View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Mon Mar 05, 2012 2:52 pm Post subject: ΤΣΑΚΩΝΑ |
|
|
Αρχικά, χίλια συγνώμη για το διπλό post, αλλά βρήκα ένα πολύ ενδιαφέρον Φωτορεπορτάζ της Ελευθερίας Μεσσηνίας στα έργα της Τσακώνας και στον δρόμο μέσα στη Μεσσηνία.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, μέχρι τέλος Ιουνίου μπορεί να είναι έτοιμος ο δρόμος για παράδοση. Καλό Καλοκαίρι
http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=16584:μετά-τις-εκλογές-ο-νέος-δρόμος-στη-μεσσηνία&Itemid=68
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sat Mar 10, 2012 12:44 pm Post subject: |
|
|
Αναλυτικό ρεπορτάζ της εφημερίδας ΘΑΡΡΟΣ της Καλαμάτας, από τα έργα του Μορέα στη Μεσσηνία και τις εξελίξεις με την κατασκευή του περιφερειακού δρόμου της Καλαμάτας, ο οποίος θα είναι κλειστός μέχρι την οδό Σπάρτης (εκεί θα γίνει κυκλικός κόμβος) αλλά δε θα έχει χαρακτηριστικά αυτοκινητόδρομου!
http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=35262&Itemid=32 |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 762
|
Posted: Sun Mar 11, 2012 1:46 am Post subject: |
|
|
και η ερώτηση που τίθεται είναι:
Τι προτιμάμε? Να μην γίνει καθόλου ένα έργο που είναι αναγκαίο λόγω οικονομικής στενότητας ή να γίνει με κουτσουρεμένες προδιαγραφές? |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sun Mar 11, 2012 10:56 am Post subject: |
|
|
δε νομίζω ότι άλλαξαν οι προδιαγραφές στο συγκεκριμένο τμήμα engineer, έτσι είχε σχεδιαστεί από την αρχή. Θυμάμαι δημοσιεύματα πριν αρκετά χρόνια με αντιδράσεις του δήμου και δημοτών που ήθελαν έναν πιο ήπιο δρόμο στα όρια της πόλης, για να μπορούν να χτίζουν κοντά του!!!
Γιατί υπάρχει νόμος που απαγορεύει τις οικοδομές κοντά σε αυτοκινητόδρομο, και έτσι αλλάχθηκε ο σχεδιασμός, αλλά αυτό έγινε πριν 4-5 χρόνια και δεν έχει σχέση με το κόστος του έργου.
Νομίζω πως προβλέπεται και παράδρομος σε τμήμα του περιφερειακού- αλλά δε είμαι και 100% σίγουρος.
Αλλη μια φορά δείξαμε με τις πράξεις μας τι λαός είμαστε και πώς οι κυβερνώντες κάθε είδους υποχωρούν και χαλούν κάθε τι σωστό και τελικά κατασρέφουν τα πάντα. Δε βλέπεις που η νέα είσοδος της Καλαμάτας έγινε καρμανιόλα, με αρκετούς θανάτους, γιατί άνοιξαν 4-5 σημεία στη νησίδα για να αξυπηρετούν την τοπική κυκλοφορία.
Ελπίσω να μην έχουμε ανάλογα φαινόμενα και στο περιφερειακό που θα κατασκευαστεί. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 762
|
Posted: Sun Mar 18, 2012 1:08 am Post subject: |
|
|
Σήμερα κατέβηκα στην ιδιαίτερη πατρίδα και σας φέρνω ένα mini φωτο ρεπορταζ από το Μωρέα.
Ξεκινάμε με την περιφερειακή της Καλάμάτας και την περιοχή όπου ξεκίνησε η κατασκευή της κοιλαδογέφυρας του Νέδοντα. Είναι το σημείο όπου είχαμε τα πανηγύρια της κακιάς ώρας την προηγούμενη εβδομάδα με τον Βορίδη και τον Σαμαρά. Λέω της κακιάς ώρας διότι πουθενά αλλού στην περιφεριακή της Καλαμάτας δεν έχουν ξεκινήσει εργασίες παραμόνο ένα μηχάνημα που ρίχνει πασάλους (αν ρίχνει) στον Αντικάλαμο πάνω απο το νοσοκόμείο.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Nevodasbridgeoverview.jpg
Βασίλη, στο σημείο που είναι η γέφυρα τελικά, δεν νομίζω να φαίνεται ιδιαίτερα από την υπόλοιπη Καλαμάτα.
