stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 245, 246, 247 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
stavros333
New Member
New Member


Joined: 13 Apr 2010
Posts: 53

PostPosted: Tue Mar 27, 2012 8:28 am    Post subject: Reply with quote

cruiser συμφωνώ μαζί σου και σίγουρα θα ήταν καλυτερο για όλους μας να υπήρχε ένα σιδηροδρομκό δίκτυο που να εξυπηρετούσε το μεγαλύτερο μέρος της Ελλάδος, όποια και αν είναι η τιμή της βενζίνης. Παρόλα αυτά πρέπει να σκεφτούμε ότι σε επίπεδο μελέτης ένας δρόμος δεν σχεδιάζεται μόνο για να γίνει σε ορίζοντα 2-3 χρόνων, ούτε βλέπει πως θα κινηθεί η τιμή της βενζίνης ή οποιουδήποτε άλλου καυσίμου χρησιμοποιείται η μπορεί να χρησιμοποιηθεί μελλοντικά. Να θυμήσω ότι η Αττική οδός έχει σχεδιαστεί αρχικά πριν το 1970 και αν δεν είχε γίνει αυτό το δεν θα μπορούσε να κατασκευασθεί. Σίγουρα κάτι που δεν γίνεται είναι ο ολοκληρωμένος σχεδιασμός ανάπτυξης όλων των υποδομών αλλά αυτό είναι κάτι που έχει να κάνει με την λειτουργία του Ελληνικού κράτους.
Τέλος κι εγώ θεωρώ ότι κάποια τμήματα πρέπει να κατασκευασθούν με προδιαγραφές ταχείας οδού και να μπορούν μελλοντικά αν υπάρχει ανάγκη να μετατραπούν σε αυτοκινητόδρομους.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Tue Mar 27, 2012 9:50 am    Post subject: Reply with quote

Tο μεγάλο μας πρόβλημα είναι ακριβώς η έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού . Η Αττική οδός είχε σχεδιαστεί από το ΝΑΤΟ το 1955 γιά αυτό και υπήρχε ο διάδρομος σχεδιασμού .

Αυτήν την στιγμή έβγαλαν λεφτά γιά να κάνουν κανονική και διπλή την γραμμή Πάτρας - Καλαμάτας . Τα λεφτά αυτά θα μπορούσαν να πάνε γιά την βελτίωση της υπάρχουσας μετρικής με προσαρμογές της χάραξης ώστε να είναι λειτουργική έστω και μονή .

Οταν έχουμε διαδρομές των 100-150 χλμ και μέτριο κυκλοφοριακό φόρτο η υπάρχουσα γραμμή είναι αρκετή , αρκεί να πετύχεις ταχύτητες των 120 χαω , γιατί έτσι αυξάνεται η χωρητικότητα .

Γενικός στρατηγικός σχεδιασμός λοιπόν σε όλη την χώρα . Αυτό χρειαζόμαστε .
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Tue Mar 27, 2012 1:27 pm    Post subject: Reply with quote

κ.Διαχειριστά είμαι σε λάθος φόρουμ αλλά πρέπει να πω...
ότι σύμφωνα με τα τεύχη δημοπράτησης η γραμμή Πάτρα-Καλαμάτα θα είναι μονή και κανονική.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Mar 27, 2012 4:48 pm    Post subject: Reply with quote

αντιγράφω από την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. http://www.eleftherianews.gr/

Quote:
Στην… τελική ευθεία μπήκε ο νέος δρόμος
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2012 05:50

Στην τελική ευθεία έχει μπει το έργο του αυτοκινητόδρομου στη Μεσσηνία, καθώς πρέπει να παραδοθεί στα τέλη Μαΐου το τμήμα από την Τσακώνα έως το “Πράκτικερ“. Στην ευθεία της Ανθειας, στον υφιστάμενο δρόμο, από το βράδυ της περασμένης Πέμπτης έχει παραδοθεί το ρεύμα προς την Αθήνα και προχωρούν οι εργασίες, ώστε την άλλη εβδομάδα να επιστρέψει πλήρως η κυκλοφορία στην ευθεία, προκειμένου να συνεχιστεί και να ολοκληρωθεί η γέφυρα του αυτοκινητόδρομου στο συγκεκριμένο σημείο. Εκεί χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στην παραλλαγή του δρόμου, στο ρεύμα προς Καλαμάτα.

Στο βάλτο του Αγίου Φλώρου, στο πιο δύσκολο κομμάτι του έργου, ξεκίνησαν οι εργασίες για την οριστική διαμόρφωση του νέου δρόμου.

Στο “Πράκτικερ“, στα όρια Θουρίας - Σπερχογείας, έχει αρχίσει η ασφαλτόστρωση και συνεχίζονται οι εργασίες για την κατασκευή του κόμβου.

