View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
prototype New Member
Joined: 17 Dec 2011 Posts: 43 Location: Τρίκαλα
|
Posted: Sun Jan 08, 2012 4:36 pm Post subject: |
|
|
pindos10 στα χαρτιά είναι και οι δυο δρόμοι που αναφέρεις. Και στην Ελλάδα αυτό μπορεί να απέχει πάρα πολύ από το να τους δούμε να φτιάχνονται. Το τι παίζεται παρασκηνιακά είναι άλλο θέμα...ότι και να συζητάμε εδώ, αυτό που θέλουν θα το κάνουν. Αλλά φυσικά από τους 2 αυτούς ο άμεσα αναγκαίος η λογική λέει ότι είναι ο Ε-65... |
|
Back to top |
|
|
EAGLE Junior Member
Joined: 26 May 2011 Posts: 100
|
Posted: Mon Jan 09, 2012 3:00 am Post subject: |
|
|
Η Κ/ξ κατασκευής της Ιονίας και του Ε-65 είναι σχεδόν πανομοιότυπη. Δε παίζει να έχουν βάλει χέρι. Η Γέφυρα και η Ολυμπια σίγουρα έχουν μερτικό αλλά δεν είναι μόνο αυτές. Ο κυριότερος εχθρός του Καλαμπάκα-Εγνατία είναι όπως έχω γράψει πολλές φορές αυτή η γελοία και παρασιτική ΜΚΟ ο Αρκτούρος.
Πρόσφατα στην εκπομπή Μένουμε Ελλάδα ο παρουσιαστής της ο γνωστός Αμυράς είχε εκτενές ρεπορτάζ για τη θρυλική αρκούδα με εκπρόσωπο και δεύτερης οργάνωσης !!!!!!!!!!!! (αν είναι δυνατόν)με το όνομα Καλυψώ. Είδανε τη τρελλή κονόμα από τον ΑΡΚΤΟΎΡΟ και σου λέει γιατί οχι και εμείς. Μάθαμε λοπόν ότι ο πληθυσμός της αρκούδας είναι σε όλη την ελλάδα 250 ζώα και συναντάται στη Πίνδο, στο κομμάτι Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή και στη Ροδόπη. Για το πληθυσμό της Ροδόπης δεν υπάρχει ενδιαφέρον γιατί δεν υπάρχει κονόμα από κρατικά και κοινοτικά κονδύλια. Μόνο εκει που φτιάχνονται δρόμοι 2 οργανώσεις λιγότερα από 250 ζώα αν εξαιρέσουμε τις αρκούδες της ροδόπης!!!!!
Στη κουβέντα λοιπόν ο Αμυράς με πένθιμο ύφος Μεγάλης Παρασκευής είπε ότι είναι τραγικό και δε το αντέχει το οικοσύστημα της χώρας !!!!! να χάνονται 11 αρκούδες το 6-7% του πληθυσμού των 250 ( απορίας άξιον τι βαθμό είχε στην αρηθμητική) γιατί δεν κατασκευαστηκαν ανω διαβάσεις για τις αρκούδες!!!!!!!!
Ως δημοτικός σύμβουλος της Αθήνας ο αμειβόμενος από το κρατικό κορβανά
α)γνωρίζει ο φελλός πόσα παιδιά έχουν χαθεί έξω από σχολεία λόγω έλλειψης άνω διαβάσεων αλλά και σωστής σήμανσης???
β)Γνωρίζει ο σαχλαμάρας πόσοι συνάνθρωποι μας έχουν χαθεί από τραγικές ελλείψεις σε σηματοδότες?
γ)Γνωρίζει πόσα εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ δαπανήθηκαν στην εγνατία για σήραγγες και γέφυρες αποκλειστικά για τις αρκούδες???
Μήπως μπορεί να μας πει τι ενέργειες έχει κάνει για να σώσει παιδιά και δημότες του με τη κατασκευή ανω διαβάσεων που τόσο κόπτεται για τις αρκούδες????
Το κερασάκι ήρθε από την εκπρόσωπο της Καλυψώς όπου ζήτησε αλλαγή όλης της περίφραξης στο Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή !!!!!!!!!!!!! . Στην ερώτηση πόσο κοστίζει απάντησε θρασύτατα. Αρκετά χρήματα αλλά είναι μικρό το ποσοστό στο συνολικό κόστος του έργου και πραγματικά αξίζει για τόσο χαριτωμένα πλάσματα.........
