stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 27, 28, 29  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
villsugar
Full Member
Full Member


Joined: 04 Feb 2004
Posts: 231
Location: London

PostPosted: Tue Aug 10, 2004 2:53 pm    Post subject: Reply with quote

to: Centaur

η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου είναι η καλωδιωτή γέφυρα με το πιο μεγάλο μήκος αναρτημένου καταστρώματος...

προφανώς και υπάρχουν γέφυρες πολυ πιο μακριές με πρώτη και καλύτερη αυτή στη Δανία...

αλλά λόγω του μικρού βάθους των νερών μόνο ένα μικρό της κομμάτι ειναι αναρτημένο (νομίζω είναι κρεμαστή)...

όντως η ρίου-αντιρρίου κατασκευαστικά αποτελεί έργο εξαιρετικά δύσκολο...λίγα είναι τόσο απαιτητικά
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Centaur
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Aug 2004
Posts: 84
Location: Volos

PostPosted: Tue Aug 10, 2004 4:42 pm    Post subject: Reply with quote

Το δύσκολο πράγμα στη γεφυροποιία είναι το μήκος του κεντρικού ανοίγματος. Πόσο μήκος γεφυρώνεις δηλαδή με την κατασκευή σου. Το ότι το κατάστρωμα στο Ρ-Α δεν πατάει στους πυλώνες δεν κάνει την γέφυρα 2km. Είναι μια ιδιαιτερότητα της γέφυρας λόγω των ειδικών συνθηκών της περιοχής. Κάθε καινούρια γέφυρα τέτοιου μεγέθους έχει και κάποιες ιδιαιτερότητες. Το Ρ-Α είναι μια γέφυρα με άνοιγμα 560m. Ετσι θα μείνει γνωστή.

Η μεγαλύτερη καλωδιωτή βρίσκεται στην Ιαπωνία με άνοιγμα 890m. Στο Hong-Κong κατασκευάζεται η διάδοχος της με άνοιγμα άνω των 1000m!!! H γέφυρα που συνδέει τη Δανία με τη Σουηδία είναι καλωδιωτή όπως και του Ρίου. Εχει κεντρικό άνοιγμα 490m. Αρα είναι μικρότερη και ας έχει τα χιλιόμετρα των προσβάσεων πάνω από τη θάλασσα.

Οι μεγαλύτερη γέφυρα του κόσμου είναι η Akashi στην Ιαπωνία με άνοιγμα 1991m !!! Φυσικά είναι κρεμαστή.


projected:
Κοίτα αυτή τη γέφυρα στον Καναδά. Είναι πάνω από 10km συνολικά αλλά ποιος νοιάζεται; Το κεντρικό άνοιγμα πρέπει να είναι γύρω στα 100m και αυτό είναι που μετράει. Είναι πολύ πιο εύκολη στο σχεδιασμό και την κατασκευή και φθηνότερη από την Akashi που είναι 2km και την Ρ-Α που είναι 4x560μ
Back to top
View user's profile Send private message
Lamp Kiddy
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 May 2004
Posts: 73
Location: Winnipeg, Canada

PostPosted: Tue Aug 10, 2004 6:56 pm    Post subject: Comparison Reply with quote

Sigrisi tis Gefiras Rio-Antirio me alles:

πρώτη θέση στον κόσμο με κριτήριο το μεγαλύτερο σε μήκος συνολικό καλωδιωτό κατάστρωμα (2.252 μ.).


http://www.gefyra.gr/Greek/Technique/FamousBridges.htm
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Tue Aug 10, 2004 8:21 pm    Post subject: Reply with quote

Και αυτό φαίνεται περίτρανα από την κίτρινη λάμψη Shocked Shocked Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Centaur
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Aug 2004
Posts: 84
Location: Volos

PostPosted: Tue Aug 10, 2004 11:24 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
πρώτη θέση στον κόσμο με κριτήριο το μεγαλύτερο σε μήκος συνολικό καλωδιωτό κατάστρωμα (2.252 μ.).


