View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Tue Jan 29, 2019 7:56 pm Post subject: |
|
|
Το παρακάτω video από την επίσκεψη του Κου Υπουργού στο έργο για το νότιο τμήμα του Ε-65 όπου ξεκίνησαν οι εργασίες. Πέρα από τα άκρως ενδιαφέροντα του Κου Υπουργού υπάρχουν πλάνα μέσα από την σήραγγα όπου το μηχάνημα εργάζεται πάνω σε βράχο! Οπότε πάμε για φουρνέλα και μακάρι να πιάσουμε τους χρόνους της Παλαιοβούνας και να διαψευτούν οι πληροφορίες για το δύσκολο γεωλογικό υπόβαθρο της Οίτης!
https://www.youtube.com/watch?v=L_cFMSKnuCg |
|
Back to top |
|
|
doxasot New Member
Joined: 26 Jun 2009 Posts: 28
|
Posted: Sun Feb 03, 2019 11:53 am Post subject: ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ - ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ |
|
|
https://youtu.be/e9gndZYolwQ
ΣΑΣ ΠΡΟΤΡΕΠΩ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Thu Feb 28, 2019 12:40 am Post subject: |
|
|
Καλησπέρα συμφορουμιτες μετά από πολύ καιρό. Πολύ αρνητική η εξέλιξη οσον αφορά την Αμβρακία και ειναι κρίμα διότι είναι από τους χειρότερους επαρχιακούς δρόμους της Χώρας, σε συνάρτηση πάντα και με τον όγκο οχημάτων που δέχεται. Τουλάχιστον τα πρώτα 15 χιλιόμετρα θα δώσουν ανάσα σε όσους θέλουμε να πάμε Λευκαδα-Πρεβεζα.
Για τον Ε-65 και το νότιο τμήμα, γνωρίζει κάποιος πως θα γίνει η σύνδεση με τον Α1? Θα υπάρχει ημικομβος στην Ανθήλη για είσοδο μόνο από Αθήνα? Ερχόμενος από Σαλόνικα θα πρέπει να μπεις μέσα από Λαμία ? Το μόνο που έχω καταλάβει είναι ότι θα υπάρχει πλήρης κόμβος με την Ε.Ο. Λαμιας-Καρπενησιου. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Fri Mar 01, 2019 4:32 pm Post subject: |
|
|
Για την ερώτηση σχετικά με τον Ε-65.
Ο κόμβος για την σύνδεση με τον ΠΑΘΕ στην Ανθύλη έχει ήδη κατασκευαστεί όσο αφορά τις γέφυρες αλλαγής στάθμης του ΠΑΘΕ και από κάτω διέρχεται ήδη η νέα σιδηροδρομική γραμμή. Ο Ε-65 θέλει φινιρισμα και άσφαλτο στο σημείο. Αυτό αφορά αυτούς που έρχονται από Αθήνα και θέλουν να μπουν στον Ε-65 και αντίστοιχα αυτούς που βγαίνουν με κατεύθυνση την Αθήνα. Νομίζω το άλλο μισό του έργου για την σύνδεση από και πρός Θεσσαλονίκη καταργήθηκε. Όποιος γνωρίζει καλύτερα το θέμα ας βοηθήσει. |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sat Mar 02, 2019 8:52 am Post subject: |
|
|
Πάντως φαίνεται λογικό να μην υπάρχει άλλη σύνδεση , αφού όποιος κατεβαίνει από πάνω μπορεί να μπει στον δρόμο για Καρπενήσι και να τον συναντήσει τον Ε-65 . Η ακόμα και από άλλα σημεία και γενικά οι περιοχές που εξυπηρετεί είναι για την είσοδο από Αθήνα . Για Καρδίτσα , Τρίκαλα , Φάρσαλα , μπορείς να μπεις πολύ νωρίτερα από Λάρισα και να γλυτώσεις και πολλά διόδια ερχόμενος από βόρεια . |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Mar 02, 2019 8:04 pm Post subject: |
|
|
Η διέλευση μέσω Λαμίας, Λειανοκλαδίου για να φτάσεις στον Α/Κ Καρπενησίου απειτεί αρκετό χρόνο και κάποιες ώρες της ημέρας και ταλαιπωρία.
Μία λύση θα ήταν έξοδος στον κόμβο Μπράλου και είσοδος ξανά στην εθνικη. Αυτό βέβαια προϋποθέτει δύο διόδια: ένα της εξόδου και ένα της εισόδου...νομίζω 0,90 € έκαστο.
Ας θέσουμε όμως το ερώτημα...υπάρχουν χρήστες από Β. και Κεντρική Ελλάδα που θα χρησιμοποιούσαν τον Ε-65 από την νότια εισοδό του?
Προσωπικά θα απαντούσα μόνο αυτοί που πρόκειται να πάνε Ευρυτανία θα τον χρησιμοποιούσαν για να παρακάμψουν τη Λαμία. Οι υπόλοιποι απο Θεσσαλία(Λαρισα, Βόλο) δεν χρειάζεται να κατέβουν τόσο χαμηλά για πάνε Καρδίτσα, Τρικαλα, Καλαμπάκα, καθώς έχουν καλό οδικό δίκτυο, που συνδέει τις θεσσαλικές πόλεις μεταξύ τους, οι δε βορειοελλαδίτες για τους ίδιους προορισμούς, μπορούν να κατέβουν απο Εγνατία, αλλά και από την Αθηνών-Θεσ/νικης, μέσω Λάρισας και όχι να διασχίσουν τη μισή Ελλαδα, κάνοντας περιττά χιλιόμετρα. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sun Mar 03, 2019 3:50 pm Post subject: |
|
|
Ανεξάρτητα από την πόση κυκλοφορία θα εξυπηρετεί αυτή η σύνδεση, μιλάμε για το σημείο σύνδεσης 2 αυτοκινητόδρομων του βασικού κορμού της χώρας και είναι υποχρεωτικό να κατασκευαστεί μια μορφή εύκολης σύνδεσης.
Και προφανώς αυτό δεν είναι σωστό να γίνει με διέλευση μέσα από την Λαμία. Ακόμα και μην είναι απευθείας, τουλάχιστον πρέπει να είναι άνετη όπως π.χ. συμβαίνει για την κατεύθυνση Τρίπολη -> Πάτρα στην Κόρινθο
Είχαμε συζητήσει για το συγκεκριμένο θέμα πριν από σχεδόν 4 χρόνια όπου είχα συγκεντρώσει κάποιες πληροφορίες.
Στο αρχικό πλάνο, ο ανισόπεδος κόμβος Ροδίτσας (Λαμίας) είχε μελετηθεί σαν ένα υπερκόμβος σύνδεσης 2 αυτοκινητόδρομων (Α1/ΠΑΘΕ & εκκίνηση αυτοκινητόδρομου Λαμία - Αντίρριο) & της σύνδεσης της πόλης της Λαμίας.
Το πρώτο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Λαμία - Αντίρριο θα αποτελούσε και τον συνδετήριο κλάδο για τις κυκλοφοριακές κινήσεις Α1/ΠΑΘΕ (Θεσσαλονίκη) από/πρός Α3/Ε65 (Θεσσαλία) που θα γινόταν μέσω του κόμβου που θα κατασκευαζόταν επί του Ε65 στο σημείο που είναι εμφανές στο google maps ο Ε65 να απομακρύνεται από την σιδηροδρομική γραμμή.
Μάλιστα στον Α/Κ Ροδίτσας έχουν ήδη κατασκευαστεί κάποιες αναμονές για ράμπες και οι βάσεις των πυλώνων στήριξης των νέων κλάδων στο διάζωμα του ΠΑΘΕ.
Εξαιτίας του μεγάλου κόστους απαλλοτριώσεων σε σχέση με το όφελος που θα είχε η κατασκευή αυτού του υπερκόμβου και του συνδετήριου τμήματος, ο σχεδιασμός άλλαξε και θα κατασκευαστεί ένας νέος ημικόμβος στην Ανθήλη 1 km νοτιότερα από τον Α/Κ Ροδίτσας για να εξυπηρετήσει αυτή την σύνδεση. Κάποιες περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στις περιβαλλοντικές εκθέσεις του Ε65 |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Sun Mar 03, 2019 8:20 pm Post subject: |
|
|
Στο Google Earth έχουν ανέβει αρκετά πρόσφατες φωτογραφίες στο έτοιμο τμήμα Βόνιτσα - Άκτιο του Α52. Διακρίνονται ακόμα και οι γέφυρες σήμανσης. Στον Ε65 έχουν ξεκινήσει εντατικές εργασίες οδοστρωσίας από Ανθήλη έως κόμβο Καρπενησίου. Επίσης διακρίνεται στο sentinel playground η αποψίλωση της ζώνης του έργου από Στύρφακα προς το νότιο μέτωπο της σήραγγας Όθρυος. Μαθαίνω ότι θα ξεκοιλιάσουν κάτι βουνά εκεί... |
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Tue Mar 05, 2019 4:48 am Post subject: |
|
|
Θα έπρεπε να είχε προβλεφθεί κάποιος τρόπος σύνδεσης και οχι να έρθει κάποιος απευθείας στον Α/Κ Λιανοκλαδίου για να εισέλθει στον αυτοκινητόδρομο. Πάντως θα συντομεύσει πολύ τη διαδρομή για Καρπενήσι , πιστεύω ίσως και μισή ώρα σε ώρες αιχμής. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Wed Mar 27, 2019 7:53 pm Post subject: |
|
|
Χθές έγινε παρουσίαση τών έργων υποδομών τής Νέας Δημοκρατίας.
Επειδή μάλλον θά είναι η νέα κυβέρνηση, έχει τήν αξία της
Κρατώ τήν μεγάλη προβολή τού οδικού άξονα Ελευσίνας - Υλίκης
https://www.youtube.com/watch?v=vTvfhayDODk |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Thu Mar 28, 2019 1:40 pm Post subject: |
|
|
Όντως το Θριάσιο Υλίκη είναι εμβληματικό έργο αλλά όμως αν δεν συνοδευτεί από την ανακατασκευή του τμήματος Δαφνί Ελευσίνα (4+ΛΕΑ όχι 3+ΛΕΑ δεν επαρκεί) καθώς και την δημιουργια ταχείας διαδρομής από Παραλιακή προς Πειραιά Σχιστό και την πλήρη κατασκευή του κόμβου Σχιστού (παίζει και το Δ.Περιφερειακή Αιγάλεω Αττική οδός ως συλλεκτήρας προς τον νέο αυτοκινητόδρομο) και Αντίστοιχα Αναβάθμιση της Λ. Αθηνών μέχρι το Δαφνί με κατάργηση φαναριών και υπογειοποιήσεις της εγκάρσιας κυκλοφορίας, δεν θα γίνει κάτι. Θα φτιαχτει απλώς ένας δρόμος ο οποίος δεν θα μπορει να προσσεγγιστεί εύκολα. Επίσης το Θριάσιο Υλίκη θα έπρεπε να συνοδευτεί με την αντίστοιχη διπλή σιδηροδρομική γραμμή στη μέση όπως η Αττική οδός μέχρι το σταθμό της Σφίγγας για την εξύπηρέτηση εμπορικών συρμών και των υπεραστικών επιβατικών προς Βορεια Ελλάδα. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Fri Mar 29, 2019 10:09 pm Post subject: |
|
|
Engineer ο στοχος του Ελευσινα-Υλικη δεν ειναι να προσεγγιστει απο τους εντος των Αθηνων. Ειναι για να παρακαμπτουν την Αττικη αυτη που ερχονται απο Πατρα/Κορινθο/Τριπολη κτλ πηγαινοντας προς βορρα και αντιστοιχα οι βορειοι (απο Λαμια, Λαρισα, Χαλκιδα κτλ) να παρακαμπτουν ολο το λεκανοπεδιο στον πηγαιμο για κατω απο το αυλακι.
Φαντασου τα φορτηγα και οι νταλικες που σημερα περνανε αναγκαστικα απο Λ.Αθηνων και ανεβαινουν μετα Κηφισο για να γλιτωσουν τα διοδια της ΑΟ, αρα επιβαρυνουν με κινηση, χρονο και καυσαεριο την Αττικη, να περνανε απευθειας Υλικη.
Αυτα που προτεινεις εσυ ως συνοδες επεμβασεις για να προσεγγιστει ο νεος αξονας απο τους εντος Αττικης, καλυτερα να δοθουν να τελειωσει ο κομβος Σχιστου και η συνδεση με περιφερειακη Αιγαλεω, να δοθουν για παρεμβασεις σε κεντρικους κομβους και δρομους του λεκανοπεδιου, να δοθουν για να γινει επιτελους 3+1 ολος ο Κηφισος και στο υψος της Αχαρνων για να σταματησει το bottleneck που δημιουργειται κτλ. |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sat Mar 30, 2019 7:27 am Post subject: |
|
|
Εφ΄ όσον μιλάμε για νέα έργα , έχω ξαναπεί ότι ο Ελευσίνα-Θήβα με Α/Δ και τρένο πρέπει να γίνει άμεσα . Αλλά μαζί με αυτόν πρέπει να γίνουν και κάποιες παρεμβάσεις στην Αθήνα στον Ελαιώνα που είναι χαμηλού κόστους αλλά μεγάλης απόδοσης .
Στον χώρο του Ασπροπύργου - Μαγούλας και κοντά στον νέο δρόμο , θα πρέπει να πάνε η Λαχαναγορά και όλες οι μεταφορικές εταιρείες που τώρα είναι στον Ελαιώνα . Ακόμα και το ΚΤΕΛ που θέλουν να φτιάξουν στον Ελαιώνα θα μπορούσε να είναι εκεί , που θα έχει και πρόσβαση με ΜΣΤ .
Αμα φύγουν όλα αυτά ο Κηφισός και η Καβάλας θα ανακουφιστούν και σε συνδυασμό με την κατασκευή του κόμβου Σχιστού - Περιφερειακής Αιγάλεω , θα έχουμε και άλλο αυτοκινητόδρομο που θα σε βγάζει από το λιμάνι του Πειραιά στην Αττική οδό .
Με το νέο δίκτυο τρένων θα έχουμε τα εμπορικά τρένα , αλλά και τα Αθήνας - Θεσσαλονίκης να παρακάμπτουν το τμήμα Αθήνα-Θήβα που θα έχει προαστιακό χαρακτήρα μόνο , οπότε δεν χρειάζεται αναβάθμιση και επειδή θα είναι και λιγότερα χλμ , θα μπορεί να κατέβει ο χρόνος του Α-Θ σε λιγότερο από 3 ώρες , αφού οι στάσεις θα είναι μόνο Λαμία και Λάρισα και οι ενδιάμεσοι σταθμοί θα είναι μόνο με προαστιακές συνδέσεις . |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Sat Mar 30, 2019 1:38 pm Post subject: |
|
|
Apapa
Έχουμε στοιχεία πόση είναι αυτή η διαμπερής κυκλοφορία από Βορά προς Νότο και αντιστοιχα που πρέπει να παρακάμψει την Αθήνα? Κακά τα ψέματα. Όλη η κυκλοφορία γεννάται μέσα στο Θριάσιο πεδίο από τις διάφορες εγκαταστάσεις logistics και όσα εργοστάσια / βιοτεχνίες έχουν μείνει ακόμα να λειτουργούν, στην Λαχαναγορά του Ρέντη και την τροδοφοσια της καθώς και τα εργοστάσια βιοτεχνίες στην περιοχη, ενώ στην κίνηση συμβάλει σε μεγάλο βαθμό και το ΣΕΜΠΟ του λιμανιού του Πειραία. Οι ώρες που τα οχήματα κινούνται πολύ αργά είναι 08:00 με 10:00 και 17:00 με 19:00 που συνήθως γινεται και η κίνηση των εργαζομένων με τα οχήματα τους για να πάνε στην δουλειά τους και να επιστρέψουν από αυτή. Απουσία άλλης ταχείας λεωφόρου στο λεκανοπέδιο όλοι κατευθύνονται για την Λεωφόρο Κιφησού (να γιατι έπρεπε να είχαν ήδη προχωρήσει οι επεκτάσεις της Αττικής οδού). Απόδειξη του γεγονότος αυτού είναι ότι ενώ η Λεωφόρος Κιφησού ειναι πηγμένη και στις δύο κατευθύνσεις συχνά από το τελειώμα της στον κόμβο με την Ποσειδώνος στο ΣΕΦ εως και τον κόμβο με την Αττική οδό (φανάρια δεν υπάρχουν πουθενά), αμέσως μετά αδειάζει. Αντίστοιχα η Αθηνών Κορίνθου αδειάζει αμέσως μετά τον ανισόπεδο της Ελευσίνας και αντίστοιχα γεμίζει στο ρεύμα προς Αθήνα και δεν έχει κίνηση παραέξω εκτός και αν ειναι Παρασκευή απόγευμα ή Κυριακή βράδυ.
Cruiser
Συμφωνώ 100% με τα γραφόμενα σου. |
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Tue Apr 02, 2019 12:51 am Post subject: |
|
|
Δυστυχώς οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού, από τη στιγμή που δεν δρομολογήθηκαν πριν τους Ολυμπιακούς αγώνες ή έστω λίγο χρονικό διάστημα αργότερα, θεωρώ ότι μετά το 2030 θα δούμε την υλοποίηση τους. Το μόνο που μπορεί να γίνει άμεσα και πρέπει να γίνει είναι η αναβάθμιση του Κηφισού από ΣΕΦ μέχρι Αττική οδό με σταθερή διατομή 4 + ΛΕΑ και φυσικά αντίστοιχη αναβάθμιση της Λ. Αθηνων, ειδικά το Δαφνί Ελευσίνα είναι από τους πιο τραγικούς δρόμους του λεκανοπεδιου. |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Thu Apr 11, 2019 9:45 pm Post subject: |
|
|
Ποστάρισμα μετά απο αρκετά χρόνια.
Με το έργο της Παράκαμψης Συκεώνας ο δρόμος Λάρισα-Καρδίτσα γίνεται κλειστή ταχείας κυκλοφορίας οδός, με 2+2 λωρίδες και μεταλλικό διάζωμα, με 4-5 φανάρια συνολικά. Δεν θυμάμαι το όριο ταχύτητας , αλλά είναι κάπου μεταξύ 90 και 110, σίγουρα πάντως μπορείς να αδηγείς με ασφάλεια με 120. Έχει βγεί ανάδοχος και σε 2-3 χρόνια, λογικά, θα ολοκληρωθεί.
Αυτό το έργο σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση του Νότιου κομματιού του Ε-65 ,θα δημιουγήσουν μια διαδρομή απο Λάρισα για Αθήνα που θα είναι πιο γρήγορη, πιο σύντομη, με πιο φθηνά διόδια, και ίσως λιγότερα καύσιμα, σε σχεση με την ΠΑΘΕ.
Ακόμα όμως και το Θεσσαλονίκη-Αθήνα θα είναι τα ίδια χιλιόμετρα μέσω αυτής της διαδρομής, ίσως να χρειάζεται λίγο περισσότερο χρόνο, αλλά τα διόδια θα είναι λιγότερα. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Fri Apr 12, 2019 11:44 am Post subject: |
|
|
Καλημέρα, τό θεσμοθετημένο όριο ταχύτητος στήν Τρικάλων-Λαρίσης είναι 90., οπότε θεωρώ τό ίδιο γιά εδώ.
Ερχόμενος από Θρσσαλονίκη, γιά νά πάς Καρδίτσα, πρέπει νά εισέλθεις στήν πόλη τής Λάρισας? |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri Apr 12, 2019 5:00 pm Post subject: |
|
|
Πράγματι σε 2-3 χρόνια το Αθήνα - Λάρισα μέσω της οδού ταχείας κυκλοφορίας Λάρισα - Καρδίτσα και του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος θα είναι μια ασφαλής και οικονομικότερη εναλλακτική για το Αθήνα - Λάρισα σε σχέση με τον ΠΑΘΕ.
Για πιο βόρεια (Θεσσαλονίκη) το πλεονέκτημα χάνεται γιατί ακόμα και από τον περιφερειακό της Λάρισας να πας κάνεις κύκλο καθώς ο ΠΑΘΕ περνάει αρκετά πιο ανατολικά από την πόλη της Λάρισας |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Mon Apr 15, 2019 8:57 am Post subject: |
|
|
Με όριο στα 90 οδηγείς άνετα με 110-120 γιατί είναι ένας δρόμος χωρίς ιδιαίτερη κίνηση με διαχωριστικό. Και στον ΠΑΘΕ ομως υπαρχουν σημεια με όριο 90 όπου δεν μπορείς να πας πανω απο 90 γιατι ειναι στροφές με ανηφόρες, μιλαω για το κομμάτι απο Μαγνησία για Φθιώτιδα.
Για να φτάσεις απο ΠΑΘΕ στην Καρδίτσης το συντομότερο ειναι να βγεις στην 4η έξοδο και να πάρεις τον περιφερειακό.
Εντωμεταξύ το σχέδιο που έχει ακουστεί ,και το θεωρω πιθανό γιατί είναι εύκολο, για δρομο που συνδέει λιμάνι του Βολου με λιμάνι Ηγουμενίτσας θα πρέπει να κατασκευάσει σίγουρα παράκαμψη Λάρισας ακριβώς σε αυτή τη διαδρομή, απο ΠΑΘΕ εως Λαρίσης-Τρικάλων, οπότε θα είναι πολύ πιο ελκυστικό για του βόρειους που κατεβαίνουν τον ΠΑΘΕ. |
|
Back to top |
|
|
prototype New Member
Joined: 17 Dec 2011 Posts: 43 Location: Τρίκαλα
|
Posted: Thu Apr 18, 2019 9:23 pm Post subject: |
|
|
Ποστάρισμα και από μένα μετά από αρκετό καιρό.
Έχω ανεβάσει ένα screenshot στο παρακάτω link με την καταλληλότερη διαδρομή από Θεσσαλονίκη για Καρδίτσα:
https://www.imgpost.co.uk/image/UE5s
Η παράκαμψη της Λάρισας γίνεται βγαίνοντας στην έξοδο Λάρισα 1 (ή Λάρισα Βόρεια) του ΠΑΘΕ και μετά ακολουθούμε την παλιά εθνική μέχρι την νέα βόρεια παράκαμψη Λάρισας όπου συνεχίζουμε για να βγούμε στα δυτικά της πόλης και στην έξοδο του περιφερειακού προς Καρδίτσα.
Έχω σημειώσει πρόχειρα κάποιες λεπτομέρειες με διαφορετικά χρώματα στο παραπάνω screenshot:
-Με κόκκινο χρώμα είναι το τελευταίο τμήμα της βόρειας παράκαμψης Λάρισας που θα παραδοθεί σύντομα και έτσι όλη η βόρεια παράκαμψη θα έχει 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση και δεν θα περνάμε μέσα από την πόλη.
-Με πράσινο χρώμα ο υπάρχων περιφερειακός της πόλης της Λάρισας με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση από κυκλικό κόμβο (πρόσφατα κατασκευασμένο - εκεί θα καταλήγει η βόρεια παράκαμψη) διασταύρωσης με Λάρισας- Τρικάλων μέχρι την παλιά εθνική οδό και κατ' επέκταση μέχρι τον κόμβο Νίκαιας του ΠΑΘΕ (έξοδος Λάρισα 4). Έχει ειπωθεί ότι θα διαπλατυνθεί και όλο αυτό το κομμάτι του περιφερειακού και της παλιάς εθνικής με 2+2, οπότε η αναβάθμιση του υπάρχοντος περιφερειακού θα εξυπηρετήσει και το Ηγουμενίτσα-Βόλος.
-Με μωβ χρώμα το τμήμα της παλιάς εθνικής από έξοδο Λάρισα Βόρεια (Λάρισα 1) μέχρι τον κυκλικό κόμβο που συναντάμε την βόρεια παράκαμψη της πόλης. Το συγκεκριμένο τμήμα είναι 1+1 με ΛΕΑ. Δυστυχώς είναι το μόνο κομμάτι για το οποίο δεν έχει ειπωθεί κάτι για διαπλάτυνσή του και ο κυκλοφοριακός του φόρτος δικαιολογεί απόλυτα την αναβάθμισή του σε 2+2.
-Τέλος, κάπου είδα ότι υπάρχει σκέψη και για αναβάθμιση του τελευταίου κομματιού του Τρικάλων-Λάρισας που απέμεινε να κατασκευαστεί, δηλαδή τα 3 χλμ από κόμβο Τερψιθέας μέχρι κόμβο Ραχούλας.
Με μια γρήγορη ματιά στο google maps για Αθήνα-Θεσσαλονίκη είδα ότι τα χιλιόμετρα είναι ακριβώς τα ίδια είτε μέσω ΠΑΘΕ είτε αν βγούμε μέσω της παράκαμψης της Λάρισας που περιέγραψα και μέσω Λάρισας-Καρδίτσας και του υπάρχοντος τμήματος του Ε-65 (Κεντρικής οδού) που έχει παραδοθεί. Φαντάζομαι ότι όταν παραδοθεί και το ΠΑΘΕ-Ξυνιάδα του Ε-65 θα είναι και λίγο λιγότερα τα χιλιόμετρα μέσω Κεντρικής Οδού, |
|
Back to top |
|
|
prototype New Member
Joined: 17 Dec 2011 Posts: 43 Location: Τρίκαλα
|
Posted: Thu Apr 18, 2019 9:23 pm Post subject: |
|
|
Επιπλέον, σχετικά με το σχέδιο που ακούστηκε για κατασκευή νέου περιφερειακού της Λάρισας, δεν γνωρίζω καθόλου τι ακριβώς σκέφτονται.
Το ιδανικό θα ήταν να κατασκευαστεί Δυτική Παράκαμψη της Λάρισας σε εντελώς νέα χάραξη που να ξεκινάει με κόμβο εισόδου στον ΠΑΘΕ λίγο πιο βόρεια από τον κόμβο Λάρισα 1, να συνεχίζει δυτικά βγαίνοντας δυτικότερα της Τερψιθέας και έπειτα να περνάει νότια της πόλης και να καταλήγει στον ΠΑΘΕ με κόμβο λίγο νοτιότερα από τον κόμβο Λάρισα 4.
Να είναι με χαρακτηριστικά ταχείας οδού, δηλαδή 2+2 με ανισόπεδους κόμβους εισόδου-εξόδου στα σημεία που θα διασταυρώνεται με τις εθνικές οδούς Λάρισας-Κοζάνης, Λάρισας-Τρικάλων, Λάρισας-Καρδίτσας και Λάρισας-Φαρσάλων.
Η αναβάθμιση των τμημάτων του ήδη υπάρχοντος δικτύου περιφερειακών της πόλης σίγουρα βελτιώνει την κατάσταση αλλά μια νέα ολόκληρη δυτική παράκαμψη της Λάρισας είναι έργο απαραίτητο για την εξυπηρέτηση της κίνησης από δυτική Θεσσαλία προς Βόλο και προς Θεσσαλονίκη.
Last edited by prototype on Fri Apr 19, 2019 4:45 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
|
|