|
stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Arxitektonas Junior Member
Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Tue Oct 02, 2012 2:06 pm Post subject: |
|
|
Δε μου αρέσει καθόλου το υφάκι σου, και γενικά έχω κουραστεί από την απολυτότητα των (ατεκμηρίωτων) απόψεών σου. Θα απαντήσω για τελευταία φορά και επί του θέματος, χωρίς φανφάρες αλλά με μερικά στοιχεία.
Η Θεσσαλονίκη ήταν ανέκαθεν μεγάλο αστικό κέντρο από τη ρωμαϊκή εποχή μέχρι σήμερα. Το κέντρο της σύγχρονης πόλης είναι και το κέντρο της ρωμαϊκής και μετέπειτα βυζαντινής πόλης. Στις ανασκαφές του μετρό έχουν βρεθεί αρχαίοι δρόμοι, αμφιθέατρα, λουτρά, κατοικίες, νεκροταφεία, ναοί, καθώς και νομίσματα, στεφάνια, αγάλματα, αρχιτεκτονικά λείψανα, καθημερινά σκεύη, κτλ. Με μια περιήγηση στο διαδίκτυο θα βρεις έυκολα φωτογραφίες, μερικές από τις οποίες υπάρχουν και στον αντίστοιχο ιστότοπο του Μετρό. Η διαδικασία χαρτογράφησης και συλλογής είναι εξαιρετικά ευαίσθητη και δυσκολεύεται από τα μειωμένα κονδύλια του Υπουργείου Πολιτισμού για ανασκαφές, αλλά και από τον αριθμό των αρχαιολόγων, οι οποίοι είναι όλοι μετακλητοί από άλλους αρχαιολογικούς χώρους και οι μισοί των οποίων είναι συμβασιούχοι. Συνεπώς, με υποστελεχωμένη και υποχρηματοδοτημένη αρχαιολογική υπηρεσία, υπάρχουν καθυστερήσεις.
Και πάμε στο πρακτικό τώρα. Από την πρώτη μέρα όλοι ξέρανε ότι με το που θα αρχίζανε ανασκαφές στο κέντρο της Θεσσαλονίκης θα βρισκόντουσαν σημαντικής αξίας αρχαία ευρήματα τα οποία θα καθυστερούσαν το έργο και θα ανέβαζαν τον προϋπολογισμό του. Μια σειρά από συγκοινωνιολόγους ανέφερε με μελέτες ότι η Θεσσαλονίκη έχοντας μικρότερο πληθυσμό του Άμστερνταμ θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί με τραμ στο κέντρο της, και ελαφρύ μετρό στα περίχωρα, χωρίς να χρειαστεί υπόγειο τμήμα, ακριβώς όπως γίνεται και στο Άμστερνταμ. Αλλά ο Ελληνάρας Σαλονικιός δεν ήθελε να του στερήσει το Αθηνοκεντρικό Κράτος τη χαρά του υπόγειου μετρό, και ασφαλώς δεν ήθελε να χάσει 1-2 λωρίδες κυκλοφορίας από το οδόστρωμα κεντρικών λεωφόρων, γιατί δε θα μπορούσε να παρκάρει παράνομα, όπως κάνει τώρα.
Και τελικά μ'αυτά και μ'αυτά, φτάσαμε στο "μεγάλο έργο" της Θεσσαλονίκης, το οποίο για μένα ήταν αχρείαστο, αφού μπορούσε να γίνει αλλιώς πιο εύκολα και πιο γρήγορα, και κυρίως, πιο φθηνά. Αφού όμως επιλέχθηκε η λύση του υπόγειου μετρό, τώρα δε μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο. Θες υπόγειο μετρό στο κέντρο της Θεσσαλονίκης; Θα υποστείς αρχαιολογικές ανασκαφές. Δε μπορείς να μιλήσεις για άγνοια. Όλοι το ξέρανε. Κι όσοι δε το ξέρανε, ας ξεστραβωθούν τώρα! Δε φταίνε οι αρχαιολόγοι. Αυτές είναι επιλογές. Ποιός νομίζεις ότι εκπλήσσεται δηλαδή; Όλα τα οικόπεδα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, της Πάτρας, της Αθήνας είναι γεμάτα αρχαία. Νομίζεις ότι δεν ξέρανε τι και πού και πόσα αρχαία θα βρίσκανε; Κάνεις τις επιλογές ανάλογα με το χρονοδιάγραμμα και τα λεφτά που έχεις. Καλώς ή κακώς η επιλογή ήταν για βαρύ υπόγειο μετρό στη Θεσσαλονίκη. Διαφωνώ με την επιλογή, αλλά η μέθοδος που ακολουθείται είναι η σωστή. Δε μπορείς απλά να "παρακάμψεις" τα αρχαία. Δε γίνεται να χαντακώσεις σημαντικά ευρήματα και κομμάτι της ιστορίας της πόλης, ειδικά στη Θεσσαλονίκη, όπου στις μισές πολυκατοικίες του κέντρου "θάψανε νύχτα" τα αρχαία για να ρίξουνε μπετά, με ανεπανόρθωτες συνέπειες. |
|
Back to top |
|
|
EAGLE Junior Member
Joined: 26 May 2011 Posts: 100
|
Posted: Tue Oct 02, 2012 5:49 pm Post subject: |
|
|
Αρχιτέκτονα,
Υφάκι???? Δε σου ζήτησα ούτε σε υποχρέωσα να απαντήσεις στα σχόλια μου. Αμα θέλω να μάθω την ιστορία της Θεσσαλονίκης ξέρω που θα απευθυνθώ. Αντιλαμβάνομαι ότι έχεις μία συντεχνιακή συμπάθεια προς τους αρχαιολόγους. Σεβαστή.
Στο πρακτικό τώρα γαι να κλείνουμε την ενότητα.
α)90 εκ ευρώ είναι πάρα πολλά λεφτά για ανασκαφές για έργο προυπολογισμού 1 δις και ο χρόνος που διατέθηκε πολύς.
β) Η κατασκευή του μετρό έχει αποφασιστεί από τη συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων άρα η άποψη σου είναι μειοψηφική. Συνεπώς προέχει η κατασκευή του και όχι οι ατελείωτες αρχαιολογικές ανασκαφές. Οσα ευρήματα έρθουν στο φως και δεν επηρεάζουν το κάθε έργο (μετρό, δρόμο, λιμάνι κλπ ) τα καλοσωρίζουμε και ζητάμε να αξιοποιηθούν. Τα υπόλοιπα που καθυστερούν να παραμένουν εκεί που βρίσκονται αιώνες.
γ) Δε θα περιμένει μία ολόκληρη πόλη, ούτε η ΕΕ που χρηματοδοτεί το έργο, ούτε οι κατασκευαστές τα βουρτσάκια και τα συντεχνιακά παιχνιδάκια των αρχαιολόγων. Η υποκρισία και τα φαγοπότια με τις κάστες σε αυτή τη χώρα πρέπει να τελειώνουν.
Η υποθαλάσσια σήραγγα, έργο που ζητούσαν δεκαετίες οι φορείς τις πόλης, οι δήμαρχοι από το 1981 που θυμάμαι εγώ, οι πολίτες κλπ κλπ κλπ ως γνωστόν ακυρώθηκε από την αρχαιολογική υπηρεσία. Σύμφωνα με το τύπο οι αθεόφοβοι ζητούσαν μεγαλύτερα βάθος και αλλαγή τρόπου διάνοιξης της σήραγγας με μηχάνημα ΤΒΜ δημιουργώντας προσκόματα και εκτόξευση του κόστους. Το αποτέλεσμα ήταν το έργο να πάει στις καλένδες και τα αρχαία να αναπαύονται μακάρια κάτω από το πυθμένα. Τόσο απλά. Ενα μεγάλο έργο χάθηκε για πάντα που η ιδια η κοινωνία το ζητούσε επίμονα. Να έκαναν λάθος τόσοι πολλοί κάτοικοι χλωμό το κόβω.
Αν εσένα σου άρεσε αυτό το αποτέλεσμα είναι δικαίωμα σου και μπράβο σου. Εμένα δε μου άρεσε όπως και σε πάρα πολλούς. Το έργο θα μπορούσε να είχε γίνει με κάποιες ελκαφρές τροποποιήσεις να ήταν σε κυκλοφορία και να είχαν αναδειχθεί όσα αρχαία ήταν δυνατόν. Αυτή είναι η διαφορετική αντίληψη μας . Από θεωρείες, ιστορίες, προστασίες αναδείξεις, ειδικούς, ευαίσθητους, οικολόγους, προοδευτικούς, φιλόσοφους έχουμε μπουχτίσει. Τα είδαμε και τα ζούμε τα χαίρια τους. |
|
Back to top |
|
|
Arxitektonas Junior Member
Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Tue Oct 02, 2012 6:29 pm Post subject: |
|
|
Είναι σα να μιλάω σε τοίχο, οπότε θα σταματήσω εδώ. |
|
Back to top |
|
|
EAGLE Junior Member
Joined: 26 May 2011 Posts: 100
|
Posted: Tue Oct 02, 2012 7:54 pm Post subject: |
|
|
Αρχιτέκτονα
Να μάθεις να διαφωνείς με ευπρέπεια, να σέβεσαι την αντίθετη άποψη χωρίς να κάνεις προσωπικά σχόλια ιδιαίτερα άμα δεν έχεις να πεις κάτι ουσιαστικό. |
|
Back to top |
|
|
Arxitektonas Junior Member
Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Tue Oct 02, 2012 9:06 pm Post subject: |
|
|
Σου έχω απαντήσει σε κάθε "επιχείρημα" με στοιχεία. Και για το τι κάνουν και τι συμβαίνει στο εξωτερικό σε αντίστοιχες περιπτώσεις (βλέπε παράδειγμα Ρώμης), και για το γιατί αργεί το μετρό της Θεσσαλονίκης και ποιές ήταν οι εναλλακτικές, και κυρίως για το τι είδους αρχαία ευρήματα και τι αξίας έχουν βρεθεί. Ωστόσο, αγνόησες πεντακάθαρα τις απαντήσεις μου και μετέφερες το θέμα στην υποθαλάσσια, στο τι θέλει ο κόσμος (λες και ο κόσμος είναι συγκοινωνιολόγος ή αρχαιολόγος και ό,τι πει είναι θέσφατο) και στο πόσο κοστίζουν οι αρχαιολογικές ανασκαφές. Δε σε ενδιαφέρει να ακούσεις την αντιθετη άποψη γιατί δε σχολιάζεις τίποτα από όσα ανέφερα/απάντησα, αντιθέτως, συνεχίζεις να "επιχειρηματολογείς" στο ίδιο μοτίβο παρακάμπτοντας όσα έχουν προαναφερθεί και μεταφέροντας το θέμα, και το κάνεις χωρίς να δίνεις στοιχεία για το τι θα μπορούσε να γίνει αντί αυτού που γίνεται σήμερα. Πόσο ειρωνικό να με κατηγορείς ότι δεν έχω να πω και τίποτα ουσιαστικό! Μου τη βγαίνεις κι από πάνω!
Συνεπώς, δεν είναι θέμα διαφωνίας ή όχι. Δε μπαίνεις καν στον κόπο να διαφωνήσεις μαζί μου. Η διαφωνία προϋποθέτει συζήτηση επί κοινής βάσης. Έχεις μια ατζέντα-τροπάρι την οποία παραλάσσεις και επαναλαμβάνεις εδώ και 10 posts και δε μπαίνεις καν στον κόπο να σχολιάσεις αυτά που σου λέω εγώ ή άλλοι forumers. Αυτό δεν είναι διαφωνία. Είναι παράλληλοι μονόλογοι. Γι'αυτό κι εγώ ό,τι είχα να πω το είπα. Έχω πολλές δουλειές να κάνω από το να προσπαθώ να απαντήσω στο διαδίκτυο σε άτομα που δε θέλουν να τους δοθεί απάντηση. |
|
Back to top |
|
|
EAGLE Junior Member
Joined: 26 May 2011 Posts: 100
|
Posted: Tue Oct 02, 2012 11:25 pm Post subject: |
|
|
Aρχιτέκτονα
Το να μάθεις να εκφράζεσαι ευπρεπώς δεν είναι δική μου δουλειά. Ηταν δουλειά άλλων χρόνια πριν. Οι απόψεις σου γαι το μετρό έχουν απορριφθεί από τη πλειοψηφία των κατοίκων Θεσσαλονίκης. Οι άνθρωποι θέλουν μετρό και το έχουν δείξει και πει με κάθε τρόπο. Αλλού κάποιοι άλλοι θέλουν δρόμους.