Ένα κοντινό πλάνο στους πασάλους που γίνονται για τη έδραση της θεμελίωσης στους άμμους της Καλαματιανής γης.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Nevodasbridgefoundation.jpg
Φεύγουμε από εκεί και αφού μάταια ψάξαμε για κάποια εργασία του Μωρέα στη Λαικα και πίσω από τήν τσιγαροβιομηχανία του Καρέλια, φτάσαμε στο ύψος της Θουρίας μετά το νοσοκομείο και συγκεκριμένα στο δρομάκο που συνδέει Θουρία με Άρη. Εδώ έχουμε κάτω διάβαση που σήμερα 17 Μάρτη του 2012 βρίσκεται στο συγκεκρίμενο επίπεδο ολοκλήρωσης.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/UnderPassageatThouriaArisroad.jpg
Ευκαιρίας δοθείσης ανεβαίνουμε στην ράμπα που έχει το έργο για την εξυπηρέτηση των εργοταξιακών οχημάτων και μπαίνουμε ανάποδα με κατεύθυνση προς βορά στο ρεύμα προς Καλαμάτα.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/DrivingNorthtoPidima.jpg
Θέλει ακόμα ένα χέρι ασφαλτοτάπητα αλλά και έτσι μια χαρά είναι!
Το συγκεκριμένο τμήμα μας πάει μέχρι την ευθεία της Ανθειας όπου είναι η γνωστή κάτω διάβαση με το θέμα των αρχαιοτήτων που εχουν εντοπιστεί ακριβώς κάτω από το οδόστρωμα της τωρινης εθνικής οδού. Το θέμα έχει λυθεί τα αρχαία απομακρύνθηκαν και η εθνική οδός ετοιμάζεται να επανέλθει στην παλιά της όδευσης μέσα στην κάτω διάβαση που κατασκευάζεται. Είχε πέσει και πατηθεί 3Α και επιπλέον έχουν διαμορθωθέί και τα πεζοδρόμια. Μόλις επιστρέψει η εθνική οδός στην παλιά της θέση θα ολοκληρωθεί και ο αυτοκινητόδρομος. Φωτό δεν έχω είναι δύσκολο το σημείο. Για να ξαναμπω στον αυτοκινητόδρομο κάνω αμέσως δεξιά στο δρόμο για το πήδιμα με ελπίδα να βρω καμιά ράμπα να ξανα ανέβω στον αυτοκινητόδρομο. Πριν βρω την ράμπα όμως διαπιστώνω με έκπληξη ότι λείπει μια ολόκληρη κάτω διάβαση....
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/UnderPassageismissing.jpg
Πότε θα δοθεί ο δρόμος από την Τσακώνα μέχρι το νοσοκομείο σε κυκλοφορία ? στα τέλη Μάη αρχές Ιούνη? Εντάξει και ο Παπανδρέου είπε ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.....
Η κάτω διάβαση λείπει όμως η ράμπα είναι στο αναμενόμενο σημείο και βρισκόμαστε πάλι στο δρόμο στο ρεύμα προς Τρίπολη αυτή τη φορά και πάμε για το σταθμό διοδίων των Αρφαρών.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/DrivingNorthtoPlaty.jpg
και να τα διόδια
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/ArfaraTollstation.jpg
Συνεχίζουμε για τον κόμβο στο Πλατύ
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Platyintersection.jpg
Μετά τον ανισόπεδο φτάνουμε σε περίπου δύο χιλιόμετρα στο σημείο που είναι η νέα και η παλαιά κοίτη του Παμίσου στον Αγ Φλώρο. Δεν έχω φωτό λόγω του ότι έπρεπε να προσέξω να μην πέσω σε καμιά λακούβα αφού ο τέλειος ασφαλτοτάπητας έδωσε την θέση του σε εργοταξιακό έδαφος. Κάτι δεν πάει καλά παιδιά με το σημείο. Μάλλον κάτι δεν πάει καθόλου καλά... Σαν παρατημένο μου φάνηκε το σημείο και αυτές οι ιστορίες που λέει ο προιστάμενος του έργου από πλευράς υπουργείου περί καθηζήσεων κλπ και έχουμε αφήσει το δρόμο να κάτσει και θα τον τελειώσουμε κλπ, επίσης πλέον δεν μου κάθονται καλά. Για να δούμε.
Συνέχίζουμε βόρεια και περνάμε τον ΣΕΑ στην Σκάλα
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/SEA.jpg
πάντα βόρεια σε αριστερή καμπή
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/DrivingNorthtoSkala.jpg
και ακολουθεί το Cut & Cover
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/CutcovertoSkala.jpg
Βγαίνουμε από το Cut & Cover και είμαστε πλέον στο ύψος του Μελιγαλά και περνάμε την γέφυρα πάνω από την εθνική οδό.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/DrivingNorthatMeligalaunderpassage.jpg
πάντα βόρεια στην ευθεία προς την Τσακώνα. Πλέον έχουμε και διαγράμμιση κάτω!
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/DrivingNorthtoTsakona.jpg
Και μια πινακίδα που με ανατρίχιασε. Ελπίζω να με αξιώσει ο Θεος να δω μια μέρα και να χρησιμοποιήσω τον αυτοκινητόδρομο Τσακώνα Καλό Νερό Πύργος Πάτρα....
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/DrivingNorthtoTsakona2.jpg
Φτάσαμε στην Τσακώνα και δυστυχώς δεν πάμε παραπάνω. Αλυσοφραγμένα και τα δύο ρεύματα στο σημείο που ξεκινά η εργολοβία της ΤΕΡΝΑ. Από τα λίγα που είδα όμως εργάζονταν τα συνεργεία πιο πάνω παρόλο που είναι Σάββατα ώρα 17:30 και αυτό είναι το θετικό. Παρατηρήστε πόσο διαφορερικό είναι εδώ το πλάτος του δρόμου και πόσο προσεκτικοί παρόλο τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας (ανευ ΛΕΑ) θα πρέπει να είμαστε όταν ο δρόμος τεθεί σε κυκλοφορία στο ανακατασκευασμένο Τσακώνα Παραδείσια. Ελπίζω ο Μωρέας κατά τα πρότυπα του Κόρινθος Τρίπολη να κάνει μια υπέρβαση στα 14 χιλιόμετρα του τμήματος μεθαύριο.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/EndofMoreasworksatTsakona.jpg
Μια συγνώμη στο φίλο που έκανε βάρδια στη επιτήρηση του κατασκευασμένου τμήματος από το Πλατύ μέχρι την Τσακώνα. Αλλά παιδιά σαν μηχανικός που πηγαίνω σε εργοτάξια συχνά έχω να σας πω ότι ο μόνος τρόπος για να μην μπαίνει κάποιος μέσα στον κατασκευασμένο δρόμο είναι να μην υπάρχει ελεύθερη είσοδος. Για άγνωστο λόγο και κατα παρέκλιση της νομοθεσίας απουσιάζουν ακόμη και οι ταμπέλες που απαγορεύουν την είσοδο (έτσι για τα προσχήματα). Την άλλη φορά πάντως θα σταματήσω το υπόσχομαι. (Άμα θες κόντρες όμως άλλαξε το ΤΟΥΟΤΑ 4x4 με κάτι που να πηγαίνει σχετικά γρήγορα σε άσφαλτο...) |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Sun Mar 18, 2012 10:47 am Post subject: |
|
|
Engineer wrote: |
Μετά τον ανισόπεδο φτάνουμε σε περίπου δύο χιλιόμετρα στο σημείο που είναι η νέα και η παλαιά κοίτη του Παμίσου στον Αγ Φλώρο. Δεν έχω φωτό λόγω του ότι έπρεπε να προσέξω να μην πέσω σε καμιά λακούβα αφού ο τέλειος ασφαλτοτάπητας έδωσε την θέση του σε εργοταξιακό έδαφος. Κάτι δεν πάει καλά παιδιά με το σημείο. Μάλλον κάτι δεν πάει καθόλου καλά... Σαν παρατημένο μου φάνηκε το σημείο και αυτές οι ιστορίες που λέει ο προιστάμενος του έργου από πλευράς υπουργείου περί καθηζήσεων κλπ και έχουμε αφήσει το δρόμο να κάτσει και θα τον τελειώσουμε κλπ, επίσης πλέον δεν μου κάθονται καλά. Για να δούμε. |
Λετε να εχουμε νεα Τσακωνα????
Engineer wrote: |
Φτάσαμε στην Τσακώνα και δυστυχώς δεν πάμε παραπάνω. Αλυσοφραγμένα και τα δύο ρεύματα στο σημείο που ξεκινά η εργολοβία της ΤΕΡΝΑ. Από τα λίγα που είδα όμως εργάζονταν τα συνεργεία πιο πάνω παρόλο που είναι Σάββατα ώρα 17:30 και αυτό είναι το θετικό. Παρατηρήστε πόσο διαφορερικό είναι εδώ το πλάτος του δρόμου και πόσο προσεκτικοί παρόλο τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας (ανευ ΛΕΑ) θα πρέπει να είμαστε όταν ο δρόμος τεθεί σε κυκλοφορία στο ανακατασκευασμένο Τσακώνα Παραδείσια. Ελπίζω ο Μωρέας κατά τα πρότυπα του Κόρινθος Τρίπολη να κάνει μια υπέρβαση στα 14 χιλιόμετρα του τμήματος μεθαύριο.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/EndofMoreasworksatTsakona.jpg
|
Λογικο να ειναι η εικονα ετσι τωρα καθως ολο αυτο το κομματι ηταν με την παλια διατομη και χαραξη του 1990 κατι. Επιπλεον ισως και να πρεπει να μεινει ετσι για να σε προετοιμαζει καθως δεν νομιζω η μεταλλικη γεφυρα στην Τσακωνα να εχει το ιδιο πλατος με τον δρομο (δλδ να περιλαμβανει φουλ ΛΕΑ. Αρα απο το να στενευει ο δρομος αποτομα λιγο πριν την γεφυρα, ας σε προετοιμαζει αρκετα νωριτερα. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Sun Mar 18, 2012 2:22 pm Post subject: |
|
|
Φαινεται πως κατι καλο παει να γινει στην δυτικη ελλαδα, συγκεκριμενα η δημοπρατηση του εργου λευκαδα - αξονα ακτιου -αμβρακιας
http://www.kolivas.de/archives/97294 |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sun Mar 18, 2012 3:24 pm Post subject: |
|
|
ωραιος ο engineer! άντε και άλλα τέτοια θέλουμε. Χίλια μπράβο.
Δε με ανυσηχεί τόσο ο Πάμισος, είναι πολύ μικρό κομμάτι και το άφησαν για τελευταία στιγμή για να καθήσει.
Αντίθετα έμεινα άφωνος με τη ΜΗ ΥΠΑΡΞΗ κάτω διάβασης στο Πήδημα και το πόσο πίσω είναι και η γέφυρα (κάτω διάβαση) στη Θουρία.
Μα καλά πώς θα γίνουν αυτά σε 2 μήνες! Μήπως καταργείται ο δρόμος προς το Πήδημα και απλά θα τον καλύψουν;
Οσον αφορά τα έργα πίσω από τον Καρέλια, έχουν ξεκινήσει προ πολλού. Απλά δεν είναι ορατά από το έδαφος.
Σε παλαιότερη φώτο από το digital globe φαινόντουσαν εξκαφές. Δεν είμαι στην Ελλάδα αλλά θα επιστρέψω την άλλη εβδομάδα και στις 31 θα κατέβω Καλαμάτα. Θα προσπαθήσω να κάνω επιτόπια αυτοψία από τον Νέδοντα μέχρι τη Θουρία. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Mar 18, 2012 4:13 pm Post subject: |
|
|
giannis p wrote: | Φαινεται πως κατι καλο παει να γινει στην δυτικη ελλαδα, συγκεκριμενα η δημοπρατηση του εργου λευκαδα - αξονα ακτιου -αμβρακιας
http://www.kolivas.de/archives/97294 |
Hold small basket, when they say cherries are plenty
Ειδικά όταν υπογράφει ο μαγκριωτης |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sun Mar 18, 2012 9:32 pm Post subject: |
|
|
Μπράβο Engineer. Εξαιρετικό φωτορεπορτάζ.
Προσωπικά περισσότερο με προβληματίζει η κάτω διάβαση παρά η κοίτες του Παμίσου. Είχαν πει πως θα το αφήσουν το κομμάτι αυτό τελευταία στιγμή ώστε ο δρόμος να καθίσει όσο είναι δυνατόν περισσότερο.
Όσο αφορά το τμήμα της Τέρνα (Παραδείσια-Τσακώνα) δεν ελπίζω σε τίποτα. Όλοι πιστεύω γνωρίζουμε πως οι αρχικές μελέτες προέβλεπαν δρόμο ταχείας κυκλοφορίας (12,50μ -14μ πλάτος) και πως τον έκαναν τετράιχνο με διαχωριστικό στηθαίο άρον-άρον με ελλείπεις μελέτες. Άλλωστε κάνει μπαμ πως δεν πληροί τις προϋποθέσεις για να χαρακτηριστεί αυτοκινητόδρομος. Η τελευταία μας ελπίδα για δημιουργία ΛΕΑ και πλάτος καταστρώματος τουλάχιστον 21,5μ ήταν η ανακατασκευή που γίνεται τώρα.
Πάρτε και από εμένα δύο βιντεάκια που βρήκα στο κανάλι του pelopsnews στο youtube.
|
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Mar 19, 2012 5:58 am Post subject: |
|
|
Σταύρο, καταπληκτικά και τα 2 βίντεο που μας επέδειξες. Ο δρόμος στην Τσακώνα θέλει αρκετή δουλειά ακόμα.
Το σχέδιο της τοξοτής γέφυρας είναι φοβερό. Θα αποτελεί εμπειρία όταν ολοκληρωθεί.
Οσο για το κενό του δρόμου στο Πήδημα, τι να πω, φαίνεται και στο βίντεο, προς το τέλος του, όπου ο οδηγός στρίβει και βρίσκει την Π.Ε.Ο.
Δε καταλαβαίνω γιατί δεν έχουν κάνει τίποτα. Μήπως αλλάξει η χάραξη της επαρχιακής οδού προς το Πήδημα και πάει μετά τη γέφυρα (με τα αρχαία) που κατασκευάζεται στην Ανθεια;
Οι παραδώσεις πάνε για Ιούνιο, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Το έργο θέλει πάνω από 2 μήνες. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Mar 20, 2012 3:15 am Post subject: |
|
|
Εngineer, ωραια δουλεια, για αλλη μια φορα. Αυτο που κυριολεκτικα με αφησε αφωνο ηταν το βιντεο απο τον φιλο Σταυρο, το Τσακωνα-Παραδεισια. Δεν ειχα ξαναδει το κομματι, που τοσος ντορος εχει γινει γι'αυτο, παρα μονο απο μακρυα. Ολη η πλαγια δειχνει ασταθεστατη γεωλογικα και ειναι βεβαια και απορω γιατι επιλεχθηκε τελικα ο αυτοκινητοδρομος να περασει απο κει. Τελος παντων.
Υπαρχει φωτορεπορταζ του Prevezanou για το Ακτιο-Αμβρακια. Το ανεβαζω για λογαριασμο του. Επαναλαμβανω, φωτο και σχολια by Prevezanos.
Διπλα στο αεροδρομιο του Ακτιου.
Πριν το λόφο με το χαρακτηριστικό διπλό S στο Άκτιο (λίγο μετά την Πρέβεζα).
Από τον λόφο κοιτώντας προς τα κάτω.
Πάνω από τη Βόνιτσα και κοιτώντας νοτιοανατολικά.
|
|
Back to top |
|
|
PRIMERCG Visitor
Joined: 21 Apr 2010 Posts: 8 Location: DIONYSSOS, ATTIKI
|
Posted: Tue Mar 20, 2012 9:55 am Post subject: ΒΙΝΤΕΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ/ΤΣΑΚΩΝΑ ΚΑΙ ΤΣΑΚΩΝΑ/ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ |
|
|
Για μια ακομα φορα συγχαρητηρια σε ολα τα παιδια.
Εισθε παραδεισος ενημερωσης για μας τους ασχετους.