Ο Ε-65 σχεδιάστηκε ορθότατα να συνδέει τη Θεσσαλία με την Ηπειρο και ο Λάρισα-Νίκη τη Θεσσαλία με τη Δ.Μακεδονία. Τώρα η μετατόπιση του Ε-65 προς Γρεβενά προσωπικά πιστεύω ότι είναι λάθος ως πλεονασμός |
|
Back to top |
|
|
prototype New Member
Joined: 17 Dec 2011 Posts: 43 Location: Τρίκαλα
|
Posted: Mon Jan 09, 2012 5:22 am Post subject: |
|
|
Τα αρχικά δεδομένα όμως άλλαξαν. Με ένα μόνο δρόμο μπορούν να καλυφθούν 2 περιοχές και τώρα που θα πάει, αν πάει, κοντά στα Γρεβενά από κει θα εξυπηρετείται και η Ηπειρος. Για 15 χλμ παραπάνω προς Ηπειρο με αυτή την χάραξη δεν θα το κάνουμε θέμα αν είναι να κατασκευαστεί επιτέλους και να γλιτώσουμε το υπάρχον χάλι.
Εξάλλου εδώ και χρόνια το Καλαμπάκα-Εγνατία στην Παναγία που ήταν η αρχική χάραξη και ικανοποιούσε βασικά την Ήπειρο δεν υφίσταται γιατί υπήρξαν προβλήματα και ήταν σαφώς η πιο δύσκολη χάραξη κατασκευαστικά, μέσα σε τόσα λίγα χλμ να πρέπει να ανέβει αυτοκινητόδρομος από τα ούτε 300 μ υψόμετρο στο Μουργκάνι στα 1000+ μέτρα υψόμετρο στον κόμβο της Παναγίας.
Κι εμένα θα μου άρεσε να πήγαινε από Παναγία και να μειωθει κι άλλο λίγο η απόσταση προς Ήπειρο. Να γινόταν βελτίωση και του Λάρισα-Κοζάνη. Και να γινόταν και βελτίωση της Ε.Ο. από Γρεβενά μέχρι Ε-65 στο Μουργκάνι. 50 χλμ δρόμος θα ήταν όλο κι όλο αυτό, να γινόταν μια ταχεία οδός ή έστω μια μεγάλη ευρύχωρη ευθεία 1+1 σαν το Πτολεμαΐδα-φλώρινα ας πούμε και να ήταν όλα καλά, αλλά οι όποιες αποφάσεις από ότι φαίνεται έχουν ήδη ληφθεί και λεφτά δεν υπάρχουν για τόσους δρόμους. Το τι θα γίνει εν τέλει θα το δούμε στην πορεία. Εμείς απλά συζητάμε...
Όσο για τον αρκτούρο και τις πρακτικές του, εμπόδισε την καλύτερη χάραξη που ήταν να καταλήγει στην Καλλιθέα και ικανοποιούσε και σε θέμα απόστασης εξίσου Ήπειρο και Δυτ. Μακεδονία. Το θέμα ειναι απο δω και πέρα τι γίνεται |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Jan 09, 2012 6:35 am Post subject: |
|
|
Θα αντισταθώ για ακόμα μία φορά να ασχοληθώ με το παραπάνω λαϊκιστικό παραλήρημα και θα σχολιάσω το θέμα αυτό κάθε αυτό.
Την σύνδεση του Ε65 με την Εγνατία.
Θεωρώ ότι το σημαντικότερο αυτή τη στιγμή είναι να συνδεθούν αυτοί οι 2 αυτοκινητόδρομοι γιατί αλλιώς χάνει σχεδόν κάθε αξία η ύπαρξη του Ε65. Αν αυτό δεν είναι εφικτό να γίνει στην Παναγιά (δεν με ενδιαφέρουν οι λόγοι) τότε ας γίνει όπου είναι εφικτό να γίνει. Απλώς ας παρθεί επιτέλους η πιο σίγουρη απόφαση γιατί αν το κομμάτι αυτό βγει από τις συμβάσεις παραχώρησης (που θα πάει κάποια στιγμή θα ξεκολλήσουν) τότε ξεχάστε το για χρόνια...
