stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Ρεπορτάζ ξένων ΜΜΕ για τους Αγώνες
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 67, 68, 69  Next

Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Ολυμπιακοί Αγώνες
View previous topic :: View next topic  
sq350

PostPosted: Thu Jul 29, 2004 2:28 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Τι διάβολο έχουμε κάνει ως λαός και μας έχουν τόσο άχτι;

An eimastan mikra akindyna mirmigkia, aytoi oi gigantes tha mas patousan xoris na to katalavoun. Dierotitheite omos ! Giati mas logariazoun kai asxolountai mazi mas?

Exoume kanei thaymata apo ekei pou den to perimenan...alla mono otan imastan enwmenoi kai den gkriniazame. An eimastan akindynoi den tha asxolountan mazi mas. Nomizo?

Mas antimetwpizoun san tritokosmikous alla oloi kseroume to epipedo tis dikis tous paideias. Den ennow ekpaideysi, alla ti genikoteri paideia tous.
ioannis31
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Thu Jul 29, 2004 2:28 pm    Post subject: Reply with quote

Δημοσιεύματα της εποχής για το φιάσκο των γυναικών στο Άλμα.

Incorrect vault height mars women's individual all-around gymnastics finals.(The Gazette)

http://www.highbeam.com/library/doc0.asp?docid=1G1:65365170&refid=ink_d5&skeyword=&teaser=

SYDNEY, Australia _ And a little Australian child shall lead them.

We're not talking about the Opening Ceremonies, either. These Olympics may go down among the best ever, but the women's individual all-around gymnastics finals will be its black eye. And not just because of another disappointing performance by the United States.

It will be remembered for what can only be termed an egregious mistake that some believe tainted the final results.

Somehow, someway, despite all kinds of supposed stop gaps and triple checks, the horse used in the vault was set five centimeters (about two inches) too low at the start of the competition Thursday night.

Despite surprisingly low scores by some top gymnasts, including American Elise Ray, who fell on her rear twice, no one noticed the problem until half of the field of 36 had vaulted.

But the 19th, Australia's Allana Slater, voiced the doubt that had been silently growing among gymnasts. Slate...

http://www.freep.com/news/latestnews/pm305_20000921.htm

Wrong vault height spoils Games for Ray, 17 other gymnasts

Thursday, September 21, 2000

BY NICHOLAS J. COTSONIKA
FREE PRESS STAFF WRITER

SYDNEY -- As Elise Ray came off the floor Thursday night, after the oddest competition of her life, she spotted rows of reporters behind a metal railing waiting to speak with her. She turned to the press officer.
``I don't even know how to answer these questions,'' she said.

``Just tell them that,'' the press officer said. ``Just tell them how you feel.''

Ray frowned.

``I'm disappointed,'' she said. ``But I'm also mad.''
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Thu Jul 29, 2004 2:46 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
SasGamame 2004

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
sq350

PostPosted: Thu Jul 29, 2004 2:46 pm    Post subject: Reply with quote

Diavaste kai krinete ki eseis gia tin paideia aytwn pou mas misoun.

http://www.nbcolympics.com/countries/index.html

Macedonia - MKD

Official Name: Macedonia (Former Yugoslav Republic of Macedonia)
Area: 10,133 sq miles
Population: 2,063,122
Capital: Skopje
Language(s): Macedonian, Albanian, Turkish, Serbo-Croatian
Summer Olympic Debut: 1996

A small, landlocked country in the heart of the Balkans in southeast Europe, Macedonia borders Bulgaria, Greece, Albania and Yugoslavia. Officially called "The Former Yugoslav Republic of Macedonia," the nation declared its independence from Yugoslavia in September 1991 and remained an island of peace during the ensuing Balkan conflict.

OLYMPIC TRADITION
Philip II, King of Macedon and father of Alexander the Great, won three Olympic titles at the ancient Games. Macedonia will be making its third appearance in the modern Olympics. Magomed Ibragimov owns Macedonia's only medal, a bronze in the 85kg (187.25 lbs) freestyle wrestling division in 2000.

OLYMPIC LEGENDS
Representing Yugoslavia at the 1984 Los Angeles and 1988 Seoul Olympics, Macedonia native Saban Trstena earned two wrestling medals -- a gold and a silver, respectively. He was just 19 years, 221 days old when he won in Los Angeles, making him the youngest Olympic wrestling champion ever; upon winning the gold-medal bout by forfeit, Trstena performed an acrobatic routine on the mat. "I was happy and I like gymnastics," he explained. In 2001, Trstena was convicted of drug trafficking and sentenced to eight years in prison.

ATHENS OUTLOOK
Ibragimov has struggled since Sydney and is not likely to repeat his bronze medal performance. But Samir Osmanov could win a medal at 74kg (163 lbs); he finished fifth at the 2003 World Championships.

1. Deite sto katw meros tis selidas to logo tou Athens2004
2. Thimitheite oti to NBC exei ta apokleistika dikaiwmata gia tis metadoseis stis Hnwmenes Politeies.

Hthela na ksera sto Athens2004 exoun parei xampari ayti ti ... gkela kai an nai, tous evalan xeri?
ZORBAS

PostPosted: Thu Jul 29, 2004 3:06 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow sq350, den einai h prwth fora pou to blepoume ayto sto forum. profanos den enoxlei orismenous.

Arrow pekkek

To fainomeno pou anafereis to exoume syzitisei arketa s’ayto to forum kai malista gia ligo kairo eixe anoixtei olokliro topic (Athens London Crash Test….) opou akousthikan polles endiaferouses apopseis. H alitheia einai oti den yparxei pragmatika anthellinismos, alla yparxei mia yperopsia, idiws ston agglosa3oniko kosmo (alla oxi mono, kai oi Italoi kai oi Ispanoi thn exoune dei wraioi enw exoun ta xalia tous) h opoia basika dhmiourgithike sties dekaeties tou 70, 80 kai ligo 90, logo twn synthikwn pou epikratousan sthn ellada thn epoxh ekeinh, ths taktikhs ekastote kybenhsewn, kai ths pantelous elleipsis a3iopistias pou genika epidikniame pros ton e3w kosmo.

Ta teleytaia 10 xronia exoun alla3ei polla. H Ellada kai oi (perissoteroi ellhnes) den einai pia h xora sthn opia megalwsa egw. Ayto emeis kai emeis to 3eroume. O 3enos den to exei siniditopoiisei akoma. Yparxoun arketoi pou phgainoun diakopes kathe kalokairi kai blepoun allages alla h eikona tou baxalou den exei e3alifthei. Episis, opos exei anferthei kai allou, ean 40 xronia prootheis amoudia kai kolones, auth thn entyposi dhmiourgeis. kai s’ayto to problhma symballoume kai emeis. Prin merikous mhnes enas malakas Ellhnaras Eyrwboulefths eixe dhlwsei oti ta erga arghsan giati oi ellhnes einai tebelhdes, kai tou egrapsa kai tou ta esoura. Ellhnes tebelhdes yparxoun. Alla yparxoun alloi tosoi kai parapano pou douleyoun kai 3eskizontai, kai idiaetera osoi asholithikan me tous olympiakous ta perasmena xronia. Pistepste me se allh eyrwpaikh xora ta erga pou egeinan sthn Athina se 5 xronia tha xreiazontousan 15. Kai tebelides, “ellhnares” , Hooligan, asxetoi, amorfotoi, “filozooi”, ktlp yparxoun se oles tis xwres. Den borei san ekprosopos ths elladas sto eksoteriko na kaneis tetoies dhlwseis. To idio kai o Papas pou milise gia baxalo. Kai to syrtaki, kai ola ta sxetika. Proothoun mia “eikona” thn opia o dyspistos 3enos den exei kanena logo na amfiballei.

Loipon siga-siga ftiaxnoun ta pragmata. Stous kyklous pou kionoume sto Londoino yparxei enas estw distaktikos sebasmos pia. To Eyrwpaiko bohthise tromera na dialythoun merika stereotypa kai tha eimai eis tous aiwnas twn ainwn eygnomwn sts paidia ths ethnikhs gia ton tropo me ton opio pai3ane. Kai oi olybiakoi to idio tha kanoun. Alla ta apotelesmata tha ta doume meta tous agwnes.

As min trexoume loipon synexeia kathe for a pou enas 3enos tha pei kati pou den mas aresei, na ta rixnoume ola ston anthellinismo twn 3enwn, alla na prospatthoume na allazoume gnwmes me erga kai pra3eis kai epixhrhmata, me hremia kai safhneia, kai se ligo oloi tha milane gia thn Ellada pou emeis 3eroume kai oxi gia zorbades kai prasina aloga.

Sorry gia to makroskeles post kai ta kataramena greeklish alla sta ellhnika tha to ekana post stis 5 kai den exw thn anesh
donganos

PostPosted: Thu Jul 29, 2004 3:07 pm    Post subject: Reply with quote

Μόλις έστειλα στον ΑΘΗΝΑ 2004 το παρακάτω μύνημα. Νομίζω ότι ΟΛΟΙ οφείλουμε να αντιδράσουμε!

Παρακαλώ να διαβιβαστεί το παρακάτω μύνημα στο αρμόδιο τμήμα του "ΑΘΗΝΑ 2004".

Πώς είναι δυνατόν να επιτρέπετε την καταφανέστατη, εξοργιστική και προσβλητική αλλοίωση της Ιστορίας από τον ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΤΗ της Ολυμπιάδας στην Αμερική; Παρακαλώ δείτε την παρακάτω ιστοσελίδα του NBC και πράξτε αναλόγως. Στον χάρτη της Ευρώπης επιλέξτε τα Σκόπια και διαβάστε το κείμενο.

http://www.nbcolympics.com/countries/index.html

Μετά τιμής, [κλπ. κλπ.]
sq350

PostPosted: Thu Jul 29, 2004 3:50 pm    Post subject: Reply with quote

NA KI ENA DEIGMA ELAFROTITAS, VLAKEIAS KAI AMORFOSIAS.

Einai ena mikro monostilo stous simerinous Times tou Londinou xomeno stis mesa selides.

Titlos : H Bretania prolave tin Athina.
Me dyo logia mia proin modela onomati Celia Haddon ypostirizei oti oi prwtoi Olympiakoi Agwnes eginan sti Bretania to 1612 kai ayti tin KOTSANA tha tin grapsei se ena vivlio pou etoimazei. Ayti i xazogkomena prospathise malista na peisei ton Lordo Coe (proedro tis epitropis diekdikisis twn Olympiakwn Agwnwn ek merous tou Londinou gia to 2012) na tis grapsei ton prologo sto vivlio tis. O anthropos den apantise pote!!!

Quote:
Britain beat Athens to Olympics

THE model turned writer Celia Haddon claims that Britain hosted the Olympic Games in 1612, even though the first officail Games were in Athens in 1896.
The undaunted Haddon, who used to talk the catwalk with close friend Sandra Howard, the Tory leader’s wife had published the First Ever English Olympic Games. Haddon said : “Robert Dover published a book of poetry comparing his Olympic Games, held on a Cotsworlds hillside in 1612, with the modern Olympics”. Haddon invited Lord Coe, chairman of the British Bid of the Games in 2012, to write the introduction. “Lord Coe’s response was non-committal. He is ignoring the historical argument for England getting the Olympic bid”.
Nikolas
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Thu Jul 29, 2004 3:55 pm    Post subject: Reply with quote

ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΧΙΟΥΜΟΡ ΟΙ ΒΡΕΤΑΝΟΙ!! Twisted Evil Twisted Evil Exclamation Confused

Κα να φανταστειτε οτι παλιοτερα τα υποστηριζα τα μοντελα και ελεγα <<Δεν μπορει να ειναι ολες χαζες ρε παιδια...>> Laughing Laughing Cool Very Happy
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Thu Jul 29, 2004 4:15 pm    Post subject: Reply with quote

Loipon

De xalarwnoume ligo...
Parathrw sto australiano "stadia" oti kapoioi exoun 3efugei teleiws, einai epi8etikoi kai xrhsimopoioun epixeirhmata ( par8enwnes, otan emeis xtizame 8eatra eseis eisastan sta dentra....xwra prwhn fulakismenwn klp) pou, oute e3upnada, anwterothta kai politismo deixnoun, oute exoun kammia sxesh me thn Olympiada, oute kai pei8oun gia tipota. An 8elete na kerdisete entupwseis, kante suzhthseis kai enhmerwste tous "hmima8eis" Australous me tropo kai styl. Na eiste kurioi...pou leei kai h mana mou. Liga logia, kala, swsta epixeirhmata pou na mh prosbaloun alla na pei8oun diakritika. Oso pio nhfalia kai hrema probaleis kati, toso pio eukola kerdizeis entupwseis kai pei8eis ton allon. Giati sthn telikh...mas kanoun kai ena isopedwtiko BAN ( kalh wra opws o Y Wink ) kai mas koboun th fora...kai to mono pou menei sth mnhmh tou "aussie stadia" apo thn 29 Iouliou, opou eisebalan oi Ellhnes sto forum, einai auth ths ageneias, twn agxwmenwn dikaiologiwn kai twn atopwn epixeirhmatwn...epibebaiwnontas thn eikona pou exoun oi australoi gia mas.
Na eiste kurioi.... Wink

YG: mhn feromaste opws ston agwna mpasket x8es me th Li8ouania....opou den empaine kala8i twn Li8ouanwn xwris th sunodeia twn oouuuuuuuouuuuuuuu tou ELLHNARA Twisted Evil
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Thu Jul 29, 2004 4:29 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
O 2004 gamias sas
'Tier 1'

Posted: Thu Jul 29, 2004 10:58 pm Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

FOR EVER ATHENS 2004

OYSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

apo to australiano forum

auto twra ti prospa8ei na dei3ei??? Eimaste me ta kala mas re paidia!??!!Kotzam gaidouria eimaste pia! Kaname NTOU sto forum san ta gidia!!
DE PAME KALA.......kai meta 8eloume na mas sebontai ki apo panw...kai milame kai gia par8enwnes...exontas 3epar8eniasei thn a3ioprepeia mas!
Ypsilon

PostPosted: Thu Jul 29, 2004 4:29 pm    Post subject: Reply with quote

Μια προσωπική παράκληση, που βέβαια δεν έχει σχέση με την ιδιότητά μου ως moderator. Όσοι προκάλεσαν στο συγκεκριμένο φόρουμ, να ξαναμπούν και να κάνουν edit στα μηνύματά τους. Ούτε η γλώσσα ούτε τα επιχειρήματά μας δείχνουν ψυχραιμία και αξιοπρέπεια. Θερμή παράκληση, γιατί κάνουμε κακό στη χώρα μας με αυτά που γράφουμε.
Ας ξεφύγουμε λίγο από τα στερεότυπα με τους Παρθενώνες που όταν εμείς τους χτίζαμε αυτοί ζούσαν στα δέντρα. Έχουμε καταντήσει γραφικοί! Evil or Very Mad
Με την ευκαιρία, μπράβο στη Μαρίνα που είναι από τις λίγες ψύχραιμες φωνές εκεί μέσα και μας τιμάει όλους η στάση της.

Last edited by Ypsilon on Thu Jul 29, 2004 4:41 pm; edited 1 time in total
crs

PostPosted: Thu Jul 29, 2004 4:39 pm    Post subject: Reply with quote

Από τη σελίδα του ΝBC για την Ελλάδα

Now-exiled King Constantine, who reigned from 1964 to 1973, won a gold medal in sailing's dragon class in 1960.

Βρε τον Κοκό, που είναι Ολυμπιακός θρύλος και δεν το γνώριζα...
Laughing
madrix

PostPosted: Thu Jul 29, 2004 4:41 pm    Post subject: Reply with quote

Paidia mia kai zw aglia xronia kai istera apo poli skepsi kai analisi nomizw oti exw katalavei giati ine agloi amerikanoi kai afstraloi toso enadion mas...Ofiletai se dio logous:

1) Oloi gnwrizoume oti iparxoun dio aksones mesa stin europi..o enas ine i simaxia twn aglwn me tous amerikanous kai o alos to kino metopo Germanias/Galias. Emeis lipon pistevw oti exoume akolou8isei to modelo twn Germano-Galwn. Den ine tixeo oti oles oi megales ependiseis sti xwra exoun ginei kai ginodai apo germanikes kai galikes eteries. Oi an8rwpoi exoun riksei trela lefta stin anava8misi tis xwras..vlepe tilepikinwnies, eksagores, ilektrika idi, eksoplismous, metro, aerodromio, e8nikes kai genikws kataskevastikes eteries. Etsi lipon oi agloi kai fisika oi amerikanoi exoun skasei pou den protimi8ikan ta dika tous kefalaia kai i ekmetalefsi twn egatastasewn..Exete diavasei dimosievmata twn GErmanwn kai twn Galwn gia tous Olibiakous? Sto sinolo tous milane me poli kolakeftika logia. Oso gia tous Afstralous...vretaniki apikia itan re pedia!!! Exoun ekseretikes sxeseis me tous aglous..afou na fadastite i Elisavet akoma anagnwrizetai ws vasilisa ekei! Episis den 8eloun na xasoun ta protia tou xaraktirismou..the best games ever..O ka8enas lipon exei tous dikous tou logous na mas sabotarei.

2)Exw paratirisei oti oles ma oles oi aneptigmenes xwres exoun tin eksis nootropia..Pragmatika es8anodai ikto gia tis tritokosmikes xwres kai prospa8oun na voi8isoun me filan8rwpies, tilemara8wnious, ikonomikes enisxiseis ktl. Otan omos mia mesea xwra anaptisetai ediposiaka xwris ti voi8ia tous, tote peftoun na ti fane giati ti 8ewroun apili! Ine sa na exoun katalavei tin korifi enos vounou kai klotsane opion paei na tous ftasei.
8ewrw lipon oti oli afti i kritiki ginetai epidi akrivws vlepoun tin apistefti proodo tis elados. Se ligo 8a eksagoume mexri kai texnologia/texnognosia! Padws aftos o polemos den 8a kratisei gia poli. Opos exei apodix8ei poles fores sto parel8on, meta apo ena simio i anagnwrisi eperxetai outos si alos kai 8a mas dextoun 8eloun den 8eloun sa isotimo kai dinato melos.Min ksexname oti mexri prosfata emeis kai i portogalia imastan ta mavra provata tis evropis katalamvanodas tis teleftees 8eseis. Twra omos pou bikan 10 nea (ftwxa) meloi..8a exoun alous na pianoun sto stoma tous kai na ine snob. Pistevw apolita oti afti i anagnwrisi ine poli koda. An ola pne kala stous olibiakous anamenetai strofi 180 mirwn apo septemvrio.

Ine poli simadiko pragma na elegxeis tin tileoptiki metadosi gia ena olokliro mina. 8a provaloume sinexws oti 8eloume emeis..tin omorfia tis xwras mas, ta erga, tin ekseliksi, tin filoksenia.. pou se kanonikes sin8ikes 8a ixan faei bloko kai 8a ixan adikatasta8ei apo bouldozes, baza, misoteliwmena erga kai ageneis taksitzides.
Afta.

Last edited by madrix on Thu Jul 29, 2004 6:58 pm; edited 2 times in total
Nikos C.
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Thu Jul 29, 2004 4:54 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι, τώρα θα τα πω και εγώ έξω από τα δόντια.

1. Όσοι μπήκαν στα αυστραλιανά φόρουμ λέγοντας τις εξυπνάδες που λένε στους Αυστραλιανούς αποδεικνύουν μην πω τί (και ειλικρινά με έχουν φέρει μέχρι εδώ).

2. Όποιος μιλάει για ιστορίες και παρθενώνες να καταθέσει στο φόρουμ το τελευταίο του βιβλίο η αρχιτεκτονική μελέτη που καταρρίπτει τον Πλάτωνα και τον Ικτίνο. Αλλιώς να βγάλει τον μη πω τί και να είναι ευγενικός.

3. Όλες οι θεωρίες περί ανθελληνισμού είναι τρίχες κατσαρές. Και η αλήθεια είναι ότι και αργήσαμε και μαλακιστήκαμε στο τρόπο που αντιδράσαμε.Όπως και αλήθεια είναι ότι και οι ξένοι υπερβάλλαν Από τη στιγμή που πήραμε τους Ολυμπιακούς όμως ήταν επόμενο ότι θα τρώγαμε και κριτική. Και όλες οι πόλεις που φιλοξενήσαν τους Ολυμπιακούς υπέστησαν τόση κριτική. Λοιπόν. Αν θες να καταλάβεις το τί σου λέει ο άλλος, τον ακούς επί της ουσίας και κριτικάρεις μέσα σου επί της ουσίας.

Και να μην κάνουμε σαν χαζομαμάδες που μας πρόσβαλαν το μωρό. Καλό το Ολυμπιακό στάδιο, αλλά μην τρελαινόμαστε κιόλας. Μπορεί και να μην αρέσει σε κάποιον - και υπάρχουν και καλύτερα στάδια.
Nikos C.
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Thu Jul 29, 2004 5:16 pm    Post subject: Reply with quote

Τώρα διάβασα και την συνέχεια και είμαι περήφανος για τα παιδιά που μας έβγαλαν ασπροπρόσωπους και απέδειξαν ότι υπάρχει και κοινή λογική. Μπράβο.
marin
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Thu Jul 29, 2004 6:08 pm    Post subject: Reply with quote

lete na einai simera i prwti mera twn thetikwn dimosieumatwn?

http://www.usatoday.com/travel/destinations/2004-07-28-oly-edgy-athens_x.htm
Zamafou

PostPosted: Thu Jul 29, 2004 6:28 pm    Post subject: Reply with quote

Sunexizw sto aisiodokso klima ths Marinas Smile Very Happy Very Happy

Si l’on annoncait du retard et des difficultes dans la construction des sites olympiques, les recentes inaugurations ont rassure toute la planete sport. A 17 jours de la ceremonie d’ouverture, la legende est enfin prete a s’ecrire…

Apo th Le Figaro. (28/07)

http://sports.lefigaro.fr/article.asp?article=38302

To arthro, kolakeutikotato alla kai me realismo, teleiwnei me thn ekshs uperoxh frasoula:

Bien installes, dans des conditions de reves, sur des terres legendaires, que rever de plus a Athenes ?

Alhtheia, poios ? ( a nai, oi australoi!)
madrix

PostPosted: Thu Jul 29, 2004 6:37 pm    Post subject: Reply with quote

Pedia protina to eksis sto afstraliano site..

EDIT
I recomment to open an English speaking thread at the Greek forum so our Australian friends can have a voice there, as we Greeks have here. I will contact the Administrator and I will let you know of the outcome shortly..

8a stilw prosopiko minima ston admin kai ston Ypsilon..as ipostiriksoume oloi mazi afti tin idea. Etsi 8a boroume na milame LIVE kai me amerikanous, aglous, afstralous kai opion alo ana ton kosmo milaei aglika (poloi!!!)

EDIT

AKIRO..odos den to ixa proseksei..stravomara! Embarassed Embarassed

Last edited by madrix on Thu Jul 29, 2004 6:51 pm; edited 2 times in total
marin
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Thu Jul 29, 2004 6:38 pm    Post subject: Reply with quote

Yparxei idi auto pou les!
donganos

PostPosted: Thu Jul 29, 2004 6:42 pm    Post subject: Reply with quote

Madrix το forum έχει ήδη ολόκληρο section στα αγγλικά! Μάλλον που δεν το πρόσεξες! Laughing

http://www.stadia.gr/forum/viewforum.php?f=7
Zamafou

PostPosted: Thu Jul 29, 2004 6:51 pm    Post subject: Reply with quote

O aksiotimos kurios John Howard sunexizei ta idia. Einai fobero auto pou kanei, pragmatika katakriteo. Einai prwthupourgos kai rixnei ladi sth fwtia.

JOHN Howard has provoked another diplomatic row with Greece on the eve of the Athens Olympics, after claiming he was not certain Australia's 482 athletes would be "fully protected" by the host nation.

Confused Confused Confused

http://www.ntnews.news.com.au/common/story_page/0,7034,10286438%255E421,00.html

Opws kai :

"I don't think anybody wants the Australian team not to go, I think that would be a dreadful outcome, but equally people worry about the safety of the team," Howard told Australian Broadcasting Corp., radio in Perth.

"I worry about their safety, I do. I cannot honestly say to you that I am certain that they are going to be fully protected. I can't be certain of that.

"At the moment, we are satisfied but I have to say I can't guarantee that there won't be an incident. It is a very awkward situation."

Last edited by Zamafou on Thu Jul 29, 2004 6:52 pm; edited 1 time in total
exitmusician

PostPosted: Thu Jul 29, 2004 6:51 pm    Post subject: Reply with quote

madrix wrote:

8a stilw prosopiko minima ston admin kai ston Ypsilon...

... και στον exit επίσης θα έστελνες, αν δεν σου απαντούσαν τα παιδιά ότι δεν χρειάζεται, έτσι δεν είναι; Twisted Evil Confused

Του πεταματού με έχετε ρε παιδί μου Evil or Very Mad Mr. Green
madrix

PostPosted: Thu Jul 29, 2004 6:54 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow exitmusician..

Wx sorry, aplws den kinoume poli sixna sta threads pou ise in charge..den ime poli podosfairakias Wink
exitmusician

PostPosted: Thu Jul 29, 2004 6:56 pm    Post subject: Reply with quote

Είμαι "in charge" σε όλο το forum Confused Exclamation

End of story!
Nikos C.
Stadium Expert
Stadium Expert

PostPosted: Thu Jul 29, 2004 7:00 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
JOHN Howard has provoked another diplomatic row with Greece on the eve of the Athens Olympics, after claiming he was not certain Australia's 482 athletes would be "fully protected" by the host nation.

Ο Howard είναι συντηρητικός της στρατόκαυλης-βλάχικης παράδοσης. Αυτό εξηγεί εν μέρει τη στάση του. Άλλοι λόγοι:

1. Γιατί παίζει με τους φόβους των Αυστραλών επειδή οδήγησε την χώρα σε ένα αντιδημοφιλή πόλεμο και έχει εκλογές στους επόμενους μήνες, τις οποίες μάλλον θα χάσει.

2. Γιατί θέλει να φυλάξει τον κώλο του. Μετά την τραγωδία στο μπαλί, οι Αυστραλοί ρίχνουν ταξιδιωτικές οδηγίες δεξιά και αριστερά για να μην λένε μετά ότι δεν σας προειδοποιήσαμε.

Αυτά για να καταλαβαίνουμε ότι ο κόσμος δεν περιστρέφεται γύρω από την Ελλάδα. [/code]
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Ολυμπιακοί Αγώνες All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 67, 68, 69  Next
Page 47 of 69

Jump to: