View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Thu Feb 23, 2017 10:14 am Post subject: |
|
|
ariskop wrote: |
Χάνω λίγο έως πολύ τον συλλογισμό σου.
Πως είναι φαραωνική η ζεύξη μιας πορθμιακής γραμμής με 26 εκατομμύρια διελεύσεις τον χρόνο (στοιχεία 2010 - 13 εκατ. ανά κατεύθυνση) και όχι η ζεύξη μιας γραμμής με 5 δρομολόγια την ημέρα τον χειμώνα (που γίνονται 10-15 το καλοκαίρι);; |
Το νούμερο που λες δεν λέει κάτι , γιατί εδώ έχουμε την περίπτωση των συνδέσεων Αγίας Μαρίνας - Στύρων και Ραφήνας-Μαρμαρίου που εξυπηρετούν όμως μόνο την νότια Καρυστία , αλλά και τους κατοίκους από Αμάρυνθο , Αλιβέρι , Κύμη και Δύστο που μέχρι σήμερα προτιμούν την πολύ πιο γρήγορη και οικονομική λύση μέσω Χαλκίδας και Ωρωπού-Ερέτριας που όμως είναι δύσκολη οδηγικά , όταν συχνά για την διαδρομή Αλιβέρι-Χαλκίδα που είναι μόλις 45 χλμ , χρειάζεται ένας που ξέρει τον δρόμο περί τα 50 λεπτά που εύκολα γίνονται για τον επισκέπτη και με μια συνήθη κίνηση του καλοκαιριού 1.10 . Τέτοιους χρόνους μόνο στην παλιά Κατάρα είχαμε που και εκεί διατηρούσα τα 55 μωτ . Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι ο πληθυσμός που εξυπηρετείται και οι διαδρομές που θα είναι μετά την γέφυρα , είναι πολύ πιο χρήσιμο , από ένα έργο που είναι τυφλό και αφορά λίγους κατοίκους .
Πρεβεζάνε μάλλον δικό μου είναι αλλά δεν και τόσο δύσκολο να το δει κάποιος είτε στον χάρτη , είτε περνώντας με την Α.Ο. από την περιοχή .
Ο χώρος του Θριασίου με την σύνδεση τρένου και προαστιακού , την Α.Ο. και με δρόμο Ελευσίνας -Θήβας είναι ιδανικός για να έχει το εμπόριο , την χονδρική και τις υπεραστικές συγκοινωνίες που θα μειώσουν τον χρόνο και το καύσιμο , αφού δεν θα μπαίνουν καθόλου στην πόλη και στην κίνηση της . |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu Feb 23, 2017 11:18 am Post subject: |
|
|
@cruiser,
είναι ενδιαφέρουσα η άποψη που λες για τα Κτελ, δεν είμαι 100% πεισμένος για να πω την αλήθεια.
Καταρχήν απαιτεί να φτιαχτεί και ο Ελευσίνα - Θήβα, άρα φοβάμαι ότι η κατασκευή μετατίθεται χρονικά πάρα πολύ.
όσον αφορά στα πλεονεκτήματα, συμφωνώ μαζί σου. εγώ όμως θα το τοποθετούσα σε άλλη βάση.
Πρέπει να ενισχυθεί το τρένο και να διευκολυνθούν οι χρήστες του. Θα πρέπει να γίνει υποχρεωτική η στάση των ΚΤΕλ σε σταθμούς του ΟΣΕ που είναι σίπλα στην Ε.Ο.
π.χ όσ λεωφορεία έρχονται από Ηλεία, Αιτνια, Ήπειρο και Ιόνια θα πρέπει να σταματούν υποχρεωτικά στο Αίγιο σε ανταπόκριση με την γραμμή του τρένου. Αντίστοιχα η επιδότηση του κράτους προς τα Κτελ θα πρέπει να περιοριστεί στο αντίτιμο που αναλογεί για την διαδρομή ως το Αίγιο. Όποιος θέλει να συνεχίσει με λεωφορείο, να πληρώσει το σύνολο.
Αντίστοιχα να ισχύσει για τον άλλο σιδηροδρομικό διάδρομο (άσε που δεν καταλαβαίνω γιατί να επιδοτείται το ΚΤΕΛ λειβαδειάς, Λαρίσης κλπ (αν δεν έχει αλλάξει κάτι τα τελευταία χρόνια) |
|
Back to top |
|
|
SP73 Junior Member
Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Feb 23, 2017 11:28 am Post subject: |
|
|
Πολύ ωραίο βίντεο από το καινούργιο κομμάτι - δυστυχώς δεν έχει την απόληξη στη Σκλίβανη:
https://www.youtube.com/watch?v=InRvcW96PmQ
Ερώτηση: έχει γίνει καμία διαμόρφωση στην Ε.Ο. εκεί που έρχονται τα αυτοκίνητα από την Ιονία; |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Feb 23, 2017 12:20 pm Post subject: |
|
|
Μόλις βλέπω οτι έγραψε ο SP73 περιμένω να δώ δορυφορικές!
Στην διασταύρωση με την ΕΟ έβαλαν φανάρια και όχι κυκλικό κόμβο αλλά εκεί σε τρεις μήνες θα είναι μια διασταύρωση με επαρχιακή οδό αφού η είσοδος της Ιονίας είναι προσωρινή... |
|
Back to top |
|
|
SP73 Junior Member
Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Feb 23, 2017 1:04 pm Post subject: |
|
|
ok, κάτι έχω, αλλά δεν ήταν έτοιμο πριν - μόνο Ιονία.
Βρήκα και λίγο Ε65, αλλά θέλω να δω μήπως και καταλάβω τι γίνεται.
https://www.dropbox.com/sh/vzo7t2xxzeqaag4/AACXYDVfE6lL3bTD-C2kZwJJa?dl=0
Συμπεράσματα αφ' υψηλού:
- έκλεισε το κενό στην Αγία Κυριακή (Αυγό)
- δε φαίνονται τόσο χάλια τα πράγματα από ψηλά στο Κρίκελλο, αλλά τα video δεν επιτρέπουν αισιοδοξία.
- στο Μενίδι δεν είναι σαφής καμία πρόοδος |
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 248
|
Posted: Thu Feb 23, 2017 2:43 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστούμε SP73, μεγάλος παίκτης! |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Thu Feb 23, 2017 5:14 pm Post subject: |
|
|
Τό θέμα τό έχουμε θίξει...
Γιά τόν κόμβο τής Εγνατίας μέ τά Ιωάννινα (είσοδο, έξοδο)
Τό είδα καί σέ τοπικό site
https://goo.gl/KBzJSA
Παρεπομπτόντως, η κατάσταση δέν είναι τόσο καλή στό Κρίκελλο όσο στήν γέφυρα,καί πέριξ αυτής, τού Μενιδίου |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Thu Feb 23, 2017 9:34 pm Post subject: |
|
|
ariskop wrote: | cruiser wrote: | Γιά τα φαραωνικά έργα , το πρόβλημα είναι τι χαρακτηρίζουμε φαραωνικό έργο .
Η ζεύξη Σαλαμίνας και Λευκάδας , είναι φαραωνικό έργο γιατί εξυπηρετεί ελάχιστο πληθυσμό , ενώ είναι και τυφλό έργο .
Αντίθετα η ζεύξη του Νότιου και του Βόρειου Ευβοικού εξυπηρετεί πολλαπλάσιο πληθυσμό και δεν είναι τυφλό έργο .
|
Χάνω λίγο έως πολύ τον συλλογισμό σου.
Πως είναι φαραωνική η ζεύξη μιας πορθμιακής γραμμής με 26 εκατομμύρια διελεύσεις τον χρόνο (στοιχεία 2010 - 13 εκατ. ανά κατεύθυνση) και όχι η ζεύξη μιας γραμμής με 5 δρομολόγια την ημέρα τον χειμώνα (που γίνονται 10-15 το καλοκαίρι);; |
Με πρόλαβες
Ειδικά η οδική σύνδεση Σαλαμίνας είναι κατ'εμέ ένα έργο που έπρεπε να έχει γίνει δεκαετίες τώρα.
Για δύο πολύ βασικούς λόγους (α) έχεις τον μεγαλύτερο ναύσταθμο της χώρας εκεί και για να περάσεις από και προς το νησί θες 15 λεπτά κατά μέσο όρο (ανάλογα αν είναι αμφίδρομο που είναι γρήγορο ή πέσεις σε παλιά παντόφλα που είναι καρβουνιάρης), (β) το βράδυ υπάρχει μόνο καραβάκι ασφαλείας τύπου παλιάς παντόφλας το οποίο σε διέλευση εκτάκτου ανάγκης δλδ ασθενοφόρο με ασθενή από το νησί ή τον ναύσταθμο πρέπει να περιμένει 2-3 λεπτά να κινητοποιηθεί το πλήρωμα, να βάλει μπρος, να λύσει και να φύγει και μετά θες 20 λεπτά στην καλύτερη για να περάσεις με το κρικι κρικι απεναντι.
Με οδική σύνδεση θα ήσουν απεναντι σε 1-2 λεπτά.
Χώρια το πετρέλαιο/μαζουτ που γλιτώνεις και την μόλυνση του θαλάσσιου περιβάλλοντος από τα καραβάκια.
Αν συμπεριλάβουμε την κίνηση της γραμμής και την τρελή κερδοφορία που θα εχει είναι τζακποτ επενδυση.
Λέω οδική γιατί αν το κόστος υποθαλάσσιας θεωρείται υψηλό ας δοκιμαζόταν η λυση της γέφυρας.
Και μόνο τυφλή δεν είναι. Θα μπορουσες να την παντρεψεις με μία ζεύξη στην δυτική πλευρα της Φανερωμένης, που υπάρχει ήδη δρόμος από την απέναντι πλευρά που οδηγεί στην Αθηνων-Κορίνθου. Και η Σαλαμίνα γίνεται αυτόματα κόμβος διαμπερούς κίνησης και σύνδεσης του Πειραια, Περάματος και νότιας Αττικής με την μεριά της Πάχης κτλ.
Η οδική σύνδεση της νότιας Ευβοιας εκτος του ότι είναι ασύμφορη οικονομικά λόγω ελαχιστότατης αποδοσης (πολυ μικρός αριθμός διελεύσεων και επισκεπτών σε σύγκριση με την Σαλαμίνα) είναι καρά τυφλή σύνδεση γιατί το υπόλοιπο δίκτυο της Εύβοιας είναι σάπιο τελείως.
Για την σύνδεση της Λευκάδας καλώς ή κακώς μιλάμε για ενα νησί το οποίο 1 μήνα το χρόνο το καλοκαίρι πατιέται από όλες τις φυλες του Ισραήλ. Κατεβαίνουν από βορειοελλαδίτες(ελέω Εγνατίας και Καρτέρι-Πάργα) μέχρι Βούλγαροι, τουρίστες με κάμπερ από Ιταλια και βόρεια Ευρώπη κτλ. που το νησί με ανύπαρκτη οδικη σύνδεση μπουκώνει στο μπες βγες.
Αν έπρεπε ως υπουργός/κυβέρνηση να επιλέξω να επενδύσω κάποια χρήματα στην Εύβοια αυτά θα ήταν για κατασκευή σύγχρονου ασφαλους οδικού δικτύου σε πρότυπο 1+1 διευρυμένη λωρίδα κυκλορίας συν μία μεγάλη ΛΕΑ ανά κατεύθυνση χωρίς στηθαία ή τύπου Κανάλι-Πάργα εναλλαξ 2+1 και 1+2 λωρίδες για να μπορεί η κίνηση να ξεμπουκώνει ασφαλώς με προσπεράσεις ή στο τσακιρ κεφι τύπου Βάρης Κορωπιου αν έχω τα χρηματα για κεντρικά τμήματα του δρόμου.
Ειδικά το τελευταίο έπρεπε για εμένα να επιλεγεί για τον Ε65. Η κατασκευή κλειστού αυτοκινητόδρομου δεν δικαιολογείται στο συγκεκριμένο κομμάτι καθώς φοβάμαι ότι δεν θα έχει ποτέ την κίνηση για να δικαιολογήσει το κόστος της επένδυσης, το return on investment και να κάνει επιτυχως αποσβεση.
Κατι αντίστοιχο ίσως να μπορουσε να γινει και σε ολο το μηκος του ΒΟΑΚ (με εξαιρεση συν/πλην καποια χλμ στις εισοδους-εξοδους των 4 μεγαλων πόλεων) από το να περιμένουμε πότε και αν θα βρεθούν κονδύλια για να γίνει όλος κλειστος αυτοκινητοδρομος. Ισως εναλλακτικά έτσι να είχαμε ήδη τώρα κάποια καλά κομμάτια.
Και στις διασταυρώσεις προτίμησε τους κυκλικούς κόμβους στα πρότυπα ευρωπαικών δρόμων, για να περιορίσεις τις επικίνδυνες σηματοδοτούμενες ή ασήμαντες διασταυρώσεις (=ατυχήματα). |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Fri Feb 24, 2017 8:32 am Post subject: |
|
|
Ενταξει παιδια . Η εξωτικη Σαλαμινα και η Μαγιορκα της Λευκαδας χρειαζονται πιο πολυ οδικο δικτυο απο τα δυο μεγαλυτερα νησια της χωρας . Οτι πειτε.... |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Feb 24, 2017 9:19 am Post subject: |
|
|
cruiser,σύνδεση σου είπε,όχι οδικό δίκτυο.
Το ίδιο με σένα θα πίστευα και εγώ για τη Σαλαμίνα αν δεν...είχα πάει!
Νομίζεις οτι απέναντι θα βρεις ένα νησί του Αργοσαρωνικού και πέφτεις σε μια τεράστια πόλη με φοβερή οικονομική δραστηριότητα ειδικά τα ΣΚ.Αν δούμε τις διελεύσεις του πορθμείου θα καταλάβουμε αν είναι αναγκαία ή όχι η ζεύξη...
Και επειδή ο ορθοδοντικός είναι ορεξάτος ορίστε και μια χτεσινή από τη γέφυρα στο Ελαιοχώρι, λίγο πριν τη μεγάλη γέφυρα στο μενίδι...
(νομίζω οτι ειναι γέφυρα-διάβαση για την τοπική οδό,μήπως να την κάνουν διπλή σαν το Μολύκρειο,διαβλέπω τουριστική ανάπτυξη του Ελαιοχωρίου τα προσεχή χρόνια...)
https://goo.gl/photos/j3Ksuqf7ukkFoxWDA
Last edited by tasosGR on Fri Feb 24, 2017 1:42 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Fri Feb 24, 2017 9:36 am Post subject: |
|
|
Χα χα, Τάσο, έχεις κέφια....
Επειδή τό συζητούσα χθές, η προσωρινή σύνδεση τής Ιονίας μέ τήν Ε.Ο σέ ποιό ακριβώς χιλιόμετρο είναι?
Υπενθυμίζω πώς η πινακίδα γιά Σκλίβανη ευρίσκεται στό 19.
Ευχαριστώ πολύ |
|
Back to top |
|
|
SP73 Junior Member
Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Feb 24, 2017 11:52 am Post subject: |
|
|
ανέβασα μόλις και λίγο Α3 (Ε65).
https://www.dropbox.com/sh/vzo7t2xxzeqaag4/AACXYDVfE6lL3bTD-C2kZwJJa?dl=0
Η απορία μου είναι τι ακριβώς κόμβο κάνουν στη Λαρίσης-Τρικάλων - Αν ξέρει κανείς να μου πει, γιατί δε βλέπω τρόπο να μπαίνεις από Τρίκαλα προς νότο, σε αυτόν τον κόμβο - εκτός αν βάλουν φανάρι στη Λαρίσης - Τρικάλων, που προσωπικά τα απεύχομαι.
Κατά τα άλλα επιβεβαιώνεται αυτό ακριβώς που ξέρουμε, ότι δηλαδή ο δρόμος είναι ουσιαστικά έτοιμος, εκτός από τα πρώτα χιλιόμετρα στην Ξυνιάδα. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Feb 24, 2017 12:34 pm Post subject: |
|
|
Αφού ο κόμβος είναι τύπου τρομπέτας δεν εξυπηρετούνται όλες οι κινήσεις?Μάλιστα φαίνονται και τα διόδια και για τις δύο κατευθύνσεις...
Η ΕΟ είναι πλέον μετατοπισμένη προς το βορά και πιο κοντά στον κόμβο και δεν περνάς από όλες τις μάντρες με τα μεταχειρισμένα φορτηγά.
Εννοείς προφανώς πως βγαίνεις από Καλαμπάκα στα Τρίκαλα,μάλλον δεν θα χρειαστεί για πολύ καιρό!!! |
|
Back to top |
|
|
SP73 Junior Member
Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Feb 24, 2017 1:45 pm Post subject: |
|
|
Να σου πω τι εννοώ Τάσο.
Έρχομαι από τα Τρίκαλα από την καινούργια (σχετικά) παράκαμψη Μεγαλοχωρίου της Λαρίσης Τρικάλων. Είμαι εδώ, ο κόμβος είναι αριστερά μου, αλλά υπάρχει διαχωριστικό. Στο ρεύμα προς Λάρισα δεν υπάρχει έξοδος, το οποίο με κάνει να υποπτεύομαι (φοβάμαι) ότι θα βάλουν φανάρι αριστερής στροφής.
Προσωπικά βέβαια δε θα τον πάρω ποτέ αυτό το δρόμο, αλλά φαντάζομαι ότι μία καλύτερη σύνδεση δεν κάνει κακό - και σίγουρα να μην κουτσουρεύουμε το Τρίκαλα - Λάρισα, τον πιο αθόρυβα φτιαγμένο καλό δρόμο της χώρας. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Fri Feb 24, 2017 2:11 pm Post subject: |
|
|
@ Τάσσο, αυτό πού σέ ρώτησα παραπάνω?
@SP 73, έχεις δίκιο γιά τήν ΕΟ Τρικάλων - Λαρίσης.
Έχω τήν εντύπωση πώς τά 40 χλμ ,πού είναι στόν Ν.Τρικάλων, δέν έχει νά ζηλέψει τίποτα από αυτοκινητόδρομο. Τό τμήμα τού Ν.Λαρίσης υστερεί...
Καί από Ολυμπία Οδό.
Παραδόθηκε η Νότια σήραγγα Μαύρα Λιθάρια. ..
http://froyros.blogspot.gr/2017/02/blog-post_23.html?m=1 |
|
Back to top |
|
|
koslio Visitor
Joined: 17 May 2004 Posts: 3
|
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Feb 24, 2017 5:50 pm Post subject: |
|
|
@SP73
αν ζουμάρεις πολύ στο σημείο που λές,φαίνεται κατι σαν ημικύκλιο ή έστω τόξο κύκλου.Ισως ετοιμάζουν κυκλικό κόμβο... |
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Fri Feb 24, 2017 7:52 pm Post subject: |
|
|
Καταρχάς καλό τετραήμερο σε όσους τυχερούς φύγουν, στην Ολυμπία ολοκληρώθηκε το Κίατο-Ξυλόκαστρο, δόθηκε η σήραγγα στα Μαύρα Λιθάρια μαζί με νεο κατασκευασθεν τμήμα 2 χιλιομέτρων και μέχρι την Κυριακή θα δοθεί και η Παναγοπούλα στο ρεύμα προς Αθήνα,για να εξυπηρετηθεί η είσοδος. Αν μη τι άλλο ευχάριστη εξέλιξη.
Ο άξονας Τρικάλων-Λαρίσης είναι ενας ολοκληρωμένος δρόμος ταχειας κυκλοφοριας, σχεδον σε ολο το μηκος του. Η χάραξη είναι πεδινή βέβαια και κατασκευαστηκε εύκολα αλλά ο σχεδιασμος του θα επρεπε να ειναι παραδειγμα και για αλλες περιπτώσεις στη χώρα μας όπως το Πατρα-Πυργος, η Αμβρακία, το Πρέβεζα-Ηγουμενιτσα και ο ΒΟΑΚ. Δεν ξέρω κατα πόσο είναι χρήσιμος ενας κυκλικος κόμβος πανω στην Ε.Ο. από τη στιγμή που σε όλο το μήκος του είναι κλειστος. Ίσως θα έπρεπε να είναι πλήρης Α/Κ και για τους δύο άξονες. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri Feb 24, 2017 8:04 pm Post subject: |
|
|
Πράγματι ένας πλήρως ανισόπεδος κόμβος στο σημείο θα ήταν προτιμότερος κυρίως για το μέλλον. Αλλά Η παράκαμψη Μεγαλοχωριου της Ε.Ο Τρικάλων - Λάρισας δεν είναι κλειστός αυτοκινητόδρομος καθώς και στην αρχή και στη τέλος της υπάρχει ισόπεδος κόμβος.
Τώρα για τον κόμβο Ιωαννίνων της Εγνατίας Οδού είναι από τα λίγα δημοσιεύματα τοπικού τύπου που δεν μεγαλοποιει την κατάσταση.
Υπάρχει σοβαρο πρόβλημα με τον σχεδιασμό του κόμβου, το οποίο μάλιστα θα ενισχυθεί μετά την ολοκλήρωση της Ιόνια. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Sat Feb 25, 2017 2:57 am Post subject: |
|
|
Πολύ ωραία και τα δύο βίντεο. Επίσης βλέποντας τη διαδρομή κατάλαβα το λόγο της ονομασίας Αμμότοπος και Γυμνότοπος στην περιοχή.
Στον κόμβο της Ιόνιας με την υπάρχουσα Ε.Ο. θα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα, εκτός και αν διοχετεύεται μέρος της κίνησης μεσώ του Α/Κ Αυγού απευθείας στην Ε.Ο.
Εξαιρετικά βίντεο ανεβάζει ο aigeira στο youtube, σχετικά με την πρόοδο της Ολυμπίας αλλά και του σιδηρόδρομου στην περιοχή. Ειδικά τα τεχνικά στον ποταμό Κριο είναι ιδιαίτερα πολύπλοκα. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Sat Feb 25, 2017 1:04 pm Post subject: |
|
|
Τήν παρακάτω απάντηση τήν βρήκα από τό FB,από τόν χρήστη Ιονία Οδός
(ανεπίσημο). Δείνει εξηγήσεις γιά τήν πορεία τών υπολειπομένων εργασιών.
Απάντηση του κυρίου Μακαρόνη φίλο της σελίδας, σε ερωτήσεις φίλων της σελίδας για την πρόοδο εργασιών ..
Από τα 27 χλμ του Αμφιλοχία - Αρτα τα 23 είναι έτοιμα και τα 4 δουλεύονται με απίστευτους ρυθμούς. Η γή δόθηκε τέλη Νοέμβρη για τα 4 χλμ και έχει 600.000 κυβικά εκσκαφές κυρίως βράχων πάνω στο βουνό και 2 χλμ με κακά εδάφη που καθιζάνουν πίσω από το χωριό Λουτρό και χρήζουν ειδική μεταχείρισης, ειδάλως θα κάτσει ο δρόμος 50 πόντους στους πρώτους έξι μήνες. Επειδή οι περισσότεροι αναγνώστες της σελίδας δεν είναι μηχανικοί, να ξέρετε ότι τα έργα δεν ολοκληρώνονται με συζητήσεις καφενείου ή δηλώσεις υπουργών. Ιούνιο με Ιούλιο θα είναι πλήρως έτοιμο.
Στο τμημα Πέρδικα - Εγνατία τα 4 από τα 13 χλμ είναι σχεδόν ετοιμα και το υπόλοιπο σε πολύ προχωρημένο στάδιο. εχει όμως 4 μεγάλες γέφυρες υπό κατασκευή που είναι κρίσιμες. Οι δύο μεγάλες του Κρυφοβού και του κόμβου Εγνατίας είναι αρκετά προχωρημένες και μέχρι το Πάσχα θα είναι έτοιμες. υπάρχουν όμως δύο ακόμα η άνω διάβαση του κόμβου Αυγού και η άνω διάβαση της Αγ.Κυριακής που μόλις τώρα ξεκίνησαν οι εκσκαφές θεμελίωσης διοτι η γή δόθηκε στις 3 ή 4 Φλεβάρη και το έδαφος είναι πολύ κακό με πολύ υψηλό υδροφόρο ορίζοντα. Η σήραγγα της Αμπελιάς θέλει 1 μήνα για να τελειώσουν τα ηλεκτρο-μηχανολογικά και η άσφαλτος. Η κλόκοβα τέλη Μάρτη θα είναι έτοιμη. Ήδη εχουν ασφαλτοστρώσει την δεξιά σήραγγα. Το θέμα είναι εάν το τμήμα πριν την σήραγγα στη Ρίζα θα είναι έτοιμο; Επίσης υπάρχουν και τα θέματα των σεναρίων ασφαλούς λειτουργίας και ειδικών συμβάντων σε συνεργασία με αστυνομία πυροσβεστική και ΕΚΑΒ που συνήθως παιρνουν 1-2 μήνες. Θεωρώ ότι τέλη Μάη θα δοθεί το τμήμα από Γέφυρα εως και την σήραγγα κλόκοβας , δηλ.10χλμ. |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Sat Feb 25, 2017 4:55 pm Post subject: |
|
|
cruiser wrote: | Ενταξει παιδια . Η εξωτικη Σαλαμινα και η Μαγιορκα της Λευκαδας χρειαζονται πιο πολυ οδικο δικτυο απο τα δυο μεγαλυτερα νησια της χωρας . Οτι πειτε.... |
Διάβασε με μεγαλύτερη προσοχή τι έγραψα
Ειπα σύνδεση (δλδ ζευξη με γεφυρα ή υποθαλάσσια) για Σαλαμίνα και Λευκάδα και αναβάθμιση οδικού δικτύου για Εύβοια και Κρήτη.
Και καλώς ή κακώς το νησί μου η Κρήτη είναι μακράν ο νο1 τουριστικός προορισμός εν Ελλάδι για τους ξένους σε σχέση με την Εύβοια. Η Εύβοια μπορεί να έχει ωραία μέρη ορεινά και παραλιακά αλλά είναι πολύ πίσω τουριστικά ακόμα και από πολύ μικρότερα νησιά όπως η Λευκάδα. Άλλωστε η Εύβοια ίσως λόγω εγγύτητας στην ηπειρωτική Ελλάδα δεν ιντριγκάρει ως τουριστικός προορισμός (χειμερινός ή καλοκαιρινός). Ίσως φταίνε και οι ντόπιοι που δεν έχουν επενδύσει σε αντίστοιχες μεγάλες υπερσυγχρονες υποδομές ώστε να "υποχρεώσουν" και πιέσουν την πολιτεία να αναλάβει δράση στο κομμάτι των κρατικών δομών (σύγχρονο οδικό δίκτυο, αναβάθμιση λιμένων και μαρινων, ελικοδρόμια και μικρούς αεροδιαδρόμους κτλ.).
Εδω για να πας στα Λιχαδονήσια που έχουν χαρακτηριστεί Σεϊχέλες της Μεσογείου πρέπει να το ξέρεις (δεν είναι πολυδιαφημισμένα στην Ελλάδα) και να σου βγει η Παναγία με το αυτοκίνητο.
Ας είχε γίνει ζεύξη του Μαλιακού με γέφυρα να υπάρχει έξοδος στο βορειο άκρο του νησιού και θα μου ελεγες μετα τι τουριστικη αναπτυξη θα ειχε γνωρίσει ο τοπος και το βορειο γενικα κομματι που ειναι πιο απατητο και παρθενο.
Φιλικά πάντα |
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Sat Feb 25, 2017 5:40 pm Post subject: |
|
|
Καταρχάς η ζεύξη Περάματος-Σαλαμίνας υποχρεωτικά θα είναι υποθαλάσσια λόγω της εγγύτητας στο ναύσταθμο. Έπειτα μιλάμε για ενα χρυσοφόρο και επικερδές έργο. Πιστεύω μαζί με το Ελληνικό είναι τα φιλέτα της Χώρας μας.
Η μελέτη μαζί με τα σύνοδα έργα σε Πέραμα Σαλαμινα και Σκαραμαγκα θα αναμορφώσουν όλη την περιοχη. Και σωστα αναφερθηκε οτι δεν μιλάμε για ενα απλό νησί του Αργοσαρωνικού αλλά ουσιαστικά για ένα προάστιο του Πειραιά με τεράστια κίνηση. Μακάρι να γίνει σύντομα.
Τώρα οσον αφορά τη Λευκάδα δεν χρειάζεται αναβάθμιση η γεφυρα αυτη καθαυτη αλλά οι οδικές προσβάσεις απο και προς αφου τόσο το οδικο δικτυο του νησιου όσο και απο Βόνιτσα είναι σε τραγική κατάσταση.
Και μια ερώτηση στους γνωρίζοντες, το κομμάτι απο Α/Κ Κομποτίου μέχρι την παράκαμψη Αρτας είναι έτοιμο? Μπορεί άμεσα να γίνει προσωρινή σύνδεση στο Κομπότι? |
|
Back to top |
|
|
|