Το αν χρειάζεται οι Ηπειρώτες να κάνουν και 30 km παραπάνω δεν έγινε και τίποτα τραγικό. Το κέρδος σε ασφάλεια κυρίως αλλά και σε χρόνο σε σχέση με την σημερινή τραγική κατάσταση και πάλι είναι σημαντικότατο. Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για κίνηση σε αυτοκινητόδρομο. Πόση χρονική επιβάρυνση είναι τα 30 km?? Τίποτα στο σύνολο ενός ταξιδιού Αθήνα - Ιωάννινα.
Εδώ στην Βρετανία που έχουν ένα σοβαρό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων και δρόμων ταχείας κυκλοφορίας εδώ και δεκαετίες ακόμα δεν έχουν αποφασίσει να κατασκευάσουν την βόρεια απόληξη του Μ1 (διασχίζει την ανατολική πλευρά από το Νησί) από το Newcastle στο Edinbourgh (γύρω στα 150km) επειδή περνάει από σχετικά ορεινή περιοχή. Και για να πας από την μία πόλη στην άλλη μέσω αυτοκινητόδρομου ή δρόμου ταχείας κυκλοφορίας πρέπει να κάνεις ολόκληρο κύκλο κοντά στα 100+km
Όσο για τον αυτοκινητόδρομο Λάρισας - Κοζάνης αυτός δεν προβλέπεται από πουθενά (εκτός από το κεφάλι και τις μπαρούφες για εντυπωσιασμό του Μαγκριώτη). Το Κοζάνη - Φλώρινα - Νίκη προβλέπεται μόνο..
Δεν είναι ενταγμένο καν στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών όπως εξειδικεύτηκαν το 1996 και εγκρίθηκαν εκ νέου το 2010 (υπήρχε μια αναφορά μόνο στην αρχική έκθεση του 1993 που είναι λίγο αόριστη και περιέχει γενικές κατευθύνσεις στους χάρτες) που χρηματοδοτεί η Ε.Ε. σε αντίθεση με άλλους άξονες της χώρας που έχουν ενταχθεί και σήμερα δεν βρίσκονται ούτε σε επίπεδο σχεδιασμού (Αντίρριο - Λαμία , Λαμία - Καρπενήσι - Αγρίνιο, Ολυμπία - Βυτίνα - Τρίπολη ).
Μπορεί να σας φανεί παράξενο αλλά από το 1996 έχουν οριστεί ποιοι δρόμοι της χώρας θα γίνουν αυτοκινητόδρομοι ή ταχείας κυκλοφορίας. Απλώς ανάλογα με τα κέφια του ο κάθε Υπουργός προωθούσε πιο γρήγορα το ένα έργο από το άλλο. Ο αυτοκινητόδρομος Αμβρακία - Άκτιο υπάρχει στους χάρτες της Ε.Ε. από το 1993 δεν προέκυψε ξαφνικά το 2008..
Επίσης δεν προβλέπεται ούτε στην απόφαση του τότε ΥΠΕΧΩΔΕ το 2008 περί κωδικοποίησης και αρίθμησης του ελληνικού διευρωπαϊκού οδικού δικτύου που πατάει βέβαια στις αποφάσεις την Ε.Ε.
Ακόμα και να ήθελαν να το μετατρέψουν σε αυτοκινητόδρομο δεν θα έβρισκαν χρηματοδότηση αφού είναι εκτός των δικτύων προτεραιότητας.
Αυτό που μπορεί να γίνει είναι να ανακατασκευαστεί κάποτε με νέα χάραξη σε κάποια σημεία με χαρακτηριστικά όμως εθνική οδού. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1000 Location: athens
|
Posted: Mon Jan 09, 2012 10:09 am Post subject: Ε -65 |
|
|
Θα επισημανω εκ νεου μια σημαντικη παραμετρο για το Καλαμπακα- παναγια.
Ο ε-65 αρχισε να κατασκευαζεται ανοιξη του 2009 σε 2 περιοχες.
η πρωτη στην αναβρα καρδιτσης η δευτερη στο ορινο κοματι καλαμπακας παναγιας.
Εμαθα απο προσωπα που εργαζονταν πως αυτο το ορεινο κοματι θα προχωρησει πιο γρηγορα απο το πεδινο ; διοτι δεν υπαρχουν απαλλοτριωσεις, γεγονος που επιβεβαιωθηκε.
Δεν γνωριζω τι θα ειχε συμβει αν δεν υπηρχε η προσφυγη στο στε , μπορω ομως να υποθεσω πως θα ειχαν προχωρησει οι εργασιες κατα 12-14 μηνες μεχρι την εναρξη της κρισης, οποτε με την αναμενομενη επανεκινηση του εργου να μην απαιτουσε και πολυ χρονο. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Jan 09, 2012 11:34 am Post subject: |
|
|
από ότι φαίνεται ο περιφεριακός της Καλαμάτας ξεκινά και μέσα στην πόλη και θα κατασκευαστεί πλήρως. Ας είναι καλά το ΕΣΠΑ που περιλαμβάνει και τις απαλλοτριώσεις και που πήγε στο 95%:
http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=14587
επειδή πριν το περασμένο Πάσχα έγραφε η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ότι τα θεμέλεια της γέφυρας του Νέδοντα ξεκινούν τον Μάιο, θα παρακολουθήσω το θέμα και όταν κατέβω στην Καλαμάτα θα πάω για επιτόπιο τσεκ. |
|
Back to top |
|
|
prototype New Member
Joined: 17 Dec 2011 Posts: 43 Location: Τρίκαλα
|
Posted: Mon Jan 09, 2012 3:30 pm Post subject: Re: Ε -65 |
|
|
giannis p wrote: | Θα επισημανω εκ νεου μια σημαντικη παραμετρο για το Καλαμπακα- παναγια.
Ο ε-65 αρχισε να κατασκευαζεται ανοιξη του 2009 σε 2 περιοχες.
η πρωτη στην αναβρα καρδιτσης η δευτερη στο ορινο κοματι καλαμπακας παναγιας.
Εμαθα απο προσωπα που εργαζονταν πως αυτο το ορεινο κοματι θα προχωρησει πιο γρηγορα απο το πεδινο ; διοτι δεν υπαρχουν απαλλοτριωσεις, γεγονος που επιβεβαιωθηκε.
Δεν γνωριζω τι θα ειχε συμβει αν δεν υπηρχε η προσφυγη στο στε , μπορω ομως να υποθεσω πως θα ειχαν προχωρησει οι εργασιες κατα 12-14 μηνες μεχρι την εναρξη της κρισης, οποτε με την αναμενομενη επανεκινηση του εργου να μην απαιτουσε και πολυ χρονο. |
Σωστά, αλλά η χάραξη ήταν διαφορετική. Φιάχνανε τον δρόμο ώστε να καταλήξει στην Καλλιθέα και όχι στην Παναγία. Δηλαδή την δεύτερη χάραξη που είχε βγει, μέσω Οξύνειας. Η χάραξη προς Παναγία ούτε καν ξεκίνησε. Η τωρινή που ακούγεται που μετά την Οξύνεια πάει στο Κηπουρείο είναι η τρίτη κατα σειρά χάραξη.
Last edited by prototype on Mon Jan 09, 2012 3:42 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
prototype New Member
Joined: 17 Dec 2011 Posts: 43 Location: Τρίκαλα
|
Posted: Mon Jan 09, 2012 3:41 pm Post subject: |
|
|
ariskop wrote: |
Θεωρώ ότι το σημαντικότερο αυτή τη στιγμή είναι να συνδεθούν αυτοί οι 2 αυτοκινητόδρομοι γιατί αλλιώς χάνει σχεδόν κάθε αξία η ύπαρξη του Ε65. Αν αυτό δεν είναι εφικτό να γίνει στην Παναγιά (δεν με ενδιαφέρουν οι λόγοι) τότε ας γίνει όπου είναι εφικτό να γίνει. Απλώς ας παρθεί επιτέλους η πιο σίγουρη απόφαση γιατί αν το κομμάτι αυτό βγει από τις συμβάσεις παραχώρησης (που θα πάει κάποια στιγμή θα ξεκολλήσουν) τότε ξεχάστε το για χρόνια...
Το αν χρειάζεται οι Ηπειρώτες να κάνουν και 30 km παραπάνω δεν έγινε και τίποτα τραγικό. Το κέρδος σε ασφάλεια κυρίως αλλά και σε χρόνο σε σχέση με την σημερινή τραγική κατάσταση και πάλι είναι σημαντικότατο. Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για κίνηση σε αυτοκινητόδρομο. Πόση χρονική επιβάρυνση είναι τα 30 km?? Τίποτα στο σύνολο ενός ταξιδιού Αθήνα - Ιωάννινα. |
Συμφωνώ απόλυτα ότι πρέπει να γίνει όπου κι αν καταλήγει για τους λόγους που αναφέρεις. Αν χαθεί τώρα αυτό το κομμάτι, δεν θα ξεκινήσει ούτε χρόνια μετα. |
|
Back to top |
|
|
EAGLE Junior Member
Joined: 26 May 2011 Posts: 100
|
Posted: Mon Jan 09, 2012 4:46 pm Post subject: |
|
|
Το 2012 με τη χώρα σχεδόν χρεοκοπημένη κάποιος ΔΗΘΕΝ θεωρεί λαικίστικο παραλήρημα τη σφοδρή αντίδραση να ζητούνται άνω διαβάσεις για αρκούδες οταν έχουν ξοδευτεί ήδη εκατομμύρια για το σκοπό αυτό και βασικές σχολικές διαβάσεις δεν έχουν τα στοιχειώδη.
Είναι λογικό επίσης για κάποιο ΣΑΛΟΝΑΤΟ να ασχολείται ένα ολοκλήρο κράτος για 250 αρκούδες και να ακυρώνεται ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο της χώρας που σπάει την απομόνωση.
Είναι φυσιολογικό για κάποιον ΥΠΕΡΑΝΩ να χρηματοδοτεί ο άδειος προυπολογισμός του κράτους νέους φράχτες για μερικά τετράποδα επειδή κάποια τρυφερά αγόρια-κορίτσια του Κολωνακίου των Βορείων Προαστείων των Βρυξελλών κλπ με λυμένα τα προβλήματα τους από τα κληροδοτήματα να έχουν αναγάγει σε σημαία της οικολογίας για τη κονόμα και το εφέ τη καφέ αρκούδα. Λες και η χώρα δεν έχει άλλα ζώα ή πτηνά που χρειάζονται τη βοήθεια την εισφορά και τη φροντίδα μας.
Είναι να απορεί κανείς μετά γιατί κατάντησε έτσι το κράτος σε όλους τους τομείς και γιατί κανένα έργο οδικό δε προχώρησε από τους υπερευαίσθητους ΔΗΘΕΝ που "αντιστέκονται" στους υπόλοιπους λαικιστές. Το αποτέλεσμα των επιλογών τους γράφεται με αίμα στην άσφαλτο, με αυξημένο κόστος μεταφοράς αγαθών, άπειρες χαμένες εργατοώρες και υπανάπτυξη.
Το Λάρισα-Κοζάνη-Νίκη είχε σχεδιαστεί επί υπουργίας Σουφλιά με επόπτη την Εγνατία Οδό ΑΕ. Οσο για τη χρηματοδότηση το 2008-2009 είχε ανακοινωθεί η έναρξη μελέτης κατασκευής του ως ΣΔΙΤ. Να θυμίσω επίσης ότι η Εγνατία όταν ξεκινησε να κατασκευάζεται το 1992 δεν υπήρχε χρηματοδότηση για το σύνολο του έργου παρά για ελάχιστα χλμ. Το δε κομμάτι της στη Καβάλα μόλις το 2005 εντάχτηκε σε κάποιο χρηματοδοτικό πρόγραμμα. |
|
Back to top |
|
|
prototype New Member
Joined: 17 Dec 2011 Posts: 43 Location: Τρίκαλα
|
Posted: Tue Jan 10, 2012 12:23 am Post subject: |
|
|
Σε αυτή την απόφαση του τότε ΥΠΕΧΩΔΕ, πρώτη φορά βλέπω αυτό τον αυτοκινητόδρομο στην μέση του κάμπου από Ε-65 για ΠΑΘΕ! Δεν φτάνει το Τρίκαλα-Λάρισα που ολοκληρώνεται ? Το Καρδίτσα-Λάρισα που γίνεται και αυτό 2+2? Σχεδιάζαν και ενδιάμεσο αυτοκινητόδρόμο? |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Wed Jan 11, 2012 11:27 am Post subject: ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ - ΤΣΑΚΩΝΑ - ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΜΟΡΕΑΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑ |
|
|
Αγαπητοί φίλοι,
Απο τη σημερινή online έκδοση της Ελευθερίας Μεσσηνίας, νεότερα για το τμήμα Παραδείσια - Τσακώνα και το πότε θα ολοκληρωθεί η μεταλλική γέφυρα Τ4 στο σημείο της μεγάλης κατολίσθησης. Άρχισε να "πάιζει" το σενάριο Φεβρουάριος - Μάρτιος 2013!! Καλά κρασιά!!!!
http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=14665:τρέχουν-για-να-παραδώσουν-το-παραδείσια-τσακώνα-μαζί-με-το-τμήμα-του-νέου-δρόμου-στη-μεσσηνία&Itemid=68
Ουδέν Σχόλιον!! Δεν υπάρχει λόγος έτσι και αλλιώς για σχολιασμό.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Jan 11, 2012 3:50 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Επιβεβαίωσε ότι μέσα στην εβδομάδα, καιρού επιτρέποντος, «θα γίνει και ασφαλτόστρωση από την κοιλαδογέφυρα των 470 μέτρων έως την πρώτη 160άρα γέφυρα, που περιλαμβάνει το "κατ εντ κάβερ" και την κοιλαδογέφυρα». |
Εργασιες για καταδρομικη ή κανα καλο γιουρουσι απο τους Μεσσηνιους φιλους. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Jan 12, 2012 12:01 pm Post subject: |
|
|
http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=14697:τον-απρίλιο-παραδίδεται-ο-νέος-δρόμος-στη-μεσσηνία&Itemid=68
Τον Απρίλιο παραδίδεται ο νέος δρόμος στη Μεσσηνία
από ότι φαίνεται η Τσακώνα με το 1ο τμήμα στη Μεσσηνία θα έχουν διαφορά 2-3 εβδομάδων. Αντε, με το καλό να τα περπατήσουμε και "νόμιμα".
όσο για την προτροπή του φίλου pindos10 - δύσκολο για μένα τις επόμενες 7-8 εβδομάδες λόγω υποχρεώσεων. |
|
Back to top |
|
|
kostakakis New Member
Joined: 13 Jan 2009 Posts: 39
|
Posted: Thu Jan 12, 2012 6:01 pm Post subject: Λεύκτρο-Σπάρτη |
|
|
Χτες το απογευματάκι κατηφόρισα από Λεύκτρο προς Σπάρτη.
Οι εργασίες συνεχίζονται ενώ ασφαλτοστρωμένα παραμένουν μόνο τα πρώτα 8-10 χιλιόμετρα.
|
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri Jan 13, 2012 1:47 pm Post subject: |
|
|
καθημερινά τα δημοσιεύματα της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ για τους δρόμους της Μεσσηνίας:
http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=14758
αυτό που δε λέει για την Τσακώνα με παράκαμψη είναι ότι χωρίς Τσακώνα ο Μωρέας δε θα εισπράτει τα διόδια - άρα "τρώμε" 1.5 εκ από το ΕΣΠΑ για να τα κάνουμε δωράκι - τα διόδια εννοώ - στον Μορέα.
Φαντάζομαι ότι υπάρχουν ρήτρες και από τη σύμβαση για το τμήμα αυτό - άρα πρέπει να παραδοθεί.
Και μια χαρά μας βολεύει όλους - 8 μήνες νωρίτερα. |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Fri Jan 13, 2012 4:10 pm Post subject: |
|
|
Βασίλη Vas8 έχεις απόλυτο δίκιο στην επισήμανσή σου. Τουλάχιστον υπάρχει και ένα έντυπο που ενημερώνει κατά τακτά χρονικά διαστήματα
Άντε φίλε, με το καλό, όταν θα επιστρέψεις απο την μακρινή σου περιπέτεια θα είναι σχεδόν έτοιμος ο δρόμος και εύχομαι να κανονίσουμε να τον περπατήσουμε μαζί για ένα ουζάκι στη μαρίνα Καλαμάτας.
sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sat Jan 14, 2012 2:05 am Post subject: |
|
|
αυτός ο δορυφόρος του digital globe μας πέρασε λίγο ξυστά αυτή τη φορά.
Πάντως δίνει συχνά φωτογραφίες από την περιοχή και είναι όλες ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ!
Βλέποντας τη χάραξη του δρόμου από τη Μεσσήνη προς το Ριζόμυλο και το Πεταλίδι, στην εν λόγω φώτο, αναρωτιέμαι πόσο λάθος είναι.
Αντί να πάνε κοντά στην παραλία (οχι πάνω όμως) που είναι επίπεδο το έδαφος το πήγαν από τους λόφους και μας ταλαιπωρούν!
τι να πει κανείς....όπως πήγαιναν με τα γαϊδούρια πριν 150 χρόνια έτσι πάει ο δρόμος και σήμερα!
και να ευχαριστήσω και τον φίλο Kostakakis για τις πολύ όμορφες φωτογραφίες από το τμήμα Λεύκτρο - Σπάρτη του Μορέα. Βλέπω ότι θέλει δουλειά σε αρκετά σημεία.
Μπορείς να μας πεις περίπου που είναι η κάθε μια φώτο που έχεις βάλει;
Οι τελευταίες πόσο κοντά στη Σπάρτη είναι; |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1000 Location: athens
|
Posted: Sat Jan 14, 2012 1:13 pm Post subject: Ε -65 |
|
|
Το διαβασα στις υποδομες .
η περιφερεια δυτικης μακεδονιας θελει (σωστα) ο ε-65 να μην σταματησει στην καλαμπακα (σχεδον βεβαιο)
απο το κειμενο ομως απουσιαζει και η παραμικρη αναφορα γιατι φτασαμε ως εδω.
προφανως καποιοι στην χωρα μας εχουν επιλεκτικη μνημη
ww.ypodomes.com/index.php/news/Κεντρική_Οδός:_ψήφισμα_της_Περιφέρειας_Δυτ.Μακεδονίας_για_τον_τερματισμό_του_δρόμου_στην_Καλαμπάκα/10628 |
|
Back to top |
|
|
kostakakis New Member
Joined: 13 Jan 2009 Posts: 39
|
Posted: Sat Jan 14, 2012 3:37 pm Post subject: Λεύκτρο-Σπάρτη |
|
|
@vas8 Η πρώτη φωτογραφία είναι περίπου στο 8 χλμ από Λεύκτρο προς Σπάρτη. Ακόμα και εκεί οι εργασίες προχωρούσαν με ένα συνεργείο να τοποθετεί μπάρες.
Στην τελευταία φωτογραφία στο ποτάμι, η γέφυρα που κατασκευάζεται, σε ευθεία είναι 10 χιλιόμετρα από την είσοδο της Σπάρτης και συγκεκριμένα εδώ:
Από το υπό κατασκευή Λεύκτρο-Σπάρτη, πέρασα πρώτη φορά, λίγο βιαστικά και κάτω από την πίεση της δύσης του ήλιου.
Έτσι για τις υπόλοιπες φωτογραφίες δεν είμαι σίγουρος σε ποιο σημείο βρίσκονται ακριβώς. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Jan 14, 2012 4:32 pm Post subject: |
|
|
Κοstakakis το φωτορεπορταζ σου ειναι εξαιρετικο και απ'οτι βλεπω προκειται για πανεμορφη διαδρομη. Για ποτε εχουν δωσει παραδοση του Λευκτρο-Σπαρτη? |
|
Back to top |
|
|
kostakakis New Member
Joined: 13 Jan 2009 Posts: 39
|
Posted: Sat Jan 14, 2012 5:54 pm Post subject: |
|
|
Για το Λεύκτρο-Σπάρτη, ο κ. Καρνέσης είπε η παράδοση θα γίνει τέλη του 2013. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Sat Jan 21, 2012 7:46 pm Post subject: |
|
|
Το παραπάνω άρθρο γράφει ξεκάθαρα ότι το έργο χρηματοδοτείται κανονικά από το ΕΣΠΑ. Η εταιρεία δεν θέλει απλά να.... πληρώνει μισθούς.... |
|
Back to top |
|
|
|