Στο δρόμο Θουρίας - Μικρομάνης προχωράει η γέφυρα του αυτοκινητόδρομου και αύριο αναμένεται να πέσει η πλάκα του καταστρώματος.

Οσον αφορά τον περιφερειακό, έχει “φαγωθεί“ η γωνία του υποσταθμού της ΔΕΗ στον Αντικάλαμο και από κει τα έργα προχωρούν προς το Ασπρόχωμα και την Καλαμάτα. Τα συνεργεία του “Μορέα“ συνεχίζουν τώρα τη διάνοιξη και στο τμήμα από τον κόμβο Καρέλια προς τα Λέικα.


ανατριχιάζω με την ορατή πλέον προοπτική την 1η Ιουνίου να πηγαίνω από την Αθήνα μέχρι 9 χλμ πριν την Καλαμάτα σε κλειστό και ασφαλή δρόμο και να κάνω λιγότερο από 2 ώρες!
Back to top
View user's profile Send private message
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Tue Mar 27, 2012 5:55 pm    Post subject: Reply with quote

vas8 ξεχνας το Παραδεισια-Τσακωνα, το οποιο δεν το αναφερει η εφημεριδα......

οποτε τα στροφιλικια και τις καθυστερησεις απο τις νταλικες, να δουμε ποτε θα τα ξεχασουμε οριστικα!!!!
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 345

PostPosted: Wed Mar 28, 2012 6:41 pm    Post subject: Reply with quote

Τον φαγατε τον γαιδαρο, η ουριτσα εμεινε Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Wed Mar 28, 2012 7:31 pm    Post subject: Reply with quote

apapa...., μακαρι να ειναι ετσι!!!!!!!και να το πατησουμε το κομματι, για την καθοδο μας τις καλοκαιρινες διακοπες......


Αντιγραφω κατα λεξη, το σημερινο πρωτοσελιδο της ΦΩΝΗΣ (δυστυχως μονο το πρωτοσελιδο μπορω να δω):


Εκγριθηκαν οι νεοι περιβαλοντικοι οροι και μπορει να αρχισει ακομα και αυριο
"ΠΡΑΣΙΝΟ" ΓΙΑ ΤΟ ΤΣΑΚΩΝΑ ΚΑΛΟ ΝΕΡΟ

Ζητημα συμφωνιας του κρατους με τον παραχωρησιουχο η εναρξη εργασιων
Το Υποδομων ετοιμο να προκαταθεσει τις αποζημιωσεις των απαλλοτριωσεων



Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
vas8, engineer γνωριζετε κατι παραπανω;;;;;;;;

Ειναι προεκλογικο νεο ή πρωταπριλιατικο;;;;;;
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Thu Mar 29, 2012 9:08 am    Post subject: ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΟΔΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Reply with quote

Αγαπητοί φίλοι,

Σύμφωνα με πρωινή δημοσίευση στο πρωτοσέλιδο της ηλεκτρονικής έκδοσης της εφημρίδας Ελευθερία Μεσσηνίας , αρχαία βρέθηκαν στις Τούρλες και στο κομμάτι Αντικάλαμος - Καλάμι (υποσταθμός ΔΕΗ) κατά τη διάρκεια των εργασιών για τον περιφερειακό δρόμο της Καλαμάτας

http://www.eleftheriaonline.gr/

Λογικά θα ακολουθήσει μέσα στην ημέρα και νεότερο ρεπορτάζ. Δυστυχώς το link δεν δουλεύει καλά και μόλις μπαίνεις μέσα στη σελίδα της είδησης δεν υπάρχει κείμενο. Υπομονή μέχρι την ηλεκτρονική έκδοση αργά το μεσημέρι.

Και εγώ λέω: "Τι σου θυμίζω? Δε σου θυμίζω?" Πότε είπανε θα τελειώσει ο περιμετρικός? Μόνο σε περίπτωση "χωσίματος" δεν θα υπάρξουν καθυστερήσεις. Αλλά πόσο εύκολο είναι να "χώσεις" ένα υδραγωγείο απο τα βυζαντινά χρόνια? Δεν είμαι ειδικός δεν ξέρω. Ας απαντήσουν οι αρμόδιοι.

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 763

PostPosted: Sat Mar 31, 2012 5:58 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι βέβαια θα ξεκινήσει άμεσα το Καλό Νερό - Τσακώνα από την κοινοπραξία της Ολυμπίας Οδού αφού φαίνεται πως αποκαταστάθηκαν τα προβλήματα στη χρηματοδότηση του έργου και ακολουθεί το τμήμα Πύργος - Καλό Νερό με πλήρη ανατολική παράκαμψη του Καιαφα.

Επίσης γίνεται αναθεώρηση της μελέτης του Καλαμάτα Ριζομυλος Πύλος με τρίηχνη διατομή + ΛΕΑ ανα ρεύμα κυκλοφορίας και όλους του κόμβους ανισόπεδους. Συνολικό πλάτος καταστώματος 32,5 μέτρα.

Δεν φταίνε αυτοί που τα γράφουνε. Εμείς που τα πιστεύουμε φταίμε.
Back to top
View user's profile Send private message
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Sat Mar 31, 2012 6:46 pm    Post subject: Παραδεισια Τσακωνα Reply with quote

Απο την σημερινη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Μάχη με το χρόνο δίνουν τα συνεργεία της κατασκευάστριας κοινοπραξίας, για να παραδώσουν τον υπό ανακατασκευή δρόμο Παραδείσια - Τσακώνα, με παράκαμψη, μέσα στον Ιούνιο. Στελέχη του υπουργείου Υποδομών και της κοινοπραξίας σημείωσαν ότι ο στόχος είναι εφικτός, καθώς η χρηματοδότηση είναι εξασφαλισμένη από το ΕΣΠΑ. Διέψευσαν, επίσης, τις φήμες πως ο δρόμος δε θα δινόταν με παράκαμψη, τονίζοντας ότι υπάρχει μελέτη με όλα όσα πρέπει να γίνουν για την υλοποίησή της, για την οποία θα χρειαστεί συμπληρωματική πίστωση. Εκτιμάται ότι ο χρόνος κατασκευής της παράκαμψης των 600 - 800 μέτρων θα είναι ένας μήνας, γι’ αυτό και η κοινοπραξία έχει εντείνει τις προσπάθειες σ’ όλα τα άλλα τμήματα, κάποια από τα οποία απαιτούν περισσότερο χρόνο.

Στο μεταξύ, αυτές τις μέρες βρίσκεται σε εξέλιξη προκαταρκτική εξέταση - έρευνα που έχει διατάξει ο εισαγγελέας Καλαμάτας, μετά από την καταγγελία του βουλευτή Γιάννη Λαμπρόπουλου για το έργο του δρόμου Παραδείσια - Τσακώνα που κατέρρευσε (πριν από 11 χρόνια), ώστε να βρεθούν οι υπεύθυνοι και να αποδοθούν ευθύνες. Στην πταισματοδίκη Καλαμάτας κατέθεσαν διευθυντές και δημοσιογράφοι τοπικών μέσων ενημέρωσης και πολιτικά - αυτοδιοικητικά πρόσωπα της Μεσσηνίας.



μηπως να καλουσαν κ τους μηχανικους να πουν την αποψη τους, αντι για τους δημοσιογραφους και τους αιρετους;;;;;

επισης, τωρα το θυμηθηκαν;;;;μετα απο τοσα χρονια;;;;;
Back to top
View user's profile Send private message
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Mon Apr 02, 2012 4:18 pm    Post subject: Re: Παραδεισια Τσακωνα Reply with quote

Απο την σημερινη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Ο δρόμος Τσακώνα - Καλό Νερό, τμήμα της Ολυμπίας Οδού, θα είναι από τα πρώτα έργα, αν όχι το πρώτο, που θα υλοποιηθεί, όταν ξεκινήσει και πάλι η κατασκευή του σπουδαίου οδικού άξονα της Πελοποννήσου. Και αυτό γιατί είναι σημαντικό τμήμα και με ωριμότητα. Αυτό μας επεσήμαναν από το υπουργείο Υποδομών και μας ενημέρωσαν ότι εγκρίθηκαν χθες οι τροποποιημένοι περιβαλλοντικοί όροι, που είχαν υποβληθεί για το συγκεκριμένο κομμάτι.

Την προοπτική αυτή μας επιβεβαίωσε και ο βουλευτής Γιάννης Λαμπρόπουλος και σημείωσε ότι με την υλοποίηση του ΕΣΠΑ και την επιτάχυνση των ρυθμών τα μηνύματα είναι πολύ θετικά και για το Τσακώνα - Καλό Νερό και για όλο το άλλο έργο της Ολυμπίας, εκτός από τη διάβαση του Καϊάφα και το τμήμα στην ευρύτερη περιοχή, που έχουν εξαιρεθεί με απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας.



ρε παιδιααααα.....ημαρτον!!!!! (εχω την εντυπωση οτι) μας κοροιδευουν μεσα στα μουτρα μας, και νομζουν οι εμεις πρεπει να τους πιστεψουμε.....

