View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Aug 16, 2012 5:11 am Post subject: |
|
|
Καλά η βροχή, το ωραίο θα είναι να πέσει κανα χιόνι και από διόδια να γίνουν χιονόλοφοι
Έχουμε χάσει και όλα μας τα κονέ σαν forum στο πρώην Υ.ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ και δεν ξέρουμε αν κινείται τίποτα σχετικά με την επανεκκίνηση των υπόλοιπων ΣΔΙΤ. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Thu Aug 16, 2012 7:45 pm Post subject: |
|
|
Απόσπασμα από το άρθρο "Αυτοκινητόδρομοι: όλοι περιμένουν την θετική κατάληξη των διαπραγματεύσεων για να αρχίσουν και πάλι τα έργα" στην ιστοσελίδα www.ypodomes.com.
«Kουτσουρεμένα»
Σε κάθε περίπτωση πάντως, στην περίπτωση που προχωρήσουν τα έργα, θα είναι μικρότερα από ό,τι προβλεπόταν, ενώ το ίδιο «κουτσουρεμένοι» θα είναι και οι προϋπολογισμοί των έργων που αναμένεται να δημοπρατηθούν εκτός νέου απροόπτου μέχρι το τέλος του χρόνου.
Aυτό φαίνεται αναγκαίο, τόσο εξαιτίας των περικοπών στο Πρόγραμμα Δημοσίων Eπενδύσεων, όσο και στην αδυναμία των εταιριών να εξασφαλίσουν χρηματοδότηση. Όπως όλα δείχνουν, τα τμήματα των οδικών αξόνων, που έχουν κολλήσει στο Συμβούλιο της Eπικρατείας λόγω προσφυγών, τελικά δεν θα γίνουν. Aνάμεσα σε αυτά είναι το τμήμα της Oλυμπίας Oδού, που διέρχεται από τη λίμνη Kαϊάφα, καθώς και το τμήμα του ίδιου άξονα στην περιοχή των Bραχνέικων Aχαΐας.
«Kόβεται» επίσης και το τμήμα της Παλαιοβούνας στην Iονία Oδό, καθώς και στον άξονα Kεντρικής Eλλάδος, όπου 30 χιλιόμετρα αμφισβητούνται από τους κατοίκους. Tμήματα επίσης της Oλυμπίας Oδού στο δρόμο Πάτρα - Πύργος - Tσακώνα περικόπτονται, καθώς και τμήμα μετά την Kαλαμπάκα στον άξονα E65 της Kεντρικής Eλλάδας.
Παρότι τα λέει λίγο μπερδεμένα το άρθρο, είναι σαφές πως θα υπάρξουν εκτεταμένες περικοπές. Αναλυτικά, αποχαιρετάμε οριστικά (;) τα τμήματα:
Ολύμπια Οδός: Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα & Περιοχή των Bραχνέικων Aχαΐας (αλήθεια, τι πρόβλημα υπάρχει εκεί; )
Ιόνια Οδός: Σήραγγα Κλόκοβας
Κεντρική Οδός: Τμήμα μετά από την Καλαμπάκα |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sat Aug 18, 2012 3:50 pm Post subject: |
|
|
σε ευχαριστούμε engineer για το φωτορεπορτάζ.
όμορφα πράγματα.
αν και με μεγάλη καθυστέρηση, ο περιφερειακός της Καλαμάτας κατασκευάζεται.
Δεν έχουμε παράπονο. Απλά για όσους δεν γνωρίζουν, ο δρόμος που πρόσφατα παραδόθηκε μέσα στη Μεσσηνία σταματά 7-8 χλμ πριν την Καλαμάτα. Και για 5 περίπου χιλιόμετρα μέχρι την νέα είσοδο της πόλης, ο δρόμος είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ. Η ανάγκη να γίνει ο περιμμετρικός δεν είναι πολυτέλεια αλλά ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ.
Και να μη λέμε ότι ολοκληρώθηκε ο δρόμος μέχρι την Καλαμάτα. Δεν είναι αλήθεια.
Απομένουν 1.5 με 2 χρόνια δουλειάς μέχρι να φτάσει στην Καλαμάτα. |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Tue Aug 21, 2012 10:26 am Post subject: |
|
|
και εκτός του ότι στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή είναι κοροιδία το αντίτιμο των 1,40 ευρώ για το εν λόγω τμήμα του αυτοκινητοδρόμου, τρώς ένα μποτιλιάρισμα στο φανάρι της Αλλαγής για να μπείς, τρώς ένα ακόμη μποτιλιάρισμα στο φανάρι του Πράκτικερ για να βγείς (όπως λέει και ο vas8 περίπου 8 χιλιόμετρα πριν απο την πόλη) και τρώς και ένα τρίτο ακόμη χειρότερο μποτιλιάρισμα για να φτάσεις είτε στο Ασπρόχωμα στρίβοντας για Πυλία είτε στη νέα είσοδο της πόλης.
Το συγκεκριμένο κομμάτι θα αξίζει να το περπατάς μόνο όταν δοθεί η Τσακώνα με την παράκαμψη στα τέλη του Σεπτέμβρη (όπως λένε!!) και ειδικά για εμάς που συνεχίζουμε για Πυλία, μόλις δοθεί και η σύνδεση του αυτοκινητόδρομου με τη Μεσσήνη που κανονικά θα έπρεπε να είχε παραδοθεί πριν απο το 15αύγουστο.
Βασίλη, εάν είσαι κάτω μιλάμε για μπανάκι.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Wed Aug 22, 2012 10:51 pm Post subject: |
|
|
Αυτός ο κακόμοιρος ο ΠΑΘΕ, θα φτάσουμε 2020 και ακόμα δεν θα έχει ολοκληρωθεί |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Aug 22, 2012 11:03 pm Post subject: |
|
|
Τι ξεφτίλα είναι να προσπαθούμε εδώ και 30 χρόνια να ανακατασκευάσουμε τα 500 χιλιόμετρα του βασικότερου δρόμου της χώρας. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Aug 23, 2012 9:46 am Post subject: |
|
|
Φαίνεται πως βρίσκουν λύση για το Ακτιο-αμβρακία...
http://www.epiruspost.gr/ipiros/preveza/14751-2012-08-22-14-15-01.html
Εβγαλα αρκετές φωτό από το Καρτέρι-Πάργα που ΄χει ασφαλτοστρωθεί κατά το ένα τρίτο!Οποιος μπορεί να τις ανεβάσει να του τις στείλω με μειλ γιατί δεν ξέρω πως να το κάνω!Πρεβεζάνε,κορφού,πίνδος? |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Thu Aug 23, 2012 12:39 pm Post subject: |
|
|
Κανονικά έπρεπε να είχε παραδοθεί η παράκμψη της Αμφιλοχίας αλλά από όσο φαίνεται θα αργίσει. Λογικά δεν θα πρέπει μέχρι τέλος του έτος να παραδοθεί η παράκμψη Αμφιλοχίας?
Πάντως πέρα από αυτό πολύ ωραία δαδρομή είναι από Αστακό μέχρι Βόνιτσα και είναι πολύ μεγάλος δρόμος. Το μοναδικό σημείο που έχει στροφές είναι από το λιμάνι μέχρι τον Αστακό. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri Aug 24, 2012 2:22 pm Post subject: |
|
|
πολυ αποκαλυπτικό και ενδιαφέρον το άρθρο του ΘΑΡΡΟΥΣ της Καλαμάτα για το δρόμο του Μορέα και τη Τσακώνα.
http://tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=37852&Itemid=32
ο Καρνέσης δέχθηκε επιθέσεις από τις ντόπιες αρχές. Χαρακτηριστικό απόσπασμα:
Quote: | Ζήτησε θετικές απαντήσεις και όχι «θα δούμε», τονίζοντας ότι δεν μπορεί να παρουσιάζεται ως χάρη η κατασκευή 11 χλμ. σε διάστημα 21 ετών και με κόστος 300 εκατ. ευρώ |
Ισως και να είναι υπερβολή τα 300 εκ. αλλά τα 200 τα έχει κοστίσει η Τσακώνα. Και να φαναστείτε ότι όλα τα προβληματικά σημεία δεν είναι πάνω από 3-4 χλμ.
Με τα ίδια λεφτά θα μπορούσαν να κάνουν άλλη χάραξη ακόμα και με 5-6 χλμ σήραγγας στο επίμαχο βουνό.
Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να αλλάξουν τη χάραξη με τούνελ σε άλλο σημείο αντί να πετάνε τα λεφτά για τόσο πολύπλοκες κατασκευές και σταθεροποιήσεις εδαφών. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Fri Aug 24, 2012 2:36 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνω μαζι σου. Από την πλευρά του Δερβενίου θα μπορούσε να γίνει καλύτερη όδευση και σήραγγα η οποία θα εξέβαλε ανατολικά των Παραδεισίων. Λάθος επιλογή το 1988-1990 η οποία κατέληξε στην δυτική πλευρά του βουνού που κατασκευάστηκε ο δρόμος με την αρχική διίχνη διατομή και μετά τετράιχνη της κακιας ώρας δίχως ΛΕΑ και που γκρεμίστηκε κλπ κλπ κλπ. |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Sat Aug 25, 2012 8:16 pm Post subject: |
|
|
Πηγα οδικως το προηγουμενο ΣΚ Πρεβεζα. Ο δρομος απο Ριο προς Ακτιο ειναι σε χειροτερη κατασταση απο περσι με το Αμφιλοχια-Ακτιο να παιρνει οσκαρ αισχροτητας. Αθλιοτερο οδοστρωμα δεν εχω συναντησει στη ζωη μου. Του χρονου το καλοκαιρι αν δεν εχει τελειωσει το Ακτιο-Αμβρακια θα περασουμε τσαιλι (δεν εχει απομεινει καθολου ασφαλτος σε πολλα σημεια).
Εκανα ενα εξπρες ταξιδι Πρεβεζα - Αθηνα σημερα για δουλειες με κτελ και ειχα ανεση να παρακολουθησω το Ακτιο-Αμβρακια. Τα εργοταξια τουλαχιστον στα σημεια του δρομου που φαινοντουσαν δειχνουν εικονα πληρους και απολυτης εγκαταλειψης. Με αυτα που ειδα δεν εχω ελπιδες ουτε για το τελος του 2013 (το καλοκαιρι το ξεχναμε).
Αληθεια ειδα στο κομματι απο Αμφιλοχια-Βονιτσα ενα νεο ασφαλτοστρωμενο κομματι να κατεβαινει απο οροπεδιο Κατουνας προς Αμβρακικο κολπο και ταμπελες να λενε προς Κατουνα. Εχουν φτιαξει κανενα καινουριο δρομο? Μηπως συμφερει να πηγαινεις καλυτερα απο εκει πλεον (οροπεδιο Κατουνας) για να βγεις Αμβρακια αντι να πηγαινεις απο το αισχρο κομματι της Αμφιλοχιας? |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Aug 26, 2012 11:42 am Post subject: |
|
|
Apapa αυτη τη στιγμη προτεραιοτητα ειναι τα 10 χλμ πριν την Καλαματα, τα οποια ειναι ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ, πραγματικα και αδιαμφισβητητα.
Ο δρομος που ειδες εχει μηκος 500 μ και ειναι ενα κομματι που φτιαχτηκε γιατι λογω εργων το παλιο το καλυψαν τα εργα. Ο νεος δρομος το εκοβε στα δυο. (βλ. Ενα φωτορεπορταζ που ειχα κανει πριν κανα χρονο που ελεγα οτι πατησα την πρωτη ασφαλτο του εργου)
Οταν εχει κινηση εγω δεν παω απο Αμφιλοχια οπως εχω ξαναπει αλλα απο Κατουνα, και για την ακριβεια απο τα χωραφια. Η διαφορα με τον εθνικο δρομο ειναι ελαχιστη. Ο δρομος για τα αγροτικα κ τα ζωα ειναι σε σημεια καλυτερος. Δεν πας ομως βραδυ...
Κατα τα λοιπα δεν καταλαβαινω γιατι παραπονιεσαι.εισαι πολιτης δευτερης κατηγοριας σε μια τριτοκοσμικη χωρα, που διοικειται απο τα εγγονια των πρωτων Ελληνων.
Τωρα σχετικα με τοσταματημα των εργων, ενας τυπος που δουλευε εκει μου χε πει καποια στιγμη, οτι θα σταματαγαν τα παντα για να προχωρησει το πρωτο τμημα στην Αμφιλοχια. Σε αυτο τα εργα δεν τα βλεπεις ευκολα. Τελευταια φορα που ειχα πααει απο κει κανανε εκχερσωσεις και πρωιμες εργασιες.ητανε Πασχα νομιζω. Αλλα τι να λεμε τωρα. Καλα να μαστε και τι τον θελουμε τον δρομο. 200 χλμ καροδρομος τα τελευταια 50 μας πειραξαν και μας! |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Aug 27, 2012 6:20 pm Post subject: |
|
|
Το τμημα Καρτερι-Παργα και οι φωτογραφιες απο τον φιλο tasosGR.
|
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Mon Aug 27, 2012 11:16 pm Post subject: |
|
|
tasosGR:
Οι βελτιώσεις αυτές αφορούν την επαρχιακή οδό που συνδέει το Καρτέρι με την Πάργα ή αναφέρουν ως Πάργα το σημείο που βρίσκεται ο κόμβος της (λίγο πριν το χωριό Μόρφι) με την ΕΟ Πρέβεζας - Ηγουμενίτσας (Ε-55);
Μπορείς να δώσεις ένα στίγμα στο google maps ώστε να καταλάβω που ακριβώς γίνονται οι εν λόγω βελτιώσεις;
Έχω μπερδευτεί λίγο διότι η ΕΟ Πρέβεζας - Ηγουμενίτσας δεν περνά από τη Πάργα. |
|
Back to top |
|
|
lkilint Junior Member
Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
Posted: Tue Aug 28, 2012 6:30 pm Post subject: |
|
|
Σταύρο έτσι όπως κόβω τις διατομές των πρανών και τα επιχώματα μοιάζει για Α2 κατηγορία της ΟΜΟΕ άρα εθνική οδός μάλλον είναι...
Πρέπει να είναι 10+ πλάτος καταστρώματος άρα πρωτεύον επαρχιακό ή δευτερεύων εθνική... |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Wed Aug 29, 2012 9:48 am Post subject: |
|
|
Είναι η εθνική οδός Ηγουμενίτσας-Πρέβεζας από τον κόμβο Καρτερίου μέχρι τον κόμβο στη διασταύρωση για Πάργα.Είναι σίγουρα 10+ μέτρα και ένα μεγάλο μέρος του έχει ήδη ασφαλτοστρωθεί αλλά φαίνεται ελάχιστα στις φωτό.Στο Καρτέρι καταλήγει και ο κάθετος της εγνατίας από την έξοδο Βασιλικού και είναι ο πιο σύντομος δρόμος για τις παραλίες της Θεσπρωτίας χωρίς να χρειάζεται να φτάσεις στην Ηγουμενίτσα. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Thu Aug 30, 2012 6:44 am Post subject: |
|
|
Μάλιστα. Τώρα κατάλαβα ακριβώς τι γίνεται.
Σας ευχαριστώ και τους δυο.
ΥΓ: Πληροφοριακά να αναφέρω πως η συγκεκριμένη ΕΟ δεν έχει κωδικό εθνικής αρίθμησης, αλλά έχει κωδικό διευρωπαϊκού δικτύου (E-55). |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Aug 31, 2012 10:24 am Post subject: |
|
|
Ανακοινώνω το τέλος των εργασιών της Εγνατίας οδου!
http://www.agon.gr/news/117/ARTICLE/18356/2012-08-31.html
Αποδίδεται στην κυκλοφορία μόλις "έπεσαν" τα 10.5 μύρια!Λες και δεν το ξέραμε τι σόι μετρήσεις έκαναν δύο χρόνια τώρα...
Τελικά ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!! |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Fri Aug 31, 2012 12:48 pm Post subject: |
|
|
Προφανώς και δεν είναι θέμα χρημάτων....
Παραθέρω το link από το www.ypodomes.com που φαίνεται να είναι πιο ξεκάθαρα τα πραγματα:
http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/egnadia-odos/item/14905-εγνατία-οδός-μειοδότης-η-εταιρεία-ενιπεασ-για-το-έργο-της-γέφυρας-περιστερίου
Αν καταλαβαίνω σωστά, τον τελευταίο καιρό φαίνεται να έχει σταθεροποιηθεί η κατάσταση οπότε η Εγνατία οδος και κάτω από την πίεση του Ηπειρώτη υφυπουργού θα δώσει στην κυκλοφορία το συγκεκριμένο σημείο. Ωρα είναι τώρα να εμφανιστούν οι οικολόγοι να καταθέσουν ασφαλιστικά για τον εγκιβωτισμό του Μετσοβίτικου σε beton καθώς και για την κατασκευή του μεγάλου επιχώματος από την άλλη πλευρά που θα λειτουργήσει σαν αντίβαρο!!!
Και μια ερώτηση. Αυτή η εταιρεία "Ενιπεας" τι reference list από προηγούμενα έργα έχει? υπάρχει μήπως κάποια ιστοσελίδα? |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Aug 31, 2012 2:11 pm Post subject: |
|
|
Αν είχε αποδοθεί νωρίτερα στην κυκλοφορία δεν θα υπήρχε η πίεση για την πρόσθετη εργολαβία.Την γέφυρα την έχω περάσει 10 φορές μέχρι τώρα με τη μηχανή,ποτέ δεν έκανα την παράκαμψη.Το θέμα ήταν στο επίχωμα που εκεί έκαναν και τις μετρήσεις 2 χρόνια τώρα και το οποίο θα δώσουν στην κυκλοφορία όπως ακριβώς το κατασκεύασαν τότε! Αρα τι εξυπηρετούσε η καθυστέρηση? |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Fri Aug 31, 2012 2:47 pm Post subject: |
|
|
Στο παρακάτω Link είναι η περιγραφή του τεχνικού έργου που θα εκτελεστεί.
http://www.egnatia.eu/Files/Adverts/5181_texper.pdf
Το πρόβλημα δεν είναι η γέφυρα αφού αυτή ήταν και παρέμεινε στη θέση της (προφανως λόγω βαθιάς θεμελίωσης σε φρεατοπασσάλους - αλίμονο εάν έφεύγε....). Το πρόβλημα είναι το επίχωμα που είναι δίπλα.... |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Sep 02, 2012 12:24 pm Post subject: |
|
|
Φωτο απο αμβρακια ακτιο απο ενα μπλογκ του ακτιου.
http://aktio2010.blogspot.gr/2012/09/blog-post_1.html
Και ενα ρεπορταζ βαση του οποιου εκταμιευθηκαν επιπλεον χρηματα
http://aktio2010.blogspot.gr/2012/08/947000.html
Απο οτι φαινεται το δημοσιο συνεχιζει να χρωσταει συστηματικα στον εργολαβο, ο οποιοςχρησιμοποιει σαν μεσο πιεσης τουςςργαζομενους, αλλα κ την ολοκληρωση του εργου.
Παραμενουμε πολιτες β κατηγοριας σε ενα κρατος που δεν θα ασχοληθει ποτε να διορθωσει τις ανισοτητες που αυτο δημιουργησε στην συντομη ιστορικη του διαδρομη. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Sun Sep 02, 2012 2:22 pm Post subject: |
|
|
καλο φθινοπωρο, περασα την αδεια μου στην ηπειρο και εχω τις εξης επισημανσεις
η εθνικη οδος ηγουμενιτσα πρεβεζα ειναι μηκους 91 χλμ και το κοματι καρτερι -διασταυρωση παργας ειναι απο το 24 εως το 39 χλμ. Η προοδος σε ορισμενα τμηματα ειναι σημαντικη.
Για το τμημα απο διασταυρωση παργας μεχρι μεσοποταμο , 39 εως 49 χλμ εχει ολοκληρωθει η μελετη και οι περιβαλλοντικες επιπτωσεις και αναμενεται καποια στιγμη η ενταξη στο ΕΣΠΑ
Η περιφερεια ηπειρου κατασκευαζει δρομο απο τον κομβο τυριας στην εγνατια οδο , στο 51 χλμ απο ηγουμενιτσα , που θα καταληγει στο θεσπρωτικο πρεβεζης , γεγονος που θα αποσυμφορησει τον αξονα ιωαννινων -φιλιππιαδας.
Για δε τους αυτοκινητοδρομους ειδα το παρακατω ενδιαφερον αρθρο
http://fimotro.blogspot.gr/2012/09/amoibaie.html |
|
Back to top |
|
|
|