Για τρίτη και τελευταία φορά ελπίζω να μπείς στο κόπο να διαβάσεις τη ταμπέλα του κύριου του έργου που προσδιορίζει τι έργο κατασκευάζεται. Απο εκεί ξεκινάμε.
Στη συνέχεια σου εξήγησα επίσης γλαφυρά ότι 90 εκ είναι τεράστιο ποσό ως ποσοστό του έργου για ανασκαφές τη στιγμή που άλλο είναι το αντικείμενο της εργολαβίας. Σου ανέφερα επίσης ότι η κάστα των αρχαιολόγων σε πολλά οδικά αλλά και έργα μετρό είναι καρκίνος. Δε μπορεί ολόκληρα δημόσια έργα να κρέμονται από τα βουρτσάκια τα πινελάκια, τα συντεχνιακά οικονομικά αιτήματα και το κολοβάρεμα των αρχαιολόγων που εφευρίσκουν αιτίες για να δικαιολογούν συμβάσεις και κονδύλια. Σου είναι άγνωστα και ξένα αυτά?
Σου ανέφερα επίσης το παράδειγμα της υποθαλάσσιας σήραγγας γιατι η ενότητα είναι οδικά έργα (θα μας κράξουν) που ματαιώθηκε λόγω των απαιτήσεων της αρχαιολογικής υπηρεσίας. Σου ανέφερα για τα αρχαία στο ΤΡΊΠΟΛΗ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ που από συγκυρία και συνδυασμό εντοπιότητας και πόστου υπουργού αποφεύχθηκαν τα χειρότερα τα χειρότερα.
Που είναι λοιπόν το λάθος, ο μονόλογος, ο τοίχος, το υφάκι και όλα όσα με κατηγορείς με ειρωνείες και σχόλια παιδικής χαράς?
Αμ και λες ότι είσαι πολυάσχολος και δεν ασχολείσαι αμ και ρίχνεις χολή χωρίς να απαντάς στη ουσία. Διαφωνείς ότι η κάστα των περισπούδαστων αρχαιολόγων καθυστερεί, ματαιώνει και εκτοξεύει το κόστος των έργων? Ασε εμένα πες την άποψη σου όπως εσύ κρίνεις και άσε τους άλλους να βγάλουν τα συμπεράσμα τους. Τόσο δύσκολο είναι να το εφαρμόσεις? Αυτό είναι το ζητούμενο και η ανάδειξη του θέματος αυτού κατά τη προσωπική μου άποψη και οπτική γωνία. Τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο. |
|
Back to top |
|
|
Arxitektonas Junior Member
Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Wed Oct 03, 2012 5:28 pm Post subject: |
|
|
Ωραία, αφού θες να ακούσεις την άποψη μου (για ακόμη μία φορά) θα σου την πω.
Το έργο λέγεται "Μετρό Θεσσαλονίκης" όπως και άλλα έργα λέγονται "Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας" και πάει λέγοντας. Κάθε έργο αποτελείται από το κυρίως κομμάτι του, δηλαδή αυτό που εξυπηρετεί το σκοπό του και που φαίνεται στη ταμπέλα του, αλλά και από διάφορα άλλα υπο-έργα, τα οποία μπορούν να προβλεφθούν ή μπορεί και όχι, πάντως υποχρεωτικά από τη νομοθεσία. Αυτά τα υπο-έργα ανάλογα με τη σημασία του κυρίως έργου, είναι περιβαλοντικά, έργα όχλησης, αρχαιολογικά, αντισεισμικά, και ούτω καθεξής. Δε τα καθορίζω εγώ κι εσύ, δε τα καθορίζει η βούληση του λαού της πόλης, δε τα καθορίζει η εκάστοτε εταιρεία, δε τα καθορίζει καν πλέον το κράτος, τα καθορίζει το Κοινοτικό Δίκαιο το οποίο έχουμε υπογράψει και για το οποίο πληρώνουμε πρόστιμο κάθε φορά που δε το τηρούμε. Αυτό που σου λέω συμβαίνει με όλες τις κατασκευές και σου το λέω ως καθ' ύλην αρμόδιος με τις κατασκευές. Επειδή διακρίνω μια δυσκολία κατανόησης του θέματος από μεριάς σου, θα σου δώσω ένα λαμπρό εγχώριο παράδειγμα και μάλιστα του ιδιωτικού τομέα.
Όταν η Εθνική Τράπεζα αποφάσισε να φτιάξει τα κεντρικά γραφεία της στο οικόπεδό της στην Αιόλου και Σοφοκλέους, έκανε αρχιτεκτονικό διαγωνισμό από τον οποίο προέκυψε συγκεκριμένη λύση με συγκεκριμένο κόστος. Στην πρόβλεψη, γνωρίζανε ότι κατά τις εκσκαφές θα βρίσκανε αρχαία, αφού όλα τα γειτονικά οικόπεδα ήταν γεμάτα αρχαία. Αυτό που δεν ξέρανε ήταν ότι κάτω από το οικόπεδο θα βρίσκανε άθικτα τα τείχη των Αθηνών από την κλασική εποχή. Ο σχεδιασμός άλλαξε άρδην, ξαναέγινε διαγωνισμός και ορίστηκε νέος αρχιτέκτονας, με νέα λύση και προφανώς νέο σχέδιο το οποίο ενσωμάτωνε τα τείχη στο κτήριο. Η Εθνική Τράπεζα άργησε να αποκτήσει το κτήριό της κατά 10 χρόνια, και το κόστος διπλασιάστηκε.
Θα σε ρωτήσω τώρα ένα πράγμα, και θέλω ψύχραιμα και αφού σου έδωσα το παράδειγμα να μου απαντήσεις. Μία τράπεζα, ο κατεξοχήν κερδοσκοπικός ιδιωτικός φορέας στον πλανήτη, δέχθηκε να καθυστερήσει το έργο και να πάει 10 χρόνια πίσω, γιατί η αρχαιολογική μελέτη, το Εθνικό και το Κοινοτικό Δίκαιο το επέβαλαν. Πρόσεξε, μια ιδιωτική τράπεζα. Πες μου ειλικρινά, πόσες πιθανότητες θα είχε ένα δημόσιο μετρό, να κάνει το αντίθετο από αυτό που έκανε μια ιδιωτική τράπεζα. Να, δες τα "ασήμαντα" αρχαία https://www.google.gr/search?q=%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%BF+%CE%B8%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%B7%CF%82+%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B1%CE%B9%CE%B1&sugexp=chrome,mod%3D19&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=PllsUM3gFoTF0QW7hYDwCA&biw=1920&bih=961&sei=WVlsUNmpIrOq0AXO14HwCg
Περιμένω την απάντηση. Όσο για τα υπόλοιπα, το ποιός θα έπρεπε να με μάθει τι, άσε με εμένα να ανησυχώ γι'αυτό. Απλά απάντα επί του θέματος. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Wed Oct 03, 2012 5:51 pm Post subject: |
|
|
Eχω μια απορία/άγνωστη λέξη:
Τι σημαίνει troll? |
|
Back to top |
|
|
Demis New Member
Joined: 27 Jan 2010 Posts: 55 Location: London
|
Posted: Wed Oct 03, 2012 6:57 pm Post subject: |
|
|
Troll=Ogre or tyrant or master or fiend or giant |
|
Back to top |
|
|
EAGLE Junior Member
Joined: 26 May 2011 Posts: 100
|
Posted: Wed Oct 03, 2012 8:36 pm Post subject: |
|
|
Aρχιτεκτονα,
Τώρα που αποφάσιες να βρεις χρόνο από το πολυάσχολο πρόγραμμα σου όπως είπες ποιο πάνω και παρουσίασες μία άποψη χωρίς χαρακτηρισμούς θα σου απαντήσω μετά χαράς όπως βλέπω εγώ τη πτυχή των αρχαίων.
Συμφωνείς λοιπόν ότι πρωτεραιότητα έχει η κατασκευή και ολοκλήρωση του κύριου αντικείμενου είτε λέγεται δρόμος, σιδηρόδρομος λιμάνι που γράφει και η εκάστοτε ταμπέλα. Τα υπόεργα (πχ αρχαιολογικά) έχουν δευτερεύουσα σημασία.Φαντάζομαι ότι συμφωνείς ότι πρέπει να έχουν αυστηρά χρονοδιαγράμματα και προυπολογισμό ώστε να μη δημιουργούν προβλήματα κόστους και καθυστερήσεων στο κύριο αντικείμενο του έργου. Δυστυχώς η αρχαιολογική υπηρεία είναι συνώνυμη διαφθοράς, πολύχρονων καθυστερήσεων, κολοβαρεμάτος και υπερεκτίμησης ευρημάτων με σκοπό τη διατήρηση θέσεων εργασίας και κονδυλίων όπως το κλασσικό ελληνικό δημόσιο. Είναι άπειρα τα παραδείγματα δημόσιων έργων που κόλλησαν. Υπάρχουν πάρα πολλά οικόπεδα τα οποία οι ιδιοκτήτες ξέκινησαν να χτίζουν και οι αρχαιολόγοι του σταμάτησαν. Εβαλαν μία περίφραξη και μετατράπησαν σε σκουπιδότοπους. Δίπλα από το νέο κτίριο του ΤΕΕ είναι ένα κλασσικό παράδειγμα.
Για το παράδειγμα με το ακίνητο της εθνικής τράπεζας που ανέφερες ουδεμία σχέση έχει με την υπομονή της και την ευαισθησία της τράπεζας. Ηταν θέμα της έκαστοτε διοίκησης πως έβλεπε το έργο τι σημασία και πόσα λεφτά του έδινε. Δε ξέρω την ηλικία σου αλλά 20μ ποιο κάτω είναι η πλατεία Κοτζιά. Επρεπε να περάσουν 40 χρόνια σχεδόν !!!!! για να γίνει το κλειστό πάρκιγκ και να μείνει στη πάνω γωνία εκείνη η τρύπα με τα αρχαία της πλάκας που ανάθεμα αν ο επισκέπτης της πλατείας καταλαβαίνει τι είναι.
Με αφορμή το παράδειγμα σου θέλω να σου πω επίσης ότι δεν υπάρχει καμία σύγκριση μεταξύ ενός ιδιωτικού έργου και ένος δημόσιου όπως ένας αυτοκινητόδρομος, ένα μετρό ένα λιμάνι. Δε μπορεί μία κοινωνία, μία πόλη και η οικονομία να περιμένουν τα βουρτσάκια και τα φαγοπότια των αρχαιολόγων.
Συνοψίζοντας λοιπόν για το δεύτερο καρκίνο των δημόσιων έργων μετά τους επαγγελματίες οικολόγους που λέγεται κάστα αρχαιολόγων πιστεύω ότι πρέπει η κοινωνία και οι φορολογούμενοι να τους βάλουν σε τάξη γιατί αρκετά μας κοστίζουν και μας ταλαιπωρούν με τα παιχνιδάκια τους. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Thu Oct 04, 2012 4:13 am Post subject: |
|
|
Για να αλλάξουμε και λίγο κλίμα, πολλά ευχάριστα έπεσαν τελευταία.
Με τέρμα τα γκάζια προχωρούν οι εργασίες στις σήραγγες Τεμπών και Πλαταμώνα.
Αυτή τη στιγμή οι εργασίες διεξάγονται και στις 3 σήραγγες. Στην σήραγγα Τ2 ολοκληρώθηκαν οι εργασίες τελικής επένδυσης και η μεγαλύτερη οδική σήραγγα της χώρας με μήκος 6χλμ αρχίζει να παίρνει την τελική της μορφή.
Στην σήραγγα Τ3 στην πλευρά του Πλαταμώνα συνεχίζονται οι εργασίες διάνοιξης καθώς λόγω της σαθρότητας του εδάφους οι εργασίες προχωρούν με πολύ προσεκτικούς ρυθμούς.
Τέλος εργασίες γίνονται και στα ανοικτά τμήματα του Νομού Λάρισας δηλαδή από το σημείο που σταματά ο αυτοκινητόδρομος στον Ευαγγελισμό αλλά και ανάμεσα στις σήραγγες Τ1 και Τ2 στον Πυργετό.
Ολόκληρο το άρθρο στο ypodomes.com, εδώ.
Ιόνια Οδός: δημοπρατείται η ολοκλήρωση της παράκαμψης Άρτας
Ο αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Σταύρος Καλογιάννης υπέγραψε απόφαση που αφορά στην έγκριση δημοπράτησης του έργου «Υπολειπόμενες Εργασίες Παράκαμψης Άρτας – Φιλιππιάδας και διάθεση πίστωσης ποσού 10.100.000 €».
Το έργο αποτελεί τμήμα της ευρείας παράκαμψης Άρτας – Φιλιππιάδας, που ανήκει στην Ιόνια οδό και περιλαμβάνει εργασίες που δεν ολοκληρώθηκαν από προηγούμενη εργολαβία, η οποία διαλύθηκε προ έτους.
Ολόκληρο το άρθρο στο ypodomes.com, εδώ.
Έπεσε έξω ενάμισι χρόνο η κατασκευή του δρόμου Λεύκτρου - Σπάρτης
Σε Ερώτηση, που είχε υποβάλει η Φεβρωνία Πατριανάκου σχετικά με την καθυστέρηση αποπεράτωσης και την ανάγκη παρεμβάσεων στο υπό εκτέλεση οδικό έργο κλάδου Λεύκτρου - Σπάρτης, ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σταύρος Καλογιάννης απάντησε ότι:
1) Έχει κατασκευαστεί το 65% του έργου, ενώ κατά το αρχικό χρονοδιάγραμμα θα έπρεπε αυτό να είχε ήδη ολοκληρωθεί από τον Σεπτέμβριο του 2012. Τελικά θα ολοκληρωθεί σε ενάμισι περίπου χρόνο από σήμερα.
2) Το Υπουργείο εξετάζει τη δυνατότητα δημιουργίας του ζητούμενου ανισόπεδου κόμβου στην περιοχή Φουνταίικα...
3) Το Υπουργείο είναι θετικό στην κατασκευή τεχνικών έργων, με τη μορφή διανοίξεων, προκειμένου να διευκολύνονται οι κάτοικοι και οι αγροκτηνοτρόφοι για την πρόσβαση στις ιδιοκτησίες τους...
Ολόκληρο το άρθρο στο apela.gr, εδώ.
Γιατί οι μπουλντόζες ξηλώνουν το δρόμο της παράκαμψης των Βουτιάνων;
Σε ένα απέραντο εργοτάξιο μετατράπηκε πάλι μετά από χρόνια, ο δρόμος της παράκαμψης των Βουτιάνων.
Εδώ και λίγες μέρες εγκαταστάθηκε ο νέος εργολάβος ο οποίος είναι Λάκωνας, και θα αποκαταστήσει τις ζημιές κατά μήκος του δρόμου, ξεκινώντας από το μεγάλο γνωστό ρήγμα.
Βίντεο
Ολόκληρο το άρθρο στο apela.gr, εδώ. |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Oct 04, 2012 6:14 am Post subject: |
|
|
Η μεγαλύτερη οδική σήραγγα της χώρας είναι του Δρίσκου με μήκος 10 χλμ ή μου φαίνεται? |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
Posted: Thu Oct 04, 2012 6:45 am Post subject: |
|
|
Η σηραγγα του δρισκου εχει μηκος 4,6 χλμ, του μετσοβου 3,5 χλμ, της δωδωνης 3,4 χλμ. |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Oct 04, 2012 8:16 am Post subject: |
|
|
Όντως.... Γράψε λάθος |
|
Back to top |
|
|
EAGLE Junior Member
Joined: 26 May 2011 Posts: 100
|
Posted: Thu Oct 04, 2012 10:40 am Post subject: |
|
|
Στη διαπλάτυνση της οδού Αγ. Αννης στο Βοτανικό βρέθηκε πήλινος αγωγός όπου μπαίνει μέσα στο χώρο που θα κατασκευαστεί το γήπεδο του Παναθηναικού και το εμπορικό κέντρο. Τώρα που ξεμπέρδεψε απο το ΣτΕ η υπόθεση θα ξεκινήσει το γαιτανάκι με το ΚΑΣ, με τα αντίσκηνα και το βούρτσισμα για 2-3-5 χρόνια ποιος ξέρει, θα περιμένουμε νέες συνεδριάσεις νέες αιτήσεις για χρηματοδότηση, για προσωπικό για να τρέξει το πρότζεκτ.
Η ακατανόμαστη και μίασμα της βουλής Κα Συνωστισμός στη Προκυμαία της Σμύρνης εξέδωσε ανακοίνωση και έκανε ερώτηση στη βουλή σχετικά με την ανάδειξη- προστασία (το γνωστό σλόγκαν) των αρχαίων ευρημάτων στη πλατεία Κοραή. Θυμήθηκαν τώρα που θα γίνει το μετρό και παρεμβάσεις στους γύρω δρόμους τα αρχαία. 50 χρόνια τώρα γιατί δεν έκαναν ανασκαφές να τα βγάλουν αφού είναι σημαντικά και τόσο πολύ κόπτονται? Απλά οι αρχαιολόγοι έχουν γίνει οι νταβατζήδες του κάθε έργου ειδικά σε αστικό περιβάλλον για να δικαιολογούν την ύπαρξη τους και τα κονδύλια που μασάνε.
Με αυτό το σκεπτικό ακύρωσαν την υποθαλάσσια σήραγγα στη θεσσαλονίκη με τις εξωφρενικές απαιτήσεις για διάνοιξη υποθαλάσια με ΤΒΜ και σε μεγάλο βάθος. Παντού τα ίδια και τα ίδα. |
|
Back to top |
|
|
Arxitektonas Junior Member
Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
|
Back to top |
|
|
EAGLE Junior Member
Joined: 26 May 2011 Posts: 100
|
Posted: Thu Oct 04, 2012 2:01 pm Post subject: |
|
|
Μάλλον θέλεις να παριστάνεις τον έξυπνο σε θέματα που δε κατανοείς μάλλον γι αυτό και καταφεύγεις σε ειρωνείες. Μετά την απάντηση που πήρες για το ατυχέστατο παράδειγμα σου όπου συνέκρινες ένα κτιριακό έργο με ένα δημόσιο υποδομής ήρθες τώρα με νέους προσωπικούς χαρακτηρισμούς για τη διπλή ανάπλαση. Η συντεχνιακή αλληλεγγύη προς τη κάστα των αρχαιολόγων είναι εμφανής.
Για τη υποθαλάσσια σήταγγα και τα κατορθώματα των φίλων σου δεν είπες τίποτα. Ξέχασες προφανώς.
Το ΚΑΣ έδωσε την άδεια για να γίνει το έργο μετά από πόσα χρόνια??? Όμως στην Αγ. Αννης έχει βρεθεί όπως έγραψα με κατλεθυνση μέσα στο οικόπεδο του γηπέδου πήλινος αγωγός. Τι σημαίνει αυτό???? Οτι οι αρχαιολόγοι θα σκάψουν θα βουρτσίσουν κλπ κλπ για άγνωστο χρόνο με άγνωστο κόστος. Μετά κάποτε το ΚΑΣ θα αποφασίσει αν θα παραμείνει εκεί ως έκθεμα ή θα τον σηκώσουν. Όλα αυτά αν δε βρεθούν άλλα αρχαία στη πορεία. Τι λέω εγώ? Καθυστερήσεις, και πεταμένα λεφτά για να δικαολογούν την ύπαρξη τους μερικοί.
Τι λες εσύ? Τιμή και δόξα στο συνάφι σου με λεφτά των φορολογουμένων και ασε τα έργα να βαλτώνουν να ακυρώνονται να ακριβαίνουν, να καθυστερούν στο όνομα του δήθεν πολιτισμού.
Αυτή είναι η διαφορά μας και εδώ τελειώνει και ο διάλογος μαζί σου. Ας πάνε οι αρχαιολόγοι να καθαρίσουν τη Κορεάτικη Αγορά, το Ηρώδειο από τις τσίχλες, να αναδείξουν άλλα μνημεία, να μας πουν που εκθέτουν τα ευρήματα για να τα δει ο πολίτης που τα πληρώνει με φόρους και ας αφήοσυν τα φληναφήματα και τους πομφόλυγγες για τα συνέδρια τους όπου ανταλάσσουν σλάιτς και φωτογραφίες. |
|
Back to top |
|
|
Arxitektonas Junior Member
Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Thu Oct 04, 2012 2:39 pm Post subject: |
|
|
Διάβασε το άρθρο καλά. Αναφέρει ότι βρέθηκε ο πήλινος αγωγός, πάραυτα το έργο πήρε έγκριση από το ΚΑΣ. Σταμάτα να τρολλάρεις γιατί στην επόμενη θα έχω μια κουβεντούλα με τους mods. Και δε σε σε κακοχαρακτήρισε κανένας όταν σε είπα εκτός τόπου και χρόνου. Είσαι εκτός τόπου και χρόνου, αφού δεν είσαι καλά ενημερωμένος. |
|
Back to top |
|
|
EAGLE Junior Member
Joined: 26 May 2011 Posts: 100
|
Posted: Thu Oct 04, 2012 5:40 pm Post subject: |
|
|
Αν θέλει κάποιος γιατί δε γνωρίζω μπορεί να μου πεί ¨τι σημαίνει θα μιλήσω με τους Mods αν συνεχίζεις να τρολλάρεις" Συγνώμη αλλά δε γνωρίζω αυτή τη σαχλαμάρα.
Ας δεχτώ λοιπόν ότι είμαι εκτός χρόνου και τόπου συμφωνα με τον "ειδικό" σύμφωνα με το όνομα που χρησιμοποιεί που εξίσωσε ένα ασήμαντο κτιριακό έργο με ένα δημόσιο υποδομής. Τον "ειδικό" που κατάλαβε έστω και αργά τι σημαίνει αντικείμενο έργου. Τον "ειδικό" που χρησιμοποιεί προσβλητικούς χαρακτηρισμούς. Τον ειδικό που έκανε γαργάρα τη ματαίωση της υποθαλάσσιας σήταγγας έργου σημαντικού για τη πόλη της Θεσσαλονίκης και επιθυμία των κατοίκων της.
Στη τελική υπάρχει κάποιος που να διαφωνεί ότι η κάστα των αρχαιολόγων είναι τεράστιο εμπόδιο που καθυστερεί ματαιώνει εξακοντίζει στα ύψη το κόστος σε πάρα πολλά έργα ?
Αυτό είναι το ζητούμενο για τους χρήστες και φορολογούμενους των υποδομών. |
|
Back to top |
|
|
EAGLE Junior Member
Joined: 26 May 2011 Posts: 100
|
Posted: Thu Oct 04, 2012 9:40 pm Post subject: |
|
|
Το ypodomes.com είχε μία πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση για το 3ο είδος καρκίνο που λέγεται απαλλοτριώσεις. Αναφέρει ότι το πρωτοδικείο Κορίνθου όπως και άλλα πανελλάδικά επιδίκασε πρωτοφανείς αποζημιώσεις στους δικαιούχους. Ανφέρει επίσης τις αποκλίσεις σύγκριση με του εφετελιου αλλά και τη διαφορά ανάμεσα σε αυτές που αφορούν την Ολύμπια Οδό και την ΕΡΓΟΣΕ.
Το αποτέλεσμα αυτής της μαφίας των πρωτοδικίων είναι το Ελληνιικό κράτος δηλαδή οι φορολογούμενοι να πληρώνουν υπέρογκα αδικαιολόγητα ποσά. Το ίδιο είχα διαβάσει και σε σχόλια παιδιών από τη Καλαμάτα εδώ σχετικά με το περιμετρικό της. Μία άλλη παρενέργεια από αυτή την απαράδεκτη τακτική είναι να αναγάζεται το κράτος να τρέχει σε εφέσεις τα έργα να καθυστερούν για ένα ακόμη λόγο και ο τραγέλαφος να διαιωνίζεται πάντα εις βάρος των πολλών.
Εχει καταγραφεί επίσης το φαινόμενο τα μεσάνυχτα να γίνονται φυτέματα ανά 50 εκ όπως και υποδοχή μηχανικών και τοπογράφων με καραμπίνες σε παρόδιες εκτάσεις. Να τονίσω επίσης ότι όλα αυτά αποτέλεσαν βούτυρο στο ψωμί των Κ/Ξ για τους αυτοκινητόδρομους. Επικαλούνται τη μη απόδοση των εκτάσεων και αιτούνται αποζημειώσεις για το κόστος χρήματος που ανέκυψε. Σε περίπτωση δε ναυαγίου θα ζητάνε τρελλές αποζημειώσεις. Η ΕΕ έχει εγκαλέσει και απειλήσει την ελλάδα για το υπερβολικό κόστος των απαλλοτριώσεων ως ποσοστό των έργων σε σχέση με την ΕΕ. Αλλη μία ελληνική ιδιατερότητα μετά τη πρωτιά στο κόστος/χλμ.
Να ενημερώσω επίσης ότι η κάστα των αργόσχολων αρχαιολόγων στη Θεσσαλονίκη όχι μόνο ματαίωσε την υποθαλλάσια σήραγγα αλλά το ελληνικό δημόσιο πλήρωσε αποζημείωση στη Κ/Ξ που είχε αναλάβει το έργο. Αυτά για να ξέρουμε τελικά πόσο μας κοστίζουν και τι επιπτώσεις έχουν οι επαγγελματίες οικολόγοι, η κάστα των αργόσχολων αρχαιολόγων το κύκλωμα του παραδικαστικού και η μαφία των παρόδιων ιδιοκτησιών. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Thu Oct 04, 2012 11:00 pm Post subject: |
|
|
Δεν είσαι εκτός τόπου και χρόνου. Απλά είσαι άσχετος. Νομίζεις ότι έχεις καταλάβει κάποια πράγματα και επιχειρηματολογείς εκθέτωντας τις απόψεις σου τις οποίες θεωρείς ορθές και υποστηρίζεις με θέρμη. Βλέπεις τα πράγματα μονοπλευρα με μια συγκεκριμενη οπτικη γωνία και για κάποιο λόγο νομιζεις ότι το ελληνικο κρατος ειναι παραδειγμα προς μιμηση. Αληθεια σε ποιο ταμείο ασφαλίζεσαι και πότε πηγες για τελευταία φορά? Από την άλλη όμως δεν μπορείς να κουβεντιάσεις τεχνικά όταν σου δίνεται η ευκαιρία, φαίνεται να έχεις άγνοια τεχνικής ορολογίας και επιχειρηματολογίας, μεταπηδάς από το ένα θέμα στο άλλο, πρώτα τα έβαλες με τον Αρκτούρο, μετά με τους αρχαιολόγους, μετά μας ξεφούρνησες την μέγιστη κοτσανα σχετικά με τα αρχαία που έχουν βρεθεί και σώζονται ακομη, δίπλα στον αυτοκινητοδρομο του Μορέα στο Παλαντιο της Τρίπολης και αφου αποφανθηκες ότι το έργο προχώρησε εξαιτίας παρέμβασης του Πρωθυπουργού έφτασε η κρίσημη ωρα να μαθεις γιατί προφανώς δεν έτυχε ποτε να περασεις απο εκεί, ότι ο δρόμος προχωρησε διότι πολύ απλά το πλάτος καταλήψεως της οδού δεν πέφτει πάνω στα αρχαία αλλά σταματά αρκετά μέτρα δυτικότερα (Είναι η αριστερη και δεξιά ράμπα που σε πάει για την κοιλαδογέφυρα και στη συνέχεια τη σήραγγα του Καλογερικού). Αδερφέ μας κούρασες. |
|
Back to top |
|
|
EAGLE Junior Member
Joined: 26 May 2011 Posts: 100
|
Posted: Fri Oct 05, 2012 12:20 pm Post subject: |
|
|
Φαίνεται ότι υπάρχει υπερπληθώρα "ειδικών" που νομίζουν ότι με βάση τη ταμπέλα που επέλεξαν να γράφουν στο forum, παριστάνουν τους έξυπνους Θεωρούν ότι αποτελούν το άτυπο κονγκλάβιο για το τι, πως, πόσο, θα γράφεται. Ενίοτε μας πληροφορούν ότι κουράζονται.
Προσωπικά ουδέποτε δήλωσα μηχανικός, αρχιτέκτονας. Δε θεωρώ επίσης ότι δίνω εξετάσεις με εκείνους κριτές μου. Αυτοί που δήλωσαν και επιδεικνύουν τις ιδιότητες τους λόγω συμπλέγματος προφανώς είναι σίγουρο ότι αποκλείεται να έχουν τις ελάχιστες γνώσεις περί οικονομικών διοίκησης και δίκαιου. Επίσης σίγουρο είναι ότι δε γνωρίζουν τίποτα από τρόπους ευπρέπειας και σεβασμού προς το συνομιλητή.
Προφανώς θέλουν να πουν ότι ζούμε σε άλλο κόσμο και σε άλλη χώρα όπου τα δημόσια έργα εκτελούνται με υποδειγματικό τρόπο. Η υπόθεση του Αρκτούρου που έχει απορροφήσει τεράστια και άγνωσταου ύψους χρηματικά ποσά από το κρατικό προυπολογισμό είναι φαντασία. Η κάστα των αρχαιολόγων που επίσης μπλοκάρει, καθυστερεί, ματαιώνει έργα είναι προιόν παραίσθησης. Οι αστρονομικές αποζημιώσεις για τις απαλλοτριώσεις είναι δυσφήμηση. Αλήθεια πως τολμά κάποιος μη "ειδικός" να εκφράζει άποψη σε "σχετικούς" ;
Ετσι αποφάνθηκαν οι "ειδικοί" αγνώστου πατρός και μητρός που δήλωσαν και κουρασμένοι. Θα πρέπει να μάθουν όμως να δέχονται την αντίθετη άποψη έστω και αν δε συμφωνούν έστω και αν περιέχει λάθη χωρίς ειρωνείες και χαρακτηρισμούς. Δε το έμαθαν στο πανεπιστήμιο προλαβαίνουν ακόμα. Δε δήλωσα προσωπικά αλάνθαστος ούτε ειδικός. Φορολογούμενος όπως όλοι άλλωστε ναί. Σε σαχλαμάρες και γελιότητες σε ποιο και πότε ταμείο ασφαλίζομαι είναι ανάξιο να απαντήσω.
Τώρα για τα αρχαία που βρέθηκαν στο Καλαμάτα-Τρίπολη να πάνε οι "ειδικοί" να ανατρέξουν στο υπουργείο Πολιτισμού το 2009 πριν προβαίνουν σε σχόλια. Αν εγώ έχω κάνει λάθος με αυτά που έβλεπα όταν περνούσα με αυτά που διάβασα και με αυτά που με ενημέρωσαν φίλοι να το δεχτώ. Δεν έχω πρόβλημα Δεν είναι δικαστήριο εδώ για παρουσιάζονται αποδείξεις να κρίνονται αθώοι ή ένοχο, σχετικοί ή μη από αυτοπροσδιοριζόμενους θεματοφύλακες. Ούτε νομίζω ότι ενδιαφέρουν τους υπόλοιπους αναγνώστες προσωπικές κόντρες εμπάθειες και συμπλέγματα ορισμένων. |
|
Back to top |
|
|
Arxitektonas Junior Member
Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Fri Oct 05, 2012 2:08 pm Post subject: |
|
|
Ρε φίλε, ποιές προσωπικές κόντρες και ποιά κόμπλεξ μας τσαμπουνάς; Σε γνωρίζαμε κι από χτες για να έχουμε προσωπικές κόντρες, ή μήπως νομίζεις ότι είμαστε ψωνάρες επειδή είμαστε μηχανικοί και γνωρίζουμε το τι γίνεται στις κατασκευές; Σε φόρουμ κατασκευών βρίσκεσαι! Δηλαδή τι νόμιζες ότι θα ήμασταν οι περισσότεροι εδώ μέσα; Δάσκαλοι ή γιατροί;
Το πρόβλημα όλων είναι ότι εδώ και 2 σελίδες λες το ΙΔΙΟ πράγμα ξανά και ξανά, σου έχουμε απαντήσει 4 διαφορετικά άτομα κι εσύ μας λές για τον Αρκτούρο, για κάστες περισπούδαστων αρχαιολόγων και κολοκύθια τούμπανα. Δεν παίρνεις από λόγια, δε διαβάζεις τι σου λέμε, δε διαβάζεις καν τις πληροφορίες στο διαδίκτυο. Λοιπόν, τελειώνει εδώ το παραμύθι με την πάρτη σου. Μπαίνουμε εδώ μέσα για να ενημερωθούμε για την πρόοδο των έργων, όχι για να βλέπουμε παράσταση στο τσίρκο σου. |
|
Back to top |
|
|
EAGLE Junior Member
Joined: 26 May 2011 Posts: 100
|
Posted: Fri Oct 05, 2012 5:19 pm Post subject: |
|
|
1) "Ειδικέ" δεν εκπροσωπείς κανέναν πλην του ευατού σου.
2) Μιλώντας για εσένα προσωπικά το παράδειγμα που ανέφερες συγκρίνοντας ιδιωτικό με δημόσιο έργο είναι για εμένα τον εκτός τόπου και χρόνου οπως με αποκάεσες ατυχέστατο και σου το απέδειξα. Σκέψου να το παρουσιάζες και σε ομίγυρη πραγματικών ειδικών και όχι αυτοαποκαλούμενων όπως εσύ. Μάλλον θα γέλαγαν και τα τσιμέντα.
3) ο καθένας σε ένα forum μπορεί να γράφει ελεύθερα με τη προυπόθεση ότι είναι σχετικό το θέμα. Η φασίζουσα νοοτροπία σας περί καθορισμού τι θα γράφεται και πως, λυπάμαι αλλά δεν έχει εφαρμογή τουλάχιστον σε εμένα. Κανείς δε θα πάρει την άδεια κανενός και κανείς δε θα ζητήσει την αποδοχή άγνωστης και ασήμαντης προέλευσης "ειδικών" και "σχετικών".
4) Τους έξυπνους και τους ειδικούς να πάτε να τους κάνετε σε άλλους μηχανικούς. Τα forum δεν είναι για να βγάζετε τα συμπλέγματα και τα αποθημένα της όποιας αποτυχίας και μιζέριας σας. Κανείς από τους forum δε σας όρισε θεματοφύλακες, ελεγκτές.
5) Η παντελής έλλειψη σεβασμού στο συνομιλητή η χρήση πεζοδρομιακής γλώσσας καφενείου και η "επίδειξη" γνώσεων προδίδει αρκετά για το ήθος και τη προσωπικότητα σας.
6) Στο forum δεν υπάρχουν μόνο μηχανικοί. Υπάρχουν άτομα και από άλλες επαγγελματικές τάξεις που νοιάζονται και αγωνιούν για τα έργα της πατρίδας τους. Δεν είναι προνόμιο των "ειδικών" σα και του λόγου σας.
7) Μία άποψη για τα κακώς κείμενα των έργων στην ελλάδα ουδόλως εμποδίζει την ενημέρωση για τη πρόοδο των έργων.
Ο διάλογος τλέιωσε με τους "ειδικούς" αγνώστου πάτρός και μητρός απο τη πλευρά μου. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Oct 05, 2012 5:44 pm Post subject: |
|
|
Μακάρι να τελείωσε αλλά δεν το βλέπουμε... Εχεις καταφέρει να εκνευρίσεις τους πάντες,συγχαρητήρια!Ανοίγουμε το φόρουμ για να ενημερωθούμε και πέφτουμε πάνω στο παραλήρημά σου...
Εμφανίζεσαι κατά καιρούς ,κάνεις μία από τα ίδια και σε χάνουμε!
Πρέπει να χεις βρει τη χαρά σου με το ιντερνετ και τα φόρουμ γιατί έξω στην κοινωνία σίγουρα αρπάζεις πολλές σφαλιάρες!!!
Μπράβο ρε stadia, κοινωνικό έργο επιτελούμε!!! |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Web hosting by isol.gr
|