View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ioannis31 Stadium Expert
Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
Posted: Wed Jun 09, 2004 12:31 pm Post subject: |
|
|
Και μιας και μιλήσαμε για το πακέτο των Οδικών Έργων Αττικής, ας δούμε και ορισμένα από τα έργα που είχαν προταθεί με τη Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό και χρονικό ορίζοντα 2020:
1) Υπογειοποίηση Λεωφ. Αλεξάνδρας από Λουκάρεως μέχρι Σούτσου,
2) Σύνδεση Πρωτοπαπαδάκη με Λεωφ. Κατεχάκη μέσω σήραγγας Τουρκοβουνίων,
3) Αναβάθμιση, με σήραγγα, Λεωφ. Κατεχάκη από Αδριανείου μέχρι ανισόπεδο κόμβο Λεωφ. Μεσογείων,
4) Ανατολική Περιφερειακή Λεωφόρος Αιγάλεω και συνδέσεις,
5) Ελεύθερη Λεωφόρος Πεντέλης - Δουκίσσης Πλακεντίας
6) ΔΠΛΥ - Τμήμα Παιανίας - Γλυκών Νερών,
7) Αναβάθμιση Λεωφ. Μεσογείων σε Λεωφόρο Ελεύθερης Κυκλοφορίας, με 4 κόμβους
Αυτοκινητόδρομος Ελευσίνας - Θήβας - Υλίκης
9) Ζεύξη Περάματος - Σαλαμίνας
10) Ελευθερη Λεωφόρος από Σταυρού - Ραφήνας μέχρι Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας
Για ορισμένα έργα, η υλοποίησή τους είναι wishful thinking. Για άλλα είμαι πιο αισιοδόξος... |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Wed Jun 09, 2004 12:43 pm Post subject: |
|
|
Ιωάννη, πρόσφατα είχαν πει ότι η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου είναι απολύτως ρεαλιστική, αρκεί να γίνει μια σήραγγα (?) στον Λυκαβηττό , αλλά δεν θυμάμαι καθόλου λεπτομέρειες, τεχνικές ή άλλες (όπως πχ, πού θα βγάζει αυτή η σήραγγα, ή πώς είναι δυνατόν να γίνει αφού ο Λυκαβηττός είναι χτισμένος στους πρόποδες όσο δεν πάει).
Εκτός αν έχω ανακατέψει πληροφορίες με τόσα που ακούω κάθε μέρα, και μιλάω για άλλο πράγμα !!
Τέλος πάντων, γνωρίζεις κατι επί του θέματος, ασχέτως όσων λέω εγώ? |
|
Back to top |
|
|
ioannis31 Stadium Expert
Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
Posted: Wed Jun 09, 2004 12:58 pm Post subject: |
|
|
Y,
Το θέμα με την Πανεπιστημίου έχει, από όσα γνωρίζω ως εξής... Είχε γίνει πρόταση για υπογειοποίησή της στο μεγαλύτερο τμήμα της, ώστε η κίνηση των ΙΧ να γίνεται στο επίπεδο αυτό, ενώ στο επίπεδο του εδάφους να λειτουργεί αποκλειστικά ως πεζόδρομος.
Λόγω κόστους, ύπαρξης αρχαίων, αλλά και τεχνικών δυσκολιών (κόμβοι), το θεωρώ απίθανο να γίνει.
Το πιο απλό θα ήταν να υλοποιηθεί το σχέδιο για ένα Ιστορικό Κέντρο κλειστό τελείως στα ΙΧ, με εκτεταμένες πεζοδρομήσεις. Ίδωμεν. |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jun 09, 2004 1:39 pm Post subject: |
|
|
Υπογειοποίηση της Πανεπιστημίου δεν είναι λίγο ...αδύνατο λόγω της ύπαρξης γραμμής μετρό από κάτω? |
|
Back to top |
|
|
Asimov Junior Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 128 Location: Κάπου ανάμεσα...
|
Posted: Wed Jun 09, 2004 2:42 pm Post subject: |
|
|
Mozart wrote: | Υπογειοποίηση της Πανεπιστημίου δεν είναι λίγο ...αδύνατο λόγω της ύπαρξης γραμμής μετρό από κάτω? |
Και οχι μονο... |
|
Back to top |
|
|
SpyroTheDragon Full Member
Joined: 04 Jun 2004 Posts: 249 Location: Chicago - Ilioupolis
|
Posted: Wed Jun 09, 2004 5:25 pm Post subject: Thanks |
|
|
ioannis31, Nikolas, Motzart 1000000 euxaristo... mou apandisate 100 tis 100 sthn erotish mou... orea kai megala erga kai meta to 2004
Pandos me olous tous neous aftous dromous tha uparxei tromeros xoros kai vasis gia anapti3h! Elpizo pandos to Real estate pou tha dimiourgithei giro apo ths nees artiries na alla3ei to prosopo ths Athinas pros to kalitero.
Anoigoun dromoi me tous neous dromous!!! |
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Wed Jun 09, 2004 5:52 pm Post subject: |
|
|
Oson afora tin Zefxi peramatos - salaminas afti tha einai pio dyskoli kai apo aftin tou maliakou!....
Afenws to polemiko naftiko exei adidrasei mias kai se periptwsi polemou mporei na apokopei i mia eksodos pou exei (ektos kai an i zefxi ginei ypogeiws)
Afeterou to trast twn Ferry-boatadwn(sic) arneitai kathe sizitisi gia logous symferontos. |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Thu Jun 10, 2004 5:18 pm Post subject: |
|
|
losada7 wrote: |
Είχα γράψει στις 5/5/04
Καλησπέρα,
θα ήθελα να αναφέρω ότι στο κόμβο του "Φάρου Ψυχικού" παρότι τα έργα στο οδόστρωμα έχουν τελειώσει και έχει παραδωθεί στη κυκλοφορία, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν γίνονται εργασίες.
Δυτικά λοιπόν της Κηφισίας μεταξύ του κυρίως οδοστρώματος της λεωφόρου και του παράδρομου "Μαραθωνοδρόμων" γίνονται εργασίες διαμόρφωσης. Έχει δημιουργηθεί λοιπόν μία νησίδα με μπετόν φάρδους απο 1- 2 μέτρα όπου έχει ύψος 70-100 εκατοστά και πρόκειται να γεμιστεί με χώμα και να φυτευθεί με φυτά , όπως εκτιμώ, εκτός των μεγάλων δέντρων που υπήρχαν στην παλιά διαμόρφωση της χαμηλής νησίδας-πεζοδρομίου. |
ΧΕΧΕ ... η νησίδα γέμισε με χώμα και φυτεύτηκαν δεντράκια και θάμνοι |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Sat Jun 12, 2004 8:31 pm Post subject: |
|
|
Μεταφορά από άλλο thread
tapeinos_guest wrote: | Με όλα αυτά τα έργα που γίνονται ο κόσμος αγανακτεί ειλικρινά ναι καταλαβαίνω ότι θα αναβαθμιστούμε με καλύτερους δρόμους ταχύτερη προσέγγιση στον προορισμό μας αλλά ναι υπάρχει το αλλά γιατί αυτή η δοκιμασία νευρών που γίνεται σε μας τους Έλληνες είναι πράγματι έξω από τα όρια της τρέλας και της σχιζοφρένειας, τράβηξα αυτήν την φωτο σήμερα μετά από ένα χρόνο που φυσικά τίποτα δεν άλλαξε απο πέρυσι όλα είναι ίδια παντού χώματα, έργα, τρελά φορτηγά, και φυσικά όλοι να βιάζονται να φτάσουν για να δροσιστούν στην παραλία ναι όπως διακρίνεται στη φωτο μιλάω για τον προορισμό μας στην παραλία του Σχοινιά η κατάσταση είναι απελπιστική τα αυτοκίνητα να διασχίζουν την λεωφόρο ξυστά το ένα από το άλλο....
ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ!!!!
|
|
|
Back to top |
|
|
savroulis Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Sat Jun 12, 2004 11:43 pm Post subject: |
|
|
αίσχος δεν λέω!!!!
αλλά φίλε μου κάποια μέρα τα έργα πρέπει να γίνουνε, μήν γινόμαστε και εμείς παράλογοι!!!!! όταν πρέπει να ΄γινει δρόμος σε υπάρχον δρόμο ο παλιός είναι σε δευτερη μοίρα!!! τώρα γιατί στην ελάδα υπάρχουν δρόμοι που δεν μπορείς να κάνεις χωρίς ( δηλα΄δη δεν υπάρχουν παραδρομοι οι πλςυρικοί) αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο! αλλά μερικές φορές κοιτάχτε που είναι χτισμένες οι κατοικίες σας και θα καταλάβετε πολλά!!!
ότι στο χάλι τις Ελλάδας είμαστε όλοι υπευθυνοι!!!! |
|
Back to top |
|
|
tapeinos_guest New Member
Joined: 10 Jun 2004 Posts: 14 Location: ATHENS
|
Posted: Mon Jun 14, 2004 10:02 am Post subject: |
|
|
pantos antimetopisame kai allo problima pou mou fainotane adianoito stin attiki odo sto upsos tou aerodromiou ena TERASTIO MPOTILIARISMA ginotane pou apo tis 3 lourides ginotane 1 logw twn ergwn ithela na ixera ti erga? plirwnoume 2 euro diodia gia na exoume enan dromo aneto kai poiotiko kai meta? niothoume san na lene nai eiste hlithioi !!!!! 30 lepta extes to prwi gia na ftasoume stin diastaurwsi gia keratea AN EINAI DYNATON!!!! |
|
Back to top |
|
|
ioannis31 Stadium Expert
Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
Posted: Mon Jun 14, 2004 10:42 am Post subject: |
|
|
60 ημέρες πριν τους Αγώνες και τα εργοτάξια μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα αρχίσουν να κλείνουν καθώς τα έργα θα ολοκληρώνονται. Από τη στιγμή που όλοι μας έχουμε φάει το γάιδαρο της ταλαιπωρίας (καθυστερήσεις, θόρυβος, κλπ) από τα οδικά έργα, ας έχουμε λίγη υπομονή ακόμη και ας μην βιαζόμαστε να ξεσπάμε.
Το συγκεκριμένο έργο που αναφέρει η φίλη tapeinos_guest, είναι η διαπλάτυνση της Λεωφ. Μαρκοπούλου, που κατασκευάζεται από την Κ/Ξ Αττική Οδό. Το έργο ξεκινάει από το πέρας της Αττικής Οδού μέχρι και την είσοδο του Μαρκόπουλου. Ο αρχικός άξονας ήταν 1+1 λωρίδα, ενώ με τη διαπλάτυνση γίνεται 2+2.
Υπομονή...
edit
Να προσθέσω ότι, σύμφωνα με πρωϊνή ενημέρωση που θα προσπαθήσω να την επιβεβαιώσω, τελικά το έργο της Σταυρού - Πικερμίου θα παραδοθεί στο σύνολό του τέλος Ιουλίου. Διατηρώ τις - ισχυρές - επιφυλάξεις μου, αλλά η πληροφορία ήρθε από στέλεχος της Ολυμπία Ελλάς που εργάζεται στην εργολαβία αυτή.
Οι παρακάτω φωτό είναι από την Παρασκευή 11-06.
http://briefcase.pathfinder.gr/contents/ioannis328/23223 |
|
Back to top |
|
|
Nikolas Stadium Expert
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 1068 Location: Άλιμος!
|
|
Back to top |
|
|
UWG Senior Member
Joined: 24 Feb 2004 Posts: 513 Location: Atlanta USA
|
|
Back to top |
|
|
savroulis Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Tue Jun 15, 2004 9:24 pm Post subject: |
|
|
αν λές το άσπρο πάνω αριστερά νομίζω είναι συρμο στασιο!!! (δεν μου κολάει το αμαξοστάσιο) αλλά είναι γκαράζ για τους συρμούς προαστιακού νομίζω ή μετρό! |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
savroulis Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Thu Jun 17, 2004 8:07 am Post subject: |
|
|
Με απόφαση του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ Γιώργου Σουφλιά ακυρώνεται ο διαγωνισμός του έργου «Εργασίες κυκλοφοριακών διαμορφώσεων στους κόμβους Μεσσάρας και Κνωσού, Ηλεκτροφωτισμού στις παρακάμψεις Ρεθύμνου και Ηρακλείου και κυκλοφοριακών συνδέσεων με το αστικό δίκτυο Ηρακλείου».
Ο διαγωνισμός ακυρώθηκε γιατί μετά το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών των διαγωνιζομένων από την Επιτροπή Διαγωνισμού παρατηρήθηκε, όπως αναφέρεται στο αντίστοιχο Πρακτικό της, ότι οκτώ οικονομικές προσφορές παρουσιάζουν ομοιότητα στο τρόπο που συντάχθηκαν. Ειδικότερα υπάρχει διόρθωση ίδιου λάθους στο ίδιο σημείο, το οποίο λάθος μεταφέρεται στο άθροισμα δαπανών καθώς επίσης στην ολόγραφη αναγραφή του, τα οποία επίσης διορθώνονται. Επιπλέον στις προσφορές αυτές έχουν δοθεί ίδια ποσοστά έκπτωσης σε όλα τα κονδύλια και επομένως και ίδια μέση τεκμαρτή έκπτωση |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jun 22, 2004 1:33 pm Post subject: |
|
|
Παραδίδεται την Πέμπτη στη κυκλοφορία το τελευταίο τμήμα 3χλμ της Αττικής οδού, που θα συνδέει την ΔΠΛΥ με το κόμβο της Δουκίσσης Παλκεντίας. Ταυτόχρονα εμφανίστηκαν πάλι τα σενάρια για αύξηση από την κοινοπραξία των διοδίων στα 3 ευρώ στο τέλος του έτους.
http://www.enet.gr/online/online_p1_text.jsp?c=112&id=99149460 |
|
Back to top |
|
|
Gianluigi Buffon Full Member
Joined: 21 Jun 2004 Posts: 222 Location: Βέροια
|
Posted: Tue Jun 22, 2004 4:26 pm Post subject: |
|
|
Από την εφημερίδα Ελευθεροτυπία διάβασα πως σε όλα τα κομμάτια της Εγνατιας αναστέλονται οι λειτουργίες τους μέχρι το 2006 λόγω έλλειψης ρευστου μετα τους ΟΑ |
|
Back to top |
|
|
savroulis Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Tue Jun 22, 2004 6:31 pm Post subject: |
|
|
Παγιδευμένοι στα εργοτάξια
Xιλιάδες κάτοικοι της Aττικής δεινοπαθούν όταν περνούν από τα έργα ή μένουν αποκλεισμένοι στα σπίτια τους
Καθημερινός «Γολγοθάς» είναι για εκατομμύρια πολίτες το πέρασμα από τις Λεωφόρους Λαυρίου, Μαραθώνος και Βάρης - Κορωπίου μέχρι το Μαρούσι και τις Εθνικές Οδούς Αθηνών Λαμίας και Αθηνών Κορίνθου.
Οι κάτοικοι των συγκεκριμένων περιοχών μένουν αποκλεισμένοι στα σπίτια τους, ενώ οι καταστηματάρχες μιλάνε για οικονομική καταστροφή. «Ακόμα δεν έχω βρει ποιος είναι ο δρόμος που μπορεί να με οδηγήσει στην είσοδο του σπιτιού μου, αφού όλοι οι κεντρικοί δρόμοι είναι κλειστοί. Το αυτοκίνητό μου το έχω αναγκαστικά ακινητοποιημένο εδώ και μέρες και κινούμαι με τα μαζικά μέσα κυκλοφορίας», λέει ο κ. Γιώργος Παπαδόπουλος, κάτοικος Μαρουσίου, όπου γίνονται έργα αντικατάστασης οδοστρώματος και πεζοδρομίων.
Και συνεχίζει: «Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλα τα μεγάλα έργα γίνονται ταυτόχρονα. Δεν μπορούμε να οδηγήσουμε λόγω του μποτιλιαρίσματος, αλλά ούτε και να περπατήσουμε στους δρόμους και στα πεζοδρόμια, αφού και αυτά έχουν καταστραφεί».
Οι συγκοινωνιολόγοι εκτιμούν πως η έλλειψη σωστού συντονισμού και οργάνωσης των έργων είναι η «πηγή του κακού». «Το ότι θα επιβαρύνονταν οι πολίτες σε ένα βαθμό λόγω των έργων ήταν φυσιολογικό. Το χάος όμως που επικρατεί στους δρόμους της Αττικής δεν μπορεί να δικαιολογηθεί. Αυτό που πρέπει να μεριμνήσει κανείς από την αρχή είναι να γίνουν οι κατάλληλες μελέτες ώστε να αποφευχθεί όσο το δυνατόν περισσότερο το κυκλοφοριακό πρόβλημα», επισημαίνει στα «NEA» ο αντιπρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, κ. Ιωάννης Χανδάνος.
«Τα μέτρα ρύθμισης της κυκλοφορίας δεν γίνονται από συγκοινωνιολόγους όπως θα έπρεπε αλλά από τους ίδιους τους εργολάβους που έχουν αναλάβει τα έργα. Το αποτέλεσμα είναι οι ίδιοι οι εργάτες να παίζουν και τον ρόλο του τροχονόμου, οι οποίοι κρατώντας μια κόκκινη σημαία στο χέρι προσπαθούν να ρυθμίσουν την κυκλοφορία», συμπληρώνει.
Οι στενοί δρόμοι που «σπάνε» σε καθημερινή βάση τα νεύρα των οδηγών είναι ταυτόχρονα πηγή κινδύνου για τους κατοίκους. Αντί για πεζοδρόμια υπάρχουν «βουνά» από μπάζα και χώμα, με αποτέλεσμα οι πεζοί να περπατάνε στις λεωφόρους δίπλα στα διερχόμενα αυτοκίνητα. «H στάση βρίσκεται στη μέση του δρόμου, αφού δεν έχουμε πεζοδρόμια εδώ και χρόνια. Κινδυνεύει η ζωή μας στην κυριολεξία», λέει η κ. Μαρία Δήμα, που στέκεται στη Λεωφόρο Μαραθώνος περιμένοντας το λεωφορείο.
Το κυκλοφοριακό χάος που χαρακτηρίζει την Αττική επιβαρύνει τόσο την κίνηση των πολιτών όσο και την «κίνηση» στα καταστήματα. «Γνωρίζαμε από την αρχή πως αν δεν σπάσουμε αυγά δεν γίνεται ομελέτα. Είχαμε στοχεύσει σε αύξηση του τζίρου κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων και γι' αυτό ήμασταν προετοιμασμένοι για τα όποια προβλήματα. Τα έργα όμως διαρκούν πολύ περισσότερο από ό,τι πιστεύαμε, λόγω έλλειψης συντονισμού. Το αποτέλεσμα είναι πως τα έσοδα των εμπόρων έχουν πέσει έως και 70%. Είναι πολλοί αυτοί που έχουν καταστραφεί οικονομικά, ενώ την ίδια στιγμή πλήττονται και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι, καθώς οι καταστηματάρχες αναγκάζονται να απολύσουν τους πωλητές τους για να μειώσουν τα έξοδα», εξηγεί ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, κ. Παναγής Καρέλας.
ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ
Δεν λύνεται με τα υπάρχοντα έργα το κυκλοφοριακό!
Πολλά είναι τα ερωτηματικά που βασανίζουν τους συγκοινωνιολόγους για το τι θα γίνει την επόμενη μέρα της ολοκλήρωσης των έργων. Όπως οι ίδιοι εξηγούν, το κυκλοφοριακό πρόβλημα που ούτως ή άλλως ταλαιπωρεί τους κατοίκους της Αττικής δεν πρόκειται να λυθεί μόνο με τα ήδη υπάρχοντα έργα. «Τα σταθμευμένα αυτοκίνητα επί της Λεωφόρου Μαραθώνος στο ύψος της Παλλήνης, του Πικερμίου και της Ραφήνας είναι καθημερινό φαινόμενο. Μετά την ολοκλήρωση του έργου δεν πρόκειται να αλλάξει η κατάσταση, αφού δεν προβλέφθηκε από την αρχή η δημιουργία κατάλληλων χώρων στάθμευσης. Το αποτέλεσμα είναι πως η παράνομη στάθμευση ουσιαστικά θα ακυρώσει το έργο, αφού η μία από τις δύο λωρίδες θα καταλαμβάνεται και πάλι από τα αυτοκίνητα» τονίζει ο αντιπρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, κ. Γιάννης Χανδάνος.
«Επιπλέον, δεν υπάρχει η κατάλληλη προσαρμογή των περιφερειακών οδών που ενώνονται με τα ανεπτυγμένα δίκτυα. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Αττική Οδού στον Καρέα, όπου καθημερινά δημιουργείται το αδιαχώρητο. Αν δεν ρυθμιστούν οι σηματοδότες, δεν δημιουργηθούν πάρκινγκ και γενικότερα δεν υπάρξει η κατάλληλη οργάνωση, είναι σίγουρο πως οι γειτονιές γύρω από τα έργα θα αντιμετωπίσουν σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα» συμπληρώνει.
KAKIA ΣΚΑΛΑ Μέχρι 5 Αυγούστου έτοιμο το ρεύμα προς Κόρινθο
Υπομονή τουλάχιστον μέχρι τις 5 Αυγούστου θα πρέπει να κάνουν όσοι χρησιμοποιούν την Εθνική Οδό Αθηνών Κορίνθου και περνούν από το τμήμα της Κακιάς Σκάλας. Μόλις τότε, σύμφωνα με τους αρμοδίους, θα δοθεί επιτέλους στην κυκλοφορία ο - ένας - κλάδος του δρόμου στο ρεύμα προς Κόρινθο.
Με την ολοκλήρωση των κατασκευών στο πιο δύσκολο κομμάτι του αυτοκινητόδρομου, ο χρόνος του ταξιδιού στη διαδρομή Ελευσίνα-Κόρινθος θα μειωθεί έως και 35 λεπτά και του τρένου κατά 50 λεπτά. Στο τμήμα των 8 χλμ. θα υπάρχουν τρεις λωρίδες κυκλοφορίας και μια βοηθητική ανά κατεύθυνση, όπως και στον υπόλοιπο αυτοκινητόδρομο, καθώς και πεζοδρόμιο. Οι εργασίες στις τέσσερις σήραγγες προβλέπεται να ολοκληρωθούν στις 29 Ιουλίου, αλλά θα χρειαστεί μία εβδομάδα δοκιμών στα συστήματα.
Μέχρι τότε οι οδηγοί θα ταλαιπωρούνται σε κάθε μεγάλη έξοδο. Οι τρεις λωρίδες ανά κατεύθυνση θα γίνονται μία - με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα... νεύρα των χιλιάδων οδηγών που χρησιμοποιούν τον συγκεκριμένο δρόμο κάθε καλοκαίρι αφού οδηγεί σε κοντινές παραλίες της Αττικής και της Κορίνθου. |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Wed Jun 23, 2004 2:41 am Post subject: |
|
|
ρε παιδια να ρωτησω κατι ???
ειναι δυνατον να παραπονιουνται οι συγκοινωνιολογοι για το πως γινοται τα εργα και ποια γινονται κτλ... ??
κανονικα για να γινει καποιο εργο δεν πρεπει να υπαρχει εγριση απο ομαδα συγκοινωνιολογων και γενικα να εχουν "αποψη" στην κατασκευη καπιου εργου ??
δεν υπαρχει καποιος φορεας που επιβλεπει αν ενα εργο ειναι χρησιμο και τι πρεπει να γινει για να ειναι παραγωγικο ??
Αυτο ειδικα με την Μαραθωνος με εκανε εξω φρενων... φανταστειτε τι παραπανω κοστος εχει ενας δρομος με δυο λωριδες ανα κατευθυνση...και να καταλαμβανεται απο σταθμευμενα αυτοκινητα ??
τι να πω ??? ποσα εκατομυρια ξοδευονται μονο για τις μελετες τετοιων εργων και το αποτελεσμα να βλεπει ο καθενας μας μη αειδικος τις παρατυπιες..
καποια στιγμη ομως πρεπει και εμεις οι ιδιοι να αντιδρουμε και να μην καθομαστε απλοι παρατηρητες... Αυτα.. |
|
Back to top |
|
|
dimitris_MANH_7 New Member
Joined: 24 May 2004 Posts: 46 Location: Pireas-Pirgos Dirou Lakonikis Manis
|
Posted: Thu Jun 24, 2004 5:35 pm Post subject: |
|
|
Auto pou me exei ekneurisei afantasta....einai pote tha teliosei to polipathes ergo..pou leei oti tha ginei nea ethniki odos tripoli-sparti-gutheio-molaous....!!!!1 ...na kserete oti to mono kommati pou exei kataskeyastei einai apo to Alepoxori(teleytaio xorio tis Arkadias,prin ta sinora me ti Lakonia)mexri tous Boutianous,5km prin apo ti Sparti...!kai einai 5 xronia!!! Ante ipeythinoi tou YPEXODE na teliosoun grigora....ante na pigaino me to Ford Focus RS pou exo....anti 4 ores na kateveno sti Mani apo Peiraia..na kano mono 2,5 ores!!!! |
|
Back to top |
|
|
PatraTasos Senior Member
Joined: 22 Mar 2004 Posts: 427 Location: Hellas /U.K.
|
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Fri Jun 25, 2004 10:10 am Post subject: |
|
|
Επιτελους !!!
Μετα απο 8 χρονια ΥΠΟΜΟΝΗΣ ολοκληρωθηκε η Αττικη Οδος
65 ολοκληρα χιλιομετρα θα βοηθησουν την Αττικη να ανασανει |
|
Back to top |
|
|
|