+τι σχεση εχει το ΕΣΠΑ;;;;; αφου το συγκεκριμενο τμημα, κατασκευαζεται με την συμβαση παραχωρησης!!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Tue Apr 03, 2012 7:20 pm    Post subject: Reply with quote

Στα έργα ΣΔΙΤ όπως η Ολυμπία αλλά και οι υπόλοιποι αυτοκινητόδρομοι το κράτος έχει ως υποχρέωση συμμετοχής ένα συγκεκριμένο ποσοστό καταβολής κεφαλαίων. Λόγω κρίσης όμως και δραστικού περιορισμού του ΠΔΕ η συμμετοχή του κράτους εντάσεται στο ΕΣΠΑ ώστε να καλυφθεί η αδυναμία του. Υποθέτω λοιπόν ότι ο βουλευτής αναφέρονταν στην κάλυψη αυτού του χρηματοδοτικού κενού ώστε να προχωρήσει απρόσκποπτα το έργο. Αυτή η πρακτική θα ακολουθηθεί σε όλους τους υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομους. Ο λόγος είναι για να καλυφθεί η αδυναμία χρηματοδότησης από το κράτος του μεριδίου του με βάση την αρχική συμφωνία, η αποχώρηση πολλών τραπεζών από το σχήμα, η αύξηση του επιτοκίου δανεισμού, και η αύξηση της συμβολής του ελληνικού δημοσίου στο σύνολο του κόστους απόρροια του μειωμένου κυκλοφοριακού φόρτου.
Back to top
View user's profile Send private message
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Tue Apr 03, 2012 7:36 pm    Post subject: Reply with quote

Δικιο εχεις EAGLE......οντως ενα ποσοστο του εργου καλυπτεται, απο το Ελληνικο Δημοσιο (http://www.olympiaodos.gr/index.php?ID=why_pay_EL)

.....αλλα απο την κατανομη που βλεπω, το ποσοστο του ελλην. δημοσιου, ειναι μικρο.....αρα λοιπον (κατα την γνωμη μου), ακομα και αν ενταχθει στο ΕΠΣΑ, η συμμετοχη του ελλ δημοσιου, πως θα ξεκινησουν τα εργα, αφου οι τραπεζες συμμετεχουν περιπου το 50%, και εως σημερα εχουν σφιξει τις στροφιγγες;;;;;;
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 345

PostPosted: Wed Apr 04, 2012 12:30 am    Post subject: Reply with quote

Γιατι δεν καταγγελει το Δημοσιο ολες τις παγωμενες συμβασεις αυτοκινητοδρομων???? Οι εταιρειες εχουν απολυσει προ-πολλου τους εργαζομενους, συνεχιζουν επι μηνες/χρονια και εισπραττουν διοδια χωρις να δουλευουν.

Ας καταγγειλει το κρατος τις συμβασεις, ας τους στειλει στα τσακιδια και αυτους και τις τραπεζες και ας αναθεσει τα εργα σε οσους εχουν ρευστο και βλεπουν την Ελλαδα ως κελεπουρι για επενδυσεις δλδ Σαουδαραβες και Κινεζους.

Πχ εγω αν ημουν Παπαδημος-Μακης θα ελεγα, οποιος θελει το Ελληνικο, αναλαμβανει και την υποχρεωση να κανει το Αντιρριο-Ιωαννινα. Οποιος θελει το Παραλιακο Μετωπο Φαληρου, αναλαμβανει την υποχρεωση για το Κορινθο-Πυργο, οποιος θελει τους υδρογονανθρακες στον Πατραϊκο, Ιωαννινα, Κρητη κτλ, αναλαμβανει αντιστοιχα υποχρεωση περατωσης του ΒΟΑΚ, του Αθηνα-Θεσσαλονικη, του Ε65 κτλ.

Εργα και υποδομες κελεπουρια που τους τρεχουν τα σαλια να τα παρουν κοψοχρονια, εεεε ας τα παρουν αλλα με ενα αντισταθμιστικο οφελος.
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Wed Apr 04, 2012 9:56 am    Post subject: Reply with quote

Το κενό των τραπεζών που θα αποχωρήσουν θα καλυφθεί από την ευρωπαική τράπεζα επενδύσεων από δέσμευση κονδυλίων του ΕΣΠΑ από δέσμευση των εσόδων του κράτους από τα διόδια κόψιμο τεχνικού αντικειμένου και επιμήκυνση του χρόνου παραχώρησης. Με άλλα λόγια μιλάμε για νέα σύμβαση η οποία θα πρέπει να κυρωθεί εκ νεόυ από τη βουλή.

Καταγγελία της σύμαβσης από το ελληνικό δημόσιο είναι σχεδόν αδύνατο να γίνει διότι είναι υπαίτιο για τις καθυστερήσεις απαλλοτριώσεων αλλά και για μη έγκαιρη καταβολή του μεριδίου του σε χρήμα. Η καταγγελία θα οδηγούσε σε πολύχρονες καθυστερήσεις λόγω δικαστικών εμπλοκών που θα οδηγούσαν την ολοκλήρωση των έργων στις αρχές της επόμενης δεκαετίας. Πέραν αυτών θα έστελνε ένα μήνυμα στις αγορές και τους επενδυτές ότι έργα και επενδύσεις στην ελλάδα είναι χαμένη υπόθεση επιβαρύνοντας ακόμη περισσότερο την κάκιστη εικόνα της χώρας στους έξω για επενδύσεις. Τρανό παράδειγμα το αεροδρόμιο στο Καστέλι.

Τα διόδια εισπράττονται για το τεχνικό αντικέιμενο που έχει εκτελεστεί. Δε χρειάζονται λαικισμοί και σαχλαμάρες τύπου ΠΑΜΕ και κινημάτων ΔΕ ΠΛΗΡΩΝΩ. Ο λογαριασμός των φτηνών εντυπώσεων εφτασε τα 20 εκ που φυσικά θα πληρώσει το κράτος δηλαδή όλοι εμείς ακόμη και μη χρήστες δια της δέσμευσης χρημάτων από άλλους κωδικούς του προυπολογισμού φορολογίας χαρατσιών χωρίς να το καταλαβαίνουν οι περισσότεροι. Δεν είναι χαζές οι εταιρείες και οι τράπεζες και έξυπνοι και μάγκες εμείς.
Στη τελική άμα μπορούσε ή μπορεί το κράτος ας έκανε μόνο του το κράτος τους δρόμους. Ομως ούτε μπορεί ούτε έχει τα χρήματα. Απεναντίας στήνει νέους διαγωνισμούς ΣΔΙΤ ζεύξη Σαλαμίνας-Λευκάδας κλπ κλπ κλπ.
Είμαι τρομερά περίεργος όμως να δω αν ποιοι και με τι όρους θα βρεθούν σχήματα για να συμμετάσχουν μετά το φιάσκο των παρόντων αυτοκινητόδρομων.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu Apr 05, 2012 12:13 am    Post subject: : Reply with quote

από τη σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Καλαμάτας:

Quote:

Ο κ. Καρνέσης παρατήρησε ότι υπάρχουν προβλήματα με ιδιοκτήτες γης στον περιφερειακό δρόμο της Καλαμάτας, καθώς κάποιοι δεν παραδίδουν το χώρο παρότι έχουν πάρει τα χρήματα της απαλλοτρίωσης, ενώ άλλοι δε δέχονται την επίταξη και την απαλλοτρίωση της έκτασής τους. Για το λόγο αυτό το επόμενο διάστημα ο διευθυντής του υπουργείου θα συναντηθεί με τον εισαγγελέα Καλαμάτας Δημήτρη Σταύρου.
Επίσης, ο κ. Καρνέσης επιβεβαίωσε ότι ο αυτοκινητόδρομος στη Μεσσηνία, από την Τσακώνα μέχρι τον κόμβο του Πράκτικερ, θα παραδοθεί στο τέλος Μαΐου και το υπό ανακατασκευή τμήμα Παραδείσια - Τσακώνα στα τέλη Ιουνίου.

περισσότερα εδώ:

http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=17522
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu Apr 05, 2012 12:25 am    Post subject: : Reply with quote

το περασμένο ΣΚ κατέβηκα στην Καλαμάτα.

Στη διασταύρωση του Πηδήματος υπάρχει πλέον πινακίδα που απαγορεύει τα φορτηγά και τα στέλνει σε παράδρομο του Αυτοκινητόδρομου μετά τη γέφυρα της Ανθειας (προς Καλαμάτα). Αυτό σημαίνει ότι καλουπώνουν το "κενο" του αυτοκινητόδρομου στο δρόμο του Πηδήματος, για να κάνουν την κάτω διάβαση.

Στο Ασπρόχωμα μηχανήματα δουλεύουν πίσω και ανατολικά της υποσταθμού της ΔΕΗ, στον περιφεριακό προς Καρέλια. Στο σημείο αυτό έχουν βρεθεί αρχαία.

Και ιδού μερικές δικές μου φωτογραφίες από τη θεμελίωση της υψηλής γέφυρας του Νέδοντα, του περιφεριακού δόμου της Καλαμάτας:

Εργοτάξιο στα ανατολικά του χειμάρρου:



και στο δυτικό βάθρο:


κοιτώντας προς την ανατολή. Στο βάθος φαίνονται εκχωματώσεις και στην ανατολική πλευρά, πίσω και βόρεια από το Κάστρο της πόλης.


και κοντινό πλάνο:
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Thu Apr 05, 2012 7:03 pm    Post subject: Reply with quote

Θεσσαλονικη.
Στη ανατολικη περιφερειακη παραπλευρτα του ρευματος απο ανατολικα προς δυτικα, τουλάχιστον σε δύο σημεία πλησίον του δρόμου υπάρχουν γεωτρυπανα. Να υποθεσω για δοκιμαστικες γεωτρησεις για να δουν το υπέδαφος? Επισης στο κομματι της εγνατιας οδου απο το κομβο μετα το δερβένι που θα "βγαινει'" στο παπαγεωργιου είδα να εχουν γινει απαλωτριώσεις.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu Apr 12, 2012 2:02 am    Post subject: Reply with quote

από το ypodomes.com, αναφέρεται σε οδικό έργο στις γειτονιές του φίλου pindos!
πρέπει να κανονίσουμε εξόρμιση στα μέρη σου.

