stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (3)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 38, 39, 40
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 768

PostPosted: Mon Jul 04, 2022 3:39 pm    Post subject: Reply with quote

Όταν λες περιμετρικά απο που ακριβως εννοείς?
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Tue Jul 05, 2022 6:24 am    Post subject: Reply with quote

Οπως περίπου ο περιφερειακός.

Δηλαδή σε σημεία που δεν θα ενοχλεί την πόλη, ιδιαίτερα οι εμπορικές αμαξοστοιχίες, αφού πλέον το λιμάνι θα έχει περισσότερο εμπορικό χαρακτήρα, μια και η Ηγουμενίτσα μπορεί να είναι η κύρια επιβατική πύλη για την Ιταλία.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 1006
Location: athens

PostPosted: Tue Jul 05, 2022 7:08 pm    Post subject: Reply with quote

Η αλήθεια είναι πώς θεωρούσα μή ρεαλιστική τήν υπογειοποίηση τού τμήματος Ρίου- Πάτρας, μιλάμε ουσιαστικά γιά μετρό ....
Μιά ενδιαφέρουσα άποψη από τούς φίλους τού προαστιακού Πατρών
https://sidirodromikanea.blogspot.com/2022/07/blog-post_44.html
Back to top
View user's profile Send private message
Sintix
New Member
New Member


Joined: 17 May 2010
Posts: 42
Location: Σιδηρόκαστρο

PostPosted: Wed Sep 28, 2022 3:07 pm    Post subject: Reply with quote

Σιδηροδρομικό ταξίδι Θεσ/νίκη-Αθήνα-Θεσ/νίκη 23&25/9 με ETR470 & Hellas Sprinter+βαγόνια αντίστοιχα. Χρόνος 4h 9' & 4h 15' δηλαδή 14' και 5' καθυστέρηση για το κάθε σκέλος. Μία (1) στάση στην κάθοδο, 9 στην άνοδο. Η καθυστερήσεις οφείλονταν σε αναμονή διασταυρούμενου συρμού στην Τιθορέα (κάθοδο) και Λιανοκλάδι (άνοδο) στην αρχή τμημάτων που είχαν τεθεί σε αμφίδρομη κυκλοφορία μονής γραμμής.

Τα τμήματα στα οποία είχε ανασταλεί η κυκλοφορία διπλής γραμμής ήταν:
* ΤΧ1-Σίνδος (έτοιμη η μία γέφυρα του Γαλλικού ποταμού - στα πόδια η δεύτερη και ένα μικρό δάσος ανάμεσα στις γραμμές λόγω μη κυκλοφορίας στη μία επί σχεδόν τρία χρόνια)
* Αγ. Στέφανος (Ξυνιάδα) - Λιανοκλάδι (άγνωστο γιατί)
* Τιθορέα - Λιβαδιά τουλάχιστον (προφανώς λόγω εργασιών της αιώνιας εργολαβίας ανάταξης της σηματοδότησης/τηλεδιοίκησης όπως φαινόταν από το ανοιχτό όρυγμα και τον φορέα των καλωδιώσεων).

Παντού 160 km/h εκτός από Οινόη-ΣΚΑ με τα κλασσικά 80 ή 100 λόγω της γνωστής ανεπαρκούς υποδομής & επιδομής. Εδώ δεν βλέπω σωτηρία ούτε με τα προβλεπόμενα 120 εκατομμύρια της μελλοντικής εργολαβίας εξυγίανσης. Πεταμένα λεφτά θα είναι (και μάλιστα αρκετά περισσότερα από 120). Ισως η μόνη λογική λύση είναι η νέα Γραμμή Θριάσιο - Θήβα ενσωματωμένη πιθανώς στον αναγκαίο νέο Α/Δ Ελευσίνα-Θήβα-Υλίκη.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Thu Sep 29, 2022 6:44 am    Post subject: Reply with quote

Ακριβώς θα πρέπει να γίνει η Ελευσίνα - Θήβα και να μετατραπεί σε αμιγώς προαστιακή η Αθήνα - Θήβα.
Back to top
View user's profile Send private message
Sintix
New Member
New Member


Joined: 17 May 2010
Posts: 42
Location: Σιδηρόκαστρο

PostPosted: Sun Mar 12, 2023 9:24 pm    Post subject: Reply with quote

Και ενώ έγιναν όσα τραγικά έγιναν στον ελληνικό σιδηρόδρομο πρόσφατα και ειπώθηκαν όσα ειπώθηκαν μετά, διαπίστωσα σήμερα ότι μάλλον τίποτε δεν φαίνεται να αλλάζει προς το καλύτερο έστω και τώρα, μετά τη "θυσία" - όπως χαρακτήρισε το δυστύχημα - γνωστός δημοσιογράφος.

Στη γραμμή Παλαιός Σ.Σ. Σιδηροκάστρου ("Στρυμόνας") - Προμαχώνας ξεκίνησε η εργολαβία εξυγίανσης/αντικατάστασης της επιδομής η οποία είχε έως τώρα όπως κατασκευάστηκε και παραδόθηκε το 1964 (με μεταλλικούς στρωτήρες). Οι εργασίες ξεκίνησαν από τον σταθμό του Προμαχώνα και φαίνεται να προχωρούν σταδιακά νοτιότερα.

Σήμερα, Κυριακή, εργάζονταν δύο τουλάχιστον συνεργεία, το ένα εντός του σταθμού και το άλλο ένα περίπου χιλιόμετρο από την έξοδο του. Και ενώ τοποθετούν τουλάχιστον σιδηροτροχιές UIC 54 οι στρωτήρες είναι σκυροδέματος μεν, διμερείς δε - σαν να βρισκόμαστε στη δεκαετία του 1970! Προφανώς από γραμμή εκείνης της εποχής τους ξήλωσαν γιατί φυσικά είναι μεταχειρισμένοι!! Τέτοια έλλειψη σε ολόσωμους υπάρχει πια?

Σημειώνω ότι η γραμμή είναι κύρια, τμήμα του ΠΑΘΕ/Π[ρομαχώνας] με όλα τα "κομφορ": Σηματοδότηση & τηλεδιοίκηση (υποτίθεται σε λειτουργία ελεγχόμενη από το κέντρο που θα εγκαινίαζε ο πρωθυπουργός την 1η Μαρτίου), GSM-R, ETCS-1, και "μελλοντικά" (εδώ και 15 χρόνια και άγνωστο πόσο ακόμη) ηλεκτροκίνηση. Κυκλοφορείται (όταν...) από βαριά εμπορικά τρένα συμπληρωματικά - ή και σε αντικατάσταση όπως έχει συμβεί για μήνες στο παρελθόν - της γραμμής της Ειδομένης.

Καλά έκαναν και έβαλαν στη γραμμή Οινόης - Χαλκίδας ολόσωμους, όπως και προς τη δυτική Μακεδονία όταν ανακαίνισαν τη γραμμή εκεί, για να μην θυμηθώ και τη μετρική γραμμή Κόρινθος - Αργος όταν την ανακαίνισαν τη δεκαετία του 2000 και την έκλεισαν αμέσως μετά. Εδώ θα ψάχνονται μετά τι έφταιξε αν (ου μη γένοιτο) συμβεί κανας εκτροχιασμός με βαγόνια χημικών ή καυσίμων.
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2297
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Mon Mar 13, 2023 7:25 pm    Post subject: Reply with quote

Ομολογώ ότι δεν ξέρω αν/γιατί οι διμερείς στρωτήρες είναι υποδεέστεροι των ολόσωμων, όπως υπονοείς. Αν δεν κάνω λάθος, τόσο στο μετρό της Αθήνας όσο και της Θεσσαλονίκης η επιδομή είναι με διμερείς. Θα ήθελες να μας το εξηγήσεις; Thanks!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 297
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue Mar 14, 2023 5:52 pm    Post subject: Reply with quote

Και οι γραμμές TGV στη Γαλλία με διμερείς στρωτήρες είναι στρωμένες. Η γαλλική σχολή βάζει διμερείς.
Δεν γνωρίζω από πού είναι το απόθεμα, η ζωή τους πάντως είναι 50-60 χρόνια. Πιθανόν από τον κύριο άξονα. Κάποιοι παλαιότερου τύπου είχαν εμφανίσει ρηγματώσεις (λόγω και της τότε κακής ποιότητας σκύρου που τριβόταν) και πετάχτηκαν. Οι νεότεροι έχουν μεγαλύτερα "μαξιλάρια" και αποδείχτηκαν ανθεκτικοί.
Μην ξεχνάμε ότι η συγκεκριμένη γραμμή είναι για ταχύτητα έως 100 km/h. Πάντως μην παραξενευτείτε αν σε πολύ λίγα χρόνια ξηλωθεί πάλι η γραμμή. Το έργο τώρα είναι μια λύση ανάγκης με μικρό κόστος.
Back to top
View user's profile Send private message
Sintix
New Member
New Member


Joined: 17 May 2010
Posts: 42
Location: Σιδηρόκαστρο

PostPosted: Sun Mar 19, 2023 3:09 pm    Post subject: Reply with quote

@admin: Είναι αυταπόδεικτο, θα έλεγα, ότι οι αντοχές κάμψης και στρέψης των ολόσωμων στρωτήρων είναι σημαντικά ανώτερες από αυτές των διμερών. Ακόμη και η καλύτερη επαφή/συγκράτηση με τα σκύρα παίζει το ρόλο της.

Σε ότι αφορά τα μετρό, ναι οι διμερείς είναι συνήθης πρακτική στις σήραγγες επειδή πακτώνονται σε στρώση μπετόν - όπως και στη στρώση γραμμής slab-track σε μεγάλα τούνελ (>3 km) υπεραστικών γραμμών, π.χ Τέμπη, Ορθρυς, Καλλίδρομο, Παναγοπούλα. Στη Γραμμή 1 της Αθήνας όμως που είναι κατά το πλείστον υπαίθρια μπήκαν ολόσωμοι κατά την ανακαίνιση της επιδομής της τη δεκαετία του 2000, αν και οι ταχύτητες εκεί δεν υπερβαίνουν ποτέ τα 80 km/h.

@mike: Οντως η Γαλλική σχολή φαίνεται να έβαζε διμερείς. Δεν έχω ταξιδέψει με γαλλικά υπεραστικά τραίνα και δεν έχω ιδία απόψη. Βλέπω όμως σε φωτογραφίες του 1981, όταν ξεκίνησαν τα TGV, ότι σε τμήμα τουλάχιστον της Γραμμής προς Λυών οι γραμμές είχαν ξύλινους στρωτήρες (και δεν μιλώ για τις αλλαγές τροχιάς). Σημαίνει αυτό ότι βάζουν ακόμη ξύλινους? Ειδα πάντως σε φωτογραφία της γραμμής προς Στρασβούργο που είναι και νεότερη, ότι έχουν ολόσωμους. Σε Ιταλία - Γερμανία -Σουηδία που έχω ταξιδέψει με τραίνα παίζουν μόνο οι ολόσωμοι εδώ και πολλά χρόνια.

Σε κάθε περίπτωση όταν βάζεις ολόσωμους σε μετρική γραμμή που ανακαινίζεις το 2008 και δεν χρησιμοποιείς καθόλου μετά, είναι αδιανόητο να βάζεις μεταχειρισμένους διμερείς με εμφανή διάβρωση στη χαλύβδινη μπάρα το 2023 σε μια Γραμμή που θα πρέπει να αναβαθμίσεις μετά από 60 χρόνια ούτως ή άλλως! Ούτε ίσα με τους Βούλγαρους δεν μπορούμε να είμαστε που έχουν επιδομή με ολόσωμους - και φυσικά ηλεκτροκίνηση από δεκαετίες - μέχρι την Κουλάτα.
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 328
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Thu Sep 21, 2023 4:21 pm    Post subject: Reply with quote

Σύμφωνα με τη Greenpeace, το σιδηροδρομικό δίκτυο στην Ελλάδα συρρικνώθηκε κατά 5% από το 1995, με τέσσερις μεγάλες επιβατικές σιδηροδρομικές γραμμές μήκους 389 χιλιομέτρων και 97 σιδηροδρομικούς σταθμούς να έχουν κλείσει προσωρινά ή μόνιμα.

https://www.greenpeace.org/greece/issues/klima/49386/treis-fores-pano-oi-ependiseis-se-dromous-apo-oti-se-sidirodromous-stin-ellada/
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 38, 39, 40
Page 40 of 40

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr