View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Sep 23, 2012 12:15 am Post subject: |
|
|
Στις 29 Σεπτεμβρη διοργανωνεται δευτερη εκδρομη, απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τον Συλλογο Φιλων Σιδηροδρομου, στην Πελοποννησο με αφετηρια την Τριπολη και προορισμο τον Πυργο. Η εκδρομη ειναι διημερη. Το Σαββατο στις 29 του μηνος, το τρενο θα ξεκινησει απο την Τριπολη στις 11.00 το πρωι και κατα το απογευμα θα μπει στην Καλαματα, οπου και θα διανυκτερευσουν οι εκδρομεις Ελληνες αλλα και αρκετοι ξενοι σιδηροδρομοφιλοι. Να θυμησω οτι στην πρωτη εκδρομη το τρενο δεν μπορεσε να μπει στην πολη της Καλαματας, καθως ο δημαρχος ειχε ασφαλτοστρωσει τα πασαγια(διαβασεις), εντελως αυθαιρετα, αλλα πηρε ραπορτο και τα ανοιξε. Προκειται για ακομα εναν κοντοφθαλμο δημαρχιδη, ιδιας νοοτροπιας με τους δημαρχους του Αργους και της Κορινθου, που δεν μπορουν ουτε στο ελαχιστο να φανταστουν τα οφελη του σιδηροδρομικου τουρισμου.
Την επομενη, Κυριακη, το τρενο θα ξεκινησει απο την Καλαματα, θα κατευθυνθει στην Κυπαρισσια και απο κει στο Κατακoλο, οπου θα γινει σταση για φαγητο και επιστροφη στον Πυργο. Απο κει πουλμαν θα μεταφερει τους εκδρομεις στην Αθηνα.
http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=19993%3A%CE%B5%CE%BA%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%AE-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CF%81%CE%AD%CE%BD%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B1&Itemid=162
Last edited by pindos10 on Mon Sep 24, 2012 8:06 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sun Sep 23, 2012 5:41 pm Post subject: |
|
|
Χίλια μπράβο στους φίλους που κρατάνε το δίκτυο ζωντανό.
Θα ερχόμουν ευχαρίστως στην εκδρομή σας, αλλά θα λείπω εκτός Ελλάδας.
...με τα ωραία σας ξεσκεπάσατε και το καμάρι μας, τον Δήμαρχο Καλαμάτας, έναν τύπο παλαιάς κοπής, ξεροκέφαλο, ο οποίος μπρος στο ¨κράξιμο" έκανε πισω και ανοιξε τις γραμμές.
Ο τύπος έχει ασφαλτοστρώσει και τις γραμμές που οδηγούν στο λιμάνι της Καλαμάτας.
Εάν ήταν ο Μπένος στα πράγματα, η Μεσσηνία θα είχε ήδη τοπικά δρομολόγια κάτω από την αιγίδα του δήμου Καλαμάτας. Η Καλαμάτα θα είχε και τραμ σε λειτουργία - το οποίο ήταν ενταγμένο σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα και ακυρώθηκε.
Αλλά μιλάμε για ανθρώπους άλλης κλάσης. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Oct 02, 2012 11:48 pm Post subject: |
|
|
vas8, Engineer, sxiza7, nvb στις 29/9/2012, στις 6.30 το απογευμα, πηρατε χαμπαρι τι εγινε? |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Oct 03, 2012 6:22 am Post subject: |
|
|
pindos, φυσικά και το πήραμε χαμπάρι και το επικροτούμε.
Το τραίνο έφτασε στην Καλαμάτα και έγινε διανυκτέρευση.
Μέχρι εκεί ξέρω.
Απλά περιμέναμε κάποιο post, για περισσότερη ενημέρωση, με φωτογραφίες για να το σχολιάσουμε.
Θα μας ενδιέφερε επίσης να μάθουμε απόψεις που συζητήθηκαν (εάν συζητήθηκαν) με τους τοπικούς άρχοντες και ενδιαφερόμενους σχετικά με την έναρξη τοπικών τακτικών δρομολογίων στο δίκτυο, με συμμετοχή των Δήμων, έστω και με μικρή επιδότηση - γιατί όχι.
....έχουμε τίποτε νέα;
περιμένουμε με ανυπομονησία. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Oct 07, 2012 8:58 pm Post subject: |
|
|
Η αρχη εγινε και αυτο που φανταζε αδυνατο πριν λιγους μηνες ειναι πλεον γεγονος. Το τραινο εφτασε στην Καλαματα και ειναι το επισφραγισμα των προσπαθειων πολλων ανθρωπων, απο ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλα και σιδηροδρομοφιλων, ελληνων και ξενων που γεμισαν το εκδρομικο τραινο και στηριξαν την προσπαθεια.
Στο γεγονος αναφερθηκαν εκτενως τα τοπικα μεσα Μεσσηνιας με πρωτη την "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ", αλλα και της Πελοποννησου.
Η προσπαθεια δειχνει να εδραιωνεται, καθως ετοιμαζονται και αλλες εκδρομες συντομα, που θα κρατησουν το δικτυο ανοικτο με ο,τι αυτο συνεπαγεται για την σωτηρια του, απο τις καταπατησεις δημαρχων,πολιτων αλλα και τις κλοπες μεταλλων που εχουν γινει μαστιγα.
Ο δημαρχος της Καλαματας ηταν εκει και μας υποδεχτηκε, μαζι με τους προεδρους των επιμελητηριων, πρωτιστως του ξενοδοχειακου, οπως και η φιλαρμονικη του δημου.
Βαζω ενα βιντεο, το οποιο εχει τραβηχτει μεσα απο το τραινο, οπου δειχνει πανεμορφα τμηματα της γραμμης Τριπολη-Καλαματα, τις υποδοχες στα χωρια Χρανοι και Αρις, καθως και την εισοδο και υποδοχη στην Καλαματα. Ειδικα στο χωριο Αρις, η υποδοχη ηταν συγκινητικη με τα μικρα παιδια του δημοτικου σχολειου να μας υποδεχονται, κρατωντας χαρτινες ταμπελλες με τη φραση,
"Τα παιδια του Αρι απαιτουν,
τα τραινα στις γραμμες να ξαναδουν"
και βροντοφωναζοντας το.
http://www.youtube.com/watch?v=hJ70_iE9vFA
Last edited by pindos10 on Mon Oct 08, 2012 11:58 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Oct 08, 2012 3:01 am Post subject: |
|
|
α βρε pindos10, συγκινήθηκα με το video. Βρίσκομαι στην άλλη άκρη της γης και να βλέπω τόσο κόσμο να χαιρετά το τραίνο που ήλθε στα μέρη μου.
Ο,τι και να πω είναι λίγο.
ΜΠΡΑΒΟ για τις προσπάθειές σας. Η υποδομή είναι ένα ζωντανό μουσείο που αξίζει να αξιοποιηθεί.
Ελπίζω σε λίγα χρόνια να δούμε και επιβατικά δρομολόγια με ελαφρύ σύγχρονο τροχαίο υλικό.
Πιστεύω ότι είναι αφικτό να γίνει, έστω και με μικρή επιδότηση. Δηλαδή τα ΚΤΕΛ προς "αγονους" προορισμους γιατί να έχουν επιδότηση; |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Mon Oct 08, 2012 9:33 am Post subject: |
|
|
Πόση ώρα , άραγε μπορεί να κάνει ένα τρένο την διαδρομή Τρίπολη-Καλαμάτα ? Νομίζω ότι γύρω στην μιάμιση ώρα θα είναι δυνατό .
Αν υπολογίσουμε ότι στο άτυχο πλέγμα που λειτούργησε το 2009 η διαδρομή Τρίπολη - Κόρινθος ήταν 1.45 , αυτό σημαίνει ότι Καλαμάτα - Κόρινθος θα είναι περί τις 3.15 και συνολικά μιά εξπρές ανταπόκριση από Πλακεντίας θα είναι περί τις 4 ώρες .
Το ΚΤΕΛ κάνει 3 και 3,5 ώρες , αλλά είναι πολύ δύσκολη και ακριβή η πρόσβαση στον Κηφισσό . Ετσι γιά όσους είναι κοντά σε μετρό , η μισή Αθήνα δηλαδή η διαδρομή Αθήνα - Καλαμάτα με τρένο θα είναι σχετικά ανταγωνιστική σε χρόνο και απόλυτα ανταγωνιστική σε τιμή , αφού τα 50 € του εισιτηρίου , η τα 120 € της οδικής διαδρομή είναι απαγορευτικά γιά πολλούς .
Φοιτητές , συνταξιούχοι , αδειούχοι και πολλοί άλλοι θα θυσίαζαν μισή η μία ώρα επιπλέον ταξιδιού γιά να έχουν πιό άνετο και πιό φτηνό ταξίδι .
Βέβαια αυτό θα δυσαρεστήσει την εταιρεία του δρόμου , αλλά πλέον πρέπει πολλά πράγματα να τα δούμε με άλλο μάτι , με συνέργειες και όχι ανταγωνιστικά . |
|
Back to top |
|
|
guru New Member
Joined: 12 Feb 2006 Posts: 31 Location: Πετρούπολη Αττικής
|
Posted: Wed Oct 10, 2012 5:38 pm Post subject: |
|
|
Μια πολύ ευχάριστη είδηση: αρχίζουν ξανά τα δρομολόγια στη γραμμή Αμύνταιου - Φλώρινας!
Σφυρίζει ξανά το τρένο στη Φλώρινα
Αρχίζουν από την Κυριακή 14 Οκτωβρίου τα δρομολόγια για Θεσσαλονίκη
Η ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ:
Επανακυκλοφορία γραμμής Θεσσαλονίκη- Αμύνταιο- Φλώρινα
«[...] τα δρομολόγια θα μπορούν να προσφέρουν οργανωμένες μαθητικές εκδρομές καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
[...]
Για τη βιωσιμότητα της λειτουργίας της γραμμής κρίνεται απαραίτητη η κινητοποίηση των κατοίκων και η ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινωνίας, έτσι ώστε να αναδειχθεί η συγκεκριμένη σύνδεση ως κεντρικός άξονας σιδηροδρομικών μεταφορών και να αυξηθούν τα δρομολόγια των τραίνων.
[...]
Η επαναλειτουργία της γραμμής με βιώσιμο τρόπο και χωρίς επιβάρυνση του συνολικού προυπολογισμού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατέστη δυνατή, στα πλαίσια ειδικής εμπορικής συνεργασίας με τη ΔΕΗ [...]»
Πίνακας δρομολογίων (pdf): Δρομολόγια Φλώρινας
Θεσσαλονίκη - Φλώρινα
ICity 81: 07:14 - 09:47
ICity 83: 12:23 - 14:55
ICity 85: 19:30 - 22:02
Φλώρινα - Θεσσαλονίκη
ICity 82: 06:15 - 08:48
ICity 84: 09:59 - 12:31
ICity 86: 16:12 - 18:45 |
|
Back to top |
|
|
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Thu Oct 18, 2012 4:54 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά, γνωρίζει κανένας πώς θα είναι το ΣΚΑ στην τελική του μορφή; Απ' ότι έχει πάρει κατά καιρούς το μάτι μου σχεδιάζεται η συνέχιση των γραμμών από το εσωτερικό του ΣΚΑ και υπογείως των Αχαρνών για να συνεχίσει για βόρεια. Ξέρουμε περισσότερες λεπτομέρειες μήπως; |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Sun Oct 21, 2012 6:44 pm Post subject: |
|
|
Πράγματι στην τελική μορφή του ΣΚΑ προβλέπεται και μια νέα διπλή γραμμή σε προέκταση των κατασκευασμένων αποβαθρών μέσω σήραγγας κάτω από την οδό Μπόσδα, στη συνέχεια με επίγεια όδευση που συγκίνει στην υφιστάμενη γραμμή πριν την άνω διάβαση της Λ. καραμανλή περίπου εκεί που είναι ο υποσταθμός ηλεκτροκίνησης. Σύντομα η ΕΡΓΟΣΕ θα προκηρύξει μελέτη για την τροποποίηση της υφιστάμενης οριστικής μελέτης κυρίως λόγω της ανέγερσης μεγάλου κτιρίου στον άξονα με απαγορευτικό κόστος απαλλοτρίωσης.
Από τη γραμμή αυτή θα περνάνε υπεραστικά τρένα, προαστιακά λίγων σταθμεύσεων και εμπορικά από το Θριάσιο, ενώ στην παλιά γραμμή θα παραμείνουν μόνο προαστιακά |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Oct 29, 2012 4:12 pm Post subject: |
|
|
Προαστιακός Πάτρας: ανοίγει από σήμερα τις πύλες του ο σταθμός ΈΞΩ ΑΓΥΙΑ
Aργότερα, από την Άνοιξη του 2013 τα δρομολόγια θα επεκταθούν προς τα Αραχωβίτικα
Quote: | Στη διάθεση του επιβατικού κοινού τίθεται από σήμερα, 24 Οκτωβρίου 2012, η στάση «Έξω Αγυιά» του Προαστιακού Σιδηροδρόμου της Πάτρας.
Ο σταθμός θα εξυπηρετεί τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής της Αγυιάς και άλλων οικισμών, οι οποίοι θα μπορούν πλέον να μετακινηθούν από και προς τη Πάτρα, το Ρίο και τον Αγ. Βασίλειο.
Ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος της Πάτρας αποτελεί μια υπηρεσία σιδηροδρόμου που εξυπηρετεί την Πάτρα και τα προάστιά της. Ξεκίνησε να λειτουργεί τον Ιούλιο του 2010. Η διαδρομή εκτείνεται από τον Άγιο Ανδρέα μέχρι τον Άγιο Βασίλειο. Επίσης, λεωφορεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτελούν το δρομολόγιο Καστελόκαμπος - Πανεπιστήμιο Πατρών - ΠΓΝΠ και αντίστροφα.
Aργότερα, από την Άνοιξη του 2013 τα δρομολόγια θα επεκταθούν προς τα Αραχωβίτικα και έπειτα προς τα Βραχναίικα και τα Καμίνια, και στα βόρεια προς τον Ψαθόπυργο. Επίσης προβλέπεται η δημιουργία ενδιάμεσων στάσεων. |
|
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Mon Oct 29, 2012 6:42 pm Post subject: |
|
|
Να μας έλεγε και σε ποιούς δρόμους είναι οι σταθμοί καλά θα τανε, ρεπορτάζ του κ.... |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Nov 10, 2012 10:54 pm Post subject: |
|
|
Εκδρομων με τραινο συνεχεια...στην Πελοποννησο.
17 & 18 Νοεμβρη διημερη με διανυκτερευση στην Καλαματα. Το προγραμμα απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ εδω.
Να σημειωσω εκει που λεει προαιρετικη επισκεψη στο Μηχανοστασιο Καλαματας, οτι οσοι απο τους εκδρομεις το επιθυμουν, θα μπορουν να παρακολουθησουν εργασιες επι της μηχανης στον υποδαπεδιο τορνο.
Η δευτερη εκδρομη θα ειναι με αυτοκινηταμαξα τυπου ΜΑΝ, θα ειναι μονοημερη και θα πραγματοποιηθει το Σαββατο την 1η Δεκεμβριου.
Η διαδρομη ειναι Καλαματα-Μυλοι Αργολιδος-Καλαματα. Το τραινο θα διασχισει τον Μεσσηνιακο καμπο, θα ανηφορισει και θα χωθει στο μαγικο φαραγγι του Ισσαρη, το οποιο διασχιζεται μονο σιδηροδρομικα, καθως δεν υπαρχει οδικη προσβαση και θα κανει σταση στους καταπρασινους Χρανους για καφε. Στη συνεχεια θα συνεχισει ανεβαινοντας για το υψηλοτερο σιδηροδρομικο σημειο στην Ελλαδα, το Καλογερικο στα 814 μ. και θα κατεβει για Τριπολη. Συνεχεια με Αχλαδοκαμπο περνωντας απο τα χαωδη γεφυρια της περιοχης και μπαινοντας σε αλλο ενα εκπληκτικο φαραγγι, αυτο της Ανδριτσας, θα βγει στους παραθαλασσιους Μυλους, οπου θα γινει σταση για φαγητο στα γνωστα σουβλατζηδικα του χωριου.
Το απογευμα επιστροφη στην Καλαματα.
Last edited by pindos10 on Sun Nov 11, 2012 7:50 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Sun Nov 11, 2012 6:16 pm Post subject: |
|
|
Καλησπερα,
Σχετικα με την αναβαθμιση του δικτυου εντος Αθηνων, ειχα καπου διαβασει για υπογειοποιηση της γραμμης και πιο συγκεκριμενα, απο τρεις γεφυρες και μεχρι στο σταθμο Λαρισης, και απο τον σταθμο μεχρι καπου πριν το ΡΟΥΦ, υπαρχει καποια ελπιδα για αυτο το εργο; Οπως επισης δεν μπορω να καταλαβω την ύπαρξη ισοπεδων διαβασεων στην καταληξη της Θηβων και στο υψος της στασης Λευκα του υπεραστικου. Αυτα θα τα διορθωσουν με ανισοπεδες ή θα παραμεινουν ετσι οπως εχουν; |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Nov 12, 2012 7:17 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα.
Από έξοδο Αθήνας προς 3Γέφυρες μελετάται από την ΕΡΓΟΣΕ η υπογειοποίηση της γραμμής. Πρόκειται για δυσχερέστατο έργο λόγω στενότητας χώρου, σε συνδυασμό με την ύπαρξη μεγάλων αγωγών ομβρίων και ακαθάρτων και της σήραγγας του μετρό.
Από τον Πειραιά μέχρι την Αθήνα (συμπεριλαμβανομένου του ΣΣ) προετοιμάζεται η δημοπράτηση των υπολειπομένων εργασιών της διαλυθείσας εργολαβίας (δηλ. χωρίς την υπογειοποίηση από Ορφέως μέχρι Ιερά Οδό που δεν έχει μελετηθεί ακόμα) με προσθήκη όμως των ανισόπεδων διαβάσεων/κόμβων Χαμοστέρνας (ο μελετητής πρέπει να είχε ονείρωξη), Δήμητρος στον Ταύρο (προσοχή: όχι Μακρυγιάννη-Ταύρου που είναι αρμοδιότητας ΓΓΔΕ), Αγ. Άννης στο Ρέντη και ενδεχομένως Μουτσοπούλου στον Πειραιά. Η Φαλήρου στη Λεύκα μάλλον θα κλείσει, ενώ παραμένουν οι ΙΔ Υμηττού, Ρετσίνα κλπ. προς Πειραιά. |
|
Back to top |
|
|
alekos Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 873 Location: Athens
|
Posted: Sun Feb 24, 2013 8:41 pm Post subject: |
|
|
http://athensville.blogspot.gr/2012/03/o_27.html
Ένα άρθρο για τον σταθμό Πελοποννήσου και το εσωτερικό του, που παρόλα τα 7-8 χρόνια που έχουν περάσει από τότε που έκλεισε, παραμένει σε σχετικά καλή κατάσταση. |
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 248
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Wed Feb 27, 2013 9:23 am Post subject: |
|
|
Το διπλό rail bus επιλέχθηκε επειδή περίσευε ή επειδή είναι βαρύ σαν όχημα για να δοκιμαστεί η γραμμή ?
Καιρό τώρα χάζευα στο google earth το σημείο στο οποίο η γραμμή από το Ικόνιο πέφτει επάνω στην γραμμή που πάει για την Κορινθο και δεν ήθελα να πιστέψω αυτό που καταλάβαινα ότι έχουν σχεδιάσει. Ελπίζω να μην έχουμε ποτέ κανένα δυσάρεστο συμβάν στο σημείο. Τι διάολο έχουμε και υπερσύγχρονη σηματοδότηση πλέον. |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Feb 27, 2013 6:18 pm Post subject: |
|
|
Μάλλον επιλέχτηκε επειδή αύριο το μεσημέρι διπλό -κατά πάσα πιθανότητα- railbus θα πάει με τον Υπουργό για εγκαίνια στο Ικόνιο. |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2297 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Wed Feb 27, 2013 7:54 pm Post subject: |
|
|
Τα σημαντικά είναι βεβαίως η λειτουργία της γραμμής, η ολοκλήρωση της συμφωνίας με HP κλπ.
Με τρώει όμως το χέρι μου να γράψω:
- Για το καθαρισμένο και απαστράπτον railbus που θα καβαλήσει ο Χατζηδάκης αύριο. Φαντάζομαι θα του έκαναν και χημικό καθαρισμό εσωτερικά! Ελπίζω να το βάλουνε μετά στη γραμμή της Χαλκίδας, όχι τίποτε άλλο, απλά να θυμηθούμε και εμείς οι πληβείοι πώς είναι ένα railbus χωρίς graffiti.
- Για το σύστημα μανιβέλα στην αλλαγή της γραμμής. Τι τηλεδιοίκηση, τι σηματοδότηση και μ*κίες, εδώ είναι ΟΣΕ!
Απλώς, καλό θα ήταν ο κύριος Υπουργός να κάνει μετά και μία βόλτα (με το ίδιο το καθαρό railbus, δεν πειράζει) από το Θριάσιο μέχρι τον Πειραιά. Να θαυμάσει την πρόοδο των έργων, τις απαστράπτουσες υποδομές (όπου έχουν παραδοθεί), κοκ. Δεν θα μπορέσει βέβαια να ζήσει τα μεγαλεία παροχής υπηρεσιών της Τραινοσέ προς τα γίδια της, σόρρυ, τους πελάτες-επιβάτες της ήθελα να πω, αλλά δεν μπορούμε να τα απαιτούμε και όλα από μία και μόνο βόλτα.
|
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Feb 28, 2013 1:42 pm Post subject: |
|
|
Engineer wrote: | Καιρό τώρα χάζευα στο google earth το σημείο στο οποίο η γραμμή από το Ικόνιο πέφτει επάνω στην γραμμή που πάει για την Κορινθο και δεν ήθελα να πιστέψω αυτό που καταλάβαινα ότι έχουν σχεδιάσει. Ελπίζω να μην έχουμε ποτέ κανένα δυσάρεστο συμβάν στο σημείο. Τι διάολο έχουμε και υπερσύγχρονη σηματοδότηση πλέον. |
Στο ζήτημα σύνδεσης της γραμμής προς Ικόνιο με τη κύρια γραμμή ΣΚΑ - Κόρινθος δεν διακρίνω κάτι περίεργο ή λανθασμένο.
Οι εμπορικές αμαξοστοιχίες θα εκτελούν το δρομολόγιο "Εμπορευματικό κέντρο (Θριάσιο) - Ικόνιο" αποκλειστικά. Δεν υπήρχε κανένας λόγος να κατασκευαστεί συνδετήριος κλάδος με την κατεύθυνση προς ΣΚΑ. Στο Ικόνιο δεν υπάρχει χώρος για να γίνεται διαλογή και να ξεκινάει π.χ. ένα έτοιμο τρένο για Θεσσαλονίκη. Όλα αυτά θα γίνονται στο Θριάσιο.
Επομένως αυτή η παλινδρόμηση επί της κύριας γραμμής ήταν μία εξαίρεση για να γυρίσει το railbus στο αμαξοστάσιο στο Ρέντη. Τα εμπορικά τρένα προφανώς και δεν θα κάνουν κάτι τέτοιο. Εκτός του ότι θα ήταν αδύνατο αν είχε και 20-30 βαγόνια από πίσω. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Thu Feb 28, 2013 3:35 pm Post subject: |
|
|
Βασικά δεν εννοούσα αυτο.
Η εμπορευματική γραμμή από το Ικόνιο βγαίνει έξέρχεται σήραγγα για να συνδεθεί με τον αριστερό (αρχικά) κλάδο της γραμμή που πάει για το Θριάσιο ο οποίος εξέρχεται και αυτός από σήραγγα! Γιαυτό λέω ότι πλέον έχουμε υπερσυγχρονη σηματοδότηση και δεν υπάρχει ανάγκη για ορατότητα για τους μηχανοδηγούς.... |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Mar 05, 2013 7:50 pm Post subject: |
|
|
Η οποία υπερσύγχρονη σηματοδότηση μεταξύ ΣΚΑ - Κιάτου που φτιάχτηκε από την Siemens έπαθε ζημιά από την εργολαβία της ηλεκτροκίνησης (Alstom), το θέμα έμπλεξε γιατί η πρώτη δεν άφηνε τη δεύτερη να αγγίξει ενώ κανείς δεν έβαζε υπογραφή να το αναθέσει στην ίδια τη Siemens. Αποτέλεσμα; κλάπηκαν και τα υπόλοιπα καλώδια και δεν λειτοπυργεί τίποτα, οπότε η μανιβέλα στη Μαύρη Ώρα θα πάει σύννεφο... |
|
Back to top |
|
|
Dromeas Full Member
Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Sat Mar 09, 2013 11:50 am Post subject: |
|
|
Πολύ καλά τα νέα για τη γραμμή Ικόνιο-Θριάσιο. Τώρα περιμένουμε και την ολοκλήρωση των έργων στο κομμάτι 3 Γέφυρες-ΣΚΑ λογικά κάποια στιγμή μέσα στην Άνοιξη. Για να δούμε... Προχωράμε αργά και βασανιστικά! |
|
Back to top |
|
|
|