το βάζω και εδώ γιατί το link δε λειτουργεί:
Quote:
Τις πύλες της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων πέρασε χθες αντιπροσωπεία της πρώην κοινότητας Καλαρρυτών Ιωαννίνων και εκπροσώπων Συλλόγων Ηπειρωτών. Η αντιπροσωπεία που αποτελούνταν από τους κ.κ. Χρήστο Κοταρέλας τέως πρόεδρο της κοινότητας Καλαρρυτών, Αποστόλη Σακογιάννη πρόεδρο του πανθεσσαλικού Συλλόγου Καλαρρυτών και Νίκη Χύτα πρόεδρο πανηπειρωτικού Συλλόγου Τρικάλων συναντήθηκε με τον αντιπεριφερειάρχη Τρικάλων κ. Χρήστο Μιχαλάκη.

Οι φορείς με την επίσκεψή τους στην Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων θέλησαν να ευχαριστήσουν τον κ. Μιχαλάκη και ταυτόχρονα τους συνεργάτες του για τη θετική αντιμετώπιση του ζητήματος σχετικά με την ολοκλήρωση της ασφαλτόστρωσης της οδού που συνδέει τη Θεσσαλία με την Ήπειρο μέσω της διάβασης Ανθούσα - Αυχένας Μπάρου - Καλαρρύτες - Ματσούκι, ένα ζήτημα που απασχόλησε επί σειρά ετών.

Ο κ. Μιχαλάκης διαβεβαίωσε τα μέλη της αντιπροσωπείας ότι εντός του καλοκαιριού θα έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες ασφαλτοστρώσεις του εναπομείναντος τμήματος 8 χλμ. περίπου, καθώς έχει ολοκληρωθεί η μελέτη, υπάρχουν οι εγκρίσεις από την Περιφέρεια, καθώς και το ανάλογο κονδύλι για την αποπεράτωση του έργου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη οδική σύνδεση είναι το δεύτερο σημείο επικοινωνίας των δυο νομών Τρικάλων - Ιωαννίνων μετά βέβαια την Εγνατία Οδό. Για τη βελτίωση της βατότητας του δρόμου συνεργάστηκαν άψογα οι Υπηρεσίες των πρώην νομαρχιών Τρικάλων και Ιωαννίνων με τους νομάρχες κ.κ. Ηλία Βλαχογιάννη και Καχριμάνη αντίστοιχα. Η βελτίωση της βατότητας της οδού δημιούργησε ένα νέο ρεύμα εκδρομέων, επισκεπτών, διερχόμενων πολιτών, οι οποίοι εκτός από τους Καλαρρύτες και το Ματσούκι, συνεχίζουν προς τα υπόλοιπα χωριά των Τζουμέρκων - Άρτας - Ιωαννίνων.

Τέλος να υπογραμμιστεί ότι η οδός από την Ανθούσα - Αυχένας Μπάρου - Καλαρρύτες - Ματσούκι διασχίζει το υψηλότερο σημείο με υψόμετρο 1905 μέτρα, αποτελώντας την υψηλότερη οδική διάβαση στην Ελλάδα.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Thu Apr 12, 2012 3:35 am    Post subject: Reply with quote

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Vas8 μου εφτιαξες τη Μεγαλοβδομαδα!!!!
Καλως να ορισετε στον Ασπροποταμο!!!

Προκειται για το τμημα της Θεσσαλιας που λιγο πριν την ασφαλτοστρωση ο εργολαβος κηρυχθηκε εκπτωτος και δυστυχως μας τρωει η σκονη μεχρι τον Μπαρο, τον αυχενα των 1900 μετρων και συνορο των δυο νομών. Απο κει και κατω ασφαλτος παντου. Οι πιο νεοι φιλοι μπορουν να παρουν μια εικονα απο ενα οδοιπορικο που ειχα ποσταρει πριν τρια χρονια. Η κατασταση ειναι ΙΔΙΑ και ΑΠΑΡΑΛΛΑΧΤΗ με μονη διαφορα το γεφυρι στην αρχη το οποιο ειναι ετοιμο και η κυκλοφορια διεξαγεται απο αυτο πλεον και οχι δια μεσου του ποταμου, οπως πριν.

Ανθούσα-Μπάρος-Καλλαρύτες-Ματσούκι-Μπάρος
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Thu Apr 12, 2012 5:12 am    Post subject: Reply with quote

Την απόφαση έγκρισης δημοπράτησης του έργου, με τίτλο «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του έργου: Αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα - Θήβα - Υλίκη» υπέγραψε την Δευτέρα ο Υπουργός Υποδομών, κ. Μάκης Βορίδης.

Προϋπολογισμό ύψους περίπου 500 εκατ. ευρώ και μήκος 50 χιλιομέτρων θα έχει ο νέος αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα - Θήβα - Υλίκη, ο οποίος θα παρακάμπτει εξ ολοκλήρου την Αθήνα και θα κατασκευαστεί και θα λειτουργήσει με σύμβαση παραχώρησης.

Το νέο έργο, που έρχεται να αποσυμφορήσει κυκλοφοριακά την Αθήνα, αλλά και αναπόφευκτα να μειώσει τις ροές των οχημάτων στην Αττική Οδό, εισέρχεται πλέον στην διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου, προκειμένου να συμβασιοποιηθεί. Σημειωτέον ότι, όπως αναφέρει το υπουργείο Υποδομών, η Αττικής Οδός δεν έχει απαγορευτικές ρήτρες στην σύμβαση παραχώρησης που διέπει την λειτουργία της και δεν μπορεί να ζητήσει αποζημιώσεις.

Κύκλοι του υπουργείου Υποδομών σημειώνουν ότι από τα 500 εκατ. ευρώ, η εθνική και η κοινοτική συμμετοχή αθροιστικά θα κυμαίνεται μεταξύ των 120 και των 200 εκατ. ευρώ, ενώ τα υπόλοιπα χρήματα θα αποτελέσουν ιδιωτική δαπάνη. Ωστόσο, το «μείγμα» της (ιδιωτικά κεφάλαια, διόδια, δάνεια) θα καθοριστεί από την εν λόγω διαγωνιστική διαδικασία, στην οποία θα συμμετέχουν τόσο οι κοινοτικές αρχές όσο και υποψήφιοι και μη παραχωρησιούχοι, όπως η Ιόνια Οδός.

Και αυτό διότι, σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης που διέπει την λειτουργία και κατασκευή της Ιονίας Οδού, οποιοδήποτε έργο που θα επηρεάσει τις κυκλοφοριακές ορές της και, άρα, τα οικονομικά της μεγέθη, θα αποτελέσει ιδιαίτερο αντικείμενο ειδικής διαπραγμάτευσης.

Στελέχη του κατασκευαστικού κλάδου θεωρούν βέβαιο ότι η δημιουργία του νέου αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα - Θήβα - Υλίκη θα μειώσει τους κυκλοφοριακούς φόρτους του τμήματος ΠΑΘΕ της εν λόγω παραχώρησης, δηλαδή του αυτοκινητοδρόμου Αθήνα - Σκάρφεια, και θα επηρεάσει τα οικονομικά του μεγέθη, λόγω της μείωσης των διοδίων.

Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών , το νέο έργο θα μειώσει το μποτιλιάρισμα και το νέφος στο Λεκανοπέδιο της Αττικής, αλλά και την κίνηση στη λεωφόρο Κηφισού, θα δίνει την δυνατότητα αμεσότερης και ταχύτερης πρόσβασης στην ευρύτερη περιοχή του λιμανιού του Πειραιά, ενώ θα ενταχθεί στο Διευρωπαϊκό Οδικό Δίκτυο.

Παράλληλα, όπως επισημαίνουν κύκλοι του υπουργείου, θα πραγματοποιηθεί και πρόγραμμα βελτίωσης του υπάρχοντος δρόμου Ελευσίνας - Θήβας έως τα όρια του νομού Αττικής, δηλαδή έως τις Ερυθρές, ύψους 20-25 εκατ. ευρώ.

Πηγή:tovima.gr


http://www.ypodomes.com/show_newsid.php?news_id=12790
Back to top
View user's profile Send private message
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Fri Apr 13, 2012 6:47 pm    Post subject: Reply with quote

Μετά από πάρα πολύ καιρό συμβάλλω και εγώ λίγο στην ενημέρωση από το τμήμα Σπάρτη -Λεύκτρο....
Φωτογραφίες σημερινές...τμήμα Κυπαρρίσι..όρια Νομού Λακωνίας -Λεύκτρο...
Χιλιόμετρα περίπου 12...
Έναρξη

Περίπου στο 12 χιλιόμετρο..η χιλιομέτρηση είναι από το Λεύκτρο...στο βάθος φαίνεται η μονή Αμπελάκι...από κάτω είναι αρχαία σωρός..αν και θα χωθούν..ο κόμβος Λογγανίκου..είναι σχεδόν έτοιμος...




Μετωπικά διόδια Λογγανίκου...περίπου στο 11 χιλιόμετρο..τώρα γιατι τα λένε Λογγανίκου και απέχουν 7 χιλιόμετρα από το χωριό..περισσότερο προς το Σουλάρι είναι..



10 χιλιόμετρο...ετοιμάζονται για τελική οδοστρωσία



9 χιλιόμετρο...αρχή τελικής οδοστρωσίας...





8 χιλιόμετρο τελική οδοστρωσία έτοιμη...στο βάθος η γέφυρα για το χωριό Σουλάρι...



6 χιλιόμετρο....ολοκληρωμένος αυτοκινητόδρομος είναι έτσι από τον Δεκέμβριο αν θυμάμαι καλά...



Παραλειπόμενα...θεωρώ ότι μέχρι το καλοκαίρι θα πρέπει να ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος μέχρι το Κυπαρρίσι..και να δοθεί σε κυκλοφορία..θα είναι μεγάλη ανάσα για πάνω από 10 οικισμούς...Λογγανίκο, Γεωργίτσι, Σκορτσινό...και τα υπόλοιπα χωριά Φαλαισίας...

Από Κυπαρρίσι και κάτω προχωράνε με καλούς ρυθμούς....κάποια ημέρα θα πέσει και εκεί scanaρισμα..να δούμε...
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Fri Apr 13, 2012 8:28 pm    Post subject: Reply with quote

Ωραίο ρεπορτάζ Ιkilint από σημεία που κάτι κινείται...

Δυστυχώς για εσάς έχασα μια μοναδική ευκαιρία για καταπληκτικό ρεπορτάζ από αέρος στον άξονα Αμβρακία - Άκτιο και στο τμήμα της Ολυμπίας οδού από Κάτω Αχαϊά μέχρι Ανδραβίδα!!!!
Το προηγούμενο διάστημα επέστρεφα στην πατρίδα με πτήση Ryanair Λονδίνο - Πάτρα (Άραξος) (άσχετο αλλά τρομερές προσφορές - μοναδική ευκαιρία για τους Πατρινούς και τους κατοίκους της Δυτικής Ελλάδας για βόλτες στην Ευρώπη 40 ευρώ χωρίς βαλίτσα πήγαινε-έλα μέσα στο Πάσχα!!!!)

Και όπως πέφτουμε κάτω από τα σύννεφα βρισκόμαστε πάνω από τον Αμβρακικό και έχω μπροστά μου όλο τον αυτοκινητόδρομο Αμβρακία - Άκτιο με τα έργα σε πλήρη ανάπτυξη. Δυστυχώς η φωτογραφική ήταν στο ντουλαπάκι από πάνω και είχε ανάψει ήδη η ένδειξη για τις ζώνες για προσγείωση...

Και εκεί που λες δεν πειράξει έτσι και αλλιώς αυτά τα ξέραμε καθώς κάνει τον ελιγμό πάνω από την Πελοπόννησο για προσγείωση με περιμένει μια έκπληξη. Το αεροπλάνο έφτασε αρκετά νότια και πετάει σε χαμηλό σχετικά ύψος παράλληλα με την Ολυμπία οδός στο τμήμα από Ανδραβίδα (φαινόταν το αεροδρόμιο) μέχρι Αραξο και με οπτικό πεδίο μέχρι Κατω Αχαϊά που είναι σε τόσο προχωρημένο στάδιο που ούτε το περίμενα. Τα χωματουργικά πολύ προχωρημένα, η χάραξη ξεκάθαρη χωρίς διακοπές για απαλλοτριώσεις ενώ έτοιμα φαίνονταν και πολλά τεχνικά (άνω διαβάσεις, γεφυράκια σε ρέματα κτλ.)
Βέβαια ούτε για αστείο δεν έβλεπες κάποια εργασία ή κανένα φορτηγό δείγμα ότι τα έργα είναι σταματημένα αλλά δεν ήξερα ότι είχαν προχωρήσει τόσο πολύ τα έργα πριν σταματήσουν..

Στην επιστροφή για το Νησί αν και απόλυτα προετοιμασμένος δεν με βοήθησε η τύχη.. Απογείωση προς τον Βορρά και στροφή προς τα Δυτικά πάνω από το Ιόνιο..
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Fri Apr 13, 2012 9:47 pm    Post subject: Reply with quote

Έχω video όλη την παράκαμψη της Αμφιλοχιας. Πρέπει όμως να βρω τους κωδικούς του ΥουΤUBΕ Γιατί είναι μεγάλο. Κατα τα αλλά θελουμε κανά χρόνο ακόμα για παράδοση.
Back to top
View user's profile Send private message
kostakakis
New Member
New Member


Joined: 13 Jan 2009
Posts: 39

PostPosted: Sat Apr 14, 2012 4:25 am    Post subject: Video Πήδημα - Τσακώνα Reply with quote



Πήδημα - Τσακώνα και επιστροφή... μία ωρίτσα στο ρελαντί.

Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση σε όλους!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 245, 246, 247 ... 420, 421, 422  Next
Page 246 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr