View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
danos New Member
Joined: 27 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
Posted: Thu Mar 30, 2017 5:56 pm Post subject: Μπααα |
|
|
Δηλαδή μέχρι τέλος του καλοκαιριού θα τελειώσει ο δρόμος Λαμία Τρίκαλα ; |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Thu Mar 30, 2017 6:16 pm Post subject: |
|
|
Το υπο-τμήμα Αγ Στέφανος Ξυνιαδας Κόμβος Ανάβρας. Από την Ανάβρα μέχρι τα Τρίκαλα θα δωθεί στην κυκλοφορία τις επόμενες ημέρες. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Thu Mar 30, 2017 7:28 pm Post subject: |
|
|
Σάς είχα πεί γιά τήν Πέμπτη 6 Απριλίου γιά τά Τέμπη, γιά νά παρίσταται η Ρουμάνα Επίτροπος...
Ιονία , Κλόκοβα- Γαβρολίμνη Παρασκευή 7 η Σάββατο 8...
https://goo.gl/kSK1Xv |
|
Back to top |
|
|
SP73 Junior Member
Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Mar 30, 2017 10:08 pm Post subject: |
|
|
Engineer wrote: | Σε αυτό το video δεν έχουμε καθόλου πλάνα από την Ξυνιάδα !!!! |
Επίσης σε κανένα βίντεο δεν έχουν δώσει πλάνα από τον κόμβο στην Τρικάλων - Λαρίσης. Ο οποίος δυστυχώς είναι ισόπεδος τελικά για τη Λαρίσης-Τρικάλων, τουλάχιστον είναι κυκλικός. Θα ανεβάσω δορυφορικές αργότερα.
Μερικά ακόμη σχόλια:
- δεν είναι έτοιμη η σύνδεση στο Κεφαλόβρυσο ακόμη και νομίζω πως θέλει μερικές μέρες.
- αντίθετα βλέπω έτοιμη την προσωρινή είσοδο μετά την Κλόκοβα. Ξαναλέω ότι νομίζω πως βλέπω μόνιμο κόμβο εκεί (μεταξύ Κλόκοβας και διοδίων).
- η Ρίζα μοιάζει να θέλει αρκετό χρόνο, αλλά ούτε η σύνδεση στο Αντίρριο είναι εντελώς έτοιμη |
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 249
|
Posted: Fri Mar 31, 2017 7:31 am Post subject: |
|
|
Καλημέρα,
Μήπως ο ισόπεδος κόμβος στην Τρικάλων-Λάρισας είναι προσωρινή λύση μέχρι το ξεκίνημα του επόμενου κομματιού Τρίκαλα-Καλαμπάκα-Εγνατία;
Τη Δευτέρα 27/3 αποδεσμεύτηκε το Κεφαλόβρυσο, οπότε λογικό να χρειάζονταν κάποιες μέρες δουλειά... Πιθανόν όλα αυτά (ρυθμός εργασιών, ημέρα έναρξης εργασιών κ.λπ) είναι συνάρτηση και του στόχου για την ημέρα παράδοσης, αν βέβαια την ξέρουν στα εργοτάξια... |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Mar 31, 2017 8:19 am Post subject: |
|
|
SP73 περιμένουμε!!!
Μήπως μπορει κανείς να εξηγήσει γιατί στο Κομπότι Αρτας έγινε ημικόμβος και όχι κανονικός?
Και αν ο Ε65 λειτουργήσει μέχρι τον κόμβο Ανάβρας,αυτό σημαίνει πάλι στροφές Δομοκού? |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri Mar 31, 2017 8:38 am Post subject: |
|
|
Λόγω χάραξης της Ιονίας στο συγκεκριμένο σημείο τομής της Ιονίας Οδού με την Ε.Ο. Αντιρρίου - Ιωαννίνων είχε μελετηθεί η κατασκευή ημικόμβου και όχι κανονικού κόμβου στο Κομπότι.
ΑΛΛΑ στους αρχικούς σχεδιασμούς ο νότιος ημικομβος σε αυτό το σημείο ήταν πακέτο με το βόρειο ημικόμβο Κομποτίου, λίγα χιλιόμετρα βορειότερα στο σημείο που η Ιονία τέμνει ξανά την Ε.Ο. (είσοδος παράκαμψης Άρτας).
Στο τεχνικό αντικείμενο του διαγωνισμού παραχώρησης της Ιονίας είχαν εξαφανιστεί και οι 2 κόμβοι. Μετά από μεγάλες διαμαρτυρίες των κατοίκων του Μενιδίου και μετά την έναρξη της παραχώρησης η κατασκευή του νότιου ημικόμβου τελικά προστέθηκε στο τεχνικό αντικείμενο.
Δεν έγινε το ίδιο και στον βόρειο ημικόμβο. |
|
Back to top |
|
|
malakudi New Member
Joined: 12 Mar 2017 Posts: 14
|
Posted: Fri Mar 31, 2017 9:02 am Post subject: |
|
|
Καλημέρα κι από μένα,
διαβάζω πολύ καιρό το νήμα αλλά μόλις πρόσφατα μπόρεσα να εγγραφώ. Οι πληροφορίες που δίνετε όλα τα μέλη είναι καταπληκτικές.
Πριν 3 εβδομάδες έκανα το Θεσσαλονίκη - Πάτρα χρησιμοποιώντας τα 2 νέα κομμάτια της Ιόνιας οδού. Ο χρόνος του ταξιδιού δεν μειώθηκε σημαντικά με τα δύο νέα κομμάτια. Σίγουρα έγινε πιο ξεκούραστη η οδήγηση αλλά δυστυχώς η μεγαλύτερη καθυστέρηση είναι στο κομμάτι από Κεφαλύβρυσο μέχρ Αντίρριο, στο οποίο την τελευταία φορά έκανα 42 λεπτά για 45,5 km. Επειδή προγραμματίζω νέο ταξίδι, ξέρουμε ποια μέρα θα δοθεί το κομμάτι Κεφαλόβρυσο - Γαβρολίμνη;
Κάτι άλλο, γνωρίζετε πότε θα ενσωματώσει το google maps την Ιόνια οδό; Προσωπικά τους έχω στείλει 2-3 αναφορές για τα κομμάτια που ήδη παραδόθηκαν αλλά δε βλέπω να τα έχουν ενσωματώσει ακόμα στις οδηγίες πλοήγησης. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Fri Mar 31, 2017 9:47 am Post subject: |
|
|
@ malakudi Καλώς ήλθες. Κλόκοβα- Κεφαλόβρυσο, τά έργα τελειώνουν αύριο. Αλλά κανείς αυτή τήν ώρα δέν γνωρίζει πότε θά παραδωθεί.
Υπάρχει ενδεχόμενο νά δωθεί πρώτα σέ κυκλοφορία καί μετά τά εγκαίνια....
Πρέπει νά βρούν διαθέσιμο υπουργό...
Προσωπικά πιστεύω πώς θά δωθεί σέ κυκλοφορία τήν ερχόμενη Παρασκευή η Σάββατο, διότι Κυριακή θά έλθει ο Παυλόπουλος στό Μεσολόγγι, εορτές εξόδου |
|
Back to top |
|
|
itheodo New Member
Joined: 09 Mar 2017 Posts: 38 Location: Πάτρα
|
Posted: Fri Mar 31, 2017 10:14 am Post subject: |
|
|
Απίστευτο ! Η εξειδικευμένη σελίδα που ασχολείται με τα έργα και τις υποδομές στην Ελλάδα, που μέχρι και χθες έγραφε για παράδοση λειτουργικών αυτοκινητοδρόμων την 1/4, τελικά ανακάλυψε ότι αυτό δεν θα συμβεί !!!!! Σε χθεσινό μάλιστα άρθρο που μιλούσε για λειτουργία των αυτοκινητοδρομων σε λιγότερο από 48 ώρες, το μόνο ερωτηματικό ήταν αν θα λειτουργήσουν 1/4 τα ΣΕΑ στην Ιόνια, ή όχι. Φοβερό !!!!
Σήμερα το άρθρο είναι κατεβασμένο, αλλά υπάρχει ακόμα η σχετική ανάρτηση στο facebook.
Να ευχηθώ καλή δύναμη ώστε να συνεχίσουν την τόσο καλή δουλειά που κάνουν τόσο καιρό με έγκριτη και προπάντων έγκαιρη ενημέρωση.
Όσο για τους εργαζόμενους στα εργοτάξια και τους υπόλοιπους που είχαν εικόνα από τα έργα και έκαναν διαφορετικές εκτιμήσεις, να τους πω ότι απλά στάθηκαν τυχεροί.
Υ.Γ. Όσοι κατά καιρούς τόλμησαν και αμφισβήτησαν αυτά που έγραφε η έγκριτη ιστοσελίδα για παράδοση του 90% π.χ. της Ιόνιας οδού στις 31/3 και δέχθηκαν μπλοκ, καλά να πάθουν. Λειτουργεί το 90% του δρόμου στις καρδιές μας. |
|
Back to top |
|
|
SP73 Junior Member
Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Mar 31, 2017 10:19 am Post subject: |
|
|
Υπενθυμίζω το link με τις δορυφορικές από τον Κοπέρνικο. Για κάποιο λόγο υπήρχε ένα κενό άνω των 15 ημερών σε λήψεις στην περιοχή μας.
https://www.dropbox.com/sh/vzo7t2xxzeqaag4/AACXYDVfE6lL3bTD-C2kZwJJa?dl=0
Οι φωτογραφίες είναι από 23 και 30 Μαρτίου. Καλύπτουν:
- Από Ιόνια Αντίρριο-Κλόκοβα, Αμφιλοχία-Κομπότι, Κεφαλόβρυσο, Αυγό-Εγνατία
- Από Κεντρική Οδό Κόμβος Τρικάλων και νότιο τμήμα
- την έτοιμη (από ψηλά) Α29 (Κορομηλιά-Κρυσταλλοπηγή).
@malakudi. Το google αργεί να ενημερωθεί γενικά. Προς το παρόν από πλοηγούς έχω δει ότι το waze είναι πιο ενημερωμένο για την Ιόνια Οδό (αν και δεν έχει πχ το Ποτίδαια-Κασσάνδρεια). |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Fri Mar 31, 2017 10:21 am Post subject: |
|
|
@ TasosGR
Ναι μέχρι και τις στροφές του Δομοκού και από εκεί για Αναβρα. Ενδεχομένως και πριν το Δομόκό από Ομβριακή για Λουτρά Σμοκόβου και πέφτεις στο δρόμο που λέω στην συνέχεια, κατεβαίνεις στην Ανάβρα και μπαίνει στον Ε-65.
Υπάρχει και άλλος δρόμος, για την ακρίβεια δρομάκος αλλά εν γένει με καλή άσφαλτο, ο οποίος δεν έχει νταλίκες και μεγάλα φορτηγά ενώ και η κίνηση του είναι πολύ περιορισμένη. Ερχόμενος από Αθήνα μπαίνεις στην Λαμία, κάνεις αριστερά για Λειανοκλάδι Καρπενήσι, και στο Λειανοκλάδι στην πλατεία με το περίπτερο κανεις δεξιά και ανεβαίνεις για Στήρφακα. Ο δρομάκος αυτός που σε κάποιο σημείο έχει και θέμα κατολίσθησης σε βγάζει δίπλα στην είσοδο του Ε-65 στο κομμάτι που κατασκευάζεται τώρα αλλά δεν είναι έτοιμο ακόμη. Συνεχίζεις το δρόμο παράλληλα σχεδόν με τον Ε-65 και σε βγάζει στην Ανάβρα όπου και μπαίνεις στον Ε-65. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Mar 31, 2017 1:05 pm Post subject: |
|
|
Aν παραδοθεί έτσι ο Ε65 δεν θα έχουμε κανένα λόγο να τον χρησιμοποιήσουμε μεχρι να ενωθεί στην Ξυνιάδα...
Παρατηρώ ότι στον εξαφανισμένο βόρειο ημικόμβο Κομποτίου αν αφήνανε όπως έχει την προσωρινή σύνδεση με την ΕΟ θα λειτουργούσε η είσοδος για Γιάννινα...μεγάλη παράλειψη να μην φτιάξουν πλήρη κόμβο στο Κομπότι,πόσα έξοδα παραπάνω θα ήταν?
SP73,ευχαριστούμε! |
|
Back to top |
|
|
einsiedeln Junior Member
Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Fri Mar 31, 2017 1:27 pm Post subject: |
|
|
itheodo wrote: | Απίστευτο ! Η εξειδικευμένη σελίδα που ασχολείται με τα έργα και τις υποδομές στην Ελλάδα, που μέχρι και χθες έγραφε για παράδοση λειτουργικών αυτοκινητοδρόμων την 1/4, τελικά ανακάλυψε ότι αυτό δεν θα συμβεί !!!!! Σε χθεσινό μάλιστα άρθρο που μιλούσε για λειτουργία των αυτοκινητοδρομων σε λιγότερο από 48 ώρες, το μόνο ερωτηματικό ήταν αν θα λειτουργήσουν 1/4 τα ΣΕΑ στην Ιόνια, ή όχι. Φοβερό !!!!
Σήμερα το άρθρο είναι κατεβασμένο, αλλά υπάρχει ακόμα η σχετική ανάρτηση στο facebook.
Να ευχηθώ καλή δύναμη ώστε να συνεχίσουν την τόσο καλή δουλειά που κάνουν τόσο καιρό με έγκριτη και προπάντων έγκαιρη ενημέρωση.
Όσο για τους εργαζόμενους στα εργοτάξια και τους υπόλοιπους που είχαν εικόνα από τα έργα και έκαναν διαφορετικές εκτιμήσεις, να τους πω ότι απλά στάθηκαν τυχεροί.
Υ.Γ. Όσοι κατά καιρούς τόλμησαν και αμφισβήτησαν αυτά που έγραφε η έγκριτη ιστοσελίδα για παράδοση του 90% π.χ. της Ιόνιας οδού στις 31/3 και δέχθηκαν μπλοκ, καλά να πάθουν. Λειτουργεί το 90% του δρόμου στις καρδιές μας. |
Όπως ακριβώς τα λες. Συγχωρήστε τον τόνο μου, αλλά τα έχω μαζεμένα εδώ και καιρό. Παρακολουθώ (παρακολουθούμε) χρόνια ειδικά την "εξειδικευμένη" αυτή ιστοσελίδα. Όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι οι τύποι που ασχολούνται κάπως σοβαρά με το θέμα δεν το κάνουν από ...χόμπι. Και όλοι γνωρίζουμε κατά βάθος ότι είναι τόσο πολύ το (δημόσιο) χρήμα που ρέει προς τσέπες εταιριών και ομίλων στο συγκεκριμένο τομέα, που "περισσεύει" ώστε διάφοροι από δω κι από κει να "τρώνε ψωμάκι" (με την κακή έννοια το λέω) κάνοντας τους ειδήμονες.
Ο τύπος της "εξειδικευμένης" ιστοσελίδας λοιπόν λειτουργεί στεγνά ως ιμάντας μεταφοράς της προπαγάνδας των εταιριών (και του Κράτους) όποτε αυτοί κρίνουν ότι προκύπτει...θέμα: αν π.χ. η τάδε εταιρία ετοιμάζεται να αθετήσει κάποια υπογραφή της ή να εκβιάσει - σε τελική ανάλυση - τον έλληνα πολίτη ώστε να αποσπάσει συμπληρωματικές συμβάσεις, έκτακτα κονδύλια, αλλαγή στους όρους επ' ωφελεία της, ο τύπος αυτός αρχίζει εβδομάδες πριν να "λειαίνει το έδαφος", να κάνει επικοινωνιακό "μασάζ" στα μυαλά των αναγνωστών του για να δικαιολογήσει την εταιρία.
Δημοσιογραφία πάντως ΔΕΝ κάνει. Έρευνα ΔΕΝ κάνει. Ό,τι του λένε, λέει. Με το αζημίωτο φυσικά. Το μόνο σίγουρο. Κι ας αυτοπροσδιορίζεται όπως θέλει. Για αυτό και βλέπουμε μια ακόμη πανωλεθρία της "εγκυρότητας" σχετικά με τις αυριανές παραδόσεις 1/4 μαζί με τόσα και τόσα άλλα που διαψεύστηκαν πανηγυρικά. Τι έγινε τώρα και δεν είχαμε παραδόσεις; Τίποτα, απλώς "είναι ρευστό το τοπίο", πρέπει να γίνουν κάποιες τελευταίες διορθώσεις, οι εταιρίες ΔΕΝ φταίνε για την εξαπάτηση, οι ανώτεροι κρατικοί παράγοντες επίσης ΔΕΝ φταίνε, θέτουμε ΝΕΑ ορόσημα τώρα (επειδή οι προαναφερθέντες έτσι μας σφύριξαν) και δεν τρέχει τίποτα: όλα καλά, όλα ανθηρά.
Όσο δε για τις ανακρίβειες και τις "κοτσάνες" δεν θα κουραστεί πολύ κανείς για να τις βρει στα γραφόμενά του: π.χ. έγραψε πριν από 2-3 εβδομάδες (αναφερόμενος στο γιατί θα πληρώνουμε βαρύτατο φόρο σε διόδια για τα επόμενα...200 χρόνια) - παραθέτω αυτολεξί:
"ΓΙΑΤΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ: Γιατί ο παραχωρησιούχος είναι υποχρεωμένος να διατηρεί τον αυτοκινητόδρομο στην κατάσταση την οποία αρχικά το κατασκεύασε και ανά κάποια χρονικά διαστήματα γίνεται η ελαφρά αλλά και βαριά συντήρηση του δρόμου. Επίσης, αν παρατηρήσετε στους νέους αυτοκινητόδρομους υπάρχουν υπηρεσίες όπως 24ωρη βοήθεια, χώροι στάθμευσης, wc με πάρκινγκ, τηλεφωνική βοήθεια."
Για αυτό λοιπόν θα πληρώνουμε διόδια επιπέδου περιόδου κατασκευής αλλά...εφ' όρου ζωής, για να κάνει...συντήρηση ο παραχωρησιούχος στο οδόστρωμα και για να έχει wc με πάρκινγκ και τηλεφωνική βοήθεια. Πέρα από το ότι πληρώνουμε για την κατασκευή των δρόμων αποκλειστικά με δικά μας χρήματα μέσω δανεισμού. Δεν θα γράψω κάτι άλλο αυτή τη στιγμή για τον συγκεκριμένο, πέρα από το ότι η "κοτσάνα" και η προπαγάνδα έχουν κάποια όρια. |
|
Back to top |
|
|
einsiedeln Junior Member
Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Fri Mar 31, 2017 2:26 pm Post subject: |
|
|
Έλαβα πριν από λίγο το πιο κάτω email από κάποιον ανώνυμο φίλο που παρακολουθεί το φόρουμ και δεν μπορεί όπως και άλλοι να κάνει εγγραφή. Έχει κάποια ερωτήματα για αυτούς που γνωρίζουν και τα παραθέτω. (Και ας δώσουν oι admin καποια απνάτηση και για το τεχνικό θέμα που υπάρχει με τις εγγραφές).
Παραθέτω το μέιλ του φίλου:
============================
Καλησπέρα φίλε μου
Βρηκα το email αυτο απο το προφιλ σου στο stadia.gr forum και ελπιζω να λειτουργει ακομα η διευθυνση!!!
Προσπαθω εδω και πολλές εβδομαδες να εγγραφω στο φορουμ του stadia αλλα ειναι αδυνατο!!! Δεν με αφήνει με τιποτα. Παρομοιο προβλημα με τον orthodontist και αλλους απ οτι βλεπω...
Πιο ευκολο θα ηταν να ρωτησω απευθειας τον Μπομπολα παρα να ποσταρω στο forum!!!!!!
Θα μπορούσες σε παρακαλώ (αν θελεις) να ποσταρεις τα παρακατω ερωτηματα στο φόρουμ;
----
3 ερωτήσεις σχετικά με την Ιόνια Οδό:
1) Η κλειστή διπλή στροφή "S" στην παράκαμψη Αμφιλοχίας ήταν αναπόφευκτη;
Χάρτης:
http://osm.org/go/xb8SFLRx-
Φωτό:
2) Γιατί στη σύνδεση της Ιόνιας με την Εγνατία και την πόλη των Ιωαννίνων δεν επελέγη είτε:
α) η διαπλάτυνση του δρόμου από το Αβγό έως τον Α/Κ Ιωαννίνων της Εγνατίας
ή
β) η δημιουργία κόμβου περίπου 1,5χλμ ανατολικότερα από τον κατασκευαζόμενο, εκεί που "τέμνεται" η Εγνατία με τη νοητή προέκταση του δρόμου που περνάει μπροστά από το Πανεπιστήμιο και ενώνεται με τον Περιφερειακό Ιωαννίνων, προκειμένου να διοχετευθεί η κυκλοφορία απ' ευθείας προς τον Περιφερειακό της πόλης;
3) Οι υπεύθυνοι της Ιόνιας δίνουν δεξιά και αριστερά ως χρόνο για να διανύσεις τα ~200χλμ του δρόμου την 1 ωρα και 40 λεπτά. Αυτό αντιστοιχεί σε μέση ταχύτητα 120km/h. Σε μια μελέτη που είχα βρει στο internet ο δρόμος έλεγε πως είναι σχεδιασμένος για όριο ταχύτητας 110km/h και αν σε αυτό προσθέσουμε τις τουλάχιστον 4 στάσεις για διόδια, αυτό σημαίνει πως για να πιάσεις μέση ταχύτητα 120km/h θα πρέπει σε πολλά σημεία (αν όχι σε όλα) να υπερβείς τα όρια... Μήπως πρέπει λίγο ο κατασκευαστής / παραχωρησιούχος να είναι πιο συνετός στις εκτιμήσεις του για να μην πέρνουν τα μυαλά ορισμένων αέρα;;;
Ευχαριστώ. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri Mar 31, 2017 3:34 pm Post subject: |
|
|
Κάποιες σύντομες απαντήσεις:
1) Σχετικά με το διπλό S στην Αμφιλοχία, η αρχική μελέτη χάραξης προέβλεπε την κατασκευή σήραγγας στο σημείο αλλά σε επόμενο στάδιο αυτό εγκαταλείφθηκε για περιβαλλοντικούς λόγους (απαιτούσε μεγάλα ορύγματα εκατέρωθεν της σήραγγας) και για λόγους οπτικής όχλησης του αρχαιολογικού χώρου του κάστρου της Αμφιλοχίας.
Δεν γνωρίζω αν η προηγούμενη χάραξη είχε πιο ανοιχτές στροφές ή όχι καθώς δεν την έχω δει ποτέ αποτυπωμένη.
Πάντως επειδή τον έχω περάσει τον δρόμο οι στροφές δεν είναι τόσο κλειστές όσο φαίνονται από τον δορυφόρο και κινείσαι άνετα με ταχύτητα αυτοκινητόδρομου.
2) Σχετικά με τη σύνδεση με τα Ιωάννινα. Η Ιονία Οδός έχει από την αρχή μελετηθεί ως υπεραστικός αυτοκινητόδρομος με τελικό προορισμό την Κακαβιά. Επομένως έχει ληφθει υπ'οψιν και η ολική παράκαμψη του λεκανοπεδίου των Ιωαννίνων πίσω από τα βουνά (Κοσμήρα - ΒΙΠΕ - Π. Εκτός των άλλων αυτό έχει συμβεί και για το κόστος των απαλλοτριώσεων καθώς ένας αυτοκινητόδρομος μέσα στο ήδη χτισμένο λεκανοπέδιο των Ιωαννίνων θα ήταν δύσκολος.
3) Έχει απόλυτα δίκιο σχετικά με τον χρόνο μετάβασης Αντίρριο - Ιωάννινα που έχει διαφημιστεί κάπως αυθαίρετα ως 1 ώρα και 40 λεπτά και απέχει από την πραγματικότητα. Δεν ξέρω πως ξεκίνησε αλλά συνήθως σε κάτι τέτοια φταίνε οι πολιτικοί που πετάνε μπαρούφες για εντυπωσιασμό και οι δημοσιογράφοι που αναπαράγουν ότι να'ναι.
Πάντως ο παραχωρησιούχος είναι πιο προσεκτικός στα επίσημα δελτία τύπου και στο site τους καθώς πουθενά δεν θα δεις το 1 ώρα και 40 λεπτά αλλά το χρονικό όφελος 1 ώρας στο σύνολο της διαδρομής. Ανεπίσημα είναι άλλο πράγμα.
4) Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου σχετικά με την "εξειδικευμένη" ιστοσελίδα. Στην καλύτερη περίπτωση απλώς κουράζει...
Τώρα για τα διόδια καλύπτουν τη συντήρηση και τη λειτουργία των αυτοκινητόδρομων από τη μία και από την άλλη χρησιμοποιούνται για την αποπληρωμή των δανείων που έχουν πάρει οι παραχωρησιούχοι για την κατασκευή του άξονα.
Για να είμαστε ρεαλιστές δεν υπάρχει περίπτωση να μειωθούν τα διόδια εκτός και αν έχουμε μείωση διοδίων με παράλληλη επέκταση των χρόνων εκμετάλλευσης από 30 χρόνια π.χ. σε 50-60 χρόνια. |
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 249
|
Posted: Fri Mar 31, 2017 3:39 pm Post subject: |
|
|
Τάσο αυτό που είπες για το Κομπότι μου φαίνεται αυτονόητο και εκτιμώ πως θα γίνει σχετικά γρήγορα...Δηλαδή να λειτουργήσει σαν είσοδος προς Ιωάννινα και έξοδος από Ιωάννινα συμπληρωματικά δηλαδή με τον Η/Κ μεταξύ Μενιδίου και Κομποτίου που εξυπηρετεί έξοδο από Αθήνα και έισοδο προς Αθήνα. |
|
Back to top |
|
|
einsiedeln Junior Member
Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Fri Mar 31, 2017 6:27 pm Post subject: |
|
|
Θα δημοσιεύσω και το email κάποιου άλλου φίλου που μου ήρθε πριν από λίγο και ο οποίος επίσης ΔΕΝ μπορεί να πραγματοποιήσει εγγραφή στο φόρουμ.
Οφείλω βέβαια να πω πως διαφωνώ απολύτως με τις γενικεύσεις που κάνει και οι οποίες είναι εξαιρετικά δημοφιλείς και στη χώρα μας [σε μεγάλο μέρος των συμπολιτών μας αλλά και σε όλα τα ελληνικά ΜΜΕ όπου είναι κυρίαρχες] αλλά και στην Ευρώπη, περί τεμπέληδων, ανατολιτών, διεφθαρμένων, φυγόπονων Ελλήνων [και γενικότερα νότιων, μεσόγειων κλπ]. Σίγουρα το θέμα δεν τίθεται στη βάση της φυλής ούτε στη βάση της νοοτροπίας που έχει κάποια φυλή. Αν το πράγμα το αφήσεις έτσι, στη γνωστή ατάκα, χωρίς να εξετάσεις την αιτία κάθε φορά, θα καταλήξεις στο ρατσισμό χωρίς να το καταλάβεις και ας ξεκινάς με τις καλύτερες προθέσεις. Συν το ότι θα συγκαλύψεις χαλαρότατα τις πραγματικές αιτίες. Αλλά αυτό είναι μεγάλη συζήτηση εννοείται.
Εδώ το email του φίλου:
==========================
Geia sas apo Souhdia!
Exw kai egw to idio provlima me to ”membership” alla parakolouthw edw kai xronia tin selida. Katagomai apo Amfilochia alla zw apo to 1979 stin Souhdia. Kathe kalokairi pame ekei (Lefkada, Ionio) kai elpizw fetos na min blepoume kai akoume tis ntalikes… Me tous Ellines, exw ginei apistos Thomas, mono otan ta blepw ta pisteuw!!!
Loipon gia tin strofi stin Amfilochia (peripou 500 metra panw apo to patriko mou spiti), oi Amfilochiotes lene oti tin proteine o dimarxos gia na blepoun oi odigoi tin omorfi Amfilochia apo psila kai na prospathoun na ertxontai mesa stin polio tan xanaperasoun apo ekei… O dimarxos ths polis einai politos michanikos me polles epafes… An ginotan tetoio pragma stin Souhdia, tha eixe pesei i kuvernisi…
Oson afora gia ta 110/120 kmh tetoia xwra eimaste… Oi pinakides tha grafoun 110 (???) kai I etairia leei emmesa stous odigous oti einai fusiologiko na pate me 130/140 gia na kanete tin diadromi se 1.40 (skefteite kai milame kai gia tounel kai oxi mono gia tin megali strofi stin Amfilochia kai ta diodeia…). Eimai sigouros oti poloi tha to kanoun 1.10 - 1.15 kai i Astynomia (i to kratos) anti na minisei tin etaireia pou grafei tetoio xrono, oute kan endiaferetai… Kai meta tha exoume arketes tragwdies typou Porsche klp…
Na eiste kala! |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Fri Mar 31, 2017 7:11 pm Post subject: |
|
|
Δόθηκαν στην κυκλοφορία οι σήραγγες Παναγοπούλας στο ρεύμα προς Αθήνα. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Fri Mar 31, 2017 7:23 pm Post subject: |
|
|
Ναι, έλαβα το ακόλουθο mail από Ολυμπία οδό:
Δελτίο Τύπου
Λειτουργία Σήραγγας Παναγοπούλας προς Αθήνα
στο πλαίσιο ολοκλήρωσης της κατασκευής των εκατέρωθεν συνδέσεων
Σήμερα Παρασκευή 31/03/2017 το μεσημέρι, παραδόθηκε σε λειτουργία το σύμπλεγμα των σηράγγων της Παναγοπούλας στην κατεύθυνση προς Αθήνα (μήκους 4.000μ. και δύο μικρότερων περί τα 550μ. έκαστη), στο πλαίσιο ολοκλήρωσης της κατασκευής των εκατέρωθεν συνδέσεων του κλάδου προς Πάτρα.
Επισημαίνεται ότι ισχύει προσωρινή απαγόρευση διέλευσης των οχημάτων μεταφοράς επικίνδυνων φορτίων, τα οποία θα εξέρχονται στον προηγούμενο κόμβο του Ρίου και μέσω της Παλαιάς Εθνικής Οδού θα επανεισέρχονται στον νέο αυτοκινητόδρομο της Κορίνθου-Πατρών από τον κόμβο Σελιανιτίκων, όπως φαίνεται στο ακόλουθο σχηματικό διάγραμμα.
Για τον Έλεγχο, την Επιτήρηση και τη Διαχείριση των σηράγγων, θα λειτουργεί τοπικό (προσωρινό) Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας (ΚΕΛ Παναγοπούλας), που βρίσκεται πριν από την είσοδο της σήραγγας στην κατεύθυνση προς Πάτρα.
Η Ολυμπία Οδός παρακαλεί τους οδηγούς να τηρούν τα όρια ταχύτητας και να συμμορφώνονται με τους περιορισμούς της σήμανσης της οδού και της δυναμικής σήμανσης των σηράγγων κατά τη διέλευσή τους από την εν λόγω περιοχή. |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Fri Mar 31, 2017 8:13 pm Post subject: |
|
|
tasosGR wrote: | Aν παραδοθεί έτσι ο Ε65 δεν θα έχουμε κανένα λόγο να τον χρησιμοποιήσουμε μεχρι να ενωθεί στην Ξυνιάδα...
Παρατηρώ ότι στον εξαφανισμένο βόρειο ημικόμβο Κομποτίου αν αφήνανε όπως έχει την προσωρινή σύνδεση με την ΕΟ θα λειτουργούσε η είσοδος για Γιάννινα...μεγάλη παράλειψη να μην φτιάξουν πλήρη κόμβο στο Κομπότι,πόσα έξοδα παραπάνω θα ήταν?
SP73,ευχαριστούμε! |
Μήπως θέλανε να αποφυγουν την "υπερβολικη" χρήση του δρόμου από τους Αρτινούς τους καλοκαιρινούς μήνες προς Μενίδι???
Είναι ένα παραθαλάσσιο μέρος που οι Αρτινοί τιμούν το καλοκαίρι μαζί με την Κορωνησία για μπανάκι και ψαράκι. Αν είχε φουλ κόμβο ή ημικόμβο και προς τις δυο κατευθύνσεις θα ήταν εύκολη, γρηγορη και προ παντων ανεξοδη η μετάβαση γιατι δεν θυμαμαι σε εκεινο το κομματι να προβλεπονται διοδια. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Mar 31, 2017 8:36 pm Post subject: |
|
|
Έχει πλευρικα διόδια στον κόμβο Αρτας! |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Fri Mar 31, 2017 8:53 pm Post subject: |
|
|
Μπαίνοντας στην κατεύθυνση για Γιάννενα όμως! (Και βγαίνοντας ερχόμενοι από Γιάννενα) |
|
Back to top |
|
|
|