View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Sun Mar 02, 2014 11:01 pm Post subject: |
|
|
Ξέχασες κάτι. Πλέον δεν υπάρχει η γέφυρα του κόμβου της Αρχαίας Κορίνθου.
Τώρα την φτιάχνουν.
Αποτέλεσμα αν κάποιος έρχεται από Σολωμό και Αρχαία Κόρινθο να φθάνει στα πρόθυρα της Κορίνθου και να χρησιμοποιεί τον παράδρομο της νέας εθνικής (για να πάει Πάτρα ή παραλιακή Κορινθία). |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Mon Mar 03, 2014 12:55 am Post subject: |
|
|
mike wrote: | Την εντυπωσισκή νέα οδό Κομοτηνής - Νυμφαίας (άραγε έχει χαρακτηριστεί εθνική οδός και με τι νούμερο |
Απ ό,τι γνωρίζω, δεν υπάρχει κάποια απόφαση που να ορίζει, διοικητικά, τον άξονα αυτό ως εθνική οδό.
Όσο αφορά την αρίθμηση/κατάταξη του δρόμου αυτού, τα πράγματα έχουν ως εξής. Παρότι πρόκειται για μια οδό κατηγορίας β2σ (τυπική διατομή 7,50/10,50 μ. που περιλαμβάνει μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση 3,75 μ. και έρεισμα 1,50 μ. εκατέρωθεν), έχει αριθμηθεί ως αυτοκινητόδρομος με κωδικό A23. Φυσικά το Α23, δεν είναι ουρανοκατέβατο. Πρόκειται για τον κωδικό που θα πάρει, ο εν λόγω άξονας, αν και εφόσον στο μέλλον, αναβαθμιστεί σε αυτοκινητόδρομο. Αυτό προκύπτει από την κοινή υπουργική απόφαση του 2008 περί αρίθμησης και κωδικοποίησης του ελληνικού διευρωπαϊκού δικτύου.
Η φωτογραφία είναι από αυτό το βίντεο. |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Mar 03, 2014 12:29 pm Post subject: |
|
|
Έχεις δίκιο per88 Μάζευαν τα μπάζα όταν πέρασα. Λειτουργει παράκαμψη από κόμβο Εξαμιλίων Κορίνθου. Αν και γέφυρα ήταν για 2+2 και ΛΕΑ ήταν στενή για αριστερές στροφές και ίσως είχε γεράσει το μπετόν.
Ευχαριστώ Stavros86 για τη φωτογραφία, μπάχαλο τα κάνανε πάλι με την αρίθμηση. Θυρεός αυτοκινητόδρομου με μπλε χρώμα, ενώ ο δρόμος δεν ειναι αυτοκινητόδρομος ακόμα. Τοσο δυσκολο ήταν να βρουν αριθμό εθνικής οδού πχ το 61 ; |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Tue Mar 04, 2014 11:29 am Post subject: |
|
|
Mike
Το beton δεν γερνάει ποτέ !
Ενδεχομένως επειδή η γέφυρα ήταν παλιά, ο σχεδιασμός της να μην πληρούσε τους εν ισχύ κανονισμούς και ειδικά τον τον τελευταίο ΝΕΑΚ και γι αυτό την έριξαν. Αν θυμάστε, κατεδαφίστηκε και η γέφυρα στην Πάχη Μεγάρων που ήταν πολύ νεώτερη, του 1990. |
|
Back to top |
|
|
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Tue Mar 04, 2014 11:41 am Post subject: |
|
|
Καλημερα. Στην ελλαδα το μπλε δεν ειναι για αυτοκινητοδρομο, οι πρασινες πινακιδες ειναι. Νομιζω παλαιοτερα το ειχε αναλυσει καλυτερα ο Σταυρος86. |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Mar 04, 2014 9:39 pm Post subject: |
|
|
Κι όμως γερνάει ... και η κοινοπραξια θέλει να έχει ήσυχο το κεφάλι της τα επόμενα 35 χρόνια. Ισχύουν και τα άλλα περί διαστασεων και κανονισμών.
Οι πινακιδες προς Νυμφαία σωστά είναι μπλε, αφού δεν προκειται για αυτοκινητόδρομο,
ο θυρεός είναι λάθος και ο αριθμός βέβαια.
Α, να μην ξεχάσω στο googlearth εν μέρει δείχνει και την πρόοδο στην παράκαμψη Στυλίδα ς του ΠΑΘΕ. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Mon Mar 10, 2014 11:06 am Post subject: |
|
|
Καλημέρα!
Ταξίδεψα το πρωί από ¶ρτα προς Πάτρα και με μεγάλη χαρά διαπίστωσα ότι στο νότιο κομμάτι της Ιόνιας, υπάρχει εμφανής πρόοδος εργασιών.
Το μόνο που με προβληματίζει είναι αν έχουν ολοκληρωθεί οι απαλλοτριώσεις, μιας και κάποια σπίτια ή βενζινάδικα που βρίσκονται ενδιάμεσα της χάραξης είναι ακόμα σε χρήση.
Επίσης δε βλέπω να γίνεται κάτι για τη μετακίνηση δικτύων (ΔΕΗ, ΟΤΕ).
Στο κομμάτι από Παλιοβούνα πρός Αντίρριο, δεν είδα μεγάλη δραστηριότητα. Μάλλον περιμένουν να ολοκληρωθεί η μελέτη για τη σήραγγα.
Update: Και ένα άρθρο από την Καθημερινή σχετικά με την πρόοδο των έργων: http://www.kathimerini.gr/757168/article/epikairothta/ellada/me-gorgoys-ry8moys-ta-odika-erga |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
Lalas Junior Member
Joined: 07 Apr 2004 Posts: 136
|
Posted: Thu Mar 20, 2014 1:33 pm Post subject: |
|
|
Από τις φωτογραφίες που ανέβασε ο stavros86 μου κάνει τρομερή εντύπωση ότι το διαχωριστικό στοιθαίο τύπου new jersey είναι μονό. Γιατί άραγε κάνουνε το ίδιο λάθος όπως και στην ευθεία της Θήβας!!! |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Thu Mar 20, 2014 8:59 pm Post subject: |
|
|
Ο λόγος χρήσης αμφίπλευρου στηθαίου ασφαλείας τύπου Jersey γίνεται για λόγους μείωσης του συνολικού πλάτους του καταστρώματος του δρόμου. Η επιλογή δεντροφυτεμένης νησίδας, μαζί το Jersey και τη λωρίδα καθοδήγησης, απαιτείται 2,5 ή 4 μέτρα πλάτος. Αντιθέτως με χρήση αμφίπλευρου Jersey, το απαιτούμενο πλάτος, αυτομάτως περιορίζεται στα 1,70 με 2 μέτρα.
Παρήγορο είναι το γεγονός πως κάνουν χρήση ψιλότερου από το συνηθισμένο Jersey, ώστε να περιορίζεται το φαινόμενο τύφλωσης από τα αυτοκίνητα που κατευθύνονται στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 248
|
Posted: Wed Mar 26, 2014 10:13 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα σε όλους!
Να επιβεβαιώσω πως στο ¶κτιο-Αμβρακία υπάρχει εμφανής πρόοδος. Γίνεται αντιληπτή σε κάποιον που ταξιδεύει ανά τακτά χρονικά διαστήματα παραπλεύρως, όπως εγώ. Τα περισσότερα τεχνικά (μικρές γέφυρες, άνω και κάτω διαβάσεις, κόμβοι, παράπλευροι δρόμοι κ.λπ) έχουν προχωρήσει και πιστεύω πως θα τελειώσουν σχεδόν στο σύνολό τους μέχρι το καλοκαίρι. Τα χωματουργικά επίσης είναι πολύ προχωρημένα και ολοκληρώνονται σιγά-σιγά με κάποιες μικρές εκκρεμότητες...
Δεν είμαι ειδικός και οι εποχές δεν επιτρέπουν ασφαλείς προβλέψεις, αλλά θεωρώ πως μέσα στο 2014 και προς το τέλος του προφανώς μπορεί να έχουμε ευχάριστα με τμηματικές παραδόσεις...
Στα της Ιονίας ακόμα υπάρχει δρόμος για να φανούν αποτελέσματα και να ζωντανέψουν ουσιαστικά εργοτάξια και εργασίες.
Φαίνεται να κινείται κάτι στον κόμβο Αμβρακίας (knauf) της Ιονίας και απ΄ότι ξέρω υπάρχει τροποποίηση στη σύμβαση για να κουμπώνει ανισόπεδα με το ¶κτιο-Αμβρακία.
Καλή ¶νοιξη σε όλους και κυρίως στη χώρα και στις ζωές μας.... |
|
Back to top |
|
|
Demis New Member
Joined: 27 Jan 2010 Posts: 55 Location: London
|
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sun Mar 30, 2014 2:35 pm Post subject: |
|
|
bill77 wrote: | Φαίνεται να κινείται κάτι στον κόμβο Αμβρακίας (knauf) της Ιονίας και απ΄ότι ξέρω υπάρχει τροποποίηση στη σύμβαση για να κουμπώνει ανισόπεδα με το ¶κτιο-Αμβρακία. |
Ευχάριστα τα νέα. Μήπως έχεις περισσότερες πληροφοριές για τον κόμβο στην Αμβρακία?
Το αρχικό πλάνο (όπως δημοπρατήθηκε το έργο) λόγω της ιδιαίτερότητας του σημείου περιείχε μία αρκετή απλή χαμηλού κόστους σύνδεση μεταξύ των 2 αυτοκινητόδρομων.
Από την Ιονία Οδό θα βγαίνεις ανισόπεδα στον συνδετήριο δρόμο (δίπλα στο εργοστάσιο στης Knauf) που θα καταλήγει ισόπεδα στην Ε.Ο. Αντιρρίου - Ιωαννίνων.
Αφού έχεις πάρει την κατεύθυνση προς Αμφιλοχία σε περίπου 500 μέτρα (μετά το ανάχωμα της λίμνης Αμβρακίας) θα υπήρχε δεύτερος ισόπεδος κόμβος από όπου θα ξεκινάει ο αυτοκινητόδρομος προς ¶κτιο.
Από διάφορα στόματα είχα ακούσει ότι τελικά αυτός ο δεύτερος κόμβος θα γίνει ανισόπεδος (λογικό) άλλοι ότι και ο πρώτος ισόπεδος θα γίνει ανισόπεδος ενώ άλλοι λένε ότι όλη η σύνδεση με την Ιονία Οδό θα είναι ανισόπεδη με απυθείας σύνδεση ανεξάρτητη της υπάρχουσας Ε.Ο.
Το τελευταίο σενάριο απαιτεί μεγάλα και ακριβά τεχνικά και δεν νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να γίνει (προσωπικά θεωρώ ότι καλώς)[/quote] |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Sun Mar 30, 2014 6:23 pm Post subject: |
|
|
Δεν γνωριζω κατι για αλλαγη συμβασεως, ουτε εχω δει να γινεται εργο μεταξυ των 2 κομβων. Να σημειωσω πως ο αξονας Αμβρακιας-Ακτιου ξεκινα περιπου 300μ απο τον ισοπεδο κομβο επι της οδου Αγρινιου-Αμφιλοχιας, πινακιδα για Κατουνα. |
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 248
|
Posted: Mon Mar 31, 2014 3:50 pm Post subject: |
|
|
Για την αλλαγή στον κόμβο Αμβρακίας αυτό που βρήκα είναι μια απόφαση του Υπουργείου Υποδομών με ΑΔΑ: ΒΛΓΛ1-098 με Αρ.Πρωτ. Α/1/00/01/01/20097 και ημερομηνία 28/11/2013
Κάπου στη σελίδα 3:
2.1 Τροποποίηση στον Α.Κ. Αμβρακίας (περί τη Φ.Θ. 84+676):
Η χάραξη του Βασικού Σχεδιασμού προβλέπει τη σύνδεση της Ιόνιας Οδού με τον
υπό κατασκευή οδικό άξονα «Αμβρακία – ΄Ακτιο» μέσω της υφιστάμενης Ε.Ο.
Αντιρρίου – Ιωαννίνων.
Προτείνεται η απΆ ευθείας σύνδεση της Ιόνιας Οδού με τον ¶ξονα «Αμβρακία –
¶κτιο» και η τοπική παραλλαγή της Ε.Ο Αντιρρίου – Ιωαννίνων, σύμφωνα με το
συνημμένο σχέδιο.
Ο σχεδιασμός αυτός υπαγορεύθηκε από τη μελέτη του ¶ξονα «Αμβρακία –
¶κτιο» και εγκρίθηκε περιβαλλοντικά (ΑΠ οικ. 167980/30-4-2013 ΚΥΑ), οπότε η
προσαρμογή της Ιόνιας Οδού είναι πλέον υποχρεωτική για λειτουργικούς,
κυκλοφοριακούς και περιβαλλοντικούς λόγους. Επίσης το γεγονός ότι συνδέονται
απευθείας μεταξύ τους δύο οδικοί άξονες παρόμοιων χαρακτηριστικών χάραξης,
ενώ η Ε.Ο. παραμένει ως εναλλακτική διαδρομή, βελτιώνει την ασφάλεια της κυκλοφορίας.
Τώρα σε σχέση με το προηγούμενο post: Προχθές περπάτησα περίπου τα 10 από τα περίπου 13,5 της δυτικής παράκαμψης Αμφιλοχίας (4η εργολαβία στο ¶κτιο-Αμβρακία). Έχει μπεί στο μεγαλύτερο μέρος το αυλάκι που θα πατήσει το μονό διάζωμα και έχουν γίνει τα πλαϊνά τσιμεντένια όρια του αυτοκινητόδρομου. Οδοστρωτήρες στρώνουν τμήματα του δρόμου και σίγουρα η εικόνα ήταν αρκετά ενθαρρυντική... Τα υπόλοιπα 3-3,5 χιλιόμετρα προς το εργαστάσιο της Knauf δηλαδή δεν έχω εικόνα, γιατί νύχτωνε κιόλας! Παντως από μακρυά φαίνονται πολύ προχωρημένα τα χωματουργικά και τα τεχνικά. Σε επόμενο πέρασμα θα πάρω φωτογραφίες ελπίζω! |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
Demis New Member
Joined: 27 Jan 2010 Posts: 55 Location: London
|
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Sat Apr 05, 2014 10:15 am Post subject: |
|
|
Στην Ολυμπία Οδό οι εργασίες έχουν πλέον εντατικοποιθεί σε πολλά μέτωπα.
Στην περιοχή Δερβενίου έχουν μπει και οι βάσεις στύλων φωτισμού. Στην Ακράτα κατασκευάζεται το επιχωμα του νεου κλαδου προσ Αθήνα που περνα με 2 μικρές σήραγγες. Στο Ξυλόκαστρο, στο Κιάτο στο ζευγολατιό προχωρανε οι κομβοι |
|
Back to top |
|
|
alter100 Junior Member
Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Sat Apr 05, 2014 1:12 pm Post subject: |
|
|
Demis wrote: | http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=gnMcT1GkbOw
γνωρίζει κανεις περισσότερα γί αυτόν τον δρόμο? |
Το βιντεάκι που πόσταρες φιλε Demi είναι από τις 23.03.2012
Σήμερα δυο χρονια μετά ψάχνοντας στο διαδίκτυο βρίσκουμε τα ακόλουθα:
΄΄18 Μαρτίου 2014
Ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης ¶ρης Γιαννακίδης και φορείς του Υπουργείου, πραγματοποίησαν την Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014, σύσκεψη στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, για θέματα της Περιφέρειας.
Ο περιφερειάρχης ¶ρης Γιαννακίδης μεταξύ άλλων θεμάτων έθεσε και το υψίστης προτεραιότητας ζήτημα της κατασκευής του οδικού άξονα «Δράμας – Καβάλας». Ο Υπουργός ανακοίνωσε στον περιφερειάρχη την ένταξη του συγκεκριμένου έργου, προϋπολογισμού 140 εκατομμυρίων ευρώ στο Κεντρικό Τομεακό Πρόγραμμα του Υπουργείου.
Σημειώνεται ότι η «Εγνατία Οδός ΑΕ» εκπονεί μελέτη για το συγκεκριμένο έργο με χρηματοδότηση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, με την μελέτη του τμήματος «Δράμα – ¶γιος Αθανάσιος», να αναμένεται να παραδοθεί έως το τέλος του έτους.``
http://www.xanthipress.gr/sinantisi-giannakidi-chrisocho%CE%90di-gia-dromo-kavalas-dramas/ |
|
Back to top |
|
|
Demis New Member
Joined: 27 Jan 2010 Posts: 55 Location: London
|
Posted: Sat Apr 05, 2014 1:54 pm Post subject: |
|
|
ευχάριστω για την πληροφορία |
|
Back to top |
|
|
|