stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 258, 259, 260 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 20 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Fri Oct 05, 2012 6:17 pm    Post subject: Reply with quote

Έχω πάρα πολύ καιρό να γράψω,αν και διαβάζω τακτικά τις αναρτήσεις.
Λοιπόν, δεν ξέρω αν θυμάστε,αλά η τακτική και τα γραπτά του "αετού",θυμίζουν κατά 95% τον περίφημο και ban-αρισμένο εδώ και 2 χρόνια περίπου PEFKI.Ως άλλος εκπρόσωπος εταιρειών έγραφε,όπως και ο φίλος μας τώρα. Βρήκε IP καινούρια και μπήκε.
Γνωρίζουμε όλοι ποια είναι τα προβλήματα στις εν Ελλάδι κατασκευές,έχουν επισημανθεί χίλιες φορές,αλλά αυτό το διαρκές "χώσιμο" σε ένα φόρουμ καταντάει εκνευριστικό για τους υπόλοιπους και γελοίο.
Ούτε η ιστορία μας είναι απλές "πέτρες" όπως διατείνονται κάποιοι (εκτός κι αν δε θεωρούν τον εαυτό τους Έλληνα,αλλά κάτι άλλο ), ούτε η πανίδα και η χλωρίδα είναι απλά κάτι ζωάκια και δεντράκια που εμποδίζουν τα οπλισμένα σκυροδέματα των κατασκευών ( αυτή η πανίδα και η χλωρίδα αποτελούν κρίκους της τροφικής αλυσίδας, αν καταλαβαίνουν τί σημαίνει αυτό,βέβαια ).
Κομμάτια να γίνει και η εκτροπή του Αχελώου,για να ξεπληρωθούν οι αμαρτίες με τα βαμβάκια,τα παλαιά δίκτυα άρδευσης που σπαταλούν το 70% του νερού στη Θεσσαλία,τα κατά τόννους χρησιμοποιούμενα φυτοφάρμακα και οι χιλιάδες παράνομες γεωτρήσεις που έχουν ουσιαστικά καταστρέψει τον υδροφόρο ορίζοντα της περιοχής,να καταστραφεἰ άλλο ένα υδατικό διαμέρισμα,λόγω κάποιων τσιφλικάδων. Ε,αυτά είναι ανεπίτρεπτα.
Όπως ανεπίτρεπτα είναι και όσα λέγονται πιο πάνω.
ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ κύριοι.
Admin,η σειρά σου!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Fri Oct 05, 2012 8:07 pm    Post subject: Reply with quote

O πολιτισμός δεν είναι η κάθε πέτρα που βρίσκεται. Εγώ έθιξα τις τρομερές καθυστερήσεις τις υπερβάσεις του προυπολογισμού που φέρνει η αρχαιολογική υπηρεσία και ανέφερα κάποια παραδείγματα Αν αυτά έχουν θιχτεί στο παρελθόν από άλλους μέχρι εξαντλήσεως εγώ δε το γνωρίζω και μπορούσα άλλωστε.

Για την εκτροπή που αναφέρεις υπάρχουν δύο σχολές Αν διάβασες προσεκτικά αυτό που είπα αν και εσύ λόγω περιοχής διαφωνείς και είναι σεβαστό είναι να γίνει η εκτροπή γιατί κρίνεται αναγκαίο και έχουν ξοδευτεί πάρα πολλά χρήματα με τον όρο της αναδιάρθρωσης των καλλιεργειών.

Που είναι το άτοπο το γελοίο το παράλογο? Δείξε μου μου ένα σχόλιο μου που να έθιξα ένα συνομιλητή μου που χαρακτήρισα κάποιον ΑΝΙΔΕΟ ΑΣΧΕΤΟ ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΟ, ΠΑΡΑΛΗΡΟΥΝΤΑ, ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ. Δείξε μου ένα σχόλιο που να έκανα επίδειξη γνώσεων προσωπικότητας.

Η διαφωνία και η διαφορετική ανιληψη δεν επιτρέπονται και δε γίνονται δεκτά ? ΠΟια είναι η ατζέντα θεματολογίας που είναι αποδεκτή για να καταλάβω εγώ ο ποιο νέος? Ποιο είναι το πρόβλημα που δημιουργώ εγώ και μου τη πέφτουν ξαφνικά?

ΥΓ. Ούτε ξέρω ούτε με ενδιαφέρει κανένας PEFKI και τι προηγούμενα είχε ο καθένας σας μαζί του στο παρελθόν. Γι αυτό θα σε παρακαλέσω να μη με σχετίζεις με κάποιον άλλον άγνωστο. Ευχαριστώ.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Fri Oct 05, 2012 8:28 pm    Post subject: Reply with quote

Ντάξει ρε EAGLE την οπτική σου την έκανες σαφή πολλάκις. Το θέμα είναι ότι με το ύφος των Post σου χάνεις το δίκιο σου...

Όλοι μας ξέρουμε πόσο έχουν ταλαιπωρηθεί οι κατασκευές στην Ελλάδα από κακές μελέτες, γραφεικρατεία, αρχαία, οικολόγους του Κ*λου, κλπ αλλά το να βάζεις τα παντα στο ίδιο τσουβάλι είναι τουλάχιστον αφελές...
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2297
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Fri Oct 05, 2012 8:36 pm    Post subject: Reply with quote

Το μέλος EAGLE αποβάλλεται για 10 ημέρες από το forum. λόγω παραβίασης του όρου 5 του Κανονισμού Λειτουργίας (trolling).

Παρότι το forum ουσιαστικά έχει πέσει σε χειμερία νάρκη και στη θέση μου άλλος θα έτριβε τα χέρια του με τον ορυμαγδό μηνυμάτων του ανωτέρω μέλους (και τον συνεπαγόμενο χαμό που δημιούργησαν), οι αρχές με τις οποίες λειτουργεί αυτός ο χώρος εδώ και 10+ χρόνια είναι δεδομένες.

Προχωράμε...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Demis
New Member
New Member


Joined: 27 Jan 2010
Posts: 55
Location: London

PostPosted: Sat Oct 06, 2012 1:18 pm    Post subject: Reply with quote

Βρε παιδιά πείτε μας κανένα νέο για τους δρόμους και αφήστε τους καβγάδες
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Mon Oct 08, 2012 3:13 pm    Post subject: Γέφυρα Τ4 Τσακώνας Reply with quote

Αγαπητοί φίλοι,

σύμφωνα με ρεπορτάζ της "Ελευθερίας" απο το υπουργείο υποδομών, η γέφυρα Τ4 της Τσακώνας πάει για τέλος του 2013. Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε?

http://kaplanivillage.blogspot.gr/2012/10/2013-4.html

Καλή συνέχεια και καλές διαδρομές σε όλους - απο την παράκαμψη και σιγά σιγά-

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 1005
Location: athens

PostPosted: Tue Oct 09, 2012 7:23 am    Post subject: Reply with quote

Συμφωνα με ρεπορταζ της καθημερινης επηλθε συμφωνια για τα τεμπη και την ιονια οδο και σε οριακο σημειο οι αλλοι δυο αυτοκινητοδρομοι

http://www.ypodomes.com/index.php/alles-upodomes/endiaferouses-eidiseis/item/15627-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CF%8C%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%B9-%CE%AD%CF%81%CF%87%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CE%B5%CE%B9%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CE%B4%CE%AF%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CE%AD%CF%84%CE%BF%CF%82
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Oct 09, 2012 11:21 pm    Post subject: Reply with quote

Για τους μεσσηνιους φιλους του "Μωρεα" μια φωτο απο τον αυτοκινητοδρομο με το τεχνικο της ανω διαβασης της σιδηροδρομικης γραμμης μετα τα διοδια της Ασσεας και μια σπανια συναντηση. Η φωτο απο τον επισης μεσσηνιο φιλο Νικο Κολλιοπουλο. Very Happy Very Happy Very Happy

http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/IMG_1637.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
Demis
New Member
New Member


Joined: 27 Jan 2010
Posts: 55
Location: London

PostPosted: Wed Oct 10, 2012 1:46 pm    Post subject: Reply with quote

πολύ ωραία φωτό μπράβο του φίλου σου
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Thu Oct 11, 2012 7:03 am    Post subject: Reply with quote

Καλημερα

Απο το σημερινο πρωτοσελιδο της ΦΩΝΗΣ:


ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΤΣΑΚΩΝΑ ΣΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

ΤΑ ΦΩΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΕΓΑΣΤΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΜΕΤΑ ΤΙς 15 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

πεφτω απο τα συννεφα!!!!!!!! εγω ειχα ως δεδομενο οτι 20-10-12 θα περπαταγα το Παραδεισια - Τσακωνα!!!!!!!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 767

PostPosted: Thu Oct 11, 2012 9:16 am    Post subject: Reply with quote

Κάποιος φίλος είχε γράψει ότι τουλάχιστον, όταν θα κατεβούμε για τις ελιές, θα έχει παραδωθεί το τμήμα. Δεν μου φαίνεται και τόσο σίγουρο πλέον.....

