View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Mon Apr 18, 2016 7:21 pm Post subject: |
|
|
Σήμερα οντως σπουδαία ημερα για την Λακωνια.
Θα μιλησω για την Ιονια, και πιο συγκεκριμένα για το ΒορειονΤμημα,
Απο Φιλιππιάδα μεχρι Εγνατία.
Ενα τμημα,50 χλμ, που εχει την μεγαλυτερη πρόοδο.
Εχει συνολικά τα λιγότερα προβληματα απαλλοτριώσεων,κυρίως στην περιοχή του Επισκοπικου/λεκανοπεδίου Ιωαννίνων
Απο τα 50 χλμ τα 33 ειναι σχεδον έτοιμα.
Οπως κούμπωναν και οι Γέφυρες Τσαγκαροπούλου 447 μ και Γυμνοτοπου 350μ.
Πιστευω πως σύντομα θα υπαρχει καποια τμηματική παράδοση.
Εγινε καποια γιορτή για τους εργαζόμενους την περασμένη εβδομαδα, οταν η συνολική προοδος στο τμημα αυτο, έφθασε στο 80% |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
alter100 Junior Member
Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Tue Apr 19, 2016 8:36 pm Post subject: |
|
|
Βρηκα αυτο το βιντεο, απο τον περασμενο Μαρτιο.
Δειχνει την εθνικη οδο Ιωαννινων-Αρτας απο το 19-17 χλμ, με κατευθυνση
τα Ιωαννινα
Αν και για αλλο σκοπο το ανεβασε, βλεπει κανεις δεξια, εργα της Ιονιας Οδου.
Το περιφημο στρατοπεδο στο Αυγο, ηταν αριστερα, στο 2.10 του βιντεο
https://www.youtube.com/watch?v=FUrdp8M8snI |
|
Back to top |
|
|
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 327 Location: ΠΑΤΡΑ
|
|
Back to top |
|
|
alter100 Junior Member
Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Sun Apr 24, 2016 12:41 pm Post subject: |
|
|
Διαβάζω ότι στον νέο αυτοκινητόδρομο Λεύκτρο-Σπάρτη που παραθόθηκε πριν λίγες μέρες στην κυκλοφορία, παραδόθηκαν ταυτοχρόνως οι σταθμοί εξυπηρέτησης αυτοκινήτων σε πλήρη λειτουργία.
Στην Εγνατία από την Θεσσαλονίκη μέχρι τα σύνορα με την Τουρκια ακόμη μετά από τόσα χρονια δεν λειτουργούν σταθμοί εξυπηρέτησης αυτοκινήτων ούτε καν βενζινάδικα!!
Ολο ακούγαμε τα προηγούμενα χρονια ότι θα ανοίξουν και ακόμη.... ανοίγουν!! Ξέρει κάποιος φίλος γιατί?? |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Tue Apr 26, 2016 8:27 pm Post subject: |
|
|
Επιτέλους το google earth ανανέωσε τις εικόνες από Αρτα μέχρι Ανοιξιάτικο Αμφιλοχίας(14 απριλίου 2016) που φαίνεται πλέον ξεκάθαρα η πρόοδος αυτού του τμήματος! |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Tue Apr 26, 2016 11:52 pm Post subject: |
|
|
Επειδή έχω κάποιο πρόβλημα μέ τό google earth, υπάρχει κομμάτι ανέπαφο η όλα δουλεύονται? |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Wed Apr 27, 2016 10:07 am Post subject: |
|
|
200-300 μέτρα μετά το νότιο άκρο της γέφυρας Μενιδίου, παραμένουν ανέπαφα. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Apr 28, 2016 4:47 pm Post subject: |
|
|
Ανανέωση απ το google earth και απ' το Ανοιξιάτικο μέχρι τον Κουβαρά. Επίσης χτες που περνούσα Γιάννενα-Αντίρριο είδα ότι το τμήμα Καλυδώνα-γέφυρα Ευήνου έχει διανοιχθεί και σε μεγάλο βαθμό διαμορφωθεί. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Thu Apr 28, 2016 6:17 pm Post subject: |
|
|
Νά ρωτήσω άν υπάρχουν κομμάτια ανέπαφα?.
Λαό εγώ χθες, διαπίστωσα τήν πρόοδο στό Εύηνο-Καλυδόνα. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Apr 28, 2016 7:42 pm Post subject: |
|
|
Ατυχος αυτός με το ιχθυοτροφείο...από τις πέντε δεξαμενές του χάλασαν μόνο τη μία!!!
Εχει πλάκα αν κοιτάξετε με το βήμα του χρόνου στο earth πως γεμίζουν τα χωράφια με δέντρα πάνω στο ίχνος της Ιονίας οδου...τα φοινικόδεντρα πρέπει να έχουν την μεγαλύτερη αποζημίωση!!! |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Apr 28, 2016 8:46 pm Post subject: |
|
|
Η πρόοδος στο ανέπαφο μέχρι πριν λίγο καιρό Γέφυρα Ευήνου - Σήραγγα Καλυδόνας φαίνεται και στην πρόσφατη δορυφορική εικόνα (17/5/2016) από το
DigitalGlobe
Καλό Πάσχα σε όλους με ασφαλείς διαδρομές σε αυτούς τους επικίνδυνους άξονες.
Εύχομαι να είναι το τελευταίο Πάσχα που θα χρειαστεί να ταξιδέψουμε στις "εθνικές οδούς" Κορίνθου - Πατρών και Αντιρρίου - Ιωαννίνων
Επίσης στους ανανεωμένους χάρτες του google earth φαίνεται και η πρόοδος στο τμήμα 9,2 km Κουβαράς - νότια παράκαμψη Φυτειών - Μπαμπίνη που θα απαλλάξει τους οδηγούς προς Ξηρόμερο/Αστακό/Μύτικα από τις στροφές των Φυτειών.
Και ένα δημοσίευμα από τοπικό site τον Ιανουάριο |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Apr 29, 2016 12:16 am Post subject: |
|
|
Γιάννη εντελώς ανέπαφα κομμάτια είναι το τμηματάκι στο Μενίδι, ένα επίσης μικρό τμήμα μετά την έξοδο της σήραγγας Μακύνειας που έχουν γίνει κατά τόπους κάποια χωματουργικά και 3 χλμ στο Κρίκελλο που απ' τη δορυφορική φαίνεται ότι δεν το χουν αγγίξει καθόλου, άλλο τμήμα προφανώς δεν υπάρχει, ωστόσο υπάρχουν τμήματα τόσο στα νότια (κοντά στο Μεσολόγγι που είναι πάνω στην παλιά εθνική και είναι σε πρώιμα χωματουργικά), όσο και στα βόρεια κοντά στα Γιάννενα που διασταυρώνεται η ιονία με την εθνική οδό και φτιάχνουν γέφυρα. Στο σημείο αυτό έφτιαξαν σε χρόνο ρεκόρ ανάχωμα με αυτούς τους διχτυωτούς κύβους από πέτρες (πώς λέγονται θα μας πει κάποιος σχετικός ) και στη γέφυρα σκυροδετείται το κατάστρωμα, πιο πριν τα χωματουργικά είναι σε αρχικό στάδιο. Οπότε το θέμα είναι κατά πόσο αυτά τα τμήματα που βρίσκονται στην αρχή εμποδίζουν την παράδοση των έτοιμων τμημάτων. Με τον κόμβο στην Πεδινή τι παίζει? |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri Apr 29, 2016 1:09 am Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | Στο σημείο αυτό έφτιαξαν σε χρόνο ρεκόρ ανάχωμα με αυτούς τους διχτυωτούς κύβους από πέτρες (πώς λέγονται θα μας πει κάποιος σχετικός) |
Συρματοκιβώτια ή σαρζανέτια λέγονται.
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri May 06, 2016 7:48 pm Post subject: |
|
|
Ετοιμος ο κόμβος Φιλιππιάδας(Καμπής).Και πολύ ωραία φωτό!
https://goo.gl/G4In9n |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri May 06, 2016 8:29 pm Post subject: |
|
|
Με αφορμή το άρθρο ότι η Ήπειρος χάνει το πακέτο Γιουνκέρ (επειδή δεν εντάσσονται το τμήμα αυτοκινητοδρόμου προς την Κακαβιά και η τετράϊχνη οδός προς την Πρέβεζα), άσχετα αν κατασκευάζεται ο αυτοκινητόδρομος Αμφιλοχίας - Πρέβεζας (αυτός δεν μετράει επειδή δεν οδεύει στο έδαφος της Ηπείρου, έχω να κάνω ένα σχόλιο:
Η Ήπειρος με 4 νομούς έχει ήδη έναν υπερσύγχρονο αυτοκινητόδρομο (Εγνατία Α2) και σύντομα θα αποκτήσει και την Ιόνια Οδό (Α5). Πόσα χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμων είναι αυτά και πόσα αντιστοιχούν ανά κάτοικο και ανά τετραγωνικό χιλιόμετρο; Η Πελοπόννησος με 7 νομούς έχει τον Α7 (Μωρέα), απέκτησε και τον Α71 και σύντομα την Ολυμπία Οδό Α8. Πόσα χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμων είναι αυτά και πόσα αντιστοιχούν ανά κάτοικο και ανά τετραγωνικό χιλιόμετρο; Αντίστοιχη ανάλυση μπορούμε να κάνουμε για τη Θεσσαλία, Μακεδονία, Θράκη. Δεν έχω την υπομονή να βρω τα στοιχεία.
Η Κρήτη από την άλλη μεριά έχει μερικά άθλια χλμ αυτοκινητόδρομου περί τα Χανιά (8 χλμ), το Ρέθυμνο (άλλα τόσα) και καμιά 20 αριά στο Ηράκλειο. Θα αποκτήσει το 2018 μερικά ακόμη μέχρι την Χερσόνησο. Πόσα χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμων είναι αυτά και πόσα αντιστοιχούν ανά κάτοικο και ανά τετραγωνικό χιλιόμετρο;
Οι Κρητικοί την πάτησαν: ψήφιζαν ΠΑΣΟΚ με μεγάλη διαφορά, οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ τους είχαν λοιπόν σίγουρους και δεν έκαναν σοβαρά έργα. Οι κυβερνήσεις ΝΔ δεν περίμεναν και πολλά, πάλι δεν γίνονταν έργα. Τώρα λεφτά για έργα απλώς δεν υπάρχουν. Και οι Κρητικοί σκοτώνονται ακόμα σε έναν καρόδρομο που συνδέει την 4η πόλη της χώρας με την 7η (μιλάω για πολεοδομικά συγκροτήματα) με χιλιάδες νοικιάρικα αυτοκινητάκια με τουρίστες από Απρίλιο μέχρι Οκτώβριο να σέρνονται επιμόνως αριστερά, γιατί απλά στις χώρες τους δεν οδηγούν στη ΛΕΑ. Και οι Κρητικοί βαυκαλίζονται περιμένοντας 2 χρόνια να ανατεθεί ένα τμηματάκι 10 χλμ (Πέραμα - Εξάντης), το μόνο που ωρίμανσε μελετητικά και πήρε λεφτά, σταγόνα στον ωκεανό και άλλα 9 στη Χερσόνησο που προφανώς προχώρησαν ως ελάχιστη προϋπόθεση για τον επενδυτή του νέου αεροδρομίου Καστελίου. Υπάρχουν ακόμα τμήματα του ΒΟΑΚ χωρίς μελέτη! Ούτε για τις μελέτες δεν έφτασαν τα λεφτά! Το χειρότερο κομμάτι Σούδα - Καλάμι 6 χλμ, όπου απλά δεν υπάρχει ΝΕΟ (αν θέλετε ΝΕΟ και ΠΕΟ ταυτίζονται με χάραξη για 60 χλμ/ώρα) δεν έχει καν μελέτη.
Απορώ πως οι Κρήτες βουλευτές έχουν τα μούτρα να περιοδεύουν στο νησί. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Fri May 06, 2016 8:46 pm Post subject: |
|
|
Αγαπητέ Mike, επειδή εγώ ανέφερα γιά τόν αποκλεισμό τής Ηπείρου από τό πακέτο Γιούγκερ, ευχαρίστως νά δώσω καί τήν δική μου ερμηνεία.
Ηγουμενίτσα-Παναγιά είναι 122 χλμ σέ έδαφος Ηπείρου.
Από τήν άλλη πλευρά Συκούλα-Πεδινή,τής Ιόνιας περίπου 85χλμ.
Σίγουρα, τυγχάνει νά γνωρίζω πολύ καλά, τό οδικό δίκτυο τής Κρήτης. Επιεικώς απαράδεκτο.
Η αναφορά μου είχε ως σκοπό νά δείξει πώς στό ορφανό κομμάτι Πεδινή -Κακαβιάς, θά έχουμε πολύ άσχημες,κυκλοφοριακές συνθήκες. Σίγουρα καί η Κρήτη αξίζει τό καλύτερο. Αιύτά |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Fri May 06, 2016 9:34 pm Post subject: |
|
|
Η Αιτωλοακαρνανία (ο μεγαλύτερος σε έκταση νομός) έχει 30 κάτι χιλιόμετρα σύγχρονο οδικό δίκτυο, η Αχαἴα (των 2 πρωθυπουργών και πολλών υπουργών) έχει 20 χιλιόμετρα σύγχρονο οδικό δίκτυο κ.ο.κ.....
Φίλοι,
Η αντιπαράθεση σε επίπεδο νομών δεν οδηγεί πουθενά.
Το γεγονός είναι ένα:Μετά από 4 πακέτα στήριξης από τη μισητή Ευρώπη, οι 2 μεγαλύτερες πόλεις ακόμα να συνδεθούν με σύγχονο και ασφαλή αυτοκινητόδρομο. Για να μην επεκταθούμε σε άλλες υποδομές που λείπουν.... |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sat May 07, 2016 8:20 am Post subject: |
|
|
Εχουν δίκιο για την Κρήτη , να μην μιλήσουμε για την Εύβοια που έχει 10 χλμ , εκ των οποίων τα 5 στο έδαφος της και καθόλου στο κυρίως νησί . |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Sat May 07, 2016 11:04 am Post subject: |
|
|
Να μην την αρχίσουμε αυτηή τη συζήτηση για το ποιος εχει μακρύτερο οδικό δίκτυο....
Εγώ πάντως 3 Μαίου οδήγησα και τα 30 ασφαλτοστρωμένα χλμ από κόμβο Φιλιππιάδας μέχρι εργοτάξιο Κανέτας.Ο στόχος για Νοέμβριο μαζί με τη γέφυρα στο Αυγό μου φαίνεται απόλυτα εφικτός.Απομένουν γύρω στα 10 ακόμη χλμ στα σημεία που έχει γέφυρες κυρίως. |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Sat May 07, 2016 11:54 am Post subject: |
|
|
Δεν επιθυμούσα αντιπαράθεση σε επίπεδο νομών ή περιφερειών, απλά έτσι έχει η ελληνική πραγματικότητα, όλα συνδέονται με την μικροπολιτική και με τη μίζα. Αλήθεια τα πήρε ο παραχωρησιούχος τα τσάμπα λεφτά για την υποθαλάσσια της Θεσσαλονίκης; Όσο για τη Εύβοια προφανώς και είναι αδικημένη, αν και οι φόρτοι είναι σαφώς χαμηλοί αφού τα αστικά κέντρα στο βορρά το νότο και τα ανατολικά είναι μικρού ή μεσαίου μεγέθους. Τι άθλιο κομμάτι αυτό το Χαλκίδα - Ψαχνά, εκεί όμως υπάρχει ελπίδα αφού υπάρχει μελετητική ωριμότητα για τον αυτοκινητόδρομο παράκαμψης Χαλκίδας, οπότε τα χρήματα βρίσκονται. Γνωρίζω ότι υπάρχουν και μελέτες για το τμήμα του Άγιου (σήραγγα 3 χλμ) αλλά... Μόνο στο βόρειο τμήμα κάποιος πράσινος πολιτικός ενδιαφέρθηκε παλαιότερα και ωρίμασε ορισμένα έργα π.χ. Αιδηψός - Ωρεοί, Λίμνη - Δάφνη
Όσο για την Αχαϊα είπαμε: κοντός ψαλμός...
Θυμίζω ότι και η Αχαΐα και η Εύβοια ήταν σίγουροι πράσινοι νομοί... |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sun May 08, 2016 10:57 am Post subject: |
|
|
Η Ευβοια δεν θέλει αυτοκινητόδρομους . Της αρκούν ταχείας κυκλοφορίας με 2+2 λωρίδες στο τμήμα από Ψαχνά μέχρι Αλιβέρι και βελτίωση των υπαρχόντων στο τμήμα μέχρι Κύμη , την ολοκλήρωση της βελτίωσης περί τα Στύρα και βελτίωση του δρόμου μετά τα Ψαχνά .
Οι φόρτοι δεν είναι μικροί ιδιαίτερα το καλοκαίρι και σίγουρα πολύ μεγαλύτεροι από κάποιους κάθετους της Εγνατίας που έγιναν αυτοκινητόδρομοι και όχι ταχείας κυκλοφορίας όπως έπρεπε .
Ακόμα και ο Ε-65 δεν είναι τόσο απαραίτητος , αφού μεγάλο κομμάτι από Νέο Μοναστήρι μέχρι Καλαμπάκα είναι ή γίνεται 2+2 . |
|
Back to top |
|
|
|