Περασα το σαββατοκυριακο απο το δρομο Καλαματα-Μεσσηνη και ειδα
οτι ο Μορεας εχει σχεδον βγει διπλα απο το αεροδρομιο. Μηπως γνωριζετε
αν Μαιο/Ιουνιο που θα φτασει στο πρακτικερ, θα βγει ο δρομος και στο
αεροδρομιο; Καλο Πασχα σε ολους. Χρηστος Γ |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 762
|
Posted: Tue Mar 20, 2012 10:53 am Post subject: |
|
|
Καλώς ήρθες στην Παρέα!
Ο κλάδος του Μωρέα θα φτάσει στο δρόμο Μεσσήνης - Ασπροχώματος σίγουρα. Τώρα πως θα γίνει η σύνδεση (μάλλον με φανάρια?) δεν το ξέρω. Το καλό είναι ότι ξεμπλοκάρισε το σημείο με την αποβολή του ιδιοκτήτη που δεν έφευγε και τώρα εργάζονται στα τελευταία 100 μέτρα.
Και ο Μαρούλης παρόλα τα προβλήματα της "Ιονιος" φαίνεται να το παλεύει στο Ακτιο Αμβρακία. Ευχαριστούμε Prevezane! |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Tue Mar 20, 2012 7:16 pm Post subject: |
|
|
Engineer wrote: |
Και ο Μαρούλης παρόλα τα προβλήματα της "Ιονιος" φαίνεται να το παλεύει στο Ακτιο Αμβρακία. Ευχαριστούμε Prevezane! |
Εχουν νομιζω εγγυημενη χρηματοδοτηση απο το ΕΣΠΑ |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Mar 21, 2012 9:30 pm Post subject: |
|
|
Εγώ ευχαριστώ τον ορεσίβιο για το ποσταρισμα και την φιλοξενία των φωτογραφιών.
Σημειώστε ότι είναι από τα Χριστούγεννα, άρα κάτι θα έχει προχωρήσει ακόμα.
Οι φώτο είναι λίγες και δεν αντιπροσωπεύουν το έργο σε όλη την έκταση. Επόμενη φορά θα φροντίσω να έχω φωτογράφο γιατί αλλιώς το ταξίδι γίνετια 8ωρο...
Πάντως πάρα πολλά τμήματα ήταν βατά. Αν θυμάμαι καλά, από το λόφο της 4ης-5ης φώτο βγήκα πάνω από τη Βόνιτσα και συνέχισα αρκετά, μέχρι νότια της Βόνιτσας. Έργα γίνονταν παντού και με ένταση.
Επόμενη φορά θα βάλω την κάμερα να το τραβήξω βίντεο όλο το κομμάτι. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Mar 21, 2012 11:05 pm Post subject: |
|
|
prevezanos, ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες.
Δε μου λες, οι φωτογραφίες που φαίνεται η θάλασσα, βρίσκονται δίπλα από το αεροδρόμιο του Ακτίου; Έχουν μπαζώσει τη θάλασσα? |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
stavros333 New Member
Joined: 13 Apr 2010 Posts: 53
|
Posted: Fri Mar 23, 2012 2:37 pm Post subject: |
|
|
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_23/03/2012_434422
Εφόσον δεν έχουμε έργα ας γίνει καμία μελέτη τουλάχιστον.
Θεωρώ σημαντικό το ότι έχει αρχίσει να κινείται κάτι στο συγκεκριμένο τμήμα έστω και σε νηπιακό στάδιο.
Το ότι θα αρχίσουν οι μελέτες σε αυτό το τμήμα δείχνει τουλάχιστον ότι δεν έχει αφεθεί η ιδέα να προχωρήσει η Ιονία οδός μέχρι τα ΕλληνοΑλβανικά σύνορα. |
|
Back to top |
|
|
EAGLE Junior Member
Joined: 26 May 2011 Posts: 100
|
Posted: Sat Mar 24, 2012 12:13 pm Post subject: |
|
|
Σε άρθρο στο ypodomes.com γίνεται αναφορά σχετικά με τη μελέτη για το Ιωάννινα-Κακκαβιά. Υπάρχουν όμως δύο θέματα. Το πρώτο είναι ότι ο Μαγκριώτης είχε δηλώσει επίσημα σε πρόσφατη επίσκεψη του στα Ιωάννινα ότι λεφτά για τη κατασκευή του συγκεκριμένου τμήματαος κόστους 300,000,000 ευρώ είναι πάρα πολύ δύσκολο να βρεθούν ώστε να κατασκευαστεί το τμήμα εντός της προσεχούς δεκαετίας.
Πως λοιπόν εν μέσω προεκλογικής περιόδου δίνει κονδύλι σημαντικό για τη μελέτη του έργου???? Ποιο είναι το πλάνο χρηματοδότησης ενός τόσο δαπανηρού έργου???
Εχω την εντύπωση ότι εκτός από τρωκτικά ΜΚΟ τύπου Αρκτούρου υπάρχουν και τρωκτικά μελετητές. Σε μία περιήγηση στο διαδίκτυο έπεσα στη βιβλιοθήκη του ΤΕΕ όπου βρήκα σειρά μελετών για τη σιδηροδρομική εγνατία την οποία έταζε και εξήγειλε ο γνωστός ΓΑΠ στη προεκλογική ομιλία του στην Ηγουμενίτσα το 2009. Φυσικά τέτοιο έργο δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει τα προσεχή 10-20 χρόνια. Τα χρήματα όμως σε μελέτες που ανέρχονται σε εκατομμύρια ευρώ εχουν δοθεί απλοχερα για να γίνουν άχρηστες με τη πάροδο του χρόνου μελέτες.
Το δεύτερο θέμα είναι ότι οι περιαστικοί δήμοι με το καλημέρα άρχισαν τις αντιδράσεις για τη χάραξη ζητώντας αλλαγές και υποστήριξη για νομική εκπροσώπηση στο Στε!!!!!!!! Η Ιονία έχει Οδός έχει ματώσει από τα τερτίπια τους με τις απαλλοτριώσεις. Μετά παραπονιούνται και διαμαρτύρονται γιατί μια ζωή είναι τελευταίοι των τελευταίων και μόνιμα ανύπαρκτοι στους οικονομικούς δείκτες της ελλάδος και της ΕΕ. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sun Mar 25, 2012 10:05 am Post subject: |
|
|
Στην εποχή της ευμάρειας και της φτηνής βενζίνης πέσανε πολλά λεφτά γιά δρόμους , ακόμα και άχρηστους , αλλά κυρίως υπερβολικούς .
Πολλοί δρόμοι θα μπορούσαν να γίνουν όχι ως αυτοκινητόδρομοι , αλλά σαν δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας , όπως φτιάχνεται με αργούς ρυθμούς ο Νέο Μοναστήρι - Καλαμπάκα και όχι να κάνουμε και τον Ε-65 . Το ίδιο ισχύει γιά τους κάθετους Εγνατία - σύνορα , το Βόνιτσα - Αμφιλοχία , τον ΒΟΑΚ και άλλους δρόμους σε όλη την χώρα .
Κάποιοι θα μπορούσαν να γίνουν με αυτοχρηματοδότηση με φτηνά διόδια .
Με τα σημερινά δεδομένα , καύσιμα και διόδια κάθε κίνηση με αυτοκίνητο που μεταφέρει λιγότερο από 3 άτομα είναι ακριβό σπορ .
Αυτό αναδεικνύει ότι πρέπει να γίνουν οι σιδηροδρομικές υποδομές που απαιτούνται και κυρίως η γραμμή Ηγουμενίτσα - Καλαμπάκα - Κοζάνη-Αλεξάνδρεια και η γραμμή Θεσσαλονίκη - Αμφίπολη - Καβάλα - Ξάνθη .
Αυτές οι γραμμές αρχικά μονές και κατά τμήματα διπλές θα μπορούσαν να γίνουν και με συγχρηματοδότηση , αφού θα κάλυπταν τις μετακινήσεις που δεν καλύπτει το αυτοκίνητο . Υπάρχει βέβαια η κόντρα με τα ΚΤΕΛ , αλλά νομίζω ότι αυτά αφορούν τον περασμένο αιώνα και η Ευρωπαική πρακτική δείχνει τον δρόμο . |
|
Back to top |
|
|
|