Πολύ ωραία η φωτό με το τραίνο πάνω από το Μορέα. Ευχαριστούμε.
Back to top
View user's profile Send private message
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Thu Oct 11, 2012 9:30 am    Post subject: Reply with quote

....Engineer εγω το ειχα γραψει....το ασχημο ειναι οτι το πιστευα ο μ@#@#ς!!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 767

PostPosted: Thu Oct 11, 2012 9:40 am    Post subject: Reply with quote

Σωστά εσύ το είχες γράψει!

Καλά μην τρελαίνεσαι. Εγώ έλεγα ότι τα μπάνια του Αυγούστου θα τα κάναμε χωρίς Τσακώνα.... Αντε να δούμε του χρόνου
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Fri Oct 12, 2012 3:55 am    Post subject: Reply with quote

περισσότερες λεπτομέρειες για την Τσακώνα και τον κλάδο προς Μεσσήνη από το site Messinea.gr εδώ:
http://messinea.gr/?p=50066

Quote:
Η Τσακώνα πάει στο τέλος του μήνα, αν όχι αρχές του επόμενου καθώς τώρα γίνεταιτοποθέτηση ηλεκτρολογικού υλικού που άργησε να παραληφθεί από τον εργολάβο.

είδατε πως το πάνε μουλωχτά για τέλος Νοεμβρίου;!!!! Καλά πρόστημα προς τους εργολάβους γιατί δε πέφτουν. Ολα στο άρπα κόλλα τα κάνει το Υπουργείο - Καθυστέρησης και Αποδομών. Δηλαδή τα φώτα δεν έπρεπε να τα έχουν παραγγείλει εδώ και 8 μήνες, αφού θα έδιναν το δρόμο σε κυκλοφορία τον περασμένο Μάιο; (Εδώ γελάμε με το ΔΟΥΛΕΜΑ).

επίσης άλλη παπαριά για να βαυκαλιζόμαστε:
Quote:
Ζητήθηκε από το Δήμο και θεωρείται εφικτός ο στόχος, μέχρι τον Ιούνιο, η είσοδος στον αυτοκινητόδρομο να γίνεται από την Αθηνών και τον κόμβο Καρέλια.

....εεε να λέμε και καμιά μαλ@κία για να περνάει η ώρα και να τελειώσουμε και τον καφέ μας.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Fri Oct 12, 2012 2:41 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.voria.gr/index.php?module=news&func=display&sid=110946

Αυτο ως απαντηση για τον αρκτουρο. Και οποιος καταλαβε.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sat Oct 13, 2012 5:59 am    Post subject: Reply with quote

δειτε το σημερινό πρωτοσέλιδο της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ Καλαμάτας.
1 μέρα μετά και η Τσακώνα πάει πλεον σίγουρα για Νοέμβριο (από Οκτώβριο ισως Νοέμβριο που μας έλεγαν χθες!!!!)
Ο δρόμος είναι 100% έτοιμος, η παράκαμψη έτοιμη και με διαγράμμιση πλεον. Απλά "ξεχάσαμε να αγοράσουμε τα φώτα" αλλά δε πειράζει. Αφού μας παίρνει και δε πεφτουν προστήματα καλά να σας κάνουμε.
Αντε και καλά Χριστούγεννα...
Back to top
View user's profile Send private message
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Sat Oct 13, 2012 8:31 am    Post subject: Reply with quote

Εγώ το έγραψα αλλά κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε...lol...τέλος Νοέμβρη και βλέπουμε...για Τσακώνα..
Είναι πίσω οι λογαριασμοί πολυυυυυυυ......μέχρι και διακοπή εργασιών μπορεί να κάνει...η κοινοπραξία...
Υπενθυμίζω ότι σύμφωνα με τον 3516 και τη συνέχεια του...εάν λογαριασμός που υποβλήθηκε δεν εξοφληθεί εντός 2 μηνών...ο εργολήπτης μπορεί να ζητήσει διακοπή εργασιών...κτλ κτλ...
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sat Oct 13, 2012 10:03 am    Post subject: Reply with quote

το σχετικό άρθρο της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ εδώ:
http://www.eleftheriaonline.gr/oikonomia/ypodomes/item/20439-αρχές-νοεμβρίου-και-βλέπουμε-για-την-παράκαμψη-τσακώνας

