stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 395, 396, 397 ... 421, 422, 423  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Thu Jan 21, 2021 8:31 am    Post subject: Reply with quote

Αυτό που έχει σημασία είναι να γίνουν άμεσα τα πρώτα χλμ από Τρίκαλα μέχρι το τέλος της παράκαμψης Καλαμπάκας , οπότε και το σημερινό δύσκολο κομμάτι , θα είναι λίγο πάνω από 30 χλμ μέχρι να ολοκληρωθεί ο δρόμος .

Η επιλογή αυτή για το ταξίδι για την Ηπειρο είναι αρκετά φτηνότερη από αυτήν μέσω της Γέφυρας και η διαφορά χλμ είναι μικρή .

Εύκολα φτάνεις από την Αθήνα μετά την Καλαμπάκα σε 2.40 ή και λίγο λιγότερο , οπότε τα Γιάννενα με το νέο έργο θα πάει σε 3.30 ώρες .
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Thu Jan 21, 2021 9:55 am    Post subject: Reply with quote

Στη διαδρομή Παναγιά- Καλαμπάκα,όπως και στις υπόλοιπες ΕΟ,θα εξακολουθούν να κυκλοφορούν νταλίκες αφού ελάχιστες χρησιμοποιούν τους αυτοκινητοδρόμους.Οσοι θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε τις ΕΟ για μικρές διαδρομές στη δυτική Ελλάδα εξακολουθούμε να οδηγούμε πίσω από δεκάδες νταλίκες σαν να μην άλλαξε τίποτε...
Με την ολοκλήρωση του Ε 65 η διαδρομή Αθήνα-Γιάννινα θα έχει παραπλήσιο κόστος αφού θα πρέπει να φτάσεις μέχρι τα Γρεβενά για να ξανακατηφορήσεις προς Γιάννινα.Και κατά τη γνώμη μου έγινε η αυτή η αλλάγή χάραξης για να μην 'ακυρωθεί' η γέφυρα για τους κατευθυνόμενους προς Αθήνα από Ηπειρο και Αλβανία.
Και δεν θα είναι με τίποτε 3:30 αν δεν οδηγείς μονίμως πάνω από τα όρια...
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 768

PostPosted: Thu Jan 21, 2021 5:00 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ για το πάνω από τα όρια αλλά:

Αθήνα (παραλία δίπλα στην Λ. Κιφησου) Ανθήλη: 1 & 30'

Ανθήλη Αγ Στεφανος (Νοτιο τμήμα Ε-65 ακόμη μη διαθέσιμο αλλά συγκρίνετε το με τις στροφές από την τωρινη Εθνικη Οδό): 0 & 15' (?)

Aγ Στέφανος - Τρίκαλα: 0 & 30'

Τρίκαλα - Καλαμπάκα: 0 & 05' (Βόρειο τμήμα Ε-65 1ο υποτμήμα ακομη μη διαθέσιμο αλλά συγκρίνετε το με τα φαναρια στην ευθεία απο Τρικαλα για Καλαμπακα της τωρινής ΕΟ)

Καλαμπάκα Κηπουρειό: 0 & 30' (Βόρειο τμήμα Ε-65 2ο υποτμήμα ακομη μη διαθέσιμο και βαζω 30 λεπτά γιατι θα εχει ανηφορες)

Αθήνα Κηπουρειό: 2 & 50'

Γιαυτο ο δρομος αυτος επρεπε να μην εχει κοπει στα τρια το 2014.

Dejavu ομως.

Πρεπει να εχουμε κανει την ιδια κουβεντα το 2008 με την υπογραφη της συμβασης απο Σουφλια εδω στο forum. Και ηταν και ενας απιθανος τυπος που ελεγε κατι μυστηρια τοτε....
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 1006
Location: athens

PostPosted: Thu Jan 21, 2021 8:17 pm    Post subject: Reply with quote

@ Engineer. Συμφωνώ πως θα είναι 3 ώρες μέχρι το Κηπουρειο, άρα 3.40 με 3.45 ως τον κόμβο Ιωαννίνων..
Αυτή την στιγμή ,από τόν Καρέα μέχρι το Ρίο,μέσω Αττικής οδού, κάνω 1.45-1.50, με ταχύτητα 140 από Ελευσίνα μέχρι Ρίο, Καρεας- Ελευσίνα, στην καλύτερη περίπτωση 23 λεπτά
Ριο- Κόμβος Εγνατίας 1.30 , σύνολο 3.20 , οπότε είναι περίπου ισοχρονοι, ένα 20 λεπτό πιο σύντομα από το Ρίο, όσοι δε κατοικούν από Ν.Φιλαδελφεια και πάνω ενδεχομένως να είναι και πιο σύντομα από τόν Ε-65
Διόδια , μέσω Ρίου , 40,30€
Μέσω Ε-65, αυτή την στιγμή 20,30€
Με την ολοκλήρωση τού Ε-65, θα είναι περίπου 30€,
Συμπεριλαμβάνονται τα 2,80 τής Αττικής οδού
Απόσταση Αττική Οδός μέχρι κόμβος Εγνατίας 420χλμ
Αττική Οδός μέχρι Kομβο Εγνατίας, μεσω Κηπουρειου 485 χλμ ...
Ελπίζω να ήμουν χρησιμος
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 345

PostPosted: Mon Jan 25, 2021 10:14 pm    Post subject: Reply with quote

Όσες φορές έκανα το δρόμο προς Ιωαννινα απο Ιονια Οδο ο δρομος μετα τη γεφυρα ηταν "απελπιστικα" αδειος δλδ καμια σχεση με το Αθηνα-Ριο. Εβρισκα καθαρο δρομο χωρις φορτους, το παταγες αν ηθελες και λιγο παραπανω ησουν μονος.

Το κομματι μεσω Ε-65 προς τα πανω δεν ξερω πως θα ειναι οταν κουμπωσει με Εγνατια γιατι το κεντρικο τμημα του στη Θεσσαλια ειναι φορτωμενο και περναει απο μεγαλες πολεις, απο ευπορα κομματια που εχουν κινηση και κινουνται και το χειμωνα.

Η Ιονια δεν εχει τα ιδια αστικα κεντρα (πχ το Αγρινιο ειναι αποκομμενο ενω και η Αρτα ειναι μικρη πολη) θεωρω και ειναι κ πιο φτωχη περιφερεια η Ηπειρος.

Συνδυαστικα με ολα τα ανωτερω πιστευω οτι ο Ε-65 στην ολοκληρωση του θα εχει και παραπανω κυκλοφοριακο φορτο εναντι της Ιονιας με τελικο προορισμο παντα τα Ιωαννινα οποτε ισως συμφερει οδηγικα η Ιονια.
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 146
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Jan 25, 2021 10:51 pm    Post subject: Reply with quote

Engineer wrote:
ηταν και ενας απιθανος τυπος που ελεγε κατι μυστηρια τοτε....

Φοβερές μέρες στο forum - πάντως αν δεν ήταν τόσο εριστικός, μπορεί να συμφωνούσαμε σε μερικά που έλεγε. Ένα από αυτά ήταν ότι δε χρειάζονται δύο αυτοκινητόδρομοι για να πας στα Γιάννινα από την Αθήνα. Φυσικά ο δρόμος έχει και άλλα αίτια ύπαρξης.

Αυτό που εμένα με απασχολεί σήμερα, είναι ότι η καινούργια χάραξη της Ε65 είναι λέει πιο εύκολη από πλευράς έργων, αλλά και περισσότερα χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνει πιο πολλά σε διόδια για λιγότερη επένδυση. Έτσι η σταθερή χρέωση ανά χιλιόμετρο μπορεί να οδηγεί σε μέτριες χαράξεις.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Tue Jan 26, 2021 8:07 am    Post subject: Reply with quote

Δεν νομίζω ότι τα 70 χλμ που μένουν στον Α3 θα αυξήσουν 50 % τα διόδια . Αντε από 20 να πάνε 25-26 . Εχουμε μεγάλη διαφορά από την Γέφυρα .

Τώρα με την υπάρχουσα κατάσταση από Χαλάνδρι μέσω Α.Ο. έκανα τον κόμβο Τρικάλων 2.30 ώρες , κινούμενος με όρια έως όρια+20 , με κρουζ κοντρόλ όπου μπορούσα .

Προφανώς μόνο στο κομμάτι Ανθήλη - Ξυνιάδα , αυτά τα 30 χλμ θα γίνονται σε 15 λεπτά , αντί για 25 τουλάχιστον που κάνεις σήμερα .

Δηλαδή ο κόμβος Τρικάλων θα είναι 2.15 και θα έχεις περάσει την Καλαμπάκα στα 2.25 .

Το βόρειο τμήμα μετά την Καλαμπάκα είναι 50 χλμ . Αν βάλεις 100 χαω μωτ είναι χαλαρά μισή ώρα . Δηλαδή σε κάτι λιγότερο από 3 ώρες είσαι στο Κηπουρειό .

Κόμβος Ιωαννίνων- κόμβος Παναγίας , είναι σήμερα 30 λεπτά με χαλαρή οδήγηση .

Πόσο θα είναι Κηπουριό - Παναγία . Είναι γύρω στα 35 χλμ όπως είδα στο χάρτη και δίνει 22 λεπτά διαδρομή .

Αρα τα 3.30 νομίζω για ένα έμπειρο οδηγό που δεν πηγαίνει υπερβολικά παράνομα , δηλαδή 10-20 χλμ πάνω από τα όρια το πολύ , είναι εύκολα πραγματοποιήσιμο .

Αλλωστε η συζήτηση γίνεται αν θα είναι 3.30 ή 3.45 , χρόνος που είναι ασήμαντος , αφού θα κάνεις και κάποια στάση ενδιάμεσα .

Στο οικονομικό κομμάτι έχουμε ένα όφελος γύρω στα 14 ευρώ για διόδια και θα έχουμε και 60 χλμ επιπλέον καύσιμο . Αν έχεις βενζίνη είναι 6 ευρώ . Αν έχεις πετρέλαιο είναι 3,5 ευρώ . Αρα σε κάθε περίπτωση θα έχεις ένα όφελος 8 - 11 ευρώ , που στο σύνολο του ταξιδιού , με την επιστροφή δηλαδή , είναι σημαντικό 16-22 ευρώ .
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 1006
Location: athens

PostPosted: Tue Jan 26, 2021 7:27 pm    Post subject: Reply with quote

@ cruiser...Στο κόστος τών διοδίων έχω υπολογίσει και αυτό τού τμήματος Ανθήλης Ξυνιάδος, που κάποια στιγμή το 2022 θα προστεθεί, οπότε 30€ μέχρι τό Κηπουρειο το θεωρώ δεδομένο, +- 2
Στα άλλα έχεις απόλυτο δίκιο, πιστεύω πως από τον υφιστάμενο δρόμο, από κόμβο Λαμίας μέχρι είσοδος στον Ε-65, στην Ξυνιάδα, είναι 35 λεπτά, αρα το κέρδος άμα λειτούργησει το νότιο τμήμα ,20 λεπτά
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Wed Jan 27, 2021 10:26 am    Post subject: Reply with quote

Δεν έχει και μεγάλη σημασία το τέταρτο της ώρας στο σύνολο της διαδρομής...Αλλά από το Κηπουριό μέχρι Ιωάννινα το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής είναι μέσα σε τούνελ με όριο 80-100,πόσο παραπάνω να πας?Προσωπικά σταμάτησα να το κάνω...
Οτι κερδίσεις σε διόδια θα το χάσεις σε καύσιμα και σε χρόνο διαδρομής.οπότε ΠΑΣ από την μια διαδρομή και επιστρέφεις από την άλλη.Και για τους ερχόμενους από Αλβανία ο Ε65 είναι μονόδρομος...
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 768

PostPosted: Wed Jan 27, 2021 10:51 am    Post subject: Reply with quote

Εξαρταται απο που στην Αλβανία.
Όσοι μπαινουν απο Κρυσταλλοπηγή θα είναι με τον Ε-65 σε 4 - 4,5 ωρες στη Αθηνα.
Οσοι μπαινουν απο Κακαβια θα πηγαίνουν απο Ιονια.
Η Σαγιάδα λειτουργει?
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Wed Jan 27, 2021 10:59 am    Post subject: Reply with quote

Λειτουργεί,αλλά ο δρόμος από Ηγουμενίτσα μέχρι Μαυρομάτι είναι ένα χάλι!Από τους πιο επικίνδυνους που έχω οδηγήσει,με ατέλειωτες στροφές δίπλα από τον κάμπο,θέλεις πάνω από 40 λεπτά από τα σύνορα μέχρι την Εγνατία (λιμάνι Ηγουμενίτσας).
Αθήνα Τίρανα είναι ήδη συντομότερα μέσω Ε65...
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 768

PostPosted: Sat Jan 30, 2021 6:57 pm    Post subject: Reply with quote

Αν καταλαβα καλα απο το video σημερα του Κου Πρωθυπουργου με την επισκεψη του στο εργοταξιο της Ξυνιαδας του Ε65, παμε για παραδοση του 1ου υποτμηματος Κομβος Ανθηλης Κομβος Καρπενησιου?
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 1006
Location: athens

PostPosted: Sat Jan 30, 2021 6:58 pm    Post subject: Reply with quote

Ανέβασε βίντεο η Κεντρική Οδός, μπορούμε επιτέλους νά δούμε την χάραξη τού Βορείου τμήματος ...
Να σημειώσω πώς με την κατασκευή του Βορείου τμήματος, έχουμε την υλοποίηση μίας εξαγγελίας τής δεκαετίας τού 80, ο αυτοκινητόδρομος πού θα συνδέει τα λιμάνια Ηγουμενίτσας καί Βόλου.... Βέβαια, η πορεία τους ήταν εκ διαμέτρου αντίθετη, τό δεύτερο παρέμεινε ένα πολύ τοπικό...

https://youtu.be/drSf0ovk0O4
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Mon Feb 01, 2021 10:30 am    Post subject: Reply with quote

Πολύ ασαφές το βίντεο με τη χάραξη.Αφού το έψαξα κανά δεκάλεπτο στο google earth,κατέληξα ότι η σύνδεση με Εγνατία είναι κοντά στο Κηπουριό Γρεβενών όπως είχε ανακοινωθεί και σε σημείο όπου δεν υπάρχει κόμβος.
Οσο για το χάρτη που έφτιαξαν και ανακοινώνουν 181,5 χλμ...από που? Από Ανθήλη? Από Στυλίδα?Από Λαμία? Ούτε τις θέσεις των πόλεων στη Θεσσαλία δεν πίτυχαν!
Ο Ε65 φαίνεται να περνάει πλέον δυτικά των Τρικάλων και της Καρδίτσας...
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 1006
Location: athens

PostPosted: Mon Feb 01, 2021 11:09 am    Post subject: Reply with quote

@ Tassos

Έχεις δίκιο, αν θέλεις αναλυτικότερες πήροφορίες, έχει καί εναν χάρτη στήν σελίδα 10

https://www.kentrikiodos.gr/wp-content/uploads/2020/04/%CE%95%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%99%CE%91-%CE%95%CE%9A%CE%98%CE%95%CE%A3%CE%97-2019_%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A4%CE%A1%CE%99%CE%9A%CE%97-%CE%9F%CE%94%CE%9F%CE%A3.pdf

https://www.kentrikiodos.gr/wp-content/uploads/2018/09/10th_Annual_Environmental_Report%20v1.0.pdf
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Mon Feb 01, 2021 11:22 am    Post subject: Reply with quote

Εμείς ξέρουμε που να τον βρούμε,αλλά τα ενημερωτικά βίντεο που βγάζουν μια φορά το εξάμηνο καλό θα ήταν να είναι και σωστά μιας και απευθύνονται σε ευρύτερο κοινό.Και στην τελική,αυτοκινητόδρομο κατασκευάζεις,ανέβασε ένα σωστό χάρτη,κάνε μια ενημέρωση στο open street map,για έκπληξη μας κρατάς την χάραξη και τους κόμβους?Τόσα έργα παρακολουθώ στην Ευρώπη,μόνο εδώ συμβαίνει αυτό...
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 768

PostPosted: Mon Feb 01, 2021 8:05 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι μάλλον δεν είναι κοντά στο Κηπουρειό η σύνδεση του E-65 με την Εγνατία Οδό. Εγώ καταλαβαίνω από τον χωρις ευκρίνεια χάρτη που βρήκε ο giannis p αλλά ευτυχώς που τον βρήκε!, ότι η σύνδεση με νέο ανισόπεδο κόμβο ο οποίος θα προβλέπει όλες τις κινήσεις, θα γίνει μετά τον κόμβο της Εγνατίας με την επαρχιακή οδό Γρεβενών Κρανιάς στο ύψος της STRATA. Ο E65 από το σημείο φεύγει ανατολικά και πάει στο χωριό των Αγ Θεοδώρων αφού περάσει πάνω απο την τωρινή Εθνική Οδό Γρεβενών Τρικάλων, και απο εκεί τον παίνει ο κατήφορος περνώντας δίπλα από την διασταύρωση για το Καρπερό και την Δήμητρα και συνεχίζει παράλληλα περίπου με τον τωρινό δρόμο για Ανοιξη Αγιόφυλο Μήκανη και Χανι Μουργκάνη Καλαμπάκα και πέφτει στο ημιτελες κοματι.
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 146
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue Feb 02, 2021 12:14 am    Post subject: Reply with quote

Νομίζω πως ο χάρτης αντιστοιχεί στην προηγούμενη χάραξη που θα ήταν 190 χλμ και όχι στην τωρινή που είναι 180,5 (αυτό καταλαβαίνω από την υποσημείωση στη σελίδα 3 και το χάρτη που δεν έχει κόμβο Οξύνειας). Οπότε θα περίμενα να βγει λίγο νοτιότερα, ώστε να βγαίνουν τα λιγότερα χιλιόμετρα. Επίσης αν ισχύει το 15 χλμ από τον κόμβο Γρεβενών της Εγνατίας (από το video), τότε είναι ακριβώς ανατολικά του Κηπουρειού.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Tue Feb 02, 2021 10:07 am    Post subject: Reply with quote

Σε φωτογραφία κατά την παρουσίαση του Ε65 στα Τρίκαλα από το Μωυσή,φαίνεται πίσω του στο χάρτη: ΑΚ Γρεβενών (Μουργκάνη),ΑΚ Οξύνειας, ΑΚ Αγιόφυλλου και τέλος ΑΚ Εγνατίας. Γελοιότητες...
Και εγώ 180,5 χλμ μέτρησα.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 768

PostPosted: Wed Feb 03, 2021 2:26 am    Post subject: Reply with quote

Ευτυχώς που υπάρχουν και οι μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων και βρίσκουμε καμια πληροφορία.

Από το παρακάτω link μπορείτε να κατεβάσετε την όδευση της νέας χάραξης του Ε65 πάνω στο γεωγραφικό ανάγλυφο, η οποία αλλάζει σε σχέση με την αρχική λίγο πριν την γέφυρα της Μήκανης (η κόκκινη γραμμη που φεύγει αριστερα στο πρώτο απο τα πέντε φυλλα) και από εκεί τραβά ευθεία για το Αγιόφυλο παράλληλα με την τωρινή οδό Τρικάλων Γρεβενών και από το Αγιόφυλο με αριστερή στροφή συνεχίζει σχεδόν ευθεία για την Εγνατία οδό την οποία συναντά πολύ κοντά στο Κηπουρειό (και μακρυά από την Strata) περίπου 1000 μέτρα από την ανατολική είσοδο της σήραγγα Καρατζά. Έτσι όπως το βλέπω τώρα, μπορεί να παίζει και 20 λεπτά το Τρίκαλα Εγνατία...

https://www.dropbox.com/s/ykj7y0h4oh9paq9/E-65.pdf?dl=0
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Wed Feb 03, 2021 10:52 am    Post subject: Reply with quote

Μπράβο Engineer! Μήπως μπορείς να το ανεβάσεις και στο OSM?
Αλλά δεν γίνεται με τίποτε 20 λεπτά,70 χλμ είναι το τμήμα Τρίκαλα-Εγνατία...
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 768

PostPosted: Wed Feb 03, 2021 12:47 pm    Post subject: Reply with quote

Άμα πηγαίνω με 140 Km/h σταθερά σε πόση ώρα διανύω 70 Km?

70 Km / 140 Km /h = 0.5 h = 30 min.

Για να πάω 70 Km σε 20 min = 0,333 h πόση πρέπει να είναι η ταχύτητα μου?

Κάπου εκεί που τερματίζει η κOPELια μου!

Εντάξει έχει και ένα σταθμό διοδίων και θα είναι και ανήφορος μέχρι την Εγνατία. Στον κατήφορο θα είναι σαφώς καλύτερα τα πράγματα...

Πλάκα κάνω. Ταχύτητα μελέτης του βόρειου τροποιημένου τμήματος σύμφωνα με την Αποφαση Εγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων: 110 Km/h. Επίσης στον κόμβο Οξύνειας δίπλα στην Μήκανη, θα έχουμε υποχρεωτική έξοδο για κοντοσούβλι στο γνωστό εξαιρετικό μαγαζί με τα καταπληκτικά παιδιά που παιδεύονται εκεί απο το νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ!
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Wed Feb 03, 2021 12:58 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτά τα λέμε στο φόρουμ!Δεν έχω σταματήσει ποτέ στο μαγαζί αν και περνάω κάθε χρόνο από το σημείο! Ανεβάζω τα παιδιά μου στην κατασκήνωση και δεν χάνω την ευκαιρία να οδηγήσω μεχρι τα Γρεβενά...
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 768

PostPosted: Wed Feb 03, 2021 1:01 pm    Post subject: Reply with quote

Σε ποια κατασκηνωση? Στον Αγιο Κοσμά? στο Κακοπλέυρι?
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Wed Feb 03, 2021 1:53 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι,εκεί πάτε κι εσεις?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 395, 396, 397 ... 421, 422, 423  Next
Page 396 of 423

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr