View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Mon Apr 03, 2017 6:50 am Post subject: |
|
|
Εγώ δεν καταλαβαίνω που θα έχει προσωρινή σύνδεση στη Ρίζα στην περίπτωση που θα δώσουν και τις σήραγγες. Καμιά ιδέα; |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Mon Apr 03, 2017 9:13 am Post subject: |
|
|
orthodontist speaking(που λένε και στο χωριό μου!)
Και δυο φωτό για το χρήστη Thanos_Pal.
Ολοκλήρωση χωματουργικών στο τμήμα μεταξύ των σηράγγων ( και όχι συράγγων !!!) Μακύνειας και Κλόκοβας. Η σήραγγα Μακύνειας είναι λίγο πιο δεξιά στη φωτό
https://goo.gl/photos/QJbF8izLVNCfB9LA7
Ασφαλτόστρωση μέχρι αργά χθες βράδυ Πρωταπριλιάς πριν τις σήραγγες Κλόκοβας. Κυκλοφόρησαν φήμες για παράδοση της Κλόκοβας με προσωρινή σύνδεση από το χωριό της Ρίζας ( αν και νομίζω ότι είναι πρωταπριλιάτικες φήμες- και χωρίς ιδιαίτερη ανάγκη καθώς σε λίγες μέρες με τους ρυθμούς που εργάζονται θα έχει ολοκληρωθεί και το τμήμα Γέφυρα-Κλόκοβα)
https://goo.gl/photos/2gscEpeeqAWaM6eT7 |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Mon Apr 03, 2017 10:16 am Post subject: |
|
|
Από την ανατολική (στο χωριό της Ρίζας δηλαδή) και δεν υπάρχει δυνατότητα για προσωρινή σύνδεση εκεί κάθόσον δεν υπάρχει κόμβος παρά μόνο κάτω διάβασης της τωρινής εθνικής οδού. Πάει όλο μαζί για την Πρωτομαγιά, Αντίριο - Κεφαλόβρυσο και ίσως να είναι καλύτερα έτσι και πιο ασφαλές. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Mon Apr 03, 2017 10:44 am Post subject: |
|
|
Μα από την άλλη πλευρά,την δυτική,ο προσωρινός κόμβος είναι έτοιμος(αλλιώς γιατί τον έφτιαξαν?) και μέχρι το Κεφαλόβρυσο είναι έτοιμες και οι διαγραμμίσεις. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να περιμένουν μετά το Πάσχα.Αν ετοιμάσουν και τα 1000 μέτρα που απομένουν μέχρι την Καλυδόνα,πάρουν και τις αδειοδοτήσεις των σηράγγων τότε θα τα δώσουν πανηγυρικά όλα μαζί πριν το Πάσχα. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Mon Apr 03, 2017 10:49 am Post subject: |
|
|
Κατάλαβα σωστά ότι και στο Κεφαλόβρυσο υπάρχει κάποιο θέμα καθυστέρησης? |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Mon Apr 03, 2017 10:56 am Post subject: |
|
|
Δεν γίνεται να υπάρχει κάτι που να χρειάζεται πάνω από μια βδομάδα,τον προσωρινό κόμβο μετατοπίζουν-καταργούν.
Last edited by tasosGR on Mon Apr 03, 2017 11:18 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Mon Apr 03, 2017 11:08 am Post subject: |
|
|
Τό μεταφέρω όπως μού ειπώθηκε σήμερα, πηγαίνοντας στήν Ήπειρο, γύρω στίς 7.30 σέ μαγαζί λίγο μετά τό Αντίρριο.
Τήν Παρασκευή δίνεται τό Κλόκοβα - Κεφαλόβρυσο. ..
Ήταν σκοτάδι όταν πέρασα τήν Ολυμπία, έχει κάποια κομμάτια μετά τό Ξυλόκαστρο πού δόθηκαν. .. |
|
Back to top |
|
|
itheodo New Member
Joined: 09 Mar 2017 Posts: 38 Location: Πάτρα
|
Posted: Mon Apr 03, 2017 5:05 pm Post subject: |
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=T6-4QLh9kKg
Timelapse βίντεο της Ολυμπίας οδού από Κόρινθο μέχρι Πάτρα.
