View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
prototype New Member
Joined: 17 Dec 2011 Posts: 43 Location: Τρίκαλα
|
Posted: Thu Dec 22, 2011 1:24 pm Post subject: Re: Κατασκευη Ε-65 |
|
|
Κι εγώ έτσι το βλέπω να παει... θα μας μείνουν για πολλά χρόνια ακόμα οι υπάρχοντες επικίνδυνοι καρόδρομοι. Ξέρω για τα έργα στην περιοχή βόρεια της Καλαμπάκας. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν βρίσκουν μια τελική λύση και στα ξαφνικά συζητάνε την πιθανότητα ματαίωσης του Καλαμπάκα-Εγνατία ενώ είναι το σημαντικότερο τμήμα του Ε-65. Από τότε που ανακοινώθηκε ο Ε65 λέγανε ότι το Καλαμπάκα Εγνατία θα παραδοθεί πρώτο και τελικά φτάσαμε στο άλλο άκρο. |
|
Back to top |
|
|
EAGLE Junior Member
Joined: 26 May 2011 Posts: 100
|
Posted: Fri Dec 23, 2011 2:55 am Post subject: |
|
|
Protptype
To Kαλαμπάκα-Εγνατία έχει πέσει θύμα του Αρκτούρου των γνωστών επαγγελματιών οικολόγων με κρατική χρηματοδότηση και διαφήμιση.
Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν το τέρμα του Ε-65 μπορεί να μετατοπιστεί δυτικότερα πράγμα το οποίο θα διεκόλυνε τη πρόσβαση προς Β.Ηπειρο. Το Λαρισα-Κοζάνη προσωπικά το θεωρώ σημαντικό έργο και ποιο κατάλληλο για να ενώσει τη Θεσσαλία και τους ερχόμενους από Αθήνα με τη Δ. Μακεδονία(Καστοριά-Φλώρινα). Το έδαφος είναι πεδινό και δε θα αντιμετωπίσει θέμα υψηλού κόστους και χρόνου κατασκευής. |
|
Back to top |
|
|
prototype New Member
Joined: 17 Dec 2011 Posts: 43 Location: Τρίκαλα
|
Posted: Fri Dec 23, 2011 1:55 pm Post subject: |
|
|
Το ξέρω για τον Αρκτούρο. Το θέμα είναι τι μπορεί να γίνει από δω και πέρα
Η ένωση της Δυτικής Μακεδονίας με Αθήνα μπορεί να επιτευχθεί άμεσα με ένα δρόμο μόνο (Ε-65 και συγκεκριμένα τα ~37 χλμ δρόμου από Καλαμπάκα ως Εγνατία που συζητάμε) χωρίς να γινει άμεσα και δευτερος για τέτοιο σκοπό, οπότε θα έχει πολύ λιγότερο κόστος σαν λύση αυτό το πρόβλημα, πόσο μάλλον που δεν υπάρχουν λεφτά για πολλούς δρόμους και έχουν πρόβλημα ακόμα και τα έργα στα Τέμπη.
Για το Λάρισα Κοζάνη, από Ελασσόνα μέχρι Κοζάνη δεν είναι πεδινό και μιλάμε για περίπου 100 χλμ δρόμου που πρέπει να φτιαχτεί(μόνο τα 20 χλμ του Τύρναβος-Ελασσόνα είναι 2+2).
Συζήτηση κάνουμε βέβαια, αλλά νομίζω ότι οι αποφάσεις για Ε-65 έχουν ληφθεί ήδη. Αν ποτέ ξεκινήσει το Καλαμπάκα-Εγνατία, θα καταλήγει στην Εγνατία δίπλα στα Γρεβενά, τουλάχιστον αυτή η χάραξη ακούγεται τελευταία γιατί περνάει από πιο "πεδινά" σημεία, οπότε και θα απομακρυνθεί αρκετά από Ήπειρο |
|
Back to top |
|
|
prototype New Member
Joined: 17 Dec 2011 Posts: 43 Location: Τρίκαλα
|
Posted: Fri Dec 23, 2011 2:53 pm Post subject: |
|
|
http://ypodomes.com/show_newsid.php?news_id=10207
Το 2015 θα παραδοθεί το Τρίκαλα-Λάρισα?
Αν δεν μπορούν να παραδώσουν μέσα στους επόμενους μήνες τα 16 χιλιόμετρα δρόμου που απέμειναν να γίνουν 2+2, με τις εργασίες σε τόσο προχωρημένο στάδιο και εκτιμούν χρόνια, τότε τι αυτοκινητόδρομους περιμένουμε να γίνουν?
Πιθανώς να είναι λάθος, είχα διαβάσει ότι μέχρι το 2013 το πολύ θα παραδοθεί αλλά και πάλι είναι 2 ολόκληρα χρόνια για ένα τέτοιο μικρό κομμάτι δρόμου. |
|
Back to top |
|
|
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Fri Dec 23, 2011 4:55 pm Post subject: |
|
|
Θα μας τρελανει το υποδομες με κατι αρθρα του Πολλα εργα τα δινει για ολοκληρωση το 2015... πχ Μορεας... ποτε εγινε αυτο;;;
Ο φιλος Λεωνιδας που ειχε ποσταρει παλαιοτερα κατι φωτογραφιες απο την αρχη του τμηματος Λευκτρο-Σπαρτη, μπορει να μας ενημερωσει οποτε μπορεσει εκει τι γινεται. Ξεκολλησαν καθολου με τα αρχαια και με απαλλοτριωσεις;
Καλες γιορτες, καλη δυναμη σε ολους, και υπομονη. Καλη τυχη στους νεοξενιτεμενους |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Fri Dec 23, 2011 5:28 pm Post subject: |
|
|
Ας ειμαστε ρεαλιστες. Αυτοι τη στιγμη δεν εχουμε τιποτα απο δρομους και υποδομες πλην της Εγνατιας και του Μορεα μεχρι εκει που εχει φτασει.
Ας γινει ο Ε65 απο οποια χαραξη ειναι η ευκολοτερη/φθηνοτερη και ας απομακρυνθει απο την Ηπειρο. Ετσι και αλλιως η Ηπειρος τωρα ειναι αποκομμενη. Αν δλδ γινει ο Ε65 και καταληγει στα Γρεβενα, θα ειναι προβλημα για τους Ηπειρωτες η μιση ωρα παραπανω απο την Εγνατια για να φθασουν πχ στα Ιωαννινα?? Ας γινουν δρομοι ταχειας κυκλοφοριας στα προτυπα της Εγνατιας να πηγαινουμε με ασφαλεια οπου θελουμε και μετα ας κανουμε και 10 λεπτα παραπανω να φτασουμε. Ετσι και αλλιως τωρα σε χρονο θελουμε πολυ μεγαλυτερο και σε αγχος και ψυχικη οδυνη μεγαλυτερο κοστος με τους κ@λοδρομους που εχουμε. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Fri Dec 23, 2011 9:26 pm Post subject: |
|
|
τωρα το προβλημα εγγειται στην ελειψη χρηματων και οχι που θα καταληγει ο Ε-65. Μακαρι να διαψευσθω αλλα το τμημα καλαμπακα- εγνατια οδο πρεπει να το θεωρουμε παρελθον |
|
Back to top |
|
|
kostakakis New Member
Joined: 13 Jan 2009 Posts: 39
|
Posted: Fri Dec 23, 2011 10:52 pm Post subject: Εργασίες στον ανισόπεδο κόμβο στην είσοδο της Σπάρτης |
|
|
Την Τρίτη ο Μωρέας εκτελούσε εργασίες στον ανισόπεδο κόμβο στην είσοδο της πόλης της Σπάρτης.
video@elladatv |
|
Back to top |
|
|
prototype New Member
Joined: 17 Dec 2011 Posts: 43 Location: Τρίκαλα
|
Posted: Sat Dec 24, 2011 12:07 am Post subject: |
|
|
Το Καλαμπάκα-Εγνατία βλέπω κι εγώ ότι πάει για ματαίωση αλλά υπάρχει μια κινητικότητα γύρω από αυτό το τμήμα. Θέλω να ελπίζω ότι δεν είναι ακόμα οριστικά τα πράγματα.
Απλή κουβέντα κάνουμε, αναλύοντας τι είναι το καλύτερο να γίνει. Η χάραξη κοντά στα Γρεβενά μάλλον θα είναι το πιο πιθανό σενάριο, αν δεν σταματήσει εντελώς αυτό το τμήμα. Αυτό που προκαλεί απορία είναι γιατί και με τα νέα δεδομένα που ακούγονται και έχουν σαφώς πολύ πιο "πεδινή" χάραξη, κινδυνεύει να μην γίνει το συγκεκριμένο κομμάτι, περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο.
Εξάλλου από τα περίπου 40 χλμ του Καλαμπάκα-Εγνατία, παραπάνω από τα μισά είναι εντελώς πεδινά αφού ο δρόμος θα περάσει από Μουργκάνι και Μύκανη. Το όλο θέμα με την δυσκολία του Καλαμπάκα-Εγνατία γίνεται για ένα κομμάτι δρόμου μικρότερο από 20 χλμ... |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Sun Dec 25, 2011 12:30 pm Post subject: |
|
|
Υπερυψωμένη περιφερειακή οδό, δίπλα στο δάσος του Σέιχ Σου και με θέα τον Θερμαϊκό, περιλαμβάνει η Κυκλοφοριακή Αναβάθμιση της Εσωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης, στο τμήμα από τον κόμβο Κ5 στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου μέχρι τον κόμβο Κ10 στα Κωνσταντινουπολίτικα.
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231142791
και οποιος καταλαβε τι θα γίνει, κατάλαβε...
|
|
Back to top |
|
|
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Sun Dec 25, 2011 2:41 pm Post subject: |
|
|
Η εξωτερική περιφερειακή τελικά θα γίνει ή όχι...;
Παρεπιπτόντως, υπάρχει αυτό το βίντεο στο youtube http://www.youtube.com/watch?v=KzbFVk5hkng για την υπερυψωμένη περιφερειακή. |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Sun Dec 25, 2011 8:03 pm Post subject: |
|
|
Απο τα λιγα που καταλαβα διαβαζοντας το ypodomes η υπερυψωμενη λογικα θα ειναι καμποσα μετρα πανω απο την υπαρχουσα (οπως ειναι οι γεφυρες στους ανισοπεδους κομβους του Κηφισου) και δεν θα εχει εισοδους+εξοδους εκτος απο τα 2 ακρα προκειμενου να χρησιμοποιειται απο αυτους που θελουν να κινηθουν ταχυτατα στα 2 ακρα της πολης, ενω οσοι θελουν να κινηθουν στο ενδιαμεσο θα χρησιμοποιουν την υφισταμενη. Με τον τροπο αυτο θα ανελθουν δραματικα οι ταχυτητες για αυτους που ενδιαφερονται να παρακαμψουν την πολη στην ουσια και θα αδειασει η υπαρχουσα περιφερειακη απο αυτους, αφηνοντας περισσοτερο χωρο και αρα ταχυτητες για τους χρηστες που ενδιαφερονται να κινηθουν στις ενδιαμεσες εξοδους.
Ενα πραγμα σαν τα εξπρες ασανσερ στους ουρανοξυστες που πιανουν συγκεκριμενους μονο οροφους
Νομιζω κατι τετοιο ειχε ακουστει παλαιοτερα και για την Αττικη Οδο για οσους κινουνται απευθειας απο το ενα ακρο στο αλλο και δεν ενδιαφερονται για ενδιαμεσες εξοδους προκειμενου να αποσυμφορηστει, δημιουργοντας στην ουσια ενα επιπλεον "καταστρωμα" ειτε πανω απο το υφισταμενο ειτε απο κατω με σηραγγα.
Προσωπικα αν ημουν Αττικη Οδος θα ειχα εξαρχης υπογειοποιησει τον Προαστιακο (απο κατασκευης) και θα ειχα αξιοποιησει το ενδιαμεσο κομματι για να προσφερω απο 1,5-2 λωριδες κυκλοφοριας ακομα σε καθε κατευθυνση. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Dec 26, 2011 2:48 am Post subject: |
|
|
Με τη χωρα ρημαδι, θα διαθεσουν μισο δις για να κανουν αυτο το εργο ? Ρε παμε καλα? |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Mon Dec 26, 2011 1:32 pm Post subject: |
|
|
Γιατι εχεις την εντυπωση οτι θα κοστισει μονο μισο δις στο τελος |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Wed Dec 28, 2011 11:54 am Post subject: ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ - ΤΣΑΚΩΝΑ |
|
|
Αγαπητοί φίλοι Χρόνια Πολλά,
Νεότερα απο την παράδοση (η οποία ακόμη εξετάζεται!!!) του τμήματος Παραδείσια - Τσακώνα με παράκαμψη της μεταλλικής γέφυρας.
http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=14331:με-παρακαμψη-τησ-τοξοτησ-γεφυρασ-τέλη-απριλίου-παραδίδεται-το-παραδείσια-τσακώνα&Itemid=68
Τώρα μιλάνε για μετά το Πάσχα (τέλη Απριλίου - αρχές Μαίου). Ζήσε Μάη μου.... Πάλι καλά που προχωράει έστω και με τέτοιους ρυθμούς το έργο. Για το κομμάτι μέσα στη Μεσσηνία κανένα νεότερο μέχρι σήμερα.
Πηγή: eleftheriaonline.gr
Καλή Χρονιά σε όλους
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Wed Dec 28, 2011 6:28 pm Post subject: Re: ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ - ΤΣΑΚΩΝΑ |
|
|
Χρονια Πολλα και απο εμενα
Sxiza07 ως εξαιρετικα δυσπιστος με τις προθεσμιες, δεν πολυ πιστευω αυτα που λεγονται.....και ιδου και οι αποδειξεις:
Το έργο του δρόμου Παραδείσια - Τσακώνα εντάσσεται στο ΕΣΠΑ. Θα δοθεί αρχικά στην κυκλοφορία στο τέλος του 2011 με παράκαμψη 800-1.000 μέτρων για τα ΙΧ αυτοκίνητα στο σημείο της μεγάλης κατολίσθησης, ενώ ολοκληρωμένο, με την τοξωτή μεταλλική γέφυρα στο συγκεκριμένο
σημείο, θα παραδοθεί Ιούνιο με Ιούλιο του 2012.
Αυτά ανακοίνωσε χθες ο αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας Χρήστος Μαλαπάνης, ενημερώνοντας για την προχθεσινή πολύωρη σύσκεψη
που έγινε στο υπουργείο Υποδομών υπό την προεδρία του υφυπουργού Γιάννη Μαγκριώτη και με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων υπηρεσιών
Το παραπανω ειναι το πρωτοσελιδο της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ στις 07-07-2011
Τα σχολια δικα σας...
ΥΓ Συμφωνα με εκεινο το τευχος η παραδοση ολοκληρου του τμηματος θα γινονταν Ιουνιο-Ιουλιο του 2012 |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Dec 29, 2011 12:47 am Post subject: |
|
|
ο,τι και να γίνει παίδες, ένα είναι σίγουρο, ότι σε 4-6 μήνες θα το περπατάμε μέχρι τη Σπερχογεία - στο Praktiker. Μας είχαν πει για Δεκ 2011 και θα το πάνε για Μάιο-Ιούνιο 12. Δε βαριέστε....τους έχουμε μάθει τους Έλληνες παπαρολόγους που είναι στα πράγματα.
Χρόνια Πολλά σε όλους με υγεία και εύχομαι το 2012 να είναι καλύτερο σε κάθε τομέα.
και ένα εύκολο κουίζ από ένα μικρό οδοιπορικό που έκανα σήμερα το απόγευμα.
αναμείνατε τη συνέχεια....μετά τις απαντήσεις σας. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Thu Dec 29, 2011 7:15 am Post subject: |
|
|
Έλα, ευκολάκι είναι.
1) Cut & Cover του Α7 στη περιοχή της Σκάλας
2) Πάλι από τον Α7 στον Αγ. Φλώρο. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Dec 29, 2011 11:14 am Post subject: |
|
|
Ευκολο το κουίζ αλλά Σταύρο εσύ ξέρεις πολλά! Στο Μορέα εργάζεσαι;
Οντως το ΣΕΑ λέει Αρφαρά αλλά βρίσκεται στον Αγιο Φλώρο, αρκετά μακρυά από τα Αρφαρά.
Ο Μορέας έχει βάλει συστήματα συναγερμού στο δρόμο, μου το εξήγησε ευγενικά ένας τεχνικός τους που με σταμάτησε, και είναι δύσκολο κάποιος να μπει ανενόχλητος και να τον φωτογραφίσει.
Εγώ τελικά έκανα μια μικρή διαδρομή περίπου 10 χλμ μέσα στη Μεσσηνία.
Αργά το βράδυ ή αύριο οι υπόλοιπες φωτογραφίες. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Dec 29, 2011 12:27 pm Post subject: |
|
|
Με αυτό το χαλίκι έφτιαξαν το 2000 τον αντιολισθηρό τάπητα στον δρόμο Γιάννενα-Πρέβεζα και κρατάει ακόμη τέλεια!(Το τμήμα μέσα στο νομό Ιωαννίνων).Είχε πράσινο χρώμα απ'οτι θυμάμαι.Οι υπόλοιποι δρόμοι γίνονται με το γνωστό ασβεστολιθικό...δηλαδή καθρέφτης σε ένα χρόνο... |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Thu Dec 29, 2011 12:29 pm Post subject: |
|
|
Ονειρο ζω μη με ξυπνάτε !!!!!
ομορφάντρα μου βάλε και τις υπόλοιπες φωτό. Περιμένουμε με τα μάτια ορθάνοιχτα
Χρόνια Πολλά - Καλή χρονιά σε όλους με υγεία και δουλειά |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Thu Dec 29, 2011 7:09 pm Post subject: |
|
|
Καλησπερα και καλη χρονια. εχει κανεις φρεσκο υλικο απο το ακτιο-αμβρακια , το μοναδικο εργο στην δυτικη ελλαδα ? |
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Thu Dec 29, 2011 10:52 pm Post subject: |
|
|
....λετε να αξιωθουμε, καποια στιγμη να εχουμε και ενα τετοιο φωτορεπορτζ για το τμημα Καλο Νερο - Τσακωνα;;;;;;;; |
|
Back to top |
|
|
|