View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Thu Feb 16, 2017 12:33 pm Post subject: |
|
|
Πάντως καί στήν περιοχή τού Μεσολογγίου καί στό Κεφαλόβρυσο, υπάρχουν ακόμα εκκρεμότητες..
Νομίζω , τό τμήμα Κλόκοβα- Κεφαλόβρυσο θέλει τουλάχιστον 30 εργάσιμες.. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Thu Feb 16, 2017 3:23 pm Post subject: |
|
|
Πάντως,τις τελευταίες ημέρες ο καιρός στη δυτική Στερεά είναι εξαιρετικός.Οπότε αν μέχρι τέλος Μαρτίου ή έστω μέχρι το Πάσχα δεν έχουμε πολλές βροχές (λίγο δύσκολο,βέβαια), κάτι μπορεί να γίνει ως προς τις παραδόσεις. |
|
Back to top |
|
|
SP73 Junior Member
Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Feb 16, 2017 6:15 pm Post subject: |
|
|
Κατά τα γνωστά μερικά σημεία που είχα παραλείψει να κοιτάξω - λίγο πιο παλιά (8/2) - οι καινούργιες είναι μαρκαρισμένες με την ημερομηνία τους.
https://www.dropbox.com/sh/vzo7t2xxzeqaag4/AACXYDVfE6lL3bTD-C2kZwJJa?dl=0
Μοναδικό συμπέρασμα με κάποια χρησιμότητα για μένα ότι η παράκαμψη Σερρών είναι σχεδόν έτοιμη. Λείπει ασφαλτόστρωση στην περιοχή που διπλασιάζουν τον παλιό δρόμο αμέσως μετά από τον Προβατά, αν βλέπω καλά - θα μας πει ο sintix λογικά.
@tasosgr δυστυχώς η Θεσσαλία είχε συννεφιά και δεν έχω τίποτε από Ε65, όπως και (μέχρι χθες) δεν υπήρχε νεότερο από Ιόνια. Ξανά θα κοιτάξω το ΣΚ. |
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Thu Feb 16, 2017 6:20 pm Post subject: |
|
|
Ο καίρος είναι εξαιρετικός, και από ότι φαίνεται θα συνεχιστεί, ας βάλουν τα δυνατά τους μέχρι το Πάσχα να παραδώσουν αυτά που υποσχέθηκαν.
Αν έχω καταλάβει καλά οι κοινοπραξίες θα πρέπει να παραδώσουν το 90% του δρόμου σε κυκλοφορία μέχρι το Πάσχα?
Μου αρέσει που έλεγαν για το Γαβρολίμνη-Κεφαλόβρυσο ότι θα παραδοθεί τέλη Δεκέμβρη.... |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Thu Feb 16, 2017 8:36 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστούμε Τάσο καί ορθοδοντικέ....
Αφού είναι κλειδωμένο τού Ορθοδοντικού, άς ανοίξει νέο ,μέ άλλο e-mail, τόν χρειαζόμαστε. ....
Καλό βράδυ Τσικνοπέμπτης γιά όλους τούς φίλους. ...
ΥΓ. Η ερώτηση έγινε σέ Λύκειο, στήν σύζυγό μου.
Αναφερόμενη στό μεγάλο έργο των Τεμπών καί στό τούνελ των 6 χλμ, μαθητής των ρώτησε άν,θεωρητικά, μπορούσε νά κατασκευασθεί μεγαλύτερο τούνελ στόν Ελλαδικό χώρο, στά πλαίσια άν όχι αυτοκινητοδρόμου,τουλάχιστον Εθνικής Οδού. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Feb 17, 2017 12:30 am Post subject: |
|
|
Θεωρητικά μπορεί να κατασκευαστεί οτιδήποτε. Ας πουμε, σε επίπεδο Εθνικής οδού, απο το Αγρίνιο τρυπάμε και φτάνουμε Καρπενήσι....(ξεπερνάμε και τον Γοτθάρδο ) |
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Fri Feb 17, 2017 2:33 am Post subject: |
|
|
Με τις φώτο που βλέπω και την άψογη περιγραφή του ariskop καταλαβαίνω ότι θέλει δουλίτσα και πολύ προσπάθεια. Και με το ένα ρεύμα έτοιμο η δουλειά γίνεται πάντως, αρκεί να αποφύγουμε το ανέβασμα της Παλιοβούνας.
Γιάννη μακάρι όταν ήμουν μαθητής πριν λίγα χρόνια να έκαναν παρόμοιες συζητήσεις οι καθηγητές που είχα. Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον και πραγματικά μπράβο γιατί ο δάσκαλος στο σχολείο πρέπει να είναι παιδαγωγός και να διευρύνει τους ορίζοντες των μαθητών και όχι να κάνει προπαγάνδα όπως μερικοί.
Οσον αφορά την ερώτηση, τεχνογνωσία υπάρχει, εμπειρία ομοίως και εκεί που χωλαίνουμε είναι η χρηματοδότηση. Για μένα η επόμενη μεγάλη οδική σήραγγα θα πρέπει να είναι στον Υμηττό, για να ενωθεί το λεκανοπέδιο με τα Μεσόγεια και το αεροδρόμιο σε ευθεία γραμμή, όπως έχει προβλεφθεί εδώ και χρόνια απο το ρυθμιστικό σχέδιο. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Fri Feb 17, 2017 9:02 am Post subject: |
|
|
Θάνο, Ναί η σήραγγα Υμηττού, έπρεπε νά είχε ήδη κατασκευαστεί. . Βέβαια δέν είναι πολύ μεγάλη....
Εδώ η Εγνατία πού διέρχεται από τήν καρδιά τής Πίνδου, η μεγαλύτερη σήραγγα της,τού Δρίσκου, 4,6 Χλμ...
Υπάρχει μιά φημολογία πώς αύριο θά δωθεί ανεπίσημα στην κυκλοφορία τό Τμήμα Καμπής-Πέρδικας, 37 χλμ
. Άλλωστε εκπρόσωπος τής Κυβέρνησης στά Ιωάννινα θά είναι ο Σπίρτζης, οπότε Δευτέρα η Τρίτη, η επίσημη κορδέλα
Μέ αυτό τό Τμήμα , η απόσταση Άρτας-Ιωαννίνων μειώνεται στήν μισή ώρα,αποφεύγοντας πολύ δύσκολα σημεία..
Η υπάρχουσα διαδρομή, πολύ γραφική, σέ πολλά σημεία εφαπτόμενη τού Λούρου, αλλά μέ πολύ βαρύ φόρο αίματος. .. |
|
Back to top |
|
|
Sintix New Member
Joined: 17 May 2010 Posts: 42 Location: Σιδηρόκαστρο
|
Posted: Fri Feb 17, 2017 10:23 am Post subject: |
|
|
Για το υπολειπόμενο μικρό κομμάτι του Α25 ισχύουν όσα είδε και γράφει ο SP73. Την περασμένη Δευτέρα (13/2) είδα και ασφαλτοστρωτικά επί του επιχώματος στο τμήμα πάνω από την τάφρο Μπέλιτσα που ακόμα φαίνεται άστρωτο στις πρόσφατες δορυφορικές εικόνες. Εξακολουθεί λοιπόν να είναι βάσιμη, νομίζω, η φθινοπωρινή πρόβλεψη για παράδοση και εδώ ως το τέλος Μαρτίου.
Αν οι εικόνες κάλυπταν και την περιοχή λίγο νοτιότερα θα ήταν ορατό και το ίχνος του TAP. Στην αρχή του χειμώνα έβλεπα την τάφρο και τους σωλήνες του αγωγού στο σημείο που έτεμνε την (πολύ) παλιά οδό Σερρών-Θεσσαλονίκης δίπλα στο βρετανικό στρατιωτικό νεκροταφείο του Καλοκάστρου (Struma MC). Τώρα εκκαθαρίζουν το διάδρομο διέλευσης κάθετα στην οδό Σερρών-Νιγρίτας βορείως της Μπέλιτσας. Ωραίο θέαμα και τα φορτηγά με τα τεράστια τρέιλερ που μεταφέρουν δύο τεμάχια αγωγού το καθένα. Συγγνώμη για το εκτός topic του δεύτερου θέματος αλλά σκέφτηκα "με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια". |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Fri Feb 17, 2017 3:33 pm Post subject: |
|
|
Τελικά Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου, τά εγκαίνια τού τμήματος Καμπής- Πέρδικας
https://goo.gl/rwkyWh |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri Feb 17, 2017 8:11 pm Post subject: |
|
|
giannis p wrote: |
ΥΓ. Η ερώτηση έγινε σέ Λύκειο, στήν σύζυγό μου.
Αναφερόμενη στό μεγάλο έργο των Τεμπών καί στό τούνελ των 6 χλμ, μαθητής των ρώτησε άν,θεωρητικά, μπορούσε νά κατασκευασθεί μεγαλύτερο τούνελ στόν Ελλαδικό χώρο, στά πλαίσια άν όχι αυτοκινητοδρόμου,τουλάχιστον Εθνικής Οδού. |
Σε επίπεδο αυτοκινητόδρομου που είναι σε φάση κατασκευή ή προχωρημένων μελετών δεν υπάρχουν και μεγάλα περιθώρια να βρεθεί ανάγκη για τόσο μεγάλη σήραγγα. Οι μερικώς κατασκευασμένες σήραγγες του Ε65 στη οροσειρά Οθρυος είναι λίγο μικρότερες από 3km ενώ στο βόρειο άκρο για τη σύνδεση με την Εγνατία ούτε η αρχική ούτε η νέα χάραξη περιλάμβανε καμιά ιδιαίτερη σήραγγα. Ενδεικτικά στη νέα χάραξη η μεγαλύτερη σήραγγα θα είναι 300m.
Η περίπτωση της σήραγγας Υμηττού σε οποιαδήποτε μορφή της (είτε στον Καρέα είτε στην Αργυρούπολη) είναι μια ενδιαφέρουσα περίπτωση. "Καθαρή" σηραγγα πάνω από 3-4km δεν βγαίνει αλλά από την πλευρά του λεκανοπεδίου θα υπάρχει και ένα σεβαστό τμήμα δρόμου που θα διέρχεται με cut & cover κάτω από δρόμους της αστικής ζώνης για τη σύνδεση μέχρι τη Βουλιαγμένης. Αν δεν υπάρξει κανένα κενό ίσως έχουμε ένα ενιαίο τούνελ πάνω από 6km.
Μία άλλη ενδιαφέρουσα περίπτωση είναι και ο αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα - Θήβα, αλλά και εκεί δεν νομίζω ότι σε κάποιο σημείο υπάρχει τόσο μεγάλο ς ορεινός όγκος που να χρειαστεί σήραγγα πάνω από 6km.
Σε επίπεδο εθνικών οδών είναι ακόμα πιο απίθανα τα πράγματα καθώς μπορεί αρκετές από αυτές να διέρχονται από ιδιαίτερα ορεινές περιοχές αλλά οι μέχρι στιγμής μελέτες και οι εγκρίσεις περιβαλλοντικών όρων δεν έχουν αποκαλύψει καμία τόσο μεγάλη σήραγγα (βρίσκεις μέχρι 2-3km το πολύ), ακόμα και σε έργα που δεν έχουν ελπίδα για υλοποίηση τα επόμενα χρόνια.
Ενδεικτικά αναφέρω το Αμφισσα -Μπράλος, Αγιος Γέωργιος - σήραγγα Τυμφρηστού (Καρπενήσι), Τύρναβος - Ελασσόνα - Κοζανη, Ξάνθη - Εχινός, Αρχαία Ολυμπία - Βυτίνα, Αμύνταιο - Φλώρινα, Φλώρινα - Πρέσπες. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Fri Feb 17, 2017 9:10 pm Post subject: |
|
|
Σχετικά με τις μεγάλες σήραγγες. Εχουν προταθεί στο παρελθόν κάποιες περιπτώσεις:
Για το τραίνο:
Σήραγγα βάσης Όρθρυος για την διέλευση της ΝΣΓΥΤ από Στίρφακα μέχρι Δομοκό. Τελικά επιλέχθηκε κάτι ενδιάμεσο με μικρότερες σύραγγες και το τραίνο να ανεβαίνει και να κατεβαίνει το οροπέδιο της Ξυνιάδος σε ποιο γρήγορο χρόνο από τον σημερινό και με σαφώς (?) μικρότερο κόστος.
Για τα αυτοκίνητα:
Σήραγγα βάσης Ταυγέτου για την νέα εθνική οδό Καλαμάτας Σπάρτης πολύ προτού κατασκευαστεί ο Μορέας. Το είχα ακόυσει στα τέλη της δεκαετίας του 1980. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Fri Feb 17, 2017 9:49 pm Post subject: |
|
|
@ Ariskop, Engineer , ειλικρινά ευχαριστώ. ..
Τελικά είναι ένα forum πού χαίρομαι πού είμαι μέλος
Μήπως είχατε ακούσει γιά μιά Μεγάλη σήραγγα στην Εύβοια, γιά τήν αποφυγή τού απαράδεκτου δρόμου πρός τό Μαντούδι? Βέβαια, πολεμήθηκε από ισχυρούς εκείνης τής εποχής, τώρα είναι απίθανο νά πραγματοποιηθεί
(Τό είχα ακούσει από Υπουργό ,αρχές δεκαετίας τού 90) |
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 249
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Sat Feb 18, 2017 12:05 am Post subject: |
|
|
Καί άλλη παράδοση των Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου. ..
Στην Ολυμπία οδό
https://goo.gl/lwOabO |
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Sat Feb 18, 2017 3:58 am Post subject: |
|
|
Μας άκουσε η κοινοπραξία και επίσπευσε τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις. Τελικά το φόρουμ είναι πολύ μπροστά.
Στην σχεδιαζόμενη επέκταση της περιφερειακής Υμηττού θα υπάρχει αστική σήραγγα 3500 μ περίπου από τον Καρεα έως τη Λ. Βουλιαγμένης στο ύψος της οδού Αγίου Βασιλείου. Πιστεύω ότι θα είναι η αμέσως επόμενη οδική σήραγγα που θα κατασκευαστεί στην Ελλάδα μετά τις ημιτελείς σήραγγες του Όθρυος όπως ανέφερε ο ariskop. Με την υποσημείωση να λάβει και περιβαλλοντική έγκριση καθότι οι κάτοικοι της Ηλιούπολης είμαστε και 'ευαίσθητοι'. Το θετικό είναι ότι μετά από πολλά χρονιά οι δημοτικές Αρχές είναι σύμφωνοι με αυτό το σχέδιο και δεν θα ξεσηκώνουν τον κόσμο όπως οι προηγούμενοι.
Σε επίπεδο εθνικών οδών υπάρχει έτοιμη μελέτη και περιβαλλοντική έγκριση για την παράκαμψη Αραχωβας της Ε.Ο. Λιβαδειάς-Ιτέας, με σήραγγα 2.000 μ, πλην όμως δεν υπάρχει χρηματοδότηση. Εαν βρεθούν πόροι στο επόμενο διάστημα πιστεύω κι εδώ πως θα κατασκευαστεί σύντομα.
Πάντως, όπως φαίνεται η σήραγγα στα Τέμπη θα είναι η μεγαλύτερη στην Ελλάδα άλλα και στα Βαλκάνια για πάρα πολλά χρόνια ακόμη. |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sat Feb 18, 2017 9:22 am Post subject: |
|
|
Η Εύβοια όπως πάντοτε μετά το 1974 παραμένει εκτός κάθε σχεδιασμού μια και η παράκαμψη Χαλκίδας και κολοβή είναι και δεν προχωράει .
Η πλάκα είναι ότι η παράκαμψη σχεδιάστηκε σαν αυτοκινητόδρομος και μετά θα βγαίνει μέσα σε χωριό την Καστέλα για να μην γίνει 2 χλμ ακόμα δρόμος σε κάμπο και ένα γεφύρι ώστε να βγαίνει στον κόμβο Ψαχνών-Πολιτικών και να παρακάμπτονται εντελώς τα κοντινά χωριά .
Στην άλλη πλευρά καμία εξέλιξη , μια και οι παρακάμψεις Βασιλικού και Αμαρύνθου έχουν ξεχαστεί στα συρτάρια παρ΄ ότι οι μελέτες είναι έτοιμες .
Τα διόδια όμως πριν την Χαλκίδα δεν τα βλέπω να τα βάζουν , αν δεν ξεκινήσουν άμεσα τα έργα στην Εύβοια . |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Sat Feb 18, 2017 11:04 am Post subject: |
|
|
Φωτό και σχόλιο από ορθοδοντικό.
Σημερινές φωτό από εργασίες στο cut & cover μετά τη γέφυρα Ευήνου . Νομίζω ότι τελική στρώση και φυσικά διαγράμμιση απουσιάζουν
https://goo.gl/photos/U62P8fkKF7P8gW8M6
https://goo.gl/photos/1UxDcTQftAX8DuiQA
Ευχαριστώ προκαταβολικά . Μέχρι να ξεκλειδώσει ο λογαριασμός μου θα έχει τελειώσει ελπίζω το έργο. Ούτε με άλλο όνομα και mail μου επιτρέπεται !!!! |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1006 Location: athens
|
Posted: Sat Feb 18, 2017 11:33 am Post subject: |
|
|
@Bill, μπορείς νά δώσεις περισσότερες λεπτομέρειες γιά τίς ρυθμίσεις στήν Ρίζα? Αφορά καί τήν υπάρχουσα ΕΟ?
Βρήκα αυτό τό βίντεο, η δυτική παράκαμψη Αμφιλοχίας
https://goo.gl/qaLnSM |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 249
|
Posted: Sat Feb 18, 2017 2:46 pm Post subject: |
|
|
giannis η ρύθμιση έχει να κάνει με τη μετατόπιση της υπάρχουσας ε.ο Β-ΒΔ για 250-300 μέτρα για να περάσει κάτω από την υπό κατασκευή Ιονία και μετά να επιστρέψει στην κανονική της όδευση. Η ρύθμιση περιλαμβάνει κυκλικό κόμβο που βοηθά και τις τοπικές συνδέσεις σε μια αναπτυσσόμενη περιοχή με παραθεριστική κατοικία κυρίως! |
|
Back to top |
|
|
zarlog Visitor
Joined: 12 Oct 2009 Posts: 5
|
Posted: Sat Feb 18, 2017 10:10 pm Post subject: |
|
|
Σχεδόν έτοιμο για να δωθεί στην κυκλοφορία είναι το τμήμα Πέρδικα - Φιλιππιάδα. Οι μόνες εκρεμότητες είναι η διαγράμμιση περίπου 100 μέτρων της εξόδου στην Ιόνια. Η πρόσβαση μέχρι την Ε.Ο. Ιωαννίνων - Άρτας είναι απόλυτα έτοιμη όπως και ο κόμβος, ο οποίος το μεσημέρι ήταν και ηλεκτροφωτισμένος. Η μόνη εκρεμότητα οι συνδέσεις και οι ρυθμίσεις των φαναριών που έχουν τοποθετηθεί στον κόμβο της Ε.Ο. Ιωαννίνων - Άρτας. Εντύπωση προκαλεί η ταχύτητα με την οποία δουλεύεται το τμήμα Αυγό - Εγνατία. Μην προκαλέσει σε κανέναν εντύπωση αν παραδωθεί μέχρι 31-3. Χωρίς να γνωρίζω αν ανεπίσημα επιτρέπεται η κυκλοφορία, αλλά είδα τουλάχιστον τρία αυτοκίνητα να μπαίνουν στην Ιόνια. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sun Feb 19, 2017 1:33 am Post subject: |
|
|
Πάντως αν κάτσουμε και σκεφτούμε που ήμασταν πριν από 25 χρόνια στον τομέα των οδικών σηράγγων και που σήμερα είναι αρκετά εντυπωσιακό.
Από παλιά οι σήραγγες που μου έρχονται στο μυαλό είναι μικρές και μετρημένες στα δάχτυλα:
-Σήραγγα στην Ε.Ο. Λιβαδειάς - Αμφισσας (κοντά στους Τσουκαλάδες)
-Σήραγγα στην είσοδο της Αράχωβας
-2 μικρές σήραγγες Cut&cover στην Ε.Ο. Πρέβεζας - Ηγουμενίτσας
-Σήραγγα Κλεισούρας στην Ε.Ο. ¨Αρτας - Ιωαννίνων
-Σήραγγα Μαγγανίτη στην Ικαρία που η διάνοιξη της ευθύνεται για τη δημιουργία των μαγευτικών Σευχέλλων
-Σήραγγα Βραχασίου στην Ε.Ο Ηρακλείου - Αγίου Νικολάου
-Σήραγγα Τοπολίων στο δρόμο προς Ελαφονήσι
Η πρώτη σοβαρή οδική σήραγγα της χώρας ήταν στο Αρτεμίσιο.
Μια ειδική κατηγορία είναι οι άγνωστες σήραγγες που κατασκεύασε η ΔΕΗ τις δεκαετίες του 1980 - μέσα δεκαετίας του 1990 για την προσπέλαση στα Υ/Η φράγματα που κατασκευάζονταν εκείνη την περίοδο, όπως:
-Μονή σήραγγα γυρω στα 500m αναμεσα στα φράγματα Πλανατόβρυσης και Θησαυρού στη Δράμα,
-Οι μικρές σήραγγες πριν από τον Υ/Η σταθμό Ασωμάτων στον Αλιάκμονα
-Η μεγάλη σήραγγα Σκάλα Σκόρλιγκα 1100μ και οι μικρότερες Αετού -Παχτουρίου στην Ε.Ο. Άρτας - Τρικάλων
-Οι 5 σήραγγες χωρίς επένδυση για την πρόσβαση στο φράγμα της Συκιάς (οδός Άρτας - Καρδιτσα)
Kαι μετά έγινε το μεγάλο μπαμ και πλέον πρέπει να μετράμε καμιά 300+ μικρές και μεγάλες οδικές σήραγγες στη χώρα σε αυτοκινητόδρομους, εθνικές ακόμα και επαρχιακές οδούς.
------
Σχετικά με το οδικό δίκτυο της Βόρειας Εύβοιας στο παρακάτω link μια παρουσίαση στο ΤΕΕ που αλίευσα στο διαδίκτυο από την εποχή που γινόντουσαν οι μελέτες και υπήρχε η ελπίδα για δρομολόγηση κάποιων έργων. Υπάρχει και η αναφορά στη σήραγγα 3,5km προς Μαντούδι
http://library.tee.gr/digital/hal/hal_m9/hal_m9_panoutsopoulos.pdf
Last edited by ariskop on Sun Feb 19, 2017 1:43 am; edited 3 times in total |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sun Feb 19, 2017 9:53 am Post subject: |
|
|
Από σχέδια και χάρτες πάμε καλά στην Εύβοια , από δρόμους πάσχουμε .
Η διατομή των 11 μ. που προτείνεται είναι δύο λωρίδες και δύο ΛΕΑ, ή κάπως αλλιώς ? |
|
Back to top |
|
|
|