stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας (Μετρό, Προαστιακός κλπ)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 88, 89, 90  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
nikitas
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Jun 2004
Posts: 463
Location: Frankfurt, DE

PostPosted: Wed Aug 11, 2004 12:06 am    Post subject: Reply with quote

Από σημερινό ρεποράζ της Ελευθεροτυπίας. Το αεροδρόμιο είναι φοβερό και πολύ αποτελεσματικό αλλά προαστιακός και μετρο...

"Στον σιδηροδρομικό σταθμό του αεροδρομίου επικρατεί σχεδόν απόλυτη ησυχία. Ελάχιστοι επιβάτες περιμένουν στις πλατφόρμες. Δύο τρένα του ΟΣΕ και δύο του μετρό αναχωρούν ανά ώρα σχεδόν άδεια. «Ο κόσμος δεν έχει ακόμη συνηθίσει τον προαστιακό», λένε οι υπάλληλοι του οργανισμού και εκτιμούν -ή ελπίζουν- ότι τις επόμενες ημέρες η κίνηση θα αυξηθεί."

Ίσως να οφείλεται εν μέρει και στο γεγονός ότι όλα τα μέλη της Ολυμπιακής Οικογένειας μεταφέρονται με πούλμαν αλλά μήπως θα έπρεπε να σκεφτούν πλέον τη μείωση της τιμής; Αν τα τρένα φεύγουν άδεια η οικονομική ζημιά είναι μεγάλη.
Back to top
View user's profile Send private message
incisiv
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 149
Location: athens

PostPosted: Wed Aug 11, 2004 12:13 am    Post subject: Reply with quote

Μα εαν μειωσουν την τιμη η "συμπαθεστατη" ρατσα των αθηναιων ταξιτζιδων ποιον θα κλεβει μετα?Ειναι δυνατον να χαλασει την ζαχαρενια της κιτρινης λαιλαπας η κυβερνηση?Εξαλλου οπου σταθουν δηλωνουν οτι ειναι μπλε!Ειναι γνωστη η κοματικη ταυτοτητα της κιτρινης χολερας.
Back to top
View user's profile Send private message
Argyris
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Apr 2004
Posts: 670
Location: ΑΘΗΝΑ

PostPosted: Wed Aug 11, 2004 3:55 pm    Post subject: Reply with quote

Re paidia, me thn gefyra tou Calatrava ti egine?
Fwtografies exoume?
Einai etoimi?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
obsedian
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 May 2004
Posts: 70
Location: Athens

PostPosted: Wed Aug 11, 2004 4:36 pm    Post subject: Reply with quote

Η Calatravoγεφυρα είναι έτοιμη εδώ και μια εβδομάδα, είναι πολυ όμορφη και εντυπωσιακή. Για του στραβού το δίκιο πάντως, τωρα που δεν έχει κίνηση, είναι ποιο εύκολο να διασχίσεις τον δρόμο παρά να ανεβοκατέβεις... απο χειμώνα βέβαια ...
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Wed Aug 11, 2004 7:21 pm    Post subject: Reply with quote

Mozart

Δυστυχώς απαιτείται εγγραφή στην Ημερησία για να διαβαστεί το άρθρο. Μπορείς να μας παραθέσεις τα σημαντικότερα σημεία του (ή ολόκληρο το άρθρο αν δεν είναι πολύ μεγάλο); Αν και είμαι σίγουρος ότι είχα διαβάσει για την επέκταση της Γραμμής 3 από Θηβών προς Πειραιά μέσω Αγ. Βαρβάρας, Νίκαιας, Κορυδαλλού, Ταμπουρίων με κατάληξη στο κέντρο του Πειραιά, παρακάμπτοντας την προτεινόμενη επαναχάραξη της Γραμμής 1 από Φάληρο προς Πλατεία Κοραή.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
UWG
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Feb 2004
Posts: 513
Location: Atlanta USA

PostPosted: Thu Aug 12, 2004 1:14 am    Post subject: Reply with quote

Arrow Argyris
Ean enoes tin pezogefyra tote einai panetimi. Fotografies eixame bali edo kai merikes selides.
Ooops biastika na apadiso Embarassed Embarassed

Mia erotisi. Edo kai poli kairo eixa akousi oti o proastikos tha ftasi mexri to Labrio. Eparxi kapio melodiko sxedio pou na dixni tetio prama e einai apla oniro.
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Thu Aug 12, 2004 2:09 am    Post subject: Reply with quote

Αν χρησιμοποίησε κάποιος το σταθμό ΜΕΤΡΟ του Αγ.Αντωνίου παρακαλείτε να μου πει πόσο απέχει από τη Θηβών! Αν υποθέσουμε ότι κάποιος πάει περπατώντας απο το συγκεκριμένο σταθμό προς τη Θηβών σε ποιό ύψος της Θηβών θα καταλήξει;;; (π.χ Τσαλδάρη ή Αγρινίου κτλ)
Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Aug 12, 2004 10:03 am    Post subject: Reply with quote

Arrow Exit

Γράφω από το άρθρο μόνο όσα αφορούν στις επεκτάσεις.


...
Τόνισε ακόμη ότι το μετρό συνεχίζει τις επεκτάσεις του προς τα πυκνοκατοικημένα δυτικά προάστια. Συγκεκριμένα, είπε ότι αυτή τη στιγμή απομένει η κατασκευή του εν τρίτου περίπου της σήραγγας επέκτασης από τον Άγιο Αντώνιο έως τη Θηβών, συνολικού μήκους 1,5 χλμ., ενώ μέχρι την άνοιξη του 2005 θα έχουν ανατεθεί και οι δυο σταθμοί «Περιστέρι» στη πλατεία Δημοκρατίας και «Θηβών» στον Άγιο Ιερόθεο. Το έργο θα έχει ολοκληρωθεί πλήρως μέχρι το 2007, όταν θα έχει ολοκληρωθεί και η δεύτερη επέκταση προς τα δυτικά προάστια που θα εξυπηρετήσει το Αιγάλεω και το Χαϊδάρι.
...
...
Eπιβάτες >>Με το νέο σταθμό εξυπηρετούνται από χτες περίπου 50.000 επιβάτες σε καθημερινή βάση, ενώ με την ολοκλήρωση της επέκτασης έως τη Θηβών αναμένεται ο διπλασιασμός της επιβατικής κίνησης. Το κόστος της όλης επέκτασης της γραμμής 2 προς το Περιστέρι, προϋπολογίζεται σε 260 εκατ. ευρώ.

Αυτή τη στιγμή το μετρό συνεχίζει να επεκτείνεται με στόχο να φτάσει το 2010 τα 82 χλμ. δικτύου και τους 55 σταθμούς.

Σήμερα, υλοποιείται η επέκταση προς Αιγάλεω και Χαϊδάρι μήκους 5,8 χλμ. Η γραμμή θα είναι έτοιμη μέχρι το 2007 και θα διαθέτει τέσσερις σταθμούς (Βοτανικός, Άγιος Σάββας, Αιγάλεω, Χαϊδάρι).

Η επέκταση αυτή αναμένεται να εξυπηρετεί περισσότερους από 150.000 επιβάτες ημερησίως.

Παράλληλα, σε διαδικασία δημοπράτησης βρίσκεται η επέκταση από τον Άγιο Δημήτριο έως το Ελληνικό, σε μήκος 6,7 χλμ και 4 σταθμούς (Ηλιούπολη, Αργυρούπολη, Ελληνικό και πρώην Α/Δ Ελληνικού). Το έργο αναμένεται να είναι έτοιμο το 2008 και τότε το μετρό θα διαθέτει συνολικά 59,6 χιλιόμετρα δικτύου και 48 σταθμούς.

Η ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε αναζήτηση και ιδιωτικών κονδυλίων, προκειμένου να υλοποιήσει και άλλες τρεις σημαντικές επεκτάσεις:

Την επέκταση από τον σταθμό Πανόρμου έως το Μαρούσι διά μέσω της λεωφόρου Κηφισίας. Η γραμμή πρόκειται να έχει μήκος 7,5 χλμ. και θα διαθέτει 6 σταθμούς (Φάρος, Φιλοθέη, Σίδερα, ΟΑΚΑ, Παράδεισος και Μαρούσι, ο οποίος θα είναι σταθμός ανταπόκρισης με τον ΗΣΑΠ).

Την επέκταση από τον σταθμό Πανεπιστήμιο έως το Γαλάτσι διά μέσω της Κυψέλης. Η γραμμή θα έχει μήκος 6,3 χλμ. και θα διαθέτει 6 σταθμούς (Εξάρχεια, Αλεξάνδρας, Δικαστήρια, Κυψέλη, Γαλάτσι και Τραλλέων).

Την επέκταση από τον μελλοντικό σταθμό Χαϊδάρι έως τον Πειραιά διά μέσω των δυτικών προαστίων. Η γραμμή πρόκειται να έχει μήκος 7 χλμ. και 5 νέους σταθμούς (Αγ. Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, Ταμπούρια και Πειραιάς, ο οποίος θα είναι σταθμός ανταπόκρισης με τον ΗΣΑΠ και τον Προαστιακό).

Οι επεκτάσεις αυτές αναμένεται να είναι έτοιμες έως το 2010.

Παράλληλα η Αττικό Μετρό σχεδιάζει και τρεις ακόμα επεκτάσεις. Από το Ελληνικό έως τη Γλυφάδα σε μήκος 2,9 χλμ. και 2 νέους σταθμούς, από τη Θηβών έως τη Πετρούπολη σε μήκος 3,1 χλμ. και 3 νέους σταθμούς και από τον Πειραιά έως το Πασαλιμάνι σε μήκος 1,2 χλμ. και με 2 νέους σταθμούς.


Last edited by Mozart on Thu Aug 12, 2004 1:28 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Thu Aug 12, 2004 1:27 pm    Post subject: Reply with quote

@ Losada: Τσαλδάρη. Η απόσταση όμως θέλει τουλάχιστον ένα 20λεπτο με γρήγορο περπάτημα. Μπορεί να λέω και λίγο.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Red Adder
New Member
New Member


Joined: 24 Jun 2004
Posts: 54
Location: Athens

PostPosted: Thu Aug 12, 2004 8:48 pm    Post subject: Εντυπώσεις και καλόπιστες παρατηρήσεις προαστιακού Reply with quote

Τετάρτη 5 τα ξημερώματα. Νέκρα στον σταθμό του προαστιακού στο Ελευθέριος Βενιζέλος. Το φοιτητικό στοίχισε 4 ευρουδάκια για Νερατζίωτισσα. Η τιμή νομίζω ότι είναι fix για οποιοδήποτε προορισμό αλλά δεν είμαι και σίγουρος. Οι υπάλληλοι εξυπηρετικότατοι. Δυστυχώς έχασα το τρένο των 5:15 για λίγο και πήρα το επόμενο μετά από μίσή ώρα. Ερημιά στον σταθμό. Εγώ και δύο τρεις τουρίστες, άρα πλειοψηφία χρηστών οι ξένοι. Φαίνεται ότι είναι πιο ενημερωμένοι από εμάς. Το σκαλοπάτι του τρένου δεν με ενόχλησε καθόλου συγκριτικά με τις άλλες ελλείψεις που διαπίστωσα και είναι σοβαρότατες.
Α) τα τζάμια είναι φιμέ και λειτουργούν σαν καθρέπτης όταν είναι νύχτα. Ότι και να κάνεις δεν βλέπεις τίποτα έξω και πας στα τυφλά.
Β) δεν υπάρχουν οι ηχητικές ανακοινώσεις και σε συνδυασμό με το πρόβλημα α πάς στα τυφλά.
Γ) οι σταθμοί έχουν λίγες επιγραφές με την ονομασία των σταθμών και γενικότερα η σηματοδότηση είναι ανεπαρκέστατή.
Δ) το γνωστό πρόβλημα με την αναγραφή των σταθμών εσωτερικά του τρένου. Δεν υπάρχει στα αγγλικά και αν ταξιδεύεις νύχτα πρέπει να έχεις συνέχεια την προσοχή σου στην επιγραφή αν είσαι έλληνας και δεν ξέρεις τις στάσεις.
Ε) στην Νερατζήωτισσα δεν λειτουργούσαν ούτε κυλιόμενες σκάλες αλλά ούτε ανελκυστήρες. Ρωτώντας υπάλληλο του σταθμού στην πλατφόρμα (το καλό είναι ότι υπήρχαν σε όλους τους σταθμούς υπάλληλοι) μου είπε ότι χάλασαν οι κυλιόμενες. Αποτέλεσμα αν κουβαλάς βαλίτσες τις παίρνεις στον ώμο και ανεβαίνεις. Λόγο ανεπαρκέστατης σηματοδότησης στο πρώτο επίπεδο δεν υπάρχει κανένα σήμα για να σε οδηγεί στις πλατφόρμες του ηλεκτρικού.
Z) από την μεριά του σταθμού τις Κηφισίας δεν υπήρχε ταμείο. Μόνο δύο παλιά αυτόματα εκδοτήρια που δεν έπαιρναν κέρματα των δύο ευρώ. Έχοντας κέρματα μόνο των 2 ευρώ έπρεπε να πάω στη απέναντι αποβάθρα να αγοράσω ένα κουβαλώντας πάλι ξανά όλες τις αποσκευές. Συμπέρασμα; έγινα λαθρεπιβάτης του ηλεκτρικού μέχρι να φτάσω στον τελικό προορισμό μου.

Λύσεις στα προβλήματα;
Πιο συχνά δρομολόγια.
Καλύτερη σηματοδότηση χώρων.
Ανακοινώσεις των σταθμών προορισμού σε ελληνικά και αγγλικά.
Χάρτες σε αποβάθρες και τρένα.

Σημ: αν πάρει κάποιος τον προαστιακό βράδυ προσέξει ότι το πρόβλημα με τα φιμέ τζάμια είναι τεράστιο και θα με θυμηθεί.
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Thu Aug 12, 2004 10:31 pm    Post subject: Reply with quote

Μα, να κοιτάξεις έξω, να δεις τι; Το τσιμεντένιο διαχωριστικό της Αττικής Οδού; Confused

Όσο για ηχητικές ανακοινώσεις, σήμερα το απόγευμα χρησιμοποίησα τον Προαστιακό (Αθήνα-Πλακεντία) και, αν και δεν υπήρχε ηχογραφημένο μήνυμα, ο μηχανοδηγός έκανε ανακοίνωση πριν από κάθε σταθμό.

Για τα άλλα σχετικά με τη σήμανση σε τρένα και αποβάθρες, συμφωνώ μαζί σου.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
nikitas
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Jun 2004
Posts: 463
Location: Frankfurt, DE

PostPosted: Thu Aug 12, 2004 10:49 pm    Post subject: Reply with quote

Admin εξακολουθεί να μην υπάρχει ψυχή στον προαστιακό και το μετρό ακόμα και κατά τις ώρες αιχμής; Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message
Red Adder
New Member
New Member


Joined: 24 Jun 2004
Posts: 54
Location: Athens

PostPosted: Thu Aug 12, 2004 11:36 pm    Post subject: Reply with quote

Admin wrote:
Μα, να κοιτάξεις έξω, να δεις τι; Το τσιμεντένιο διαχωριστικό της Αττικής Οδού; Confused

Όσο για ηχητικές ανακοινώσεις, σήμερα το απόγευμα χρησιμοποίησα τον Προαστιακό (Αθήνα-Πλακεντία) και, αν και δεν υπήρχε ηχογραφημένο μήνυμα, ο μηχανοδηγός έκανε ανακοίνωση πριν από κάθε σταθμό.


Όταν δεν υπάρχει μέσα στο τρένο χάρτης.
Όταν δεν υπάρχει φωνητικά ανακοίνωση.
Όταν ο μηχανοδηγός δεν κάνει ανακοίνωση πριν από κάθε σταθμό (στην περίπτωση μου σημ: ξημερώματα).
Όταν από την στιγμή που ξεκινάς το ταξίδι σου η επιγραφή το μόνο γράφει είναι η ώρα τότε η μόνη σου πληροφόρηση είναι οι επιγραφές στους σταθμούς, που είναι και μετρημένες…
ε τότε είναι πρόβλημα!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Thu Aug 12, 2004 11:56 pm    Post subject: Reply with quote

Μου ακούγεται παράξενο να μην φαίνονται οι αποβάθρες - οι οποίες είναι φωτισμένες - τη νύχτα μέσα από το τρένο. Τι διάολο, τα τζάμια δεν πρέπει να είναι φιμέ, καπνισμένα πρέπει να είναι για να μην μπορείς να δεις ένα φωτισμένο χώρο έξω τη νύχτα! Σήμερα πάντως που πήρα (επαναλαμβάνω) τον Προαστιακό, δεν παρατήρησα τίποτα "παράξενο" με τα τζάμια του.

Τώρα που το σκέφτομαι, εγώ χρησιμοποίησα έναν συρμό Desiro (μωβ χρώμα). Στον Προαστιακό "τρέχουν" και τα Railbus (πράσινο-κίτρινο χρώμα). Μήπως πηρες ένα από τα δεύτερα και η κατάσταση που λες με τα τζάμια υπάρχει μόνο εκεί; Υπόθεση κάνω.

@ nikitas: Στο βαγόνι μου - νομίζω οι συρμοί έχουν από 2 - υπήρχαν γύρω στα 15 άτομα (περίπου 8 το απόγευμα). Στην Πλακεντία που κατέβηκα πρέπει να επιβιβάστηκαν άλλα τόσα, στο βαγόνι μου πάντα.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Red Adder
New Member
New Member


Joined: 24 Jun 2004
Posts: 54
Location: Athens

PostPosted: Fri Aug 13, 2004 12:15 am    Post subject: Reply with quote

Railbus ήταν και επαναλαμβάνω ότι νύχτα δεν φαινόταν σχεδόν τίποτα έξω και τα τζάμια λειτουργούσαν σαν καθρέπτης!!!
Να φανταστείς κολλητά στο τζάμι με τα δύο χέρια να κάνουν σκιά για να δω έξω και η ορατότητα ήταν σχεδόν μηδενική.
Back to top
View user's profile Send private message
Panagiotis-7
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 948
Location: Athens

PostPosted: Fri Aug 13, 2004 1:43 am    Post subject: Reply with quote

Το προβλημα με τις σκαλες στη Νερατζιωτισσα ηταν της στιγμης.
Μετα απο λιγο λειτουργουσαν κανονικα.
Το τζαμια ειναι φιμε αλλα αυτο δε νομιζω οτι ειναι και μεγαλο προβλημα.

Βλεπεις και πιο ευκολα τα κοριτσακια στο απεναντυ καθισμα... Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Red Adder
New Member
New Member


Joined: 24 Jun 2004
Posts: 54
Location: Athens

PostPosted: Fri Aug 13, 2004 1:55 am    Post subject: Reply with quote

Όταν το μάθουν τον προαστιακό και τα κοριτσάκια τότε ΝΑΙ θα πάψει να είναι πρόβλήμα Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Panagiotis-7
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 948
Location: Athens

PostPosted: Sat Aug 14, 2004 12:59 am    Post subject: Reply with quote

Toν εχουν μαθει καλα.
Ακου που σου λεω.Σημερα να δεις τι γινοταν στη Νερατζιωτισσα.


ΠΑΡΕΛΑΣΗ!!!
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Thu Aug 19, 2004 11:36 am    Post subject: Reply with quote

Ο κορυφαίος σταθμός του ΗΣΑΠ στο Φάληρο χθές κατά τις 24.30 που επέστρεφα σπίτι.

http://briefcase.pathfinder.gr/download/losada_7/25553/303121/0/HSAP.JPG

Με αφορμή τη παραπάνω φωτογραφία θα πρέπει να πω ότι σε αντίθεση με το ΤΡΑΜ δεν περίμενα σε ΗΣΑΠ και ΜΕΤΡΟ παραπάνω απο 2' για να έρθει ο σειρμός (Συχνά μα πάρα πολύ συχνά τα δρομολόγια τους)
Razz Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Asimov
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 128
Location: Κάπου ανάμεσα...

PostPosted: Thu Aug 19, 2004 2:51 pm    Post subject: Reply with quote

Μετα το Τραμ και ο Προαστιακος πνεει τα λοισθια κυριως λογω κακου σχεδιασμου, ελλειψης υποδομων (π.χ. παρκινγκ) και ΚΑΚΙΣΤΗΣ τιμολογιακης πολιτικης...Το αρθρο απο "Τα Νεα":


Tρία φρένα στον προαστιακό
Aκριβό εισιτήριο, αραιά δρομολόγια και αδυναμία πρόσβασης στους σταθμούς

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΝΩΛΑΣ




Χωρίς επιβάτες κυκλοφορούν τα υπερσύγχρονα τρένα του προαστιακού σιδηροδρόμου της Αττικής. H τσουχτερή τιμή, ο χαμένος χρόνος στις αποβάθρες λόγω του κακού προγραμματισμού και η δυσκολία πρόσβασης στους σταθμούς που κατασκευάστηκαν είναι οι λόγοι που, σύμφωνα με τους συγκοινωνιολόγους, έχουν καταστήσει το νέο μέσο σχεδόν... ανενεργό.



Είναι ενδεικτικό ότι έως την ημέρα της έναρξης των Αγώνων στα τρένα δεν επιβιβάζονταν καθημερινά περισσότερα από 2.000 άτομα.

«Περιμέναμε χρόνια προκειμένου να αποκτήσουμε έναν τρόπο μετακίνησης. Και τώρα που το τρένο μπήκε στις ράγες, δεν μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε» επισημαίνει ο κ. Νίκος Παπαχρήστος, συγκοινωνιολόγος και πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Σπάτων. Ο ίδιος συμπληρώνει ότι η τιμή του εισιτηρίου είναι απαγορευτική για έναν εργαζόμενο που πρέπει να μετακινείται από και προς το Κέντρο καθημερινά αφού, για παράδειγμα, για να μετακινηθεί από το Κορωπί στην Αθήνα πρέπει να πληρώσει 3 ευρώ τη φορά. Το αστικό λεωφορείο κοστίζει μόλις 0,45 λεπτά. Ακόμα και για τη διαδρομή από την Παλλήνη ώς το Κορωπί ο επιβάτης του προαστιακού πρέπει να πληρώσει 2 ευρώ.

Μόνο από τύχη

«Συνήθως πληρώνεις κάτι παραπάνω για να φτάσεις γρηγορότερα στον προορισμό σου. Ωστόσο ούτε αυτό συμβαίνει με τον προαστιακό» λέει από τη δική του πλευρά ο συγκοινωνιολόγος κ. Νότης Παπαδόπουλος. «Μόνο αν τύχει να περάσει ο επιβάτης ακριβώς την ώρα που έρχεται το τρένο στον σταθμό είναι τυχερός. Σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να περιμένει ακόμα και μισή ώρα. Την ίδια στιγμή δεν υπάρχουν πινακίδες ούτε ηλεκτρονικές ταμπέλες ενημέρωσης που να εξηγούν σε πόση ώρα θα έρθει το τρένο» εξηγεί ο κ. Παπαχρήστος.

Είναι ενδεικτικό ότι ακόμα και αν χρησιμοποιήσει ένας επιβάτης το Μετρό ώς τον Σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας και από εκεί θελήσει να πάρει τον προαστιακό θα περιμένει - ίσως και μισή ώρα. «Μια καλή λύση θα ήταν να σταματούν και τα τρένα της Αττικό Μετρό στις ενδιάμεσες στάσεις από τη Δουκίσσης Πλακεντίας ώς το Αεροδρόμιο» λέει ο κ. Παπαχρήστος. Ωστόσο η σύμβαση που έχουν υπογράψει οι δύο εταιρείες δεν επιτρέπει στην εταιρεία του Μετρό να σταματάει στις στάσεις του προαστιακού. «Πρόκειται για δύο κρατικές εταιρείες. Δεν θα μπορούσαν να συνεννοηθούν ώστε να βρεθεί μια μέση λύση που θα εξυπηρετούσε όλους άραγε;» επισημαίνει ο συγκοινωνιολόγος.

Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων πάντως υποστηρίζει ότι δεν μπορούν να βγουν ασφαλή συμπεράσματα εάν δεν λειτουργήσει το σύστημα του προαστιακού σιδηροδρόμου στο σύνολό του. «Αυτή τη στιγμή λειτουργεί μόνο ένα μικρό τμήμα, που ικανοποιεί σχεδόν αποκλειστικά τις ανάγκες των Ολυμπιακών Αγώνων» σημειώνουν, ενώ τονίζουν ότι σημειώθηκε, από τη στιγμή έναρξης των Αγώνων, αύξηση της τάξης του 98,5% στην επιβατική κίνηση σε σχέση με τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του μέσου.


Ένα χιλιόμετρο με τα πόδια για να πας στον σταθμό!
Ένα από τα μεγάλα προβλήματα είναι ο τρόπος πρόσβασης στους σταθμούς. Ο οδηγός, για παράδειγμα, που κινείται επί της Αττικής Οδού και θέλει να επιβιβαστεί στον Σταθμό Παλλήνη θα πρέπει να εξέλθει από την ομώνυμη έξοδο και να στρίψει είτε αριστερά είτε δεξιά. Ο δρόμος στον οποίο εισέρχεται είναι μικρός και η στάθμευση στις δύο πλευρές του αδύνατη. Η πιο «κοντινή» λύση είναι ένα βενζινάδικο, στην κατεύθυνση προς Παλλήνη. Θα μπορούσε θεωρητικά να αφήσει το αυτοκίνητο εκεί, αλλά θα πρέπει να περπατήσει ένα χιλιόμετρο μέχρι τον σταθμό.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Aug 26, 2004 9:42 am    Post subject: Reply with quote

Το σαββατοκύριακο βρέθηκα Αθήνα και μεταφέρω τις εντυπώσεις μου! Κατ' αρχήν κατέβηκα με το αυτοκίνητο αλλά μέσα στην Αθήνα δεντο χρησιμοποίησα καθόλου. Παντού με τη συγκοινωνία!!! Εύκολα και γρήγορα...

Την Κυριακή πήγα στο ΟΑΚΑ. Πήρα το μετρό από το Μοναστηράκι και μιας και έτυχε να μπω στον συρμό που πήγαινε αεροδρόμιο και είχα και το εισιτήριο των αγώνων (οπότε δεν χρειαζόταν να πληρώσω το απαράδεκτο χαράτσι των 8€) είπα να πάω μέχρι το Ελ. Βενιζέλος. Μετά την Δουκίσσης Πλακεντίας εντύπωση μου έκανε η αρκετά χαμηλή ταχύτητα του τρένου. Στην Αττική οδό που έβλεπα μας προσπερνούσανε και τα λεωφορεία!

Ο σταθμός του Ελ. Βεν. πολύ ωραίος! Η πρόσβαση όμως στον αεροσταθμό πάσχει λίγο Mad . Ειδικά τις βροχερές μέρες, δεν είναι και το πιο άνετο να βγαίνεις στη βροχή για να περάσεις απέναντι και να μπεις στην πεζογέφυρα.

Στο γυρισμό πήρα προαστιακό. Η ταχύτητα λίγο μεγαλύτερη από το μετρό αλλά με στάσεις στους σταθμούς. Επειδή όλοι πηγαίναν στο ΟΑΚΑ μπήκε πολύς κόσμος σε Κωρωπί, Κάντζα και Παλλήνη.

Λίγο πριν την Δουκίσσης Πλακεντίας σταματήσαμε κανά 10λεπτο ενώ και μέσα στο σταθμό της Δ.Π. πάλι είχαμε καθυστέρηση 10 λεπτά Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Φοβερός εκνευρισμός στον κόσμο και ειδικά στους ξένους, ενώ οι υπαλληλοι του προαστιακού φανερά αγχωμένοι ξέφυγαν από τα όρια της ευγένειας και μιλούσαν άσχημα στον κόσμο.

Ο γυρισμός από τη Νερατζιώτισσα μετά τους αγώνες ευτυχώς ήταν πολύ ομαλός Very Happy Χαμός βέβαια από κόσμο μέσα στο τρένο, ενώ πολύ γέλιο έπεφτε από τις εκκλήσεις του μηχανοδηγού να προχωρήσει ο κόσμος μπροστά στο συρμό με στυλ ορίτζιναλ ΟΣΕ! ("η αμαξοστοιχία σε 5 λεπτά φτάνει στον Παλαιοφάρσαλο, παρακαλώ ετοιμαστείτ
Back to top
View user's profile Send private message
DonAlex
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Mar 2004
Posts: 482
Location: Zurich

PostPosted: Fri Aug 27, 2004 11:28 pm    Post subject: Reply with quote

To prwto post apo ti diki mou meta-Olympiaki epoxi...
Se genikes alla kai se eidikes grammes, o Proastiakos einai APISTEFTOS !!!!
Poly xlidi, foveres egkatastaseis (ektos tou stathmou Larissis, alla ypomoni mexri na ktisthei o kainourgios)
Apla den perimena na mou tyxei sto partheniko taksidi pros to El.Ven. na exoume kathysterisi
gyrw sta 35 lepta epeidi "kollise" to systima....kai panw pou mas eipan oti tha pairname to epomeno,
tsoup to atimo arxise na kineitai....epikoinwnia tis pistolas....
Telos pantwn...apo kei kai pera...ola prima...
H moni mou apogoitefsi (mikri vevaia) itan sto stathmo tou El.Ven. o opoios an kai einai FANTASTIKOS !!!! den exei kyliomenes skales
gi'aftous pou anevainoun re paidia....
Stoivaxtikame sta teraaaaastia (leme twra) asanser giati eilikrina den sikwnotan i atimi valitsa Twisted Evil
Toulaxiston vale ti mia skala n'anevainei kai tin alli na katevainei Twisted Evil Rolling Eyes

Aaaa kai kati allo pou me xalase einai i diadromi apo ton Larissis stin Attiki Odo...
poly tritokosmik re gamwto...alanes, xwmata, skoupidia, asximes polykatoikies....
Ena ksilwma theloun ola re gamwto...kai sti thesi tous ena deftero Olympiako xwrio...kalo eeeeee Rolling Eyes Laughing Cool
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Tue Aug 31, 2004 6:07 pm    Post subject: Reply with quote

Έτυχε να πέσει στα χέρια μου ένα Τεύχος Ενημέρωσης της Αττικό Μετρό για τη Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό, από το 1997. Σας παραθέτω τρία ενδιαφέροντα και άγνωστα στοιχεία από το γρήγορο ξεφύλλισμα που έκανα:

1. Ανάμεσα στις επεκτάσεις που προβλέπονταν τότε, και οι οποίες είτε λειτουργούν σήμερα είτε είναι υπό κατασκευή, αναφέρθηκε και η επέκταση της Γραμμής 1 του ΗΣΑΠ βορειότερα προς Νέα Ερυθραία και Καστρί, ώστε να υπάρχει εξυπηρέτηση των περιοχών αυτών αλλά και για να προσεγγίζουν οι επιβάτες το κέντρο της Αθήνας μετεπιβιβαζόμενοι εκτός του αστικού ιστού της πόλης. Είναι η μόνη επέκταση για την οποία δεν έχει γίνει ακόμα λόγος.

2. Η Μελέτη θεωρούσε ως πολύ σημαντικό θέμα την εξέταση της σκοπιμότητας υλοποίησης τέταρτης γραμμής Μετρό στην Αθήνα. Μάλιστα, ο άξονας που θα εξεταζόταν θα περνούσε από τις περιοχές Νέα Φιλαδέλφεια-Αμπελόκηποι-Αγ. Ιωάννης-Καλαμάκι. Πιο συγκεκριμένα, θα εξυπηρετούσε τις ακόλουθες περιοχές:

Νέα Φιλαδέφλεια - Γαλάτσι, Κυψέλη, Γκύζη μέχρι τη Λ. Αλεξάνδρας - ακολουθώντας τη χάραξη της Λ. Αλεξάνδρας θα έφτανε στον σταθμό Αμπελόκηποι της Γραμμής 3 - Ζωγράφου, Καισαριανή, Παγκράτι - σύνδεση με σταθμό Αγ. Ιωάννη της Γραμμής 2 - Νέα Σμύρνη - Καλαμάκι.

3. Υπάρχει (; ) πρόβλεψη για την κατασκευή ενός ακόμα σταθμού στην επέκταση της Γραμμής 3 από Μοναστηράκι προς Αιγάλεω. Ο σταθμός θα βρίσκεται (; ) στον Ελαιώνα, μεταξύ του τότε σταθμού "Γεωπονική" και του σταθμού "Άγιος Σάββας".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
jortheo
Full Member
Full Member


Joined: 24 Mar 2004
Posts: 259

PostPosted: Tue Aug 31, 2004 6:47 pm    Post subject: Reply with quote

Πεφτει μακρια η Σαλαμινα για να φτασει ως εκει γραμμη του Μετρο;
Back to top
View user's profile Send private message
woofy
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jun 2004
Posts: 524
Location: Athens, Greece

PostPosted: Wed Sep 01, 2004 8:47 pm    Post subject: Reply with quote

Συγκοινωνίες και τη νύχτα
Παραμένουν ορισμένες «Ολυμπιακές» διευκολύνσεις στα μέσα μαζικής μεταφοράς

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=563530&lngDtrID=244

Poly mou aresei to oti tha meinoun ta olympiaka dromologia metro kai tram... Osoi brethikan Athina stous Olympiakous tha eidan ti diafora ekane to 5:00-2:00 tou metro!... Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 88, 89, 90  Next
Page 31 of 90

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr