View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri Dec 30, 2011 4:17 am Post subject: |
|
|
vas8 wrote: | Ευκολο το κουίζ αλλά Σταύρο εσύ ξέρεις πολλά! Στο Μορέα εργάζεσαι;
Οντως το ΣΕΑ λέει Αρφαρά αλλά βρίσκεται στον Αγιο Φλώρο, αρκετά μακρυά από τα Αρφαρά.
Ο Μορέας έχει βάλει συστήματα συναγερμού στο δρόμο, μου το εξήγησε ευγενικά ένας τεχνικός τους που με σταμάτησε, και είναι δύσκολο κάποιος να μπει ανενόχλητος και να τον φωτογραφίσει.
Εγώ τελικά έκανα μια μικρή διαδρομή περίπου 10 χλμ μέσα στη Μεσσηνία.
Αργά το βράδυ ή αύριο οι υπόλοιπες φωτογραφίες. |
Βασίλη μπα, που τέτοια τύχη.
Ένα χρόνο στα ξένα που είμαι ούτε φωτογραφίσεις δεν μπορώ να κάνω πλέον. Γι' αυτό άλλωστε δεν έχω ανεβάσει στο φόρουμ τίποτα πολύ καιρό τώρα.
Σε πρόδωσε η σήμανση...
Στη πρώτη φαίνεται η πινακίδα για το τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης. Τέτοιες μόνο ο Μορέας χρησιμοποιεί.
Επίσης, μόνο ο Μορέας χρησιμοποιεί τη γραμματοσειρά Helvetica αντί της DIN 1451 στις πληροφοριακές πινακίδες.
Ανυπομονώ να δω και τις υπόλοιπες φώτο.
|
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri Dec 30, 2011 6:44 pm Post subject: |
|
|
ξεκινάω το φωτορεπορταζ!
Ημ/νία: 28 Δεκ. 2011, απόγευμα.
Τόπος: Μεσσηνία, έργο αυτοκινητόδρομος Α7, Μορέα.
Εκκίνηση διόδια Πηδήματος, τέλος: cut and cover Σκάλας.
Μήκος διαδρομής 8 χλμ
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο Μορέας έχει βάλει συστήματα συναγερμού στο δρόμο, μου το εξήγησε ευγενικά ένας τεχνικός τους που με σταμάτησε, και είναι δύσκολο κάποιος να μπει ανενόχλητος και να τον φωτογραφίσει.
Διόδια "Αρφαρά" στην πραγματικότητα βρίσκονται στο χωριό Πήδημα (μάλλον έχουν τους λόγους τους που τα τοποθέτησαν στο Πήδημα!)
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/1DiodiaPidima.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/3DiodiaPidimasouth.jpg
άποψη από τα διόδια προς νότο:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/2DiodiaPidimasouth.jpg
και προς βορρά:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/4DiodiaPidimanorth.jpg
κινούμαστε προς βορρά και αφήνουμε τα διόδια πίσω μας:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/5DiodiaPidimasouth.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/6DiodiaPidimasouth.jpg
άποψη προς Αθήνα:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/7prosarfaranorth.jpg
Διασταύρωση και κόμβος με ΠΕΟ στα Αρφαρά - εργάτες τοποθετούν μεταλλικό στηθαίο:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/8barsdiastavrmePEO.jpg
πλευρικά διόδια του κόμβου:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/9diastavrmePEOpldiodia.jpg
συνεχιζουμε προς βορρά:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/10AgFloros.jpg
Στο ύψος του Αγ. Φλώρου ο δρόμος περνά από τις πηγές του ποταμού Παμίσου - το έδαφος είναι βαλτώδες και έχουν γίνει 2 μικρές γέφυρες:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/11AgFlorosPamissos.jpg
Το σημείο αυτό δεν έχει ασφαλτοστρωθεί γιατί περιμένουν να καθίσει το έδαφος, ανάμεσα στις 2 γέφυρες. Τα μεταλλικά δοκάρια έχουν τοποθετηθεί για να μετρούν τη μετακίνηση του εδάφους:
άποψη της 1ης γέφυρας προς νότο:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/12gefyraPamissossouth.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/13Pamissoskathizisinorth.jpg
2η γέφυρα, άποψη προς νότο:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/14gefyramikriPamissossouth.jpg
τα νούφαρα στον Πάμισο:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/15Pamissosnoufara.jpg
περίπου 1 χλμ μετά ακολουθεί το ΣΕΑ στον Αγ. Φλώρο (ο Μορέας το ονόμασε Αρφαρα):
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/16SEAAgFlorou-Arfara.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/17SEAAgFlorou-Arfara.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/18SEAAgFlorou-Arfara.jpg
το ΣΕΑ από της απέναντι πλευράς (προς Καλαμάτα):
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/19SEAAgFlorou-Arfarawest.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/20SEAAgFlorou-Arfarawestmakeasfalt.jpg
στην περιοχή του ΣΕΑ και για 500μ περίπου δεν έχει μπει ασφαλτος:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/21towardsskala.jpg
μικρή κοιλαδοφέφυρα και C&C στο χωριό Σκάλα:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/22koiladogefyraCandCskala.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/23SkalaCandC28Dec2011.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/24SkalaCandC28Dec2011.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/25SkalaCandC28Dec2011.jpg
δε προχώρησα άλλο, εμφανίστηκε 2ο αυτοκίνητο του Μορέα και δε τόλμησα να μετακινήσω τα εμπόδια και να συνεχίσω.
Δείτε κάτω δεξιά και αριστερά στην είσοδο του C&C τα μαύρα "μάτια" του συναγερμού! Σίγουρα η κίνησή μου στο δρόμο προκάλεσε κάποια κινητοποίηση. Ήταν πάντως ευγενικοί μαζί μου.
και επιστροφή προς Καλαμάτα για να βγούμε στην ΠΕΟ από τον κόμβο στα Αρφαρά:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/SEA28Dec2011.jpg
Κατά τη γνώμη μου ο δρόμος άνετα θα μπορούσε να έχει παραδοθεί τον Δεκέμβρη του 11, αλλά γιατί να βιαστεί ο Μορέας αφού δε θα εισπράττει διόδια.
Περιμένουν το τμήμα της Τσακώνας τον Μάιο για να ανοίξουν και τα διόδια στα Παραδείσια.
Τα διόδια στη Μεσσηνία θα τα ανοίξουν μαζί με το πρώτο τμήμα του περιφερικού της Καλαμάτας, το 2013.
Καλή Χρονιά σε όλους, με πολλά νέα και ξεκολλημένα έργα και παραδώσεις. |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Fri Dec 30, 2011 9:38 pm Post subject: |
|
|
Επιτέλους, η νότια Πελοπόννησος και ειδικά η Μεσσηνία αποκτά έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο όπως έπρεπε να ήταν εδώ και τουλάχιστον 20 χρόνια.
Βασίλη, πολλά μπράβο για το φωτο-ρεπορτάζ σου. Ευχαριστούμε. Ωραία πράγματα θα "περπατάμε" σε λίγους μήνες. Και μαζί με την Τσακώνα, δεν θα καταλαβαίνουμε πότε θα πατάμε Καλαμάτα. Όσο για το ...."Πήδημα" στα διόδια.... τι να κάνουμε? Θα το υποστούμε. Για όσο το αντέξει η τσεπούλα μας.
Καλή Χρονιά Σε Όλους
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
Demis New Member
Joined: 27 Jan 2010 Posts: 55 Location: London
|
Posted: Sat Dec 31, 2011 3:05 pm Post subject: |
|
|
Vaz8 Μπράβο για τις φανταστικές σου φωτογραφίες. |
|
Back to top |
|
|
Demis New Member
Joined: 27 Jan 2010 Posts: 55 Location: London
|
Posted: Sat Dec 31, 2011 3:10 pm Post subject: |
|
|
Θέλω να ευχηθώ επίσης, Καλή Χρονιά σε ολους |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Dec 31, 2011 3:37 pm Post subject: |
|
|
Αγαπητε μου φιλε vas8 τα συγχαρητηρια μου, αλλη μια φορα για την καταπληκτικη δουλεια σου και τις πανεμορφες φωτογραφιες, που δειχνουν οτι καποιοι καπου δουλευουν σε αυτη την χωρα.
Υ.Γ. Πολυ διοδιο λεμε.Το (χωριο) Πηδημα θα παει συννεφο.
Φιλοι, καλη χρονια και υγεια σε ολους σας. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
|
lkilint Junior Member
Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
Posted: Sun Jan 01, 2012 11:14 am Post subject: |
|
|
Καλημέρες και χρόνια πολλά με υγεία
Και το τμήμα Λεύκτρο-Σπάρτη είναι έτοιμο το πρώτο τμήμα του από Λεύκτρο μέχρι Σουλάρι (7 χλμ)...και προχωρημένη οδοστρωσία μέχρι το Κόμβο Κυπαρρισίου 12χλμ...
τα οποία και περπάτησα την προηγούμενη εβδομάδα...κάμερα δεν είχα μαζί μου αλλά σύντομα θα κάνουμε φωτορεπορτάζ... |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Jan 02, 2012 8:35 pm Post subject: |
|
|
Ανταπόκριση από Αμβρακία - Άκτιο:
Αυτή τη φορά μπήκα στο χώμα ξεκινώντας από Πρέβεζα. Μπήκα λοιπόν στο Αεροδρόμιο, ξαναβγήκα 2 χλμ παρακάτω, και μετά ξαναμπήκα στο λόφο με τα Sακια και ξαναβγήκα μετά την Βόνιτσα λόγω λάσπης.
Στο τμήμα αυτό υπάρχει αρκετή δουλειά στα χωματουργικά καθώς λίγο πριν τη Βόνιτσα ο δρόμος λογικά θα κατέβει πολύ ακόμα (καμια 10 μέτρα) . Στο σημείο που βγήκα υπήρχε ένα τεχνικό που υψώνονταν από το επίπεδο που ήμουν πάνω από 4 μέτρα και στα πλάγια είχε τόση λάσπη που δεν ήταν βατό. Ο δρόμος συνέχιζε για άλλα 500 μέτρα αλλά μετά φαινόταν λες και δεν είχε γίνει τίποτα. Σε αρκετά τμήματα όμως ο δρόμος ήταν σε πολύ προχωρημένο σημείο, επίπεδος και πλατύς.
Τα υπόλοιπα τα έχω περιγράψει σε προηγούμενο ποστ, με τη διαφορά ότι στο τμήμα της παράκαμψης Αμφιλοχίας τα έργα είναι πιο πίσω από ότι φαινότανε. Και αυτό γιατί ο δρόμος δεν είναι διαμπερής, όπως νόμιζα. Στο μέσο υπάρχει ακόμα πολύ δουλειά, και οι υψομετρική διαφορά για να δέσει ο δρόμος αρκετά μεγάλη. Αν υπολογίσει κανείς και τη νότια απόληξη που φτάνει περίπου μέχρι 3 χλμ πριν το στρατόπεδο στο Στανο, τα πράγματα υπό το φως της μέρας φαίνονται πολύ πιο απογοητευτηκά σε σχέση με το γλυκό ηλιοβασίλεμα της προηγουμενης φοράς. Οτιδήποτε λιγότερο από ένα χρόνο για το κομμάτι αυτό είναι υπερεκτιμημένη προβλεψη. Μακάρι να διαψευστώ.
ΣΗμ. Υπαρχουν και ζητήματα με απαλοτριώσεις: Η αρχή (προσ την πλευρά της Πρέβεζας, κοντά στις μαρίνες του Ακτίου) δεν εχει ξεκινήσει ενώ μετά το αεροδρόμιο ένα σπίτι στέκει στη μέση του δρόμου. Επίσης στο Δρυμό υπάρχουν κάποια σημεία σαν τρύπες στην εκτέλεση του έργου.
Σε γενικές γραμμές το έργο δουλεύεται πολύ έντονα και η πρόοδος ακόμα και σε σύντομες επισκέψεις φαίνεται. Συνολικά συνάντησα παρα πολλά μηχανήματα. Το κακό είναι ότι σύμφωνα με τους ντόπιους ή κοινοπραξία χρωστάει στους εργαζομένους αρκετά χρήματα. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Mon Jan 02, 2012 11:02 pm Post subject: |
|
|
Καλησπερα και καλη χρονια. ευχαριστω πρεβεζιανε για την ανταποκριση απο το ακτιο-αμβρακια. θα ηθελα να σε ρωτησω δυο τρια πραγματα.
καταρχας λιγο πριν την βονιτσα ερχομενος απο λευκαδα συναντας τα εργα. ο αυτοκινητοδρομος θα διελθει κατω απο την εθνικη οδο η απο πανω?
επισης στο 15χλμ περιπου απο την αμφιλοχια υπαρχει ενας δρομος της κοινοπραξιας, δηλαδη ο αυτοκινητοδρομος απο την αμβρακια θα συναντα τον υπαρχοντα δρομο σ αυτο το σημειο η πιο κατω στο υψος του δρυμου ?
ευχαριστω |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Jan 04, 2012 1:11 am Post subject: |
|
|
Δυστυχώς θα σε απογοήτευσω κάθως με σιγουρία δε μπορώ να απαντήσω. Εκειπου συναντιούνται οι δυο δρόμοι για το πρώτο ερώτημα σου θα έλεγα ότι ο νέος δρόμος λογικά θα πήγαινε από π΄ανω γιατί από τη μια μεριά υπάρχει ύψωμα.νδεν υπάρχει όμως προς το παρόν κάποιο τεχνικό που να υποδεικνύει κάτι τέτοιο.
Το δεύτερο ερώτημα δεν το καταλαβαίνω πλήρως. Σίγουρα στο δρυμό ο δρόμος θα έχει παράλληλη χάραξη με τον υπάρχοντα, ουσιαστικά θα πρόκειται για διαπλάτυνση. Μετά το δρυμό προς Πρέβεζα ο δρόμος παει αριστερά στα λοφακια. πιο πριν αν θυμάμαι καλά έρχεται από τη μεριά της θ΄αλασσας οπου κινηται σχεδόν παράκτια για μεγάλη απόσταση.
Ελπίζω να βοηθησα! |
|
Back to top |
|
|
Spirus Visitor
Joined: 21 Feb 2011 Posts: 7
|
Posted: Wed Jan 04, 2012 3:28 am Post subject: |
|
|
Η πορεία του αυτοκινητόδρομου μετά την Αμφιλοχία όπως συναντά την παλαιά εθνική είναι η ακόλουθη:
http://imageshack.us/f/210/ambrakia.jpg
Το τεχνικό(γέφυρα) στον χείμαρρο πριν από το χωριό Δρυμός προς Βόνιτσα δεν έχει ξεκινήσει καθόλου... |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Wed Jan 04, 2012 3:57 pm Post subject: |
|
|
Σας ευχαριστω θερμα για την αμεση πληροφορηση. πολυ κατατοπιστικο το διαγραμμα του spiru, δειχνει την χαραξη του αυτοκινητοδρομου μετα την αμφιλοχια.
Μια χρησιμη επισημανση, Με την ολοκληρωση του αυτοκινητοδομου θα θελουμε περιπου 20 λεπτα απο το ακτιο στην αμβρακια αντι της μιας ωρας σημερα, κερδος 40 λεπτων οσο ειναι και της ζευξης ριου-αντιρριου.
Και παλι ευχαριστω |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Jan 04, 2012 7:46 pm Post subject: |
|
|
giannis p, θα ελεγα οτι η πρωτη χρησιμη επισημανση ειναι η ασφαλεια που θα παρεχει ο νεος δρομος εναντι του παλιου. Ακομα εχω στο μυαλο μου τις εικονες ενος φοβερου πολυνεκρου τροχαιου σε αυτο τον δρομο, που ειχε αναρτησει εδω ο agr-engineer, περυσι νομιζω. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Wed Jan 04, 2012 11:23 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνω απολυτα ο,τι η ασφαλεια που θα παρεχει ο νεος αυτοκινητοδρομος ειναι το πιο σημαντικο .
οντως η τωρινη οδος ειναι επιεικως απαραδεκτη, γινονται συνεχως ατυχηματα κυριως στο κομματι απο το τελος δρυμου (θεση 18χλμ) μεχρι και την εισοδο της βονιτσας. η
Η μονη αντιδραση στα πολλα τροχαια προηλθε απο τον καποδιστριακο δημο ανακτοριου, νυν ακτιου, με αναρτηση πολλων πινακιδων που επισημαινουν τα πολλα θανατηφορα δυστηχηματα. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu Jan 05, 2012 4:56 pm Post subject: |
|
|
Ο νέος δρόμος είναι ασφάλεια άνεση ταχύτητα.
Έχοντας φέρει σβούρα λίγο πριν τη βόνιτσα καταλαβαίνετε για τι πράγμα μιλάω.
Όσο για το χρόνο αυτός μπορεί να γίνει και πολύ παραπάνω, αν πέσεις καλοκαίρι στην Αμφιλοχία, εώς και 2 ώρες. (Βέβαια σε στεγνό και βράδυ μπορείς να το κάνεις και 37 λεπτά ) |
|
Back to top |
|
|
prototype New Member
Joined: 17 Dec 2011 Posts: 43 Location: Τρίκαλα
|
Posted: Fri Jan 06, 2012 2:54 am Post subject: |
|
|
Καλή χρονιά με υγεία
Για την Ε.Ο. Τρικάλων-Λάρισας αναφέρανε παράδοση σε 18 μήνες. Ενάμιση χρόνο για ένα κομμάτι 16 χλμ με προχωρημένες εργασίες. Σε πολλά σημεία το μόνο που χρειάζεται είναι να στρωθεί άσφαλτος. Είναι να απορείς... Δεν μπορούν να επικεντρωθούν σε ένα συγκεκριμένο κομμάτι και να το παραδώσουν άμεσα και μετά λίγο λίγο να προχωράνε στο επόμενο?
Π.χ. από τα φανάρια Μεγαλοχωρίου μέχρι το Πετρόπορο (6 χλμ) το μόνο που χρειάζεται για να παραδοθεί άμεσα και επιτελους με 2+2 αυτό το κομμάτι είναι μια ασφαλτόστρωση για το ρεύμα προς τρίκαλα, το ρεύμα προς Λάρισα είναι ήδη έτοιμο και είναι αυτό που χρησιμοποιείται προς το παρόν για την εθνική οδό.
Για να γίνει αντιληπτή η όλη παραλογή κατάσταση με αυτό τον δρόμο, μερικές πληροφορίες:
-Είναι μια ευθεια περίπου 55 χλμ που ενώνει την πόλη της Λάρισας με των Τρικάλων, ενώ αν ποτέ γίνει ο Ε-65 θα είναι τμήμα του άξονα Ηγουμενίτσα-Βόλος
-Περνάει από ίσιωμα, κάμπο, ο ορισμός της πεδιάδας, δεν έχει καμιά απολύτως δυσκολία σαν κομμάτι.
-Δεν είχε νέα χαραξη στο μεγαλύτερο μέρος πλην της παράκαμψης κάποιων χωριών οι οποίες είναι ήδη έτοιμες. Είναι διαπλάτυνση με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση της υπάρχουσας Ε.Ο.
-Ξεκίνησε να κατασκευάζεται στα τέλη της δεκαετίας του '90, είμαστε στο 2012 και θα συνεχίσουν να περνούν τα χρόνια από ότι φαίνεται. Πάνω από 14 ολόκληρα χρόνια για να φτιαχτεί ένας δρόμο σαν κι αυτόν...
-έχει παροδοθεί και είναι ήδη σε χρήση εδώ και πολλά χρόνια το μεγαλύτερο κομμάτι του αυτοκινητοδρόμου, εκτός του τμήματος Φαρκαδόνα-φανάρια Μεγαλοχωρίου (16 χλμ) το οποίο κατασκευάζεται με διακοπές από το 2006 !
-Έχει πολύ μεγάλη κίνηση όλη μέρα και είναι άκρως επικίνδυνος δρόμος στα σημεία που γίνονται τα έργα. Εχουν γίνει πολλά τροχαία σε αυτά τα σημεία τα τελευταία χρόνια |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Fri Jan 06, 2012 2:10 pm Post subject: |
|
|
Φιλε prototype εδω να επισημανω και αλλη μια απαραδεκτη κατασταση στην θεσσαλια. αναφερομε στον δρομο καρδιτσας - λαμιας και συγκεκριμενα στο κοματι των σοφαδων και του νεου μοναστηριου. Ξεκινησαν εργασιες διαπλατυνσεως του υφισταμενου δρομου απο το 2005, σε απολυτη πεδιαδα, εφθασε το 2012 και παραμενει ημιτελης, επικινδυνος, αποπροσαναλιστικος.
ειλικρινα υπαρχουν στιγμες που νοιωθω μεγαλη οργη για τους ιθυνοντες. |
|
Back to top |
|
|
prototype New Member
Joined: 17 Dec 2011 Posts: 43 Location: Τρίκαλα
|
Posted: Fri Jan 06, 2012 3:41 pm Post subject: |
|
|
Πέρασα πριν κάτι μήνες από το κομμάτι Σοφάδες-Νέο Μοναστήρι, το είδα αρκετά προχωρημένο από πλευράς εργασιών. Και το έχουν παρατήσει τόσα χρόνια έτσι... |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sat Jan 07, 2012 10:49 am Post subject: |
|
|
Αν είχαν φτιαχτεί αυτοί οι θεσσαλικοί δρόμοι με 2+2 λωρίδες , πιθανότατα δεν θα υπήρχε λόγος να φτιαχτεί ο αυτοκινητόδρομος .
Αλλά κάποιοι νταβατζήδες δεν το ήθελαν αυτό .
Ετσι οι δρόμοι φτιάχνονται πολύ αργά και τα ατυχήματα αυξάνονται .
Σε πολλά μέρη της Ελλάδας , ένας δρόμος ταχείας κυκλοφορίας θα ήταν αρκετός . |
|
Back to top |
|
|
prototype New Member
Joined: 17 Dec 2011 Posts: 43 Location: Τρίκαλα
|
Posted: Sun Jan 08, 2012 1:06 am Post subject: |
|
|
cruiser συμφωνώ ότι ο Ε-65 δεν είναι και τόσο άμεσα αναγκαίος από Καλαμπάκα μέχρι Σοφάδες. Αντί για αυτό θα πρεπει άμεσα να γίνει το Καλαμπάκα-Εγνατία που είναι μείζονος σημασίας.
Η ήδη υπάρχουσα Ε.Ο. Τρικάλων-Λάρισας είναι ο αυτοκινητόδρομος που θα ενώσει Ε-65 με ΠΑΘΕ στην Θεσσαλία. Γι' αυτό το λόγο πριν μερικά χρόνια είπανε κάτι περί κλειστού αυτοκινητόδρομου. Εχει ήδη περίφραξη και διαχωριστικό σε πολλά σημεία που είναι με 2 λωρίδες ανα κατεύθυνση. Όλοι οι κόμβοι γίνονται ανισόπεδοι. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένας νέος περιφερειακός-παράκαμψη της Λάρισας από Ε.Ο. Τρικάλων-Λάρισας μέχρι ΠΑΘΕ. Τωρα γιατί καθυστερεί η Τρικάλων-Λάρισας...από τις πιο τραγικές περιπτώσεις κωλυσιεργίας σε οδικό έργο πανελλαδικά αυτή τη στιγμή. Από την δεκαετία του '90 περιμένουμε για να γίνει ολόκληρο 2+2 ένα ίσιωμα 50 χλμ και έχουμε συχνά τροχαία επειδή καθυστερεί να τελειώσει. |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sun Jan 08, 2012 9:44 am Post subject: |
|
|
Γενικά έγιναν πολλά φαραωνικά έργα στην Ελλάδα τα τελευταία 15 χρόνια
Ηταν η πολιτική του Σημίτη που συνεχίστηκε από τον Σουφλιά γιά να έχουν δουλειά οι εργολάβοι
Ετσι δημιουργήθηκε και από την άλλη πλευρά το επίσης απαράδεκτο σύνθημα του "δεν πληρώνω" και το αποτέλεσμα ήταν να παγώσει όλο το σύστημα και ταυτόχρονα να χαθούν οι νηφάλιες φωνές .
Πέρα από τον ΠΑΘΕ , τον δρόμο Κόρινθος - Καλαμάτα και την Εγνατία , οι άλλοι δρόμοι έπρεπε να είναι ταχείας κυκλοφορίας με 2+2 λωρίδες όπου δεν θα υπήρχαν διόδια , αλλά τοπικά τέλη γιά τους κατοίκους και ελεύθερη πρόσβαση Αντίθετα θα υπήρχαν χαμηλά διόδια γιά τους διερχόμενους . Βέβαια δεν θα χρειαζόταν να κάνουμε κλειστούς αυτοκινητόδρομους αρκετούς από τους κάθετους της Εγνατίας , αλλά έτσι θα είχαμε περισσότερα χλμ ασφαλών δρόμων στα ίδια λεφτά
Αυτό όμως δεν βόλευε αυτούς που όλοι ξέρουμε
Τώρα στο θέμα του Ε-65 προφανώς πρέπει να γίνει κατά προτεραιότητα το τμήμα Καλαμπάκα - Παναγιά ακολουθώντας το ποτάμι και βέβαια σε επίπεδο δρόμου ταχείας κυκλοφορίας και όχι αυτοκινητόδρομου |
|
Back to top |
|
|
prototype New Member
Joined: 17 Dec 2011 Posts: 43 Location: Τρίκαλα
|
Posted: Sun Jan 08, 2012 4:10 pm Post subject: |
|
|
Μια διόρθωση: Η κατάληξη στην Παναγία έχει εγκαταλειφθεί. Καλαμπάκα- Εγνατία στο Κηπουρείο Γρεβενών λένε τα τελευταία στοιχεία σε σχέση με την χάραξη αν δεν εγκαταλειφθεί τελείως αυτό το κομμάτι.
Ταχείας κυκλοφορείας ή αυτοκινητόδρομος δεν είναι τόσο θέμα ...2+2 να είναι και όσο πιο ευθεία γίνεται, να γλιτώσουμε από τους τωρινούς καρόδρομους.
Συμφωνώ ότι θα μπορούσαν να γίνουν περισσότερα έργα στα ίδια λεφτά, αλλά δεν έγιναν. Οπότε το δεν πληρώνω είναι δικαιολογημένη αντίδραση όταν δεν γίνεται τίποτα σωστά.
Last edited by prototype on Sun Feb 05, 2012 9:25 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Jan 08, 2012 4:24 pm Post subject: |
|
|
Δυο δρομοι που θα ενωνουν τον ΠΑΘΕ με την Μακεδονια. Ο Ε-65 που θα βγαινει στα Γρεβενα, γιατι το Κηπουρειο ειναι διπλα, και ο βελτιωμενος Λαρισα-Κοζανη. Τι να πεις...
Αν μου ελεγαν οτι η "ΓΕΦΥΡΑ", η "Ολυμπια Οδος" και η "Νεα Οδος" εχουν βαλει το χερακι τους, θα μου φαινοταν τοσο φυσιολογικο... |
|
Back to top |
|
|
|