View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Feb 14, 2011 11:17 pm Post subject: |
|
|
παντως στη κοινη συνεντευξη των κατασκευαστων που ελεγε η ναυτεμπορικη..
λενε οτι δεν θα φυγουν οι εταιριες.. |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Tue Feb 15, 2011 1:03 am Post subject: |
|
|
Επιβεβαιώνω και το κλείσιμο των εργοταξίων από Αμφιλοχία έως Αντίρριο.... |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Feb 15, 2011 3:42 am Post subject: |
|
|
Τι απέμεινε τώρα για να πετύχει το σχέδιο ερήμωσης? Να σταματήσουν κι οι εργασίες απ'την Πάτρα μέχρι τον Πύργο. Από κει μέχρι την Τσακώνα δεν υπολογίζεται καν. Όσο να ναι 5 μέτωπα 760 χλμ δρόμων είναι υπέρβαρο έργο για το ΥΠΕΧΩΔΕ. Και με 200 χλμ υπέρ-ικανοποιημένοι θα μείνουμε. Όπως ήμασταν και στο παρελθόν άλλωστε. Εργασίες μόνο στην ανατολική οδό και στο Κόρινθο-Πάτρα. Στον άξονα Θεσνίκη-Προμαχώνας, στο Πέταλο Μαλλιακού λοιπόν, έρχονται σιγά σιγά να προστεθούν και τα δύο αυτά έργα. Κάνουν ότι μπορούν βλέπετε, στον αγώνα και στην προσπάθεια για το αύριο που μας έχουν ορίσει. Εδώ ήμασταν και πριν λίγους μήνες και τα συζητούσαμε, ως απίθανα ενδεχόμενα. Στη χειρότερη περίπτωση ως φόβοι μας. Όπως και με το ΔΝΤ (άσχετο με το θέμα απλά το αναφέρω και το κλείνω αμέσως). Αλλά με τις μέρες όλα επανέρχονται και επιβεβαιώνονται. |
|
Back to top |
|
|
stavros333 New Member
Joined: 13 Apr 2010 Posts: 53
|
Posted: Tue Feb 15, 2011 2:00 pm Post subject: |
|
|
Μα να μην μας αφήσουν λίγο να χαρούμε??
Τουλάχιστον ένα - δύο μήνες..έστω μέχρι το πάσχα για να κάνουμε καλές γιορτές
Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο..
Από τη μία η συνέντευξη τύπου και οι δηλώσεις ότι δεν πρόκειται να αποχωρήσουν οι εταιρειες και από την άλλη το κλείσιμο όλων των εργοταξίων διότι δήθεν έχουν κλείσει οι στρόφιγγες των τραπεζών!!!
Και να έχεις και το Ρέππα να δηλώνει στη βουλή ότι η μη χρηματοδότηση των έργων από τις τράπεζες είναι απαράδεκτη!!
Αλήθεια ποιος από όλους μας δουλεύει περισσότερο????
Πάντως η είσοδος της παράκαμψης του Μενιδίου που παρουσίασα προχθές..
σήμερα έιχε αυτή την εικόνα :
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/upload_150211.jpg
Πάω για αγροτικό!!! |
|
Back to top |
|
|
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Tue Feb 15, 2011 2:21 pm Post subject: |
|
|
Ας μην βιαζομαστε να βγαζουμε συμπερασματα, προ ολιγων ημερων οι κοινοπραξιες ανακοινωνουν οτι δεν θα φυγουν (να θυμηθουμε οτι στην διαδικασια επαναδιαπραγματευσης βρισκονταν και εκπροσωποι απο τραπεζες)
και σημερα βλεπουμε οτι τα εγκαταλειπουν χωρις να ανακοινωσουν τιποτα επισημο.
Το δημοσιο πληρωνει και οι τραπεζες οχι;;; Αυτο μοιαζει με ανεκδοτο.