Άλλο αυτό και άλλο η μεγαλύτερη καλωδιωτή γέφυρα του κόσμου. Υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά μεταξύ των δύο. Πάρα πολύ μεγάλη !
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Tue Aug 10, 2004 11:45 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ πάντως δεν την καταλαβαίνω αυτήν τη διαφορά. Embarassed Δηλαδή η καλωδιωτή γέφυρα με μεγάλο μήκος και η καλωδιωτή γέφυρα με μεγάλο άνοιγμα ανάμεσα στους πυλώνες είναι δυο διαφορετικές γέφυρες;
Γιατί αν είναι διαφορετικές, τότε ορθώς θεωρείται η δική μας ως η γέφυρα με το μεγαλύτερο αναρτημένο κατάστρωμα.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Centaur
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Aug 2004
Posts: 84
Location: Volos

PostPosted: Wed Aug 11, 2004 12:15 am    Post subject: Reply with quote

Η δυσκολία είναι στο άνοιγμα από πυλώνα σε πυλώνα όχι στο συνολικό μήκος. Γι' αυτό και οι μηχανικοί όταν κατατάσσουν τις γεφυρες χρησιμοποιούν αυτό το κριτήριο.

Να και ένα link με την κατάταξη μεγάλων γεφυρών όλων των τύπων
http://www.hut.fi/Units/Departments/R/Bridge/longspan.html

Η Ρ-Α είναι 9η καλωδιωτή σήμερα. Οταν θα γίνουν οι δύο χιλιάρες στη Κίνα το 2008 θα είναι 11η. Υπάρχει πολύ μέλλον ακόμα......
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Wed Aug 11, 2004 12:44 am    Post subject: Reply with quote

Εξακολουθώ να βλέπω κάτι παράδοξο σε όλη αυτήν την αξιολόγηση. Η γέφυρα Tatara έχει άνοιγμα 890 μέτρα ανάμεσα στους πυλώνες (που βρίσκονται στις άκρες της), πράγμα που σημαίνει πως το συνολικό της μήκος είναι γύρω στα 1500 μέτρα.
Μου φαίνεται απίστευτο πως θεωρείται μεγαλύτερη από μια γέφυρα 2500 μέτρων αναρτημένου καταστρώματος!
Εντάξει, καταλαβαίνω ότι με 2 πυλώνες θεωρείται πιο δύσκολη κατασκευή, αλλά στο Ρίο μπήκαν 4 όχι για ευκολία αλλά για ασφάλεια λόγω σεισμογενούς περιοχής.
Είναι σαν να λέμε ότι ένας ουρανοξύστης ύψους 500 μέτρων στην Αμερική θεωρείται ψηλότερος από έναν ουρανοξύστη 600 μέτρων στην Ασία, μόνο και μόνο επειδή ο πρώτος έχει λιγότερο τσιμέντο στα θεμέλιά του, άρα ήταν πιο δύσκολος στην κατασκευή του! Shocked Δεν βγαίνει νόημα...

Λογικά θα έπρεπε να υπάρχει αξιολόγηση για διαφορετικές παραμέτρους και κάθε γέφυρα να συγκρίνεται με ομοειδείς κατασκευές. Εξάλλου και στο λινκ που μας έδωσες, μόνο για τη δικιά μας γίνεται παραπομπή που λέει ότι έχει 3 ανοίγματα... Άρα "αναγνωρίζουν" πως συγκρίνεται καταχρηστικά με τις υπόλοιπες κατηγορίες.
Δεν προσπαθώ να τη βγάλω με το ζόρι μεγαλύτερη, προς Θεού, απλά ως άσχετος με το θέμα, εντυπωσιάστηκα με αυτόν τον τρόπο κατάταξης που μου φαίνεται εντελώς αδόκιμος...

Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Centaur
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Aug 2004
Posts: 84
Location: Volos

PostPosted: Wed Aug 11, 2004 2:06 am    Post subject: Reply with quote

Ypsilon,
Κατ' αρχήν όταν ξεκινάς το σχεδιασμό μιας γέφυρας δεν λές ποτέ ας την κάνουμε 890m για να σπάσουμε το ρεκορ. Το άνοιγμα προκύπτει ως συνδυασμός πολλών παραγόντων. Λειτουργικές απαιτήσεις, οικονομία, υπέδαφος, ταχύτητα κατασκευής, τρόπος κατασκευής, όχληση, είναι μερικοί από αυτούς που πρέπει να σταθμίσει ο μηχανικός. Στο τέλος προκύπτει μία λύση με όλες τις λεπτομέρειες (τύπος γέφυρας, άνοιγμα, αριθμός ανοιγμάτων κοκ) ως ο βέλτιστος συνδυασμός των παραγόντων αυτών. Η γέφυρα Ρ-Α έχει 3 ανοίγματα των 560m γιατί ο μηχάνικός που την εμπνεύστηκε έκρινε ότι είναι η καλύτερη λύση. Το αν θα δικαιωθεί θα φανεί στο μέλλον.

Το παράδειγμα που ανέφερες θα ήθελα να το αλλάξω λίγω για να τονίσω ότι πρέπει να προσπαθούμε να συγκρίνουμε όμοια πράγματα. Κάποιος φτιάχνει 3 ουρανοξύστες των 100m. Ενας άλλος φτιάχνει 1 των 200m. Σύμφωνα με τη λογική σου τα κτίρια του πρώτου θα έπρεπε να τα θεωρήσουμε μεγαλύτερα γιατί συνολικά φτάνουν τα 300m. Ολοι όμως καταλαβαίνουμε ότι ο ουρανοξύστης των 200m αν και πιθανώς μικρότερος σε όγκο και ωφέλιμους χώρους, είναι πιο δύσκολος κατασκευαστικά, πιο πρωτοποριακός, πιο εντυπωσιακός. Η ίδια ακριβώς αναλογία ισχύει και στη σύγκριση Ρ-Α με Τatara.

Και στο link αναφέρει μόνο για τη δικιά μας ότι έχει 3 ανοίγματα γιατί είναι η μοναδική καλωδιωτή με περισσότερα από 1 !
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Wed Aug 11, 2004 2:13 am    Post subject: Reply with quote

ΟΚ, καταλαβαίνω τι θες να πεις! Wink
Θα μου επιτρέψεις όμως με το φτωχό μου μυαλό να εξακολουθήσω να θεωρώ ότι μια γέφυρα 2,5 χιλιομέτρων είναι μεγαλύτερη από μια γέφυρα 1,5 χιλιομέτρου! Τόσο απλά!!! Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Wed Aug 11, 2004 2:20 am    Post subject: Reply with quote

Centaur wrote:
Και στο link αναφέρει μόνο για τη δικιά μας ότι έχει 3 ανοίγματα γιατί είναι η μοναδική καλωδιωτή με περισσότερα από 1 !

Αρα λοιπόν, να μία ακόμη πρωτιά για τη δική μας. Εκτός του ό,τι είναι η καλωδιωτή γέφυρα με το μεγαλύτερο ανηρτημένο κατάστρωμα στον κόσμο, εκτός από το ρεκόρ του βάθους θεμελίωσης, είναι και η μοναδική καλωδιωτή με περισσότερα του ενός ανοίγματα.

This "maketa" keeps on getting better!
Wink
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Centaur
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Aug 2004
Posts: 84
Location: Volos

PostPosted: Wed Aug 11, 2004 2:26 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
εξακολουθήσω να θεωρώ ότι μια γέφυρα 2,5 χιλιομέτρων είναι μεγαλύτερη από μια γέφυρα 1,5 χιλιομέτρου! Τόσο απλά!!!

Τώρα θα με κάνεις να βγάλω από το μπαούλο το βιβλίο αρχαίων του Λυκείου στην απολογία του Σωκράτη (ή του ΛυσίαWink που έλεγε ότι:

"Καλύτερη από τη γνώμη των πολλών είναι η γνώμη των ειδημόνων".

καπως έτσι το είπε ο φιλόσοφος. Smile
Αν κανένας τριτοδεσμίτης το θυμάται ας κάνει τον κόπο.


Admin:
Φυσικά και έχει πρωτιές, όχι μία πολλές. Πολλές μάλιστα δεν μπορούμε ούτε να τις καταλάβουμε. Απλά δεν έχει αυτή τη πρωτιά που ο κόσμος θέλει περισσότερο.
Back to top
View user's profile Send private message
2M3
New Member
New Member


Joined: 01 May 2004
Posts: 33
Location: Berkeley

PostPosted: Wed Aug 11, 2004 5:56 pm    Post subject: Reply with quote

Nomizw oti thn prwtia pou o kosmos thelei perissotero thn exei:
Einai h prwth gefyra pou enwnei to Rio kai to Antirrio...
Back to top
View user's profile Send private message
UWG
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Feb 2004
Posts: 513
Location: Atlanta USA

PostPosted: Thu Aug 12, 2004 1:02 am    Post subject: Reply with quote

Bre sis pigenete kai ligo sto site tis gefyras na mathete merikes endiaferon plirofories..p.x.

Το μέγεθος του έργου γίνεται αντιληπτό από τη σύγκριση των διαστάσεων της γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου με άλλες παγκοσμίως γνωστές γέφυρες.

Στην κατάταξη καλωδιωτών γεφυρών με βάση το άνοιγμα η γέφυρα Tatara στην Ιαπωνία και η γέφυρα της Νορμανδίας στη Γαλλία βρίσκονται στην πρώτη και στη δεύτερη θέση στον κόσμο (890 και 856 μέτρα αντιστοίχως), ενώ στην πρώτη δεκάδα περιλαμβάνεται και η γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου με βασικό άνοιγμα 560 μέτρων. Η τελευταία όμως, χάρις στους 4 πυλώνες της (αντί των 2 που αποτελούν την κοινή πρακτική), βρίσκεται στην πρώτη θέση στον κόσμο με κριτήριο το μεγαλύτερο σε μήκος συνολικό καλωδιωτό κατάστρωμα (2.252 μ.).

Αυτό το εντυπωσιακό μήκος καταστρώματος είναι μεγαλύτερο ακόμα και από το συνολικό μήκος του καταστρώματος της πασίγνωστης κρεμαστής γέφυρας Golden Gate (1.966 μέτρα).
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Thu Aug 12, 2004 2:00 am    Post subject: Reply with quote

Κι άλλο δίλημα βλέπω Twisted Evil

Ρε τι είμαστε εμείς σε δουλειά να βρισκόμαστε Laughing Laughing Laughing
Μετά το "Μα τι είναι αυτή η τρύπα στο κέντρο του σταδίου", μετά το "Γιατί βάλανε αυτά τα μακρυνάρια γύρω από το στάδιο", μετά το "Τι είναι καλύτερο;; Πατημένο χώμα ή χόρτο" Laughing
Ανακαλύψαμε κι άλλο. Τέλοσπάντων είναι η γέφυρα με το μακρύτερο κατάστρωμα.

Νομίζω Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Centaur
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Aug 2004
Posts: 84
Location: Volos

PostPosted: Thu Aug 12, 2004 5:39 pm    Post subject: Reply with quote

Α. Εχει το μεγαλύτερο αναρτημένο καλωδιωτό (όχι κρεμαστό) κατάστρωμα
Β. Εχει το 9ο μεγαλύτερο άνοιγμα στις καλωδιωτές.

Διαλέγετε και παίρνετε. Εγώ διαλέγω το Β. Cool
Back to top
View user's profile Send private message
nikitas
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Jun 2004
Posts: 463
Location: Frankfurt, DE

PostPosted: Thu Aug 12, 2004 8:58 pm    Post subject: Reply with quote

Η Γέφυρα άνοιξε σήμερα στις 18:00 και σύμφωνα με την ανταπόκριση του ΣΚΑΙ, έχουν κολλήσει όλοι στα διόδια με αποτέλεσμα να σχηματιστούν ουρές χιλιομέτρων!! Χρειάστηκαν 1 ώρα και 15 λεπτά για τα 2.5 χιλιόμετρα! Shocked Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Thu Aug 12, 2004 9:11 pm    Post subject: Reply with quote

Κλασικά ελληνιικά φαινόμενα,

πρώτη μέρα και οι ελληνάρες(όπως με το ΤΡΑΜ) όλοι να περάσουν να δούν τη γέφυρα απο τη πρώτη μέρα να μην χάσουν τα πρωτεία. Δεν λέω οι περισσότεροι πάνε για δουλειά αλλά αρκετοί είναι εγχώριοι τουρίστες Twisted Evil


Last edited by losada7 on Thu Aug 12, 2004 9:12 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
smarg
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1156

PostPosted: Thu Aug 12, 2004 9:12 pm    Post subject: Reply with quote

Καλύτερα με το καραβάκι δηλαδή... Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
incisiv
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 149
Location: athens

PostPosted: Thu Aug 12, 2004 10:02 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα Exclamation Εχουμε εξοδο 15αυγουστου Exclamation Ο κοσμος παει διακοπες και δεν νομιζω οτι καποιος θα δωσει 9,70 Χ 2 για να κανει ετσι απλα μια βολτα.Το τραμ ηταν τσαμπε η γεφυρα ομως οχι.Επειδη καταγομαι απο την Ηπειρο η κινηση αυτη την περιοδο ειναι πολυ μεγαλη.
Back to top
View user's profile Send private message
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1632
Location: Athens, Greece

PostPosted: Thu Aug 12, 2004 10:04 pm    Post subject: Reply with quote

δηλαδή με τα φέρρυ όταν έιχαμε τρελή έξοδο και κίνηση στο Ριο κάνατε μόνον 45 λεπτά???

εγώ θυμάμε και κάτι 3 ωρα και 4 ωρα πίξιμο για να περάσουμε απέναντι. Cool
Back to top
View user's profile Send private message
nikitas
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Jun 2004
Posts: 463
Location: Frankfurt, DE

PostPosted: Thu Aug 12, 2004 10:47 pm    Post subject: Reply with quote

Όπως μαθαίνω το πρόβλημα οφείλεται αποκλειστικά στα διόδια της γέφυρας. Υπάρχουν μόνο στην έξοδο του Αντιρίου, δεν υπάρχει διαγράμμιση για την ομαλή ροή προς τα διόδια με αποτέλεσμα να γίνεται ο χαμός μεταξύ μοτοποδηλάτων και αυτοκινήτων!

Κρίμα σε ένα τόσο φανταστικό έργο να μην έχουν υπολογίσει σωστά την τοποθέτηση των διοδίων. Και από όσα ακούω δύσκολα να αλλάξει τώρα η χωροθέτησή τους.

Losada και savroulis δεν υπάρχει καμία σύγκριση με το τραμ. Μιλάμε για γέφυρα με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και με την κίνηση να είναι κανονικότατη μέχρι τη γέφυρα. Λόγω των κακώς τοποθετημένων διοδίων δημιουργείται το όλο πρόβλημα Confused
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Thu Aug 12, 2004 11:46 pm    Post subject: Reply with quote

Το ότι τα διόδια είναι μόνο στο ένα άκρο της γέφυρας δεν αποτελεί από μόνο του πρόβλημα πάντως. Είναι σύνηθες σε παρόμοια έργα (γέφυρες, τούνελ κλπ) παγκοσμίως.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Centaur
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Aug 2004
Posts: 84
Location: Volos

PostPosted: Fri Aug 13, 2004 12:49 am    Post subject: Reply with quote

Πόσες λωρίδες διοδίων υπάρχουνε; Λειτουργούνε όλες;
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Mon Aug 16, 2004 4:29 pm    Post subject: Reply with quote

Γυρνώντας από Ήπειρο την Παρασκευή το πρωί, η κίνηση στην γέφυρα στο ρεύμα προς Ρίο ήταν ομαλή, ενώ στο ρεύμα προς Αντίρριο ήταν ολόκληρη η γέφυρα γεμάτη από αυτοκίνητα και περίπου 2,5 χιλιόμετρα ακόμα πριν τη γέφυρα. Σε κάθε ρεύμα λειτουργούσαν 3 ταμεία, ενώ συνολικά υπάρχουν καμιά 15αριά, τα οποία μπορούν να εξυπηρετούν το κάθε ρεύμα ανάλογα με την κίνηση που παρατηρείται.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 27, 28, 29  Next
Page 15 of 29

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr