|
stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
assotos yios Stadium Expert
Joined: 30 Mar 2004 Posts: 955 Location: not aswtosgios blogspot :-)
|
Posted: Sun May 08, 2011 12:29 pm Post subject: |
|
|
Ελπίζω το παρακάτω σχόλιο να μην ξεφεύγει πολυ απο το θέμα του thread,νομίζω όμως οτι αφορά γενικά την μετακίνηση στην πόλη.Αφορά φυσικά το ποδήλατο μια απλή εφεύρεση με προφανή πλεονεκτήματα στην οποία έλαχε να γίνει ιδεολογικό σύμβολο μίας εποχής.Έτσι ως σύμβολο του "Καλού" δίνει το πλεονέκτημα στον χρήστη του να εγείρει απαιτήσεις που ξεπερνούν τα όρια της κοινής λογικής και να τις συνοδεύει με την απαραίτητη δόση περιφρόνησης απέναντι σε όσους εκφράζουν ενστάσεις.Κυρίως γι αυτό τον λόγο δεν σχολιάζω οσο θα ήθελα ειδήσεις που αφορούν το ποδήλατο όπως την μεταφορά στο μετρο ή την παράλογη ιδέα για χρήση των λεωφορειολωρίδων απο τούς ποδηλάτες .Φυσικά ούτε η χρήση των πεζοδρομίων ή ο σεβασμός βασικών διατάξεων του ΚΟΚ μπορεί να γίνει αντικείμενο κριτικής.Όμως,έχω πλέον την άποψη οτι αντικοινωνική συμπεριφορά αφορά όλο και πιο σημαντικό ποσοστό ποδηλατών.Προσωπικές εμπειρίες μόνο των τελευταίων ημερών:Παρασκευή πρωί,γωνία Σόλωνος και Μαυρομιχάλη,ο φούλ εξοπλισμένος ποδηλάτης στρίβει με ταχύτητα που οποιοδήποτε μηχανοκίνητο δίκυκλο θα ονειρευόταν αδιαφορώντας για την κίνηση των πεζών.Εξάλλου τι ζημία να σου προκαλέσει ένα ποδηλατο...Κυριακή πρωί,Λεωφόρος Αλεξάνδρας και Χ.Τρικούπη:ομάδες ποδηλατών κατεβαίνουν την λεωφόρο παραβιάζοντας το κόκκινο σηματοδότη,αδιαφορώντας για τους πεζούς που θέλουν να χρησιμοποιήσουν την διάβαση και βρίζοντας τους οδηγούς που διαμαρτύρονται...Χωρίς να σας κουράζω,το συμπερασμά μου είναι οτι δυστυχώς οι χρήστες των ποδηλάτων είναι ,σε γενικές γραμμές ,όσο οδηγικά τραμπούκοι και ανεύθυνοι είναι και οι υπόλοιποι χρήστες των μηχανοκίνητων μέσων.Το χειρότερο είναι πως αυτοί πιστεύουν πως η επιλογή τους αποτελεί και ηθικό πλεονέκτημα! |
|
Back to top |
|
|
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Sun May 08, 2011 6:39 pm Post subject: |
|
|
@ orthodontist
Για να εξηγηθω καπως καλυτερα παραθετω μια φωτο απο δυο εισιτηρια, το ενα ειναι εβδομαδιαιο και το αλλο διαρκειας 70λεπτων + μια δευτερη ακυρωση για μια μονο διαδρομη.
Οπως φαινεται στην πισω μερια εχει μαγνητικη ταινια. Μονο τα ακυρωτικα στο Μετρο χρησιμοποιουν αυτη την τεχνολογια, στα υπολοιπα μεσα, τραμ λεωφορεια, ειναι τα γνωστα ακυρωτικα οπως της Αθηνας. (Φαινεται η ακυρωση στο μπροστινο μερος του εισητηριου).
Στο μετρο ομως, οπως φαινεται και στην φωτο, το μηχανημα ακυρωνει, μαλλον καλυτερα καταγραφει την διαρκεια του εισητηριου, στην πισω μερια του εισητηριου, παραλληλα στην μαγνητικη λωριδα, εστω κι εαν το ειχα ηδη ακυρωσει νωριτερα σε αλλο μεσο.
Ειναι χαρτινο εισητηριο, και σαφως πιο ευαισθητο απ οτι μια καρτα πλαστικη, αλλα κοστιζει και 1€!
Τωρα για το εισιτηριο που μου λες οτι μοιαζει σαν πιστωτικη' υπαρχει κι εδω αυτο, αλλα χρησιμοποιειται στις καρτες διαρκειας ενος ετους και μπορεις να την ανανεωσης και μεσω ιντερνετ.
Σε αυτη την περιπτωση απλως περνας την καρτα στο πανω μερος του ακυρωτικου, αναγνωριζει το εισιτηριο και σου ανοιγει την εισοδο.
Οσο για την οικογενεια που ανεφερα στο προηγουμενο ποστ, χρησιμοποιουσε ενα απλο εισητηριο απο τα χαρτινα, οποτε προφανως δεν ισχυει εδω η χρονοκαθυστερηση, αλλα καλο θα ηταν να υπηρχε.
Αυτα απο εδω, πιστευω πως κι εκει κατι αντιστοιχο θα ισχυσει, διοτι ΟΑΣΑ και GTT εχουν ξανα συνεργαστει στο παρελθον με τους ολυμπιακους, οπως και για την κατασκευη του Μετρο Θεσσαλονικης. |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Mon May 09, 2011 4:54 am Post subject: |
|
|
Σε συνέχεια του προηγούμενου post, εδώ στο Sydney μετά το τέλος του ταξιδιού και εφόσον έχει λήξει η ισχύς του εισητηρίου, το εισητήριο (με μαγνητική ταινία) κρατείται από το μηχάνημα για να ανοίξει η μπάρα και να μπορέσεις να βγεις από το σταθμό, ώστε να πας σπίτι σου.
Αν δηλαδή δεν κατακρατηθεί το εισητήριο από το μηχάνημα, δεν μπορείς να βγεις από τον σταθμό προορισμού αφού η μπάρα μένει κλειστή πάντα και υπάρχει υπεύθυνος του σταθμού που παρακολουθεί την σωστή τήρηση της διαδικασίας.
Σε ότι αφορά τα εισητήρια λεωφορείων, εδώ έχουν εισητήρια με μαγνητική κάρτα τα οποία λειτουργούν με την ίδια τεχνολογία όπως και των τρένων με τη διαφορά ότι υπάρχει μεγάλη ποικιλία από εισητήρια.
Το παρακάτω είναι για 10 διαδρομές σε οποιοδήποτε δρομολόγιο στο κεντρο της πόλης
Το κρατάς στο πορτοφόλι και μέχρι να τελειώσει μπορεί να έχουν περάσει και 2 χρόνια αν δεν πολυμετακινήσαι με τα λεωφορεία. Το κάθε δρομολόγιο εκτός της καταγραφής στη μαγνητική ταινία στην εμπρόσθια πλευτά του, τυπώνεται και από την πίσω του πλευρά συμπληρώνοντας μία λίστα από το 1-10 .
Ένα άλλο κορυφαίο θέμα με τη λειτουργία των λεωφορείων όπως γνωρίζουν και άλλα μέλη του φόρουμ που πήγαν ή έζησαν στο εξωτερικό, είναι ότι εδώ ο οδηγός είναι και εισπράκτορας, δηλαδή ο επιβάτης μπαίνει πάντα από μπροστά και αποβιβάζεται πάντα από τη μέση ή τη πίσω πόρτα. Αναγκαστικά λοιπόν ακυρώνεις το εισητήριο σου μπροστά στα μάτια του οδηγού-εισπράκτορα.
Για να τα λέμε όμως όλα, η λειτουργία του δικτύου των λεοφωρείων στο κέντρο του Sydney είναι καλή αλλά στα προάστεια δεν είναι και τόσο. |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Tue May 10, 2011 2:54 am Post subject: |
|
|
Και στο Μόντρεαλ του Καναδά, στα λεωφορεία ο επιβάτης μπαίνει πάντα από μπροστά και αποβιβάζεται πάντα από τη μέση ή την πίσω πόρτα. (Στα λεωφορεία μπορείς να πληρώσεις με κέρματα στην είσοδο σου,χωρίς όμως ρέστα,με coin slot). Ο οδηγός είναι και εισπράκτορας και ελεγχτής. Μια εναλλακτική λύση, για όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, ποιο αξιόπιστη από θέμα αντιγραφής και ποιο οικολογική αφού 'φορτίζεται΄σε ειδικά μηχανήματα. Η κάρτα OPUS, δηλ. η κάρτα τσιπ,
μοιάζει με πιστωτική ή τηλεκάρτα και χρησιμοποιείται σε όλα τα μέσα μεταφοράς και σε όλους τους οργανισμούς αστικών συγκοινωνιών, φορτίζεται σε μηχανήματα σε σταθμούς μετρό, σε τερματικούς σταθμούς λεωφορείων και συμβεβλημένα καταστήματα. Υπάρχει σκέψη να φορτίζεται μέσω ίντερνετ, όπου με την πρώτη χρήση θα φορτίζεται. όλα τα επικυρωτικά μηχανήματα συνδέονται με κεντρικό σύστημα,όπου μπορούν να γίνονται αναλύσεις για τον κυκλοφοριακό φόρτο των μεταφορικών μέσων. Χρησιμοποιήθηκε πρώτη φορά στο μετρό του Χονγκ Κονγκ το 1997 (Octopus Card). Τελειώνοντας, θεωρώ ότι καλύτερη αισθητικά λύση από τις γνωστές πόρτες για τον έλεγχο των χρηστών του μετρό, είναι η περιστροφική πόρτα. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Tue May 10, 2011 9:30 am Post subject: |
|
|
Παιδιά σόρρυ αλλά αυτό με την είσοδο μόνο από τον οδηγό παγκόσμια πρωτοτυπία δεν είναι. Ακόμα και στα Γιάννενα τα αστικά έτσι είναι. (ενδεχομένως και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας).
Αυτό όμως δεν μπορεί να δουλέψει σε λεωφορεία με πληρότητα 90% γιατί θα έχουμε τα γνωστά:
-Καλέ προχωρήστε λίγο στο βάθος, το λεωφορείο άδειο είναι.
-Και πού να πάω κυρά μου, άμα θέλεις περνα εσύ στο βάθος.
Και άλλα όμορφα τέτοια να κοσμούν το πρωινό μας, όταν ξυπνάμε να πάμε στη δουλειά, αντί για ψαροκάικα. |
|
Back to top |
|
|
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Tue May 10, 2011 5:10 pm Post subject: |
|
|
Ο prevezanos εχει δικιο, αυτα τα συστηματα ειναι για πολιτισμενους ανθρωπους με υπομονη και να σεβονται και τον διπλανο επιβατη. Στην Αθηνα αυτο το πολιτισμενο εχει χαθει προ πολλου.
Για παραδειγμα δεν νομιζω να εχουν καταλαβει, οτι τον ανελκυστηρα τον χρησιμοποιουν σε ειδικες περιπτωσεις, οπως ατομα με ειδικες αναγκες Κανονικα θα επρεπε να ειναι "κλειδωμενο"
και οταν το καλεις να σε εξυπηρετει ο υπαλληλος, οχι μονο να σου ανοιξει την πορτα αλλα και να τσακιστει να σε βοηθησει εφοσων χρειαστει και τον καλεσεις... αλλα τι λεω τωρα ε, χρειαζεται "ειδικη διαπαιδαγωγηση"...
καποτε εφτανε μια σταλα φιλοτιμο για κατι τοσο απλο.
Τες πα, αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να γινει και τιποτα, και να αφησουμε την κατασταση στα χερια του καθε "μη φορολογουμενου" (κι ο νοων νοειτω).
Κατ'αρχας φιλε Squirrel (σε χασαμε!) αυτο το συστημα με τη περιστροφικη δεν θα κρατησει για πολυ στην Αθηνα. Πρεπει να μαθει ο κοσμος πρωτα να χτυπαει εισιτηριο, οποτε πρεπει να παμε σε κατι πιο αυστηρο και κλειστο ωστε να εμποδιζει,
αλλιως θα αρχισουν να πηδανε απο πανω. Επισης με τους καγκουρες της ελλαδας θα βρουν 1000 δικαιολογιες να μην τοποθετηθουν, του στυλ σε περιπτωση εκκενωσης αυτο θα εμποδιζει την εξοδο ενω με
τα γυαλινα πορτακια θα εχουμε ελευθερη προσβαση εφοσων θα ειναι ορθανοιχτα.
Επισης τετοιο οργανωμενο συστημα ωστε να κανει και στατιστικες μελετες αμμεσα παρακολουθωντας την ροη των επιβατων και να κανει παραλλαγες στο συστημα (στα επιγεια μεσα αυτο να υποθεσω;!)
μοιαζει σεναριο επιστημονικης φαντασιας... υποψην, και οχι μονο για την Ελλαδα!
Υπαρχει ενα αλλο συστηματακι με GSM (οπως στα τρενα) το οποιο παρακολουθει την θεση του καθε λεωφορειου, και μετραει χρονοαποσταση ξεχωριστα για το λεωφορειο που το προπορευει και εκεινο που το ακολουθει.
Ετσι εαν ειναι καποιος με καθηστερηση του δειχνει με κοκκινο τον χρονο, εαν ο οδηγος τρεχει και βγαινει νωριτερα στις στασεις γινεται μπλε, οποτε πρεπει να κοψει, και εαν ειναι στην ωρα του ειναι πρασινο.
Υπαρχουν τετοιες συσκευες σε καθε λεωφορειο ξεχωριστα, ειναι μικρο οσο ενα Navigator ισως και λιγο μεγαλυτερο, μετα υπαρχει και ενα κεντρο το οποιο απλα παρακολουθει το ολο συστημα και ελεγχει τα λεωφορεια, τραμ.
Σε περιπτωση που υπαρξει σοβαρο προβλημα, στελνει ενα λεωφορειο για να καλυψει την καθυστερηση του προηγουμενου, μεχρι να ξαναπιασει την γραμμη στην ωρα του ο προηγουμενος και μετα αποσυρεται.
Αυτο ειναι το συστημα τηλεματικης στο οποιο εμφανιζεται και στις στασεις η ακριβης ωρα των λεωφορειων, στο τορινο. Και δουλευει ικανοποιητικα!
Εαν υπαρχει κινηση με τους επιβατες το δηλωνει ο καθε οδηγος ξεχωριστα στο κεντρο, αλλα απ οσα γνωριζω δεν κανουν και τιποτα. Αντιθετως ομως οταν δεν υπαρχει επιβατικη κινηση,
βαζουν συνηθως ιδιωτικες εταιρειες να κανουν στατιστικες μελετες και με τα αποοτελεσματα, κανουν τις περικοπες ή τις αλλαγες δρομολογιων. Το μεγαλυτερο προβλημα ομως στην ελλαδα ειναι οτι δεν επικυρωναν τα εισητηρια.
Επισης φιλε losada, αυτο το συστημα το οποιο κραταει το εισιτηριο θα ηταν πολυ χρησιμο στην περιπτωση με προορισμο το αεροδρομιο, κατα την εξοδο απο το σταθμο.
Και θα κανω και μια ερωτηση, στο losada και τον Squirrel, οι εταιρειες ειναι ιδιωτικες ή δημοσιες; Εδω ειναι ηδη ημι-ιδιωτικα,και κατι ακουγεται οτι το μεριδιο του δημοσιου (της περιφερειας) θα το αγορασουν γαλλοι, που παρεμπιπτοντως τις περισσοτερες εταιριες αστικης μετακινησης στην ανατολικη δυτικη και νοτια ευρωπη τουλαχιστω τις ελεγχουν γαλλοι, γερμανοι και εγγλεζοι, (βορρα δεν γνωριζω πως εχουν τα πραγματα) ετσι για να ξερουμε και τι μας γινεται και παραεξω.
Ελπιζω να μην σας κουρασα. |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu May 12, 2011 5:07 pm Post subject: |
|
|
Τι κανει αυτός ο γύφτος εκεί???
Κατάσχεση στο αυτοκίνητό του έγινε? Για φθορά δημόσιας περιουσιας, παρακώληση συγκοινωνίας, παράβαση ΚΟΚ, για πιθανή πρόκληση ατυχήματος και δεν ξέρω για τί άλλο. Δεν με νοιάζει αν έχει 3 παιδιά και γιαγιά άρρωστη! |
|
Back to top |
|
|
manos pde New Member
Joined: 07 Jul 2010 Posts: 20
|
Posted: Thu May 12, 2011 5:31 pm Post subject: |
|
|
Είχαμε και άλλο,ακομα καλυτερο σκηνικό σήμερα..
Αυτή τη φορά κάποιος "ξέχασε" το αυτοκίνητο του μέσα σε σήραγγα ο μηχανοδηγός του πρώτου πρωινού απο Κιάτο το είδε εγκαιρα,φρέναρε,αλλα δεν προλαβε να το σταματήσει..Ευτυχώς είχαμε μόνο με υλικές ζημιές..
Τα πράγματα πλέον έχουν ξεφύγει πέρα απο κάθε όριο... |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
|
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Mon May 30, 2011 9:33 am Post subject: ΜΕΤΡΟ - ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ |
|
|
Ολοκληρώνονται οι εργασίες αποκατάστασης πάνω από τους σταθμούς της επέκτασης προς Ελληνικό και πλέον όλα έχουν πάρει την τελική τους μορφή:
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/30052011003.jpg
Ας ρίξουμε όμως και μια πιό "κοντινή" ματιά.....
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/30052011005.jpg
Βλέπετε τίποτα περίεργο???
......
...
Η πινακίδα γράφει "Άγιος Αντώνιος"... Η ίδια η Αττικό Μετρό που πληρώνει τη μελέτη για τη σήμανση... αδρά... έχει από καιρό ανακοινώσει ότι πρώτη (όταν λυθεί το θέμα με τη Siemens) θα δοθεί η επέκταση από Άγιο Αντώνιο για Περιστέρι με τέρμα τον σταθμό Ανθούπολη...
Με άλλα λόγια οι πινακίδες αυτές (γύρω στις 20 σε κάθε σταθμό Χ 4 σταθμούς) θα πρέπει να αντικατασταθούν πριν καν ανοίξει η επέκταση του Ελληνικού
Ο "έξυπνος" ο μελετητής δεν σκέφτηκε ότι στην τελική, ανεξάρτητα με το χρόνο παράδοσης το λογικό είναι να τοποθετηθούν πινακίδες "προς Ελληνικό/Ανθούπολη" και αν ακόμα δεν έχει παραδοθεί η Ανθούπολη για το χρονικό διάστημα μέχρι να ανοίξει, μπαίνει ένα αυτοκόλλητο που καλύπτει το Ανθούπολη και γράφει "Άγιος Αντώνιος" (όπως έχει γίνει τώρα στον ΗΣΑΠ που δεν λειτουργεί το Μοναστηράκι - Ομόνοια)... |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Mon May 30, 2011 10:53 pm Post subject: |
|
|
Ελα μωρε τι αγχωνεσαι. Θα βαλουμε ενα αυτοκολλητο απο επανω (οπως εχουν κανει με ολες τις επεκτασεις μεσα στα βαγονια) που θα λεει Ανθουπολη
Ασχολεισαι με κατι ασημαντοτητες. Εδω δεν γνωριζουμε αν, πως και πότε (ποτέ????) θα παραδοθουν οι σταθμοι (αφου θα εχουν σαπισει πρωτα μεχρι να αποφασισουν οι 300 φωστηρες να αποκτησουν cohones και να ξαποστείλουν την Siemens) και να βρεθει αλλο συμβατο συστημα ή λυση. |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Mon May 30, 2011 11:27 pm Post subject: |
|
|
Εκτός από το 'αξιοπερίεργο' της δεύτερης φωτογραφίας που μας παραθέτει ο StavrosGramm και τον ευχαριστούμε για αυτό, είναι ότι στην πρώτη φωτογραφία, στο πεζοδρόμιο που υπάρχει ειδική διαγράμμιση για ανθρώπους με προβλήματα όρασης, παρακάμπτεται ένα καπάκι ύδρευσης(; ) ! Αθάνατη ελληνική προχειρότητα.. !!!
|
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Jun 01, 2011 3:40 pm Post subject: |
|
|
Μιας αναφερόμαστε σε σχετικά "ασήμαντα" πράγματα σχετικά με το μετρό (μιας και οι σοβαρές εξελίξεις περιμένουν ακόμα) να αναφέρω και εγώ κάτι που άκουσα από συγγενή μου που δουλεύει στο μετρό.Αν ξέρει κάποιος περισσότερα ας το επιβεβαιώσει.
Μάλλον έχουμε μετονομασία του μελλοντικού (και έτοιμου) σταθμού "Χαϊδάρι" σε "Αγία Μαρίνα".
Για να λέμε την αλήθεια η ονομασία Χαϊδάρι ήταν ελαφρώς άκυρη καθώς ο σταθμός δεν είναι καν στα διοικητικά όρια του Δήμου Χαϊδαρίου ενώ η τραγική ειρωνεία είναι ότι ακριβώς στην έξοδο του σταθμού βρίσκεται το Δημαρχείο Αιγάλεω!!!!
Από την άλλη δεν ξέρω αν το "Αγία Μαρίνα" είναι το ιδανικό καθώς η εκκλησία δεν βρίσκεται και δίπλα στον σταθμό. Αν υπάρχει κάποιος κάτοικος της ευρύτερης περιοχής ας μας διαφωτίσει αν το "Αγία Μαρίνα" έχει επικρατήσει ως τοπωνύμιο της ευρύτερης περιοχής ή θα μπορούσε να ονομαστεί κάπως αλλιώς?? Στην τελική ας το πούνε "Αιγάλεω - Δημαρχείο". |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Wed Jun 01, 2011 3:59 pm Post subject: |
|
|
Αγ. Μαρινα
Αγ. Παρασκευη΄
Αγ. Αντώνιος
Αγ. Δημήτριος
Αγ. Ιωάννης
Αγ. Βαρβαρα...
Εχουμε πήξει στους αγίους σ' αυτό το δίκτυο πια... |
|
Back to top |
|
|
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Wed Jun 01, 2011 9:13 pm Post subject: |
|
|
Αγιας Μαρινας λεγεται η καθετος επι της Ιερα Οδο που βρισκεται ο σταθμος. Ειναι κλειστη τωρα βεβαια, αργοτερα θα την επαναφερουν μαλλον.
Εκκλησια Αγια Μαρινα, δεν θυμαμαι να υπαρχει εκει κοντα, ισως ο Πινδος να ξερει καλυτερα. Πηξαμε οντως στους Αγιους, λες και χαθηκαν οι ονομασιες.
Σημα κατατεθεν μια εκκλησια στο μισο δικτυο, ουτε συνεννοημενοι να ηταν με τους παπαδες δηλαδη.
Πιο καλα θα ταιριαζε "Δημαρχειο Αιγαλεω". Ο σταθμος βρισκεται ακριβως στα συνορα με:
Αγια Βαρβαρα πισω απο το σταθμο, Αιγαλεω μπροστα και Χαιδαρι απο πανω... οτι να'ναι δηλαδη, εκτος απο Χαιδαρι...
Εντωμεταξυ εχω ακουσει τρελα σεναρια για τον σταθμο αυτο, ενα απο αυτα ειναι οτι μελλοντικα τον θελουν κομβικο, και τερμα της γραμμης για το αεροδρομιο,
ενω θα ερχεται αλλη γραμμη κυκλικη απο περιστερι και θα συνεχισει την πορεια του Πειραια |
|
Back to top |
|
|
Arxitektonas Junior Member
Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Thu Jun 02, 2011 12:34 pm Post subject: |
|
|
Καλά ρε παιδιά, δουλευόμαστε μεταξύ μας; Τους σταθμούς δε τους ονομάσανε έτσι επειδή σε βγάζουνε σε εκκλησίες, αλλά επειδή έτσι λέγονται οι ομώνυμοι δήμοι. Δηλαδή με αυτή τη λογική, να αλλάξουμε και τα ονόματα στους μισούς δήμους της Αττικής! Κάποτε ο κόσμος πίστευε ακόμα στο Θεό και έβγαζε τις περιοχές όπου κατοικούσε σύμφωνα με την ενορία του. Δηλάδη στην Αμερική τα San Francisco, San Diego, Santa Barbara, San Jose, πρέπει να αλλάξουνε όνομα; Έλεος πια με τον προχώ αθεϊσμό της πλάκας! |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Thu Jun 02, 2011 1:56 pm Post subject: |
|
|
Να με συμπαθάς, αλλα δήμους Αγ. Ιωάννη δεν υπάρχει, ουτε δημος Αγ. Αντωνιου, ουτε φυσικα Αγ. Μαρινας.
Επίσης ο Αγ. Δημήτριος λεγεται κανονικά Μπραχάμι, αλλο αν εμεις πιάσαμε να καταργήσουμε την ιστορία αλλαζοντας τα τουρκολαβανικα τοπωνυμια (Χασανι = Ελληνικο, Σούρμενα = Α.Γλυφαδα κλπ) |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Thu Jun 02, 2011 2:15 pm Post subject: |
|
|
Δεν είναι θέμα αθεϊσμού, ούτε ασέβειας προς τα ιστορικά ονόματα των περιοχών. Εϊναι θέμα χρηστικότητας του μέσου. Προσωπικά, ακόμα και ύστερα από τόσα χρόνια, όποτε θέλω να μπω στην κόκκινη γραμμή το σκέφτομαι μέχρι να βρω προς ποιον Άγιο θα κινηθώ.
Και επίσης, άλλο να ονομάζεται μία στάση Αγία Παρασκευή, η οποία αναφέρεται σε έναν από τους μεγαλύτερους δήμους της Αττικής, και άλλο Αγία Μαρίνα, η οποία αναφέρεται σε έναν δρόμο που γνωρίζουν μόνο οι κάτοικοί της. Διότι ο απλός επιβάτης, όταν ψάχνει να βρει την στάση Αγία Παρασκευή, θα κοιτάξει κάπου στα ανατολικά προάστια. Άμα του πουν του καημένου, έλα στην Αγία Μαρίνα, το ποιο πιθανό είναι να πάρει το καράβι για Αίγινα. |
|
Back to top |
|
|
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Thu Jun 02, 2011 2:59 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Έλεος πια με τον προχώ αθεϊσμό της πλάκας! |
Φιλε μου σορρυ κι ολας εαν σου εθιξα τα θρησκευτικά σου πιστευω, δεν ειπα, οτι ειπα, με αυτο το σκοπο. Συμφωνω με τον φιλο aikinn, δεν το προχωραμε αλλο και γυριζουμε στο θεμα μας.
Μια ακομα καλυτερη ονομασια, θα ηταν "ΔΡΟΜΟΚΑΪΤΕΙΟ" το οποιο πολλοι το γνωριζουν στην Αθηνα... αλλα που μυαλο...
Τωρα αυτο για την μετονομασια ισχυει; Απο που ακουστηκε; Στην ιστοσελιδα της ΑΜετρο παντως δεν αναφερεται πουθενα κατι τετοιο, και ο σταθμος παραμενει ΧΑΪΔΑΡΙ |
|
Back to top |
|
|
Mika Stadium Expert
Joined: 17 May 2005 Posts: 771 Location: London, UK
|
Posted: Thu Jun 02, 2011 3:36 pm Post subject: |
|
|
aikinn wrote: | Προσωπικά, ακόμα και ύστερα από τόσα χρόνια, όποτε θέλω να μπω στην κόκκινη γραμμή το σκέφτομαι μέχρι να βρω προς ποιον Άγιο θα κινηθώ.
|
και γω! μιλαμε για every fucking time. και καλα το μπραχαμι, παει στο διαολο, το ξερει πολυς κοσμος σαν Αγιο Δημητριο. Το Περιστερι με 400000 κατοικους, Αγιο Αντωνιο; ελεος |
|
Back to top |
|
|
stakyr_7 New Member
Joined: 29 May 2005 Posts: 33
|
Posted: Thu Jun 02, 2011 4:19 pm Post subject: |
|
|
Άγιος Δημήτριος τυπικά και με το νόμο!Τα κατάλοιπα της τουρκοκρατίας δεν έχουν θέση εν έτη 2011 κατά την προσωπική μου άποψη πάντα..
Ελπίζω να μην φάνηκε κάπως το παραπάνω αλλά ως μόνιμος κάτοικος του εν λόγω
δήμου παθαίνω μία παράκρουση με την λέξη μπραχάμι... |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Thu Jun 02, 2011 6:18 pm Post subject: |
|
|
Μπραχαμι Μπραχαμι Μπραχαμι Μπραχαμι Μπραχαμι Μπραχαμι |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Web hosting by isol.gr
|