View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 249
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Wed Jun 21, 2017 10:09 am Post subject: |
|
|
Μά η πιό σημαντική εργολαβία είναι η τέταρτη, η Δυτική Παράκαμψη Αμφιλοχίας. ..
Κέρδος γιά όσους κατευθύνονται δυτικά, άνω των 20 λεπτών...
Καί είναι κρίμα, δίπλα εργάζονται, μόλις τελειώσουν ,νά τό παραλάβουν, μέσα σέ 4 μήνες τελειώνει. .. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
|
danos New Member
Joined: 27 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu Jun 22, 2017 11:10 am Post subject: |
|
|
Όσον αφορά στην καταγγελία οδηγού στο Πρώτο Θέμα, θα σας πω τα εξής...την Τριτη πήγα στο Αιγιο και γύρισα αυθημερόν. Εκανα χαλαρά μιάμιση ώρα.
Η μέση ωριαία ταχύτητα απο 120-140 χλμ. α.ω. Η απόσταση διανύθηκε γρήγορα, ξεκούραστα και με ασφάλεια.
Περιορισμό λωρίδων κυκλοφορίας συνάντησα σε Καμάρια, Δερβένι, Μαύρα Λιθάρια(στην επιστροφή), σε Ακράτα και λίγο πριν τον κόμβο Καλαβρύτων, χωρίς να είναι πολύ μεγάλα τα τμήματα.
Υπάρχουν εκκρεμοτητες σαφώς με την τελική ασφαλτόστρωση, αλλά επηρεάζουν ελάχιστα πλέον την ποιότητα και το χρόνο του ταξιδιού.
Aυτά στο ρεύμα προς Πάτρα. Στο ρεύμα προς Αθήνα σχεδόν ουτε που θυμάμαι αν συναντησα κάτι...
Πολύ δουλειά θέλουν οι εξόδοι των κόμβων και οι συνδέσεις τους με τις τοπικές οδούς.
Ο καθείς ας βγάλει τα συμπεράσματα του. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Thu Jun 22, 2017 1:42 pm Post subject: |
|
|
@ Pindos. Επιβεβαιώνω απόλυτα όσα γράφεις.Τήν Τρίτη 20/6 , σέ αυθημερόν ταξίδι μου πρός/από Πάτρα, είχε μία λωρίδα στό Τμήμα Ξυλόκαστρο -Καμάρι, Δερβένι -Μαύρα Λιθάρια, Ακράτα μέχρι ΣΕΑ καί κόμβο Καλαβρύτων. Αλλά μέ ελάχιστη επιβάρυνση, άντε συνολικά 7 λεπτά. ..
Τό ρεύμα πρός Αθήνα? Πεντακάθαρο, εκτός δύο σηράγγων στό Δερβένι... |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Jun 22, 2017 3:17 pm Post subject: |
|
|
Αν και το άρθρο είναι λίγο υπερβολικό χτες πράγματι υπήρχε ολικός αποκλεισμός του ρεύματος προς Πάτρα και εκτροπή κυκλοφορίας στην Π.Ε.Ο. από Ξυλόκαστρο έως Δερβένι και σήμερα ισχύει το ίδιο από Δερβένι - Ακράτα.
Παράλληλα έχει διακοπεί και η καταβολή διοδίων στο σταθμό του Κιάτου.
Το σχετικό Δελτίο τύπου της Ολυμπίας που είχε κυκλοφορήσει και στα ΜΜΕ.
Πάντως αν πράγματι ισχύει ότι στον Α/Κ Δερβενίου υπήρχαν μόνο οι χαμηλές μικρές πινακίδες που φαίνονται στην τελευταία φωτογραφία του άρθρου για να κατευθύνουν προς Πάτρα (τέρμα δεξιά) και προς Αθήνα (αριστερά και ευθεία) χωρίς προηγούμενη πινακίδα, τότε υπήρχε πρόβλημα ελλιπούς σήμανσης και είναι εύκολο να μπερδευτείς όπως καταγγέλει ο οδηγός. |
|
Back to top |
|
|
pettakos New Member
Joined: 14 Jul 2009 Posts: 64
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Jun 23, 2017 10:47 am Post subject: |
|
|
Επειδή κάθε μέρα ασφαλτοστρώνουν σε Κρίκελλο και Αυγό μήπως θα μπορούσε ο SP73 να βρει καμιά πρόσφατη φωτογραφία?Εχει και καλό καιρό... |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Sat Jun 24, 2017 12:04 am Post subject: |
|
|
Σήμερα το μεσημέρι πήγα Ναύπακτο, ευτυχώς δεν πρόλαβα τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο Δερβένι-Ακράτα, παρόλα αυτά εκτός των γνωστών σημείων ( Δερβένι, Καμάρι, Καμάρες) τους γνωστούς κώνους συνάντησα στο Διακοπτό-Αίγιο και απο έξοδο Παναγοπούλας-Ρίο. Στο τελευταίο χρειάζεται δουλεία ακόμη όπως και στα Αραχωβίτικα. Πάντως σε γενικές γραμμές δεν είναι τόσο τραγικά και πιστεύω μέχρι αρχές Αυγούστου θα έχουν τελειώσει μεγάλο μέρος απο τα υπολοιπόμενα.
Απαράδεκτο το κομμάτι μέχρι την Ελευσίνα. 30 Λεπτά απο Δαφνί μέχρι το φανάρι στα Διυλιστήρια |
|
Back to top |
|
|
SP73 Junior Member
Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Sat Jun 24, 2017 11:40 am Post subject: |
|
|
Κάτι κάναμε Τάσο, αν και είχε λίγη συννεφιά στο Μενίδι την Τετάρτη που πέρασε.
https://www.dropbox.com/sh/vzo7t2xxzeqaag4/AACXYDVfE6lL3bTD-C2kZwJJa?dl=0
Δύο μικρά σχόλια
- τα τεχνικά στο Αβγό - Εγνατία θέλουν δουλειά, νομίζω περισσότερη ο κόμβος του Αβγού
- στο Αμφιλοχία-Άρτα, το πιο καθυστερημένο σημείο είναι πλέον η σύνδεση και αυτό δε δικαιολογείται. Ή για να το πω αλλιώς, δε δικαιολογείται ούτε μέρα καθυστέρησης παράδοσης του τμήματος από τη σύνδεση. Πάντως είναι συνολικά πολύ κοντά, όπως έχουμε δει και στα βίντεο. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Sat Jun 24, 2017 12:31 pm Post subject: |
|
|
SP 73 πάλι έγραψες!Λοιπόν ο κόμβος Αυγού είναι ήδη "σιδερωμένος" εδώ και δύο βδομάδες οπότε μάλλον έχει πέσει και το σκυρόδεμα.Φαίνεται και στη φωτογραφία.Ομως υπάρχει πριν μια άνω διάβαση προς το χωριό Αγία Κυριακή που δεν είχε καν ξεκινήσει.(Φαίνεται και στο βίντεο του civil).
κόμβος Αυγού
https://goo.gl/photos/WZRCKqbRjV8gmTph9
άνω διάβαση
https://goo.gl/photos/Y9P5Y7xKbgoDWN5s9 |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
SP73 Junior Member
Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Jun 27, 2017 3:35 pm Post subject: |
|
|
Το έργο είναι σίγουρα σημαντικό. Κάποιος από την περιοχή μπορεί να εξηγήσει ίσως γιατί υπάρχει η ημιτελής γέφυρα με τον κυκλικό κόμβο από κάτω. Αυτό και μόνο σημειώστε πως αρκεί για να μη γίνει Α/Δ η εσωτερική περιφερειακή.
Κατά τα άλλα ελπίζω πως τα πλάνα είναι παλιά, γιατί βλέπω οχήματα στην κατεύθυνση εισόδου προς τη Θεσσαλονίκη να κόβουν αριστερά το δρόμο προς την Περιφερειακή, ενώ είμαι σίγουρος πως υπάρχει αντίστοιχη ανισόπεδη πορεία. |
|
Back to top |
|
|
Sintix New Member
Joined: 17 May 2010 Posts: 42 Location: Σιδηρόκαστρο
|
Posted: Tue Jun 27, 2017 9:02 pm Post subject: |
|
|
Το έργο του Κ16 στη συμβολή του Α1 και της εσωτερικής περιφερειακής είναι καίριας σημασίας καθώς επιτέλους και με καθυστέρηση 15ετίας από την ολοκλήρωση της νέας δυτικής εισόδου της Θεσσαλονίκης καταργείται ο εξαιρετικά βεβαρημένος Ι/Κ (3,5 km πριν το τέλος του Α/Δ Αθήνα - Θεσσαλονίκη).
Τελευταία πέρασα πριν από δύο εβδομάδες κάνοντας την ανισόπεδη κίνηση από Εσ.Πε. προς Α1 με κατεύθυνση το κέντρο. Δεν λειτουργούσε ακόμη η γέφυρα με την κίνηση από Α1 εξ' Αθηνών προς Εσ.Πε. που είναι προφανώς και αυτή που παραδόθηκε στις 23/6 ολοκληρώνοντας τον Κ16 καταργώντας την αριστερή στροφή επί του Α/Δ. Σκοπεύω να κάνω τις προσεχείς μέρες τη διαδρομή από την Εξ.Πε (=Α2=Εγνατία) στον Α1 προς Θεσσαλονίκη ώστε να διαπιστώσω αν έχει κατασκευαστεί και το διαχωριστικό διάζωμα / νησίδα στον Κ16, κάτι που δεν φαίνεται να έχει γίνει στα πλάνα που είδαμε από το ρεπορτάζ (μάλλον κάπως παλαιότερα) αλλά ούτε είδα και εγώ στην προηγούμενη διέλευση μου που ανέφερα οπότε και λειτουργούσαν ακόμη τα φανάρια.
Η ημιτελής γέφυρα αμέσως βορειότερα είναι της οδού Πόντου και τα έργα εκεί είναι της σε εξέλιξη 1ης από της δύο εργολαβίες της ΕΟΑΕ για την αναβάθμιση της δυτικής Εσ.Πε. σε Α/Δ. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Fri Jun 30, 2017 11:15 am Post subject: |
|
|
A ,η πρόοδος μεγάλη...
Παίζει νά είναι έτοιμος σέ 2 Παρασκευές από σήμερα, 14/7.. |
|
Back to top |
|
|
Sintix New Member
Joined: 17 May 2010 Posts: 42 Location: Σιδηρόκαστρο
|
Posted: Sun Jul 02, 2017 9:36 am Post subject: |
|
|
Κάνοντας αυτό που έγραψα προ ημερών διαπίστωσα ότι αν και λειτουργικά ο Κ16 έχει ολοκληρωθεί, στο επίπεδο του Α1 έχει ακόμη δουλειά και δεν ξέρω αν αυτή περιλαμβάνεται στην εργολαβία της ΠΚΜ που κλείνει (52+ MEUR). Συγκεκριμένα η ισόπεδη στροφή αριστερά στην Εσ.Πε. κατά την είσοδο στην πόλη που επιτέλους καταργήθηκε έχει απλώς αποκλειστεί με πλαστικά ερυθρόλευκα μπλόκια (μορφής NJ) ενώ τα φανάρια επί των ιστών τους δεν έχουν αφαιρεθεί ακόμα - απλά αναβοσβήνουν στο πορτοκαλί. Η διαχωριστική νησίδα δεν έχει κατασκευαστεί σε μήκος κάποιων λίγων εκατοντάδων μέτρων ενώ και το οδόστρωμα εκεί είναι σε άσχημη κατάσταση και με ελλιπέστατη διαγράμμιση. Εχουν τοποθετηθεί όμως νέες πινακίδες κατεύθυνσης (πράσινες Α/Δ) προ του κόμβου.
Γενικότερα τα τελευταία 6 km του Α1 (498-504,1) μετά τον κόμβο διαχωρισμού με τον Α2 και έως την δυτική είσοδο (τα 3,5 εξ' αυτών όντας της δεκαετίας του '70 νομίζω είναι τα αρχαιότερα όλου του Α/Δ Α-Θ) εμφανίζονται μάλλον "ορφανά" και παρατημένα.
Και μια παρατήρηση για τη χιλιομέτρηση του ΑΘΕ (Α1): Ελπίζω μόλις τελειώσουν τα έργα στην Υλίκη να γίνει μια συνολική τέτοια, με νέους καταδείκτες, μπας και μάθουμε επιτέλους επίσημα ποια είναι η νέα ακριβής οδική απόσταση Α-Θ. Στη Εγνατία ξέρουμε πια ότι το πραγματικό μήκος της είναι 658 km και ας επιζεί παντού (και στον ιστότοπό της) το κλασικό "670". |
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Tue Jul 04, 2017 11:43 am Post subject: |
|
|
Επιστρέφοντας απο Αλεξανδρούπολη προχτές δεν μπορώ παρά να επιβεβαιώσω τον Sintix. Δεν χρησιμοποίησα την εξωτερική περιφερειακή για να δω τον Κ16 και αν και είναι λειτουργικός, έχει επιτευχθεί ανισοπεδοποίηση του κόμβου δηλαδή, έχει αρκετές υπολοιπόμενες εργασίες, όπως και η εσωτερική περιφερειακή.
Και μια άλλη παρατήρηση, το κομμάτι απο Κ16 μέχρι Κλειδί είναι σε τραγική κατάσταση. Απο Κλειδί και κάτω ο δρόμος σε εξαιρετική κατάσταση. Η ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας είναι μονόδρομος έτσι ώστε να υπαρχει η κατάλληλη συντήρηση και επισκεύη του άξονα. Και δεν είναι μόνο η δυτική είσοδος. Πολλά κομμάτια της Εγνατίας και ιδίως αυτά που κατασκευάστηκαν πρώτα όπως πχ η παράκαμψη Καβάλας χρειάζονται βελτίωση.
Στη Μέστη τα διόδια είναι σχεδόν έτοιμα.
Ξέρεις κανείς για ποιό λόγο το κομμάτι απο Θεσσαλονίκη μέχρι Κατερίνη κατασκευάστηκε με τόσο μεγάλο διαχωριστικό? Ή ήταν των εποχών λεφτά υπάρχουν? |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
tolis7 New Member
Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Tue Jul 04, 2017 3:42 pm Post subject: |
|
|
βιντεο απο την παραδοση των τεμπων εχουμε? οχι απο τα εγκαινια αλλα το αλλο πρωι που ανοιξαν για πρωτη φορα! |
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
|
Back to top |
|
|
tolis7 New Member
Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Wed Jul 05, 2017 9:39 am Post subject: |
|
|
την διαδρομη την εκανα κι εγω...
εννοω αν εχει βιντεο την ωρα που βγαινουν οι κορινες και μπαινουν τα πρωτα αυτοκινητα στον δρομο! |
|
Back to top |
|
|
|