View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sun Jan 22, 2012 12:10 am Post subject: |
|
|
απο το Digital Globe φωτογραφία της Σπάρτης όπου φαίνονται τα έργα του Μορέα στην περιοχή, με ημερομηνία 1 Ιαν. 2012. Υπάρχουν κομμάτια που δεν έχει γίνει τίποτα!
|
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 248
|
Posted: Tue Jan 24, 2012 12:05 am Post subject: |
|
|
Παίδες καλησπέρα.Νέα από το δυτικό μέτωπο:
1. Καρτέρι-Πάργα πάει σφαίρα. Τα πρώτα 7 περίπου χμ ίσως να δοθούν και μέσα στο '12. Τα υπόλοιπα 7 είναι λίγο πιο πίσω και πιο δύσκολα οπωσδήποτε. Φώτο δεν τράβηξα, πάντως φαίνεται να κατασκευάζεται δρόμος 12μ με 1+1 ανά κατεύθυνση και άνετες ΛΕΑ.
2. ¶κτιο-Αμβρακία. Κάθε φορά που περνάω, προχωρά, έσω και λίγο και καταλαβαίνει κανείς σιγά-σιγά λεπτομέρειες (άνω και κάτω διαβάσεις, κόμβοι, οριστική χάραξη κ.λπ). Αν και οδηγώντας απλά δεν μπορείς να πάρεις την πλήρη εικόνα. Δεν έχω φώτο γιατί με έπιασε νύχτα. Είδα πάντως πρόοδο και στο τελευταίο κομμάτι της 4ης εργολαβίας για τη σύνδεση με την παλαιά Ε.Ο στον κόμβο στο Σαμάρι. Έχει κάποιος τη δυνατότητα να ανεβάσει καμία πρόσφατη δορυφορική για να το διαπιστώσουμε επίσημα; |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Tue Jan 24, 2012 1:08 am Post subject: |
|
|
Παράκαμψη Αμφιλοχίας Τέλος 2012
Ολοκλήρωση οδικού άξονα Ακτίου-Αμβρακίας 1ο εξάμηνο 2013
http://www.agrinionews.gr/?p=47324 |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
|
Back to top |
|
|
EAGLE Junior Member
Joined: 26 May 2011 Posts: 100
|
Posted: Wed Jan 25, 2012 3:01 pm Post subject: |
|
|
Oλα καλά βαίνουν λοιπόν με το Ακτιο-Αμβρακία. Ομως εκείνα τα 10 χλμ περίπου της Ιονίας που ενώνουν τη παράκαμψη του Αγρινίου με το κατασκευαζόμενο κομμάτι που συζητάμε δε μπορούσε να βρεθεί μία λύση?
Δεν υπάρχει λίγο πάλαι ποτέ ελληνικό φιλότιμο από τη Τέρνα και τους λοιπούς μανδαρίνους να το δουλέψει ώστε να αποδοθεί ένας ενιαίος δρόμος 95 χλμ? Για την Ελλάδα ρε γαμώτο!!!!!!!! που φώναξε και ένας ολυμπιονίκης το 1992. Τίποτα πια δεν έχει μείνει όρθιο?
Στο πέταλο του Μαλλιακού τι γίνεται? Υπογράφτηκαν οι αναθέσεις για να τελειώσουν τα εγκατελειμένα τμήματα στη παράκαμψη της Λάμίας της Στυλίδας? Ο Βορίδης και ο Γκλέτσος είπαν ότι οι υπογραφές με τους δεύτερους μειοδότες ήταν θέμα χρόνου. Πάει ο πρώτος μήνας του 2012. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Fri Jan 27, 2012 5:59 pm Post subject: |
|
|
Φιλε ΕΑGLE εχεις απολυτα δικαιο.
Αυτα τα 10 χλμ θα επρεπε η νεα οδος που εισπρατει κανονικα τα διοδια να τα δουλευει κανονικα. προκειται για ευκολο τμημα, πεδινο.
η υπαρχουσα εθνικη οδος σ αυτο το σημειο διερχεται απο κατοικημενες περιοχες, Αγιος στεφανος, ριβιο ( οπου σε μονιμη βαση υπαρχει τροχαια) με πολυ κινηση
Επισης ενα ευκολο κοματι ειναι και το κεφαλοβρυσο- εισοδος μςσολογγιου, 10 χλμ πεδινο, ευκολο που θα προσφερει ανεση
ευχαριστω |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Fri Jan 27, 2012 7:05 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά νομίζω δεν έχουν τελειώσει οι απαλοτριώσεις στο σημείο εκείνο. Τουλάχιστον δεν είχαν τελειώσει όταν σταμάτησαν τα έργα.
Αυτός είναι και ο λόγος που ο δρόμος στο Μεσολόγγι έχει κενά... όπως φαίνεται και από την αεροφωτογραφία που χαν τραβήξει ο Πινδος και ο Κορφου. |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Fri Jan 27, 2012 9:29 pm Post subject: |
|
|
Λυπαμαι που το λεω αλλα δυστυχως για τετοια εργα αναπτυξης, πνοης και ξε-απομονωσης χρειαζεσαι "χουντικες" μεθοδους και υπερνομους Ολυμπιαδας. Επιταξη γης χωρις πολλα πολλα, σε πεταμε εξω, γινεται το εργο, ανασαινει ο τοπος, η "παραγωγη", η καταναλωση και θα αποζημιωθεις με τα προβλεπομενα. Δεν μπορει ο καθε "μπαμπουϊνος" σε αυτη τη χωρα για 10 μετρα γης στη μεση του πουθενα να ζηταει τον ουρανο με τα αστρα επειδη νομιζει οτι επιασε τον παπα απο τα ..... ρασσα |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sat Jan 28, 2012 12:56 pm Post subject: |
|
|
Ετσι γίνεται στην Ιταλία , αλλά το κράτος αποζημιώνει στην ώρα του .
Εδώ όλοι δεν κάνουν το σωστό και το αυτονόητο .
Γι' αυτό και τα χάλια μας . |
|
Back to top |
|
|
EAGLE Junior Member
Joined: 26 May 2011 Posts: 100
|
Posted: Sat Jan 28, 2012 9:32 pm Post subject: |
|
|
Πάντως είναι αδιανόητο και κατάντια που ένα ολόκληρο κράτος μέλος της ΕΕ και μία τεχνική εταιρεία (ΤΕΡΝΑ) που διεκδικεί πάσης φύσεως έργα από το ελληνικό δημόσιο, που εισπράττει και διόδια για αυτό το δρόμο να μη μπορούν να βρουν μία λύση. Αυτά τα 10 χλμ της Ιονίας που θα ένωναν δύο μεγάλα τμήματα αυτοκινητόδρομου να φτιαχτούν ανεξάρτητα απο τα προβλήματα του υπόλοιπου άξονα.
Το ανέκδοτο της υπόθεσης είναι οτι ο γγ του ΥΠΕΧΩΔΕ Λαμπρόπουλος είναι ο τέως διευθύνων σύμβουλος της Κ/Ξ !!!!!!!!. Είναι καλή ώρα σα το μάδημα της μαργαρίτας 2.5 χρόνια αφού ανέλαβε για το αν θα κατασκευαστεί ή οχι σήραγγα στη Παλιοβούνα. Δηλ. το αίτημα που είχε υποβάλλει ως εργολάβος δε μπορεί να το διαχειριστεί ως πολιτικός. Για τέτοια στελεχάρα μιλάμε!!!!!!!! |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Sun Jan 29, 2012 8:37 pm Post subject: |
|
|
Σε συνεχεια αυτου που ανεφερε ο Αετος, μην ξεχναμε ομως οτι η ευρεια παρακαμψη Αγρινιου, δεν κατασκευαστηκε, απο την κοινοπραξια της Ιονιας, αλλα απο το Δημοσιο. Και ευτυχως που δοθηκε στο κοινο και δεν αφεθηκε να σαπιζει περιμενοντας ποτε θα τελειωσει ολη η Ιονια για να μπουν διοδια. Και δυστυχως οταν ολοκληρωθει η Ιονια (χλωμο) αυτα τα αρκετες χλδ χλμ δρομου, θα τιμολογηθουν για να αποφερουν διοδια/εσοδο στον αναδοχο ο οποιος δεν θα εχει φτιαξει ουτε ενα εκατοστο απο αυτο το κομματι και θα ειναι το μονο καλο κομματι που θα υπαρχει εκει για τα επομενα χρονια.
Πρακτικα επομενως, το μονο που ειχε να κανει ο αναδοχος και επρεπε να πιεσει το κρατος (εστω και μεσω ενταξης στο ΕΣΠΑ) ηταν αυτα τα 10 ρημαδο χλμ ωστε να ενωθει με το Ακτιο-Αμβρακια με ανισοπεδο κομβο και να υπαρξει ενας ενιαιος και ασφαλης αυτοκινητοδρομος (2+ΛΕΑ+new jersey ανα κατευθυνση) απο το Κεφαλοβρυσο μεχρι το Ακτιο. Τους καλοκαιρινους μηνες που εκτοξευεται η κινηση και τα αυτοκινητα σε αυτο το κομματι θα προσφερε ουσιαστικη ασφαλεια και ανασα. 10 ρημαδο χλμ. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Thu Feb 02, 2012 4:57 pm Post subject: |
|
|
Βλεπω να μπαινει σε περιπετειες η τριτη φαση του νεου λιμενα πατρων.
η επιτροπη εκανε δεκτη ενσταση της τερνα και απεκλεισε τον .. ακτωρα ( απιστευτο)
η ιστορια θα εχει συνεχεια με χαμενο το εργο
http://et.diavgeia.gov.gr/f/yme/find/unit:3144 |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Thu Feb 09, 2012 7:41 am Post subject: |
|
|
Τον προσεχή Μάιο θα παραδοθεί στην κυκλοφορία ο αυτοκινητόδρομος Τρίπολη - Καλαμάτα μαζί με το τμήμα Παραδείσια - Τσακώνα, σύμφωνα με την ενημέρωση που είχε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης, από τους εκπροσώπους της κατασκευάστριας κοινοπραξίας Μορέα, σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε σήμερα στην έδρα της περιφέρειας.
http://www.ypodomes.com/show_newsid.php?news_id=11292 |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
Giorgos Kollias New Member
Joined: 05 Jun 2007 Posts: 14
|
Posted: Fri Feb 10, 2012 2:49 pm Post subject: Φιλμάκια από διάφορα μέρη της Ελλάδας (δεκαετία '70) |
|
|
http://youtu.be/dxPk7j6gkkk
Διώρυγα Ποτίδαιας και άλλα σημεία της Χαλκιδικής με οδικά έργα σε εξέλιξη. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sat Feb 11, 2012 12:40 pm Post subject: |
|
|
Εγνατία Οδός: υπογράφηκε το έργο ολοκλήρωσης του κάθετου άξονα Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή
Υπογράφηκε το μεγάλο έργο που ολοκληρώνει τον κάθετο άξονα της Εγνατίας Οδού Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή (Ελληνό-Αλβανικά σύνορα). Η σύμβαση αφορά το τμήμα Κορομηλιά-Κρυσταλλοπηγή και ανάδοχος του έργου είναι η Κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ- ΤΕΡΝΑ J&P ΑΒΑΞ με ποσοστό έκπτωσης που αγγίζει το 17%.
Το έργο κατασκευής του τμήματος Κορομηλιά - Κρυσταλλοπηγή μήκους 16 χλμ. και προϋπολογισμού 158,5 εκ. ευρώ χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και δημοπρατήθηκε στις 20 Σεπτεμβρίου 2011. Η συνολική προθεσμία εκτέλεσης 36 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Ο ορίζοντας ολοκλήρωσης είναι η ¶νοιξη του 2015 που αναμένεται να παραδοθεί σε λειτουργία.
Ο Κάθετος ¶ξονας 45 αποτελεί τμήμα του Πανευρωπαϊκού ¶ξονα VIII, έχει μήκος 72 χλμ., περίπου, και συνδέει την Εγνατία Οδό, από τη θέση του Α/Κ Σιάτιστας, με τα Ελληνοαλβανικά σύνορα, στη θέση του Συνοριακού σταθμού της Κρυσταλλοπηγής. Το τμήμα του άξονα από την Σιάτιστα έως την Κορομηλιά, μήκους 51 χλμ., έχει κατασκευαστεί, στο πλαίσιο παλαιότερων εργολαβιών και έχει αποδοθεί σταδιακά σε κυκλοφορία.
Το έργο που ξεκινά περιλαμβάνει :
-την πλήρη κατασκευή της κεντρικής αρτηρίας από Κορομηλιά και για μήκος 16 χλμ., χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητόδρομου πλάτους 22,25 μ., με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και τα απαραίτητα συνοδά έργα:
-τρεις Ανισόπεδου Κόμβους:
-τον Α/Κ Κορομηλιάς,
-τον Α/Ημικόμβο ΛΑΡΚΟ και
-τον Α/Κ Ιεροπηγής
-Την δίδυμη σήραγγα Ιεροπηγής μήκους 560 μ.
Περιλαμβάνεται ακόμη ο όρος της προαίρεσης για την κατασκευή του υπόλοιπου τμήματος (Κρυσταλλοπηγή), με εκτιμώμενο προϋπολογισμό 38 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ).
Πηγή: ypodomes.com |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Tue Feb 14, 2012 3:36 pm Post subject: |
|
|
Οι περιφερειες ηπειρου, θεσσαλιας και δυτικης μακεδονιας με ψηφισμα τους ζητουν ο Ε-65 να μην σταματησει στην καλαμπακα αλλα στην εγνατια.
πολυ σωστη πρωτοβουλια αλλα αργησαν , η παρεμβαση τους επρεπε να ηταν καθοριστικη το 2009 ωστε να αποτραπει η δυσαρεστη εξελιξη απο το στε
πηγη.http://www.ypodomes.com/show_newsid.php?news_id=11423 |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Feb 15, 2012 11:52 am Post subject: |
|
|
Τέλη Μαΐου ο νέος δρόμος από Τσακώνα έως "Πράκτικερ" - Προχωράει το έργο κατασκευής της γέφυρας του Νέδοντα
από Απρίλη πάει Μάη.....και μετά θα μας πουν Ιούνιο γιατί είχαμε πολλές βροχές. Να μου το θυμηθήτε
Ελληνάρες - όσα μνημόνια και να σας χώσουν (σκέτα και χωρίς σάλτσα) τα ίδια και τα ίδια.
Το άρθρο έχει και φώτο από τα έργα θεμελίωσης της γέφυρας στο Νέδοντα.
Για την Τσακώνα δε λέει τίποτα.
Πηγή:
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, 15/2/2012 στο τμήμα Οικονομία.
http://www.eleftherianews.gr |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Feb 15, 2012 12:05 pm Post subject: |
|
|
Μεταφέρθηκε στο "Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί"
Admin |
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Thu Feb 16, 2012 1:44 am Post subject: |
|
|
vas8, σε εμενα παντως αρεσει πολυ η λεξη που χρησιμοποιηθηκε
'....Τέλη Μαΐου παραδίδεται οριστικά.... '
αυτο το οριστικα, με εχει στοιχειωσει απο το 2000 περιπου!!!!!!!
Βαριεμαι να απαριθμησω ποσες φορες (ανα κομματι) δρομου, το ακουσαμε......Τελικα σιγουροι θα ειμαστε οταν τον περπατησουμε με τα οχηματα μας!!!!!!!!!
nvb |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 248
|
|
Back to top |
|
|
|