Μου κάνει τρομερή εντύπωση η κατάσταση του οδοστρώματος σε πολλά σημεία από Ακράτα μέχρι Αίγιο. Ενώ έχει παραδοθεί ολόκληρο το ρεύμα, υπάρχουν κίτρινες και μάυρες διαγραμμίσεις και γενικότερα το οδόστρωμα δείχνει ένα χάλι.. Δεν ξέρω αν έχουν σκοπό να το φτιάξουν, αλλά δε νομίζω ότι προλαβαίνουν μέχρι τη Μ. Πέμπτη. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Mon Apr 03, 2017 5:59 pm Post subject: |
|
|
Ωραίο βίντεο, έχω τήν εντύπωση πώς σήμερα τό πρωί, είχε λίγα παραπάνω τμήματα δοθεί...
Επίσημη παράταση στά Αραχωβίτικα, μέχρι 31/5.https://goo.gl/NdiiK9 |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Mon Apr 03, 2017 7:43 pm Post subject: |
|
|
Engineer wrote: | Από την ανατολική (στο χωριό της Ρίζας δηλαδή) και δεν υπάρχει δυνατότητα για προσωρινή σύνδεση εκεί κάθόσον δεν υπάρχει κόμβος παρά μόνο κάτω διάβασης της τωρινής εθνικής οδού. Πάει όλο μαζί για την Πρωτομαγιά, Αντίριο - Κεφαλόβρυσο και ίσως να είναι καλύτερα έτσι και πιο ασφαλές. |
Ναι μηπως θελουν να αποφυγουν διπλες φιεστες και διπλά εγκαίνια. Αλλωστε στη μια φωτογραφια με τα χωματουργικα που ειδα μεταξυ των δυο σηράγγων (Μακύνεια-Κλόκοβα) πως θα προλάβουν σε 11 μέρες μέχρι τη Μεγάλη Πέμπτη να τα έχουν ασφαλτοστρώσει, διαγραμμίσει, ολοκληρώσει σημάνσεις, φώτα, μεταλλικές μπαριέρες στην πλευρά της ΛΕΑ κτλ κτλ? Λιγο σύντομο δεν είναι?
Επιπλέον φοβάμαι/ανησυχώ για προχειροδουλειές-ξεπέτα κυρίως στο κομμάτι των ασφαλτικών/οδοποιίας απλά για να προλάβουν να παραδώσουν λάχα λάχα και μετά σε 1-2 χρόνια θα θέλει μπαλώματα και ξανά ασφαλτόστρωση (τα καλά του Μοχλού στην Αθηνών-Κορίνθου τα πρώτα χρόνια που έφτιαξε τον δρόμο).
Εδώ σπίτι φτιάχνεις και σου λένε θέλουν κάποιους μήνες τα τσιμέντα στις κολώνες και την πλάκα να κάτσουν/στεγνώσουν για να είσαι σίγουρος ότι είναι στο 100% τους. |
|
Back to top |
|
|
danos New Member
Joined: 27 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
Posted: Mon Apr 03, 2017 9:25 pm Post subject: Μπα |
|
|
itheodo wrote: | https://www.youtube.com/watch?v=T6-4QLh9kKg
Timelapse βίντεο της Ολυμπίας οδού από Κόρινθο μέχρι Πάτρα.
Μου κάνει τρομερή εντύπωση η κατάσταση του οδοστρώματος σε πολλά σημεία από Ακράτα μέχρι Αίγιο. Ενώ έχει παραδοθεί ολόκληρο το ρεύμα, υπάρχουν κίτρινες και μάυρες διαγραμμίσεις και γενικότερα το οδόστρωμα δείχνει ένα χάλι.. Δεν ξέρω αν έχουν σκοπό να το φτιάξουν, αλλά δε νομίζω ότι προλαβαίνουν μέχρι τη Μ. Πέμπτη. |
Πολύ μονόδρομο βλέπω πάλι αυτόν που σου σπάει τα νεύρα να πληρώνεις και 11,5 € διόδια ... που πήγε η παράδοση την 31 μαρτη ; μάλλον δεν ανακοινώνει εγκαίνια μην και την πατήσει ο υπουργός ..
Πρόταση στην Ολυμπία οδο 100 ελεύθερες διελεύσεις σε αποδεδειγμένα 7 και έτη ταλαιπωριας όπως e pass στους χρήστες !! |
|
Back to top |
|
|
einsiedeln Junior Member
Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Tue Apr 04, 2017 2:13 pm Post subject: |
|
|
Καλημέρα. Δημοσιεύω ένα δεύτερο σχόλιο του φίλου του φόρουμ του οποίου δημοσίευσα προχθές ένα πρώτο σχόλιο για τα όρια ταχύτητας.
Να πω ότι συμφωνώ απολύτως με αυτά που λέει ο άνθρωπος και τα σχόλια που κάνει. Άλλωστε τα συζητάμε όλοι αυτά. Με τη σειρα μου κι εγώ θα ήθελα να δώσω έμφαση στα ερωτήματα:
Πότε θα πληρώσει πρόστιμα η "συντεχνία" των κατασκευαστικών ομίλων για κατ' εξακολούθηση αθέτηση συμβάσεων που έχει υπογράψει;
Πότε οι "αδέκαστοι" (εδώ γελάνε...) της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα επιβάλουν πρόστιμο για τα παραπάνω σε επιχειρηματικό όμιλο; Και για ζητήματα που άπτονται της ασφάλειας και της σωματικής ακεραιότητας των πολιτών, αλλά και της κατάχρησης δημόσιου χρήματος. Γιατί αν πρόκειται για κάποιον Δήμο ή δημόσιο φορέα που δε συμμορφώνεται με συμβάσεις κλπ έρχεται η "αδιάφθορη" ΕΕ και επιβάλει πρόστιμα με ταχύτητα αστραπής. Και οι καναλάρχες-εργολάβοι μας κουνάνε το δάκτυλο χαιρέκακα για το "κακό-αργό δημόσιο" που αθετεί υποχρεώσεις και πληρώνουμε εμείς. Πότε θα αρπάξουν πρόστιμο αυτές οι μεγάλες εταιρίες; (ρητορικό βέβαια το ερώτημα...)
Έχουμε αναρωτηθεί πόσα δισεκατομμύρια στοιχίζει στον ελληνικό λαό η κερδοφορία αυτών των μεγάλων εταιριών όλα τα χρόνια; Το νέο θα το διαβάσαμε φαντάζομαι, την περασμένη εβδομάδα, περί ενεργοποίησης διάταξης στις συμβάσεις του 2007 που προβλέπει αποζημίωση του ΜΟΡΕΑ για...διαφυγόντα κέρδη λόγω μειωμένης διέλευσης! Και μετά έχουν λυσσάξει οι καναλάρχες-εργολάβοι για τις αποδείξεις που δεν κόβει ο ...τυροπιτάς.
Κάποια στιγμή πρέπει να παύσει από μέρους μας νομίζω η ιδιότυπη ασυλία προς τις μεγάλες αυτές εταιρίες. Να σταματήσουμε να τις αντιμετωπίζουμε όπως τις αντιμετωπίζουν όλα τα ΜΜΕ: ως "ιερές αγελάδες" που κανείς δεν επιτρέπεται να αγγίξει.
Παραθέτω το σχόλιο:
==================
1) Αναφορικά με τα όρια ταχύτητας της Ιόνιας Οδού
Η ίδια η «Νέα Οδός» που έχει αναλάβει τo έργο «Ιόνια Οδός» δίνει ως χρόνο για τα 196χλμ τη 1 ώρα και 40 λεπτά (100') [Πηγή: http://www.neaodos.gr/περιγραφή/]
Πάμε τώρα στα δεδομένα:
Για να διανύσεις 196χλμ σε 100' πρέπει να διατηρείς από τα διόδια της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου έως τον κόμβο με την Εγνατία στα Ιωάννινα μέση ωριαία ταχύτητα 118χλμ/ώρα.
- Στη σελ.27 στην «Επικαιροποίηση της μελέτης Κόστους – Οφέλους για το έργο» που βρήκα [Πηγή: http://www.mnec.gr/images/Meletes_Ellinikou_Dimosiou/tomeas-metaforon/ionia-odos/Ionia_CBA_final%20draft_v2.pdf] αναφέρεται ως όριο ταχύτητας τα 110χλμ/ώρα.
- Στις 5 σήραγγες του έργου (Μακύνειας, Κλόκοβας, Καλυδώνας, Σκαμνιάς, Αμπελιάς) συνολικού μήκους 6χλμ το όριο θα είναι μεταξύ 80-100χλμ (με τις συνεπακόλουθες επιβραδύνσεις).
- Προβλέπονται 4 μετωπικοί σταθμοί διοδίων (σε Κλόκοβα, Αγγελόκαστρο, Μενίδι και Τέροβο) που θα απαιτούν σημαντικότατη επιβράδυνση ακόμα και με "e-pass".
Συμπεραίνουμε λοιπόν ότι όποιος σεβαστεί τα όρια και τα φυσικά και μη εμπόδια (σήραγγες, διόδια, στροφές, γέφυρες κλπ) θα κάνει λίγο πάνω από 2 ώρες και μάλιστα όταν ο καιρός θα είναι ιδανικός καθώς το επίσημο όριο ταχύτητας στα ορεινά τμήματα θα μειώνεται όπως είδα στο τμήμα «Καμπή-Πέρδικα» όταν υπάρχουν καιρικά φαινόμενα που ειδικά στην Ήπειρο είναι κάτι παραπάνω από συχνά.
Με λίγα λόγια η ίδια η «Νέα Οδός» επισημότατα φουσκώνει τα μυαλά ορισμένων, εκτός εάν οι ανωτέρω πράξεις είναι λανθασμένες.
Σημ.: Η «Ιονία Οδός» (Α5) στην πραγματικότητα ξεκινάει από τον κόμβο του Ρίο, οπότε προσθέστε 5-6χλμ και άλλη μια στάση για τα διόδια της γέφυρας!
2) Είσοδος στα Ιωάννινα
Μπορούν οι φίλοι μας από τα Ιωάννινα να μας εξηγήσουν πώς θα χρησιμοποιούν την Ιόνια για να πάνε στην πόλη τους;
Όσοι μένουν σε Ανατολή, Κατσικά, Μπάφρα θα βγαίνουν στο Αβγό και θα παίρνουν την τωρινή Ε.Ο. Άρτας-Ιωαννίνων;
Όσοι καταλήγουν στον κόμβο με την Εγνατία μεταξύ Πεδινής / Κοσμηράς πως στο καλό πιστεύουν πως θα διοχετεύεται η κίνηση ενός αυτοκινητοδρόμου στην πόλη των Ιωαννίνων; Μέσω Πεδινής και Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Μέσω Εγνατίας; Δεν πρόκειται να γίνει ένας μικρός χαμός;
3) Διόδια στους νέους δρόμους
Τεράστιο θέμα που κάποιοι το αντιμετωπίζουν απλά λέγοντας «Αν δεν θες, να πας από τον παλιό» (θα σας θυμίσει η ατάκα κάποιο group στο facebook που κλέβει και φωτο από εδώ)
Πρέπει κάτι να γίνει, γιατί το μετ'επιστροφής Αθήνα-Θεσσαλονίκη ~65€ ή Αθήνα-Ιωάννινα ~75€ (μόνο διόδια χωρίς καύσιμα) είναι προφανώς βαρύ κι ασήκωτο στη σημερινή Ελλάδα.
Καλά τα επιχειρήματα για αποπληρωμές δανείων κλπ για τις απαράδεκτες και «λεόντιες» συμβάσεις παραχώρησης που βρέξει χιονίσει δεν χάνουν οι εργολάβοι, αλλά η ασφάλεια στους δρόμους δεν θα πρέπει να είναι προνόμιο λίγων, τη στιγμή που πολύς κόσμος κόβει τα πλέον βασικά από την καθημερινότητά του. Για τους αγγλομαθείς, ένα ενδιαφέρον άρθρο για το τι συνέβη στην Πορτογαλία https://www.ft.com/content/59949c24-0a3a-11e3-9cec-00144feabdc0
ΥΓ1: Μια χαρά ζητούσαν αποζημιώσεις μέχρι σήμερα οι εργολάβοι για το παραμικρό. Αποζημιώσεις προς το Ελληνικό Δημόσιο για το ότι δεν έγινε παράδοση των δρόμων 31/3/2017 (εκτός των σημείων που είχαν εξαιρεθεί) προβλέπονται ή μονά - ζυγά δικά τους;
ΥΓ2: Ακούγοντας εχθές τον Σπίρτζη στην τηλεοπτική συνέντευξη να επιβεβαιώνει τα λεγόμενα αρκετών εδώ (που ως μη πολιτικοί είναι και πιο αξιόπιστοι) για τα κολπάκια στις περίφημες συμβάσεις παραχώρησης που φουσκώνουν ακόμα το τίμημα (μεγάλη καλοκουρδισμένη φάμπρικα διαπλοκής και διασπάθισης δημοσίου χρήματος), οργίζομαι ακόμα περισσότερο γι'αυτούς που μας κουνούν το δάχτυλο λέγοντας πως χρεοκοπήσαμε επειδή δεν έκοβε αρκετές αποδείξεις ο τυροπιτάς... |
|
Back to top |
|
|
dimline Junior Member
Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Tue Apr 04, 2017 3:59 pm Post subject: |
|
|
Όταν ολοκληρωθούν τα έργα με το καλό , το θέμα της τιμής των διοδίων θα φέρει πολλές γκρίνιες...
Με βάση πρόχειρους υπολογισμούς θα αυξήσουν το κόστος μετακίνησης σημαντικά. Πόσο αυτό θα λειτουργήσει αποτρεπτικά για τις υπολογιζόμενες διελεύσεις είναι ένα μεγάλο ζήτημα.. |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Apr 04, 2017 8:55 pm Post subject: |
|
|
Ο "φίλος του φόρουμ" πολύ έρωτα με το δημόσιο βλέπω ότι έχει. Παντού το καλό δημόσιο που οι κακοί μεγαλοκαρχαρίες το βρίζουν και η κακιά ΕΕ που ρίχνει πρόστιμα μόνο στο δημόσιο και στους Δήμους και όχι στους ιδιώτες. Πολύ the press project μου μυρίζει. |
|
Back to top |
|
|
itheodo New Member
Joined: 09 Mar 2017 Posts: 38 Location: Πάτρα
|
Posted: Tue Apr 04, 2017 9:22 pm Post subject: |
|
|
Ο φίλος του φόρουμ, άσχετα με τις προσωπικές απόψεις του καθενός αν είναι καλοί ή κακοι οι εργολάβοι, η ΕΕ κλπ, κανει κάποιες συγκεκριμένες αναφορές με στοιχεία και θέτει εύλογα ερωτήματα.
Αναφέρει λοιπόν περιπτώσεις που οι εργολάβοι διεκδήκησαν και πήραν μεγάλες αποζημιώσεις από το δημόσιο - από τον φορολογούμενο πολίτη δηλαδή - και ρωτά γιατί δε συμβαίνει το ίδιο όταν δεν τηρούν αυτοί τις συμβατικές τους υποχρεώσεις.
Αν έχεις εσύ, ή οποιοσδήποτε άλλος, στοιχεία που δείχνουν ότι η μη τήρηση συμβατικών υποχρεώσεων των εργολάβων έχει φέρει τις αντίστοιχες συνέπειες, να μας τα παραθέσεις ώστε να αποδειχθεί ότι και ο φίλος παραπάνω κάνει λάθος. |
|
Back to top |
|
|
einsiedeln Junior Member
Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Tue Apr 04, 2017 10:19 pm Post subject: |
|
|
itheodo wrote: | Ο φίλος του φόρουμ, άσχετα με τις προσωπικές απόψεις του καθενός αν είναι καλοί ή κακοι οι εργολάβοι, η ΕΕ κλπ, κανει κάποιες συγκεκριμένες αναφορές με στοιχεία και θέτει εύλογα ερωτήματα.
Αναφέρει λοιπόν περιπτώσεις που οι εργολάβοι διεκδήκησαν και πήραν μεγάλες αποζημιώσεις από το δημόσιο - από τον φορολογούμενο πολίτη δηλαδή - και ρωτά γιατί δε συμβαίνει το ίδιο όταν δεν τηρούν αυτοί τις συμβατικές τους υποχρεώσεις.
Αν έχεις εσύ, ή οποιοσδήποτε άλλος, στοιχεία που δείχνουν ότι η μη τήρηση συμβατικών υποχρεώσεων των εργολάβων έχει φέρει τις αντίστοιχες συνέπειες, να μας τα παραθέσεις ώστε να αποδειχθεί ότι και ο φίλος παραπάνω κάνει λάθος. |
Όπως τα λέει ο itheodo είναι. Η αλήθεια όμως τσούζει. Και επειδή τέθηκε γενικότερο ζήτημα, θα πρέπει να απαντήσω.
Σε καμία περίπτωση δεν υπερασπίζομαι ένα τέτοιο δημόσιο. Γιατί;
Γιατί αυτό το δημόσιο παραδίδει περιουσία που μέσα σε δεκαετίες έχτισε ο ελληνικός λαός σε δυναμικές συντεχνίες κερδοσκόπων τους οποίους κατ' ευφημισμόν γνωρίζουμε ως "επιχειρηματίες". Γιατί αυτό το δημόσιο δίνει ζεστό και πολύ χρήμα εδώ και πολλές πολλές δεκαετίες στους ίδιους με το πρόσχημα των "κινήτρων". Και το οποίο χρήμα κατά εκατοντάδες δις παχαίνει τους λογαριασμούς στο εξωτερικό των προαναφερθέντων. Γιατί αυτό το δημόσιο με όλη τη νομολογία που κατά καιρούς περνά και εφαρμόζει κάνει σοβαρή αναδιανομή εισοδήματος από μικρά και μεσαία εισοδήματα προς τις πολύ μεγάλες επιχειρήσεις (μείωση μεροκάματων, μείωση ως εξαφάνιση εισφορών κλπ κλπ). Γιατί αυτό το κράτος με το πρόσχημα τη "κρίσης" ανακεφαλαιοποιεί μεγάλες επιχειρήσεις (π.χ. τράπεζες) με άφθονο χρήμα που έχει εισπράξει από τον ελλ.λαό. Γιατί αυτό το δημόσιο μαζί με την - αγάπη της καρδιάς σου - ΕΕ ποτέ ή σχεδόν ποτέ δεν τιμωρεί τις πολύ μεγάλες επιχειρήσεις για αθετήσεις, παραβιάσεις, καταστρατηγήσεις νόμων και συμβάσεων.
Όλα αυτά καθιστούν το δημόσιο ή το κράτος τον καλύτερο πελατάκο των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων και τους ομίλους αυτούς - για τους οποίους δείχνεις να έχεις ιδιαίτερη "καούρα" αφού σε έτσουξε ιδιαιτέρως η αναφορά μου - απολύτως ΚρατικοΔίαιτους.
Αυτό που υπερασπίζομαι δεν είναι το κράτος, αλλά ο δημόσιος και δωρεάν χαρακτήρας των υπηρεσιών που καλούμαστε να χρησιμοποιούμε εφόσον αυτές στηρίζονται σε υποδομές που ο ελληνικός λαός έχει ανάγκη, χρηματοδότησε στο παρελθόν ή χρηματοδοτεί καταβάλλοντας υψηλότατο τίμημα. Και με τους κερδοσκόπους μέσα δεν υπάρχει καμία τέτοια περίπτωση.
Εξήγησέ μας τώρα και γιατί 'καίγεσαι' τόσο πολύ για τους εθνικούς εργολάβους. Σου δίνουν ψωμί ή από ιδεολογία; Γιατί το πρώτο μπορώ να το καταλάβω. Το δεύτερο όμως σε εμένα και σε πολύ κόσμο ακόμη, ειδικά σε αυτή τη δύσκολη εποχή, μας κοστίζει πάρα πολύ ακριβά. |
|
Back to top |
|
|
danos New Member
Joined: 27 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
|
Back to top |
|
|
itheodo New Member
Joined: 09 Mar 2017 Posts: 38 Location: Πάτρα
|
Posted: Tue Apr 04, 2017 11:13 pm Post subject: |
|
|
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, λόγω έργων, θα ισχύσουν αύριο Τετάρτη 5 Απριλίου στη νέα εθνική οδό Κορίνθου - Πατρών, μεταξύ των κόμβων Καλαβρύτων - Ακράτας και Δερβενίου.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την «Ολυμπία Οδό», από τις 07:00 αύριο το πρωί, έως τις 19:00, θα διακοπεί η κυκλοφορία στο ρεύμα προς Αθήνα, μεταξύ των κόμβων Καλαβρύτων και Ακράτας.
Στη συνέχεια, από τις 19:00 αύριο έως τις 07:00 το πρωί της Πέμπτης 6 Απριλίου, θα διακοπεί η κυκλοφορία στο ρεύμα προς Αθήνα, μεταξύ των κόμβων Καλαβρύτων και Δερβενίου.
Η κυκλοφορία των οχημάτων που θα έχουν κατεύθυνση προς Αθήνα θα εκτρέπεται στην παλαιά εθνική οδό Κορίνθου - Πατρών, ενώ το ρεύμα κυκλοφορίας προς Πάτρα θα λειτουργεί κανονικά.
Σύμφωνα πάντα με την «Ολυμπία Οδό», «σε περίπτωση δυσμενών καιρικών συνθηκών ή άλλου απρόβλεπτου κωλύματος, οι εργασίες θα εκτελεστούν κατ' αναλογία την Πέμπτη 6 Απριλίου». |
|
Back to top |
|
|
GETEL New Member
Joined: 03 Apr 2017 Posts: 53 Location: ELEFSINA-IOANNINA
|
Posted: Tue Apr 04, 2017 11:56 pm Post subject: |
|
|
Καλησπερα και καλως σας βρηκα. μετα κοπων και βασανων τα καταφερα τελικα να κανω εγγραφη. μονο απο ιερα εξεταση δεν περασα αλλα ας μην φανω γκρινιαρης αν και παρακατω αυτο κανω!
ειναι τοσα πολλα αυτα που θελω να πω, καλα να ειμαστε και εν καιρω ολα θα ειπωθουν.
θα ξεκινησω λιγο επιθετικα σχετικα με τα τελευταια ανωθεν θεματα.
τα διοδια, απο οσο θυμαμαι καθολη την περιοδο της κατασκευης μας ενημερωναν οτι με την ολοκληρωση των δρομων θα ειχαμε μια αναλογικη χρεωση της ταξης των 0.03-0.04 ευρω/χλμ το πολυ. ηταν πολλες οι πηγες που διαρκως ολο αυτο το μεγαλο διαστημα μας μετεφεραν αυτη την ειδηση. και ξαφνικα φτανουμε στις πρωτες παραδοσεις και μαζι στο ''ευχαριστο'' νεο περι χρεωσης 0.06 ευρω/χλμ.
τα πρωτα ''συγχαρητηρια'' εδω.
το δευτερο που αφορουσε τον τροπο κατασκευης, κοινοπραξιες, παραχωρησιουχους κτλ. Κατασκευαζω λεει τον δρομο με ιδια κεφαλαια και εν συνεχεια τον εκμεταλλευομαι για χ; χρονια. εγω ομως ολη αυτην την 9ετια διαβαζα για κατασκευη απο τα 1. εσοδα απο τα διοδια ( που εμεις πληρωναμε και θεος συγχωρεσον το Τ.Ε.Ο.), 2. απο ευρωπαικα κονδυλια, 3. απο δανεια των τραπεζων καθως και της ΕΤΕΠ. 4. απο συμβολη του δημοσιου και οχι μονο για τις περιφημες αποζημιωσεις ή αποζημιωσεις/απαλλοτριωσεις.
εν κατακλειδι και πολυ ''χοντροκομμενα'', δωσε και μενα τα εσοδα απο τα διοδια, τα δανεια, το δημοσιο και ευρωπαικο κονδυλι και στους φτιαχνω εγω μια χαρα του δρομους.
απ΄την αλλη, αφου κουτσα στραβα φτιαχτηκαν, και μονο το ποσες ζωες θα σωθουνε, δε χρειαζεται να μιλησουμε για περεταιρω οφελη. επισης σκεφτομαι αν σημερα επροκειτο να φτιαχτει ή να ηταν σε αρχικη περιοδο κατασκευης η εγνατια.....
ωστοσο κακα' τα ψεμματα, δεν φτιαχτηκαν οι (ευρωπαικοι, ειδικα η εγνατια ) δρομοι αυτοι με πρωταρχικο σκοπο την εξυπηρετηση του ιδιωτη ταξιδιωτη. συγχρονα εμπορικα μονοπατια ειναι και εμμεσα επωφελουμαστε και εμεις οι κοινοι θνητοι αν φυσικα το αντεχει/επιτρεπει η τσεπη μας.
αυτα για αρχη ελπιζω να μην κουρασα ή εκνευρισα λογω μεγεθους και αποψης. |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Wed Apr 05, 2017 7:14 am Post subject: |
|
|
Είναι σίγουρο ότι οι δρόμοι είναι χρήσιμοι , είναι σίγουρο ότι οι καναλοεργολάβοι έχουν προνομιακή θέση στην χρηματοδότηση των έργων από την τσέπη μας , με τέτοιο τρόπο ώστε να έχουν σημαντικά οφέλη που δεν θα είχαν αν η χώρα ήταν σοβαρή και όχι μπανανία .
Η ουσία είναι ότι τα διόδια είναι ακριβά και έτσι οι διελεύσεις θα είναι μειωμένες με την σημερινή κατάσταση . Μάλιστα ενώ έχει δημιουργηθεί η Ιονία και οι άλλοι δρόμοι , δεν έχουμε οικονομικές λύσεις στο πέρασμα προς Ιταλία που θα έδινε οδικές προσβάσεις από την Ευρώπη προς Ελλάδα , ούτε καν το καλοκαίρι .
Οι δρόμοι έγιναν ακριβοί σε πολλές περιπτώσεις που δεν χρειάζονταν αυτοκινητόδρομοι , αλλά οδοί ταχείας κυκλοφορίας οπότε αυτοί πρέπει να αποπληρωθούν . Αλλά το παράδειγμα της Οδού που ο ιδιοκτήτης ορίζει το κόστος συντήρησης που εισπράττει ο ίδιος και έτσι μπορεί να αυξάνει την διάρκεια την παραχώρησης κατά το δοκούν , δείχνει τις παθογένειες και το αλισβερίσι που υπήρξε .
Επειδή όμως οι νόμοι δεν αλλάζουν εύκολα , αυτό που χρειάζεται είναι να βρεθούν νέοι πελάτες , ει δυνατόν μη εγχώριοι και βέβαια να γίνουν και τα έργα που απαιτούνται σε περιοχές που είναι ριγμένες όπως η Εύβοια και η Κρήτη , αλλά με τις λογικές διατομές που απαιτεί ο φόρτος κυκλοφορίας , αλλά και η ασφάλεια των πολιτών . |
|
Back to top |
|
|
malakudi New Member
Joined: 12 Mar 2017 Posts: 14
|
Posted: Wed Apr 05, 2017 8:09 am Post subject: |
|
|
Σε ότι αφορά το χρόνο ταξιδίου της Ιόνιας, όντως οι υπολογισμοί του φίλου είναι σωστοί αλλά τα όρια ταχύτητας που αναφέρει η μελέτη δεν ισχύουν ήδη. Το κομμάτι παράκαμψης Αγρινίου έχει όριο ταχύτητας 120 και 130 και λογικά κι άλλα κομμάτια μπορούν να έχουν όριο 120 με 130 όταν τελειώσουν τα εργά 100%. Προσωπικά τώρα κάνω 2 ώρες και 10 λεπτά, το 1 και 40 ίσως να είναι υπερβολή αλλά το 1 και 45 με 1 και 50 είναι απολύτως φυσιολογικό. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Wed Apr 05, 2017 10:28 am Post subject: |
|
|
Aπίστευτη ταλαιπωρία σήμερα, γιά νά γίνουν τά εγκαίνια.....
https://goo.gl/L5mcTF |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
|