Επισης σημερα εχουμε και αυτο το δημοσιευμα.
Το θεμα ειναι οτι απ οτι φαινεται δεν εχει μπει σε εφαρμογη τιποτα ακομα απο αυτα που εχουν αποφασισει...
ετσι και οι τραπεζες συνεχιζουν την προηγουμενη σταση τους, με συνεπεια να κλεινουν τα εργοταξια.
Επισης δεν σας φαινεται κατι περιεργο με τις ανακοινωσεις που εκαναν οι κοινοπραξιες για τις καθυστερησεις;
Ο Μορεας για πχ, δεν αντιμετωπιζει ιδιαιτερα προβληματα (βλεπε την ετησια εκθεση 2010)
και τωρα μας λενε οτι θα καθυστερησει η παραδοση της Σπαρτης για το τελος του 2013 οταν πριν λιγο καιρο μας ανακοινωσαν οτι θα ειναι ετοιμο ισως και νωριτερα.
Και ξανα επανερχομαι στην ερωτηση μου, ΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ;
Λεμε τωρα ετσι΄ ....μηπως τα εργα θα συνεχιστουν με πιο αργους ρυθμους και σε συγκεκριμενα σημεια (τα λοιπα στοπ), για κανα χρονο μεχρι να ξεμπλοκαρουν οι τραπεζες, ετσι βρισκει και το δημοσιο τον χρονο για τις απαλλοτριωσεις
και μετα ξαναπιανουν με καλυτερους ρυθμους;;;; Καπως ετσι μου φαινεται η ολη κατασταση, γιατι δεν εχει λογικη το κλεισιμο και η εγκαταλειψη, εκτος κι εαν ετοιμαζεται τιποτα "καινουργιο", εκλογες ισως; |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Feb 15, 2011 6:15 pm Post subject: |
|
|
Δεν μπορώ να ακούω άλλο γι'αυτήν την κυβέρνηση. Σύσταση εταιρειών που θα προικοδοτούνται με τα μελλοντικά έσοδα του κράτους από διάφορες δραστηριότητες όπως εκμετάλλευση αυτοκ/μων που ξεκίνησαν και εγκαταλείφθηκαν γιαπιά όπως όπως και τα χουν ερημοποιήσει όλα, είναι το ύστατο μέσο για να απομυζήσουν και τα τελευταία λιγοστά έσοδα που θα προέκυπταν απ'τα έργα προκειμένου να παραδώσουν τον κρανίου τόπο που ανέλαβαν. Είμαστε χαμένοι από χέρι. Τώρα οι οδηγοί θα χουν πλέον κάθε λόγο να μη θέλουν να πληρώσουν τα διόδια γιατί πριν τουλάχιστον γίνονταν κάποια έργα. Τώρα Αυξήσανε τα διόδια και σταμάτησαν και τα έργα. Πληρώνουμε πραγματικά αέρα. Όπως έχουμε συνηθίσει άλλωστε. Γι'αυτό δε μας φαίνεται περίεργο.
Last edited by Beethoven on Tue Feb 15, 2011 7:25 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Feb 15, 2011 6:49 pm Post subject: |
|
|
εάν είχαμε κυβέρνηση με αρτίδια, θα ψήφιζαν άμεσα τροπολογία που θα απαγορεύει την είσπραξη διοδίων εφόσον κλεινουν τα εργοτάξια.
Δηλαδή ο κόσμος πληρώνει διόδια που τα αύξησαν υπερβολικά πριν 1 μήνα και μετά σταματούν τα έργα!!!! Δηλαδή πληρώνουμε για έργα που δε γίνονται; Και γιατί τους επέτρψαν την αύξηση, και τώρα που κλείνουν τα εργοταξια δε τους κόβει ο χΡέππας τον κ@λο. Και εάν μια κοινοπραξία εγκαταλείψει το έργο, να κληθεί να επιστρέψει τα διόδια που ήδη εισέπραξε. Βαλανε μια τέτοια ρήτρα στη σύμβαση;
Να καταργηθούν τα διόδια όσο τα έργα είναι σταματημένα. ΑΠΛΑ και ΚΑΘΑΡΑ.
Ετσι για να πάρουν φωτιά κάποιοι κ@λοι.
(αν και διαφωνώ ριζικά....θα γραφτώ στο ΔΕ ΠΛΗΡΩΝΩ!!!!) |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Tue Feb 15, 2011 7:00 pm Post subject: |
|
|
Φοβάμαι οτι οι συμβάσεις που υπογράφει το κράτος δεν αλλαζουν απλα με μια τροπολογία νομοθετική....
Αλλο αν το μακρινο και χαρούμενο 2007 που υπεγραφε ο κουφός τις συμβάσεις δεν υπηρξε πρόβλεψη για τροποποίηση εαν τα οικονομικά δεδομένα χειροτερέψουν... Λογικό, τότε όλοι χορεύαμε αμεριμνοι.
Εαν θέλουμε να είμαστε ακριβείς παντως, τα μονα διόδια που δεν πρέπει να πληρώνει κανείς λόγω έργων ειναι
- Ζευγολατιού
- Ρίου
- Θερμοπυλών
- Τεμπών
Τα υπόλοιπα βρίσκονται σε αυτοκινητόδρομο. |
|
Back to top |
|
|
kostakakis New Member
Joined: 13 Jan 2009 Posts: 39
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 1:10 am Post subject: Προχωρούν τα έργα στον αυτοκινητόδρομο Λεύκτρο-Σπάρτη |
|
|
Προχωρούν τα έργα στον αυτοκινητόδρομο Λεύκτρο-Σπάρτη.
|
|
Back to top |
|
|
stavros333 New Member
Joined: 13 Apr 2010 Posts: 53
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 10:40 am Post subject: |
|
|
vas8 συμφωνώ μαζί σου απόλυτα!!
Δεν φτάνει που είμαστε από τις λίγες περιπτώσεις που πληρώνουμε πριν την κατασκευή των αυτοκινητοδρόμων, μια καλή μέρα κάποιοι αποφασίζουν ότι θα θα σταματήσουν ή έστω ότι θα καθυστερήσουν τα έργα..
Να σταματήσω κι εγώ να πληρώνω ή έστω να καθυστερώ τα διόδια??
Όσο για τις συμβάσεις και πώς αυτές μπορούν να τροποποιηθούν ή όχι, έιναι θέμα μόνο <<τα έχω αρπάξει και δεν μπορώ να πω και τίποτα>>
Όποια και να είναι η κατάσταση όταν δεν τηρείται μία σύμβαση, από οποαδήποτε πλευρά, μπορεί να αλλάξει!! |
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 248
|
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 4:49 pm Post subject: |
|
|
Γεια κ χαρα
Απο την σημερινη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, εξελιξεις σχετικα με τον κομβο της Αλλαγης:
"ξεκίνησε η κατασκευή της γέφυρας του αυτοκινητόδρομου στη νέα κοίτη του Παμίσου, στον Αγιο Φλώρο, ενώ έχει πέσει η πρώτη στρώση ασφάλτου στα πρώτα χιλιόμετρα από την είσοδο στη Μεσσηνία έως τον νέο κόμβο της Αλλαγής. Στο μεταξύ, προχωρούν από το "Μορέα" οι εργασίες κατασκευής του συ-
γκεκριμένου κόμβου, ο ποίος αναμένεται να "κουμπώσει" με τον υφιστάμενο δρόμο Τσακώνας - Καλού Νερού πιο κοντά στον κόμβο της Οιχαλίας. Για τη σύνδεση με τον συγκεκριμένο δρόμο υπολείπονται 500 περίπου μέτρα, τα περισσότερα από τα οποία έχουν διανοιχθεί. Μέχρι το τέλος του Μαρτίου -κι εφόσον υπάρξει η βούληση από το υπουργείο Υποδομών- ο νέος κόμβος της Αλλαγής μπορεί να συνδεθεί με τον υφιστάμενο εθνικό δρόμο και να τον ενώσει με το Τσακώνα - Καλό Νερό. Ηδη στον καινούργιο κόμβο έχουν τοποθετηθεί φώτα, ενώ αυτές τις μέρες μπαίνουν τα στηθαία ασφαλείας και ενημερωτικές πινακίδες.
Στην υφιστάμενη εθνική γίνονται εργασίες για την εγκατάσταση φαναριών, τα οποία θα λειτουργήσουν με την παράδοση και τη λειτουργία του νέου κόμβου, που θα βρίσκεται 200-250 μέτρα πιο νότια από τον σημερινό. Με τη λειτουργία του θα καταργηθεί ο σημερινός κόμβος της Τσακώνας και τα πρώτα 800- 1.000 μέτρα στο Τσακώνα - Καλό Νερό."
Παντως η αλλη μεσσηνιακη εφημεριδα, Η ΦΩΝΗ, αναφερει, οτι "γινεται αγωνας για να διατηρηθει ζωντανο το τμημα τσακωνας - καλου νερου" (καλο ανεκδοτακι...ετσιιιιι......) |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 5:00 pm Post subject: |
|
|
Όποτε μπαίνω σε αυτό το τόπικ παθαίνω νευρικό κλονισμό με ότι διαβάζω. Και προς Θεού, δεν κατηγορώ εσάς παιδιά. Αλλά την μία ανεβαίνει άρθρο ότι φύγανε τα εργοτάξια. Μετά ανεβαίνει άρθρο ότι όλα συνεχίζουν κανονικά. Μετά ανεβαίνει φώτο με άδεια εργοτάξια. Μετά κάνουν συνεντέυξεις τύπου ότι τα έργα συνεχίζονται. Τι γίνεται ρε παιδιά? Τι συμβαίνει τελικά με τα εργοτάξια??? |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 5:37 pm Post subject: |
|
|
aikinn wrote: | [...] Τι συμβαίνει τελικά με τα εργοτάξια??? |
Τα συνεργεία μετακινούνται απο το ενα στο άλλο αναλόγως της προόδου και της δυνατότητας. Τελειωσαν οι απαλλοτριώσεις στο "Α" κομματι; Παμε εκει. Βρήκαν αρχαια; Παμε στο "Γ" που είχαμε αφήσει να συνεχίσουμε και επανερχομαστε.
Περνάει μια βόλτα απο το "Α" ο δαιμόνιος επαρχιακός ρεπορτερ Πικος Απικος, βλεπει το χωματόδρομο άδειο και γεμίζει τις σελιδες της φυλλαδας, διπλα στο "Κοπή της πιτας στον πολιτιστικο σύλλογο Νεοχωρίου" και στην καταχώρηση "Κρεοπωλειο η Σπάλα - γνησια κρεατα Ρουμελης"
Σε δουλεια να βρισκόμαστε... |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 7:20 pm Post subject: |
|
|
φίλε kostakakis πολύ ενημερωτικό το video που ανάρτησες. Ο Μωρέας πραγματικά έχει προχωρήσει και έχει φτάσει μέχρι τη Σπάρτη!
Χαίρομαι που είδαμε για πρώτη φορά εδώ σε μεγάλη έκταση ένα τμήμα που δεν είχε ξαναπαρουσιαστεί.
Ξέρεις εάν έχει διανοιγεί όλο το μήκος ή υπάρχουν ακόμα τυφλά τμήματα λόγω απαλλοτριώσεων; |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Thu Feb 17, 2011 1:32 am Post subject: |
|
|
Ευχαριστούμε για το video. Εξαιρετική δουλειά. Να υποθέσουμε ότι γυρίστηκε κάποια Κυριακή νωρίς το μεσημέρι εξ ου και δεν είδαμε ούτε ένα μηχάνημα να εργάζεται? |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Feb 17, 2011 4:36 pm Post subject: Re: ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ - ΤΣΑΚΩΝΑ |
|
|
το συμπέρασμά μου. Πολιτικοί και Υπουγοί = Ψεύτες και το κράτος είναι ο πρώτος διδάξας του ΔΕ ΠΛΗΡΩΝΩ. Από αυτό έμαθαν και οι πολίτες.
Ο μόνος τρόπος αντίδρασης που έχουμε είναι ΝΑ ΜΗ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ. Ολοι όσοι μας κοροϊδεύουν να πάνε στο σπίτι τους. |
|
Back to top |
|
|
kostakakis New Member
Joined: 13 Jan 2009 Posts: 39
|
Posted: Thu Feb 17, 2011 9:15 pm Post subject: |
|
|
@ vas8-Engineer
Το video μου το έδειξε φίλος και εγώ το έδειξα σε εσάς. Έτσι δεν γνωρίζω περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εξέλιξη του έργου. |
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Thu Feb 17, 2011 11:48 pm Post subject: Re: ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ - ΤΣΑΚΩΝΑ |
|
|
Sxiza07
Διαβαζοντας το αρθρο μου εκανε εντυπωση το παρακατω σημειο:
"Αυτό, σε συνδυασμό με την προώθηση των εργασιών από την Κοινοπραξία Μωρέα και την ασφαλτόστρωση του δρόμου μέχρι τον κόμβο της Κυπαρισσίας,"
Θα στρωσουν νεα ασφαλτο στο υφισταμενο τμημα εως το Καλο Νερο ή μιλαμε για την νεα χαραξη;;;;
Παντως αν μιλαμε για μεα χαραξη, αυτη δεν ειναι δουλεια της Ολυμπιας Οδου και οχι του Μωρεα;;;;;; |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Fri Feb 18, 2011 9:11 am Post subject: |
|
|
Αγαπητέ φίλε nvb,
Απο όσο γνωρίζω -και οι υπόλοιποι φίλοι διορθώστε με εάν κάπου κάνω λάθος- το κομμάτι που αναλογεί στον Μορέα είναι αποκλειστικά η ολοκλήρωση του νέου κόμβου της Τσακώνας (στην είσοδο του νομού) έτσι ώστε αυτός ο νέος κόμβος να ενωθεί αρχικά με τον υπόλοιπο αυτοκινητόδρομο που θα έρχεται απο τα Παραδείσια και δευτερευόντος να ενωθεί επίσης με τον αυτοκινητόδρομο που θα φεύγει για Καλό Νερό.
Εάν έχει αποφασιστεί να "πέσει" νέα άσφαλτος στο κομμάτι Τσακώνα - Καλό Νερό καλώς έχει αποφασιστεί να "πέσει", αλλά σίγουρα αυτό δεν είναι δουλειά του Μορέα, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί κάτι διαφορετικό το οποίο εγώ δεν το γνωρίζω.
Φίλοι, εάν ξέρετε κάτι παραπάνω ή κάπου κάνω λάθος στα ανωτέρω άναφερόμενα, ποοστάρετε και διορθώστε.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
|
stavros333 New Member
Joined: 13 Apr 2010 Posts: 53
|
Posted: Sat Feb 19, 2011 7:13 pm Post subject: |
|
|
Μην το βλέπετε μόνο σαν καταστροφολογία..
Αν δεν γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις από την κυβέρνηση πολύ πιθανόν να συμβεί το οτιδήποτε..
Μάλιστα πριν λίγο πληροφορήθηκα από φίλο που δουλεύει στο τμήμα Κόρινθος - Πάτρα ότι στο τέλος του μήνα η vinci σταματάει τις εργασίες και διώνχει κόσμο!!! |
|
Back to top |
|
|
|