δηλαδή lkilint το κράτος χρωστάει στον εργολάβο πολλά λεφτά ακόμα και φυσικά ο εργολάβος δε αγοράζει τον εξοπλισμό για να παραδόσει το έργο.
Και οι Καραγκιόζ ......ε συγγώμη Καρνέσηδες μας λένε μπαρούφες και κάνουν την πάπια, όπως χρόνια τώρα.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Tue Oct 16, 2012 1:00 am    Post subject: Reply with quote

Μέχρι την Περιμετρική της Πάτρας η "Ολυμπία Οδός" - Με κρατικούς πόρους το κομμάτι μέχρι τον Πύργο

Η «έκθεση Λαμπρόπουλου» προτείνει την επιμήκυνση της περιόδου κατά την οποία τα έσοδα θα χρηματοδοτούν την κατασκευή ή την κατάλληλη προσαρμογή του χρονοδιαγράμματος ως προς ορισμένα τμήματα του έργου, κάτι που για την Ολυμπία Οδό και τον Ε65 θα μπορούσε να γίνει σε συνδυασμό και με τη μείωση του κατασκευαστικού αντικειμένου. Ετσι, προτείνεται:


Στην Ολυμπία Οδό να περιοριστεί το έργο στο τμήμα Ελευσίνα - Τέλος Παράκαμψης Πάτρας και το τμήμα Κάτω Αχαΐα ως τον Α/Κ Εισόδου Πύργου να ολοκληρωθεί ως δημόσιο έργο.

Στην Ιονία Οδό να κατασκευαστεί δίδυμη σήραγγα 2,3 χλμ. στην Κλόκοβα (εντός προϋπολογισμού με μείωση μη χρήσιμων έργων), να γίνουν δεκτές προτάσεις βελτιστοποίησης και τα πρόσθετα αναγκαία έργα στον ΠΑΘΕ να βαρύνουν το Δημόσιο.

Στον Ε65 το έργο να περιοριστεί στη θέση Μουργκάνι μετά την Καλαμπάκα και ο κόμβος της Λαμίας αλλά και η συνδετήρια Ανάβρα - Θαμακός να κατασκευαστούν αργότερα ως δημόσια έργα.

Στον Μορέα προτείνεται να περιοριστεί το έργο ως τη θέση Καρέλια της περιμετρικής Καλαμάτας, λόγω της υψηλής δαπάνης απαλλοτρίωσης και της υποχρέωσης καταβολής αποζημίωσης στον παραχωρησιούχο, λόγω καθυστέρησης.

http://patranews.gr/Index.php/Site/Content/25178-%CE%9C%CE%AD%CF%87%CF%81%CE%B9%20%CF%84%CE%B7%CE%BD%20%CE%A0%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CF%84%CE%B7%CF%82%20%CE%A0%CE%AC%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%82%20%CE%B7%20%22%CE%9F%CE%BB%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%AF%CE%B1%20%CE%9F%CE%B4%CF%8C%CF%82%22%20-%20%CE%9C%CE%B5%20%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%82%20%CF%80%CF%8C%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%82%20%CF%84%CE%BF%20%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B9%20%CE%BC%CE%AD%CF%87%CF%81%CE%B9%20%CF%84%CE%BF%CE%BD%20%CE%A0%CF%8D%CF%81%CE%B3%CE%BF
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Tue Oct 16, 2012 2:05 am    Post subject: Reply with quote

Μήπως να πάμε να στρώσουμε την άσφαλτο με δικά μας έξοδα; Μήπως να δουλέψουμε και εθελοντικά στα διόδια; Ήθελα να ήξερα, οι κοινοπραξίες, καθώς και οι τράπεζες, δε δεσμεύονται από πουθενά να τηρήσουν τις συμβάσεις που υπέγραψαν; Ρήτρες δεν υπάρχουν;
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Oct 16, 2012 11:06 am    Post subject: Reply with quote

με προλάβατε για το δημισίευμα.
Ας περιμένουμε λίγο, είναι εισήγηση και όχι αποφάσεις.
Οσον αφορά την Καλαμάτα τα έργα μετά τον Καρέλια έχουν προχωρήσει και φαντάζομαι και πολλές απαλλοτριώσεις, αφού έχουν γίνει εκτεταμένες εκχερσώσεις και διανοίξεις.
Η θα τους πουν σας χαλάσαμε το χτήμα αλλά τώρα κανουμε πίσω και δε θα σας αποζημιώσουμε! Δε γίνονται αυτά βρε παιδιά.
Η μεγάλη και ακριβή γέφυρα του Νέδοντα είναι υπο κατασκευή με τους πυλώνες να έχουν φάσει στο 60%-70% και άνω.
Δύσκολα θα το σταματήσουν και θα είναι ντροπή.
....ασε που μπορεί να μας πουν μετά πως "καθάρισε" ο Μεσσήνιος Σαμαράς. (κολπακι δηλαδή)
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Tue Oct 16, 2012 5:49 pm    Post subject: Reply with quote

Και γω δε νομίζω ότι θα κάνει πίσω ο Μορέας, το σενάριο όμως για την Ολυμπία φαίνεται δυσυχώς πολύ πιθανό...
Back to top
View user's profile Send private message
patra
Visitor
Visitor


Joined: 15 Oct 2012
Posts: 1
Location: Ελλάδα

PostPosted: Tue Oct 16, 2012 6:54 pm    Post subject: ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ -ΣΗΡΑΓΓΕΣ ΜΑΚΥΝΕΙΑΣ - ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ Reply with quote

Τα έργα οδοποιίας στην Ιόνια οδό φαίνεται ότι αντιμετωπίζουν προβλήματα πριν ακόμη αυτά παραδοθούν προς χρήση στους πολίτες.Οι φωτογραφίες που δημοσιεύονται στο nafpaktia news έχουν τραβηχτεί από τα τούνελ της Ιόνιας στην περιοχή της Μακύνειας ,όπου φαίνονται ξεκάθαρα οι σοβαρές διαβρώσεις που έχει υποστεί το έργο,λόγω της κακής κατασκευής,της πλημμελούς έως ανύπαρκτης εξωτερικά μόνωσης με αποτέλεσμα να εισχωρεί η υγρασία στο εσωτερικό και κυριολεκτικά να στάζει σταγόνες νερού διαρκώς.Αυτό έχει ως αποτέλεσμα,την διάβρωση των εσωτερικών επιχρισμάτων και εν συνεχεία πρόβλημα στη στατικότητα του έργου.
Φωτογραφίες στο http://www.nafpaktianews.gr/%CF%83%CE%AE%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CF%82-%CE%BC%CE%B1%CE%BA%CF%8D%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%AD%CF%81%CE%B3%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B8%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1/
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Wed Oct 17, 2012 11:32 am    Post subject: Reply with quote

Τελικά το 2012 δικαιώνεται το απόφθεγμα "Σην ελλάδα είσαι ότι δηλώσεις" όπως και ότι είναι μία χώρα σοβιετίας σταλινικής περιόδου.

Εχει γίνει μία οξύτατη παρανόηση ότι οι τράπεζες και οι τεχνικές εταιρείες είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα που θα απολογούνται και θα υπακούν σε κάθε αριστερίζοντα ψευτοεπανάστατη ή μηχανικό . Στα
"ειδικά"αυτά μυαλά ο ιδιωτικός τομέας έχει δαιμονοποιηθεί και το κέρδος έχει ποινικοποιηθεί. Δεν εξηγείται διαφορετικά η παντελής και πρωτοφανής άγνοια περί λειτουργίας των ιδιωτικών επιχειρήσεων και οι ακατάπαυστες κραυγές που βγάζουν. Απλά εκτός από άσχετοι είναι και εκτός τόπου και χρόνου.

Οι συμβάσεις ΣΔΙΤ οδικών έργων σχεδιάστηκαν και υπογράφτηκαν πάνω σε 3 άξονες.
α) Το κράτος δεν έχει τα λεφτά να τους υλοποιήσει αυτόνομα
β) Τα επιτόκια των τραπεζών προς τις επιχειρήσεις ήταν στο 2%
γ) Στους κυκλοφοριακούς φόρτους της περασμένης δεκατίας
δ) Στις ΥΠΕΡ- φιλόδοξες επιδιώξεις του τότε ΥΠΕΧΩΔΕ για κατασκευή αυτοκινητόδρομου σε διάφορες περιοχές όπως Πύργος-Καλαμάτα, Ε-65 οποίος έχει εγγυημένη κυκλοφορία από το κράτος. (Να δω τη θα πεί η τρόικα και ο αυτοκινητόδρομος Αιγαίουγια το ταλαιοπωρημένο πλην σημαντκό άξονα ).

