View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Thu Feb 10, 2011 8:48 am Post subject: |
|
|
Καλημερα κ απο εμενα
Μηπως καποιος θα μπορουσε να μου εξηγησει ποια ειναι η διαφορα μεταξυ μεωπικων κ πλευρικων σταθμων διοδιων;;;;; (αν υπαρχει διαθεσιμη κ φωτο...) και ποια ειναι τα πλεονεκτηματα-μειονεκτηματα του καθενος;;;;;;
Φιλικα
NVB |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Thu Feb 10, 2011 10:35 am Post subject: |
|
|
Τα μετωπικά ειναι αυτά που έχουμε τώρα, τα πλευρικά ειναι αυτα που έχει η Αττική Οδός στις εισόδους/εξόδους του δρόμου.
Το πλεονέκτημα των πλευρικών ειναι οτι απαξ και πληρώσεις και μπεις (ή παρεις χαρτάκι για να πληρώσεις στην εξοδο όπως Ιταλια), δεν ξανασταματάς.
Το μειονέκτημά τους ειναι ο λιγος χώρος, αρα οι πιθανες ουρές που δημιουργούνται (πχ είσοδος Αττικής Οδού απο Αθηνων-Λαμιας) |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Thu Feb 10, 2011 3:34 pm Post subject: |
|
|
Πάντως αν εφαροστούν πλευρικά διόδια στις Εθνικές οδούς στην αρχή και στο τέλος τους θα είναι μετωπικά.
Η Αθηνών-Θεσ/νίκης θα έχει είσοδο/έξοδο στα υπάρχοντα διόδια Αφιδνών και είσοδο/έξοδο στα Μάλγαρα.Το ίδιο ισχύει και με τα διόδια Ελευσινας.Δεν ξέρω πως βολεύει να γίνει στην Εγνατία φεύγοντας απο Θεσ/νίκη προς Αλεξ/πολη.
Έτσι οι ουρές ,που είναι πρόβλημα κοντά στα αστικά κέντρα,θα είναι ίδιες με αυτές που υπάρχουν σήμερα.'Ισως λίγο μεγαλύτερες διότι θα καθυστερείς περισσότερο στην πληρωμή.
Στους υπόλοιπους κόμβους(όπου θα υπάρχουν 2-3 ταμεία) θα δημιουργείται μποτιλιάρισμα σε ειδικές περιπτώσεις,όπως τις Κυριακές σε κόμβους που οδηγούν σε παραθαλάσσια μέρη κλπ. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Feb 10, 2011 5:03 pm Post subject: |
|
|
ναι σωστά αυτά που λες αλλά δε θα σταματάμε 12 φορές μέχρι τη Θεσσαλονίκη αλλά 2.
Ασε που το να πάρεις το χαρτάκι στην είσοδο θα είναι πολύ πιο σύντομο (ούτε χρήματα, ούτε ρέστα, ούτε προσωπικό). Το χαρτάκι το εκδίδει μηχάνημα, όπως στο πάρκινγκ του Ελ. Βενιζέλος. |
|
Back to top |
|
|
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Thu Feb 10, 2011 7:37 pm Post subject: |
|
|
Λογικα, αν γινουν οπως λετε, μετωπικα στην αρχη και τελος καθε κοινοπραξιας και στο ενδιαμεσω με πλαγια, στο Αθηνα / Θεσσαλονικη θα εχουμε να κανουμε 4 με 5 στασεις x2.
Γιατι εαν βαλουν το συστημα που εφαρμοζεται στην ιταλια, θα χρειαστει να σταματησεις μια για να παρεις την καρτα και μια για να πληρωσεις την διαδρομη.
Τωρα εαν οι κοινοπραξιες ειναι επι της ουσιας στην διαδρομη αυτη, 4 ή και 5 (αττικη οδος - ιονια οδος - Ε65 - αιγαιου- Εγνατια) και οχι μια οπως αναφερθηκε,
δεν νομιζω οτι τα πλευρικα με τα μετωπικα αλλαζουν πολλα πραγματα απο την σημερινη κατασταση.
Εκτος και εαν συννεονοηθουν οι εταιρειες μεταξυ τους και εκει που θα πληρωνεις για να βγεις απο την ιονια για παραδειγμα σου δινει και την καρτα για την συνεχεια που ανηκει στην Ε65 κ.ο.κ.
Ετσι αποφευγεις τις μισες στασεις και ερχεται στις 5 με 6 στασεις. Εαν καποιος θελει να βγει στα μισα τις διαδρομης εφαρμοζουμε τα πλαγια διοδια, και σε περιπτωση που συμπιπτουν οι εξοδοι σε σημειο
που τελειωνει μια κοινοπραξια, και παλι πλαγια διοδια πριν τα μετωπικα... ετσι αποφευγουμε τα μποτιλιαρισματα εφοσων μοιραζουμε τα διοδια, λογο ελλειψης χωρου.
Στην ουσια αυτο που θελω να πω ειναι τα μετωπικα να μπουν μονο εκει που αλλαζουν οι κοινοπραξιες και για αυτους που θελουν να συνεχισουν στον αυτοκινητοδρομο, και οχι για αυτους που θελουν να βγουν απο το δρομο.
Για τα ηλεκτρονικα διοδια του στυλ Νορβηγιας δεν το συζηταω καθολου, αυτα δεν γινονται σε χωρες οπως η Ελλαδα για διαφορους λογους.
Αντι για ηλεκτρονικα εισητηρια ευχομαι να καταληξουν σε ενα κοινο PASS σε ολους τους αυτοκινητοδρομους. Αυτο μπορει να λυσει αρκετα απο τα προβληματα οπως καυσιμα, χρονος, ρυπους.
Αλλα για να γινουν αυτα πρεπει να ολοκληρωθουν οι κατασκευες ωστε να γινουν "κλειστοι" και να εξασφαλιζουν τα εσοδα. |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Thu Feb 10, 2011 8:09 pm Post subject: |
|
|
Νομίζω ότι είναι πολύ πιο απλό απο ότι έχεις στο μυαλό σου.
Θα παίρνεις χαρτάκι εκεί που θα μπαίνεις και θα βγαίνεις όπου θέλεις πληρώνοντας για τα χιλιόμετρα που έκανες(και ας έχεις περάσει απο 2 κοινοπραξίες).
Ο υπαλληλος θα χτυπάει το χαρτάκι(πιστεύω να υπάρχει κάτι σε barcode),για να σου πει πόσα χρωστάς,και ταυτόχρονα θα περνάει σε βάση δεδομένων η διαδρομή σου.
Μετά είναι πολύ απλό να προκύψει το πόσα θα πάρει η κάθε εταιρία.
Εαν υπάρχουν περισσότερες απο μια διαδρομές μεταξύ μιας εισόδου και μιας εξόδου(όπως πχ Αθήνα-Ηγουμενίτσα μέσω Ε-65 ή ΠΑΘΕ-Εγνατία),μπορεί να μπούν μετωπικά διόδια για να ενημερώνεις το χαρτάκι. |
|
Back to top |
|
|
manosbar New Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 66 Location: Αθήνα(Ζωγράφου)
|
Posted: Thu Feb 10, 2011 8:30 pm Post subject: |
|
|
Cpt. Haddock wrote: | Τα μετωπικά ειναι αυτά που έχουμε τώρα, τα πλευρικά ειναι αυτα που έχει η Αττική Οδός στις εισόδους/εξόδους του δρόμου.
Το πλεονέκτημα των πλευρικών ειναι οτι απαξ και πληρώσεις και μπεις (ή παρεις χαρτάκι για να πληρώσεις στην εξοδο όπως Ιταλια), δεν ξανασταματάς.
Το μειονέκτημά τους ειναι ο λιγος χώρος, αρα οι πιθανες ουρές που δημιουργούνται (πχ είσοδος Αττικής Οδού απο Αθηνων-Λαμιας) |
+1 Πλεονέκτημα των πλευρικών διοδίων είναι ότι είναι δυνατός ο έλεγχος του φόρτου στον άξονά σου, δηλαδή πόσους αφήνεις να μπουν ανά πόση ώρα και σε ποιο τμήμα κτλ.
Στην Ελλάδα δεν υπάρχει κάτι τέτοιο αλλά στην Αμερική χρησιμοποιείται σε κάποιους άξονες.
Δείτε επίσης και αυτό.
|
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu Feb 10, 2011 11:26 pm Post subject: |
|
|
Ε-65, ο "αγνωστος" αυτοκινητοδρομος
Πριν ξεκινησω, για αλλη μια φορα να ευχαριστησω τον καλο φιλο mike, για ολη τη βοηθεια που μου προσεφερε,για τον τροπο που θα προσεγγισω τα εργα, τις ονομασιες των τεχνικων(σηραγγες,γεφυρες κτ.λ.) και διαφορα αλλα μυστικα και tips.
Ο δρομος οπως θα γνωριζετε, δεν βελτιωνει και ουτε ακολουθειται απο παραπλευρο οδικο δικτυο πλην ελαχιστων τμηματων, κατα συνεπεια εγιναν "ασκησεις επι χαρτου" για να επιλεγουν τα σημεια των επισκεψεων.
Η μερα της φωτογραφησης ηταν το Σαββατο 5/2. Την προηγουμενη μερα η Φθιωτιδα και κυριως η δυτ. Φθιωτιδα μεγαλο τμημα της οποιας διασχιζει ο Ε-65, επληγη απο σφοδροτατες χιονοπτωσεις, πραγμα το οποιο μου δημιουργησε εντονη ανησυχια οτι το ορεινο κομματι θα ειναι απροσπελαστο. Τελικα, ολα πηγαν καλα και με συντροφια εναν ηλιο λαμπροτατο, νομιζω οτι θα πρεπει να "αιχμαλωτισα" εικονες οχι και τοσο ευκολο να επαναληφθουν και βεβαια εννοω τα χιονισμενα εργοταξια και τοποθεσιες.
Ξεκιναμε με πρωτη φωτογραφια της πεινας, απο το αυτοκινητο δηλ. πανω στην ανω διαβαση της Αθηνων-Λαμιας, στο σημειο που η γεφυρα περναει απο την σιδηροδρομικη γραμμη και ειναι η αρχη του Ε-65 και τον οποιο βλεπετε. Δρομος και γραμμη πηγαινουν μαζι μεχρι τον Α/Κ Καρπενησιου και λιγο μετα χωριζουν για να ανεβουν απο διαφορετικες πορειες το ορεινο κομματι. Ξανασμιγουν στο οροπεδιο Ξυνιαδας και περιπου λιγο πριν τα Λουτρα Καϊτσης, χωριζουν οριστικα, η γραμμη τραβωντας ανατολικα να κατεβει προς Δομοκο και ο δρομος δυτικα να κατεβει προς Καρδιτσα.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSC06073n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSC06076n.jpg
Φτανουμε στην ανω διαβαση της παλιας εθνικης οδου Λαμιας-Αθηνων.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSC05963n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1149n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1151n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1150n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSC05964n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1153n.jpg
Συνεχιζουμε απο την ανω διαβαση Γοργοποταμου.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1146n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSC05959n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSC05957n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1144n.jpg
Αριστερα και στις δυο διαβασεις διακρινεται χιονισμενη η Οιτη.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSC05958n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1148n.jpg
Προχωραμε και φτανουμε στον Α/Κ Καρπενησιου.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1156n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1157n.jpg
Απο δω ξεκινα η αναβαση για το ορεινο κομματι και τα εργοταξια του.
Περνωντας το χωριο Στυρφακα περναμε, την σιδ. γραμμη, την καινουργια γεφυρα της γραμμης, και πηγαινοντας για την Μοσχοκαρυα, συνανταμε το εργοταξιο της σηραγγας Τ2.
Η φωτο με τις παρκαρισμενες λιμουζινες αφιερωνεται στον prevezano.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1173n.jpg
Καποια τεχνικα...
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1171n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1168n.jpg
Η σηραγγα Τ2(ΝΑ μετωπο)
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1169n.jpg
Πλησιαζουμε
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1167n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1170n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSC05976n.jpg
Μετα απο δω, υπηρξε μια μικρη "ατυχια" η οποια ουδολως με πειραξε.
Εφτασα στη Μοσχοκαρυα και ενω ημουν μια ανασα απο το οροπεδιο της Ξυνιαδας, ο δρομος ηταν κλειστος απο τα χιονια. Ετσι γυρισα πισω Λαμια και ανεβηκα απο την εθνικη οδο στο οροπεδιο, οπου ολα ηταν ασπρα. Εφτασα στον Σ/Σ Αγγειων, και απο δω κατεβηκα τον δρομο, για Λ. Καϊτσης για να συναντησω την Τ3 και τον Α/Κ Σμοκοβου.
Στο βαθος βλεπουμε τον Α/Κ Σμοκοβου, το επιχωμα της νεας γραμμης και πισω την σιδ. γραμμη.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1197n.jpg
Σηραγγα Τ3(βορειο μετωπο).
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1195n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1198n.jpg
Η σηραγγα αριστερα ειναι η σιδηροδρομικη.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1199n.jpg
Εδω διακρινεται λιγο και ο κλαδος ανοδου της Τ3.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1196n.jpg
Αφηνουμε την Τ3 στο βαθος.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1205n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSC05998n.jpg
Ειμαστε στην τεχνητη λιμνη Σμοκοβου, οπου εδω μπορει να μην εχει κατασκευαστει ακομα ο αυτοκινητοδρομος, αλλα ο ΣΕΑ ειναι ετοιμος.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1220n.jpg
Κατεβαινουμε προς τον καμπο.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSC06007n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1224n.jpg
Φανηκε ο καμπος. Εδω βρεθηκαν αρχαια.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1225n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1226n.jpg
Ειμαστε στο ΝΔ ακρο του θεσσαλικου καμπου και στο βαθος, στο ΒΑ, διακρινεται ο Ολυμπος.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1227n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1228n.jpg
Το επιχωμα του δρομου λιγο πριν το χωριο Αναβρα. Να σημειωσω εδω οτι προκειται για την Αναβρα του ν. Καρδιτσας, που δεν εχει καμμια σχεση με την αλλη "προτυπη" Αναβρα του ν. Μαγνησιας.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1232n.jpg
Πανω στο δρομο.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1237n.jpg
Κοιταμε προς τον καμπο.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1233n.jpg
Δεξια η Αναβρα.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1235n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1236n.jpg
Παταμε θεσσαλικο καμπο και πηγαινουμε προς Σοφαδες.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSC06016n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSC06017n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1240n.jpg
Πανω.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1241n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSC06019n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1245n.jpg
Δυο πανοραμικες οπως κατεβαινει ο δρομος απο τα βουνα.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1242n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1243n.jpg
Α/Κ Σοφαδων.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSC06020n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSC06021n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSC06022n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSC06023n.jpg
Συνορα νομων Καρδιτσας-Τρικαλων. Η γεφυρα του Πηνειου δεν εχει αρχισει να κατασκευαζεται.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSC06026n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSC06025n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1253n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1254n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1258n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1264n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1266n.jpg
Παμε για Καλαμπακα και ο Ε-65 κοβει την εθνικη και ερχομενος απο ανατολικα της περναει δυτικα προς την πλευρα του Πηνειου και του Κοζιακα στο βαθος.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSC06035n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSC06047n.jpg
Λιγο μετα την Καλαμπακα προς Μουργκανι.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1309n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1310n.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1311n.jpg
Εδω σταματαω εγω. Τη συνεχεια θα τη μαθετε απο το ΣτΕ. |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Thu Feb 10, 2011 11:59 pm Post subject: |
|
|
Ωραίος!!! Είδες και μια άσπρη μέρα...
Νόμιζα ότι στον Ε65 μέχρι σήμερα δεν έχουν καν αρχίσει τη χάραξη.
Μετά την Καλαμπάκα τι παίζει και αναφέρεσαι στο ΣτΕ? Που έχει κολλήσει?
Ο δρόμος περνάει ανατολικά ή δυτικά της λίμνης Σμοκοβου? |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Feb 11, 2011 12:09 am Post subject: |
|
|
Ο δρομος περναει ανατολικα της λιμνης. Το ΣτΕ εχει σταματησει το τελευταιο κομματι και την ενωση με την Εγνατια. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Feb 11, 2011 5:40 am Post subject: |
|
|
¶ψογο ρεπορτάζ όπως πάντα. Νόμιζα ότι οι εργασίες στον Ε 65 ήταν σε πιο νηπιακό στάδιο αλλά είδαμε μεγάλα τμήματα στρωμένα, το πρώτο από Λαμία μέχρι Στίρφακα φαίνεται κι απ'το google earth, προφανώς δεν τίθεται άλλο θέμα εκεί με τις απαλλοτριώσεις και γενικά αυτές στον Ε 65 αν δεν απατώμαι βρίσκονται πάνω απ'το 80%. Στη φωτογραφία
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/motorway%20E-65/DSCN1264n.jpg
τι ακριβώς γίνεται? Αυτό που φαίνεται? Δηλ ξαφνικά τελειώνει το επίχωμα? Εκεί αλλάζει προφανώς η εργολαβία? Στο τμήμα Καρδίτσα-Τρίκαλα τι είδες? Το καλό είναι ότι είδαμε τι γίνεται με τον πιο άγνωστο άξονα μέχρι στιγμής. Και ότι γίνονται εργασίες. Το δυστυχές είναι ότι διαπιστώνουμε πως οι εργασίες στον Ε65 βρίσκονται μάλλον πιο μπροστά απ'την ιονία οδό, οι απαλλοτριώσεις ούτως ή άλλως, απ'τις εντυπώσεις που έχουμε μέχρι στιγμής από φωτογραφίες. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Feb 11, 2011 10:38 am Post subject: |
|
|
Μπράβο ρε Πίνδος,μας άνοιξες τα μάτια!!!Σίγουρα θα ερχόμαστε νωρίτερα Αθήνα από τον Ε-65 παρά από την Ιονία...Εχω και γω ενα νέο από την ...Εγνατία.Στην σήραγγα Δρίσκου δόθηκε στην κυκλοφορία και η δεύτερη λωρίδα στον κλάδο προς Ηγουμενίτσα που ήταν κλειστή μέχρι να τελειώσουν οι εργασίες στην σήραγγα εκκαπνισμού.Ισως τελείωσαν λοιπον...(ή τέλειωσαν τα λεφτά...) |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Fri Feb 11, 2011 11:07 am Post subject: |
|
|
Pindos 10 Έγραψες!!!
Μπράβο ρε φίλε για το κόπο σου, τις βενζίνες και τα λάστιχα που έφαγες. Σε ευχαριστούμε που μας έφερες δίπλα στο έργο. Καλά αυτοί της Κεντρικής οδού πόσο ζώα είναι? έχουν κάνει τόση δουλειά και στην ιστοσελίδα τους δεν φαίνεται τίποτα. |
|
Back to top |
|
|
stavros333 New Member
Joined: 13 Apr 2010 Posts: 53
|
Posted: Fri Feb 11, 2011 11:51 am Post subject: |
|
|
Pindos10 συγχαρητήρια για την πολύ ωραία παρουσίαση!!
Στείλε τα στοιχεία και στις εταιρείες που κατασκευάζουν το δρόμο
να μάθουν σε ποιο στάδιο βρίσκονται οι εργασίες!
Μέχρι σήμερα νόμιζα ότι ο Ε65 βρίσκεται στο σχεδιασμό και σε κάποια μικρά έργα στη Λαμία...
Κι εμένα μου φαίνεται ότι πρώτα θα κατεβαίνω Αθήνα από Γιάννενα από τον Ε65 παρά από την Ιονία..
Σε ευχαριστούμε πολύ..
Πήραμε μια δόση αισιοδοξίας σήμερα!! |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Fri Feb 11, 2011 12:59 pm Post subject: |
|
|
Τι έγινε τελικά τις ανβάσαμε τις φώτο
Αυτη τη φορά σου πήρε μια βδομάδα, αλλά άξιζε τον κόπο.
Να πω και γω τα σύγχαρητήρια μου! Πλέον έχεις θέσει στάνταρντ πολύ υψηλά, οι εταιρείες κατασκευής εκ των πραγματων δεν μπορούν να ακολουθήσουν.
Να πω και ότι ζηλεύω, τελικά η Ιονία είναι ανέκδοτο... Μάλλον με βλέπω και γω απο Εγνατία να την κάνω, μια αναρρίχηση στην Καλαμπάκα για να θυμηθούμε τα νιάτα, ένα σκι στην Βασιλιτσα την άλλη μέρα και μετά έφτασα...
Πραγματικά πάντως είναι μια αισιόδοξη νότα, και καταλαβαίνει κανείς ότι όταν δίνεται χώρος στις εταιρείες δεν έχουν λόγο να κάνουν του κεφαλιού τους. Έτσι λοιπόν θα φτάσουν στην Καλαμπάκα μια μέρα, και μετά θα ψάχνουμε να καταλάβουμε τι θα κάνουμε με την αρκούδα. Δεν ξέρω αν το ΣτΕ έχει δίκιο ή όχι, αλλά γιατί να μην ρωτηθεί πριν την προκήρυξη και τον διαγωνισμό...
Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί οι απαλλοτριώσεις αλλού είναι 80% και αλλού 50%. ¶λλο κράτος είναι??? Είναι θέμα νομαρχίας? Περιφέρειας? του δικαστηρίου? Να ξέρουμε ποιός φταίει? Γιατί δεν μπορούν να απαλλοτριωθούν 10 χωράφια στο Μεσολόγγι και μπορούν στη Λαμία.
Και τέλος ωραία και τα τοπία. Κρυφές ομορφιές από τον φυσιολάτρη του φόρουμ. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Feb 11, 2011 3:13 pm Post subject: |
|
|
προχωρησαν τοσο οι εργασιες στον Ε65?
μπραβο..
φοβερες οι φωτο....
|
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Fri Feb 11, 2011 6:51 pm Post subject: |
|
|
Εντάξει και αν μείνουν 15-20 χλμ στροφές μέχρι την Εγνατία και αυτό κέρδος θα είναι .
Αν κάνω 2,5 ώρες μέχρι το Μουργκάνι , θα κατέβω κάτω από τις 4 ώρες τα Γιάννενα . |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri Feb 11, 2011 7:25 pm Post subject: |
|
|
βετεράνε pindos10 έγραψες!
εκπληκτικές φωτογραφίες, σε μοναδικά χιονισμένο τοπίο. Ενα μεγάλο ευχαριστώ.
και ναι πράγματι είδαμε ότι ο Ε65 κατασκευάζεται και έχει προχωρήσει, όταν πριν 1-2 μήνες έγραφαν κάποιοι ότι θα εγκαταληφθεί!!!
Μα καλά ΤΟΣΟ ΜΑΜΑΚΕΣ είναι οι Δημόσιες Σχέσεις των κατασκευαστών.
Γιατί δεν ενημερώνουν τα site τους με αναλυτικούς χάρτες προόδου, ποσοστά προόδου, χρονοδιαγράμματα, χρήματα που έχουν ξοδέψει και φυσικά πολλές φωτογραφίες, για να βουλώνουν τα στόματα των ΑΡΝΗΣΤΩΝ και των τσαμπατζήδων του ΔΕ ΠΛΗΡΩΝΩ.
ας παραδειγματιστούν από το site της Αττικό Μετρό.
Last edited by vas8 on Sat Feb 12, 2011 3:57 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Feb 11, 2011 10:50 pm Post subject: |
|
|
Παιδια, ενα μεγαλο ευχαριστω και παλι για τα καλα σας λογια. Ειναι μεγαλη η χαρα μου, που δυο αγαπημενες μου ενασχολησεις, τις ορεινες περιηγησεις και τις φωτογραφησεις εργων, τις μοιραζομαι οχι μονο με μελη αλλα και αγαπημενους εδω και καιρο πλεον φιλους απο το foroum.
Beethoven, μαλλον εχεις δικιο για το επιχωμα που σταματαει στο ποταμι. Πρεπει να τελειωνει εκει η εργολαβια της ferrovial-agroman και να ξεκιναει της Dragados, η οποια πιθανον να διατηρει χαμηλους ρυθμους στο εργο. Η γεφυρα του Πηνειου(BR33) δεν εχει ξεκινησει καν.
Στο κομματι των Τρικαλων δεν προλαβα να παω. Περναει την εθνικη Τρικαλων-Λαρισης οπου αμεσως δημιουργειται ο Α/Κ Τρικαλων, κατασκευαζεται ενα cut&cover πανω απο τη Ραξα και βγαινει στη Βασιλικη, οπου εχω φωτογραφια. Απο κει και μεχρι την Καλαμπακα το επιχωμα του δρομου ειναι ετοιμο, μεχρι και το γηπεδο λιγο εξω απο την πολη. |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Sat Feb 12, 2011 12:06 am Post subject: |
|
|
Stavro kai Pindos, πολλά συγχαρητήρια! Ειδικά για τον Ε-65 και γω είχα την εντύπωση ότι ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα...
Μπορεί να είμαι πλέον εκτός Ελλάδας αλλά τέτοια ρεπορτάζ μου φτιάχνουν τη μέρα
Keep up the good work! |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Sat Feb 12, 2011 8:33 pm Post subject: |
|
|
Μπράβο Pindos!
Όσο για τη βοήθεια, από τη θαλπωρή του γραφείου όλα είναι εύκολα. Τα δύσκολα είναι έξω στο πεδίο.
Πράγματι κάποια τμήματα έχουν προχωρήσει αρκετά, αλλά λόγω έλλειψης παράλληλων τοπικών οδών είναι δύσκολο να δοθούν τμήματα στην κυκλοφορία. ("λειτουργική Ε65" ) |
|
Back to top |
|
|
alter100 Junior Member
Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Sun Feb 13, 2011 1:38 pm Post subject: |
|
|
Είναι (θα έλεγα είσαι!!) μέχρι τώρα η μοναδική πηγή πληροφόρησης, όπως είπανε οι φίλοι παραπάνω, για το τι συμβαίνει στον Ε-65
Μπράβο και από μένα φιλε Pindos!!
Και μια και το έφερε η κουβέντα, αλλαγές θα έχουμε από ότι φαίνεται και στην εξωτερική περιφερειακή της Θασσαλονίκης....που θα γίνει εσωτερική....όπως αναφέρθηκε ήδη στο σχετικό θέμα για την Θεσσαλονίκη
http://www.makthes.gr/news/reportage/67558/ |
|
Back to top |
|
|
Demis New Member
Joined: 27 Jan 2010 Posts: 55 Location: London
|
Posted: Sun Feb 13, 2011 4:05 pm Post subject: |
|
|
Pindos Μπράβο και από μένα φιλε, φανταστικό ρεπορτάζ για ένα δρόμο που νόμιζα ότι δεν γίνεται τίποτα. |
|
Back to top |
|
|
stavros333 New Member
Joined: 13 Apr 2010 Posts: 53
|
Posted: Sun Feb 13, 2011 8:47 pm Post subject: |
|
|
¶κουσα ότι η Τέρνα έκλεισε κάποια εργοτάξια..
Πιθανόν στην Καρδίτσα στον Ε65 και στον Εύηνο στην Ιονία οδό..
Μπορεί να το επιβεβαιωσει κανείς?? |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
|
Back to top |
|
|
|