View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 248
|
Posted: Sat Nov 27, 2021 12:01 pm Post subject: |
|
|
Σε τέτοιες περιπτώσεις apapa το στηθαίο δεν μπαίνει εξαρχής; Όπως για παράδειγμα στο Λαμία-Καρπενήσι (Παράκαμψη Μακρακώμης); |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sat Nov 27, 2021 12:14 pm Post subject: |
|
|
Ο προσδιορισμός κλειστός δεν έχει να κάνει με τη διατομή αλλά με το γεγονός ότι θα είναι ελεγχόμενη η πρόσβαση στον άξονα χωρίς να διακόπτεται κάθετα η ροή της κυκλοφορίας. Με αλλά λόγια οι κόμβοι θα είναι κανονικοί ανισόπεδοι.
Βασικα όπως ήταν η Κορίνθου - Πατρών.
Κάτι αντίστοιχο είδαμε και πριν κάποια χρόνια στο τμήμα Γούρνες - Μάλια του ΒΟΑΚ, ο οποίος κατασκευάστηκε σταδιακά και διαδοχικά σε νέα χαραξη με κλειστά χαρακτηριστικά αλλά με διιχνη διατομή (με εξαίρεση τον κόμβο ανάμεσα σε Σταλιδα και Μάλια που δεν κατασκευάστηκε και οδηγηθήκαμε σε προσωρινή και καλά λύση κυκλικού κόμβου).
Το πρώτο τμήμα αναβαθμίστηκε σε επόμενο στάδιο σε αυτοκινητόδρομο ενώ το άλλο μισό έχει ενταχθεί τώρα στο ΣΔΙΤ για αναβάθμιση σε αυτοκινητόδρομο.
Πάντως έχει ενδιαφέρον να δούμε τελικά αυτό το τρίιχνη διατομή που απλώς δεν υπάρχει τι θα σημαίνει. Προσωπικά πιστεύω ότι αναφέρονται στην κλασική πλέον διατομή β2σ με ύπαρξη τρίτης λωρίδας στις ανηφόρες που έχουμε δει σε αρκετά σημεία της χώρας αλλά ελπίζω να αναφέρονται στη πρώτη εφαρμογή από την κατασκευή σε τέτοια κλίμακα (δεν μετράω την παράκαμψη Μακρακωμης που έγινε εκ των υστέρων και εκτός προδιαγραφών) στην χώρα μας κανονικής β2+1 διατομής με ή χωρίς στηθαίο που συνηθίζεται αρκετά στην Σκανδιναβία. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Sun Nov 28, 2021 1:47 pm Post subject: |
|
|
Κάπως έπρεπε να διαφημιστεί το ατελές σενάριο λύσης που προέκυψε. Άκου κλειστός αυτοκινητόδρομος τριών λωρίδων κυκλοφορίας συνολικά...
Κατά την αντίληψη μου λάθος και η δρομολόγηση της λύσης. Έπρεπε το σχεδιο να ειναι συνολικό με 2+ΛΕΑ ανά ρεύμα (α4νσ) και κατασκευή σε βάθος 10 ετιας. Άμεσα πάμε για την ευρεία παράκαμψη Ιωαννίνων μεχρι εκεί το κόμβο για το Ζαγόρι στους Ασπραγγέλους. Σε τρία χρόνια πάμε για το επόμενο μέχρι το Καλπάκι και σε άλλα τρία μέχρι την Κακαβιά. Επίσης όχι διαγωνισμό. Επέκταση σύμβασης με την Ιονία Οδό για όλο το κομμάτι με ορίζοντα ολοκλήρωσης την δεκαετία. Να τελειώνουμε. Αρκετά μετά ημίμετρα σε αυτό το τόπο. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
Posted: Tue Nov 30, 2021 7:10 pm Post subject: |
|
|
Απλά μαθηματικά, αφου η συνολική πρόοδος τού νοτίου τμήματος, 32,5 χλμ είναι στό 77%, δεδομένου πώς 14 χλμ είναι στό 100%, συνεπάγεται πώς στά υπόλοιπα 18,5 η πρόοδος είναι στό 61%..., 2023 καί βλεπουμε.... |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Tue Nov 30, 2021 7:35 pm Post subject: |
|
|
Σωστά, προκύπτει στο 0:30 του video:
- Ποσοστό ολοκλήρωσης Σηρράγων: 91,59%
- Ποσοστό ολοκλήρωσης Γεφυρών και Τεχνικών: 85,16%
- Ποσοστό ολοκλήρωσης Ασφαλτικών: 60,21%
- Ποσοστό ολοκλήρωσης Χωματουργικών: 70,79% |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Wed Dec 01, 2021 7:50 am Post subject: |
|
|
Πέρασα χτες από τον Ε-65 κατεβαίνοντας από Γρεβενά.
Είναι σίγουρο ότι όταν τελειώσει θα φέρει την Ηπειρο και την Δυτική Μακεδονία πολύ κοντά στην Αθήνα.
Το νότιο τμήμα σήμερα καθυστερεί πολύ κάποιον που ανεβαίνει και κατεβαίνει . Ισως συμφέρει να πάει κάποιος από Λιανοκλάδι - Μοσχοκαρυά..
Από την άλλη αν ετοιμαστεί όλος ο δρόμος και υπάρχει θέμα μόνο στην Λυγαριά ας γινόταν μία παράκαμψη σαν αυτές που είχαμε όταν περιμέναμε την γέφυρα πριν την Καλαμάτα , ή με την καθίζηση στην Εγνατία, μέχρι να ολοκληρωθεί το έργο. |
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 248
|
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Tue Dec 07, 2021 12:21 am Post subject: |
|
|
bill77 wrote: | Σε τέτοιες περιπτώσεις apapa το στηθαίο δεν μπαίνει εξαρχής; Όπως για παράδειγμα στο Λαμία-Καρπενήσι (Παράκαμψη Μακρακώμης); |
Μακαρι αλλα προσφατα ακουσα στις ειδησεις οτι τελικα η λυση που επιλεγεται ως 3ιχνη θα ειναι στα προτυπα του παλιου Κορινθου-Πατρων (δλδ προ Ολυμπιας) δλδ 1 λωριδα ανα κατευθυνση και ΛΕΑ αρα το συνολικο πλατος θα ειναι λεει 3 λωριδες.
Οι κομβοι θα γινουν με αρχικη προβλεψη ανισοπεδοι αρα παλι οπως στην Κορινθου-Πατρων.
Κοινως παμε για μια Κορινθου-Πατρων στα προτυπα του παλιου δρομου καθως αυτο εκτιμηθηκε μαλλον οτι δικαιολογουν οι φορτοι.
Δρομος δλδ σαν το καινουριο Ηρακλειο-Μεσαρα ισως στο λιγο πιο φαρδυ και με κομβους ανισοπεδους. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
Posted: Tue Dec 07, 2021 11:44 am Post subject: |
|
|
@ apapa. Γνωρίζεις ποιο ήταν τό πλάτος τής Κορίνθου Πατρών? |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Dec 07, 2021 12:36 pm Post subject: |
|
|
Το 3ιχνη δεν σημαίνει 1+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση. Σημαίνει 2 λωρίδες στην μια και 1 στην άλλη εναλλάξ κάθε 1200 μ περίπου στο ίσωμα και φυσικά η 2η θα δίνεται στην ανηφόρα. Λογικά θα υπάρχει μικρό έρεισμα αλλά όχι ΛΕΑ που θα χωράει ολόκληρο αυτοκίνητο. Η ΝΕΟ Κορίνθου - Πάτρας δεν θεωρείται 3ιχνη οδός αλλά 2ιχνη. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Tue Dec 07, 2021 11:04 pm Post subject: |
|
|
giannis p wrote: | @ apapa. Γνωρίζεις ποιο ήταν τό πλάτος τής Κορίνθου Πατρών? |
Δεν είμαι ο apapa αλλά έχω την απάντηση στο ερώτημά σου
|
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Wed Dec 08, 2021 8:39 am Post subject: |
|
|
Μακάρι να έφτιαχναν τέτοιο δρόμο στην Εύβοια. Δυστυχώς εκεί έχουν προδιαγραφές για 11 μ. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
Posted: Wed Dec 08, 2021 11:31 am Post subject: |
|
|
Stavros86 wrote: | giannis p wrote: | @ apapa. Γνωρίζεις ποιο ήταν τό πλάτος τής Κορίνθου Πατρών? |
Δεν είμαι ο apapa αλλά έχω την απάντηση στο ερώτημά σου
|
Πολύ σέ ευχαριστώ. οπότε τό τμήμα Εγνατία- Κακαβιά κατά 1,5 μ στενότερο τής αλήστου μνήμης Κορίνθου- Πατρών. Μακάρι νά βγώ ψεύτης, πολύ φοβάμαι πώς τόσο η παλια Κορίνθου- Πατρών, όσο καί η Πατρών- Πύργου, θά μοιάζουν πολύ ασφαλέστερες...
Νά συνυπολογίσουμε τόν μεγάλο αριθμό φορτηγών, όσο καί τήν οδηγική συμπεριφορά τών γειτόνων καί τά εικονοστάσια θά αυξάνονται. Εχουμε ήδη δείγμα γραφής από τήν περιφερειακή οδό Ιωαννίνων... |
|
Back to top |
|
|
SP73 Junior Member
Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Dec 08, 2021 5:45 pm Post subject: |
|
|
Εγώ καταλαβαίνω τα εξής πάντως από αυτά που διαβάζω:
- Ο δρόμος θα πάει σε πρώτη φάση μέχρι το Καλπάκι, αφού για πιο πέρα δεν υπάρχει "μελετητική ωριμότητα".
- Η είσοδος των Ιωαννίνων θα συνεχίσει να γίνεται μέσω Εγνατίας, και η βόρεια είσοδος θα είναι στην παλιά ΕΟ Ιωαννίνων-Ηγουμενίτσας, η οποία θα έπρεπε να βελτιωθεί (αλλά δεν το βλέπω).
- Ο δρόμος απέχει πολύ από την πόλη, οπότε προορίζεται μόνο για διαμπερή κυκλοφορία, άρα η νυν περιφερειακή θα συνεχίσει να έχει το φόρτο της.
- ανεξάρτητα από το τι θα θέλαμε, με τον Ε65 να τελειώνει, η κίνηση προς Αλβανία για όλη την Ελλάδα ανατολικά της Πίνδου θα γίνεται από την Καστοριά, άρα ο δρόμος δε θα είχε κίνηση για αυτοκινητόδρομο.
Προσωπικά θα ήθελα έναν αυτοκινητόδρομο (κανονικό) που να λειτουργεί ως παράκαμψη αλλά και ως περιφερειακή, παρά δύο μέτριους δρόμους, αλλά δεν ξέρω και πώς θα γινόταν αυτό. |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Fri Dec 10, 2021 11:36 pm Post subject: |
|
|
mike wrote: | Το 3ιχνη δεν σημαίνει 1+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση. Σημαίνει 2 λωρίδες στην μια και 1 στην άλλη εναλλάξ κάθε 1200 μ περίπου στο ίσωμα και φυσικά η 2η θα δίνεται στην ανηφόρα. Λογικά θα υπάρχει μικρό έρεισμα αλλά όχι ΛΕΑ που θα χωράει ολόκληρο αυτοκίνητο. Η ΝΕΟ Κορίνθου - Πάτρας δεν θεωρείται 3ιχνη οδός αλλά 2ιχνη. |
Συμφωνω απολυτα μαζι σου στην τηλεοραση ομως που "μεταφραζαν" το γριφο του Μονοχειρ περι 3ιχνου ανεφεραν πως εννοουσε 1 κυρια λωριδα (φαρδια) ανα κατευθυνση (φαρδια με την εννοια οτι ειναι πλατυτερη της κανονικης σαν να λεμε 1,5 τυπικη λωριδα) συν 1 ΛΕΑ ανα κατευθυνση και ετσι προκειται περι 3 λωριδων συνολικα.
Ευχομαι να κανουν λαθος. |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Fri Dec 10, 2021 11:46 pm Post subject: |
|
|
SP73 wrote: | Εγώ καταλαβαίνω τα εξής πάντως από αυτά που διαβάζω:
- Ο δρόμος θα πάει σε πρώτη φάση μέχρι το Καλπάκι, αφού για πιο πέρα δεν υπάρχει "μελετητική ωριμότητα".
- Η είσοδος των Ιωαννίνων θα συνεχίσει να γίνεται μέσω Εγνατίας, και η βόρεια είσοδος θα είναι στην παλιά ΕΟ Ιωαννίνων-Ηγουμενίτσας, η οποία θα έπρεπε να βελτιωθεί (αλλά δεν το βλέπω).
- Ο δρόμος απέχει πολύ από την πόλη, οπότε προορίζεται μόνο για διαμπερή κυκλοφορία, άρα η νυν περιφερειακή θα συνεχίσει να έχει το φόρτο της.
- ανεξάρτητα από το τι θα θέλαμε, με τον Ε65 να τελειώνει, η κίνηση προς Αλβανία για όλη την Ελλάδα ανατολικά της Πίνδου θα γίνεται από την Καστοριά, άρα ο δρόμος δε θα είχε κίνηση για αυτοκινητόδρομο.
Προσωπικά θα ήθελα έναν αυτοκινητόδρομο (κανονικό) που να λειτουργεί ως παράκαμψη αλλά και ως περιφερειακή, παρά δύο μέτριους δρόμους, αλλά δεν ξέρω και πώς θα γινόταν αυτό. |
Το τελευταιο που αναφερεις θα απαιτουσε μακροπνοο σχεδιασμο 10ετιων μπροστα και οραμα και μονιασμα μεταξυ τοπικης κοινωνιας και πολιτικων ταγων ωστε να μην αλλαζουν τα σχεδια καθε 4ετια ή 10ετια.
Επρεπε δλδ τη δεκαετια του 90 πχ να γινει ενα σχεδιο οταν γνωριζαν και για την Εγνατια και να πουν θα χρειαστει και μια ευρεια περιφερειακη η οποια θα μπορει μελλοντικα να λειτουργει και ως τροφοδοτης/συνεχιση αυτοκινητοδρομου προς Καλπακι. Αρα σχεδιαζω, ωριμαζω, κανω απαλλοτριωσεις και ειμαι ετοιμος.
Αυτο απαιτει πλανο και αναλυση εκτιμωμενης αναπτυξης και επεκτασης μιας πολης/οικιστικου ιστου, κατευθυνσεις, σχεδιασμος ολων των υποδομων βασει αυτου κτλ.
Στην Ελλαδα σχεδιαστηκαν αυτοκινητοδρομοι τη δεκαετια του 1980 με ορια ταχυτητας και προδιαγραφες για 120 χλμ και γνωση φορτων και αριθμου οχηματων του τοτε και ξεκινησαν να υλοποιουνται το 1990 και ολοκληρωθηκαν κοντα το 2020 καποιοι δλδ με 35-40 χρονια καθυστερηση που τα παντα εχουν αλλαξει.
Ομοιως σχεδιαστηκε υποδομη τρενου με λογικες και πραγματικοτητες 1990 και ορια ταχυτητας 1990 οταν κοντευουμε 2025 και ακομα δεν ειναι ολοκληρωμενο απο Πατρα μεχρι Θεσσαλονικη και μιλαμε για ταχυτητες εφαμιλες ΙΧ αν βαλεις τα σταματα ξεκινα/στασεις του τρενου.
Σχεδιαζονται υποδομες πχ λιμανια με την εικονα των πλοιων του 1990 και το 2000 ειχαν γινει ηδη θηρια κοκ.
Γενικα η χωρα πασχει και στο μακροπνοο σταθερο σχεδιασμο υποδομων που δεν θα αλλαζουν κατα το δοκουν και ανα κυβερνηση για να βολεψει αναγκες και συμφεροντα ημετερων αλλα θα κοιτανε 50 χρονια μπροστα απο σημερα τις αναγκες των Ελληνων και του Εθνους.
Αυτο απαιτει ευεργετες πολιτικους και ευσυνειδητους πολιτες και αισθημα κοινωνικης ευθυνης και συλλογικου καλου υπερτερου του ατομικου και δεν εχουμε τιποτα απο αυτα στις πλειστες των περιπτωσεων (μονο ισως σε ιστορικες στιγμες κρισεων και αναγκης που καιγεται η γουνα μας και ο πισινος μας). |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Thu Dec 30, 2021 10:13 am Post subject: |
|
|
Ετσι όπως κάνεις το σχόλιο για την πρόοδο στο βόρειο τμήμα του Ε-65 και την σχετική αμοιβή, δημιουργείς (ή μου φαίνεται εμένα ότι δημιουργείς) κάποια αρνητική εντύπωση.
Η πραγματικότητα είναι ότι ο Ανάδοχος έχει ολοκληρώσει το ορόσημο του 3% προόδου κλπ που υπάρχει μέσα στην σύμβαση που έχει υπογραφεί με το Κράτος, οι Κρατικές Υπηρεσίες του το αναγνωρίζουν και τον πληρώνουν!
Τίποτα άλλο πέρα από αυτό... |
|
Back to top |
|
|
|