Τίποτα από τα δεν ισχύει το 2012 εκτός ότι το ελληνικό κράτος πτώχευσε επίσημα. Στα παραπάνω προστέθηκαν παλιές και νέες ελληνικές παθογένειες όπως οικολογικές ευαισθησίες, οι απαλλοτριώσεις, αρχαιολογικά ευρήματα που ενόχλησαν ως trolling και η μη τήρηση των οικονομικών συμβολών από το κράτος. Προέκυψε φυσικά και το παγκόσμιας ελληνικής σύλληψης κίνημα σοβιετικής κοπής " ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΙΟΔΙΑ".

Απόλυτα επακόλουθο οι τράπεζες διέκοψαν τη χρηματοδότηση, οι τεχνικές σταμάτησαν τις εργασίες στέλνοντας 60000 άτομα στην ανεργία κόβοντας από το ΑΕΠ 2 %. Επίσης σε πρώτη φάση έστειλαν ένα λογαριασμό κοντά στα 20 εκ για τους τζαμπατζήδες των διοδίων και αιτούνται αποζημειώσεις δις ευρώ σε περίπτωση ναυαγίου των συμβάσεων. Να υπενθυμίσω ότι η Κ/Ξ της υποθαλάσσιας πήρε αποζημείωση με δικαστική απόφαση 6 εκ χωρίς να ακουμπήσει το τρυπάνι της το χώμα για την ακύρωση του έργου!!!!!!

Τι απέμεινε? Οι γραφικοί, αγανακτισμένοι, άσχετοι, καταγγέλοντες τις εταιρείες μαζί με ερειπωμένα εργοτάξια κατά μήκος των δρόμων.
Το αστείο και γελοίο της υπόθεσης είναι ότι το ΥΠΟΜΕΔΙ ονειρεύεται νέα έργα ΣΔΙΤ όπως το αεροδρόμιο στο Καστέλλι, ζεύξεις, νέους αυτοκινητόδρομους και υπόσχεται τεράστιες μειώσεις διοδίων.

Η ώρα του προκρούστη και του ρεαλισμού έφτασε με το κράτος σε θέση κατηγορούμενου. Πρώτη ευχή να μην ναυαγήσουν τα έργα. Δεύτερη ευχή να διασωθούν το Κόρινθος-Πάτρα, και οι σήταγγες των ΤΕΜΠΏΝ. Δεύτερη ευχή να προχωρήσει η ΙΟΝΙΑ με σήραγγες στη Παλιοβούνα μέχρι την Αμφιλοχία. Τρίτη ευχή ότι σώζεται από τον Ε-65 και το Πάτρα-Πύργος. Τα υπόλοιπα σε κάποια άλλη εποχή ως δημόσια μετά τη τρέχουσα δεκαετία με περισσότερο μυαλό.
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Wed Oct 17, 2012 2:59 pm    Post subject: Reply with quote

Θες να μας πεις δηλαδή ότι αν σε ένα υποθετικό σενάριο στη θέση του Ελληνικού ήταν το Γερμανικό Κράτος, στη θέση του Άκτωρα η Hochtief και στη θέση της Εθνικής Τράπεζας η Deutsche Bank, θα υπέγραφαν μια σύμβαση με συγκεκριμένους όρους και ρήτρες και μετά ο καθένας θα μπορούσε να υπαναχωρήσει επικαλούμενος ό,τι του καπνίσει (κρίση, μειωμένη κίνηση, τεχνικές δυσκολίες, αυξανόμενα επιτόκια).

Δηλαδή αν εγώ αύριο έχω εργοληπτική εταιρεία και υπογράψω μια σύμβαση με το Δημόσιο, πόσες πιθανότητες μου δίνεις να υπαναχωρήσω από αυτή τη σύμβαση, όσα προβλήματα κι αν αντιμετωπίζει η επιχείρησή μου; Θα σου πω εγώ. Καμία πιθανότητα. Στην Ελλαδάρα μόνο οι 2-3 γνωστές κατασκευαστικές και οι 2-3 μεγάλες τράπεζες μπορούν και υπαναχωρούν και το κάνουμε όλοι γαργάρα. Οι υπόλοιποι ας κόψουν το λαιμό τους. Υγιής επιχειρηματικότητα my ass.

ΥΓ: Απ' ό,τι βλέπω περίμενες πώς και πώς να τελειώσει ο 10ήμερος αποκλεισμός για να ξαναρχίσεις τα ίδια. Μην αγχώνεσαι. Δεν πρόκειται να ξαναγράψω. Αρκετούς σαν κι εσένα πετυχαίνω εκεί έξω στην πραγματική ζωή. Να μου λείπει κι ένας διαδικτυακός.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 258, 259, 260 ... 420, 421, 422  Next
Page 259 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr