκδικασθεί η υπόθεση, θα ξεκινήσει και η κατασκευή του, από την πλευρά την οποία θα ορίσει το δικαστήριο.
Κατά τα φαινόμενα, η κατασκευή του θα πάει πακέτο με την επέκταση του αεροδρομίου η οποία κατά τα λεγόμενα θα αρχίσει το 2009, πράγμα αναπόφευκτο αφού όπως έλεγα και παραπάνω το αεροδρόμιο σημειώνει σταθερά μεγάλη άνοδο της επιβατικής του κίνησης, κι όσο κι αν μπορεί (ακόμα) να τη σηκώσει, δεν είναι δυνατόν να δουλεύει στο όριο, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες.
Το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης σχεδιαστικά είναι απείρως καλύτερο του Βενιζέλου, δεν το συζητώ!
Ελπίζω και εύχομαι να το φτιάξουν όπως δείχνουν οι μακέτες, διότι όσοι θυμούνται την πολύ καλή ιστοσελίδα του Βενιζέλου κατά την περίοδο κατασκευής, θα θυμούνται τις μακέτες και τις τρισδιάτατες αναπαραστάσεις.
Ε λοιπόν, αυτό που έδειχναν τα renderings, ουδεμία σχέση με αυτό που φτιάχτηκε τελικά, ιδίως στο εσωτερικό.
Έγιναν άπειρες μετατροπές, που δεν ξέρω αν τις επέβαλλαν απρόβλεπτες ανάγκες, ή απλά επειδή ήταν περισσότερο τυφλοσούρτες, παρά πιστή αναπαράσταση αυτού που θα φτιαχνόταν.
Όπως και να' χει, το αποτέλεσμα φωνάζει για γενναίες περικοπές, ειδικά στην οροφή που κατά τα σχέδια δεν προβλεπόταν χωροδικτυώματα τα οποία ήδη αρχίζουν να μαυρίζουν λόγω του εξαερισμού.
Ή όπως στους μεγάλους πίνακες αναχωρήσεων-αφίξεων, που ενώ είναι τεχνολογίας plasma με πολλά χρώματα, το skin που επέλεξαν είναι το παλιό κλασσικό ασπρόμαυρο, και αυτό "για να μην προκληθεί σύγχιση στον κόσμο"!!!!
Και βέβαια υπάρχουν κι άλλες αλλαγές κυρίως στα χρώματα, τα υλικά, το πράσινο μέσα στο αεροδρόμιο και πάει λέγοντας.
Απ' την άλλη βέβαια -για να λέμε και τα καλά- υπάρχουν κι ένα σωρό προσθήκες και βελτιώσεις. Τόσες πολλές σε σύγκριση με την περίοδο των εγκαινίων, που τώρα ο Βενιζέλος ενσωματώνει τον αφρό των υπηρεσιών και των σύγχρονων αεροδρομιακών τεχνολογιών.
Εύχομαι να έχει την ίδια τύχη και η Θεσσαλονίκη (ως προς το τελευταίο) και όχι ως προς τις αλλαγές στις αρχικές μακέτες. Που ως μακέτες (γνωστό αυτό) πάντα εξωραΐζουν την πραγματικότητα, κι αυτό δεν συμβαίνει μόνο στα αεροδρόμια. |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
|
Back to top |
|
 |
savroulis Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
|
Back to top |
|
 |
marin Stadium Expert

Joined: 29 Apr 2004 Posts: 1414 Location: London
|
Posted: Fri Nov 11, 2005 11:26 am Post subject: |
|
|
Na simeiwsw edw, oti o pilotos tis en logw ptisis itan genous thylikou. Gia tin akribeia i arxigos tis ptisis giati 21 wres apagoreuetai na einai synexeia o idios pilotos kai to taxidi eixe 3 pilotous pou petagan to aeroplano me bardies.
I arxigos tis ptisis legetai Suzanna Darcy-Hennemann kai to Boeing worldliner eixe 6 apothikes kausimwn extra apo oti ena kanoniko aeroplano. |
|
Back to top |
|
 |
dimitrinj Visitor

Joined: 11 Nov 2005 Posts: 4
|
Posted: Fri Nov 11, 2005 10:18 pm Post subject: |
|
|
Tha ithela na po gia to aerodromio tis Larissas oti ine poli sosto oti tha xanalitourgisi san politiko...esto kai se mikro megethos pros to paron.
Prota prota i Larissa ine I teterti/pempti poli tis elladas analogos me pion rotas.Ehi 3 epaggelmatikes omades Ael ,Olimpia,Gimnastikos pou kathe vdomada prepi na pane se kapia alli makrini poli na pexoun pou mazi me tous opadous tous mono tha itan arketo na hrimopioun kapia charter flights.Zo kai ergazome sto exoteriko alla erhome ellada 1 me 2 fores to hrono.kathe fora erhome apo thesaloniki giati apo athina ine ena allo taxidi 4 ores.Iparhoun polloi metanastes pou tha itan polli haroumenoi an
ipirhe to aerodromio gia international flights esto.
Oso gia tin Larissa oti den ehi tourismo diafono.Malista me to telioma tou arhaiou theatrou- isos to megalitero stin ellada- ola dihnoun pos allazi to skiniko gia 12 mines tourismo.
As min xehnoume oti I Larissa htizi to diko tis gipedo/a an metrisis ki afta tis Olimpia kai gimnastikou.
Alithia poses polis stin ellada to kanoun afto apo mones tous horis tin
zitiania tis politias.Kamia alli apoti xero ego.
O Volos bori na klei oti den hriazete omos o hronos tha dixi poso hriazete
i ohi.
An ise apo Larisa,Trikala,Karditsa 600.000 kosmos tote i Larissa ine i epilogi sou an erhese apo exoteriko.An pas gia nisia Pilio to Volos(Nea Anchialos)
Gia tin Elllada den tithete thema gia ptisis se Athina ke Thesallonikigiati oi apostasis den ine toso megales. |
|
Back to top |
|
 |
SOUL_13 Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004 Posts: 722 Location: Birmingham-UK
|
Posted: Sat Nov 12, 2005 2:40 am Post subject: |
|
|
ti na sou pw re man kai sta east midlands einai 3 poleis se apostash mia wras h kathemia (Leicester, Nottingham,Derby) alla den ftiaksane 3 aerodromia ena ftiaksane kapou sthn mesh kai tou dwsane to onoma ths megalterhs polhs (Nottingham East Midlands). Den einai psilokoufo kai Larissa kai volos aerodromio... |
|
Back to top |
|
 |
alekos Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 873 Location: Athens
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 12:43 am Post subject: |
|
|
Μου φαίνεται ότι στο θέμα του αεροδρομίου στη Θεσσαλία καταλήγουμε σε μια πρόχειρη λύση χρήσης και των 2 αεροδρομίων ως πολιτικών, έτσι δεν είναι? |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 8:16 am Post subject: |
|
|
τελικα αυτο καταλαβαινω οτι θα γινει αλλα δε ξερω κατα ποσο ειναι συμφερουσα δυο αεροδρομια σε τοσο κοντινη περιοχη |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 9:08 am Post subject: |
|
|
Α, ρε soul, προσπαθείς με όπλο την απλή λογική να καταλάβεις τι γίνεται. Αμ, εδώ πέρα ισχύει η λογική που ήθελε την Εθνική Οδό να περνάει μέσα από τον Αγιο Κωνσταντίνο και τα Καμένα Βούρλα για να μην χάσουν την πελατεία τους πέντε τσιφλικάδες.
Εδώ στην Αμερική υπάρχει το Dallas/ Fort Worth που εξυπηρετεί δυο πόλεις με κοντά 10εκ κόσμο (και με κίνηση θα μου πείς κοντά 60-70 εκ λόγωτου ότι είναι hub αλλά αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο) και εμείς δεν μπορούμε να χωρίσουμε δυο γαϊδαρων άχυρα και να κάνουμε ένα πολιτικό και ένα στρατιωτικό και να τελειώνει ο γάμος.
Περίεργος λαός είμαστε τελικά... |
|
Back to top |
|
 |
worldofjustice Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 1:18 pm Post subject: |
|
|
^ H diafora einai oti to Dallas/Fort Worth prospathei na vgalei kerdos, enw to Larissa Worth ktlp prospathei na ikanopoihsei tous topikous tsfilikades, na exyphrethsei ta politika symferonta kai na mpei mesa oikonomika, opws einai anamenomeno. |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 10:05 am Post subject: |
|
|
σύμφωνο, δεν νομίζω να είναι τόσο περίεργος/μυστήριος πια ο λαός....δυστυχώς φαίνεται αλλου είναι πάλι το πρόβλημα. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 10:46 am Post subject: |
|
|
Τεχνικά, δεν είναι επικίνδυνο να είναι 2 αεροδρόμια σε τόσο κοντινή απόσταση. Σε θέματα αεροδιαδρόμων, ή ο χώρος αναμονής των αεροπλάνων μέχρι την προσγείωση, τι γίνεται; |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 2:30 pm Post subject: |
|
|
Προχωράει το πάρκο-μαμούθ στην περιοχή τού αεροδρομίου. Εκτός από το ΙΚΕΑ και το Mega Κωτσόβολος, χτίζεται και Factory Outlet, ενώ τα σχέδια προβλέπουν αξιοποίηση οκτώ διακεκριμένων οικοπέδων, συνολικής επιφάνειας 1.670 στρεμμάτων όπου σχεδιάζεται να κατασκευαστούν κτίρια συνολικής επιφάνειας 200.000 τετραγωνικών με πάνω από 6.500 θέσεις στάθμευσης, για να στεγαστούν καταστήματα, γραφεία, ξενοδοχείο, αποθηκευτικοί χώροι, εκθεσιακά και συνεδριακά κέντρα, γήπεδα γκολφ, ακόμα και νεροτσουλήθρες!
Η "Ελευθεροτυπία" έχει αντιρρήσεις.
http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=76729856 |
|
Back to top |
|
 |
NiMos Full Member

Joined: 14 Feb 2004 Posts: 211 Location: Paros GR / Newcastle UK
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 2:30 pm Post subject: |
|
|
Chr.04, milame gia asteio ari8mo pthsewn gia ta 2 aerodromia...
Apexoun 50km kai maximum 8a exoun synolika 5-10 pthseis thn hmera (charter to kalokairi)...
Ti na pei kai to Londino pou exei 5 die8nh aerodromia (City, Heathrow, Gatwick, Stansted, Luton) se aktina 50km, me ekatontades pthseis ka8hmerina... |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 2:42 pm Post subject: |
|
|
Ypsilon wrote: | Προχωράει το πάρκο-μαμούθ στην περιοχή τού αεροδρομίου. Εκτός από το ΙΚΕΑ και το Mega Κωτσόβολος, χτίζεται και Factory Outlet, ενώ τα σχέδια προβλέπουν αξιοποίηση οκτώ διακεκριμένων οικοπέδων, συνολικής επιφάνειας 1.670 στρεμμάτων όπου σχεδιάζεται να κατασκευαστούν κτίρια συνολικής επιφάνειας 200.000 τετραγωνικών με πάνω από 6.500 θέσεις στάθμευσης, για να στεγαστούν καταστήματα, γραφεία, ξενοδοχείο, αποθηκευτικοί χώροι, εκθεσιακά και συνεδριακά κέντρα, γήπεδα γκολφ, ακόμα και νεροτσουλήθρες!
Η "Ελευθεροτυπία" έχει αντιρρήσεις.
http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=76729856 |
Από τα υπάρχοντα στοιχεία φαίνεται ότι δεν υπάρχει πολεοδομική και χωροταξική μελέτη για την ευρύτερη περιοχή........
αυτό δεν ακούγεται καλο....αλλα έχει μια γεύση deja νυ....
τουλάχιστον κάτι κινείται(από τον λήθαργο καλύτερα...). |
|
Back to top |
|
 |
Rohan Full Member


Joined: 17 Dec 2004 Posts: 382 Location: Middle Earth
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 3:24 pm Post subject: |
|
|
Ποιές είναι οι πηγές της "Ε"; Και που στηρίζει το ρεπορτάζ της;
Επειδή είμαι σε θέση να γνωρίζω κάποια πράγματα, μου φαίνεται ότι το ρεπορτάζ εντάσσεται στον γνωστό πόλεμο της "διαπλοκής" που μάινεται τόσο καιρό στην χώρα μας στον λεγόμενο "κατασκευαστικό" κλάδο.
Δεν είναι δυνατόν ένας οργανισμός σαν το ΑΙΑ να κινείται τόσο επιπόλαια ή τόσο έξω από τους νόμους. Μακάρι πολλές κρατικές και ιδιωτικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα να λειτουργούσαν όπως το ΑΙΑ, το οποίο κατά τη γνώμη μου αποτελέι υπόδειγμα επιχειρηματικότητας στον τόπο μας.
Τώρα βέβαια κάποιοι μένουν έξω από τα deals και κλαίνε...
Τι να κάνουμε έτσι είναι οι ζωή (δεν μιλάω για "ντ...τζήδες" γιατί μπορεί να θεωρηθεί κομματικό σχόλιο )
 |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 3:29 pm Post subject: |
|
|
Κοίτα να δεις, η αλήθεια είναι ότι με τις δραστηριότητες του ΑΙΑ πλήττεται η επιχειρηματικότητα των Μεσογείων, και η "Ε" ως γνωστόν πάει πάντα με τους αδυνάτους! Προφανώς δεν είναι δυνατόν να παρανομεί τόσο εξώφθαλμα η διοίκηση του αεροδρομίου.
Δεν ξέρω πού βρήκε τα στοιχεία για το ρεπορτάζ, ξέρω μόνο πως ειδικά σε τέτοια θέματα είναι περισσότερο εφημερίδα άποψης παρά είδησης. |
|
Back to top |
|
 |
|