View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
VaZeLo Visitor
Joined: 09 Oct 2004 Posts: 9
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 12:59 pm Post subject: |
|
|
Pelops wrote: | Vazelo ο νέος σταθμός δεν έχει σχέση με τον παλαιό. Είναι εκτός του πολεοδομικού ιστού (σοβαρό μειονέκτημα -πρέπει να πάρεις ταξί για να πας στην πόλη ) .
Δεν ξέρω αν έχει γίνει τουλάχιστον κάποια κίνηση από το τοπικό αστικό ΚΤΕΛ για σύνδεση του σταθμού με το κέντρο της πόλης. |
Ρε γμτ σκεφτηκα μια οικονομικη λυση να παω Πατρα πηγαινοντας μεχρι Κορινθο με προαστιακο(να δω κ τη διαδρομη) κ αλλαζοντας μετα για ΟΣΕ μεχρι τον προορισμο μου... νομιζοντας βεβαια οτι ο προαστιακος κανει σταση στον κεντρικο σταθμο της Κορινθου |
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 1:02 pm Post subject: |
|
|
Κάποιες παρατηρήσεις για τη νέα σύνδεση με την Κόρινθο :
Οι ταχύτητες που θα αναπτύσουν οι συρμοί σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση του ΟΣΕ δε θα ξεπερνούν τα 115km/h .
Άρα το να λέμε ότι η γραμμή "σηκώνει" 200 χλμ/ώρα δεν έχει νόημα αν δεν είναι εκμεταλεύσιμη.
Ο λόγος που τα τρένα δεν πηγαίνουν πιο γρήγορα είναι πρώτον ότι δεν μπορούν (το πολύ μέχρι 150km/h ) και το ότι το έργο είναι ημιτελές (ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Η ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗ ) .
Ας μας πει ο φίλος μας από το Βέλγιο (ή οποιαςδήποτε άλλης ευρωπαϊκής χώρας που υπάρχει προαστιακός σιδηρόδρομος χωρίς ηλεκτροκίνηση...)
Η σύνδεση (τουλάχιστον σύμφωνα με την επίσημη ανακίνωση του προαστιακού ) δεν είναι απευθείας με το σταθμό Λαρίσσης αλλά μέσω σταθμού Νερατζιώτισσας (!!!) --> ας μας πει κάποιο που ταξίδεψε αν αληθεύει αυτό).
Πράγμα που ανεβάζει το χρόνο της διαδρομής σε 1 ώρα και 15 λεπτά μέχρι το σταθμό Λαρίσσης (ουσιαστικά έκεί είναι Αθήνα κέντρο και όχι η νερατζιώτισσα)
Πιθανολογείται ότι λόγω πίεσης από το ΚΤΕΛ της Κορινθίας (αλλά ίσως και για άλλους λόγους τεχνικής φύσεως) η περιβόητη και πολυαναμενόμενη συντόμευση του χρόνου ταξιδιού από την Αθήνα στην Κόρινθο έμεινε στα χαρτιά.
Αυτή τη στιγμή η επίσημη ανακοίνωση μιλάει για χρόνο 1 ώρας μέχρι τη Νερατζιώτισσα , χρόνος απαράδεκτος αν σκεφτούμε ότι το ΚΤΕΛ κάνει μόλις 10 λεπτα πιο πολύ.
Μας έλεγαν για μήνες και χρόνια ότι θα φτάνεις στην Κόρινθο σε 40 λεπτά και ξαφνικά έγινε 1 ώρα!!!!
Το εισητήριο του ΚΤΕΛ είναι παραπλήσιο (περίπου 6,5 ευρώ νομίζω) και άρα ούτε και εκεί υπάρχει μεγάλη διαφορά .
Εν ολίγοις μήπως πανηγυρίζουμε για κάτι πολύ υποδιέστερο από αυτό που περιμέναμε???
Μας παραδίδει ο ΟΣΕ το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΕΝ ΕΤΕΙ 2005 , δηλαδή μια ΔΙΠΛΗ ΓΡΑΜΜΗ και ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΤΡΕΝΑ .
Ξέχασε όμως την ηλεκτροκίνηση , την ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΜΕΙΩΣΗ του χρονου ταξιδιού και την ανταγωνιστικότητα στις τιμές.
Ας ελπίσουμε να βελτιωθεί η κατάσταση γρήγορα. Παλαμάκια για το αυτονόητο σε μια χώρα μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης 24 χρόνια μ νομίζω δεν αξίζει να βαράμε... |
|
Back to top |
|
|
De_Gregorio New Member
Joined: 24 Aug 2005 Posts: 41 Location: Andron epifanon pasa gi...location
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 1:07 pm Post subject: |
|
|
exitmusician wrote: | Mika
Η μισή τιμή από το κανονικό.
Επίσης υπάρχουν και τα ομαδικά εισιτήρια (για 2 ή περισσότερα άτομα) με τα οποία η απλή διαδρομή Αθήνα-Κόρινθος κοστίζει €5 το άτομο. |
Diladi ston stathmovriskeis allon enan tixaio epivati kai kovete mazi omadiko eisitirio gia na sas erthei pio ftina?Mou thimizei mia palia diafimisi tis agean nomizo... |
|
Back to top |
|
|
dANIEL2004 Junior Member
Joined: 28 Mar 2004 Posts: 151 Location: Athens
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 3:33 pm Post subject: |
|
|
Νομιζω πως προσωρινα γινεται η δοαδρομη μεσω Νερατζιωτισσας επειδη δεν εχει ολοκληρωθει η κατασκευη της γραμμης απο τα δυτικα της γραμμης προς τον αλλο αξονα της γραμμης που ειναι Β-Ν.Υπαρχει δημαδη μονο η διακλαδωση στις Αχαρνες πυ παει απο Αθηνα προς ανατολικα στο αεροδρομιο στο υψος της Αττικης οδου ενω δεν εχει ολοκληρωθει η αντιστοιχη στο ιδιο σημειο στα ανατολικα που θα επετρεπε απευθειας στροφη.Ετσι αναγκαστηκα τα τρενα περνουν απο αυτο το σημειο ως 1-2 σταθμους ανατολικοτερα,φτανουν ως τη Νερατζιωτισσα και μετα επιστρεφοντας απο τη γραμμη που υπηρχε Αθηνα_αεροδρομιο στριβουν προς Ν για να φτασουν Αθηνα.Ελπιζω να μη σας μπερδεψα αλλα αν δειτε ενα χαρτη εκεινου του σημειο απτο google earth θα καταλαβετε. |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 4:52 pm Post subject: |
|
|
Νισαφι πια με αυτους τους μιζερους τιτλους για χαρη εντυπωσιασμου
Ποια προβληματα ρε γμτ μου? "Ακόμα δεν ξεκίνησε ο Προαστιακός ξεκίνησαν νωρίς - νωρίς και τα πρώτα προβλήματα που είχαν να κάνουν κυρίως με την ενημέρωση του επιβατικού κοινού για τις ώρες των δρομολογίων αλλά και την ασφυξία που δημιουργείται στα βαγόνια του Προαστιακού από την Κόρινθο στην πρωτεύουσα."
Σιγα τα ωα! Η ασφυξια που παρατηρειται λογικα δε θα υφισταται σε μια εβδομαδα και το προβλημα των ανακοινωσεων ειμαι σιγουρος οτι μπορει να λυθει μεσα σε μια μερα!
Αλλα οχι, επρεπε να βρουμε κατι αρνητικο για το τιτλο γιατι η μιζερια ειναι που πουλαει
Μ'αρεσει που στο τελος λεει "Για να είμαστε δίκαιοι όμως για το νέο αυτό μέσο....θα πρέπει να περιμένουμε να περάσει η περίοδος της προσφοράς του δωρεάν εισιτηρίου της Προαστιακός Α.Ε. προς το επιβατικό κοινό για να έχουμε αξιόπιστα συμπεράσματα. Πρωτα, λοιπον, δημιουργεις αρνητικες εντυπωσεις και μετα λες ας περιμενουμε πριν το κρινουμε. Τελεια! |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 5:12 pm Post subject: |
|
|
Εμένα πάντως φίλε μου με χαροποιεί το παρακάτω...
Με την εκκίνηση του Προαστιακού, ποιο μέσο θα προτιμήσετε για να πάτε στην Αθήνα (με ίδιες τιμές)
Τον Προαστιακό σε 42'
86.9%
Το ΚΤΕΛ σε 80'
7.0%
Άλλο μέσο
6.1%
Μα δε καταλαβαίνω...τι ποιό λογικό απ΄το να εντοπίζονται μικροπροβλήματα τις πρώτες μέρες λειτουργίας ενός νέου μεταφορικού μέσου;; Πότε θα εμφανιστούν δηλαδή;;; Οταν με το πέρασμα του χρόνου μπούν όλα σε κάποια σειρά;;
Το αστείο είναι ότι στη συγκεκριμένη εφημερίδα γκρίνιαζαν μέχρι προχτές για την καθυστέρηση στην παράδοση του έργου...σε 2 χρόνια , με την ηλεκτροκίνηση θα γκρινιάζουν για το γεγονός ότι οι συρμοί κινούνται με 200 χλμ την ώρα και δε θα προλαβαίνουν να κοιτάζουν τα τοπία της διαδρομής....
ΥΓ: 120-130χλμ την ώρα είναι κανονική ταχύτητα για προαστιακές συνδέσεις καθώς δεν είναι δυνατό σε μια απόσταση 80 χλμ, με 4 σταθμούς (και σύντομα 8...) να αναπτύσσουν οι συρμοί ταχύτητα 200 χλμ την ώρα...γιατί απλά δεν προλαβαίνουν. Οταν όμως ολοκληρωθεί η γραμμή προς Πάτρα, τότε θα πρέπει να εκμεταλλευτούμε όλο το δυναμικό (σε σχέση με την ταχύτητα) της γραμμής. Το ίδιο και προς Θεσσαλονίκη...
Μεγαλύτερη προτεραιότητα σε τέτοιου είδους συνδέσεις έχει η πυκνότητα του δικτύου και η συχνότητα των δρομολογίων...
Ελπίζω επίσης να μην κάνουν το λάθος και δεν αναβαθμίσουν την υφιστάμενη μετρική γραμμή, μέχρι τουλάχιστον την Ελευσίνα και να χρησιμοποιηθεί ως τοπική προαστιακή, με κατάλληλη σήμανση και ηλεκτροκίνηση! Θα μπορούσαν να πετύχουν ως και ένα δρομολόγιο ανά 10 λεπτά προς κάθε κατέυθυνση!!!
Last edited by Giannis on Thu Sep 29, 2005 10:18 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 9:15 pm Post subject: |
|
|
λες και δε ξερουμε τους δημοσιογραφους. ολο και κατι θα βρουν για να θαψουν οτι καινουργιο γινεται |
|
Back to top |
|
|
Panagiotis-7 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 948 Location: Athens
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 10:52 pm Post subject: |
|
|
Ετσι εκριβως ειναι.
Αυτες τις ημερες που η διαδρονη ειναι δωρεαν θα επρεπε να εισασταν στους σταθμους να βλεπατε τι σπρωξιμο επεφτε μεταξυ των συνταξιουχων για ναμπουν στα τρενα.
Ουτε στις πορειες στα γηπεδα δεν γινεται αυτο.
Το φοβερο ειναι οι αποριες που ειχαν και το οτι τους εφταιγε τη μια που το τρενο πηγαινε σιγα και μετα απο λιγο που πηγαινε γρηγοροτερα...
Οταν ολοκληροθει η ηλεκτροκινηση τα τρενα θα πηγαινουν περιπου με 160 χλμ για λογους ασφαλειας αν και η γραμμη σηκωνει ταχυτητες μεχρι 200 χλμ.
Τα 45‘ που λενε για Αθηνα αναφεροντε οχι για τωρα αλλα για οταν θα μπουν τα ηλεκτρικα τρενα... |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 12:13 pm Post subject: |
|
|
εμενα μου τη σπαει γενικα οταν καποια νεα προσπαθεια ειναι δοκιμαστικα δωρεαν και πλακωνουν ολοι απο περιεργεια να το δουν και μετα φωναζουν για στριμωξιδι και ανοργανωσια |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 12:39 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Οταν ολοκληροθει η ηλεκτροκινηση τα τρενα θα πηγαινουν περιπου με 160 χλμ για λογους ασφαλειας αν και η γραμμη σηκωνει ταχυτητες μεχρι 200 χλμ |
Αυτό πάλι εγώ δεν το καταλαβαίνω! Τί θα πει για λόγους ασφαλείας; Αφού υπάρχει η τεχνολογία για τέτοιες ταχύτητες και αφού η γραμμή έχει κατασκευαστεί (όπως αρέσκονται οι εμπλεκόμενοι φορείς να διαλαλούν τελευτάια...) με προδιαγραφές για 200 χλμ; Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι δεν υπάρχει η υποδομή....άλλη εξήγηση δεν υπάρχει. Αλλού τα τρένα πιάνουν 300 χλμ την ώρα γιατί οι γραμμές έχουν σκόπιμα κατασκευαστεί για τέτοιες ταχύτητες.....χωρίς να υπάρχει κίνδυνος.
Ξέρετε...θα μπορούσαμε και 200...αλλά προς το παρόν πάμε με 120 και αργότερα με 160....αλλά θα μπορούσαμε και 200! |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 1:08 pm Post subject: |
|
|
Και βέβαια υπάρχει η υποδομή. Για τα υπόλοιπα απευθυνθείτε στις συντεχνίες που εξακολουθούν να ρημάζουν αυτόν τον τόπο.
Μιλάω για τα ΚΤΕΛ βέβαια, που ξαφνικά βρήκαν ανταγωνιστή.
Και όπως γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις, είναι δύσκολο για την κάθε κυβέρνηση να αναλάβει το κόστος να τους συμμαζέψει.
Δεν βλέπεις τι γίνεται με την φυλή του ταρίφα, που τόσα χρόνια τώρα δεν μπορεί κανείς να την φέρει σε λογαριασμό? Και μας έχουν όλους και στεκόμαστε στο ένα ποδάρι, και όχι μόνο δεν συμμορφώνονται αλλά όσο πάνε αποθρασύνονται. Και βεβαίως, κανείς δεν μιλάει.
Τα ίδια δεν γίνανε και στο Ρίο? Δυο χρόνια νωρίτερα θα είχε τελειώσει η γέφυρα αν δεν είχαμε τις αμέτρητες προσφυγές των φεριμποτάδων, και αν δεν τους έταζαν την Άρτα και τα Γιάννενα προκειμένου να καμφθούν οι αντιδράσεις.
Δεν φταίει ο προαστιακός λοιπόν, είναι ένα εξαιρετικό έργο, καλοφτιαγμένο και σχεδιασμένο σωστά. Εμείς φταίμε... |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 1:58 pm Post subject: |
|
|
συμφωνω ειναι θεμα του καθε πολιτη ξεχωριστα να παρει το ΜΜΜ και επισης και λιγο περπατημα καμια φορα δεν κανει κακο, ισα ισα που κανει καλο στη καρδια την υγεια κλπ |
|
Back to top |
|
|
PredyGr New Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 6:14 pm Post subject: |
|
|
Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι, πως ειναι δυνατον τα ΚΤΕΛ να επηρεαζουν τον ΟΣΕ . Δηλαδη αυτο που γινεται μπορει να περιγραφει? Δεν μπορω να φανταστω να πηγαινει ο ΚΤΕΛατζης με την κοιλαρα του στον προεδρο του ΟΣΕ και να του λεει "αυτα τα πραγματα δεν γινονται , ειναι ανεπιτρεπτα" και εκεινος να του απαντα "εχεις δικιο θα το κανονισω αμεσως"και +15 λεπτα στο δρομολογιο ετσι απλα. Απο την αλλη ουτε την κυβερνηση την συμφερει να παρει το μερος των ΚΤΕΛ , αφου ο ΟΣΕ χανει λεφτα με το τσουβαλι και αυτη η διαδρομη ειναι πολλα υποσχομενη. Οσο για της υποδομες , η διαδρομη Αθηνα-Κορινθο δεν ειναι μερος του ΠΑΘΕ? Αν ναι, δεν μας ελεγχουν απο την EU γιατι μας δινουν ενα μερος των χρηματων για να το φτιαξουμε? Οποτε πρεπει να τηρουντε οι προδιαγραφες |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 6:40 pm Post subject: |
|
|
Τα ΚΤΕΛ κινούνται νομικά,με ασφαλιστικά μέτρα κλπ.
Δεν μπορούσαν τους εργαζόμενους του ΚΤΕΛ να τους βάλοιυν στο ΟΣΕ?
Πιστεύω πως η μόνη λύση είναι ένας ενιαιος φορέας μεταφορών.
Αεροπορική,τρένα,πλοια,ΚΤΕΛ κάτω απο τον ίδιο σχεδιασμό.
Υπάρχουν ΚΤΕΛ κάποιων Νομών τα οποία δεν έχουν λόγω ύπαρξης,και περιμένουν να δουλέψουν όταν γεμίζουν τα τρένα. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 8:26 pm Post subject: |
|
|
αν δεν κανω λαθος τα ΚΤΕΛ ειναι εταιρειες πχ ΚΤΕΛ Ν. ΑΧΑΙΑΣ ΑΕ κλπ οποτε το θεμα ειναι αλλο και αυτο το ξερω γιατι οι οδηγοι οιπ πιο πολλοι ειναι ιδιοκτητες σε ιδιοκτητασ λεωφορεια και απο οσο ξερω σε πολλα ΚΤΕΛ οι υπηρεσιες που παρεχουν ειναι συγχρονες, για να μην ξεφευγουμε τα τρενα και τα κτελ μπορουν να συνεργαστουν για κερδος και των δυο |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 10:33 pm Post subject: |
|
|
Giannis wrote: | Quote: | Οταν ολοκληροθει η ηλεκτροκινηση τα τρενα θα πηγαινουν περιπου με 160 χλμ για λογους ασφαλειας αν και η γραμμη σηκωνει ταχυτητες μεχρι 200 χλμ |
Αυτό πάλι εγώ δεν το καταλαβαίνω! Τί θα πει για λόγους ασφαλείας; Αφού υπάρχει η τεχνολογία για τέτοιες ταχύτητες και αφού η γραμμή έχει κατασκευαστεί (όπως αρέσκονται οι εμπλεκόμενοι φορείς να διαλαλούν τελευτάια...) με προδιαγραφές για 200 χλμ; Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι δεν υπάρχει η υποδομή....άλλη εξήγηση δεν υπάρχει. Αλλού τα τρένα πιάνουν 300 χλμ την ώρα γιατί οι γραμμές έχουν σκόπιμα κατασκευαστεί για τέτοιες ταχύτητες.....χωρίς να υπάρχει κίνδυνος.
Ξέρετε...θα μπορούσαμε και 200...αλλά προς το παρόν πάμε με 120 και αργότερα με 160....αλλά θα μπορούσαμε και 200! |
Φίλε Γιάννη μην απορείς , δεν έχει σχέση με λόγους ασφαλείας προφανώς...
Η γραμμή έχει κατασκευαστεί αλλά χωρίς να έχει ολοκληρωθεί το έργο στο σύνολο του παραδόθηκε.
Συγκεκριμένα ενώ προβλέπεται ηλεκτροκίνηση , δεν έχει μπει ούτε ένας στήλος με καλώδια...
Αυτό θα γίνει μετά από 3-4 τουλάχιστον χρόνια.
Φυσικά αυτό δεσμεύει τον Προαστιακό να χρησιμοποιεί ντιζελοκίνητους συρμούς οι οποίοι αναπτύσσουν μικρότερη ταχύτητα...
Επίσης από ότι λέγεται η SIEMENS δεν έχει υπογράψει την ολοκλήρωση των έργων τηλεδιοίκησης/τηλεπικοικωνιών κτλπ , τα οποία επίσης επιβαρύνουν την κατάσταση...
Σε ότι αφορά την αναφορά σου σε γραμμές με υποδομή για 300 χλμ/ώρα ξέχνα το δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση για Ελλάδα για τα επόμενα 10 χρόνια τουλάχιστον. |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 10:34 pm Post subject: |
|
|
Εγώ άλλο δεν καταλαβαίνω.
Και καλά, πες ότι οι ταρίφες είναι καμμιά δεκαπενταριά χιλιάδες, και θεωρητικά (γιατί στην πράξη αποκλείεται να ισχύσει) θα μπορούσαν να σαμποτάρουν με την ψήφο τους όποια κυβέρνηση τους παρακουνηθεί. Επιπλέον μην ξεχνάμε και το άμεσο περιβάλλον τους, καθώς και τη δυσφήμιση που θα κάνουν για την -εκάστοτε- κυβέρνηση σε όλους τους πελάτες τους, παρότι ελάχιστοι τους συμπαθούν. Οπότε η δυσαρέσκεια μεταφράζεται σε -θεωρητική πάντα- απώλεια δεκάδων χιλιάδων ψήφων.
Οι ΚΤΕΛατζήδες της Κορίνθου (όχι όλοι, αυτοί που πηγαινοέρχονται Αθήνα), πόσοι είναι πια? Δεν πρέπει να είναι πάνω από καμμιά εβδομηνταριά, το πολύ, μαζί με αυτούς του Κιάτου και του Ξυλόκαστρου (που επίσης θα θιγούν από του χρόνου).
Είναι δυνατόν τόσο λίγα άτομα να κρατάνε σε ομηρία τον προαστιακό και να μην τους μιλάει κανείς για τον φόβο του πολιτικού κόστους?
Δηλαδή δεν μπορεί να βρεθεί κάποιος τρόπος να συμβιβαστούν τα πράγματα? Δεν μπορούν να υπάρξουν κίνητρα για να μειωθεί ο στόλος των λεωφορείων και κάποιοι να απορροφηθούν από τον προαστιακό?
Εγώ δεν λέω ότι αδίκως ανησυχούν οι άνθρωποι. Δεν είναι και λίγο πράγμα στα καλά του καθουμένου να βλέπουν τη δουλειά τους να κινδυνεύει και τον κόσμο να απορρίπτει σχεδόν καθολικά τα λεωφορεία τους.
Αλλά ο προαστιακός είναι δημόσιο έργο, τον πληρώσαμε από την τσέπη μας, κι άμα δεν γίνει ανταγωνιστικός, την χασούρα θα την ξαναπληρώσουμε και πάλι εμείς, κι όλα αυτά για να μη θιγούν τα συμφέροντα κάποιων ιδιωτών.
Με αυτήν τη λογική θα μπορούσαμε να πούμε κι εμείς στους πολιτικούς "ή θα τον βάλετε να τρέξει 200 χλμ όταν τελειώσει η ηλεκτροδότηση, ή ξεχάστε και τη δική μας ψήφο".
Τελικά είμαστε μια κοινωνία πολιτικά ανώριμων. Μόνο με απειλές και τελεσίγραφα έχουμε μάθει να γίνεται η δουλειά μας... |
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 10:39 pm Post subject: |
|
|
siakabetis wrote: | αν δεν κανω λαθος τα ΚΤΕΛ ειναι εταιρειες πχ ΚΤΕΛ Ν. ΑΧΑΙΑΣ ΑΕ κλπ οποτε το θεμα ειναι αλλο και αυτο το ξερω γιατι οι οδηγοι οιπ πιο πολλοι ειναι ιδιοκτητες σε ιδιοκτητασ λεωφορεια και απο οσο ξερω σε πολλα ΚΤΕΛ οι υπηρεσιες που παρεχουν ειναι συγχρονες, για να μην ξεφευγουμε τα τρενα και τα κτελ μπορουν να συνεργαστουν για κερδος και των δυο |
Φίλε Σιακαμπέτη δεν ξέρω αν έχεις καμία σχέση με τα ΚΤΕΛ του νομού Αχαΐας (π.χ. πατέρα ιδιοκτήτη ) , αλλά η κατάσταση είναι εντελώς διαφορετική από το να χαρακτηρίζεται "μοντέρνα" ....
Ο σταθμός του ΚΤΕΛ Αχαΐας (από τα πιο κερδοφόρα στην Ελλάδα ) είναι ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟΣ (σε προκαλώ να πας για κατούρημα στις τουαλέτες του --υπενθυμίζω κεντρικός σταθμός ΚΤΕΛ στην πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης 2006.... )
Αύτή τη στιγμή τα ΚΤΕΛ μονοπολούν τις μετακινήσεις των πολιτών λόγω έλλειψης ανταγωνισμού άπό το σιδηρόδρομο , και φυσικά κάνουν ότι μπορούν ώστε να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση... |
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 10:49 pm Post subject: |
|
|
Ypsilon wrote: | Εγώ άλλο δεν καταλαβαίνω.
Και καλά, πες ότι οι ταρίφες είναι καμμιά δεκαπενταριά χιλιάδες, και θεωρητικά (γιατί στην πράξη αποκλείεται να ισχύσει) θα μπορούσαν να σαμποτάρουν με την ψήφο τους όποια κυβέρνηση τους παρακουνηθεί. Επιπλέον μην ξεχνάμε και το άμεσο περιβάλλον τους, καθώς και τη δυσφήμιση που θα κάνουν για την -εκάστοτε- κυβέρνηση σε όλους τους πελάτες τους, παρότι ελάχιστοι τους συμπαθούν. Οπότε η δυσαρέσκεια μεταφράζεται σε -θεωρητική πάντα- απώλεια δεκάδων χιλιάδων ψήφων.
Οι ΚΤΕΛατζήδες της Κορίνθου (όχι όλοι, αυτοί που πηγαινοέρχονται Αθήνα), πόσοι είναι πια? Δεν πρέπει να είναι πάνω από καμμιά εβδομηνταριά, το πολύ, μαζί με αυτούς του Κιάτου και του Ξυλόκαστρου (που επίσης θα θιγούν από του χρόνου).
Είναι δυνατόν τόσο λίγα άτομα να κρατάνε σε ομηρία τον προαστιακό και να μην τους μιλάει κανείς για τον φόβο του πολιτικού κόστους?
Δηλαδή δεν μπορεί να βρεθεί κάποιος τρόπος να συμβιβαστούν τα πράγματα? Δεν μπορούν να υπάρξουν κίνητρα για να μειωθεί ο στόλος των λεωφορείων και κάποιοι να απορροφηθούν από τον προαστιακό?
Εγώ δεν λέω ότι αδίκως ανησυχούν οι άνθρωποι. Δεν είναι και λίγο πράγμα στα καλά του καθουμένου να βλέπουν τη δουλειά τους να κινδυνεύει και τον κόσμο να απορρίπτει σχεδόν καθολικά τα λεωφορεία τους.
Αλλά ο προαστιακός είναι δημόσιο έργο, τον πληρώσαμε από την τσέπη μας, κι άμα δεν γίνει ανταγωνιστικός, την χασούρα θα την ξαναπληρώσουμε και πάλι εμείς, κι όλα αυτά για να μη θιγούν τα συμφέροντα κάποιων ιδιωτών.
Με αυτήν τη λογική θα μπορούσαμε να πούμε κι εμείς στους πολιτικούς "ή θα τον βάλετε να τρέξει 200 χλμ όταν τελειώσει η ηλεκτροδότηση, ή ξεχάστε και τη δική μας ψήφο".
Τελικά είμαστε μια κοινωνία πολιτικά ανώριμων. Μόνο με απειλές και τελεσίγραφα έχουμε μάθει να γίνεται η δουλειά μας... |
Αχ βρε Ύψιλον , σωστά τα λες αλλά δυστυχώς είναι η πραγματικότητα...
Σε ότι αφορά τα ΚΤΕΛ αν θέλουν να γίνουν ανταγωνιστικά φυσικά και υπάρχει λύση να ρίξουν τις τίμες που ήδη είναι πολύ υψηλές... (συγκριτικά με αυτά που προσφέρουν...)
Ειδικά για το ΚΤΕΛ Αχαΐας , περιμένει ο κόσμος πως και πως το 2011 (αν και αν πάνε όλα καλα...) να αποκτήσει και ο πολιτης της Αχαΐας τη δυνατότητα να επιλέγει το μέσο συγκοινωνίας που θέλει...
Μέχρι τότε θα έχουν βγάλει βέβαια "τα αντερά τους" από χρήμα οι Κτελατζίδες...
Και τελειώνω με ένα σχόλιο για τον προαστιακό , όσο η χρόνος διαδρομής παραμένει στη μία ώρα (1 ώρα) και 1 ώρα και 15 λεπτά (για Κέντρο-Σταθμό Λαρίσσης ) ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ .
Τι στο καλό φτιάχνανε 10 χρόνια , σήρραγες, γεφυρες και άλλα τέτοια , για να πηγαίνουμε Αθήνα στον ίδιο χρόνο με το λεωφορείο και την ίδια τιμή?????? |
|
Back to top |
|
|
savroulis Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Tue Oct 04, 2005 2:10 am Post subject: |
|
|
δεν είναι το ίδιο....διότι με το τραίνο 8α είσαι πάντα στην ώρα σου σε 1:15' ενώ με το ΚΤΕΛ παίζοντε πολλά σενάρια και η διαδρομή να σου βγέι 3:15'
χώρια που δεν έχεις το αγχος αν κανένας καραγκιόζης θα κάνει λαλακια δίπλα απο το λεωφορείο στην κακια σκάλα...
τραίνο..τράμ |
|
Back to top |
|
|
dANIEL2004 Junior Member
Joined: 28 Mar 2004 Posts: 151 Location: Athens
|
Posted: Tue Oct 04, 2005 2:19 am Post subject: |
|
|
Μην ξεχνατε ομως πως ολοι οι σταθμοι της νεας γραμμης ειναι κατα πολυ εκτος των πολεων που διερχεται και αυτο ειναι ενα τεραστιο αντικινητρο για να χρησιμοποιησει καποιος τον προαστιακο αντι των Κτελ των περιοχων. |
|
Back to top |
|
|
savroulis Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Tue Oct 04, 2005 5:22 am Post subject: |
|
|
την μία θέλουμε να βγούνε οι σηδηρόδρομοι απο τα κέντρα των πόλεων και απο την άλλη τους θέλουμε στο κέντρο...αναποφάσιστος λαός.... Και πού στο κέντρο θα παρκάρουμε τις κούρσες μας>????? (μήπως η λύση ειναι μόνο μία??)
αλλά ξέχασα η τροχιά πρέπει να είναι υπόγεια στον αστικό κορμό ώστε να μην ενοχλείτε κανείς...
γιατί να μήν βάλει όμως ο κάθε δήμος λεωφορεία απο και πρός τον "αποκεντρωμένο" σταθμό λίγο πρίν και μετά την άφιξη της ωριάιας αμαξοστοιχίας?? και ας βάλουνε την πρώτη μετακίνηση δωρεάν για να προσελκύσουνε τον κόσμο......
αλλά ξέχασα εμείς σαν λαός θέλουμε τη στάση στην είσοδο του σπιτιού μας, ειδάλλως έχουμε αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις μας.
υ.γ. γ ια όσους έχουνε προσέξει τα τελευτάια μου πόστς πέρνω την πλευρά των πραγμάτων όπως δεν θέλουμε να την δούμε οι πιο πολλοι...απλά για αντίδραση και για να κάνουμε συζήτηση.. |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Tue Oct 04, 2005 8:16 am Post subject: |
|
|
savroulis wrote: | γιατί να μήν βάλει όμως ο κάθε δήμος λεωφορεία απο και πρός τον "αποκεντρωμένο" σταθμό λίγο πρίν και μετά την άφιξη της ωριάιας αμαξοστοιχίας?? και ας βάλουνε την πρώτη μετακίνηση δωρεάν για να προσελκύσουνε τον κόσμο...... |
Ε δεν μπορεί, σίγουρα κάτι τέτοιο θα γίνεται. Δεν είμαι σίγουρος βέβαια, αλλά η λογική αυτό λέει. Έχει ένα δίκιο ο Daniel. Τόσο ο σταθμός του Μεγάλου Πεύκου όσο και της Κινέτας που έχω δει από κοντά, είναι πανέμορφοι αλλά δίπλα στην εθνική. Καμμία σχέση με τους οικισμούς, και η απόσταση -για να είμαστε δίκαιοι- δεν περπατιέται, πόσο μάλλον τον χειμώνα.
Για να μην έχω ακούσει ποτέ αντιδράσεις όμως, σίγουρα θα έχει ληφθεί μέριμνα. Όσο για τους σταθμούς δεν γινόταν να πάνε πιο κοντά στους οικισμούς. Πρώτον δεν βοηθάει το ανάγλυφο του εδάφους, κι έπειτα μιλάμε για γραμμή υψηλών ταχυτήτων που σε λίγα χρόνια θα χρησιμοποιούν και τα τρένα του ΟΣΕ προς Πάτρα. Πολύ σωστά λοιπόν κρατήθηκε μακριά από κατοικημένες περιοχές. |
|
Back to top |
|
|
|