stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Έργα στη Θεσ/νίκη (Μετρό, Τραμ, Υποθαλάσσια αρτηρία κλπ)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 89, 90, 91  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
werto
New Member
New Member


Joined: 04 Jun 2005
Posts: 66

PostPosted: Thu Jun 16, 2005 4:00 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλε tzinos μια που μένεις και στο εξωτερικό πρέπει να παραδεχτείς ότι λαό τόσο ενωμένο όσο οι Έλληνες είναι δύσκολο να βρει κανείς στην Ευρώπη. Από την εμπειρία μου αυτό πιστεύω και η κόντρα Αθήνα-Θεσσαλονίκη έχει ελάχιστη σημασία και είναι ανάλογη με αυτές που έχουν πόλεις στο εξωτερικό. Εκεί όμως που έχεις απόλυτο δίκιο είναι στη γκρίνια των Θεσσαλονικιών. Δυστυχώς πολιτικοί και μη, έχουν συνηθίσει στα ΜΜΕ της βόρειας Ελλάδας, να κατηγορούν την Αθηνοκεντρική κυβέρνηση για οτιδήποτε άσχημο συμβαίνει στην πόλη και δεν παραδέχονται ποτέ τα δικά τους σφάλματα. Είναι λογικό πολύς κόσμος να επηρεάζεται στην τελική, και ειδικά οι νέοι σε ηλικία που φανατίζονται πολύ ευκολότερα. Τελειώνω με αυτό το θέμα γιατί δεν είναι τόσο σχετικό με το topic.
Ερώτηση: Ξέρει κανείς ποια είναι τα χρονοδιαγράμματα για τα έργα της Θεσσαλονίκης; Εννοώ υποθαλάσσια-μετρό-θαλάσσια συγκοινωνία, αρχή έργων και πέρας.
Back to top
View user's profile Send private message
oute psilos
Full Member
Full Member


Joined: 22 Feb 2005
Posts: 394
Location: glasgow

PostPosted: Thu Jun 16, 2005 4:20 pm    Post subject: Reply with quote

An kai den simfono me tin grinia apo plevras thesalonikis, entoutis prepi na paradehtoume oti einai aplos i ekfrasi mias yparktis katastasis stin ellada pou afise genika tin eparhia na erimosi kai den nomizo oti ehei na kanei mono me tin diafora athinas-thesalonikis.
Aplos na simioso kati, vlepo oti i thesaloniki pefti se afto pou eihe pesi i athina prin 20 hronia. Mia mizeri katastasi apogoitefsis kai grinias. (prin merika hronia opoios elege tou aresi i athina ton pigenane sto treladiko katefthian, kai den einai poli ypervoliki afti i ypervoli pou leo). Se afto to thema i athina veltiothike olo kai pio sygna vlepis kai oikanopoiimenous me tin poli afti i pou ektimane toulaghiston kapoia pragmata. I thesaloniki aditheta ekei pou edeihne na ehei arketa poio oikanopoiimenous katoikous, vlepo tora oti vgazei siga siga ena allo prosopo poli pio apogoitevmeno. Paidia prosohi se afto to thema kai oi ypothalasies ginodai
Back to top
View user's profile Send private message
Tzinos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 993
Location: London

PostPosted: Thu Jun 16, 2005 4:46 pm    Post subject: Reply with quote

Exeis dikio, alla i Athina den katigorouse tin Thessaliniki prin 20-30 xronia!!
Twra gia ton an griniazoun stin Thess/niki 'h oxi, afto einai ena allo thema. Eparxia exallou, den einai mono i Voreia Ellada, einai kai i Sterea, kai i Pel/nissos kai ta nissia kai i Kentriki Ellada, alla den kanoun etsi. Oute kai stin Hpeiro (to ligotero aneptygmeno meros stin Evrwpi) den kanoun etsi, pou to dikaiountai perissotero apo ton kathe allo!!!

Ektos an tin exoun dei kapoioi politikoi stin Thess/niki kyrioi ekfrastes tis adikimenis kai katakaimenis eparxias pou, (gia des, gia des) exei tis perissoteres fores megalytero kata kefalin AEP apo tin Athina.

Den menw stous anthrwpous. O kathenas analoga me tin morfwsi tou kai kyriws tin kritiki tou ikanotita epilegei.

Epilegei an tha akousei (na akouge mallon) to sygxwremeno ton Parasidi kai allous stathmous kai ekpompes tis Thess/nikis pou to mono pou kanoun einai na spernoun dixwnia, 'h na min tous akousei.

Epilegei prwta na krinei tous topikous tou arxontes me vasi to ergo tous, kai meta na krinei to sympan.

Epilegei na krinei tous politikous arxontes pou kathe xrono tou lene kai kainourgia THA, THA, THA...

[i]Epilegei[/i] na krinei PRWTW PRWTA TON EAFTO TOU, kai to ti kanei aftos gia tin poli tou kai meta tous Athineous kai tous kathe Athineous.
Dystyxws omws o perissoteros kosmos den epilegei. Trwei o,ti tou dwsoun oi kathe politikantides, oi opoioi kryvoun tin anykanotita tous pisw apo exyllastiria thymata kai sto telos kanoun kai ton Lao san ta moutra tous kai ton katantoun laoutziko.

Gi'afto den mou aresei na vlepw kai na akouw katigories metaxy Ellinwn. Giati i pigi tous aposkopei se koukoulwma allwn symferontwn pou o aplos kosmos den ta vlepei alla par'olafta ta trwei. Twisted Evil

O Papageorgopoulos anigeille kati poly efxaristo tis proalles Very Happy . Tha metatrepsi leei tin perioxi twn Kastrwn se styll "Plaka" Shocked . Afto einai ontos ena makropnoo kai empneysmeno sxedio pou tha travixei poly kosmo, opws egine kai stin Athina Idea . Se syndiadmo me pezodromiseis, anakataskeyi tou Paraliakou Metwpou, swsti provoli twn APISTEFTWN MOUSEIWN (Arxaiologiko, Bizantino ktl ktl) kai Megarou Mousikis kai kataskevis METRO kai ypothalassias, tha steilei tin Thess/niki stin thesi pou tis axizei kai tha tin kanei tin pio anthrwpini poli stin Ellada Cool .

YG: An mexri tin Diethni Ekthesi den exoun vrethei akoma anadoxoi gia to METRO kai tin ypothalassia, thelw na dw ti tha poune. Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
werto
New Member
New Member


Joined: 04 Jun 2005
Posts: 66

PostPosted: Thu Jun 16, 2005 7:24 pm    Post subject: Reply with quote

Κι εγώ!
Back to top
View user's profile Send private message
kostya
Full Member
Full Member


Joined: 10 Jun 2004
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Jun 16, 2005 8:00 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ ενδιαφέρουσες οι απόψεις ολών (επιτέλους γίνεται διάλογος και ξύπνησε και αυτό το thread Wink ).
Anyway,

@Tzinos: συμφωνώ πως δεν είναι μόνο η Θεσσαλονίκη, άλλωστε και εδώ χρειάζεται η λεγόμενη "αποκέντρωση"...Ο κάθε τόπος έχει τους ανθρώπους του που τον *υπερασπιζονται* (δεν μου'ρχεται η κατάλληλη λέξη) και τους πολιτικούς(...) του. Μόνο που στην περίπτωση της Θεσσαλονίκης συμβαίνει κάτι περίεργο. Αισθανόμαστε πως μας χρωστάνε όλοι(μιλόντας για έργα,υποδομές κλπ) και αυτό πιστεύω οφείλεται εν μέρη σε μερικούς πολιτικούς, γιατί ως κόσμος(μαζα-sic) δεν νομίζω να είμαστε έτσι...τέλος πάντων...μου θύμησες τώρα τον Παρασίδη...πιστεύω πως τέτοιες φώνες πρέπει να υπάρχουν(αν και τώρα κάποιοι προσπάθουν να του μοιάσουν...ανεπιτυχώς κατα την γνώμη μου...). Φυσικά ο κόσμος πρώτα κρίνει τον εαυτό, αυτός θα σκέφτει αν θα είναι κακό να χτίσει κάτι αυθαίρετο, αν πετάξει τα σκουπίδια από τον 5ο στον κάδο(ναι, το έχω δει αυτό στην Αγ.Δημητρίου Shocked ), αν θα ασχοληθεί με τα προβλήματα που αντιμετοπίζει η νεολαία της περιοχής του, αν θα πιστέψει τα ψέματα και τις υπερβολές των πολιτικών....
Όσο για την περιοχή των κάστρων, αν γίνει κάτι τέτοιο θα είναι πολύ θετικό και πιστεύω πως η δημιουργία τέτοιων μικρών πυρήνων ξεκούρασης/διασκέδασης/ψυχαγωγίας/χαλάρωσης χρειάζονται αφού το φαινόμενο που παρατηρείται στην ελληνικές πόλεις όπου ο μόνος ελεύθερος χώρος που απομένει είναι είτε αλάνα σχολείου είτε αυλή κάποιας εκκλησιας( βλ. Παναγία Φανερωμένη στην Καλλιθέα/Νεάπολη ), έχει γίνει πλέον ανυπόφορο...

@oute psilos : Αυτό ακρίβως θέλουμε(?) να προλάβουμε, να μην μετατραπεί η Θεσσαλονίκη σε μια χαοτική πόλη, ελάχιστα ανθρώπινη...Αν και η Αθήνα έχει βελτιωθεί πολύ τελευταία Wink ! Οι Θεσσαλονικείς είναι απογοητευμένοι για πολλούς λόγους, πείτε το κόμπλεξ, περηφάνια, τοπικισμό, εγώισμό, δε ξέρω και γώ τι...Αλλά έτσι έχουν τα πράγματα, και για να αλλάξει αυτό δεν λέω πως πρέπει να γίνουν μετρο,υποθαλλάσια,αεροδρόμια,προαστιακός,περιφερειακή κλπ αλλά να καταλάβουν οι Θεσσαλονικείς ότι κάποιος ενδιαφέρεται και έχει όραμα για αυτή τι πόλη, κάποιος που δε θα ενδιαφέρεται για το πολιτικό κόστος ούτε για την θέση του...Θα μου πείτε τα περιμένουμε όλα από τους πολιτικούς αλλά δυστηχώς αυτό είναι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε τώρα, έτσι πιστεύω εγώ τουλάχιστον...

Μπορεί να είμαι ο γκρινιάρης του forum αλλά δε πειράζει Cool
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Fri Jun 17, 2005 7:37 am    Post subject: Reply with quote

Πραγματικά ωραία η κουβέντα που ανοίξατε Very Happy και κινείται σε κόσμια επίπεδα(περί γκρίνιας κάποιων πόλεων) ωστόσο δεν πρέπει να ξεφύγουμε από το θέμα μας που είναι Έργα στη Θεσ/νίκη (Μετρό, Τραμ, Υποθαλάσσια αρτηρία κλπ). Αν θέλετε πάντως να συνεχίσετε την συγκεκριμένη συζήτηση μπορεί να γίνει και στο Εδώ κολλάνε όλα εκτός των Σπορ Wink
Razz
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Fri Jun 17, 2005 10:17 am    Post subject: Reply with quote

Η υπόθεση της Θεσσαλονίκης - και εδώ θα αποστασιοποιηθώ λίγο από τον φίλτατο ypsilon-, θέλει μια κάποια προσοχή, διότι η Αθήνα είχε το σημερινό πληθυσμό της Θεσσαλονίκης το 1960 και όχι το 2005. Αλλες εποχές, άλλα δεδομένα και άλλες απαιτήσεις.

Επίσης, είναι κοινό μυστικό ότι όσον αφορά την Αθήνα, πρώτον, αν δεν ήταν οι Ολυμπιακοί αυτή τη στιγμή ακόμα θα πανηγυρίζαμε το ότι η Αττική οδός συνδέει τη Μεταμόρφωση με το αεροδρόμιο και θα λέγαμε καλό... 2007 για την πλήρη παράδοση του δρόμου από την Ελευσίνα στα Σπάτα, αν και μεγάλο μέρος της ταχύτητας για την παράδοση του έργου έχει να κάνει με το γεγονός ότι είχουμε να κάνουμε με ιδιωτική κοινοπραξία που κατασκευασε το έργο με αυτοχρηματοδότηση, εξάλλου, είδαμε το ΑΙΣΧΟΣ της ανακατασκευής της Λεωφόρου Κηφισού που τη φτιάχναμε όχι πέντε, όχι 10 αλλά ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ χρόνια. ΝΤΡΟΠΗ!!!

Επίσης θυμάμαι το 2002 το ΧΑΟΣ στην περιφερειακή Θεσσαλονίκης όπου περιμέναμε στο ΦΑΝΑΡΙ της διασταύρωσης με τον Τιτάνα (εκεί πρέπει να είναι), και ντράπηκα, αν και είμουνα σε πούλμαν, καμμια σχέση, δεν οδηγούσα οπότε δεν τράβαγα εγώ το ζόρι-, ναι, ντράπηκα για το γεγονός ότι δεν είμασταν άξιοι να κάνουμε ένα πλήρες σύστημα με καμμιά δεκαριά fucking πλήρεις ανισόπεδους κόμβους αλλά ακολουθούσαμε τις λαμογιές τις δεκαετίας του 80 όπου ακόμα και σε μέρη που μπορούσε να γίνει κατι, εμείς διευθετούσαμε τις μισές μόνο κατευθύνσεις και στις άλλες μισές τους κοτσάραμε ένα φανάρι και τελειώσαμε... Παιδιά let's face it, αν δε γίνουν έργα μακρόπνοου σχεδιασμού, η πόλη αυτή θα εξακολουθήσει να έχει σοβαρό πρόβλημα.

Στην Ελλάδα δυστυχώς μπερδευουμε τα μάρμαρα και τις παραλίες με την ανάγκη για υποδομές όταν μας στριμώχνει κάποιος. Καλά τα Λαδάδικα και τα άλλα entertainment quarters αλλά δεν αρκκούν. Λοιπόν, τα πράγματα είναι απλα: Η Θεσσαλονικη του 2005 και όχι του 1960 θέλει μια γραμμή μετρό από το σιδηροδρόμικό σταθμό μέχρι το αεροδρόμιο, την υποθαλάσσια αρτηρία, την επέκταση του αεροδρομίου και ένα νέο business centre κάπου (Πυλαία; κάπου στο λιμάνι; ) με φυσικά κάποια πολυόροφα κτίρια Twisted Evil (όχι θα σας άφηνα).

Αλλοιως ξεχάστε τα περι "πρωτεύουσας των Βαλκανίων" και τις λοιπές πομφόλυγες. Καλό το Μέγαρο, αλλά ούτε οι άνεργοι μπορούν και ούτε οι επιχειρηματίες θέλουν να ακούσουν την ημιτελή του Schubert όταν οι μεν και οι δε δεν έχουν τις κατάλληλες συνθήκες να δραστηριοποιηθούν και θέλουν μια ώρα να πάνε από την παραλία στο αεροδρόμιο (λέμε τώρα, δεν δεν έχω έρθει ποτέ -δυστυχώς- στην Θεσσαλονίκη).

Τώρα όσον αφορά την υπόλοιπη Ελλάδα, ευτυχώς που η υπογεννητικότητα των δύο τελευταίων δεκαετιών δεν συνέτρεξε στο να μας κληροδοτήσει το παρελθόν καμμιά Πάτρα των 500000 κατοίκων και κανένα Βόλο των 400.000. Α ρε γλέντια που θάχαμε τότε... Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
kostya
Full Member
Full Member


Joined: 10 Jun 2004
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sat Jun 18, 2005 10:50 am    Post subject: Reply with quote

Λοιπόν, χθές έτυχε να πάω στον Μύλο στα σφαγεία, πέρασα από τον Σιδηροδρομικό σταθμό(με τα πόδια) από Μοναστηρίου και μετά Γιαννιτσών πίσω από το καινούργιο Carrefour και μετά από έναν δρόμο(δεν θυμάμαι πως λέγεται)...για να πω την αλήθεια εντυπωσιαστήκα! Άκουγα για την Γιαννιτσών πως δεν είναι και τόσο καλή περιοχή, έχει και πολλά κινέζικα Very Happy , ωστόσο είδα πολλά καινούργια κτηρια γραφείων...οκ, και ένα που ήταν strip show...που ήταν *ολα τα λεφτά*(σαν κτήριο πάντα Laughing) , σαν το κτήριο της βιβλιοθήκης στο κέντρο...η Δυτική είσοδος φαίνεται οκ στο street level, σε αυτοκίνητο δε ξέρω τα προβλήματα που μπορεί να υπάρχουν αν και θυμάμαι που τα φρεάτια, ότι έχει σχέση με τους υπονόμους τέσπα, ήταν πάνω απο το επίπεδο της ασφάλτου(δε μπορώ να το περιγράψω ακριβώς)...με μια βρόχη φανταστείτε τι γίνεται...Από μια συζήτηση που είχα με έναν φίλο θύμαμαι μου είχε πει για την ανάπτυξη που θα έχει η περιοχή, θα γκρεμίσουν και κάποια παλία κτήρια...Ότι πρέπει για business centre Wink
Αυτά τα λίγα Cool
Όντως μάλλον πρέπει να μεταφερθούν τα τελευταία post σε ένα thread(σε καινούργιο?)στο πολιτικό κλούβι, αν θέλεται να τα μεταφέρεται please Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Sat Jun 18, 2005 11:24 am    Post subject: Reply with quote

Νομίζω ότι όντως ξεφύγαμε λίγο από τα στενά όρια του topic, αλλά η αφορμή ήταν πάντα τα έργα στη Θεσσαλονίκη. Σε περίπτωση μεραφοράς πάντως, υπάρχει και «η Θεσσαλονίκη των ονείρων μας» ή το «Αθήνα-επαρχία σημειώσατε….» στο πολιτικό κλουβί, αν και η λέξη επαρχία δεν μου αρέσει καθόλου (υπάρχει και η «περιφέρεια») και τέλος πάντων, ειδικά η Θεσσαλονίκη μόνο επαρχία δεν είναι.

Σε σχέση με τη συζήτηση τώρα, απλά να διευκρινίσω στον φίλτατο Γρηγόρη ότι η διαφωνία μας εδώ μέσα δεν είναι αν, και πόσα έργα πρέπει να γίνουν στη Θεσσαλονίκη. Προφανώς και πρέπει να γίνουν πάρα πολλά, η πόλη τα δικαιούται και τα αξίζει.
Απλά εστιάσαμε στο ότι είναι άδικο να στήνεται η Αθήνα στον τοίχο γι’ αυτήν την έλλειψη. Όλη αυτή η κατάσταση «στρογγυλεύει» πολύ το πρόβλημα, ενώ οι παράμετροι είναι εντελώς διαφορετικές. Επί της ουσίας δηλαδή, τα έργα στην Αθήνα, δεν είναι πολλά. Απλά φαίνονται πολλά επειδή υλοποιήθηκαν σε συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα λόγω Ολυμπιακών. Για πρώτη φορά στην ιστορία της πόλης δεν έγιναν αποσπασματικά έργα (μια γέφυρα εδώ, ένας ανισόπεδος εκεί, ένα κτίριο παραπέρα), αλλά ακολουθήθηκε μια συγκεκριμένη φιλοσοφία που θα έλυνε μια σειρά από γενικότερα προβλήματα, και όχι μόνο σε επίπεδο συνοικίας.
Αν αυτό είναι αφορμή να μιλάμε για κοσμογονία έργων σε μια πόλη που τα απέκτησε με 30 χρόνια καθυστέρηση και ακόμα έχει βασικότατες ελλείψεις, πάω πάσο. Αλλά να κοιτάμε λίγο και τα γεγονότα πριν αρχίσουμε τους αφορισμούς.
Το καλό είναι ότι στη Θεσσαλονίκη θα υλοποιηθούν επιτέλους μια σειρά έργα που δεν θα είναι ασπιρίνες, και όλοι χαιρόμαστε γι’ αυτό. Laughing Ας μείνουμε εκεί και ας ξαναδιαφωνήσουμε σε 3-4 χρόνια που θα είναι έτοιμα. Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Sun Jun 19, 2005 5:12 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow Ypsilon:

Οποτε μάλλον δεν υπάρχει ουσιαστική διαφωνία επί της ουσίας. Δυστυχώς, η έλλειψη κονδυλίων (ή πόρων που λένε και οι οικονομολόγοι) είναι ουσιώδους σημασίας και φυσικά, στην περίπτωση της Αθήνας υπήρχαν προτεραιότητες λόγω των Ολυμπιακών αγώνων. Βέβαια, δεν θα δικαιολογούσα κάποια αρνητική σταση απέναντι στους Αθηναίους γι' αυτό και επ' αυτού συμφωνώ απόλυτα με την δεύτερη παράγραφο του προηογούμενου post του Υ.

Από την άλλη όμως, φανταστείτε και τη θέση του Θεσσαλονικέως ο οποίος έρχεται από την πόλη του όπου κινείται με προ-ολυμπιακά δεδομένα των αρχών της δεκαετίας του 90 για την Αθήνα, και ξαφνικά βρίσκεται μπροστά στο "Ελ. Βεν.", στην Αττική οδό, σε μετρό και προαστιακό, τράμ, αυτοκινητόδρομους και δε συμμαζεύεται.

Φυσικά και αυτός ο άνθρωπος αν δεν την έχει δεί, δεν γνωρίζει ότι πιθανόν να υπάρχει και η "άλλη Αθήνα" που είναι όσο δύο Θεσσαλονίκες και η οποία πιθανόν έχει ακόμα άλυτα προβλήματα, τα ίδα και χειρότερα με την Θεσσαλονίκη. Δεν είναι όλοι οι δρόμοι σαν τη Συγγρού και την Κηφισίας ή την Αττική οδό, και το Μετρό δεν φτάνει παντού. Από την άλλη, η βιτρίνα της κυρίως πόλης των Αθηνών έχει βελτιωθεί αισθητά, δεν ξέρω δε τι "παίζει" στη Θεσσαλονίκη...

Τουλάχιστον (και αυτό είναι ουσιώδους σημασίας) η περίπτωση της Αθήνας ήταν ένα Crash Test όπου εξετάστηκαν εναλλακτικά μοντέλα χρηματοδότησης και φαίνεται ότι με λίγη προσπάθεια, η περίπτωση της Θεσσαλονίκης θα είναι σχετικά πιό εύκολη γιατί ούτε τόσο μεγάλης κλίμακας θα είναι αυτά τα έργα, ούτε θα κοστίσουν και τόσο πολύ. Απλά, πρέπει να "ωριμάσουν" πρώτα και μετά να γίνουν. Δυστυχώς, στην περίπτωση ας πούμε του αεροδρομίου έχουμε τους "περίοικους" οι οποίοι από ότι γνωρίζω έχουν καθυστερήσει την επέκταση του διαδρόμου. Ελπίζω αυτό να μη συνεχιστεί...

Τέλος, θα ήθελα να ρωτήσω τους φίλους Θεσσαλονικείς εδώ πέρα; Η περιφερειακή οδός έχει τελειώσει και είναι ένας κλειστός αυτοκινητόδρομος ή απλά κάνανε ένα δρόμο 6 λωρίδων με πέντε γέφυρες και μισή ντουζίνα φάνάρια και καθαρίσανε; Το λέω γιατι θυμάμαι ένα φίλο που μου έλεγε το 1996 ότι η Θεσσαλονίκη "έχει highway system (είναι Ελληνοαμερικανός)". Όταν όμως πέρασα εγώ όπως έγραψα πιό πάνω, από τη συγκεκριμένη οδό, μου θύμισε μια κακιά μέρα της Λ. Μεσογείων στο φανάρι της Αγ. Παρασκευής (για Αθήνα μιλάμε) για όσους έχουν υπ'όψη τους...

Οπότε "παίζει" η περιφερειακή ή όχι;
Back to top
View user's profile Send private message
kostya
Full Member
Full Member


Joined: 10 Jun 2004
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Jun 19, 2005 6:56 pm    Post subject: Reply with quote

Όσο για την περιφερειακή...Είναι πολλά πράγματα μαζί! Ένα σημαντικό κομματι έχει γίνει αρκετά γρήγορο, με κόμβους και γέφυρες. Αυτό το κομμάτι ξεκινάει περίπου στο ύψος του νοσοκομείου Παπαγεωργίου και φτάνει μέχρι και πριν απο το ΙΚΕΑ...Αυτό είναι κατα την γνώμη μου το καλό κομμάτι, διότι:
1) Περνάει γύρω απο: κεντρο/νεάπολη/επταπύργιο/συκιές/πολίχνη-μετέωρα
2) Ο δρόμος είναι αρκετά καλός και στα σημεία που είναι οι κόμβοι υπάρχουν 3 + 1 λωρίδες και όχι 2 + 1 ( +1 = αλλάγη κατεύθυνσης προς κάποια από τις παράπανω περιοχές
3) εξυπηρετεί αρκετά αλλά όχι για μεγάλες αποστάσεις

Απο την άλλη, το κομμάτι πάνω απο την ευκαρπία είναι...ΣΚΑΤΑ. Σαν δρόμος είναι και όταν βρέχει πλυμμηρίζει με το παραμικρό. Κυριολεκτικά. Το κομμάτι του δρόμου που περνάει πάνω απο: Ευκαρπία/Αρχή πολίχνης/Εύοσμο-Νέα Πολιτεία/Σταυρούπολη-Ηλιούπολη είναι χάλια.Αυτό γιατι:

1) Έχει φανάρια! Δεν έχει κόμβους με γέφυρες κλπ
2) Η άσφαλτος είναι σε κακή κατάσταση
3) Δεν υπάρχουν προστατευτικά, μιλάμε να βλέπεις τσιγγάνους να περνάνε τον δρόμο και αυτοκίνητα να προσπαθούν να τους αποφυγουν Shocked

Χτίζονται ήδη σπίτια απο την απέναντι μεριά του δρόμου και αυτό μετατρέπει την περιφερειακή(σε αυτο το σημείο τουλάχιστον) απλή λεωφόρο.

Στο σημείο όπου βρίσκονται οι εργατικές κατοικίες και συνεχίζει ο δρόμος προς το ΤΙΤΑΝ πρέπει να υπάρχει ένα ολοκαίνουργιο κομμάτι όμως δεν είναι στον δρόμο μου και δεν έτυχε να το δω Crying or Very sad .

http://www.ses.gr/docs/edeltia/ses_edeltio_132/ses_edeltio_132.html <--
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Jun 20, 2005 10:03 pm    Post subject: Reply with quote

Η κατάσταση της περιφερειακής οδού της Θεσσαλονίκης έχει ως εξής:

Ξεκινάει από τον κόμβο του Φοίνικα-Μάκρο όπου υπάρχει ανισόπεδος κόμβος σύνδεσής της με την Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Νέων Μουδανιών. Είναι δρόμος με 3 λωρίδες χωρίς ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα στη μέση όπου βρίσκονται και οι κολώνες φωτισμού. Συνεχίζει με αυτό το πλάτος μέχρι το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου στην περιοχή της Ευκαρπίας. Όλο αυτό το κομμάτι παραδόθηκε στα τέλη της δεκαετίας του '80-αρχές '90. Στην αρχή υπήρχαν φανάρια σε 4 διασταυρώσεις (Τούμπας, Κατσιμίδου, Επταπυργίου, Νεάπολης) αλλά ευτυχώς με την ευκαιρία των Ολυμπιακών αγώνων κατασκευάστηκαν ανισόπεδοι κόμβοι στα τρία από τα τέσσερα σημεία(εκτός Επταπυργίου όπου κι εκεί όμως με κατάλληλες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις καταργήθηκαν τα φανάρια). Η ποιότητα του οδοστρώματος σε όλο αυτό το κομμάτι είναι από κακή εως απαράδεκτη, η σήμανση χαρακτηρίζεται ως ελλιπής, ενώ το κυριότερο πρόβλημα εντοπίζεται στην επικινδυνότητα του δρόμου λόγω των πολύ δύσκολων κλίσεων που έχει καθώς και του γεγονότος ότι έχει γίνει καταναγκαστικά πλάτους 3 λωρίδων αφού κανονικά θα έπρεπε να έχει 2+ΛΕΑ. Το θετικό είναι ότι δεν υπάρχουν κατά μήκος της οδού χρήσεις που επιβαρύνουν τον δρόμο με extra κυκλοφορία ή προβλήματα στάθμευσης κλπ. Από την άλλη όμως δεν υπάρχει πουθενά χώρος στάθμευσης, βενζινάδικο, ή οποιαδήποτε άλλη ευκολία για τον οδηγό.

Από την Ευκαρπία και μετά ο δρόμος διακλαδίζεται. Η μία διακλάδωση είναι η εσωτερική περιφερειακή οδός και έχει τα χαρακτηριστικά που περιέγραψε και ο kostya. 3+3 λωρίδες με πολλά φανάρια, αστικούς δρόμους να την επιβαρύνουν συνεχώς και καταλήγει με ισόπεδο κόμβο!!! στην Εθνική Οδό Αθηνων Θεσσαλονίκης στο ύψος της Λαχαναγοράς. Η άλλη διακλάδωση συνεχίζει με χαρακτηριστικά σύγχρονου ελληνικού αυτοκινητοδρόμου από το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου προς την περιοχή Τιτάν με πλάτος 2+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση για ένα μήκος 2 περίπου χιλιομέτρων και συναντάει την ΕΓΝΑΤΙΑ Οδό που έρχεται από την Καβάλα. Από την περιοχή του Τιτάνα όπου και υπάρχει ο μεγαλύτερος ανισόπεδος κόμβος της Θεσσαλονίκης(ακόμα δεν έχει τελειώσει) η περιφερειακή (χαρακτηρίζεται ως εξωτερική από δω και πέρα) είναι τμήμα της Εγνατίας με 3+ΛΕΑ και είναι ένας φανταστικός δρόμος. Κλειστός αυτοκινητόδρομος, με πλήρη φωτισμό, πολύ καλό οδόστρωμα. Καταλήγει με ανισόπεδο κόμβο στην Εθνική Θεσσαλονίκης-Αθηνών στο ύψος του Γαλλικού Ποταμού.

Συμπερασματικά, όποιος θέλει μπορεί πια να κινηθεί χωρίς να τον σταματήσει κανένα φανάρι από την Εθνική οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης μέχρι την Εθνική οδό Θεσσαλονίκης-Ν. Μουδανιών. Απλώς το τμήμα Ευκαρπία-Φοίνικας σε τίποτα δεν θυμίζει σύγχρονο κλειστό αυτοκινητόδρομο.
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Mon Jun 20, 2005 10:43 pm    Post subject: Reply with quote


Δείτε την εικόνα του περιφερειακού για να καταλάβετε.
Superas,αν θες επεξεργάσου την εικόνα για να είναι πλήρης η εικόνα.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
werto
New Member
New Member


Joined: 04 Jun 2005
Posts: 66

PostPosted: Tue Jun 21, 2005 2:59 am    Post subject: Reply with quote

Η νέα περιφερειακή πώς πάει από σήμανση; Υπάρχουν ταμπέλες που να δείχνουν καθαρά όταν για παράδειγμα κάποιος μπαίνει από ανατολικά στην εξωτερική ή εσωτερική περιφερειακή; Γιατί Ελλάδα είμαστε και δεν μου φαίνεται απίστευτο να σου λέει Αθήνα ίσια αλλά και δεξιά και να μην ξέρεις ποιον δρόμο να διαλέξεις στην τελική.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Jun 21, 2005 1:14 pm    Post subject: Reply with quote

Η σήμανση στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου όπου η περιφερειακή διακλαδίζεται σε εσωτερική και εξωτερική μπορώ να πω ότι είναι πολύ καλή και μπορείς άνετα να ξεχωρίσεις τις δύο κατευθύνσεις αφού έχουν και διαφορετικό χρώμα (πράσινο κλασσικό αυτοκινητοδρόμου για την εξωτερική, μπλε για την εσωτερική)

Arrow vag3721 Ο χάρτης σου αρκετά ενδιαφέρων αλλά έχει μερικά λάθη και παραλείψεις. Π.χ εμφανίζει ως διαφορετικές την Εγνατία και την οδό Λαγκαδά από την Ευκαρπία ως τη Λητή ενώ στην ουσία η Εγνατία σε εκείνο το τμήμα είναι η οδός Λαγκαδά σε διαπλάτυνση. Επίσης δεν υπάρχει το πολύ σημαντικό μικρό τμήμα μήκους 2 km που περιέγραψα και στο προηγούμενο post μεταξύ Νοσοκομείου Παπαγεωργίου και κόμβου Τιτάνα το οποίο παρακάμπτει την Ευκαρπία. Επίσης δίνει πράσινο χρώμα(δηλαδή χαρακτηρισμός κλειστού αυτοκινητοδρόμου) στην εσωτερική περιφερειακή- ακόμα και στο κομμάτι μετά την ευκαρπία προς Αθήνα κάτι που όπως είπαμε και στο προηγουμενο post μόνο στην σφαίρα της φαντασίας υπάρχει.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Jun 21, 2005 3:29 pm    Post subject: Reply with quote

και μια και λέμε για την περιφερειακή:

Εντείνονται οι έλεγχοι της τροχαίας όσον αφορά την ταχύτητα με την οποία κινούνται τα οχήματα στην περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης, με στόχο τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Ειδικότερα η διεύθυνση τροχαίας Θεσσαλονίκης με ανακοίνωση ενημερώνει τους οδηγούς ότι το φωτογραφικό ραντάρ στην περιφερειακή οδό της πόλης θα λειτουργεί πλέον σε καθημερινή βάση για την καταγραφή του ορίου ταχύτητας των οχημάτων.

Το όριο ταχύτητας στη συγκεκριμένη οδό είναι 90 χιλιόμετρα την ώρα, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά με ειδική σήμανση. Η παραβίαση του ορίου εκτός των ποινικών κυρώσεων συνεπάγεται αφαίρεση της άδειας ικανότητας, της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων του οχήματος για 30 ημέρες.
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Thu Jun 23, 2005 7:57 pm    Post subject: Reply with quote

«Εμφραγμα με την αρτηρία»

Ενα «τέρας» γεννιέται στη Θεσσαλονίκη. Είναι η υποθαλάσσια αρτηρία, η οποία διογκώθηκε κατά τέτοιον τρόπο ώστε, αν κατασκευαστεί, θα προκαλέσει πολύ περισσότερα και πιο έντονα προβλήματα από αυτά που ζητείται να λύσει.

Πλήρες άρθρο: http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=16041624
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Thu Jun 23, 2005 9:55 pm    Post subject: Reply with quote

Το άρθρο αναφέρει ότι το συνολικό κόστος κατασκευής της υποθαλάσιας αρτηρίας είναι 1,2bill €.
Άκουσα σήμερα τον Παπαγεωργόπουλο στην μεσημεριανή εκπομπή της ΕΤ3 να μιλάει για 66 mil €.

Ξερεί κανείς ακριβή στοιχεία? Γιατί και οι δύο περιπτώσεις μου φαίνονται λίγο τραβηγμένες αν και
συγκλίνω στην πρώτη?
(π.χ Η Γέφυρα κόστισε 800 mil και το Τραμ 200 mil, θα περίμενα κάτι ενδιάμεσο διαισθητικά)

υπάρχει κάποιος χάρτης?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Mika
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 17 May 2005
Posts: 771
Location: London, UK

PostPosted: Fri Jun 24, 2005 12:17 am    Post subject: Reply with quote

και εγω παντως για 1,2 δις ευρω ακουσα...

εγκλημα θα ειναι τα φουγαρα διπλα στον Πυργο...
Back to top
View user's profile Send private message
ioannis31
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 18 Feb 2004
Posts: 762
Location: Suburbia

PostPosted: Fri Jun 24, 2005 12:25 am    Post subject: Reply with quote

Περίπου 1,2 δις ευρώ είναι το κόστος του έργου. 66 εκ ευρώ είναι η συμμετοχή του Δημοσίου σύμφωνα με την προσφορά της Κοινοπραξίας Θερμαϊκή Οδός που είναι η προσωρινή μειοδότρια. Ενδεικτικά οι άλλες Κοινοπραξίες κατέθεσαν προσφορές σύμφωνα με τις οποίες η επιβάρυνση του Δημοσίου για να "βγει" το έργο ήταν από 150~300 εκ ευρώ.

Περισσότερες λεπτομέρειες αύριο...

edit

Από το site του Υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ, το επίσημο δελτίο τύπου της 12ης Μαϊου 2005 με τις οικονομικές προσφορές των ομίλων.

http://www2.minenv.gr/press/doc/0505121.doc

http://www2.minenv.gr/press/doc/0505122.doc


Last edited by ioannis31 on Fri Jun 24, 2005 10:59 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Jun 24, 2005 10:59 am    Post subject: Reply with quote

Το ένα σύστημα εξαερισμού της υποθαλάσσιας θα είναι στο λιμάνι, το άλλο θα είναι στην παραλία, στο χώρο που κατεβαίνει η Γ' Σεπτεμβρίου και ενώνεται με την παραλιακή.
Back to top
View user's profile Send private message
aristidis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 04 Feb 2004
Posts: 1448
Location: Πουθενιστάν

PostPosted: Fri Jun 24, 2005 2:13 pm    Post subject: Reply with quote

Ελευθεροτυπία wrote:
Το νέο έργο προβλέπει: Τη διαπλάτυνση της λεωφόρου Μ. Αλεξάνδρου σε εννέα λωρίδες εις βάρος των πάρκων, των κατοίκων και των έργων ανάπλασης της παραλίας, την αποκοπή της από την πόλη, την κατασκευή δύο «εργοστασίων» εξαερισμού με δύο τεράστια φουγάρα στον Λευκό Πύργο και στην παλιά Ηλεκτρική Εταιρεία, τη μετακίνηση της ανατολικής εισόδου από το ύψος του «Μακεδονία Πάλας» στην οδό Π. Συνδίκα, την αμφιδρόμηση της οδού Ανθέων, τη μη κατασκευή του πάρκινγκ στην αφετηρία της, παρεμβάσεις στην οδό Μ. Κάλλας, το στένεμα της οδού Τσιμισκή, τη διέλευση 130.000 αυτοκινήτων ημερησίως, αλλά και τα διόδια ύψους 1 ευρώ, από 0,93 που δίνει ο μειοδότης.


Σμπαρακουάκ!!! Αμα γινει ετσι, εγω θα μεταναστευσω!!! (βεβαια ακομα και να μη γινει ετσι εγω ουτως η αλλως θα κατεβω Αθηνα οταν μεγαλωσω...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Conqui
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Feb 2004
Posts: 144
Location: Βορράς

PostPosted: Wed Jun 29, 2005 11:06 am    Post subject: Reply with quote

έχει ακούσει/διαβάσει κανείς τί τελικά θα γίνει με την θαλάσσια συγκοινωνία πρός Μηχανιώνα και Πιερία;;;
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Jun 29, 2005 11:14 am    Post subject: Reply with quote

Θα ξεκινούσε το 1997. Η Πολιτιστική Πρωτεύουσα είχε κάνει διαφωνισμό σχετικά με την αισθητική των αποβαθρών.

Από το 1997 μέχρι σήμερα κάθε χρόνο εξαγγέλεται η λειτουργία τους, υπογράφουν τα σχετικά συμβόλαια, άλλα πάντα κολλάνε στο υπουργείο Ναυτιλίας και ξεκινάνε πάλι απο την αρχή.

Ένα ακόμα επεισόδιο στην κοροϊδία της Θεσσαλονίκης.
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Wed Jun 29, 2005 11:57 am    Post subject: Reply with quote

Shocked Shocked Shocked
καλα δεν αντιδραει κανεανας εκει πανω Question
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 89, 90, 91  Next
Page 13 of 91

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr