View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Feb 24, 2016 3:59 pm Post subject: |
|
|
Και αν στο νότιο τμήμα της Ιονίας Οδού υπάρχουν σοβαρές ευθύνες για τις καθυστερήσεις στις απαλλοτριώσεις, στο βόρειο τμήμα (Α/Κ Αμβρακίας - Εγνατία) υπάρχει σοβαρή δικαιολογία για τα τμήματα που έχουν μείνει πίσω.
Μόλις το Νοέμβριου του 2013 εγκρίθηκαν από τους αρμόδιους φορείς οι τροποποιήσεις του βασικού σχεδιασμού σε μια σειρά από τμήματα που απαιτούσαν νέες μελέτες και απαλλοτριώσεις. Ειδικά σε μερικά σημεία (π.χ. Μενίδι, Κρίκελλο, στρατόπεδο Αυγό) μιλάμε για τελείως νέες χαράξεις.
- Τροποποίηση στον Α.Κ. Αμβρακίας (περί τη Χ.Θ. 84+676):
- Τροποποίηση στην περιοχή της Αμφιλοχίας (περί τη Χ.Θ. 95+000)
- Τροποποίηση στην περιοχή του Κρίκελλου (περί τη Χ.Θ. 106+500)
- Τροποποίηση στην περιοχή του Μενιδίου (περί τη Χ.Θ. 117+400)ι
- Τροποποίηση στην περιοχή του Κομποτίου (περί τη Χ.Θ. 125+030)
- Τροποποίηση στην περιοχή του Αμμότοπου (περί τη Χ.Θ. 154+100)
- Τροποποίηση στην περιοχή του Τσαγκαρόπουλου (περί τη Χ.Θ. 166+300)
- Τροποποίηση στην περιοχή Βασαίικα (απο Χ.Θ. 178+500 έως Χ.Θ. 182+780 περίπου)
- Τροποποίηση στην περιοχή του στρατοπέδου Παπαγεωργίου (από Χ.Θ. 182+780 έως Χ.Θ. 188+100 περίπου)
- Τροποποίηση στον Α.Κ. με την Εγνατία Οδό (περί τη Χ.Θ. 194+800)
Και πάλι καλά που σήμερα είμαστε σε αυτό το σημείο. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Wed Feb 24, 2016 8:39 pm Post subject: |
|
|
Πολύ καλό! Πως μπορούμε να δούμε και τα σχέδια που λέει στο συνημμένο; |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1000 Location: athens
|
Posted: Fri Feb 26, 2016 11:26 am Post subject: |
|
|
Βρηκα στο internet, το εξης βιντεο, πεντε πηγαδια-γοργομυλος
Θελει δουλεια πολυ
https://www.facebook.com/257119527802573/videos/vb.257119527802573/535657363282120/?type=2&theater
Επισης, η γεφυρα Τσαγκαροπουλου.
Εδω, Ναι, υπαρχει προοδος
https://www.facebook.com/257119527802573/videos/vb.257119527802573/540970279417495/?type=2&theater
Αν καποιος απο τους αγαπητους φιλους, εχει ιδια αποψη, για το τμημα Πεντε πηγαδια- Γοργομυλος, ας μας την καταθεσει, διοτι απογοητευτηκα |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 296 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Feb 29, 2016 5:39 pm Post subject: |
|
|
Την Τετάρτη 2 Μαρτίου το απόγευμα θα κλείσει η ΝΕΟ Κορίνθου - Πάτρας από ΑΚ Κιάτου έως ΑΚ Ξυλοκάστρου λόγω εργασιών κατεδάφισης της παλιάς άνω διάβασης προς Καρυώτικα από τον ανάδοχο της νέας σιδ. γραμμής. Η κυκλοφορία θα αποκατασταθεί μέχρι τα ξημερώματα της επόμενης ημέρας. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1000 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 248
|
Posted: Wed Mar 02, 2016 8:27 pm Post subject: |
|
|
Απαντώ στον Γιάννη χωρίς να είμαι ειδικός και χωρίς προνομιακή πληροφόρηση: Όλη η ιστορία του πολύπαθου έργου σε ένα έγγραφο 10 σελίδων...
Μια τυπική παράταση τεσσάρων μηνών, σίγουρα κάποιες ακόμα μέχρι να έρθει η εργολαβία σκούπα... Αυτή πάντως η εργολαβία έχει περίπου 9 από τα 13,5 χιλιόμετρα με την 1η στρώση ασφάλτου και τα υπολοιπα σχεδόν στο 90% απο χωματουργικά-τεχνικά, ενώ μόνο 50 μέτρα δρόμου έχουν θέμα με απαλλοτριώσεις. Άρα με λίγη θέληση ίσως δοθεί νωρίτερα και πριν την εργολαβία σκούπα. Κατά τη γνώμη μου βέβαια, με βάση τους ρυθμούς υλοποίησης που επιδεικνύει η Ιόνιος Τεχνική, αν δοθεί πριν τα μέσα του 2017 θα είναι θαύμα...
Ο κόμβος Κ11 που αναφέρει το έγγραφο είναι αυτός που θα συνδέει την Αμβρακία με την Ιονία οδό στο Σαμάρι, δηλαδή στο κομμάτι δρόμου που διασχίζει την λίμνη Αμβρακία, προχωράει αρκετά όπως διαπίστωσα σε ένα πέρασμά μου 15 μέρες πριν και συγκρίνοντας με αντίστοιχο πέρασμα προ τριμήνου. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1000 Location: athens
|
Posted: Wed Mar 02, 2016 9:25 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστώ πολύ. Καί εγώ διάβασα τίς παρατηρήσεις. Η απορία μου είναι θά βρεθούν χρήματα γιά τήν εργολαβία σκούπα? Καί γιατί δέν δίνουν τό έργο στήν ΓΕΚ,πού κάνει τήν ιονία,λουκούμι θά τής ερχόταν,μαζί μέ τά διόδια τού Ακτίου. |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Thu Mar 03, 2016 3:48 pm Post subject: |
|
|
http://www.agriniopress.gr/έριξαν-μάντρα-κατά-την-διάρκεια-εργασ/
Πρόκειται για το σημείο όπου συναντάται η Ιόνια οδοός με την υπάρχουσα εθνική οδό και γίνονται επιτέλους οι εργασίες της άνω διάβασης στη δυτική έξοδο Μεσολογγίου. Στο σημείο αυτό, οι εργασίες είχαν παγώσει λόγω αναμονής απαλλοτρίωσης μέρους της ιδιοκτησίας της εν λόγω επιχείρησης επίπλου. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1000 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
Nikolas Stadium Expert
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 1068 Location: Άλιμος!
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1000 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1000 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Tue Mar 08, 2016 1:42 pm Post subject: |
|
|
Δορυφορική φωτό που φαίνεται ο (μάλλον) τελειωμένος άξονας Φλώρινα-Νίκη.
https://goo.gl/HMB6sz |
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 248
|
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Thu Mar 10, 2016 1:56 am Post subject: |
|
|
Να μας έλεγε και πόσα μέτρα σήραγγας έχουν διανοιχθεί......
http://goo.gl/iG4dkL |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1000 Location: athens
|
Posted: Thu Mar 10, 2016 12:03 pm Post subject: |
|
|
Κατι αναφερει και για το Ακτιο- Αμβρακια, για ολοκληρωση της πρωτης και τεταρτης εργολαβιας.
Γνωριζει κανεις, αν εκτελουνται εργασιες αυτη την στιγμη? |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1000 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1000 Location: athens
|
Posted: Tue Mar 15, 2016 12:52 pm Post subject: |
|
|
Καλημερα Τασσο, πολυ παρηγορο αυτο που μας αναφερεις για το τμημα μεχρι την Κανεττα. Να ρωτησω , το τμημα Κανεττα- Αυγο, που δεν ειναι και πολυ μεγαλο, περιπου 4 χλμ, σε τι κατασταση βρισκεται? |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Tue Mar 15, 2016 2:07 pm Post subject: |
|
|
Εχουν αρχίσει επιτέλους οι εργασίες και στο στρατόπεδο,η γέφυρα προχωράει επίσης. |
|
Back to top |
|
|
nikolasarta New Member
Joined: 13 Jul 2006 Posts: 34 Location: Athina / Arta
|
Posted: Wed Mar 16, 2016 10:32 am Post subject: |
|
|
Καλημέρα σε όλους.
Από το σημείο της Ιονίας Οδού όπου το Jersey γίνεται μονό (μετά το κόμβο Αμβρακίας αν δεν κάνω λάθος) οι προδιαγραφές ασφαλείας αλλάζουν?
Το ρωτώ διότι έχω παρατηρήσει κάποια στηθαία ασφαλείας που δεν είναι εφάμιλλα πχ της Ολυμπίας Οδού, και δεν θυμίζουν αυτοκινητόδρομο. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1000 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 248
|
Posted: Fri Mar 18, 2016 4:26 pm Post subject: |
|
|
Σε σχέση με αυτό που ρώτησε-σχολίασε ο nicolasarta, πράγματι μετά τον Α/Κ Αμβρακίας και επειδή τα κυκλοφοριακά φόρτη μειώνονται, αφού ήδη έχει φύγει Αγρίνιο και Αιτωλοακαρνανία το μεγαλύτερο μέρος, ενώ σε αυτόν τον κόμβο φεύγουν Λευκάδα, Πρέβεζα και Κέρκυρα, κρίθηκε επαρκές να μειωθεί το πλάτος της οδού από 24,5 σε 22 μέτρα με μονό new jersay. Στην πράξη θα αποδειχθεί και πόσο ασφαλές είναι. Αν δεν κάνω λάθος η παράκαμψη Άρτας έχει αυτά τα χαρακτηριστικά.
Ένα βίντεο, λίγο περίεργο, από Μένίδι μέχρι Κομπότι.
https://www.youtube.com/watch?v=MVLsfpcHe_Q |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sat Mar 19, 2016 4:28 am Post subject: |
|
|
bill77 & nikolasarta
Το πλάτος της οδού παραμένει το ίδιο παρότι το κατάστρωμα μειώνεται. Ως εκ τούτου, τα λειτουργικά χαρακτηριστικά παραμένουν τα ίδια.
Μόνον το πλάτος της μεσαίας διαχωριστικής νησίδας μειώνεται. Το πλάτος των λωρίδων κυκλοφορίας καθώς και η ΛΕΑ παραμένει το ίδιο καθ' όλο το μήκος της οδού.
Εσωτερική λωρίδα καθοδήγησης: 0,95 μ
Αριστερή λωρίδα: 3,50 μ
Δεξιά λωρίδα: 3,75 μ
ΛΕΑ: 2,50 μ
|
|
Back to top |
|
|
nikolasarta New Member
Joined: 13 Jul 2006 Posts: 34 Location: Athina / Arta
|
|
Back to top |
|
|
|