View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Sat Apr 30, 2005 12:18 pm Post subject: |
|
|
Η «μάχη» του προαστιακού
Ανταγωνιστικές σχέσεις υπάρχουν ανάμεσα στο μετρό και τον προαστιακό, παρόλο που μοιράζονται το ίδιο δίκτυο για 21 χλμ., στη διαδρομή από το σταθμό της Δουκίσσης Πλακεντίας ώς το «Ελ. Βενιζέλος».
Πλήρες άρθρο: http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=9564144
Δεν έπρεπε να θεωρούνται ανταγωνιστικά τα ΜΜΜ στην Αθήνα. Είναι γελοίο αυτό και δεν βοηθάει καθόλου στην ανάπτυξη και τον συντονισμό των μέσων. |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Sat Apr 30, 2005 12:23 pm Post subject: |
|
|
Του Σουφλιά πέστα αυτά, που έχει βαλθεί να κάνει τη ζωή του Λιάπη δύσκολη, κι όλα αυτά στου κασίδη το κεφάλι (ημών δηλαδή)…
Άκου τώρα επιχείρημα υπουργού ΠΕΧΩΔΕ σύγχρονου κράτους: «Αν ήταν στο χέρι μου θα το ξήλωνα»… |
|
Back to top |
|
|
marin Stadium Expert
Joined: 29 Apr 2004 Posts: 1414 Location: London
|
Posted: Mon May 16, 2005 9:28 pm Post subject: |
|
|
Krima gia ton proastiako giati einai ena poly omorfo grigoro kai katharo MMM. To xrisimopoiisa prosfata apo to aerodromio se wra pou den itan periergi (apogeuma) kai itan poly kalos. Dystyxws eimastan egw kai alloi 2 se olo to treno mexri 2-3 stathmous parakatw.
Pisteuw pws i swtiria tou proastiakou tha einai i epektasi tou pros Xalkida, Thiva, Korintho, Nauplio klp.
Einai pantws exwfreniko to pws polloi Ellines akoma antistekontai toso stin idea twn MMM kai epimenoun na pernoun ta autokinita tous akoma kai otan ta MMM tous boleuoun perissotero. |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Tue May 17, 2005 10:51 am Post subject: |
|
|
Παιδια , θα ηθελα να ρωτησω κατι .
Ποτε θα ειναι ετοιμος ο σταθμος του Προαστιακου της Ραφηνας ? |
|
Back to top |
|
|
Panagiotis-7 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 948 Location: Athens
|
Posted: Wed May 18, 2005 3:33 pm Post subject: |
|
|
Αργει πολυ ακομα... |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Wed May 18, 2005 3:55 pm Post subject: |
|
|
edit από Losada -- Σχολιασμός ολόκληρου του προηγούμενου μηνύματος
Που το ξερεις ? ..... |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Wed May 18, 2005 10:55 pm Post subject: |
|
|
edit από Losada -- Σχολιασμός ολόκληρου του προηγούμενου μηνύματος. Υπενθυμίζω ότι όταν θέλουμε να σχολιάσουμε το αμέσως προηγούμενο post δεν κάνουμε quote. Φυσικά αν το προηγούμενο post είναι μεγάλο και πρέπει να σχολιάσουμε μία πρόταση τότε μπορούμε να το κάνουμε αλλά ΟΧΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ γιατί πολύ απλά είναι περριτό κείμενο στη βάση δεδομένων του φόρουμ
Μα ... Προαστιακός + Ραφήνα = άτοπο! Η γραμμή αυτή δεν είναι μελλοντική? Άρα και ο σταθμός μελλοντικός? Όταν συνεχιστεί η ΑΟ και ο Προαστιακός προς τα εκεί βλέπουμε για χρόνο ολοκλήρωσης... |
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Wed May 25, 2005 4:04 pm Post subject: |
|
|
Tο Mετρό στην Πανεπιστημιούπολη και στο Γουδή
1/5/2005
Κείμενο: Συντακτική Ομάδα
Nέα γραμμή του μητροπολιτικού σιδηροδρόμου
Tο Mετρό στην Πανεπιστημιούπολη και στο Γουδή
Επέκταση των σταθμών του Μετρό και στην περιοχή της Πανεπιστημιούπολης ώστε να εξυπηρετούνται καθημερινά οι χιλιάδες φοιτητές του Ιδρύματος αλλά και οι κάτοικοι των περιοχών Καισαριανής και Ζωγράφου, προγραμματίζει το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ. Την είδηση αυτή ανακοίνωσε ο ίδιος ο υπουργός ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. κ. Γ. Σουφλιάς με δήλωσή του στο «Καποδιστριακό στην οποία επί λέξει αναφέρει ότι: «Στον προγραμματισμό της επέκτασης της γραμμής του ΜEΤΡO, περιλαμβάνουμε και την εξυπηρέτηση βασικών λειτουργιών της πόλης, όπως τα Νοσοκομεία στο Γουδή (Παίδων, Λαϊκό) η Πανεπιστημιούπολη στου Ζωγράφου, η Πολυτεχνειούπολη στου Ζωγράφου. Πιο συγκεκριμένα, εντός του Ιουνίου πρόκειται να γίνει ο διαγωνισμός για τη μελέτη κατασκευής γραμμής ΜEΤΡO μήκους 6,5 χμ. που θα ξεκινά από τον σημερινό σταθμό του ΜEΤΡO Πανεπιστήμιο και θα περιλαμβάνει έξι νέους σταθμούς: Κολωνάκι, Eυαγγελισμός, Παγκράτι – Kαισαριανή, Άνω Iλiσια, Ζωγράφου, Γουδή και θα τερματίζει στον σταθμό Κατεχάκη. Μάλιστα η γραμμή αυτή μπορεί μελλοντικά να συνδεθεί και με τις προγραμματισμένες επεκτάσεις Πανεπιστήμιο-Γαλάτσι και Κατεχάκη-Μαρούσι». Και καταλήγει ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, «με τον τρόπο αυτό μόλις εξευρεθούν οι αναγκαίοι πόροι για την κατασκευή της νέας γραμμής του ΜEΤΡO, το ΥΠΕΧΩΔΕ θα έχει έτοιμη τη μελέτη για την κατασκευή του έργου».
Σχετικά διαβήματα είχαν καταθέσει επανειλημμένως οι πρυτανικές αρχές του Πανεπιστημίου Αθηνών, χωρίς να βρουν ανταπόκριση. Η νέα ηγεσία του αρμόδιου υπουργείου όμως, αποφάσισε να συμπεριλάβει το πρόβλημα της περιοχής Ζωγράφου στον σχεδιασμό των επόμενων ετών για την επέκταση των σταθμών του ΜEΤΡO.
Μένει να οριστικοποιηθούν οι σχετικές διαδικασίες πριν οι αποφάσεις του αρμοδίου υπουργείου γίνουν ανακοινώσιμες.
Plaka exei o Souflias!!
Tous leei apo tin mia pos tha ftaxei nea grammi metro, kai apo tin alli to akyrwnei giati den exei lefta Swstooooos |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Wed May 25, 2005 10:32 pm Post subject: |
|
|
εγω θα ελεγα οτι προσπαθει να δειξει την εμπορικοτητα της γραμμης ωστε να κατασκευαστει με ιδια κεφαλαια απο καποιο κατασκευαστικο ομιλο |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu May 26, 2005 10:06 am Post subject: |
|
|
Αφού εκφράσω τη χαρά μου για το ότι το Κολωνάκι θα είναι ίσως η μόνη συνοικία της Αθήνας που θα εξυπηρετείται από 2 σταθμούς (Κολωνάκι-Ευαγγελισμός) , ήθελα να ρωτήσω κάτι: αν η προτεινόμενη γραμμή ξεκινάει από το Πανεπιστήμιο, προφανώς θα πρέπει να φτιαχτεί και δεύτερος σταθμός, κάτω από τον υπάρχοντα. Όταν κατασκευαστεί και η γραμμή Πανεπιστήμιο-Γαλάτσι, θα κατασκευαστεί τρίτος σταθμός; Αν ναι, πού; Στο κέντρο της Γης; |
|
Back to top |
|
|
assotos yios Stadium Expert
Joined: 30 Mar 2004 Posts: 955 Location: not aswtosgios blogspot :-)
|
Posted: Thu May 26, 2005 10:31 am Post subject: |
|
|
To λογικο θα ηταν η γραμμη να ειναι ενιαια (Γαλατσι-Γουδη) αρα να χρειαζεται μονο ενα επιπεδο ακομα στο σταθμο του Πανεπιστημιου.Αλλο δε καταλαβαινω κι αλλος σταθμος στον Ευαγγελισμο?Μαλλον λαθος θα ειναι... |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu May 26, 2005 11:44 am Post subject: |
|
|
Το λογικό αυτό θα ήταν, όμως μία τέτοια γραμμή θα πρέπει να κάνει στροφή 90+ μοιρών στο Πανεπιστήμιο, ερχόμενη από Γαλάτσι και μετά ανεβαίνοντας προς Κολωνάκι προκειμένου να αποφύγει την ήδη σκαμένη Πανεπιστημίου που θα μπορούσε να κάνει την "κούρμπα" λίγο πιο ομαλή. Εννοώ ότι θα γίνεται κάτι τέτοιο:
Last edited by exitmusician on Thu May 26, 2005 12:27 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Thu May 26, 2005 11:56 am Post subject: |
|
|
Isws na sxediazoun kai mia eniaia grammi, mallon kykliki, pou tha perilamvanei tin idi gnwsti epektasi apo Panepistimiou gia Galatsi kai tin epektasi apo Panepistimio stin Polytexnioupoli kai meta sto Galatsi. |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu May 26, 2005 12:25 pm Post subject: |
|
|
Ναι, αλλά αυτό εξακολουθεί να προϋποθέτει τη σύνδεση των σταθμών Πανεπιστήμιο και Κολωνάκι. Εξάλλου, φαντάζομαι ότι αυτό που ανέφερα πριν για την "κούρμπα" είναι αρκετά δύσκολο από τεχνικής άποψης και ειδικά σε έναν δρόμο όπως η Πανεπιστημίου που είχε δημιουργήσει τόσα και τόσα προβλήματα στη διάνοιξη της υπάρχουσας σήραγγας (θυμηθείτε το περίπτερο που εξαφανίστηκε ως δια μαγείας ). |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Thu May 26, 2005 1:19 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Όταν κατασκευαστεί και η γραμμή Πανεπιστήμιο-Γαλάτσι, θα κατασκευαστεί τρίτος σταθμός; Αν ναι, πού; Στο κέντρο της Γης; |
Στον κεντρικό σταθμό Deak Ferenc ter της Βουδαπέστης συναντώνται 3 γραμμές σε...3 επίπεδα. |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu May 26, 2005 2:33 pm Post subject: |
|
|
exitmusician wrote: | Αφού εκφράσω τη χαρά μου για το ότι το Κολωνάκι θα είναι ίσως η μόνη συνοικία της Αθήνας που θα εξυπηρετείται από 2 σταθμούς (Κολωνάκι-Ευαγγελισμός) , ήθελα να ρωτήσω κάτι: αν η προτεινόμενη γραμμή ξεκινάει από το Πανεπιστήμιο, προφανώς θα πρέπει να φτιαχτεί και δεύτερος σταθμός, κάτω από τον υπάρχοντα. Όταν κατασκευαστεί και η γραμμή Πανεπιστήμιο-Γαλάτσι, θα κατασκευαστεί τρίτος σταθμός; Αν ναι, πού; Στο κέντρο της Γης; |
Δε χρειάζεται καθόλου να γίνει 2ο επίπεδο κάτω από αυτό που είναι ο υπάρχων σταθμός. Δε χρειάζεται να γίνει σα το Σύνταγμα, ή την Ομόνοια δηλαδή. Ανετότατα οι συρμοι θα έρχονται στο επίπεδο της κόκκινης γραμμής, και λίγα μέτρα αφότου φύγουν από το σταθμό, θα αλλάζουν φορά. Δηλαδή το τούνελ των γραμμών θα πρέπει να κάνει την κούρμπα κάτω από την υπάρχουσα γραμμή. Αυτό πρέπει να γίνει και προς τις 2 κατευθύνσεις (αν πρόκειται για διασταύρωση 2 γραμμών) ή μόνο από τη μία (αν πρόκειται για απλή διακλάδωση). Αλίμονο αν θα έπρεπε να κατασκευαστεί και άλλος όροφος κάθε φορά που έπρεπε να γίνει νέα γραμμή). Παράδειγμα είναι ο σταθμός στη Πανόρμου, όπου πρόκειται να φεύγει κλάδος προς τη Κηφησίας. θα ανεβαίνει από το κέντρο και μόλις αφήσει το σταθμό(πχ 100 μέτρα πιο κάτω), θα φεύγει τούνελ δεξιά από τον υπάρχων μετά θα κατεβαίνει προς τα κάτω και θα στρίβει αριστερά (κάτω από τη μπλέ γραμμή) για να "πιάσει" Κηφησίας. |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu May 26, 2005 2:58 pm Post subject: |
|
|
Εννοείς ότι οι δύο γραμμές (η υπάρχουσα κόκκινη και η πιθανή μελλοντική Γαλάτσι-Κατεχάκη) θα χρησιμοποιούν τις ίδιες αποβάθρες στο Πανεπιστήμιο; Αν ναι, μου φαίνεται δύσκολο ως αδύνατο. |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu May 26, 2005 3:28 pm Post subject: |
|
|
Ακριβώς.
Αυτό που θα πηγαίνει από κάτω, θα είναι μόνο το νέο τούνελ, λίγα μέτρα από το σταθμό.
Έτσι τουλάχιστον είναι να γίνει στη Πανόρμου, και το βρίσκω απολύτως λογικό. Το ίδιο μπορεί να γίνει παντού, ακόμα και αν πρόκειται για διασταύρωση. Θα προσπαθήσω να κάνω ένα σχήμα για να το εξηγήσω καλύτερα.
Edit. Σου το στειλα με mail γιατί είναι μεγάλο το σχήμα. |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu May 26, 2005 3:49 pm Post subject: |
|
|
Ναι αλλά με 3 λεπτά χρόνο διέλευσης στις ώρες αιχμής ανά γραμμή δεν ξέρω πόσο ασφαλής μπορεί να είναι η δρομολόγηση και ποια είναι τα κριτήρια ασφάλειας. Μιλάμε για τρένα που θα πρέπει να διέρχονται από έναν σταθμό κάθε 1,5 λεπτό και μάλιστα εναλλάξ. Νομίζω ότι το ελάχιστο διάστημα ασφαλείας που πρέπει να παρεμβάλλεται μεταξύ 2 τρένων είναι 2 λεπτά.
edit: Είδα το σχήμα και συμφωνώ ότι στην Πανόρμου μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. Το Πανεπιστήμιο, όμως, θα είναι απλώς ένας κόμβος μεταξύ δύο διαφορετικών γραμμών και όχι η αφετηρία/τερματισμός μίας διακλάδωσης.
edit 2: Το σχήμα του Mozart σε σμίκρυνση:
Last edited by exitmusician on Thu May 26, 2005 4:03 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu May 26, 2005 3:57 pm Post subject: |
|
|
Η "ώρα αιχμής", αναφέρεται ΠΑΝΤΑ στο κέντρο της πόλης.
Ας είναι επομένως 2 λεπτά, και ένα τρένο να πηγαίνει προς Κηφησίας, και το άλλο προς Μεσογείων. 4 λεπτά, είναι πολύς χρόνος? Δε νομίζω.
Άλλωστε, το παραπάνω παράδειγμα είναι μόνο για το σταθμό στη Πανόρμου, που έτσι και αλλιώς, ΕΤΣΙ θα γίνει. Πρόκειται για διασταύρωση. Φυσικά και κάτω από τη Πανόρμου, θα χρησιμοποιείται το ίδιο τούνελ. Σωστά? Άρα, πρέπει να συνυπάρξουν οι "φόρτοι" των 2 γραμμών.
Απλώς εγώ επεσήμανα πως κάλλιστα αυτός ο τρόπος μπορεί να γίνει εκτός από τη Πανεπιστημίου (που θα φεύγει διακλάδωση προς Εξάρχεια) και ούτως ή άλλως δε μπορεί να γίνει αλλιώς, αλλά και σε περιπτώσεις που σε ένα άσχετο σταθμό πχ στο Νομισματοκοπείο, θελήσουν να κάνουν μια γραμμή, κάθετα στην υπάρχουσα. |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu May 26, 2005 4:06 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ. Τελικά το ίδιο πράγμα λέγαμε. Τα 3 λεπτά τα ανέφερα για το σταθμό στο Πανεπιστήμιο. Στην Πανόρμου όντως έτσι θα γίνει. Το πρόβλημα είναι αν η βέλτιστη λύση σε μια γραμμή Γαλάτσι-Κατεχάκη, που απλώς θα διέρχεται (δεν θα ξεκινάει ούτε θα τερματίζει) από το Πανεπιστήμιο, είναι η κατασκευή νέας γραμμής & νέου σταθμού κάτω από τον υπάρχοντα ή η χρησιμοποίηση του ίδιου σταθμού από δύο γραμμές, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για τη λειτουργία ολόκληρου του συστήματος. |
|
Back to top |
|
|
jortheo Full Member
Joined: 24 Mar 2004 Posts: 259
|
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Thu May 26, 2005 6:02 pm Post subject: |
|
|
Το μετρό της Κοπεγχάγης....μικρό μεν (προς το παρόν...) αλλά εντυπωσιακό!!! Πλήρως αυτόματο! Είναι σαν να οδηγείς το συρμό μόνος σου καθώς δεν έχει καμπίνα οδηγού αλλά μόνο τζάμι...οπότε βλέπεις όλη τη διαδρομή μέσα στο τούνελ! Επίσης, τριβή στις ράγες μηδέν!
Κάπως έτσι θα είναι το μετρό της Θεσσαλονίκης....
http://www.railway-technology.com/projects/copenhagen/images/cop6.jpg
ΥΓ: είχα γράψει στο τόπικ με τα ταξίδια εντυπώσεις από το πρόσφατο ταξίδι στην Κοπεγχάγη...αλλά χαθήκαν με το πογκρόμ των Τούρκων....όποτε βρώ ξανά χρόνο (καλά, ότι θέλω λέω εγώ τώρα...) θα τα ξαναγράψω! |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon May 30, 2005 10:10 pm Post subject: |
|
|
Οπως εγραψα και στο topic των ταξιδιωτικων προορισμων, επισκεφτηκα τη Πραγα για μερικες μερες κατα τη διαρκεια των οποιων χρησιμοποιησα το μετρο τους αρκετα συχνα. Ιδου εντυπωσεις και φωτογραφιες.
Γενικα μπορω να πω οτι το μετρο τους με αφησε πολυ ικανοποιημενο αν σκεφτει κανεις οτι ξεκινησε να λειτουργει 30 χρονια πριν. Τα περισσοτερα τρενα τους ειναι πολυ συγχρονα (προσωπικα μου αρεσουν περισσοτερο απο τα δικα μας) ενω οι σταθμοι τους ειναι οκ (σε καποιους απο αυτους γινονταν εργα αναπλασης ενω ορισμενοι ειχαν μεγαλες οθονες στους τοιχους οπου μπορουσες να δεις τα νεα).
Εσωτερικο τρενου
Πολυ ομορφα και αναπαυτικα καθισματα. Απλετος χωρος. Σκυλοι και ποδηλατα επιτρεπονται. Επισης τα τρενα τους κανουν πολυ λιγοτερο θορυβο απο τα δικα μας.
Διακοσμηση τοιχου σε κεντρικους σταθμους
Η διακοσμηση αυτη ηταν αρκετα εντυπωσιακη και φουτουριστικη, αλλα εκανε το σταθμο να δειχνει λιγο σκοτεινος (η φωτο την αδικει).
Τυπικος σταθμος στα περιχωρα
Οχι τιποτα ιδιαιτερο οπως βλεπετε, αλλα τεραστιες πλατφορμες (η φωτο δε παρουσιαζει σωστα το μεγεθος τους)
Το μετρο της Πραγας μεταφερει 400εκ επιβατες το χρονο (σε πολη 1.2εκ κατοικων) και αποτελειται απο 3 γραμμες με περιπου 50 σταθμους. Ειναι κυριως ρωσικης κατασκευης. Μεχρι το 2008 ολα τα τρενα θα αλλαχθουν με καινουρια απο τη Siemens. Αναμενονται επισης δυο ακομα γραμμες και καινουριοι σταθμοι στις υπαρχουσες γραμμες. |
|
Back to top |
|
|
VaZeLo Visitor
Joined: 09 Oct 2004 Posts: 9
|
Posted: Tue May 31, 2005 2:44 pm Post subject: |
|
|
Telika ta dromologia tou proastiakou gia korin8o pote ksekinane? |
|
Back to top |
|
|
|