View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Sat Jul 10, 2021 7:27 pm Post subject: |
|
|
Ευχάριστο νέο τό αίσιο τέλος για το Βόρειο τμήμα του Ε 65
Εδώ θα καταθέσω την προσωπική μου άποψη, επειδή πηγαίνω τακτικά από/ προς Ήπειρο μέσω Θεσσαλίας...
Ο Ε-65, θα έχει κόμβο στο ύψος τού Μουργκάνη.
Η σημερινή απόσταση Μουργκανι -Εγνατιας, στο ύψος της Παναγίας είναι 33 χλμ.
Δρόμος εντυπωσιακός μεν, αλλά πολύ άσχημα γεωμετρικά χαρακτηριστικά...
Αν συνεχίσω τόν Ε 65 για Κηπουρειο και από εκεί προς Ήπειρο, βγάζω την απόσταση 57 χλμ, ενδεχομένως νά υπάρχει μια απόκλιση 2 χλμ ... Νομίζω πώς ένας σημαντικός αριθμός οδηγών , θα προτιμήσει την νυν οδό....
Διάβασα ένα άρθρο για την περιφερειακή οδό Ιωαννίνων, την κατά θέτω... μάλιστα μόλις σήμερα η περιφέρεια θα δημοπρατήσει διπλό κυκλικό κόμβο στην συμβολή της Περιφερειακής οδού με την ΕΟ Ιωαννίνων Ηγουμενίτσας
https://typos-i.gr/article/perifereiakh-odos-iwanninwn-ti-prepei-na-ginei
https://typos-i.gr/article/perifereiakh-odos-polla-prepei-na-ginoyn |
|
Back to top |
|
|
SP73 Junior Member
Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Jul 16, 2021 1:06 pm Post subject: |
|
|
Εντάξει, το θυμήθηκαν τελικά...
Εδώ το video των εγκαινίων από το Star Κεντρικής Ελλάδας.
Φυσικά το όφελος είναι μόνο για όποιον πάει προς το Καρπενήσι, άντε και για όποιον θέλει να μπει στη Λαμία από δυτικά, αλλά ό,τι γίνεται καλό είναι. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Fri Jul 16, 2021 2:53 pm Post subject: |
|
|
Για όλους υπάρχει όφελος αρκεί να μην ζαλίζεσαι στις στροφές και στις εντονες κλίσεις! |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Fri Jul 16, 2021 4:51 pm Post subject: |
|
|
Τό κέρδος για όσους κατευθύνονται προς Ευρυτανία ένα 20 λεπτο, ευπρόσδεκτο....
Προχθές ηλθα στην πατρίδα μου, Ήπειρος. Δούλευαν σε εντατικούς ρυθμούς στην Αμβρακία οδό, ειδικότερα στην περιοχή τού Δρυμού..
Πολύ προσοχή σε όσους κινηθούν στην παραλιακή οδό Πρέβεζας Ηγουμενίτσας, είδα απίστευτη κίνηση.. Ενδεχομένως κόσμος που θα πήγαινε σε νησιά, επιλέγει ηπειρωτική Ελλάδα...
Αν ακούσατε την ομιλία του υπουργού στην βουλή, για την κύρωση της σύμβασης τού Ε -65, ουδεμία αναφορά για το τμήμα Εγνατιας- Κακαβιά, δυστυχώς η κυβέρνηση δεν ενδιαφέρεται... κρίμα |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Sun Jul 18, 2021 1:32 pm Post subject: |
|
|
Το Ιωαννινα - Κακαβια δεν δικαιολογει δυστυχως τους φορτους 365 μερες το χρονο για να μπει ως συγχρηματοδοτουμενο και να παρει λεφτα.
Η ευκαιρια χαθηκε τις εποχες των παχιων αγελαδων που οι Γιαννιωτες το επαιζαν δυσκολοι και ειχαν "απαιτησεις".
Πλεον αν ποτέ γίνει ως αναβαθμισμενη επαρχιακη οδος με 1-2+2-1 εναλλαξ χωρις στηθαιο (στα προτυπα καποιων κομματιων του Πρεβεζα - Ηγουμενιτσα και του Ηρακλειο - Τυμπακι) να ειναι ευχαριστημενοι οι Ηπειρωτες θα τους βγαλει για 20-30 χρονια.
Επιπλεον η Ελλαδα σε επιπεδο συγχρηματοδοτουμενων οδικων εργων (μεγαλα εργα) κλεινει με τον Ε65 και τον ΒΟΑΚ.
Υποθαλλασιες Σαλαμινας και Λευκαδας και παρακαμψη Χαλκιδας και Καλαματα - Πυλος - Μεθωνη δεν τα θεωρω βαρια οδικα εργα.
Η Ευρωπη πλεον για πολλους λογους θα σπρωξει και θα στηριξει πρασινα εργα και σιδηροδρομο. Ευκαιρια να μην χασουμε και αυτο το τρενο και να σχεδιασουμε και υλοποιησουμε υποδομες πρασινες με οριζοντα 50+ ετων και οχι με προδιαγραφες τωρινες που θα ειναι απαρχαιωμενες σε 10 χρονια οταν θα ολοκληρωθουν τυχον εργα στην Ελλαδα (λ.χ. σιδηροδρομικος διαδρομος Πατρα - Θεσσαλονικη με υποδομη για ταχυτητες κατω των 200χλμ την ωρα γιατι σχεδιασθηκε το 1980 και 1990 ευελπιστωντας να εχει τελειωσει πριν το 2005-2010 και το 2021 ακομα το παλευουμε να ολοκληρωθει).
Η Ελλαδα τωρα θελει επενδυσεις σε εργα σιδηροδρομου, μετρο, προαστιακου, υδατοδρομιων κτλ. και σε επιπεδο οδικων εργων στοχευμενες παρεμβασεις βελτιωσης επαρχιακων δικτυων και οδικων υποδομων μεσω του ΠΔΕ ή τυχον επιδοτουμενων δανειων μεσω ΕΤΕπ. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Sun Jul 18, 2021 4:26 pm Post subject: |
|
|
@ apapa . Έχεις απολύτως δίκιο. Η σημερινή ηγεσία τής ΕΕ έχει ,δια τού ταμείου ανάκαμψης, ως πρώτη προτεραιότητα τόν σιδηρόδρομο... Είδα με σχετική ικανοποίηση πώς το έχουν αντιληφθεί εδώ, θα τρέξουν τέτοια έργα, όπως Νέα γραμμή Θεσσαλονίκης- Καβάλας, Καλαμπακας- Κοζάνης, επέκτασης προαστιακού μέχρι Λαύριο καί Ραφήνα. Τώρα για αναβάθμιση τού υπολοίπου δικτύου της Πελοποννήσου, το βλέπω εξαιρετικά δύσκολο, μιλάμε για χάραξη τού 19 αιώνα ...
Όσον αφορά τα οδικά έργα, ας ξεχάσουμε χρηματοδότηση μέσω ταμείου ανάκαμψης. Πήρε το βόρειο τμήμα του Ε-65 ,ως αντιστάθμισμα στην απολιγνιτοποιηση καί θά λάβει και ο ΒΟΑΚ.
Αν προσθέσουμε και την επικείμενη έγκριση τού Πατρών Πύργου, δεν βλέπω άλλο σημαντικό οδικό έργο στον ορίζοντα..
Προσωπικά αμφιβάλλω καί για τον fly over , καθώς και τίς επεκτάσεις τής Αττικής Οδού, υπό την έννοια, πώς οι τοπικοί φορείς στην Αθήνα είναι αντίθετοι, στην δε Θεσσαλονίκη έχουν μια ικανότητα να διαφωνούν αιωνίως
Όσο για το τμήμα Ιωάννινα Κακαβιά, αν διαβάσουμε την απάντηση της υπεύθυνης τού ταμείου ανάκαμψης, λέει πως η ΕΕ χρηματοδότησε, καθ' υπόδειξη της Ελλάδος, άλλη διέλευση προς Αλβανία, εννοεί τό Σιάτιστα Κρυσταλλοπηγή, απολύτως αληθές, όταν το 2005 αποδοκιμάστηκε ο Σουφλιάς ,στα Ιωάννινα,, κατάλαβε πώς τό έργο θα τραβούσε σε μάκρος δικαστικό, μη ξεχνάμε πώς το ΣΤΕ τής εποχής, είχε διαφορετική άποψη από σήμερα |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Sun Jul 18, 2021 6:07 pm Post subject: |
|
|
Καλά την αντίδραση των κατοίκων της Αττικής όντας κάτοικος του λεκανοπεδίου δεν την καταλαβαίνω για την Αττική Οδό. Η πρωτεύουσα καλώς ή κακώς ο διαθέσιμος χώρος επέκτασης που έχει είναι προς τα Μεσόγεια δεδομένου ότι ανατολικά προς Ελευσίνα-Θριασιο η περιοχη ειναι πολυ υποβαθμισμενη.
Συνεπως για την περαιτερω οικιστικη αναπτυξη της περιοχης και την αναβαθμιση των υποδομων και ταχυτερη μετακινηση ανθρωπων και εμπορευματων πρεπει η Αττικη Οδος να προχωρησει με καποιες καιριες επεκτασεις.
1) βασικοτατη για μενα η Λεωφ. Κυμης που ευτυχως θα γινει πιο γρηγορα ως δημοσιο εργο
2) επεκταση προς Ραφηνα
3) συνδεση με περιφερειακη υμηττου της Αλιμου μεσω της προτεινομενης υπογειοποιησης και για λιγοτερη οχληση και γιατι πρεπει να υπαρχει γρηγορο μπες-βγες απο το νεο μητροπολιτικο παρκο που εκτος απο αξονας κατοικιας θα γινει και εργασιακος με γραφεια, εμπορικα κεντρα κτλ αρα θα μετακινουνται εκατονταδες χιλιαδες ανθρωποι απο προς ημερησια. Θα ειναι και οικονομικοτερο απο ενα τουνελ του Υμηττου για να βγει απευθειας Παλληνη που θα στοιχισει ακριβοτερα πιστευω.
4) μελλοντικη επεκταση προς Λαυριο με μεσομακροπροθεσμο στοχο να αποσυμφορηθει ή και να "καταργηθει" το λιμανι του Πειραια απο την επιβατικη εσωτερικη κινηση ανθρωπων και φορτιων στα προτυπα που το αεροδρομιο πηγε απο το Ελληνικο στα Σπατα. Τα εμπορευματα θα φευγουν κατευθειαν απο Λαυριο εκτος του αστικου ιστου και πρεπει σιγα σιγα και ολη η υποβαθμισμενη εμπορευματικη ζωνη περιξ του Πειραια (Ρεντης, Λαχαναγορα, μεταφορικες, ολο το σκουπιδαριο περιξ της Αγιας Αννης) να παει στο Θριασιο το οποιο να γινει εμπορικο κεντρο διαμεταγωγων και εμπορευματων. Απο εκει οτι ειναι να μπει στην πολη να μπαινει με μικροτερα φορτηγακια-βανς και να απαγορευτουν δια ροπαλου μεγαλα φορτηγα στο λεκανοπεδιο. Ομοιως με μια σιδηροδρομικη επεκταση μεχρι Λαυριο θα μπορουσαν εμπορευματα κτλ να φορτωνονται απευθειας απο τα καραβια σε τρενα-τρενα ψυγεια να πανε Θριασιο και απο εκει ειτε κεντρικη ευρωπη είτε ελλαδα με τρενο. Να ξεμπουκωσουν και οι δρομοι απο νταλικες και να ανεβει ο εμπορευματικος σιδηροδρομος που θα γουσταρουν και οι κινεζοι για παραπανω επενδυσεις.
5) εργα επεκτασεις στον περιφερειακο Αιγαλεω, να το παρει ολο η Αττικη Οδος και να φτιαχτει επιτελους και η γεφυρα στο Σχιστο και να χρησιμοποιηθει για διαμπερη κυκλοφορια εκτος λεκανοπεδιου
Ιδανικα στα ανωτερω θα προσθετα και ως δημοσιο εργο Α προτεραιοτητας παρεμβασεις εξομαλυνσης και διαπλατυνσης στον Κηφισο για να αποφευχθουν τα bottlenecks πχ δεν γινεται σε κομματια να ειναι 4 λωριδες συν ΛΕΑ 1,5 λωριδα και αλλου 3 λωριδες (πχ Αχαρνων). Πρεπει επειγοντως τα σημεια που μπουκωνει οπως η Αχαρνων και η αναποδη λαθος αριστερη στρορφη στην Καβαλας να φτιαχτουν για να μην κοβεται συνεχεια η ροη οχηματων οδηγωντας σε ουρες χλμ. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Mon Aug 30, 2021 12:02 pm Post subject: |
|
|
Ένα νέο, από τό οποίο προκύπτει και ένα μεγάλο έργο καί ένα ερώτημα
Το ΤΑΙΠΕΔ , επικύρωσε στον όμιλο ΓΕΚ τό σύνολο τής Εγνατίας οδού, κύριος άξονας καί κάθετοι
Μέσα στην υποχρέωση εντάσσεται καί η μετατροπή σέ αυτοκινητόδρομο τού ορφανού τμήματος τού ΠΑΘΕ, από τα διόδια Μαλγάρων μέχρι τον Α/Κ Πολυκάστρου, μία εκκρεμότητα από την δεκαετία του 70!!!
Καί τό ερώτημα, πόσο δυσκολο θά ήταν νά ενταχθεί στην Εγνατία οδό καί τό τμήμα Ιωαννίνων -Κακαβιας, άλλωστε είναι κάθετος, ώστε ο νέος ιδιοκτήτης νά τό υλοποιήσει ? |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Sat Sep 04, 2021 6:06 pm Post subject: |
|
|
Μακαρι αλλα οι εργασιες, αν ειναι εργασιες και δεν ειναι κανα φρεζαρισμα στα χωραφια, ειναι δυτικα της τωρινης εθνικης οδου Τρικαλων Γρεβενων, ενω η αδειοδοτημενη χαραξη ειναι ανατολικα της εθνικης οδου στην περιοχη αυτη οπως φαινεται στο sentinel....... |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Mon Sep 06, 2021 11:45 am Post subject: |
|
|
Δεν φαίνεται για φρεζάρισμα,το τσέκαρα σε βάθος χρόνου...σε ποια σχέδια βλέπεις χάραξη ανατολικά?
Στο OSM το δείχνει ανατολικά,λίγο δίπλα από τα χωματουργικά. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Tue Sep 07, 2021 5:41 pm Post subject: |
|
|
Εγραψες ανατολικά της ΕΟ και εγώ νόμιζα οτι έλεγες για το ποτάμι!
Ετσι τσεκάρω και γω το sentinel,πριν να φορτώσει εμφανίζεται ο χάρτης του OSM αλλά τις περισσότερες φορές οι μελλοντικές χαράξεις δεν είναι ακριβείς...παρ'όλα αυτά είναι φοβερό παιχνίδι! |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Wed Sep 08, 2021 11:39 am Post subject: |
|
|
ariskop
έχεις απόλυτο δίκιο!
Aπό το παρακάτω link θα κατεβάσετε την οριζοντιογραφία για το εν λόγω τμήμα του Ε65 που αδειοδοτηθηκε το 2017. Η απεικόνιση είναι ανάποδη δηλαδή κοιτάμε το δρόμο από τη βορεινή κατεύθυνση. Φαίνεται ο αυτοκινητόδρομος καθώς και με κίτρινη αχνή γραμμή η χάραξη της τωρινής εθνικης οδού που ανεβαίνει από το Χάνι του Μουργκάνη για Μύκανη - Γρεβενά. Ο Ε65 περνά πάνω από την τωρινή εθνική οδό στο σημείο που τώρα φαίνονται να ξεκινούν οι εργασίες στη φωτό του Sentinel!
https://www.dropbox.com/s/q4n2iytc103eykj/E65%20new%20routing%202017%20permit%20137%2B550-148%2B500.pdf?dl=0
tasosGR
Συγνώμη για την αμφισβήτηση! |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Wed Sep 08, 2021 2:44 pm Post subject: |
|
|
Γνωρίζει κάποιος από τούς πολύ καλά ενημερωμένους φίλους, τό ακριβές σημείο, ει δυνατόν με συντεταγμένες, τής συμβολής τού Ε-65 με την Εγνατία οδό? |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Wed Sep 08, 2021 7:38 pm Post subject: |
|
|
Με βάση την απόφαση έγκρισης των αναθεωρημένων Περιβαλλοντικών Όρων του 2018 για το βόρειο τμήμα, ο Ε65 συνδέεται με νέο κόμβο με την Εγνατία οδό στις ακόλουθες συντεταγμένες με βάση το ελληνικό γεωδαιτικό σύστημα ΕΓΣΑ 87
Χ: 275514.6618
Υ: 4427425.0586
οι οποίες με βάση την παρακάτω πολύ ωραία ιστοσελίδα:
https://www.calcfun.eu/calc-75-metatropi-syntetagmenon-apo-wgs84-se-egsa-87.html
μετασχηματίζονται στο παγκόσμιο σύστημα συντεταγμένων WGS 84 στις ακόλουθες δεκαδικές συντεταγμένες:
Χ: 39.969813373495
Υ: 21.373204378313
Τι οποίες μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε κατευθείαν στο google earth γιατί τις καταλαβαίνει αν τις περάσετε σε μία πινέζα ή εναλλακτικά μπορείτε να τις μετασχηματίσετε στην μορφή μοίρες πρώτα λεπτά και δευτερόλεπτα μοίρας με την ακόλουθη σελίδα:
https://www.calcfun.eu/calc-68-metatropi-syntetagmenon-apo-dekadikes-se-moires-lepta-deyterolepta.html
οπότε καταλήγουμε σε:
Χ: 39 58' 11,33'' Βόρεια
Υ: 21 22' 23,54" Ανατολικά |
|
Back to top |
|
|
Sintix New Member
Joined: 17 May 2010 Posts: 42 Location: Σιδηρόκαστρο
|
Posted: Thu Sep 09, 2021 9:35 am Post subject: |
|
|
Θυμίζω αυτά που γράφαμε τον περασμένο Φεβρουάριο:
"Χάρη στους χάρτες της ΑΕΠΟ που κοινοποίησε ο Engineer επιτέλους ταυτοποίησα το ακριβές σημείο του κόμβου Α3/Α2. Με τις διαδρομές του Google Earth μέτρησα:
Α/Κ Γρεβενών Δυτικά (υψόμ. 605) - Strata (υψόμ. 590) = 8 km.
Strata - Κόμβος A2/A3 (υψόμ. 585) = 12,5 km (υψόμ. εισόδου σήραγγας Καρατζά μόλις 1,3 km παρακάτω: 645).
Α2/Α3 - Κόμβος Παναγιάς / παλιά Ε.Ο. (υψόμ. 955): 21,5 km.
...
Παρέθεσα και τα υψόμετρα για να δείξω πως μάλλον αυτό ήταν τελικά το βασικό κριτήριο για την επιλογή της νέας χάραξης."
Για την ακρίβεια οι συντεταγμένες που τώρα παραθέτει ο Engineer είναι σχεδόν διακόσια μέτρα νοτιότερα (περίπου στα 1,1 km - αντί 1,3 - από το βόρειο άκρο της σήραγγας Καρατζά) στα 590 m υψόμετρο. |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
|
Back to top |
|
|
|