View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jan 17, 2014 9:53 pm Post subject: |
|
|
orthodontist wrote: | http://www.protothema.gr/greece/article/342395/fortigo-sugroustike-me-leoforeio-ton-ktel-sta-malgara/
Με αφορμή το νέο ατύχημα με λεωφορείο των ΚΤΕΛ (και δη της Αιτωλοακαρνανίας) δεν μου προκαλεί καμία εντύπωση που το λεωφορείο κινούνταν στη ΛΕΑ (το ίδιο άραγε και δε γίνεται και στην Πατρών-Κορίνθου και πιθανότατα και αλλού) ούτε βέβαια και το σημείο καθώς παραπλεύρως της εθνικής οδού υπάρχουν καντίνες εξυπηρέτησης των οδηγών. Φυσικά οι καντίνες βρίσκονται εκτός της περίφραξης της εθνικής οδού (όπου αυτή έχει απομείνει).
Δυστυχώς, αυτή τη φορά είχαμε και νεκρούς..... |
Πάντως το συγκεκριμένο σημείο δεν έχει καμία σχέση με την Πατρών-Κορίνθου. Ο δρόμος έχει 3+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση με τεράστιο διαχωριστικό στη μέση. Είναι φανερό ότι το λεωφορείο δεν κινούνταν στη ΛΕΑ, αλλά ο οδηγός κοιμήθηκε, ή απλά ήταν απρόσεκτος λόγω κούρασης. |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Fri Jan 17, 2014 10:26 pm Post subject: |
|
|
Επιτέλους μετά από χρόνια είδα μπουλντόζες στην Ιονια να δουλεύουν σε δυο τουλάχιστον σημεία μεταξύ Αντιρρίου και Άρτας.
Το ένα σημείο είναι μεταξύ Μεσολογγίου και νότιας εισόδου παράκαμψης Αγρινίου, και το άλλο μεταξύ Κομποτίου και παράκαμψης Άρτας. Επίσης στο εργοτάξιο κοντά στην λίμνη Αμβρακία κατέβηκε η πινακίδα της Dragados και μπήκε της Τέρνα. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sun Jan 19, 2014 1:23 pm Post subject: |
|
|
superas wrote: | orthodontist wrote: | http://www.protothema.gr/greece/article/342395/fortigo-sugroustike-me-leoforeio-ton-ktel-sta-malgara/
Με αφορμή το νέο ατύχημα με λεωφορείο των ΚΤΕΛ (και δη της Αιτωλοακαρνανίας) δεν μου προκαλεί καμία εντύπωση που το λεωφορείο κινούνταν στη ΛΕΑ (το ίδιο άραγε και δε γίνεται και στην Πατρών-Κορίνθου και πιθανότατα και αλλού) ούτε βέβαια και το σημείο καθώς παραπλεύρως της εθνικής οδού υπάρχουν καντίνες εξυπηρέτησης των οδηγών. Φυσικά οι καντίνες βρίσκονται εκτός της περίφραξης της εθνικής οδού (όπου αυτή έχει απομείνει).
Δυστυχώς, αυτή τη φορά είχαμε και νεκρούς..... |
Πάντως το συγκεκριμένο σημείο δεν έχει καμία σχέση με την Πατρών-Κορίνθου. Ο δρόμος έχει 3+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση με τεράστιο διαχωριστικό στη μέση. Είναι φανερό ότι το λεωφορείο δεν κινούνταν στη ΛΕΑ, αλλά ο οδηγός κοιμήθηκε, ή απλά ήταν απρόσεκτος λόγω κούρασης. | ¨
Όποιος έχει ταξιδέψει με ΚΤΕΛ μπορεί να πιστέψει ότι είναι πιθανό το λεωφορείο να κινούταν στην ΛΕΑ του αυτοκινητοδρομου και ας έχει 3 λωρίδες κυκλοφορίας.
Το έχω συναντήσει αρκετές φορές στην Αθηνών - Κορίνθου που ο δρόμος έχει αντίστοιχα χαρακτηριστικά! Στην Κορίνθου - Πατρών όπως είπαμε ειναι θεμιτό να κινούνται στην ΛΠΧ. Το απαράδεκτο είναι να σκάνε στην ψύχρα προσπέραση σε νταλίκες και να ανάβουν τα φώτα να πιάσουν δεξιά σε "αργούς" ΙΧηδες.
@bokomolech Επιτέλους! |
|
Back to top |
|
|
dimline Junior Member
Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Sun Jan 19, 2014 6:39 pm Post subject: |
|
|
Να αναφέρω εδώ , πώς σήμερα Κυριακή, τα συνεργεία δούλευαν στην κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου που θα συνδέει το νέο λιμένα Πατρών με την Περιμετρική , μέσω των παραγλαύκειων οδών..
Επίσης , εντυπωσιάστηκα απο την πρόοδο των εργασιών σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Λογικά απο ότι είδα προς το τέλος της χρονιάς θα είναι έτοιμος , αν συνεχίσουν με τέτοιο ρυθμό!!!
Παράξενο για τις εποχές που ζούμε...μου θύμισε το εργοτάξιο παλιές καλές εποχές!!
http://pelop.gr/?page=article&DocID=157744&srv=9 |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Mon Jan 20, 2014 3:41 am Post subject: |
|
|
Απ' ό,τι θυμάμαι η διατομή είναι η εξής:
Κόρινθος - Κιάτο: 3+ΛΕΑ
Κιάτο - Κόμβος Ρίου: 2+ΛΕΑ (συμπεριλαμβανομένων και των σηράγγων)
Κόμβος Ρίου - Πάτρα (κόμβος παράκαμψης): 4+ΛΕΑ
Όλα τα τεχνικά θα είναι κατασκευασμένα με πλάτος ικανό να δεχθούν και τρίτη λωρίδα, εφόσον αυτό απαιτηθεί, στο μέλλον. Υποθέτω πως το πλάτος των λωρίδων θα είναι 3,75 και 3,50 μέτρα για τη δεξιά και αριστερή λωρίδα, αντίστοιχα. Η ΛΕΑ λογικά θα είναι 2,50 μέτρα.
EDIT:
Για να μην κάνω συνεχόμενες δημοσιεύσεις, ορίστε και ένα βίντεο με φωτογραφίες από τον Α/Δ Α7: Λεύκτρο - Σπάρτη.
www.youtube.com/watch?v=GqBYFk7p090 |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Tue Jan 21, 2014 11:41 am Post subject: |
|
|
Για ακόμη μια φορά γεωτρύπανα κάνουν μελέτες του υπεδάφους στη Κλόκοβα (Παλιοβούνα). Η απόφαση για την κατασκευή γέφυρας ή σήραγγας αναμένεται.Για πόσο καιρό άραγε;
Σε πολλά τμήματα πάντως της Ιόνιας οδού έχουν αρχίσει εργασίες.
http://www.nafpaktianews.gr/γεωτρύπανα-πραγματοποιούν-μελέτες-σ/ |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
Posted: Wed Jan 22, 2014 3:21 pm Post subject: |
|
|
Μήπως γνωρίζει κανεις. Αν επιλέγει η διέλευση της παλιοβουνας γινει με τούνελ , ποσο θα ειναι το συνολικό μηκος |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Mon Jan 27, 2014 8:37 pm Post subject: |
|
|
Σήραγγα τελικά στην Παλιοβούνα (τάδε έφη Χρυσοχοἴδης)
http://www.agrinionews.gr/σήραγγα-τελικώς-στην-κλόκοβα-τι-δήλωσ/ |
|
Back to top |
|
|
manos pde New Member
Joined: 07 Jul 2010 Posts: 20
|
Posted: Mon Jan 27, 2014 10:10 pm Post subject: |
|
|
Όσο αναφορά την Παλαιοβούνα και τον τρόπο διέλευσής της έχω την εξής απορία:
Δέ θα ήταν εφικτό να κατασκευαστεί μονή σήραγγα, έστω στον κλάδο για Γιάννενα, και ο άλλος κλάδος προς Αντίρριο να παραμείνει ως έχει με περιπορεία της Παλαιοβούνας αλλά με 2 λωρίδες +ΛΕΑ? Το πρόβλημα της προσπέρασης θα λυνόταν, ενώ το θέμα της ασφάλειας από κατολησθήσεις θα αντιμετωπίζοταν με κόστος πολύ μικρότερο της κατασκευής δεύτερης σήραγγας..
Το μόνο αρνητικό θα ήταν τα 5 λέπτά παραπάνω οδήγησης αλλά αν αυτό μεταφράζοταν σε σημαντικά μικρότερα τέλη διέλευσης δε νομίζω να ενοχλούσε πολλούς..
τροφή για σκέψη.. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Mon Jan 27, 2014 11:31 pm Post subject: |
|
|
Βάλε τις συντεταγμένες (38°29'55.22"N 21°16'55.52"E) στο Google Maps/Earth και θα δεις που βρίσκεται.
Όπως λέει και το άρθρο που παραθέτεις, το τμήμα που εγκαινιάστηκε -μαζί με τη σήραγγα- αποτελεί μέρος του νέου οδικού άξονα από την Ιόνια Οδό προς τον νέο εμπορικό λιμένα στο Πλατυγιάλι και τον Αστακό.
Μέσω του Google Maps, μπορείς να δεις τη χάραξη. |
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 248
|
|
Back to top |
|
|
dimline Junior Member
Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Fri Feb 07, 2014 10:20 pm Post subject: |
|
|
Έχουν χιλια δικια.
Πηγαινω Λευκαδα καθε καλοκαιρι απο το 2006 και μετα. Η υπαρχουσα συνδεση του "νησιου" με την ηπειρωτικη χωρα επαρκει για τα δεδομενα του νησιου και της τουριστικης κινησης.
Δεν μιλαμε για την υποθαλασσια στο Ακτιο που επρεπε να περιμενεις καραβακι να πας απεναντι στην Πρεβεζα και ειχε ενα σημαντικο κοστος σε χρηματα και χρονο, αρα με την υποθαλασσια εκμηδενιζεις το χρονο του "διαπλου" και εχεις απλα το κοστος (που αναλογικα τα 3 ευρω ανα διευλευση για ΙΧ δεν ειναι τραγικο νουμερο δεδομενου του εργου και οσων προσφερει).
Αλλα για τη Λευκαδα που τη χωριζουν μερικες δεκαδες μετρα απο την ηπειρωτικη χωρα, να συζηταμε για υποθαλασσια ειναι αστειο.
Το νησι πηγε να ανεβει ελαφρως μολις ολοκληρωθηκε η Εγνατια που αρχισαν να κατεβαινουν οι ορδες των βορειοελλαδιτων (εγινε πιο ευκολα προσπελασιμο το νησι) αλλα τα τελευταια 2-3 χρονια ελεω κρισης, η κινηση του νησιου εχει πεσει τραγικα και η φουλ σεζον του ειναι οριακα 2-3 βδομαδες τον Αυγουστο.
Το νησι το χειμωνα ειναι κρανιου τοπος και η υπαρχουσα συνδεση υπεραρκει για τις αναγκες του και ειναι τσαμπα.
Τα λεφτα της υποθαλασσιας καλυτερα να δοθουν σε αλλες αναγκες ή στην Παλαιοβουνα. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
Posted: Fri Feb 14, 2014 7:29 pm Post subject: |
|
|
Επέστρεψα σήματα απονήρευτο Ηπειρο, με χαρα ειδα να δουλεύουν στο κόμποι Άρτας, στο τμήμα Αμφιλοχίας Κουβαρά καθώς και στο Μεσολόγγι,μάλιστα στο τελευταίο σε πολυ εντατικούς ρυθμούς. Ας ελπίσουμε να εχουμε καλύτερες ημέρες στις κατασκευές. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Sat Feb 15, 2014 10:33 am Post subject: |
|
|
Αν δεν δούμε φωτό δεν πιστεύουμε τίποτε! |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
Posted: Sat Feb 15, 2014 11:50 am Post subject: |
|
|
Τασο, εβρεχε αρκετα χθες το μεσημερι στην αιτωλοακαρνανια, ηταν επικινδυνο να σταματησω, εργα εκτελουνταν, ιδιαιτερως απο το 43 εως το 36 χλμ, στο υψος του Μεσολογγιου, στο 17 χλμ ανεβαιναν φορτηγα προς την γεφυρα του ευηνου, ειναι ορατα αυτα τα εργα.
Επισης φορτηγα και μπουλντοζες απο αμβρακια προς αμφιλοχια, εκει θα μπορουσα να τραβηξω φωτογραφιες αλλα υπηρχαν περιπολικα στο 99 χλμ και το απεφυγα.
Ειδα και πολλα φορτηγα με μπετον να ερχονται και απο την πλευρα της Κατουνας, για το κοματι αμβρακιας-ακτιου.
Την προσεχη φορα, αν το επιτρεπουν και οι συνθηκες , θα ανεβασω φωτογραφιες, πιστεψτε ειναι ακριβως οπως τα περιγραφω. |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
Posted: Sat Feb 15, 2014 4:15 pm Post subject: |
|
|
Στην παλιοβουνα υπηρχαν 4-5 που δουλευαν χωρις μηχανηματα, μαλον συνελεγαν στοιχεια εδαφολογικα. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Thu Feb 20, 2014 8:05 pm Post subject: |
|
|
Παράδοση σήραγγας Αγίου Ηλία/περασμένης δεκαετίας μελέτη...
(παρα ι όνια οδός) Το τμήμα αυτό θα συνδέεται με την Ιόνια οδό στον ημικόμβο Αγίου Ηλία ανάμεσα από Α/Κ Χαλικίου (πριν την Αγία Ελεούσα προς Αγρίνιο) και τον Α/Κ Αγγελοκάστρου (που λόγω απαλοτριώσεων ΔΕΝ έχει κατασκευαστεί)...
Ο ημικόμβος Αγίου Ηλία επίσηης δεν έχει κατασκευαστεί,καθώς σε ένα μικρό τμήμα λίγο πριν τη σύνδεση βρέθηκαν αρχαιότητες... Κατά μήκος της Ιονίας Οδού ,στην περιοχή της λίμνης Οζερός ,πριν τον Α/Κ Κουβαρά,κάτω από τις Φυτείες Ξηρομέρου είχε βρεθεί ολόκληρος ασύλλητος τάφος και τον σκέπασαν χωρίς να το ερευνήσουν περισσότερο κι εδώ βρήκαν κάτι νά'χαμε να λέγαμε.Όλη η Ελλάδα γεμάτη από αρχαία είναι,απλά πρέπει να γίνεται σωστή αξιολόγηση για τη σπουδαιότητά τους κι όχι απλά για να πέρνονται κονδύλια.
http://www.agrinioculture.gr/2014/02/20/%CE%B7-%CF%83%CE%AE%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B1-%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%B7%CE%BB%CE%AF%CE%B1-hdvideo-pics/
Μετά την έξοδο της σήραγγας προς Αχελώο μεριά μόνο ένα μικρό τμήμα του δρόμου αντιστοιχεί στην παραιόνια οδό.Το υπόλοιπο είναι απλή σύνδεση με το υφιστάμενο δίκτυο,παραπλεύρως του ασπροπόταμου και βγάζει στη γέφυρα που συνδέει Γουριά με Πεντάλοφο. Αν μπείτε στο google earth θα καταλάβετε. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Thu Feb 27, 2014 7:59 am Post subject: |
|
|
Εδώ μπορείτε να πάρετε μια γεύση από τον Α71 Λεύκτρο - Σπάρτη. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Feb 27, 2014 7:47 pm Post subject: |
|
|
Το google earth ανανέωσε τις φωτο στην περιοχη του Ευήνου-Παλαιοβούνας με ημερομηνία Ιανουαρίου 2014! |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Feb 28, 2014 8:54 am Post subject: |
|
|
Και όχι μόνο εκεί . Ανανεώθηκε μια λωριδα από Άμφισσα μέχρι Καλαμάτα όπου βλέπουμε :
Νεες χαράξεις επ. Οδών από Άμφισσα προς Αγ Ευθυμια λίμνη Μόρνου
Έργα Ολυμπίας και τρένου από Δερβένι μέχρι Διακοπτό
Τον Α7 - Α71 με γεφυρα Νέδοντα στην Καλαμάτα
Επίσης τον κόμβο Λαχαναγοράς στη Θεσσαλονίκη
Την εντυπωσισκή νέα οδό Κομοτηνής - Νυμφαίας (άραγε έχει χαρακτηριστεί εθνική οδός και με τι νούμερο;) |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Sun Mar 02, 2014 12:04 pm Post subject: |
|
|
Αφού έχετε πάει όλοι να πετάξετε αητό (ελπίζω να έχουμε ρεπορτάζ για τα έργα) ξαναγράφω εγώ.
Αυτός ο παρακαμπτήριος Καλυβίων Θορικού πως πάει; Το τμήμα βελτίωσης του υφιστάμενου δρόμου προς την παραλιακή Σουνίου έχει σχεδον τελειώσει . Το υπόλοιπ από Σκοπευτήριο μεριά προοδεύει;
Στην Ολυμπία Οδό τα νέα διόδια Κιάτου είναι ήδη στα μπετά (μάλλον το κτίριο διοίκησης) ενώ προχωράνε διάφορα τεχνικά όπως του ΑΚ Κιάτου που έχει σκυροδετηθεί η μισή άνω διάβαση και διευθετείται ένα κακόμοιρο ρέμα που έτυχε να βρίσκεται στο χώρο του κόμβου (ο νέος κόμβος είναι λίγο δυτικά του υφιστάμενου που θα παραμείνει ως άνω διάβαση προς στυμφαλία.) Ίσως μέχρι το καλοκαίρι να προχωρήσει η οδοδτρωδία του δεξιού κλδου μέχρι το Κιατο.
Γενικότερα μέχρι την Ακρατα προχωράνε τα τεχνικά έργα και κατα 2ο λόγο τα χωματουργικά. Αδρανεια υπάρχει στο τμήμα Ξυλόκαστρο - Δερβένι. |
|
Back to top |
|
|
|